salvador_ Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Petros Electron είπε Βγάλε εσυ το μπουζί μετα απο 2000 χλμ και δες τι μαυρίλες θα εχει και μην το αλλάξεις, (τουλάχιστον καθάρισε το). Η μαυρίλα είναι φυσιολογική , το διάκενο μετράνε και σε τι κατάσταση είναι .δεν γίνεται σε θάλαμο καύσης να μην μαυρίσει το μπουζί... πόσο μάλλον σε κινητήρες με επικαθισεις λογο χλμ. Όσο για τα λαδια έχουν προδιαγραφές θερμοκρασιών . Και το κάθε μανουαλ προτείνει συγκεκριμένους τύπους και ιξωδες . Είναι σαν να λες στο αυτοκίνητο να αλλάζουμε μπουζί κάθε 5 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι υπερβολή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StamTheMan Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Tι δεκαρακι προτεινουν καποιοι,για στρωσιμο μεσα στους 35 βαθμους.. Δε συζηταμε το μπουζι σε 7Κ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NeraBlack Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Εγώ προτείνω να αλλάζουμε και βενζίνη,αν δεν το χρησιμοποιήσεις 2 μέρες και μείνει. Το μόνο που κανεις με το να αλλάζεις λάδια κάθε 1000,είναι να ρυπαίνεις το περιβάλλον. Αλλά χεστηκαμε είπαμε,10 ευρώ έχουν. Εγώ τα αλλάζω στα 5,που μου λέει ο μηχανικός,και όλοι,εσύ στα 1000.. Με χρηση ΑΙ,το συμπερασμα ειναι πως για 50Κ χλμ,εγω εχω δωσει 100 ευρω και εσυ 500.Στα 120 αγοραζεις μοτερ καινουριο με τηνδιαφορα.Ολα καλα. Μετά από 50 χλμ και τα λάδια και το μπουζί μαύρα θα είναι.Αυτο δε σημαίνει πως χανουν την λιπαντικη και την αναφλεκτικη ιδιότητα τους. Στο παπί συνήθως η αλλαγή είναι στα 5 με 7Κ,ανάλογα την ποιότητα. Και όσες φορές το έχω αλλάξει,το λάδι δεν έχει γίνει νερό,μια χαρα συνοχή έχει ακόμη,πάντα το τσεκάρω απλά επειδή το όργανο είναι εύκαιρο.Εχω αλλάξει και στις 7 ακριβό λαδι,ακόμα ήταν εντός προδιαγραφών.Κίνηση σε πόλη μόνιμα. Ότι το μοτέρ του παπιου δεν είναι πολυστροφο,πρώτη φορά το ακούω. Μάλλον με μαγεία βγάζουν 100 άλογα στο λίτρο. Πάω να ανάψω ένα κερί που κατάφερα να έχω ένα παπί 14 χρόνια με αλλαγές λαδιού ανά 5-7,χωρίς ρεκτιφιέ. Η ήμουν τυχερός,ή έτσι δουλεύει η φάση. Ή το κερί... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
G.bar Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Έχοντας δαπανήσει μια περιουσία σε πάπια κατά τα παιδικά μου χρόνια, και έχοντας φτάσει μέχρι 64mm κυλινδροπίστονο με εξωτερικά μπουζόνια και τρόμπα λαδιού, θα έλεγα οτι δεν χρειάζεται τόση ανησυχία για το λάδι, πόσο μάλλον για το μπουζί. Ειδικά αν είναι παλιό Honda ακόμα και καμένα τηγανόλαδα να βάλεις μέσα, θα κινείται ικανοποιητικα. Απλα θα είναι σαν να κυκλοφορείς με ψαροταβερνα. Ωραίες εποχές πάντως, δίναμε μια περιουσία για ένα μοτέρ, ξενύχτια στην αποθήκη μέχρι να ετοιμαστεί, καρμπυρατέρ lectron με σφουγγάρι αντί για ζιγκλερ, μια μπουκάλα, μια ηλεκτροβαλβιδα, ένα μπεκ στον λαιμό και είχες και το homemade nitro σου, και μετά ένα πάτημα στη Βούτα μέχρι πρώτη γέφυρα και το έπαιρνες σε τελάρο και επιστροφή πατάκι πάλι στην αποθήκη για την ίδια διαδικασία απο την αρχή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, NeraBlack είπε Το μόνο που κανεις με το να αλλάζεις λάδια κάθε 1000,είναι να ρυπαίνεις το περιβάλλον. Ελα οταν βγαζω τα λαδια στα 1000χλμ να δεις πως ειναι, και απο υφη αλλα και απο χρώμα και μετα κρίνε μόνος σου. Για το χρωμα συμφωνώ άλλα για την υφή οχι. Ξερεις γιατι μαυρίζει το λαδι και πως μπορεί αυτο να επιβαρύνει τον κινητηρα?. Ειναι λιγο μεγαλο το τοπικ για να σου εξηγήσω μηχανολογικά. Αν θελεις ομως μπορω να στο αναλυσω. 10 ώρες πριν, NeraBlack είπε Το μόνο που κανεις με το να αλλάζεις λάδια κάθε 1000,είναι να ρυπαίνεις το περιβάλλον. Απο που και ως που ρυπαίνω?. Τα παλιά λάδια τα μαζεύω σε 5λτ δοχεία και τα δίνω σε σημείο περισυλλογής. Απο εκει και περα επεξεργάζονται και μέρος αυτών ανακυκλώνονται. Δεν τα πετάω στα σκουπίδια και στις αποχετεύσεις. Μην κρίνεις χωρίς να ξέρεις.. 10 ώρες πριν, NeraBlack είπε Πάω να ανάψω ένα κερί που κατάφερα να έχω ένα παπί 14 χρόνια με αλλαγές λαδιού ανά 5-7,χωρίς ρεκτιφιέ. Μέχρι τα 23 χρόνια, εχεις καιρό. Μικρός είσαι, θα μάθεις. Το οτι δεν εχεις κάνει ρεκτιφιέ δεν σημαίνει οτι το παπι σου εχει την ιδια συμπίεση που ειχε και πριν. Το ρεκτιφιέ ειναι ξεπερασμένο πλέον οταν με τα ιδια σχεδόν λεφτα παίρνεις aftermarket καλύτερο κύλινδρο (γνώμη μου), και μιλαω για τα honda. Στα πολυ καινουρια εινα αλλη ιστορια. Αλλα δεν εχουν την αξιοπιστια των παλαιων... Για αυτο τα astrea τα δινουν απο 1000 ευρω και πανω και ειναι πριν του 2000. 10 ώρες πριν, NeraBlack είπε Εγώ τα αλλάζω στα 5,που μου λέει ο μηχανικός,και όλοι,εσύ στα 1000.. Δεν πειράζει, εγώ εχω παντα καθαρό μοτερ. Και βέβαια για καφε φρεντο και σουβλάκι εχουμε λεφτα, να αλλάξουμε ενα λαδι και ενα μπουζι δεν εχουμε. Και δεν κανει, γιατι τα 5.000 και 7.000κ που λες σε συνθήκες πόλης είναι τα 2πλασια. Τωρα αν τα honda καινε και τηγανολαδο χωρις να κολλήσουν αυτο ειναι αλλη ιστορια. Καλες βόλτες να εχετε και να ειστε ασφαλης στον δρομο και να φορατε κράνος πάντα. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από Petros Electron Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου Aκομα δε πέρασε η μόδα των βελτιώσεων; Πόσα GLXακια βγήκαν off τη δεκαετία του '90 και του '00...κρίμα για το θεό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Ιουνίου Moderators Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 ώρα πριν, Petros Electron είπε Ελα οταν βγαζω τα λαδια στα 1000χλμ να δεις πως ειναι, και απο υφη αλλα και απο χρώμα και μετα κρίνε μόνος σου. Για το χρωμα συμφωνώ άλλα για την υφή οχι. Ξερεις γιατι μαυρίζει το λαδι και πως μπορεί αυτο να επιβαρύνει τον κινητηρα?. Ειναι λιγο μεγαλο το τοπικ για να σου εξηγήσω μηχανολογικά. Αν θελεις ομως μπορω να στο αναλυσω. Απο που και ως που ρυπαίνω?. Τα παλιά λάδια τα μαζεύω σε 5λτ δοχεία και τα δίνω σε σημείο περισυλλογής. Απο εκει και περα επεξεργάζονται και μέρος αυτών ανακυκλώνονται. Δεν τα πετάω στα σκουπίδια και στις αποχετεύσεις. Μην κρίνεις χωρίς να ξέρεις.. Μέχρι τα 23 χρόνια, εχεις καιρό. Μικρός είσαι, θα μάθεις. Το οτι δεν εχεις κάνει ρεκτιφιέ δεν σημαίνει οτι το παπι σου εχει την ιδια συμπίεση που ειχε και πριν. Το ρεκτιφιέ ειναι ξεπερασμένο πλέον οταν με τα ιδια σχεδόν λεφτα παίρνεις aftermarket καλύτερο κύλινδρο (γνώμη μου), και μιλαω για τα honda. Στα πολυ καινουρια εινα αλλη ιστορια. Αλλα δεν εχουν την αξιοπιστια των παλαιων... Για αυτο τα astrea τα δινουν απο 1000 ευρω και πανω και ειναι πριν του 2000. Δεν πειράζει, εγώ εχω παντα καθαρό μοτερ. Και βέβαια για καφε φρεντο και σουβλάκι εχουμε λεφτα, να αλλάξουμε ενα λαδι και ενα μπουζι δεν εχουμε. Και δεν κανει, γιατι τα 5.000 και 7.000κ που λες σε συνθήκες πόλης είναι τα 2πλασια. Τωρα αν τα honda καινε και τηγανολαδο χωρις να κολλήσουν αυτο ειναι αλλη ιστορια. Καλες βόλτες να εχετε και να ειστε ασφαλης στον δρομο και να φορατε κράνος πάντα. Το μπουζί που επιμενεις όταν στα περισσότερα πάπια (τα έχουν αλλαγή στα 25000-30000 το να τα αλλάζεις κάθε 2000 είναι υπερβολή - σπατάλη Τα λάδια ειδικά στα πάπια (δεν μιλάμε για τα σύγχρονα που έχουν κάτι αλλαγές 7000 κμ) αλλά στα 1500 κμ είναι κομπλέ ειδικά αν είναι παπάκι που δουλεύει πακέτο και τα λάδια βράζουν, αν είναι κάτι μόνο για βόλτα πιο πιθανό είναι χρειαστούν αλλαγή λόγο χρόνου πάρα για χιλιόμετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Το μπουζί που επιμενεις όταν στα περισσότερα πάπια (τα έχουν αλλαγή στα 25000-30000 το να τα αλλάζεις κάθε 2000 είναι υπερβολή - σπατάλη Τα λάδια ειδικά στα πάπια (δεν μιλάμε για τα σύγχρονα που έχουν κάτι αλλαγές 7000 κμ) αλλά στα 1500 κμ είναι κομπλέ ειδικά αν είναι παπάκι που δουλεύει πακέτο και τα λάδια βράζουν, αν είναι κάτι μόνο για βόλτα πιο πιθανό είναι χρειαστούν αλλαγή λόγο χρόνου πάρα για χιλιόμετρα Φιλε μου δεν επιμένω για το μπουζί. Να το ξεκαθαρίσω αυτο. Το αφήνω και παραπάνω καμιά φορά. Για τα λάδια έχω ενστάσεις, δηλαδή σε έναν σύγχρονο κινητήρα παπιού τι το διαφορετικό μπορεί να εχει ωστε το λαδι να μην σπάει και να κρατάει 7000 χλμ?. Να έχει καλύτερα μέταλλα απο ενα honda (παλιάς σειράς) που είναι made in japan ο κινητήρας?. Δεν το νομίζω. 🤷♂️. Να έχουν καλύτερο σύστημα λίπανσης απο ενα japan honda?. Να έχουν λιγότερες τριβές?. Δεν ξερω και δεν επιμένω. Εγω πιστευω οτι το θεμα εξαντλήθηκε. Ο καθένας κανει τις επιλογές του και κρίνει βάση της εμπειρίας του και της χρήσης που κάνει στο μηχανάκι του. Και κλείνοντας να γράψω κατι για τα λάδια, οτι κυκλοφορούν πολλές μαϊμούδες στην αγορα και παρα-εισαγωγες όποτε να προσέχετε απο που αγοράζετε και τι βάζετε. Την εχω πατήσει με motul παλιά που μονο motul δεν ηταν το έβαλα και κροτάλιζε ολο το μοτέρ μετα. Και με τα μπουζί επίσης. Κυκλοφορούν μαϊμούδες NGK. Καπου ειχα βρει ενα βιντεο με τις διαφορες τους real vs fake. Edit: βρηκα ενα Επεξ/σία 18 Ιουνίου από Petros Electron Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Ιουνίου Moderators Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 59 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Φιλε μου δεν επιμένω για το μπουζί. Να το ξεκαθαρίσω αυτο. Το αφήνω και παραπάνω καμιά φορά. Για τα λάδια έχω ενστάσεις, δηλαδή σε έναν σύγχρονο κινητήρα παπιού τι το διαφορετικό μπορεί να εχει ωστε το λαδι να μην σπάει και να κρατάει 7000 χλμ?. Να έχει καλύτερα μέταλλα απο ενα honda (παλιάς σειράς) που είναι made in japan ο κινητήρας?. Δεν το νομίζω. 🤷♂️. Να έχουν καλύτερο σύστημα λίπανσης απο ενα japan honda?. Να έχουν λιγότερες τριβές?. Δεν ξερω και δεν επιμένω. Εγω πιστευω οτι το θεμα εξαντλήθηκε. Ο καθένας κανει τις επιλογές του και κρίνει βάση της εμπειρίας του και της χρήσης που κάνει στο μηχανάκι του. Και κλείνοντας να γράψω κατι για τα λάδια, οτι κυκλοφορούν πολλές μαϊμούδες στην αγορα και παρα-εισαγωγες όποτε να προσέχετε απο που αγοράζετε και τι βάζετε. Την εχω πατήσει με motul παλιά που μονο motul δεν ηταν το έβαλα και κροτάλιζε ολο το μοτέρ μετα. Και με τα μπουζί επίσης. Κυκλοφορούν μαϊμούδες NGK. Καπου ειχα βρει ενα βιντεο με τις διαφορες τους real vs fake. Edit: βρηκα ενα Καλύτερη ακρίβεια στην κατασκευή, ναι πλέον μπορεί να έχουν καλύτερο σύστημα λίπανσης Τα καινούργια τα βγάζω εκτός όσο αφορά τα λάδια για αρκετούς λόγους, πχ έχει παπακια που φοράνε φίλτρο λαδιού) Οι μεγάλες αλλαγές που δίνουν οι αντιπροσωπείες είναι επειδή θέλουν να πουλάνε ότι έχει φτηνότερη συντήρηση το μηχανάκι τους (τα ίδια κάνουν και σε αυτοκίνητα) Όπως είπα ένα λάδι σε πάπια χωρίς φίλτρο 1500 μαξ 2000 κμ, αν είναι μηχανάκι που δουλεύει διανομή 1000-1500 Μπουζί και λάδια πάντα για γνήσια μιλάω (ότι μάρκα και να βάζει κανείς) από εμπιστους πωλητές και όχι από το ΚυρΜητσοςshop. Gr επειδή είναι 2 ευρώ πιο φτηνά και καταλήγεις με τηγανολαδο και κακα μπουζια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StamTheMan Δημοσ. 22 Ιουνίου Share Δημοσ. 22 Ιουνίου Στις 18/6/2024 στις 5:40 ΜΜ, ekrepali είπε Aκομα δε πέρασε η μόδα των βελτιώσεων; Πόσα GLXακια βγήκαν off τη δεκαετία του '90 και του '00...κρίμα για το θεό. Το κακο ειναι οτι οι πιτσιρικαδες που δεν εχουν λεφτα για Χ, VFR και GTR, ακομα φτιαχνουν GLX. Για αυτο σκοτωνονται οι πιο πολλοι,ειναι που ειναι κουτσουρα οι ιδιοι,οδηγανε και τετοια κουτσουρα χωρις φρενα και μετα ψαχνουν να βρουν ποιος εφταιγε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα