Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, 

Εχω ένα Clio diesel σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια. 

Σκέφτομαι σε κανένα μήνα να κάνω άρση ακινησίας και να το κυκλοφορήσω. 

Δεδομένου ότι, το αμάξι δεν έχει πάρει εμπρός εδώ και περίπου 18 μήνες, θεωρείτε ότι θα υπάρχει θέμα με μύκητες ή ιζήματα μέσα στο ντεπόζιτο; 

Να το βάλω κανονικά εμπρός αφού αλλάξω μπαταρία ή να το πάω σ ένα συνεργείο για καθαρισμό ντεποζιτου; 

Επίσης όσον αφορά την άρση της ακινησίας λαμβάνω κάποια βεβαίωση την οποία πρέπει να προσκομισω στο ΚΤΕΟ ώστε να μην πληρώσω πρόστιμο; Το αμάξι απαλλάσσεται λόγω ρύπων από τα τέλη κυκλοφορίας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dsgeo είπε

Καλησπέρα σε όλους, 

Εχω ένα Clio diesel σε ακινησία εδώ και 2 χρόνια. 

Σκέφτομαι σε κανένα μήνα να κάνω άρση ακινησίας και να το κυκλοφορήσω. 

Δεδομένου ότι, το αμάξι δεν έχει πάρει εμπρός εδώ και περίπου 18 μήνες, θεωρείτε ότι θα υπάρχει θέμα με μύκητες ή ιζήματα μέσα στο ντεπόζιτο; 

Να το βάλω κανονικά εμπρός αφού αλλάξω μπαταρία ή να το πάω σ ένα συνεργείο για καθαρισμό ντεποζιτου; 

Επίσης όσον αφορά την άρση της ακινησίας λαμβάνω κάποια βεβαίωση την οποία πρέπει να προσκομισω στο ΚΤΕΟ ώστε να μην πληρώσω πρόστιμο; Το αμάξι απαλλάσσεται λόγω ρύπων από τα τέλη κυκλοφορίας. 

Καλο θα ήταν πριν τη ακινησία να είχες ρίξει μέσα για μύκητες φάρμακο. 

Θα άλλαζα ένα φίλτρο καυσίμου πάντως και φρέσκο καύσιμο . Και έλεγχο λάδια /υγρά/αντιψυκτικά /μπαταρία / ελαστικά.

Επεξ/σία από meletis_m
  • Thanks 1
Δημοσ.

Πάρε οδική τηλ να στο πάει συνεργείο και εκεί κάνε ένα γενικό service και να σου βγάλουν το ντεπόζιτο για πλύσιμο (εύκολη δουλειά είναι). 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.. Αυτό σκόπευα να κάνω, οδική και κατευθείαν στο συνεργείο. Δεν θέλω να το ρισκάρω. Θα γίνει γενικό service και αλλαγή αναρτήσεων - ελαστικών. 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικά θα ξέρεις ότι πρώτα κάνεις ασφάλιση και μετά άρση ακκινησιας. 

Εύχομαι η ακκινησια να μην έχει δημιουργήσει άλλα προβλήματα που δεν είχε το αμάξι. 

Πολύ σωστά με οδικη να το πας στο συνεργείο χωρίς να δοκιμάσεις να το βάλεις μπροστά μόνος σου. 

Σε ανάλογη περίπτωση σε αμάξι της οικογένειας 20ετιας όμως δεν χρειάστηκε κάτι για το καύσιμο αλλά το γενικό service κόστισε κάπου στα 1000 ευρώ χωρίς αλλαγή αμορτισέρ και ελαστικών που αλλαχτηκαν μετά. 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Λογικά θα ξέρεις ότι πρώτα κάνεις ασφάλιση και μετά άρση ακκινησιας. 

Εύχομαι η ακκινησια να μην έχει δημιουργήσει άλλα προβλήματα που δεν είχε το αμάξι. 

Πολύ σωστά με οδικη να το πας στο συνεργείο χωρίς να δοκιμάσεις να το βάλεις μπροστά μόνος σου. 

Σε ανάλογη περίπτωση σε αμάξι της οικογένειας 20ετιας όμως δεν χρειάστηκε κάτι για το καύσιμο αλλά το γενικό service κόστισε κάπου στα 1000 ευρώ χωρίς αλλαγή αμορτισέρ και ελαστικών που αλλαχτηκαν μετά. 

Σίγουρα το service θα βγει μαζί με λάστιχα και αναρτήσεις κοντά στο 2.000€....

Αναποφευκτο. 

Άραγε όταν κάνω άρση μου εκδίδεται κάποιο έγγραφο που αναφέρει το χρονικό διάστημα της ακινησίας; Ώστε να γλιτωσω κάποιο ενδεχόμενο πρόστιμο στο ΚΤΕΟ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, dsgeo είπε

Σίγουρα το service θα βγει μαζί με λάστιχα και αναρτήσεις κοντά στο 2.000€....

Αναποφευκτο. 

Άραγε όταν κάνω άρση μου εκδίδεται κάποιο έγγραφο που αναφέρει το χρονικό διάστημα της ακινησίας; Ώστε να γλιτωσω κάποιο ενδεχόμενο πρόστιμο στο ΚΤΕΟ. 

Ναι υπάρχει κάποια επιλογή στο gov αλλά δεν θυμάμαι που με τις κινήσεις του αυτοκινήτου. Κι εγώ με δυσκολία το βρήκα 

Είχα πάρει τηλέφωνο στην aade 

 

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ.

το έχεις δοκιμάσει και παίρνει μπρος; Γιατί τα common rail περνάει το καύσιμο από πολύ στενά σωληνάκια κι αν στεγνώσουν δεν αρκεί η πίεση για να ξαναπεράσει το πετρέλαιο από εκεί.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, takisapog είπε

το έχεις δοκιμάσει και παίρνει μπρος; Γιατί τα common rail περνάει το καύσιμο από πολύ στενά σωληνάκια κι αν στεγνώσουν δεν αρκεί η πίεση για να ξαναπεράσει το πετρέλαιο από εκεί.

Δεν μένω στην Ελλάδα. Δεν έχω πρόσβαση στο αμάξι. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, takisapog είπε

το έχεις δοκιμάσει και παίρνει μπρος; Γιατί τα common rail περνάει το καύσιμο από πολύ στενά σωληνάκια κι αν στεγνώσουν δεν αρκεί η πίεση για να ξαναπεράσει το πετρέλαιο από εκεί.

Εγώ δεν θα δοκίμαζα καν αν παίρνει μπροστά. Ισως αν επερνε μπροστά να δημιουργούσε αλλά πρόβληματα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...