Προς το περιεχόμενο

Βανδαλισμοί σε δεκάδες Cybertrucks της Tesla από κάποιον που πραγματικά δεν συμπαθεί τον Elon Musk


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, filipprin είπε

Όπως παντα χανετε το νοημα.Γιατι να παρει ο μασκαρας 56 δις απο την τεσλα για να παει να κλείσει τις τρύπες στο τουιτερ πχ και να μην μεινουν εκει να επενδυθούν.

Δεν ισχύουν αυτά. Δεν παίρνει 56 δις από την Tesla. Απλά το ποσοστό (και ο έλεγχος) του Musk στην Tesla θα αυξηθεί κατά 10%. Για την ακρίβεια o Musk θα πρέπει να πληρώσει δισεκατομμύρια στην Tesla (και δεκάδες δις σε φόρους για άλλη μια φορά) για να εξασκήσει όποτε κρίνει το δικαίωμα να αγοράσει τις μετοχές στην προνομιακή τιμή και μετά δεν θα έχει δικαίωμα να πουλήσει ούτε μια για 5 χρόνια.

Οι μέτοχοι (ιδιοκτήτες δηλαδή) ψήφισαν με συντριπτική πλειοψηφία το 2018 να του δώσουν 10% σε stock option (και όχι χρήματα) αν καταφέρει να υπερδεκαπλασιάσει την αξία της εταιρίας (που ήταν στα πρόθυρα χρεοκοπίας τότε), να αυξήσει την κεφαλαιοποίηση από τα ~$50δις στα $650δις, τα έσοδα από τα $20δις στα $175, και EBITDA από $1.5δις στα $14δις.

Αν δεν κατάφερνε όλους αυτούς του στόχους δεν θα πληρωνόταν απολύτως τίποτα. Όλα ή τίποτα και αναγκαστική δουλειά για 10 χρόνια, εσύ θα έκανες τέτοια συμφωνία στην δουλειά σου;

Ο Musk εντελώς απροσδόκητα πέτυχε όλους αυτούς τους στόχους και παραπάνω, και στον μισό χρόνο. Η Tesla σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κόσμο, με τεράστια κερδοφορία και αποθεματικά δεκάδων δις, και με ένα product roadmap που θα την οδηγήσει άνετα σε ακόμα ποιο εντυπωσιακή αξία.

Γιαυτό τον λόγο οι μέτοχοι ψήφισαν ξανά πριν λίγες μέρες και αποφάσισαν να επικυρώσουν ξανά το πακέτο αποζημίωσης με τεράστιο ποσοστό >73% (χωρίς να μετράνε τις μετοχές του Musk και του αδελφού του). 

Και ακόμα δεν έχει κριθεί τίποτα γιατί η ακτιβίστρια δικαστίνα (με έντονες σχέσεις με τον Biden) αποφάσισε να αγνοήσει την θέληση των μετόχων/ιδιοκτητών να αποζημιώσουν τον Musk για να τον κρατήσουν στην θέση του, και ταυτόχρονα να μην απορρίψει το αίτημα των απατεώνων δικηγόρων, που τον μήνυσαν κόντρα στην θέληση των μετόχων, να πληρωθούν με 6 δισεκατομμύρια για την απατεωνιά τους. Και αυτή την ώρα η Tesla ετοιμάζεται να κάνει έφεση. Η όλη υπόθεση είναι τόσο βρώμικη και παράλογη που έχει οδηγήσει σε ένα τεράστιο κύμα φυγής επιχειρήσεων από την πολιτεία του Delaware (που ζει κυριολεκτικά από τις εταιρίες που έχουν κάνουν incorporate εκεί και τους δικηγόρους τους) που δεν μπορούν να ανέχονται αριστερούς ακτιβιστές να καταργούν ουσιαστικά και να καπηλεύονται την δυνατότητα των ιδιοκτητών να αποφασίζουν και να ελέγχουν τις ίδιες τις εταιρίες τους, μια μορφή κρατικοποίησης δηλαδή.

Και άλλη μια απόδειξη ότι ο Musk δεν ενδιαφερόταν ποτέ για τα λεφτά αλλά για την δυνατότητα να οδηγεί αυτός την εταιρία και όχι κάποια σκοτεινά κεφάλαια είναι ότι έκανε αλλαγή του incorporation στο Texas ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει μετοχές διαφορετικών κλάσεων που θα του δώσει τα voting rights χωρίς να αυξήσει το ποσοστό των μετοχών του.

Επεξ/σία από adastra
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, adastra είπε

Δεν ισχύουν αυτά. Δεν παίρνει 56 δις από την Tesla. Απλά το ποσοστό (και ο έλεγχος) του Musk στην Tesla θα αυξηθεί κατά 10%.

Αυτο 10% σε μετοχες =56 δισ στην τσεπη του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, cpc464 είπε

Η βενζινούλα για το χρέπι μου,το πετρέλαιο, ο άνθρακας,ο λιγνίτης και όλα τα άσχημα που κυκλοφορούν είναι αυτά που φορτίζουν και το ηλεκτρικό, το ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται απο ΑΠΕ είναι μικρό, το μεγαλύτερο ποσοστό ηλεκτρικής ενέργειας που παράγουν τα εργοστάσια  ειναι απο λιγνίτη,πετρέλαιο και κάρβουνο, επιπλέον θές και νικέλιο και λίθιο τα οποία έχουν ρυπογόνα εξόρυξη.

Δέν ξέρω κανένα καθηγητή του fb,όταν σκεφτόμουν να πάρω ηλεκτρικό έκανα εκτεταμένη ερευνα να δώ αν αξίζει η αγορά του, η τεχνολογία είναι ανώριμη ακόμα, εάν φτιάξουν καλύτερες μπαταρίες και αυξηθεί το ποσοστό ενέργειας που παράγεται απο ΑΠΕ βλέπουμε.

Εγω περιμενω απαντηση για το απο που και πως ερχεται η βενζινη στο ντεποζιτο σου.

Επισης πρωτη φορα ακουω προμηθευτη ενεργειας να καει βενζινη για να παραξει ρευμα. Εχεις κανα λινκ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, filipprin είπε

Αυτο 10% σε μετοχες =56 δισ στην τσεπη του

Επιμένεις και στο έχουν πει και άλλοι. Δεν είναι 56δις στην τσέπη του.

Αυτό το 10% θα πρέπει να το αγοράσει με δικά του λεφτά και να πληρώσει και φόρους. Που είναι λοιπόν η ανταμοιβή; Στο ότι θα τις αγοράσει σε χαμηλότερη τιμή. Και γιατί κανείς δεν έχει δεκάδες δις να κάθονται, ούτε ο Elon, θα πάρει δάνειο για να αγοράσει τις μετοχές. Δηλαδή θα αυξηθεί το μετοχικό του κεφάλαιο, αλλά θα πληρώνει κάθε μήνα δόσεις στην τράπεζα για αυτό. Και επειδή δεν θα μπορεί να πουλήσει τις μετοχές της Tesla, πρέπει να βρει έναν τρόπο να πληρώνει τις δόσεις των δις απο άλλες πηγές.

Οπότε χάνει λεφτά; Κάθε άλλο, θα κερδίσει πολλά, αλλά θα είναι για πολύ καιρό κλειδωμένα στην Tesla. Και αν πέσει στο μεταξύ η μετοχή της Tesla, το μερίδιο του θα αξίζει λιγότερα και πάλι δεν θα μπορεί να πουλήσει για 5 χρόνια.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, fast8 είπε

Αυτό το 10% θα πρέπει να το αγοράσει με δικά του λεφτά και να πληρώσει και φόρους.

Αμα ήθελε να αγορασει μετοχες δεν θα ρωταγε κανενα ουτε θα ενοχλουσε κανενα.Παει στο χρηματηστηριο και αγοραζει οσες θελει.Το φτηνοτερα απο μεσασ ξεχνα το.

Να παρει ΜΠΟΝΟΥΣ σε μετοχες θελει το 10%και καπου μπερδεύεσαι.Εγω αυτα διαβασα.Κανα λινκ να δουμε..

Επεξ/σία από filipprin
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, filipprin είπε

Αμα ήθελε να αγορασει μετοχες δεν θα ρωταγε κανενα ουτε θα ενοχλουσε κανενα.Παει στο χρηματηστηριο και αγοραζει οσες θελει.Το φτηνοτερα απο μεσασ ξεχνα το.

Να παρει ΜΠΟΝΟΥΣ σε μετοχες θελει το 10%και καπου μπερδεύεσαι.Εγω αυτα διαβασα.Κανα λινκ να δουμε..

Κανένα link απο το μέσω που το διάβασες για να κρίνουμε και την ποιότητα του;

Ολες οι αναφορές μιλάνε για stock options (δικαίωμα προαίρεσης). Μπορεί εσύ να μην καταλαβαίνεις πως δουλεύουν τα stock options, μπορεί ο αρθρογράφος που διάβασες να έχει μαύρα μεσάνυχτα, αλλά ΔΕΝ είναι λεφτά στην τσέπη.

Είναι το δικαίωμα να αγοράσεις κάτι (πχ μετοχές) σε προνομιακή, προσυμφωνημένη τιμή κάτω απο την τιμή που αγοράζουν οι άλλοι στην αγορά.

https://www.businessinsider.com/elon-musk-tesla-compensation-package-tranches-explainer?op=1

https://www.bankrate.com/investing/musk-pay-package-approved/

 

Επεξ/σία από fast8
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, fast8 είπε

Το hyperloop έχει κολήσει στην νομοθεσία και στην χρηματοδότηση. Κυριολεκτικά δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο και η τοπική κυβέρνηση είναι απρόθυμη να ξεκινήσει. Υστερα είναι η χρηματοδότηση. Το μεγαλύτερο μέρος πρέπει να είναι της τοπικής κυβέρνησης και αυτή είπε ότι δεν ενδιαφέρεται. Επίσης δεν είναι δυνατόν να βρει επενδυτές χωρίς το νομικό πλαίσιο. Το μόνο που κατάφερε να κάνει είναι πολύ μικρά κομμάτια ως proof of concept. Σε καμία περίπτωση δεν είναι λάθος του αν ειδικά η κυβέρνηση αποφάσισε ότι δεν θέλει.

Μάλον δεν ξέρεις είναι το vaporware. To Roadster ήταν σχέδιο της προηγούμενη του Elon Musk διοίκησης, δεν είναι παιδί του Musk. Παρόλα αυτά το Roadster κατάφερε να το κυκλοφορήσει όταν πολλοί είχαν χάσει την ελπίδα τους.

Tα Semi έχουν παραδωθεί σε επιλεγμένους πελάτες και έχουν αξιολογηθεί θετικά. Θα είναι σε μαζική παραγωγή στο τέλος 2025 και νέοι πελάτες θα τα πάρουν απο αρχές 2026. Αυτή την στιγμή κατασκευάζονται όχι ένα αλλά 2 εργοστάσια για τα Semi. Πως στο καλό είναι vaporware κάτι που έχουν πελάτες στα χέρια τους για αξιολόγηση και τα εργοστάσια χτίζονται;

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις με αυτό. Το 2016 ανακοίνωσε ότι σκοπεύουν να φτιάξουν οχήματα για τον Αρη. Που είναι η ένσταση σου. Μόλις πριν λίγες μέρες είδαμε την 4η δοκιμαστική πτήση του Starship. Οποιος παρακολουθεί το πρόγραμμα ξέρει ακριβώς το πως και το γιατί των σχεδιαστικών επιλογών και όλα δείχνουν πως ο στόχος είναι η προσγεύωση σε άλλα ουράνια σώματα του πλανητικού μας συστήματος.

Πάλι θα σου πω ότι δεν ξέρεις τι σημαίνει vaporware. Για να το ξεκαθαρίσουμε, vaporware είναι το προϊον που έχει ανακοινωθεί αλλά ποτέ δεν ήταν στα σχέδια της εταιρίας να το φτιάξει ή δεν είχε τις ικανότητες να φτιάξει αυτό που υποσχέθηκε.

To optimus είναι πραγματικό project το οποίο είναι σε ανάπτυξη.

Ο λόγος που δεν βλέπουμε Tesla robotaxi είναι επιχειρηματικός. Ο Elon ανακοίνωσε τι θέλει να κάνει, αλλά παρόλο που υπάρχει η τεχνολογία, η κοινωνία δεν είναι έτοιμη. Δεν το κάνει vaporware γιατί κυριολεκτικά δεν υπάρχει project το οποίο δεν υλοποιήθηκε. Είναι μόνο επιχειρηματική απόφαση για το πότε είναι η σωστή ώρα.

Πχ. Ακόμα και η Google έχει αυτόνομο ταξί και ας είναι τεχνολογιά πίσω απο την Tesla

Εδώ όμως ο πραγματικός λόγος που δεν είναι στους δρόμους. Δεν τα θέλουν οι πολιτικοί και ο κόσμος ,

και εδώ.

Ο Musk σαν έξυπνος άνθρωπος περιμένει να αλλάξουν οι κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες. 

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις εδώ. Και το autopilot δουλεύει και το cybertruck είναι πολύ καλό όχημα. Αλλο πράγμα η γκρίνια και άλλο η πραγματικότητα. Το cybertruck είναι αλεξίσφαιρο, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείς να το χτυπάς με βαρυοπούλα όσες φορές θέλεις και δεν θα πάθει τίποτα. Αλεξίσφαιρο σημαίνει ότι σταματάει την σφαίρα ένος συνηθισμένου όπλου. Οσο για το autopilot, δεν έχεις δει τους ανθρώπους που πάνε στην δουλειά τους με Tesla, όσο κοιμούνται στο πίσω κάθισμα; Αν υπάρχει κάποιο bug εδώ και εκεί, έτσι είναι η τεχνολογία. Καταπληκτικά και λειτουργικά και τα δύο προϊόντα.

 

Αυτό το βίντεο δεν το είχα δει, αλλά πραγματικα τον απόλαυσα. Κυριολεκτικά σκεφτόμουν το ίδιο πριν κανα 2 μέρες. Είδα το βίντεο με το νέο εργοστάσιο της SpaceX

εργοστάσιο , launch pad

Και πραγματικά η σκέψη μου ήταν ότι ο Musk έχει στήσει τόσα πολλά και διαφορετικά εργοστάσια που πρέπει να είναι απο τους κορυφαίους σε αυτό. Δεν ξέρω κανέναν άλλο που να το έχει κάνει ως άτομο, όχι ως εταιρία, τουλάχιστον στην κατηγορία του, που είναι η αιχμή της τεχνολογίας. Αξίζει εδώ να πούμε ότι οι Tesla, SpaceX κατασκευάζουν τα περισσότερα εξαρτήματα in-house, δηλαδή σπάνια παίρνουν έτοιμα προϊόντα και τα προσθέτουν στις γραμμές τους ως ανταλακτικά, τις περισσότερες φορές τα φτιάχνουν σε δικές τους γραμμές παραγωγής, τις οποίες επίσης τις έχει επιβλέψει ο Musk.

 

Επίσης τον κατηγόρησες για σάτυρο, βαριά κατηγορία, αλλά δεν έχεις δώσει κάποιο στοιχείο που να δείχνει προς τα εκεί.

Για τον Αρη, ελεγε οτι το 2022 θα στελνει επανδρωμενες αποστολες με σκοπο την μεταφορα και δημιουργια εγκαταστασεων κλπ κλπ (this is not a typo ελεγε οταν παρουσιαζε την διαφανεια με το ροαντμαπ της σπέις εξ). (vaporware)

Για το Semi δεν ελεγε οτι αν παθει κατι ο οδηγος θα κανει μονο του "δεξια" κλπ. Οτι αντεχει 1 εκατομμυριο μιλια και οτι οδηγαει καλυτερα απο οποιονδηποτε ανθρωπο? (vaporware)

Το ροντστερ με την αυτονομια που ελεγε οτι θα διαθετει, πρεπει να φοραει μπαταρια 1.5τονους και τεραστια (σε σπορ αμαξι). Επισης δεν υπαρχει, δεν κυκλοφορησε και ας εχει παρει εκατομμυρια σε προκαταβολες (απο το 2017). (vaporware)

To hyperloop ειναι αδυνατο να κατασκευαστει απο ολες τις αποψεις. Επισης δεν ειναι ιδεα του ιλον. Επισης ελεγε οτι θα κατασκευαζει τουβλα και θα τα πουλαει, οποτε το χάιπερλουπ θα βγαλει τα εξοδα μονο του.

Εχεις δει τι κανουν τα ρομποτ της boston dynamics? Της tesla το μονο που μπορουν να κανουν ειναι 10 βηματα πριν πεσουν κατω (αν παρατηρησεις στο βιντεο το οποιο ειναι στημενο), πανω απο το σημειο εκκινησης του καθε ρομποτ, υπαρχει ενα συρμα που τα δενουν για να μην πεσουν. (vaporware)

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Deyjandi είπε

Για τον Αρη, ελεγε οτι το 2022 θα στελνει επανδρωμενες αποστολες με σκοπο την μεταφορα και δημιουργια εγκαταστασεων κλπ κλπ (this is not a typo ελεγε οταν παρουσιαζε την διαφανεια με το ροαντμαπ της σπέις εξ). (vaporware)

Για το Semi δεν ελεγε οτι αν παθει κατι ο οδηγος θα κανει μονο του "δεξια" κλπ. Οτι αντεχει 1 εκατομμυριο μιλια και οτι οδηγαει καλυτερα απο οποιονδηποτε ανθρωπο? (vaporware)

Το ροντστερ με την αυτονομια που ελεγε οτι θα διαθετει, πρεπει να φοραει μπαταρια 1.5τονους και τεραστια (σε σπορ αμαξι). Επισης δεν υπαρχει, δεν κυκλοφορησε και ας εχει παρει εκατομμυρια σε προκαταβολες (απο το 2017). (vaporware)

To hyperloop ειναι αδυνατο να κατασκευαστει απο ολες τις αποψεις. Επισης δεν ειναι ιδεα του ιλον. Επισης ελεγε οτι θα κατασκευαζει τουβλα και θα τα πουλαει, οποτε το χάιπερλουπ θα βγαλει τα εξοδα μονο του.

Εχεις δει τι κανουν τα ρομποτ της boston dynamics? Της tesla το μονο που μπορουν να κανουν ειναι 10 βηματα πριν πεσουν κατω (αν παρατηρησεις στο βιντεο το οποιο ειναι στημενο), πανω απο το σημειο εκκινησης του καθε ρομποτ, υπαρχει ενα συρμα που τα δενουν για να μην πεσουν. (vaporware)

Τώρα σοβαρά μετράς την απόκλιση στο χρονοδιάγραμμά για πρόβλημα; H blue-origin είχε προγραμματίσει την μηχανή της να είναι διαθέσιμη το 2017 και τελικά ήταν το 2024. O new glen πύραυλος της έπρεπε να είναι έτοιμος το 2020 και δεν υπάρχει ακόμα φως στον ορίζοντα. H Boeing είχε υποσχεθεί το Starliner για το 2017 και μόλις πριν κανα δυο εβδομάδες πέταξε και μάλιστα με προβλήματα !!! Και η ULA έχει καθυστερήσει σημαντικά. Με την λογική σου όλες οι εταιρίες διαστήματος θα έπρεπε να είναι vaporware, αλλά εσύ βγάζεις δηλητήριο μόνο για τον Musk.

Τα αν είναι τα hyperloops εφικτά ή όχι δεν είναι σε εσένα να το αποφασίσεις ή σε κάποιον youtuber “επιστήμονα”. Αν δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο και χρηματοδότηση από το κράτος, δεν γίνεται, τέλος. Από όσο ξέρω ο Elon ενδιαφέρεται ακόμα, αν πει το ναι η κυβέρνηση. Δεν είναι ότι πήρε λεφτά και έγκριση και δεν παρέδωσε κάτι, αυτό θα ήταν vaporware.

Ξέρεις πόσες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ανακοινώσει μοντέλα που δεν βάλανε στην παραγωγή; Nissan Vmotion 2.0, Nissan IDX, Toyota FT-HS, Toyota FT-1, Volkswagen ID. Buggy, Volkswagen BlueSport, Honda Sports EV, Chevrolet Volt MPV5 και δεκάδες άλλα. H Tesla όμως vaporware. Επίσης ξέρουμε τον ακριβή λόγο που καθυστερεί το μοντέλο, δεν υπάρχουν διαθέσιμες γραμμές παραγωγής. Θα πρέπει να σταματήσει κάποια υπάρχουσα γραμμή ή να φτιαχτεί νέο εργοστάσιο. Όλα με την σειρά τους θα γίνουν, είναι θέμα προτεραιοτήτων και τι ζητάει ο κόσμος τώρα.

Οι αντιρρήσεις σου για το Semi άστοχες. Σε ενάμιση χρόνο από σήμερα θα είναι στα χέρια των πρώτων πελατών της μαζικής παραγωγής, ενώ η περιορισμένη πχ στην PepsiCo μια χαρά πάει. Ακόμα μια φορά δεν έχεις καταλάβει τι είναι vaporware.

Η Boston Dynamics σχεδιάζει ρομποτ δεκαετίες, η Tesla τώρα άρχησε. Αν είναι δυνατόν να κρίνεις ένα νέο προϊον σε ανάπτυξη, σαν κάτι που έχει κυκλοφορήσει και έχει απογοητεύσει. Πάλι καλά που δεν τα σύγκρινες και με αυτά της Toyota και Honda που σχεδιάζουν τέτοια από τα 80s. Περίμενε να βγει παραγωγή και μετά πες μας.

Όπως και να έχει είσαι απίστευτα μεροληπτικός και δεν έχει νόημα κάποιος να προσπαθεί να μιλήσει μαζί σου. Σκέψου μόνο αυτό. Η Tesla είναι η αυτοκινητοβιομηχανία με την μεγαλύτερη κεφαλοποίηση (606 δις). H SpaceX είναι η μεγαλύτερη εταιρία διαστήματος με κεφαλοποίηση 180δις. Συγγνώμη ρε φίλε, δεν είσαστε εσύ, κάποιοι youtubers, μερικοί αρθρογράφοι, εξυπνότεροι από την αγορά. Υπάρχει λόγος που οι εταιρίες είναι τόσο ψηλά παρόλο τον πόλεμο και το μίσος από μερίδα του πληθυσμού. 
 

Επεξ/σία από fast8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fast8 είπε

Είναι το δικαίωμα να αγοράσεις κάτι (πχ μετοχές) σε προνομιακή, προσυμφωνημένη τιμή κάτω απο την τιμή που αγοράζουν οι άλλοι στην αγορά.

 Απο ποιον θα τις αγορασει φτηνοτερα και το σημαντικοτερο ΠΟΣΟ φτηνοτερα????Όπως και να εχει στην τσεπη λεφτα θα βαλει πουλώντας μετα στην κανονικη τιμη και προφανώς δεν μιλαμε για φραγκοδιφραγκα μιλαμε για πολλα μυρια .Εμενα σαν καθαρο μπονους μου ακούγεται.Εινα προφανες οτι θα παρει πολλα περισσότερα απο οσα εδωσε.Οποτε καλα κανουν και τον κραζουνε ολοι.

Υποθετω οτι το να μπει με το ετσι θελω στο μαγαζι και να πει δωστε μου 56 δις μπόνους γιατι ειμαι ωραίος δεν παιζει οποτε ψαχνει να βρει εμεσο τροπο να βαλει το  χρημα στην τσεπη του και πιθανως και με μικροτερη φορολογια,λεω εγω τωρα.

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Εγω περιμενω απαντηση για το απο που και πως ερχεται η βενζινη στο ντεποζιτο σου.

Επισης πρωτη φορα ακουω προμηθευτη ενεργειας να καει βενζινη για να παραξει ρευμα. Εχεις κανα λινκ?

Απο το ίδιο διυληστήριο που παρέχει πετρέλαιο και μαζούτ για την γεννήτρια που παρέχει ενέργεια για το EV, και δέν αναφέρω πουθενά προμηθευτή ενέργειας εγώ, μιλάω για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η μήπως θα μου πείς οτι δέν έχεις ακουστά για γενήτριες βενζίνης?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, filipprin είπε

Ποιος θα πληρωσει την διαφορα και απο ποιον θα τις αγορασει φτηνοτερα και το σημαντικοτερο ΠΟΣΟ φτηνοτερα????Όπως και να εχει στην τσεπη λεφτα θα βαλει πουλώντας μετα στην κανονικη τιμη και προφανώς δεν μιλαμε για φραγκοδιφραγκα μιλαμε γαι πολλα μυρια .Εμενα σαν καθαρο μπονους μου ακούγεται.Εινα προφανες οτι θα παρει πολλή περισσότερα απο οσα εδωσε.Οποτε καλα κανουν και τον κραζουνε..........

Μάλλον δεν ξέρεις πως δουλεύει το χρηματιστήριο. Ειπαμε δεν μπορεί να βάλει τίποτα στην τσέπη για 5 χρόνια. Μετά πουλάει αν θέλει μετοχές σύμφωνα με τον νόμο κτλ. Ο μηχανισμός είναι να εκδόσουν νέες μετοχές και να του δώσουν την δυνατότητα να τις αγοράσει (option). Υπάρχει βέβαια ο κίνδυνος της αραίωσης (dilution) της μετοχής γιατί έχουμε περισσότερες μετοχές για το ίδιο κεφάλαιο, αλλά συχνά δεν επιρεάζεται σημαντικά η μετοχή. Στην περίπτωση της Tesla μάλλον δεν θα επιρεαστεί γιατί το πακέτο αποδοχών ήταν γνωστό και ήταν μέσα στην τρέχουσα τιμή της μετοχής. Οπότε μακροχρόνια ο Elon μπορεί να είναι πλουσιότερος, εξαρτάται απο την τιμή της μετοχής τότε, μπορεί και όχι. Το ποσό βγαίνει απο την αύξηση της μετοχής της Tesla, οπότε κανείς δεν θα βγάλει λεφτά να δώσει στον Elon.

Τον κράζουν όσοι τον φθονούν, οι μέτοχοι της Tesla, οι οποίοι τον επιβραβεύουν, αποφάσισαν υπερ του. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, fast8 είπε

Ειπαμε δεν μπορεί να βάλει τίποτα στην τσέπη για 5 χρόνια. Μετά πουλάει αν θέλει μετοχές σύμφωνα με τον νόμο

Δεν πουλαει τις καινουργιες.Μπορει να πουλησει ομως αυτες που ηδη εχει χωρις να χασει το ποσοστο που ηδη κατεχει.Οποτε μια χαρα μπόνους ειναι

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, filipprin είπε

Αυτο 10% σε μετοχες =56 δισ στην τσεπη του

Ξαναδιάβασε πιο προσεκτικά αυτά που έγραψα.

1 ώρα πριν, filipprin είπε

 Απο ποιον θα τις αγορασει φτηνοτερα και το σημαντικοτερο ΠΟΣΟ φτηνοτερα????Όπως και να εχει στην τσεπη λεφτα θα βαλει πουλώντας μετα στην κανονικη τιμη και προφανώς δεν μιλαμε για φραγκοδιφραγκα μιλαμε για πολλα μυρια .Εμενα σαν καθαρο μπονους μου ακούγεται.Εινα προφανες οτι θα παρει πολλα περισσότερα απο οσα εδωσε.Οποτε καλα κανουν και τον κραζουνε ολοι.

Υποθετω οτι το να μπει με το ετσι θελω στο μαγαζι και να πει δωστε μου 56 δις μπόνους γιατι ειμαι ωραίος δεν παιζει οποτε ψαχνει να βρει εμεσο τροπο να βαλει το  χρημα στην τσεπη του και πιθανως και με μικροτερη φορολογια,λεω εγω τωρα.

Καλά κάνουν και τον κράζουν επειδή θέλει να αποζημιωθεί για την δουλεία του και την απίστευτα τεράστια αξία που προσέφερε; Δηλαδή εσένα στην δουλειά σου χάρη σου κάνουν που σε πληρώνουν;

2 ώρες πριν, Deyjandi είπε

Για τον Αρη, ελεγε οτι το 2022 θα στελνει επανδρωμενες αποστολες με σκοπο την μεταφορα και δημιουργια εγκαταστασεων κλπ κλπ (this is not a typo ελεγε οταν παρουσιαζε την διαφανεια με το ροαντμαπ της σπέις εξ). (vaporware)

Για το Semi δεν ελεγε οτι αν παθει κατι ο οδηγος θα κανει μονο του "δεξια" κλπ. Οτι αντεχει 1 εκατομμυριο μιλια και οτι οδηγαει καλυτερα απο οποιονδηποτε ανθρωπο? (vaporware)

Το ροντστερ με την αυτονομια που ελεγε οτι θα διαθετει, πρεπει να φοραει μπαταρια 1.5τονους και τεραστια (σε σπορ αμαξι). Επισης δεν υπαρχει, δεν κυκλοφορησε και ας εχει παρει εκατομμυρια σε προκαταβολες (απο το 2017). (vaporware)

To hyperloop ειναι αδυνατο να κατασκευαστει απο ολες τις αποψεις. Επισης δεν ειναι ιδεα του ιλον. Επισης ελεγε οτι θα κατασκευαζει τουβλα και θα τα πουλαει, οποτε το χάιπερλουπ θα βγαλει τα εξοδα μονο του.

Εχεις δει τι κανουν τα ρομποτ της boston dynamics? Της tesla το μονο που μπορουν να κανουν ειναι 10 βηματα πριν πεσουν κατω (αν παρατηρησεις στο βιντεο το οποιο ειναι στημενο), πανω απο το σημειο εκκινησης του καθε ρομποτ, υπαρχει ενα συρμα που τα δενουν για να μην πεσουν. (vaporware)

Διάβασε αυτό για να καταλάβεις τα επιχειρήματα του thundermoron που αναπαράγεις εδώ

https://el.wikipedia.org/wiki/Πλάνη_του_αχυρανθρώπου

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filipprin είπε

Δεν πουλαει τις καινουργιες.Μπορει να πουλησει ομως αυτες που ηδη εχει χωρις να χασει το ποσοστο που ηδη κατεχει.Οποτε μια χαρα μπόνους ειναι

Ειπε κανείς ότι δεν θα βγάλει λεφτά; Είπαμε ότι απλοποιήσεις του στυλ 56δις στην τσέπη είναι 100% λάθος και παραπλανητικές. Οι μέτοχοι αποφάσισαν να τον επιβραβεύσουν για δεύτερη φορά με ένα σκασμό φθηνές μετοχές και δεν το κάνουν απο την καλή τους την καρδιά ή γιατί τους κορόιδεψε, αλλά γιατί τους έκανε πλούσιους.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ πηγές να μας πεισεις οτι θα βαλει και απο την τσεπη του.Απο εκει και περα καποιο συμφωνουν και καποιο διαφωνουν .Εξου και τα ευτραπελα με τα σπρευ.Βασικα οι μετοχοι εβαλαν το χρημα και εκαναν πλουσιο τον μασκ.Την προηγουμενη φορα δεν επιτράπηκε με δικαστικη αποφαση αλλα εσυ πιστευεις οτι ο δικαστης ειναι ο κακώς και ο μασκ ο καλος.Εγω λοιπον πιστευω οτι καλώς ο δικαστης δεν τον αφησε πριν όπως δεν πρεπει να τον αφησει και τωρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...