RiniB Δημοσ. 16 Ιουνίου Share Δημοσ. 16 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Το φτηνό είναι ακριβό, έλεγε η γιαγιά μου… Γράφω εδώ το περιστατικό για να έχετε όλοι γνώση αυτής της εταιρίας. Μια φορά παρέλειψα να διαβάσω τις χαμηλές κριτικές και την πάτησα, ενώ ήταν όλα εκεί! Η αξιοπιστία και η ποιότητα μιας επιχείρησης δεν φαίνονται όταν όλα πάνε καλά αλλά όταν κάτι δεν θα πάει καλά. Παρήγγειλα οθόνη υπολογιστή, η οποία μόλις βγήκε από τη συσκευασία είχε πρόβλημα (κατεστραμμένη η εικόνα σε ολόκληρη τη δεξιά πλευρά). Το κατάστημα με παρέπεμψε στην LG για την εγγύηση, αλλά η LG διαπίστωσε χτύπημα στη συσκευασία κατά τη μεταφορά και δεν καλύπτει. Η PRIVE SHOP με ενημερώνει ότι ούτε η μεταφορική αναλαμβάνει καμία ευθύνη και όπως καταλαβαίνετε η ίδια η PRIVE SHOP δεν κάνει καμία νύξη για οποιαδήποτε δική της ευθύνη απέναντι στον πελάτη της, που την εμπιστεύτηκε. Στην τηλεφωνική επικοινωνία η μόνη επαφή είναι αυτός που θα σας απαντήσει στην εξυπηρέτηση πελατών, χωρίς πρόσβαση σε κάποιον υπεύθυνο, και στα mail απαντήσεις χωρίς υπογραφή πλην της επωνυμίας του καταστήματος. ΤΟΣΟ privé! Κάποιος έχει τσεπώσει τα χρήματά σας (€441,40 σε αυτή την περίπτωση) και σας αφήνει με μια άχρηστη συσκευή στο κουτί της… Διαβάζω στις αξιολογήσεις και άλλες περιπτώσεις παρόμοιες και αντιλαμβάνομαι ότι δεν αποτελώ μεμονωμένο περιστατικό. Αναζητήστε πάντα τις κριτικές που θα αξιολογούν πώς ανταποκρίθηκε κάθε εταιρεία στο πρόβλημα και το λάθος. Όταν όλα πάνε καλά, όλοι καλοί είναι. Όσο για μένα, απευθύνομαι ήδη στον Συνήγορο του Καταναλωτή και όπου αλλού χρειαστεί. Επεξ/σία 16 Ιουνίου από RiniB Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 16 Ιουνίου Share Δημοσ. 16 Ιουνίου όταν ήρθε η κούτα με την οθόνη σε τι κατάσταση ήταν εξωτερικά; καμιά φωτογραφία βίντεο πριν ξεσφραγίσεις υπάρχει; σόρυ που στο λέω αλλά όταν μιλάμε για εύθραστα αντικείμενα , ειδικά κάποιας αξίας, πάντα κρατάμε ένα αποδεικτικό στοιχείο βίντεο φωτογραφιών unboxing ώστε να είμαστε καλυμμένοι σε τέτοιες περιπτώσεις. προφανώς δε σου ρίχνω ευθύνη, αλλά καταλαβαίνεις οτι αν δε μπορείς να αποδείξεις οτι ήρθε έτσι, δε θα αναλάβει και οποιοσδήποτε άλλος από την άλλη πλευρά την ευθύνη. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RiniB Δημοσ. 25 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Ιουνίου Δεν αντιλέγω για το αποδεικτικό βίντεο, ωστόσο, υπάρχει εμφανές χτύπημα στο κουτί, το οποίο και είδε η LG, αλλιώς δεν θα έλεγε "damaged box". Μάλιστα αυτό που είπε είναι ότι δεν μπορούν να ξέρουν αν το κουτί έπεσε από το ένα μέτρο ή λιγότερο, και άρα δεν αναλαμβάνουν ευθύνη. Εγώ δεν έχω λόγο να πω ότι το κουτί ήρθε χτυπημένο, αν δεν είχε έρθει χτυπημένο. Ιδανικά, θα είχε έρθει μια χαρά και η οθόνη θα δούλευε κανονικά. Εφόσον όμως δεν δουλεύει, δεν φταίει σε καμία περίπτωση ο πελάτης. Αυτό που οφείλει να κάνει το μαγαζί, εφόσον η LG δεν αναλαμβάνει ευθύνη είναι να πάρει πίσω την οθόνη και να τα βρει με τον μεταφορέα της, είτε αυτόν που έστειλε την οθόνη στον πελάτη, είτε αυτόν που έστειλε την οθόνη εξαρχής στο ίδιο το μαγαζί (πριν την στείλει στον πελάτη). Εκτός αυτού, νομίζω πως όλες αυτές οι εταιρίες πρέπει να έχουν μια σύμβαση ασφάλειας μεταφορών, που εικάζω ότι αυτή η εταιρία δεν έχει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα