Προς το περιεχόμενο

Τεράστια κοροϊδία απο Public


dimgko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στην παρέα, είχα παραγγείλει στις 22/5/24 τα ακουστικά Κεφαλής Razer Kaira Pro για PS5 - Λευκό απο Public στα 100Ε (κανονικά έχουν γύρω στα 200Ε) . Μου είχαν πει πως θα τα έχω λάβει το πολύ μέχρι τις 7/6/24. Είχα μιλήσει την προηγούμενη εβδομάδα με έναν υπάλληλο σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας μου και μου είπε πως δεν γνωρίζει και θα λάβω ένα σχετικό e-mail την επόμενη μέρα. Το θέμα μου είναι το εξής, σήμερα ξαναπήρα τηλέφωνο για να δω πάλι σε τι κατάσταση βρίσκεται και μου είπαν οτι υπάρχει θέμα με τον προμηθευτή και οτι δεν θα μπορέσουν να μου δώσουν τα συγκεκριμένα ακουστικά (μετά απο 3.5 εβδομάδες το θυμήθηκαν) και μου έκαναν αντιπρόταση, να πάρω την απλή έκδοση, η οποία έχει λιγότερη αξία απ΄ τα λεφτά που  έχω πληρώσει (γύρω στα 65Ε). Τσέκαρα στην ιστοσελίδα τους ύστερα και πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω για τα Pro ακουστικά και μου είπαν πως είναι διαθέσιμα (χωρίς την έκπτωση πλέον) και μέχρι την Τετάρτη-Πέμπτη θα τα έχω. Πώς γίνεται αυτό τότε; Άρα με κοροϊδεύουν στα ίσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 minutes ago, dimgko said:

Καλησπέρα στην παρέα, είχα παραγγείλει στις 22/5/24 τα ακουστικά Κεφαλής Razer Kaira Pro για PS5 - Λευκό απο Public στα 100Ε (κανονικά έχουν γύρω στα 200Ε) . Μου είχαν πει πως θα τα έχω λάβει το πολύ μέχρι τις 7/6/24. Είχα μιλήσει την προηγούμενη εβδομάδα με έναν υπάλληλο σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας μου και μου είπε πως δεν γνωρίζει και θα λάβω ένα σχετικό e-mail την επόμενη μέρα. Το θέμα μου είναι το εξής, σήμερα ξαναπήρα τηλέφωνο για να δω πάλι σε τι κατάσταση βρίσκεται και μου είπαν οτι υπάρχει θέμα με τον προμηθευτή και οτι δεν θα μπορέσουν να μου δώσουν τα συγκεκριμένα ακουστικά (μετά απο 3.5 εβδομάδες το θυμήθηκαν) και μου έκαναν αντιπρόταση, να πάρω την απλή έκδοση, η οποία έχει λιγότερη αξία απ΄ τα λεφτά που  έχω πληρώσει (γύρω στα 65Ε). Τσέκαρα στην ιστοσελίδα τους ύστερα και πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω για τα Pro ακουστικά και μου είπαν πως είναι διαθέσιμα (χωρίς την έκπτωση πλέον) και μέχρι την Τετάρτη-Πέμπτη θα τα έχω. Πώς γίνεται αυτό τότε; Άρα με κοροϊδεύουν στα ίσα. 

δεν τα ξερω τα προϊόντα, αλλά αν εψαξα σωστά, τα 65 ευρώ που αναφέρεσαι είναι τιμή skroutz και όχι τιμή public. στα public εχουν 100 ευρώ, οπότε αυτοί σου λένε 100 έδωσες, σου προτείνουμε προϊόν με 100. 

στείλτους email με screenshot που φαίνεται ότι το προϊόν που έχεις παραγγείλει είναι διαθέσιμο και να επιμείνεις να στο δώσουν στην τιμή που έχεις πληρώσει. 

αν δεν δεχτούν, ζητάς επιστροφή χρημάτων και αγοράζεις ό,τι θες από άλλο μαγαζί. 

αν θες να προχωρήσεις με καταγγελίες κλπ είναι άλλο θέμα, αλλά μην περιμένεις ότι θα είναι μια γρήγορη διαδικασία. 

με κάθε επιφύλαξη (ψαξτο λίγο), αν κάνεις καταγγελία, το public θα έχει περιθώριο να σου απαντήσει 30 μέρες (τις οποίες και θα εξαντλήσουν..) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, christos4 είπε

δεν τα ξερω τα προϊόντα, αλλά αν εψαξα σωστά, τα 65 ευρώ που αναφέρεσαι είναι τιμή skroutz και όχι τιμή public. στα public εχουν 100 ευρώ, οπότε αυτοί σου λένε 100 έδωσες, σου προτείνουμε προϊόν με 100. 

στείλτους email με screenshot που φαίνεται ότι το προϊόν που έχεις παραγγείλει είναι διαθέσιμο και να επιμείνεις να στο δώσουν στην τιμή που έχεις πληρώσει. 

αν δεν δεχτούν, ζητάς επιστροφή χρημάτων και αγοράζεις ό,τι θες από άλλο μαγαζί. 

αν θες να προχωρήσεις με καταγγελίες κλπ είναι άλλο θέμα, αλλά μην περιμένεις ότι θα είναι μια γρήγορη διαδικασία. 

με κάθε επιφύλαξη (ψαξτο λίγο), αν κάνεις καταγγελία, το public θα έχει περιθώριο να σου απαντήσει 30 μέρες (τις οποίες και θα εξαντλήσουν..) 

Στην αρχή είχαν βάλει τα Pro στα 100Ε και μετά απο καμία εβδόμαδα έβγαλαν την προσφορά αυτή και έβαλαν την απλή έκδοση και καλά απο 150Ε στα 100Ε. Έχω στείλει e-mail με όλα αυτά που έχω γράψει + τα screenshots και τώρα θα δείξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, dimgko είπε

Καλησπέρα στην παρέα, είχα παραγγείλει στις 22/5/24 τα ακουστικά Κεφαλής Razer Kaira Pro για PS5 - Λευκό απο Public στα 100Ε (κανονικά έχουν γύρω στα 200Ε) . Μου είχαν πει πως θα τα έχω λάβει το πολύ μέχρι τις 7/6/24. Είχα μιλήσει την προηγούμενη εβδομάδα με έναν υπάλληλο σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας μου και μου είπε πως δεν γνωρίζει και θα λάβω ένα σχετικό e-mail την επόμενη μέρα. Το θέμα μου είναι το εξής, σήμερα ξαναπήρα τηλέφωνο για να δω πάλι σε τι κατάσταση βρίσκεται και μου είπαν οτι υπάρχει θέμα με τον προμηθευτή και οτι δεν θα μπορέσουν να μου δώσουν τα συγκεκριμένα ακουστικά (μετά απο 3.5 εβδομάδες το θυμήθηκαν) και μου έκαναν αντιπρόταση, να πάρω την απλή έκδοση, η οποία έχει λιγότερη αξία απ΄ τα λεφτά που  έχω πληρώσει (γύρω στα 65Ε). Τσέκαρα στην ιστοσελίδα τους ύστερα και πήρα τηλέφωνο για να ρωτήσω για τα Pro ακουστικά και μου είπαν πως είναι διαθέσιμα (χωρίς την έκπτωση πλέον) και μέχρι την Τετάρτη-Πέμπτη θα τα έχω. Πώς γίνεται αυτό τότε; Άρα με κοροϊδεύουν στα ίσα. 

Κάνε  μια καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη.. Καταγγελία στο υπουργείο.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, dimgko said:

Στην αρχή είχαν βάλει τα Pro στα 100Ε και μετά απο καμία εβδόμαδα έβγαλαν την προσφορά αυτή και έβαλαν την απλή έκδοση και καλά απο 150Ε στα 100Ε. Έχω στείλει e-mail με όλα αυτά που έχω γράψει + τα screenshots και τώρα θα δείξει. 

Μήπως δεν ήταν προσφορά τα pro και ήταν απλά λάθος στην τιμή του e shop?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, JakeKaufman είπε

Μήπως δεν ήταν προσφορά τα pro και ήταν απλά λάθος στην τιμή του e shop?

Όχι, διότι θα μου το είχαν αναφέρει μέσα στις 3.5 εβδομάδες αναμονής. Επίσης 3 φορές που μίλησα στο τηλέφωνο μου είπαν "για την παραγγελία σας σχετικα με τα ακουστικά της Razer τα Προ, σωστά;" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 minutes ago, takoulou said:

Κάνε  μια καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη.. Καταγγελία στο υπουργείο.. 

Στον συνήγορο του Πολίτη γιατί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ είχα παραγγειλει τα συγκεκριμένα ακουστικά(ευτυχώς πληρωμή κ παραλαβή από το κατάστημα) και κλασσικά έπαιξε η ίδια κοροϊδία,1 μήνα μετά σχεδόν πήραν τηλέφωνο για να κάνουν κ καλά αντιπρόταση με το ίδιο προϊόν όπως εσένα,τους το έκλεισα στα μούτρα κ εννοείται θέλει καταγγελία γτ όντως μετά το είδα και εγώ διαθέσιμο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Συνήγορος του Πολίτη δεν έχει τέτοιες αρμοδιότητες.

Στον Συνήγορο του Καταναλωτή μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα και να ζητήσετε ως επιθυμητή λύση να σας παραδώσουν τα ακουστικά που παραγγείλατε εφόσον είναι διαθέσιμα. Αυτή τη λύση θα προτείνει και ο ΣτΚ στο κατάστημα... το τι θα απαντήσει το κατάστημα είναι άλλο θέμα. Συνήθως εκεί δε χωράνε μαγκιές γιατί αν δεν υπάρξει συμβιβασμός, τους κρεμάνε στα μανταλάκια.

Υπάρχει κι η Γενική Γραμματεία Εμπορίου (Υπουργείο Ανάπτυξης). Αυτοί όμως επιβάλουν κυρώσεις στο κατάστημα για αθέμιτες πρακτικές. Δεν έχουν αρμοδιότητα να βγάζουν απόφαση αποζημίωσης του καταναλωτή.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, takoulou said:

Κάνε  μια καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη..

Καταναλωτή. Του Πολίτη είναι για θέματα που σχετίζονται με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Καταναλωτή. Του Πολίτη είναι για θέματα που σχετίζονται με τον ευρύτερο δημόσιο τομέα...

Έγινε λάθος.. Του καταναλωτή ήθελα να πω.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...