christosforos Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά με αυτή τη μέθοδο, γνωρίζει κάποιος αν αυτό φαίνεται και φορολογείται; Είμαι φοιτητής και παράλληλα εγγεγραμένος στον ΟΑΕΔ και παίρνω το ΚΕΑ.
sdikr Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Θα φανεί του χρόνου Να φορολογηθεί όχι, είναι και μικρό το πόσο και δεν θα βαρέσει καμπανάκι για έλεγχο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, μετά θα πρέπει να το δικαιολογήσεις.
filip123go Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 1 hour ago, christosforos said: Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά με αυτή τη μέθοδο, γνωρίζει κάποιος αν αυτό φαίνεται και φορολογείται; Είμαι φοιτητής και παράλληλα εγγεγραμένος στον ΟΑΕΔ και παίρνω το ΚΕΑ. Αν σε ρωτήσουν "που τα βρήκες τα λεφτά", τι θα τους πεις; Εδώ ξεκίνησαν να ψάχνουν τις πωλήσεις με αντικαταβολές στο insomnia, δεν νομίζω να μην σε ψάξουν κάποια στιγμή....
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 1 ώρα πριν, christosforos είπε Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά με αυτή τη μέθοδο, γνωρίζει κάποιος αν αυτό φαίνεται και φορολογείται; Είμαι φοιτητής και παράλληλα εγγεγραμένος στον ΟΑΕΔ και παίρνω το ΚΕΑ. παιρνεις 2600 το χρονο απο το ΚΕΑ, αλλα θα ξοδεψεις 3000 για να αγορασεις κατι? Καλοο😀👍
AntiCambeR Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, dasos2024 είπε παιρνεις 2600 το χρονο απο το ΚΕΑ, αλλα θα ξοδεψεις 3000 για να αγορασεις κατι? Καλοο😀👍 Θα πει ότι τα κέρδισε στο καζίνο.😂 Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2024 από AntiCambeR
GREGORYMO Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2024 1 ώρα πριν, christosforos είπε Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά με αυτή τη μέθοδο, γνωρίζει κάποιος αν αυτό φαίνεται και φορολογείται; Είμαι φοιτητής και παράλληλα εγγεγραμένος στον ΟΑΕΔ και παίρνω το ΚΕΑ. Το πρόβλημα ποιο είναι?