Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να αποκρούσει τις αιτιάσεις ότι πάσχει σοβαρά η εξυπηρέτηση πελατών που προσφέρει επιχειρεί η ταϊβανέζικη εταιρία. 

Πριν από περίπου ένα μήνα, το Gamers Nexus αποκάλυψε σειρά αρκετά σοβαρών προβλημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών που παρέχει η Asus και τώρα η εταιρία υπόσχεται μια σειρά μέτρων, προκειμένου να βελτιώσει το σύστημα εγγυήσεων που παρέχει.

Πρώτη στη σχετική λίστα είναι η υπόσχεση επανελέγχου των RMA (Return Merchandise Authorization) που προκάλεσαν τη δυσαρέσκεια των πελατών. Μάλιστα, τα αιτήματα αυτά δεν θα ελεγχθούν από τα ίδια συνεργαζόμενα επισκευαστικά κέντρα όπως πριν, αλλά θα τα αναλάβει απευθείας η ίδια η Asus. Η κίνηση αυτή αφορά όλα τα προϊόντα της Asus, από φορητούς υπολογιστές και μητρικές πλακέτες μέχρι οθόνες και φορητές gaming συσκευές.

Για να διευκολύνει την έναρξη της όλης διαδικασίας, η Asus έχει ετοιμάσει ένα template που θα μπορούν να συμπληρώνουν οι ενδιαφερόμενοι και να το αποστέλλουν με email σε νέα διεύθυνση. Εφόσον όλα εξελιχτούν καλά, οι πελάτες θα αποζημιωθούν για όλες τις απαραίτητες επισκευές και τα έξοδα αποστολής. Παράλληλα, η εταιρία δημιουργεί νέο κέντρο υποστήριξης στις ΗΠΑ που θα μπορεί να προχωρά σε επισκευές, καθώς και αντικαταστάσεις με refurbished συσκευές.

Μία ακόμη βασική υπόσχεση έχει να κάνει με τις διαβόητες αστοχίες των θυρίδων ανάγνωσης καρτών miscorSD στις συσκευές ROG Ally. Για περισσότερο από ένα χρόνο, η Asus αρνούταν να δεχτεί ότι υπήρχε πρόβλημα, όμως τελικά θα προχωρήσει σε επίσημη δήλωση, αποδεχόμενη την αστοχία, κάποια στιγμή αυτή την εβδομάδα, εφόσον τουλάχιστον τηρήσει τα όσα δήλωσε στο Gamers Nexus.

Οι υποσχέσεις αυτές προέκυψαν μετά από ανεξέρτηση έρευνα την οποία πραγματοποίησε το GN σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών που παρείχε η Asus, καθώς και απευθείας συζητήσεις με τον επικεφαλής της εξυπηρέτησης πελατών της ταϊβανέζικης εταιρίας. Έχοντας συλλέξει email από περισσότερους των 100 πελατών που είχαν αρνητικές εμπειρίες όταν επιχείρησαν να εξασφαλίσουν επισκευές για τις συσκευές τους ενώσω καλύπτονταν από εγγύηση, το GN αποφάσισε να στείλει προς επισκευή ένα δικό του ROG Ally, που έπασχε από αστοχία στο αριστερό χειριστήριο, χρησιμοποιώντας ψευδώνυμο.

Όταν η εξυπηρέτηση πελατών της Asus παρέλαβε τη συσκευή, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η βλάβη είχε προκληθεί από τον πελάτη και ότι μια αμυχή άνευ λειτουργικής σημασίας στη θήκη της συσκευής μεταφραζόταν σε ένα κόστος σχεδόν 200 δολαρίων, προκειμένου να αλλαχθεί ολόκληρη η LCD οθόνη για να αφαιρεθεί το σημάδι. Προφανώς, το GN δεν είχε αναφέρει καν το σημάδι, ούτε το ενδιέφερε η επισκευή του, όπως δεν θα ενδιέφερε και τη συντριπτική πλειοψηφία των πραγματικών πελατών.

Η όλη ιστορία έμοιαζε με καταφανή προσπάθεια να μετατραπεί η όλη διαδικασία από μια αστοχία που καλύπτεται από την εγγύηση σε μια αποκατάσταση φθοράς που δεν καλύπτεται από εγγύηση, επομένως η Asus θα χρέωνε για την επισκευή και τα έξοδα αποστολής. Μάλιστα, η εξυπηρέτηση πελατών πίεζε τους πελάτες να πληρώσουν χρησιμοποιώντας στρυφνές καταληκτικές ημερομηνίες, αφήνοντας να εννοηθεί πως οι συσκευές θα τους επιστρέφονταν χωρίς να έχουν επισκευαστεί και χωρίς να έχουν συναρμολογηθεί ξανά, αν δεν τακτοποιούνταν ο λογαριασμός.

Μετά από μια τέτοια εμπειρία, δεν είναι παράδοξο το ότι το Gamers Nexus δεν εμπιστεύεται τυφλά τις υποσχέσεις της Asus. Σύμφωνα με τον αρχισυντάκτη του περιοδικού, έχουν στείλει ήδη επιπλέον συσκευές της Asus στα επισκευαστικά κέντρα της εταιρίας, ώστε να αξιολογήσουν το κατά πόσο οι βελτιώσεις που υποσχέθηκε η εταιρία είναι αφενός αποτελεσματικές και, αφετέρου, μόνιμες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Haha 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
5 minutes ago, teomaniacos said:

Ποιος το περίμενε αυτό απο την καλύτερη εταιρεία τεχνολογίας στον κόσμο;  :P

Πες τα... Όπου βλέπεις πολλά κεράσια... 😉
Και την ακριβοπληρώνεις, χωρίς λόγο στην κυριολεξία...
Τι να πω...
Προσωπικά κάτι παραπάνω θα γνωρίζω που τα τελευταία 21+ χρόνια τουλάχιστον σε Motherboards επιλέγω πάντα Gigabyte!! 😊😉

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποτέ μην αγοράζεις με βάση τις υποσχέσεις αλλά με βάση τι ισχύει τώρα.

  • ΝΟ TO ASUS SUPPORT
  • NO TO VISION PRO
  • NO TO WINDOWS ON ARM
  • NO TO AI 
  • NO TO EV

     
Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 5
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για αυτό μόνο Dell, HP & Frame.work (σε laptop τουλαχιστον).

Για mobo, εκεί ζόρικα τα πράγματα, its a gamble. 

Επεξ/σία από apikoulas
Δημοσ.

Απλά η Asus καβάλησε το καλάμι στην πορεία και ήρθε η ώρα να κατέβει από αυτό, τόσο απλά. Μπράβο σε όσους ανέδειξαν το θέμα.

  • Like 4
Δημοσ.

Να πω την αληθεια μου στις μητρικες τη θεωρω αξιοπιστη με πολλα bios update και γενικα υποστηριξη. Στις gpu ειναι αρκετα overrated και το coil whine το εχουν στο τσεπακι. 

  • Like 2
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, lbit είπε

Asus και ξερο ψωμι!

Σε Windows Laptop Dell, HP, Lenovo αν και κάνουν λίγα νερά στο Support Software.

Η ASUS δεν με πείθει εδώ και μια 10ετια. Στο τελευταίο Desktop μου πριν καμία 8ετια προτίμησα Gigabyte. Από τότε μου την είχε σπάσει….

 

  • Like 1
Δημοσ.

Σοκαριστηκα  πραγματικα...ως κατοχος του Rog Ally  εδω και ενα χρονο ...στηριζα την Asus στην τεχνολογια..αλλα τωρα μετα απο τις βρωμιες της πανάθλιας υποστηρηξης  δεν θα την ξαναπροτιμησω...και σκεφτομουνα κι απο πανω να πουλησω το αρχικο Rog ally  οσο οσο για να παρω το rog ally X ...ουτε καν..

Δημοσ.
1 hour ago, Dimitris_1981 said:

Σε Windows Laptop Dell, HP, Lenovo αν και κάνουν λίγα νερά στο Support Software.

Η ASUS δεν με πείθει εδώ και μια 10ετια. Στο τελευταίο Desktop μου πριν καμία 8ετια προτίμησα Gigabyte. Από τότε μου την είχε σπάσει….

 

Προσωπικά δεν με έπεισε ποτέ!!
Άπειρο ψάξιμο σε forums του εξωτερικού, τα τελευταία ~20 χρόνια όπως ανάφερα και πριν και η κατάσταση ήταν 50 - 50 Giagabyte - Asus.
Ίδια ποιότητα κατασκευής, ίδια χαρακτηριστικά, ίδια υποστήριξη που τελικά αποδείχτηκε μαύρο χάλι και εννοείται τιμές πιο ανεβασμένες λόγο "Ονόματος"... 😊
Δεν πειράζει τα Fan Boys να τα βλέπουν αυτά για να καταλάβουν καλά ότι ο Fanboyσμος μόνο υπέρ τους δεν είναι!! 😉
Στα ποντίκια την παραδέχομαι γιατί είναι από τις λίγες εταιρίες που κατασκευάζουν ποντίκια που στο δεξί και αριστερό κουμπί έχει υποδοχές που μπαίνουν κουμπωτά τα switches!! (Ποια Logitech κτλ... Τρέχα γύρευε...)
Βέβαια δεν χρειάστηκα την εγγύηση τους... 😉

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...