Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με κύκλωμα ψύξης


DimitrisPaps

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά!

Πριν κάνα 6μηνο είχα αλλάξει προληπτικά το δοχείο διαστολής του ψυγείου και την τάπα του(το δοχείο ήταν στο παρά πέντε να ραγίσει,είχε κάνει ενα πολύ μικρό άνοιγμα αλλά δεν έχανε).Και τα 2 ανταλλακτικά ΟΕΜ,μάρκα Febi Bilstein.Απο τότε όμως,με το καινούργιο δοχείο και την καινούργια τάπα,έχανε γύρω στα 300 με 400ml κάθε μήνα και εγώ συμπλήρωνα.Αλλα προβλήματα δεν είχα(να ανεβάσει θερμοκρασία κλπ).Τελευταία φορά συμπλήρωσα πριν 20 μέρες και από τότε ζήτημα να έχασε 50ml.Πριν λίγες μέρες,με ζεστό κινητήρα η στάθμη βρίσκονταν ανάμεσα σε Min και Max.Εσβησα τη μηχανή,ξεβιδωσα την τάπα,ακούστηκε ένα φσσσσττττ και η στάθμη έφτασε στο Max.Σημερα έκανα πάλι το ίδιο.Ζεστο μοτέρ,στάθμη ανάμεσα σε min και max.Ξεβιδωνω την τάπα,ακούγεται ο ήχος πάλι, ανεβαίνει η στάθμη στο max αλλά παράλληλα πέταξε παραφλου από την βαλβίδα εκτόνωσης στο πλάι.Η τάπα στο μεταξύ από μέσα,γεμάτη παραφλου(εκεί που έχει ένα πλαστικό μαζί με ένα o-ring).Το έχω πάει σε συνεργείο,έχουμε πρεσσαρει το κύκλωμα 2 φορές και δεν βρέθηκε πουθενά διαρροή.Τι να κάνω?Να αλλάξω τάπα για αρχή και βλέπουμε?Ty!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η τάπα του ψυγείου (όχι του δοχείου) πόσα χρόνια έχει να αλλαχτεί;

Αν δεν κάνω λάθος,το ψυγείο δεν έχει δική του τάπα.Ειναι VW 20ετιας.

 

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Γεια χαρά!

Πριν κάνα 6μηνο είχα αλλάξει προληπτικά το δοχείο διαστολής του ψυγείου και την τάπα του(το δοχείο ήταν στο παρά πέντε να ραγίσει,είχε κάνει ενα πολύ μικρό άνοιγμα αλλά δεν έχανε).Και τα 2 ανταλλακτικά ΟΕΜ,μάρκα Febi Bilstein.Απο τότε όμως,με το καινούργιο δοχείο και την καινούργια τάπα,έχανε γύρω στα 300 με 400ml κάθε μήνα και εγώ συμπλήρωνα.Αλλα προβλήματα δεν είχα(να ανεβάσει θερμοκρασία κλπ).Τελευταία φορά συμπλήρωσα πριν 20 μέρες και από τότε ζήτημα να έχασε 50ml.Πριν λίγες μέρες,με ζεστό κινητήρα η στάθμη βρίσκονταν ανάμεσα σε Min και Max.Εσβησα τη μηχανή,ξεβιδωσα την τάπα,ακούστηκε ένα φσσσσττττ και η στάθμη έφτασε στο Max.Σημερα έκανα πάλι το ίδιο.Ζεστο μοτέρ,στάθμη ανάμεσα σε min και max.Ξεβιδωνω την τάπα,ακούγεται ο ήχος πάλι, ανεβαίνει η στάθμη στο max αλλά παράλληλα πέταξε παραφλου από την βαλβίδα εκτόνωσης στο πλάι.Η τάπα στο μεταξύ από μέσα,γεμάτη παραφλου(εκεί που έχει ένα πλαστικό μαζί με ένα o-ring).Το έχω πάει σε συνεργείο,έχουμε πρεσσαρει το κύκλωμα 2 φορές και δεν βρέθηκε πουθενά διαρροή.Τι να κάνω?Να αλλάξω τάπα για αρχή και βλέπουμε?Ty!

Δοκίμασε άλλη τάπα . Τα ίδια είχα τραβήξει σε Corsa C με τις ταπες εμπορίου . Σε εμένα γνήσια δε υπάρχει.

Κολλάει η βαλβίδα της ταπας.

Εάν υπάρχει γνήσια πάρε τη γνήσια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...