Προς το περιεχόμενο

Στο στόχαστρο των αμερικανικών αρχών βρίσκεται η Adobe λόγω των χρεώσεων που επιβάλει για τον πρόωρο τερματισμό συνδρομών


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

H Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου έγινε αποδέκτρια πολυάριθμων παραπόνων από καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Η αμερικανική κυβέρνηση κινήθηκε νομικά εναντίον της Adobe καθώς και δύο ανώτερων στελεχών της, υποστηρίζοντας ότι εξαπατούν τους καταναλωτές, κρατώντας κρυφές τις χρεώσεις πρόωρου τερματισμού των συνδρομητικών πακέτων, ενώ παράλληλα υποχρεώνουν τους πελάτες τους να ακολουθούν στρυφνές διαδικασίες, προκειμένου να ακυρώσουν τη συνδρομή τους στα προϊόντα της εταιρίας.

Η μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε το αμερικανικό Υπουργείο Δικαιοσύνης τη Δευτέρα εγκαλεί την Adobe ότι στρέφει τους καταναλωτές προς το συνδρομητικό πακέτο "ετήσιας διάρκειας με μηνιαίες πληρωμές", χωρίς να διατυπώνει με επαρκή σαφήνεια ότι η ακύρωση της συνδρομής εντός του πρώτου χρόνου θα μπορούσε να οδηγήσει στην επιβολή χρέωσης για τον πρόωρο τερματισμό της. Παράλληλα, το Υπουργείο Δικαιοσύνης υποστηρίζει ότι οι αναφορές στις χρεώσεις αυτές ήταν θαμμένες στα ψιλά γράμματα της σύμβασης ή ότι υποχρέωναν τους καταναλωτές να εστιάσουν τους κέρσορές τους πάνω σε μικροσκοπικά εικονίδια, προκειμένου να τις εντοπίσουν.

"Οι Αμερικανοί έχουν κουραστεί με τις εταιρίες που κρύβουν την αλήθεια στη διάρκεια της εγγραφής σε μια συνδρομή και στη συνέχεια δημιουργούν εμπόδια όταν επιχειρούν [οι πελάτες] να τις ακυρώσουν", δήλωσε ο Σάμιουελ Λίβαϊν, επικεφαλής του Γραφείου Προστασίας Καταναλωτών της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου. "Η Επιτροπή θα συνεχίσει να εργάζεται ώστε να προστατεύει τους Αμερικανούς από αυτές τις παράνομες επιχειρηματικές πρακτικές".

Ο Ντέινα Ράο, στέλεχος της Adobe, δήλωσε ότι η εταιρία σκοπεύει να αποκρούσει τις αιτιάσεις της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου στο δικαστήριο. Σε δήλωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της εταιρίας, ο Ράο αναφέρει: "Οι συνδρομητικές υπηρεσίες είναι βολικές, ευέλικτες και οικονομικές, επιτρέποντας στους χρήστες να επιλέγουν το πλάνο που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες τους, το χρονικό διάστημα που θα χρειαστούν πρόσβαση, καθώς και τον προϋπολογισμό τους. Προτεραιότητά μας πάντοτε είναι να διασφαλίζουμε ότι οι πελάτες μας έχουν μια θετική εμπειρία. Είμαστε ξεκάθαροι στους όρους και τις προϋποθέσεις των συνδρομητικών συμφωνιών μας διαθέτουμε απλή διαδικασία ακύρωσης. Θα αποκρούσουμε τους ισχυρισμούς της Επιτροπής στο δικαστήριο".

Από την πλευρά της, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου δήλωσε πως κινητοποιήθηκε για να ελέγξει τι συμβαίνει με την Adobe από τη στιγμή που έγινε αποδέκτρια διαμαρτυριών από καταναλωτές σε ολόκληρη τη χώρα, οι οποίοι κατήγγειλαν ότι δεν είχαν ενημερωθεί για το κόστος πρόωρου τερματισμού της συνδρομής από την Adobe. Παράλληλα, η Επιτροπή επισημαίνει ότι η εταιρία επέμεινε στην ίδια πρακτική, παρότι ήταν ενήμερη για τη σύγχυση των καταναλωτών. Όσοι από αυτούς επικοινώνησαν με την υπηρεσία εξυπηρέτησης καταναλωτών της Adobe προκειμένου να ακυρώσουν τις συνδρομές τους, βρέθηκαν αντιμέτωποι με άλλα εμπόδια, όπως ξαφνικό τερματισμό των κλήσεων και των συζητήσεων στο διαδίκτυο, αλλά και τη μεταφορά τους σε πολλαπλούς εκπροσώπους της εταιρίας, αναφέρει στη δήλωσή της η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου.

Η προσφυγή της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου στη δικαιοσύνη καταγράφεται στον απόηχο του κύματος διαμαρτυριών τις οποίες προκάλεσαν οι πρόσφατες αλλαγές στους όρους χρήσης των υπηρεσιών της Adobe. Πολλοί χρήστες δήλωναν προβληματισμένοι για το ενδεχόμενο, οι αόριστες διατυπώσεις που χρησιμοποιούσε η Adobe, να ερμηνευτούν ως άδεια προς την εταιρία να χρησιμοποιήσει κατά το δοκούν το έργο τους, προκειμένου να εκπαιδεύσει μοντέλα δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Απαντώντας στις αντιδράσεις αυτές, η Adobe ανακοίνωσε πως θα ενημερώσει εκ νέου τους όρους χρήσης, ώστε να είναι σαφέστερο το πλαίσιο σε τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η ιδιοκτησία του περιεχομένου.  


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτές οι εταιρείες έχουν το θράσος και απαντούν ότι είμαστε ξεκάθαροι και έχουμε και εύκολες διαδικασίες ακύρωσης αντί να πουν ότι θα συνεργαστούν πλήρως για να κάνουν τις κατάλληλες αλλαγές και μάλιστα όλα αυτά σε ολόκληρη ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου. Φανταστείτε ο απλός πολίτης πόσο ανίσχυρος είναι.

  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, Retromaniac said:

Αυτές οι εταιρείες έχουν το θράσος και απαντούν ότι είμαστε ξεκάθαροι και έχουμε και εύκολες διαδικασίες ακύρωσης αντί να πουν ότι θα συνεργαστούν πλήρως για να κάνουν τις κατάλληλες αλλαγές και μάλιστα όλα αυτά σε ολόκληρη ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου. Φανταστείτε ο απλός πολίτης πόσο ανίσχυρος είναι.

οι πολιτες φταινε. απλα δεν εκαναν 300 % zoom. χαχα.

ποσο αφασια η απαντηση της adobe.να ηταν παραπονο απο 5 ατομα θα ελεγα οκ.αλλα οταν γινεται χαμος απο καταγγελιες δεν γινεται να λες οτι ολοι ειναι λαθος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

adobe ο καρκίνος του software, μακριά

και καλύτερα άλλη επιλογή και ας έχει λιγότερα features

και δεν είναι θέμα χρημάτων

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έπρεπε να έχουν πιο σαφή χρέωση γιατί ως απρόσεκτος μπορείς να σκεφθείς ότι το μηνιαίο δεν είναι δεσμευτικό - που είναι (*όπως ο υποφαινόμενος σε μια στιγμή βιασύνης)

Επίσης πουθενά δεν αναφέρουν πόσο είναι το penalty πρόωρης αποχώρησης. Εκεί νομίζω θα την πατήσουν με την επιτροπή ανταγωνισμού και τα Class actions των καταναλωτών.

Τέλος θεωρώ ότι απλά βάζει πεπονόφλουδα στον εαυτό της μια τόσο μεγάλη εταιρία να ψιλοεξαπατά τον τελικό καταναλωτή λες και έχει ανάγκη με τόσο Cash Flow. 

Oι ξεκάθαρες χρεώσεις είναι τύπου μηνιαίο τόσο, ετήσιο τόσο και η ρήτρα αποχώρησης (από το ετήσιο μόνον) τόσο. 

Γι αυτό το Netflix πήγε μπροστά με τις τελείως ξεκάθαρες χρεώσεις. Τόσο και όποτε θες φεύγεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Retromaniac said:

Αυτές οι εταιρείες έχουν το θράσος και απαντούν ότι είμαστε ξεκάθαροι και έχουμε και εύκολες διαδικασίες ακύρωσης αντί να πουν ότι θα συνεργαστούν πλήρως για να κάνουν τις κατάλληλες αλλαγές και μάλιστα όλα αυτά σε ολόκληρη ομοσπονδιακή επιτροπή εμπορίου. Φανταστείτε ο απλός πολίτης πόσο ανίσχυρος είναι.

Συμφωνώ απόλυτα. Για αυτό τσαντιζομαι όταν βλέπω άρθρα με την ΕΕ να κυνηγάει εταιρείες με πολύ δύναμη που κάνουν ότι μπορούν να γίνουν/μείνουν μονοπώλιο και πολλά μέλη εδώ να τις υπερασπίζονται με μένος και να κατηγορούν την ΕΕ ότι επεμβαίνει στην ελεύθερη αγορά κ.α. τέτοια.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, nick_souvlaki said:

Συμφωνώ απόλυτα. Για αυτό τσαντιζομαι όταν βλέπω άρθρα με την ΕΕ να κυνηγάει εταιρείες με πολύ δύναμη που κάνουν ότι μπορούν να γίνουν/μείνουν μονοπώλιο και πολλά μέλη εδώ να τις υπερασπίζονται με μένος και να κατηγορούν την ΕΕ ότι επεμβαίνει στην ελεύθερη αγορά κ.α. τέτοια.

 

παρακάτω χωρις να ειναι εκτενής ανάλυση, αναφέρονται μερικά από τα θετικά της ΕΕ. σιγουρα θα υπάρχουν καλυτερες πηγές

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από prefuse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω συνδρομή στο Acrobat Pro ετήσια και μου έκανε εντύπωση την τελευταία φορά που έκανα παράπονα για την τιμή κι αν υπάρχει κάποια έκπτωση και  μου έδωσαν 50% έκπτωση. Νοέμβριο αυτό, δεν ξέρω τι θα κάνουν την νέα χρονιά. 

Επεξ/σία από alejsalonica
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...