OVG1926 Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου Καλησπέρα μόλις βελτίωσα το παπί μου αλλάζοντας κυλινδροπιστονο και δεν γνωρίζω τι λάδι είναι ιδανικό για το στρώσιμο του. Διάβασα σε κάποια forums ότι καλό είναι στα πρώτα χιλιόμετρα να βάλω ορυκτέλαιο γιατί έχει καλύτερη λίπανση και όχι ημισυνθετικά η συνθετικά. Επίσης τι ιξώδες θα ήταν καλύτερο για το στρώσιμο και για τώρα που είναι καλοκαίρι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papoys1 Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, OVG1926 είπε Καλησπέρα μόλις βελτίωσα το παπί μου αλλάζοντας κυλινδροπιστονο και δεν γνωρίζω τι λάδι είναι ιδανικό για το στρώσιμο του. Διάβασα σε κάποια forums ότι καλό είναι στα πρώτα χιλιόμετρα να βάλω ορυκτέλαιο γιατί έχει καλύτερη λίπανση και όχι ημισυνθετικά η συνθετικά. Επίσης τι ιξώδες θα ήταν καλύτερο για το στρώσιμο και για τώρα που είναι καλοκαίρι πάρε ενα καλό motul ή castrol 4Τ , 10/40 ή 20/50 φίλε γύρω στα 9-10 ευρώ κάνει. Να ξέρεις ότι το μοτέρ μπορεί να δουλέψει και με ένα πιο δεύτερο αλλα το σαζμάν επειδή στα παπιά είναι χωρίς συμπλέκτη πρέπει να λιπαίνεται καλά να μην σου δημιουργήσει προβλήματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Ιουνίου Moderators Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 1 ώρα πριν, OVG1926 είπε Καλησπέρα μόλις βελτίωσα το παπί μου αλλάζοντας κυλινδροπιστονο και δεν γνωρίζω τι λάδι είναι ιδανικό για το στρώσιμο του. Διάβασα σε κάποια forums ότι καλό είναι στα πρώτα χιλιόμετρα να βάλω ορυκτέλαιο γιατί έχει καλύτερη λίπανση και όχι ημισυνθετικά η συνθετικά. Επίσης τι ιξώδες θα ήταν καλύτερο για το στρώσιμο και για τώρα που είναι καλοκαίρι Τι μηχανάκι, τι πείραξες? Μηχανικό δεν έχεις? Τι λάδι λέει ο κατασκευαστής? 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
OVG1926 Δημοσ. 17 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιουνίου @papoys1To motul 3000 20w50 είναι καλό;Και είναι καλύτερα 10 40 η 20 50 λες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, OVG1926 είπε @papoys1To motul 3000 20w50 είναι καλό;Και είναι καλύτερα 10 40 η 20 50 λες; Εχω παπι(ια) πανω απο 27 χρόνια. Εχω κανει 4-5 στρωσίματα. Θα βάλεις λαδι επώνυμο 20-50 (motul, Castrol GTX, Bel-Ray). Στα 1α 500 καλο ειναι να το αλλάξεις το λαδι για να φυγουν 1α ρινίσματα απο το στρώσιμο και να πας στον μαστορα να σου "πατήσει" την κεφαλη. Στα επομενα 500 επισης θα αλλάξεις παλι. Χαλαρα στα 1α 1000χλμ το στρώσιμο και απόφευγε τα γκαζιλικια και τις υπερθερμάνσεις. Το 10-40 δεν το προτείνω ειναι ψιλό λάδι και "σπάει" εύκολα στα παπια, ειδικά τωρα το καλοκαίρι, κάποιοι όμως το προτιμάνε, εγω οχι, στα αερόψυκτα μηχανάκια που σηκώνουν θερμοκρασίες δεν το συνιστώ. Για βαρυ χειμώνα, ισως ναι να είναι καλο γιατι ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Καλο στρώσιμο λοιπον και αν μπορείς να το παίρνεις καμιά βολτα το βραδυ σε ανοιχτό δρόμο και χαλαρά θα το στρώσεις. Απέφευγε τα πολλα σταματα-ξεκινα και το πολυ ζόρι τωρα που ειναι άστρωτο. Αν θες να εχεις το μοτερ πάντα σε καλη κατάσταση άλλαζε λαδια καθε 1000 και μπουζι καθε 2000 χλμ. Σιγα τα 7 ευρω που κανει ενα λαδι δεν χάλασε ο κόσμος. ημισυνθετικά η συνθετικά = πετάμενα λεφτα για εμενα, εφοσον αλλαζεις στα 1000 λαδι. Η honda παντως στα κλασσικα της παπάκια προτείνει 20-50 Εγω βαζω εδω και χρονια το CASTROL POWER 1 4T 20w50, ΥΓ αν θελεις ποιο μαλακό συμπλέκτη μπορείς να πας και στο 15-50. Εγω βαζω 20-50. Επεξ/σία 17 Ιουνίου από Petros Electron 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
OVG1926 Δημοσ. 17 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιουνίου @Petros ElectronΕυχαριστώ πολύ αδερφέ,να σαι καλά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Ιουνίου Moderators Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 43 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Εχω παπι(ια) πανω απο 27 χρόνια. Εχω κανει 4-5 στρωσίματα. Θα βάλεις λαδι επώνυμο 20-50 (motul, Castrol GTX, Bel-Ray). Στα 1α 500 καλο ειναι να το αλλάξεις το λαδι για να φυγουν 1α ρινίσματα απο το στρώσιμο και να πας στον μαστορα να σου "πατήσει" την κεφαλη. Στα επομενα 500 επισης θα αλλάξεις παλι. Χαλαρα στα 1α 1000χλμ το στρώσιμο και απόφευγε τα γκαζιλικια και τις υπερθερμάνσεις. Το 10-40 δεν το προτείνω ειναι ψιλό λάδι και "σπάει" εύκολα στα παπια, ειδικά τωρα το καλοκαίρι, κάποιοι όμως το προτιμάνε, εγω οχι, στα αερόψυκτα μηχανάκια που σηκώνουν θερμοκρασίες δεν το συνιστώ. Για βαρυ χειμώνα, ισως ναι να είναι καλο γιατι ζεσταίνεται πιο γρήγορα. Καλο στρώσιμο λοιπον και αν μπορείς να το παίρνεις καμιά βολτα το βραδυ σε ανοιχτό δρόμο και χαλαρά θα το στρώσεις. Απέφευγε τα πολλα σταματα-ξεκινα και το πολυ ζόρι τωρα που ειναι άστρωτο. Αν θες να εχεις το μοτερ πάντα σε καλη κατάσταση άλλαζε λαδια καθε 1000 και μπουζι καθε 2000 χλμ. Σιγα τα 7 ευρω που κανει ενα λαδι δεν χάλασε ο κόσμος. ημισυνθετικά η συνθετικά = πετάμενα λεφτα για εμενα, εφοσον αλλαζεις στα 1000 λαδι. Η honda παντως στα κλασσικα της παπάκια προτείνει 20-50 Εγω βαζω εδω και χρονια το CASTROL POWER 1 4T 20w50, ΥΓ αν θελεις ποιο μαλακό συμπλέκτη μπορείς να πας και στο 15-50. Εγω βαζω 20-50. Μπουζί κάθε 2000κμ?είναι τραγική υπερβολή Αρχικά δες τι σου προτείνει ο κατασκευαστής στο manaul σίγουρα έχει λάδι και λέει ανάλογα την εποχή Για καλοκαίρι και ένα 15-50 μπορεί να ειναι κομπλέ χειμώνα τι γυρνάς σε ένα 10-40 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου Αλλαγή λαδιών κάθε 2.000 χιλιόμετρα (αντί για 1.500) μας παίρνει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Ιουνίου Moderators Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 2 λεπτά πριν, phanispal είπε Αλλαγή λαδιών κάθε 2.000 χιλιόμετρα (αντί για 1.500) μας παίρνει; Σε παπάκια και γενικότερα κινητήρες με κοντά 1 λίτρο λάδι για εμένα καλό είναι γύρω στα 1500 κμ να αλλάζουν λάδι ειδικά αν δεν έχουν φίλτρο λαδιού και δουλεύουν πολύ (πχ πακέτο) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Μπουζί κάθε 2000κμ?είναι τραγική υπερβολή Υπερβολή μεν, δεν κοστίζει τίποτα δεν. 2 λεπτά πριν, phanispal είπε Αλλαγή λαδιών κάθε 2.000 χιλιόμετρα (αντί για 1.500) μας παίρνει; Εμενα το παπι μου φιλε ειναι του 1997 και το εχω απο το 2001. Σκέψου οτι το μοτερ πλεον απο τα κυλινδρομπιστονα και λοιπά που εχω αλλάξει ολα αυτα τα χρονιά, φοράει ακόμα την μαμα στροφαλο-μπιελα. Δεν εχουν ανοιχτεί ποτε τα καρτερ δηλαδη. Τα ρουλεμάν στροφάλου ακούγονται πλεον τα τελευταία χρονια, αλλα το παπι ακόμα σπαει κοντέρ. Ειναι 54mm με νικασιλ κύλινδρο και ολα τα υπόλοιπα μαμά. Για 7 ευρω και σε ενα τοσο παλαιο μηχανάκι δεν θα αφηνα τα λαδια πανω απο 1200χλμ για κανέναν λόγο, οταν με ενα 10αρικο αλλαζω τα λαδια και το μπουζι μονος μου. Μιλάμε για 27 χρονών μηχανάκι. 12 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Για καλοκαίρι και ένα 15-50 μπορεί να ειναι κομπλέ χειμώνα τι γυρνάς σε ένα 10-40 Αν δεν μενεις βορεια Ελλαδα που εχει τρελο κρυο τους χειμωνες και εισαι στην πολη και το ζεσταινεις πριν το καβαλησεις, δεν βρισκω λογο να βαλεις τα 10-40. Αν το καβαλας κρυο και το σκιζεις τοτε θα παρεις τα ελατηρια στο χερι. Εναν χειμωνα ετσι την πατησα εγω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Inuyasha Δημοσ. 17 Ιουνίου Moderators Share Δημοσ. 17 Ιουνίου 54 λεπτά πριν, Petros Electron είπε Υπερβολή μεν, δεν κοστίζει τίποτα δεν. Εμενα το παπι μου φιλε ειναι του 1997 και το εχω απο το 2001. Σκέψου οτι το μοτερ πλεον απο τα κυλινδρομπιστονα και λοιπά που εχω αλλάξει ολα αυτα τα χρονιά, φοράει ακόμα την μαμα στροφαλο-μπιελα. Δεν εχουν ανοιχτεί ποτε τα καρτερ δηλαδη. Τα ρουλεμάν στροφάλου ακούγονται πλεον τα τελευταία χρονια, αλλα το παπι ακόμα σπαει κοντέρ. Ειναι 54mm με νικασιλ κύλινδρο και ολα τα υπόλοιπα μαμά. Για 7 ευρω και σε ενα τοσο παλαιο μηχανάκι δεν θα αφηνα τα λαδια πανω απο 1200χλμ για κανέναν λόγο, οταν με ενα 10αρικο αλλαζω τα λαδια και το μπουζι μονος μου. Μιλάμε για 27 χρονών μηχανάκι. Αν δεν μενεις βορεια Ελλαδα που εχει τρελο κρυο τους χειμωνες και εισαι στην πολη και το ζεσταινεις πριν το καβαλησεις, δεν βρισκω λογο να βαλεις τα 10-40. Αν το καβαλας κρυο και το σκιζεις τοτε θα παρεις τα ελατηρια στο χερι. Εναν χειμωνα ετσι την πατησα εγω. Σε παλιά μηχανάκια τραβάει και 20-50, στα πιο καινούργια δεν υπάρχει καν σαν επιλογή στο manaul και δημιουργεί αλλά θέματα, πατινιαρισμα γιατί τα δισκάκια που φοράνε θέλουν πιο ψιλό λάδι κτλ Το 20 50 δεν είναι πανακια πλέον όταν κυκλοφορούν μηχανάκια που δουλεύουν με5/30 και 10/30 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Inuyasha είπε Σε παλιά μηχανάκια τραβάει και 20-50, στα πιο καινούργια δεν υπάρχει καν σαν επιλογή στο manaul και δημιουργεί αλλά θέματα, πατινιαρισμα γιατί τα δισκάκια που φοράνε θέλουν πιο ψιλό λάδι κτλ Το 20 50 δεν είναι πανακια πλέον όταν κυκλοφορούν μηχανάκια που δουλεύουν με5/30 και 10/30 Δεν αντιλέγω, καλό είναι να ακολουθείται ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Οι ποιο συχνές αλλαγές λαδιών μόνο όφελος προσφέρουν και μακροζωία στον κινητήρα. Επεξ/σία 17 Ιουνίου από Petros Electron 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
salvador_ Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου Μπουζί Στις 2000 όντως υπερβολή. 7-10 κ είναι μια χαρά. 20 50 θεωρώ ότι είναι πολύ παχύ λάδι που δεν λιπαινει σώστα 10 40 θεωρώ είναι καλύτερη επιλογή . Πόσο μάλλον σε ένα μηχανάκι που τώρα το στρώνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petros Electron Δημοσ. 17 Ιουνίου Share Δημοσ. 17 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, salvador_ είπε Μπουζί Στις 2000 όντως υπερβολή. 7-10 κ είναι μια χαρά. 20 50 θεωρώ ότι είναι πολύ παχύ λάδι που δεν λιπαινει σώστα 10 40 θεωρώ είναι καλύτερη επιλογή . Πόσο μάλλον σε ένα μηχανάκι που τώρα το στρώνεις. Βάση ποιας εμπειρίας γραφεις τα παραπάνω?. Μιλάμε για παπάκι εδω, δεν ξερω αν το εχεις καταλάβει. Στις μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού είναι άλλες οι απαιτήσεις. Εκει ναι και συνθετικό θα βαλεις και με 10-40 θα παίξεις μπάλα. Άλλα μοτερ, αλλες προδιαγραφές, μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου. Πολύστροφα τα μοτερ.. Παμε πισω στο παπι.. Βγάλε εσυ το μπουζί μετα απο 2000 χλμ και δες τι μαυρίλες θα εχει και μην το αλλάξεις, (τουλάχιστον καθάρισε το). Αλλα 7 με 10 χιλιάδες χλμ?! Μιλάμε για μηχανάκι που εχει καρμπιρατέρ. Εγω μια φορα το άφησα 4.500 χλμ και άρχισε να κανει διακοπές. Για 3 ευρω δεν αξιζει να μην το αλλάξεις. Εσυ αστο 7 και 10 χιλιάδες να στα κανει ολα μαύρα μεσα (ασε που δεν θα αντεξει τοσο). Για το λαδι έγραψα κατι παραπάνω. Δεν ξερω αν το καταλαβες. Ενα 10-40 λιπαίνει καλύτερα αφου ειναι ποιο λεπτό. Το οτι ειναι ποιο λεπτο ομως εχει το κακο οτι σε ενα αερόψυκτο μονοκυλινδρο κινητήρα που ζεσταίνεται και υπερθερμαίνετε το λαδι αυτο θα χασει γρηγορα την ιδιότητα του και δεν θα λιπαίνει καλα πλέον θα υποστεί φθορά ο κινητήρας. Αυτο το λέμε "σπάσιμο" λαδιού στην καθομιλούμενη. Οταν εχει 40 βαθμούς εξω τωρα το καλοκαίρι και παρεις το παπι να πας μια διαδρομή 10-20 χλμ ας πουμε, ΞΕΡΕΙΣ σε τι θερμοκρασίες θα φτασει το μοτερ ?. Θες 10-40?, βαλε φουλ συνθετικο. Αλλα σε παπι δεν θα κερδισεις κατι. Οποτε μην μου λες οτι το 20-50 είναι βαρύ λάδι σε εναν χαμηλοστροφο κινητήρα οπως ειναι του παπιού.. Στα σασμάν στα αυτοκίνητα γιατί βάζουνε βαλβολινες που ειναι ποιο "βάρια" λαδια?. Εκει δεν θέλουμε να έχουμε καλή λίπανση?. Εχω αλλάξει 4 παπια στην πορεία μου και εχω κανει πολλα στρωσίματα όπως ειπα. Οποτε εχω αποψη επι του θεματος. Το τελευταίο παπι το εχω 23 χρόνια. Του άλλαξα τον κύλινδρο/πιστονι το 2017. Μέχρι σήμερα δεν καίει σταγόνα λάδι. Οδηγώ απο τα 16μου. Εχω μιλήσει με πολλούς μαστορους και εχω παει σε πολλά συνεργεία. Εχω φιλο ντελιβερα με παπι κανει 100-150 χλμ καθε μερα, αλλάζει λαδι καθε 1000 με 20-50. Απο εκει και περα εγω εγραψα την εμπειρία μου, οποίος θέλει ας αφήσει το μπουζί του 7.000 με 10.000 χλμ, ας αλλάξει το λάδι στις 5.000, ας βαλει 10-40 δεν πειράζει να έχουνε δουλειά και τα συνεργεία. ΥΓ. Τα χιλιόμετρα στην πολη συνήθως λεμε οτι τα υπολογίζουμε διπλα. Και αυτο γιατι ο κινητήρας ζοριζεται ποιο πολυ απο την κινηση και το σταματα-ξεκινα ολη την ωρα. Να και ενας λόγος παραπάνω να γίνονται συχνες αλλαγές λαδιών. Στην επαρχια σαφώς ειναι καλύτερα τα πράγματα. Καλο μας ξημερωμα. Επεξ/σία 18 Ιουνίου από Petros Electron Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bitbit Δημοσ. 18 Ιουνίου Share Δημοσ. 18 Ιουνίου 1 hour ago, Petros Electron said: Απο εκει και περα εγω εγραψα την εμπειρία μου, οποίος θέλει ας αφήσει το μπουζί του 7.000 με 10.000 χλμ, ας αλλάξει το λάδι στις 5.000, ας βαλει 10-40 δεν πειράζει να έχουνε δουλειά και τα συνεργεία. εντάξει και αυτοί κλέφτες θα γίνουν; Κάπως πρέπει να ζήσουν. Εσύ άλλαζε μπουζί κάθε μέρα μαζί με λάδια να έχουν δουλειά αυτοί που πουλάνε λιπαντικά-ανταλλακτικά. Εμείς θα αλλάζουμε όποτε λέει ο κατασκευαστής για να έχουν δουλειά τα συνεργεία. Έτσι θα είναι όλοι ευχαριστημένοι και με δουλειά. Ακούγαμε από κάποιους για αλλάγές λαδιών κάθε τρεις και λίγο, τώρα ακούμε και για μπουζί. Εντάξει το τερματίσαμε. Άντε να βγει και κανείς άλλος γνώστης να μας πει να αλλάζουμε λάστιχα κάθε μήνα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα