Προς το περιεχόμενο

Πρόστιμο επιβλήθηκε σε εταιρία που πωλούσε κινεζικής κατασκευής αυτοκίνητα για ιταλικά


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Η DR Automobiles συναρμολογεί χαμηλού κόστους οχήματα, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα τα οποία κατασκευάζονται από κινεζικές εταιρίες.

Η ιταλική κυβέρνηση επέβαλε πρόστιμο 6,4 εκατομμυρίων ευρώ στη DR Automobiles, κατηγορώντας την εταιρία ότι εμφάνιζε οχήματα τα οποία πρακτικά ήταν κατασκευασμένα στην Κίνα σαν ιταλικά προϊόντα.

Συγκεκριμένα, οι αρχές της γειτονικής χώρας παρενέβησαν καθώς έκριναν ότι η ιταλική εταιρία διαφήμιζε σειρά οχημάτων σαν κατασκευασμένα στην Ιταλία, παρότι στο μεγαλύτερο μέρος τους ήταν φτιαγμένα στην Κίνα.

Η DR Automobiles ανακοίνωσε πως θα καταθέσει έφεση, επισημαίνοντας ότι ουδέποτε είχε ισχυριστεί ότι τα οχήματά της κατασκευάζονταν εξ ολοκλήρου στην Ιταλία.

Η εταιρία, που εδρεύει στην περιφέρεια του Μολίζε, στη νότια Ιταλία, συναρμολογεί οχήματα χαμηλού κόστους, χρησιμοποιώντας εξαρτήματα τα οποία παράγονται από κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Chery, BAIC και JAC.

Οι ρυθμιστικές αρχές της Ιταλίας αποφάνθηκαν ότι τα οχήματα στις κατηγορίες DR και EVO διαφημίζονταν σαν ιταλικής κατασκευής, ενώ στην πραγματικότητα ήταν κατά βάση κινεζικής προέλευσης. Στις εγκαταστάσεις της εταιρίας, σύμφωνα με τις ιταλικές αρχές, πραγματοποιούνταν μόνο ήσσονος σημασίας συναρμολογήσεις και συμπληρωματικές εργασίες.

Το πρόστιμο επιβάλλεται σε μία περίοδο κατά την οποία η Ιταλία και, ευρύτερα, η Ευρωπαϊκή Ένωση, επιχειρούν να αντιμετωπίσουν την αθρόα εισαγωγή οχημάτων τα οποία παράγονται εκτός της Ε.Ε.

Τον περασμένο μήνα, δεκάδες Fiat Topolino, κατασκευασμένα στο Μαρόκο, κατασχέθηκαν στο λιμάνι του Λιβόρνο, καθώς έφεραν επάνω τους την ιταλική σημαία.

Η Stellantis, μητρική εταιρία της Fiat, υποστηρίζει ότι είχε ακολουθήσει στο ακέραιο τους κανονισμούς. Πάντως, στο διάστημα που μεσολάβησε, προχώρησε στην αφαίρεση των σημαιών από τα οχήματα.

Νωρίτερα, τον Απρίλιο, η Alfa Romeo, η οποία επίσης έχει τεθεί υπό τον έλεγχο της Stellantis, αποφάσισε να μετονομάσει το νέο της μοντέλο, που κατασκευάζεται στην Πολωνία και αρχικά παρουσιάστηκε ως Milano, σε Junior, μετά από πιέσεις που άσκησαν οι αρχές της Ιταλίας.

Την περασμένη εβδομάδα, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε τη διενέργεια ελέγχων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στην επιβολή δασμών έως και 38% στα εισαγόμενα κινεζικά αυτοκίνητα, χαρακτηρίζοντας την αθρόα εισαγωγή τους απειλή για τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης.

Οι δασμοί αυτοί, εφόσον τελικά επιβληθούν, θα είναι επιπλέον του 10% που ήδη επιβάλλεται σε όλες τις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Απαντώντας, η Κίνα υποστήριξε ότι οι δεσμοί αυτοί παραβιάζουν τους όρους του διεθνούς εμπορίου, χαρακτηρίζοντας την έρευνα ως κίνηση "προστατευτισμού".

Η ανακοίνωση εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταγράφηκε στον απόηχο της απόφασης των Ηνωμένων Πολιτειών να αυξήσουν τους δασμούς που επιβάλουν στην εισαγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα, από το 25% στο 100%.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για να γινει καλύτερα κατανοητο, το 2003 η ιταλία περασε ενα νομο που υποχρεώνει τις εταιριες που εισαγουν η εξαγουν προιόντα να μην χρησιμοποιούν ιταλικα ονοματα, εμβλήματα κτλ της ιταλίας αν δεν ειναι οντως ιταλικά προιόντα.

 

Αναφορά σε κείμενο

On 24 December 2003, the Italian Parliament passed Law No 350 (Law 350/2003), governing, inter alia, the labelling of imported and exported goods. Article 4(49) of the Law stipulates that both imported and exported goods are illegal if they bear false or misleading origin labelling.

Αναφορά σε κείμενο

«Η εισαγωγή και εξαγωγή με σκοπό την εμπορία ή η εμπορία ή η διάπραξη πράξεων που κατευθύνονται αναμφίβολα προς την εμπορία προϊόντων με ψευδείς ή παραπλανητικές ενδείξεις προέλευσης ή προέλευσης αποτελεί έγκλημα και τιμωρείται βάσει του Άρθρου 517 του Ποινικού Κώδικα. Αποτελεί ψευδή ένδειξη η αποτύπωση 'made in Italy' σε προϊόντα και αγαθά που δεν προέρχονται από την Ιταλία σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς για την προέλευση. Η παράβαση τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο από 10.000 έως 250.000 ευρώ».

https://www.drive.gr/news/kosmos-agora/i-italia-mplokare-134-fiat-topolino-exaitias-tis-simaioylas

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελως  ανοητοι   μαλλον....

Το  να  διαφημιζεις  κινεζικα  ως  ιταλικα   προφανως  και  ειναι   δυσφημιση   πλεον....😂😍

  • Like 1
  • Sad 1
  • Haha 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το κατάλαβα σωστά τα εξαρτήματα ήταν κινέζικα και η τελική συρναμολόγηση γινόταν στην Ιταλία.

"Τον περασμένο μήνα, δεκάδες Fiat Topolino, κατασκευασμένα στο Μαρκόκο, κατασχέθηκαν στο λιμάνι του Λιβόρνο"

Ποιο είναι αυτό το Μαρκόκο?,έχει σχέση με το Μαρόκο? , η μήπως ήπιαμε πολλά batida le coco?.

Επεξ/σία από cpc464
  • Haha 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, panossar95 είπε

Μονο ο Πανόπουλος απέμεινε τελικά....

Φορτσα, παρ λα Γκράντε ιντεα ντα Χαος, Μπενγκα μπενγκα

Μπεεεεεεεεε  ,  μασαει η κατσικα ταραμα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε το κυματοθραύστης ενάντια στην φτηνή αυτοκινητοβιομηχανία εκτός ευρώπης, ήταν οι εγκέφαλοι Bosch και τα Euro I/II/III/IV/V/VI/VII. Τώρα με τα ηλεκτρικά θα πέσει πολύ πείνα. Και να μην ξεχνάμε πως κάτι όμιλοι τύπου VW έχουν χρέη αντίστοιχα με αυτά της Ελλάδας...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η ευρωπαικη ενωση με την λογικη που ακολουθει" δυο μετρα και δυο σταθμα"  μονη της βγαζει τα ματια της, το υπαρχει " η ελευθερη αγορα μονο οταν εγω θελω" ειναι ο ορισμος του φασισμου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, YpsilonPi είπε

η ευρωπαικη ενωση με την λογικη που ακολουθει" δυο μετρα και δυο σταθμα"  μονη της βγαζει τα ματια της, το υπαρχει " η ελευθερη αγορα μονο οταν εγω θελω" ειναι ο ορισμος του φασισμου.

Ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει ότι επιτρέπεται ο αθέμιτος ανταγωνισμός. Η Κίνα χρησιμοποιεί το τυχαίο πλεονέκτημά της, >1 δισεκατομμύριο είλωτες που δεν δίνει δεκάρα για την γνώμη ή την ευημερία τους, για να κάνει ένα τεράστιο εμπορικό πόλεμο σε όλο τον πλανήτη. Προστατευτισμός, επιθετική νομισματική πολιτική, πλασματική ανάπτυξη, γεωπολιτικό τραμπουκισμό πλουτοπαραγωγικών χωρών, dumping, μεταχειρίζεται κάθε μέσο για να κυριαρχήσει πάνω σε όλους. Η Ευρώπη κάνει το ελάχιστο για να προστατεύσει τις τελευταίες βιομηχανίες που έχουν απομείνει από τον αμείλικτο πόλεμο, ευτυχώς είναι μακριά και δεν χρειάζεται ακόμα να φτιάχνει αεροπλανοφόρα και υποβρύχια σαν όλες τις χώρες του Ινδο-Ειρηνικού που νιώθουν την καυτή ανάσα της Κίνας πάνω τους.

Επεξ/σία από adastra
  • Like 8
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκάθαρα δάκτυλος Stellantis είναι από πίσω.

Αφού έχει τεράστια επιρροή στο ιταλικό πολιτικό σύστημα η οικογένεια του "Προβατά".

Να μην ξεχνάμε ότι ένα μέλος της Stellantis η Alfa Romeo είχε κάνει το ίδιο με γιαπωνέζικα εξάρτημα από το Nissan Cherry και είχε βγάλει το Arna . Το πόσο επιτυχημένο ήταν αυτό το εγχείρημα το δείχνει εδώ ο γνωστός και μη εξαιρετέος .

 

 

Επεξ/σία από Aprile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, YpsilonPi said:

η ευρωπαικη ενωση με την λογικη που ακολουθει" δυο μετρα και δυο σταθμα"  μονη της βγαζει τα ματια της, το υπαρχει " η ελευθερη αγορα μονο οταν εγω θελω" ειναι ο ορισμος του φασισμου.

Δηλαδή τι πρέπει να κάνει όταν έχεις μια Κίνα που κλέβει πνευματική ιδιοκτησία άλλων και το κράτος επιδοτεί την παραγωγή των εξαγόμενων προϊόντων; 
 

Ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει ανεξέλεγκτη αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και επειδή μοιάζει απίθανο ολόκληρη Stellantis να ασχοληθεί με κάτι "νότιους" χθεσινούς .

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Stellantis

Αρκεί να δούμε πόσα μοντέλα κυκλοφορούν αυτοί στην Ιταλία και πόσα η Fiat που έχει μείνει εδώ και χρόνια στο Fiat Panda. Ενδιαφέρον έχει αυτό το Evo 6 που δείχνει γιατί το προηγούμενο από αυτό στο ίδιο μέγεθος με βενζίνη και υγραέριο κόστιζε 18.000 ευρώ στην Ιταλία.

 

50 λεπτά πριν, gakost είπε

Δηλαδή τι πρέπει να κάνει όταν έχεις μια Κίνα που κλέβει πνευματική ιδιοκτησία άλλων και το κράτος επιδοτεί την παραγωγή των εξαγόμενων προϊόντων; 
 

Ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει ανεξέλεγκτη αγορά.

Δεν βλέπεις ότι η Κινέζοι κάνουν hacking στο καπιταλισμό ;

Και μάλιστα επιτυχημένα σε σχέση με τους Γιαπωνέζους που την πάτησαν όταν τους ανάγκασαν να ακριβήνουν  το Γιεν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...