Προς το περιεχόμενο

Ενέκριναν και πάλι οι μέτοχοι της Tesla το πακέτο ύψους 56 δισεκατομμυρίων δολαρίων ως αμοιβή του Ίλον Μασκ


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, adastra είπε

Το PBS βγάζει τα νούμερα από τα συμφραζόμενα. Το Median των $45.811 περιλαμβάνει όλους τους εργαζόμενους της Tesla και των θυγατρικών της σε ολόκληρο τον κόσμο (full-time, part-time and temporary). Η Tesla απασχολεί δεκάδες χιλιάδες Κινέζους εργάτες βιομηχανίας. Η συζήτησή μας είναι για τους μισθούς στην Αμερική και το πως ανταμείβει τους ταλαντούχους μηχανικούς και επιστήμονες που απασχολεί. Και σε αυτούς οι μισθοί και συνολικές απολαβές είναι πολύ καλές.

Our methodology for identifying the median of the 2023 annual total compensation for each individual other than Mr. Musk was as follows:

-
as of December 31, 2023, Tesla and all our subsidiaries had 140,666 individuals qualifying for this analysis (full-time, part-time and temporary employees other than Mr. Musk, subject to the following bullet), of which approximately 44% were based outside of the U.S. and approximately 37% were production line employees.

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1318605/000110465924053333/tm2326076d15_def14a.htm

Επίσης όλοι οι εργαζόμενοι στην Αμερική έχουν δικαίωμα σε προνομιακά stock option. Δες τι γράφουν οι ίδιοι στο glass door

https://www.glassdoor.com/Benefits/Tesla-Stock-Options-US-BNFT19_E43129_N1.htm

  • great employee benefits for all
  • HSA paid for and option to have free health insurance with decent benefits
  • They give you stock options at employment
  • stock options is best among large companies
  • Great ESS plan for those looking to invest

Και άλλες εταιρίες δίνουν equity έχεις δίκιο. Αλλά σε εταιρίες με ραγδαία ανάπτυξη όπως η Tesla οι μετοχές έχουν τεράστιες αποδόσεις, και έχουν βγει πάρα πολύ εκατομμυριούχοι.

Αν συνδυάσεις τις γενναιόδωρες απολαβές, το equity, και την εργασιακή κουλτούρα και στόχους καταλαβαίνεις γιατί είναι η νουμερο 1 ή 2 (μετά την Spacex) επιλογή για τα καλύτερα μυαλά της Αμερικής, και πέρυσι είχαν 6 εκατομμύρια αιτήσεις υποψηφίων για 12,000 θέσεις.+

 

Με την λογική σου κι από την ίδια πηγή. περνάει για λίγο την Ford μόνο.....

https://www.payscale.com/research/US/Employer=Apple_Computer%2C_Inc/Salary

https://www.payscale.com/research/US/Employer=Microsoft_Corp/Salary

https://www.payscale.com/research/US/Employer=Google%2C_Inc./Salary

https://www.payscale.com/research/US/Employer=Ford_Motor_Company/Salary

Επίσης , ας χρησιμοποιήσω και εγώ την GlassDoor σαν πηγή. Που ακριβώς είναι νούμερο 1. Ούτε στους 100....

https://www.glassdoor.com/Award/Best-Places-to-Work-LST_KQ0,19.htm

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Apple, Microsoft, Google είναι καθαρά white collar software επιχειρήσεις, δεν έχουν τεράστια εργοστάσια με χιλιάδες Blue collar εργάτες κτλ.

H Ford έχει μια πιο αυστηρή ιεραρχική δομή με πολύ μεγαλύτερο ποσοστό καλύτερα αμειβομένων  manager και πληρώνει το C-Suit της δεκάδες εκατομμύρια τον χρόνο (έναντι εκατοντάδων χιλιάδων της Tesla) που ανεβάζει τον μέσο όρο. Κατά τα άλλα χωρίς χαμηλοπληρωμένους Κινέζους εργάτες (η μόνη εταιρεία που έχει πλήρως ιδιόκτητα εργοστάσια στην Κίνα είναι η Tesla) παρουσιάζει median pay $37,519

Our median employee earned annual total compensation of $37,519 in 2023

Όσο για την Glassdoor, εγώ απλά έβαλα μερικά σχόλια που δείχνουν ότι οι νέοι εργαζόμενοι έχουν stock options. Κατά τα άλλα τα best place to work ratings της είναι διαβόητα για την αναξιοπιστία τους και τις δοσοληψίες που κάνει με εργοδότες. μερικά παραδείγματα

https://www.quora.com/Is-Glassdoor-a-good-website-to-find-jobs

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, adastra είπε

Όσο μικρότερο τόσο καλύτερο, εκτός αν θεωρείς την Toyota την χειρότερη εταιρία της λίστας.

ΜΑ αυτό είπα και εγώ και σου έδειξα και εγω στατιστικά, 76,8 η tesla .

 

4 ώρες πριν, adastra είπε

Μιλάμε για στοκ αυτοκινήτων όχι στοκ προμηθειών.

Δεν έχει καμία σημασία αν ο τελικός καταναλωτής είναι η αντιπροσωπία η ο Μπάμπης.

 

4 ώρες πριν, adastra είπε

Δεν θα κάνω τον κόπο να απαντήσω σε αυτά τα ανόητα ψέμματα που έχουν διαψευστεί χιλιάδες φορές με στοιχεία.

Μα επειδή ερευνώ το λέω διαβασε εδώ, το άρθρο αρχίζει έτσι "Contrary to popular belief, Elon Musk did not start Tesla."

Και στην wikepedia το ίδιο λέει.

Τέλος πάντων με κούρασε το θέμα, πίστευε ότι θέλεις,συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, cpc464 είπε

ΜΑ αυτό είπα και εγώ και σου έδειξα και εγω στατιστικά, 76,8 η tesla .

 

Δεν έχει καμία σημασία αν ο τελικός καταναλωτής είναι η αντιπροσωπία η ο Μπάμπης.

 

Μα επειδή ερευνώ το λέω διαβασε εδώ, το άρθρο αρχίζει έτσι "Contrary to popular belief, Elon Musk did not start Tesla."

Και στην wikepedia το ίδιο λέει.

Τέλος πάντων με κούρασε το θέμα, πίστευε ότι θέλεις,συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

Τα στατιστικά από το Statista και το Forbes που έβαλα διαφωνούν. Και μοιάζουν πιο σωστά για το μοντέλο της Tesla που φτιάχνει αυτοκίνητα κατά παραγγελία ουσιαστικά. 

Και δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι ο Musk ξεκίνησε την Tesla. Ξεκίνησε από τους 2 εκατομμυριούχους Martin Eberhard and Marc Tarpenning και τον Musk λίγους μήνες αργότερα. Επίσημα η Tesla έχει 5 συν-ιδρυτές, Eberhard, Tarpenning, Wright, Musk, and Straubel

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, adastra είπε

Τα στατιστικά από το Statista και το Forbes που έβαλα διαφωνούν. Και μοιάζουν πιο σωστά για το μοντέλο της Tesla που φτιάχνει αυτοκίνητα κατά παραγγελία ουσιαστικά. 

Το τι "μοιάζει ποιο σωστό" είναι προσωπική σου άποψη, σου δωσα καi εγώ στατιστικά που λένε άλλα, παλιά μοντέλα, έλλειψη νέων (tesla 2) βαθμολόγηση λiγο ποιο πάνω απο junk αλλά συνεχίζεις,μου είπες μέχρι και ότι οι οίκοι αξιολογήσεων δεν παίζουν τόσο ρόλο στην αξία μιας μετοχής.

Πιστευε ότι θές το μόνο που συμφωνούμε είναι πως διαφωνούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, cpc464 είπε

Το τι "μοιάζει ποιο σωστό" είναι προσωπική σου άποψη, σου δωσα καi εγώ στατιστικά που λένε άλλα, παλιά μοντέλα, έλλειψη νέων (tesla 2) βαθμολόγηση λiγο ποιο πάνω απο junk αλλά συνεχίζεις,μου είπες μέχρι και ότι οι οίκοι αξιολογήσεων δεν παίζουν τόσο ρόλο στην αξία μιας μετοχής.

Πιστευε ότι θές το μόνο που συμφωνούμε είναι πως διαφωνούμε.

Ακόμα και αν δεχτώ τις εκτιμήσεις ενός site (πάνω από το statista που είναι εξαιρετικά αξιόπιστο) πάλι τοποθετεί το στοκ της Tesla στον μέσο όρο και δεν υποστηρίζει την εικόνα καταστροφής που παρουσιάζεις. Και ο λόγος που το Statista δεν έχει την Tesla είναι γιατί έχει τελείως διαφορετικό μοντελο πωλήσεων και δεν συγκρίνεται άμεσα.

Για τα παλιά μοντέλα Tesla δεν ξέρω πώς αλλιώς να το εξηγήσω. Τα X/S μπορεί να μοιάζουν αρκετά εξωτερικά αλλά άλλαξαν ριζικά (plaid) to '20, το Model Y κυκλοφορεί στην Ευρώπη 2 χρόνια (από τον Μάρτιο του 22), και το νέο Model 3 εδώ και λίγους μήνες. Δεν ξέρω πως αντιλαμβάνεσαι την έννοια παλιό. Το Model Y μόλις πήρε βραβείο καλύτερου αυτοκίνητου από το Autotrader, και πάει δυναμικά να γίνει πάλι φέτος το νουμερο ένα αυτοκίνητο σε πωλήσεις (και κέρδη) στον κόσμο (παρά το γεγονός οτι είναι στο premium segment και πωλείται μόνο στις πλούσιες χώρες)

https://www.teslarati.com/tesla-model-y-new-car-year/

Επίσης το Cybertruck έχει βγει λίγους μήνες, το Semi μόλις κυκλοφόρησε σε μαζική παραγωγή, και έχει άλλα 3 ολοκαίνουργια μοντέλα στην σειρά.

Οι οίκοι αξιολόγησης πάλι δεν κάνουν την δουλειά που νομίζεις ότι κάνουν. Αξιολογούν την πιστοληπτική ικανότητα ενός οργανισμού (ή χώρας), δηλαδή πόσο ρίσκο έχουν τα ομόλογα και δάνεια. Οπότε για εταιρίες χωρίς καμία ανάγκη για δανεισμό (η Tesla έχει δεκάδες δις αποθεματικά) οι αξιολογήσεις επηρεάζουν μόνο έμμεσα την αξία των μετοχών. Και η Tesla είναι blue chip και στο S&P500 που σημαίνει θεσμικοί επενδυτές είναι υποχρεωμένοι να την διατηρούν στα επενδυτικά τους κεφάλαια (αν έχεις αμοιβαία π.χ. έχεις και Tesla και δεν το ξέρεις)

Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ότι επιθυμεί. Ο λόγος που έκανα τις αναρτήσεις μου εδώ είναι να δείξω την φανερή αντίφαση ανάμεσά στην εικόνα καταστροφής που παρουσιάζουν τα μιντια και της τεράστιας αποδοχής του Musk από τους επενδυτές (και μιλάω για επενδυτές όχι traders τζογαδόρους, όπως λέει ο Buffet "In the Short-Run, the Market Is a Voting Machine, But in the Long-Run, the Market Is a Weighing Machine") που καταλαβαίνουν την τεράστια αξία που πρόσφερε, προσφέρει και θα συνεχίσει να προσφέρει. Δεν είναι λίγο να πάρεις 73% από όλες τις ψήφους μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό προπαγάνδας και ψεμμάτων. Και οι επενδυτές αυτοί δεν είναι χαζά fanboys, είναι κυρίως τεράστιοι θεσμικοί επενδυτές, από τους μεγαλύτερους επενδυτικούς οργανισμούς του πλανήτη και επενδυτικές τράπεζες μέχρι εθνικά συνταξιοδοτικά ταμεία και αμοιβαία κεφάλαια. Όλοι αυτοί αναλύουν την Tesla καθημερινά και συνεχίζουν να κρατάνε τα λεφτά τους γιατί παρά την κεφαλαιοποήση μεγαλύτερη από όλες τις αυτοκι/νιες μαζί πιστεύουν στην δυναμική της ανάπτυξη και βλέπουν την αξία του Musk, του φιδεμπορα κατά εσένα.

 

 

Επεξ/σία από adastra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/6/2024 στις 10:49 ΜΜ, somt είπε

παμε να κανουμε λίγο μαθηματικά

πήρε 56.000.000.000 δολλάρια
έχουμε λες 37.900.000 ανθρώπους σε καθεστώς φτώχειας

αν αντι τα παντελιόναζε τους τα μοίραζε, θα εδινε στον καθενα 1478 δολλάρια. Τα οποια δε θα μπορουσαν να τα κανουν κατι σημαντικο (επενδυση δηλαδη) και απλά θα βγάζαν τον μήνα τους λίγο καλυτερα. Μετά θα ήταν ξανά στο ίδιο καθεστώς φτωχειας και τα λεφτα εξανεμισμενα. Τωρα εχουν συσσωρευτεί σε καποιον ο οποιος μπορει να τα μετατρεψει σε τεχνολογία/προοδο/καινοτομιες/ανακαλυψεις, να δημιουργήσει δηλαδή καινουργιο πλουτο που πιθανώς θα επωφελήσει και τους 37.9εκ πιο σταθερά και πιο μακροπρόθεσμα

ο μπρο δεν εχει κανει τιποτα σε θεμα καινοτομιας, τεχνολογιας κτλ κτλ. Μονο με τη spaceX εκανε κατι αλλα κ αυτο mid tbh.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/6/2024 στις 7:37 ΜΜ, adastra είπε

Τα στατιστικά από το Statista και το Forbes που έβαλα διαφωνούν. Και μοιάζουν πιο σωστά για το μοντέλο της Tesla που φτιάχνει αυτοκίνητα κατά παραγγελία ουσιαστικά. 

 

2 ώρες πριν, adastra είπε

(πάνω από το statista που είναι εξαιρετικά αξιόπιστο)

2 ώρες πριν, adastra είπε

Και ο λόγος που το Statista δεν έχει την Tesla είναι γιατί έχει τελείως διαφορετικό μοντελο πωλήσεων και δεν συγκρίνεται άμεσα.

Μόνο εγώ βλέπω την αντίφαση?,τελικά έχει η δεν έχει την tesla το statista?.

2 ώρες πριν, adastra είπε

Επίσης το Cybertruck έχει βγει λίγους μήνες, το Semi μόλις κυκλοφόρησε σε μαζική παραγωγή, και έχει άλλα 3 ολοκαίνουργια μοντέλα στην σειρά.

Για το cybertruck ειδικά ο φιδέμπορας έχει πάρει προπαραγγελίες εδώ και χρόνια, και απο τους ελάχιστους που πήραν αυτό το κακόγουστο όχημα στα χέρια μάθαμε ότι σκουριάζει!.

 

2 ώρες πριν, adastra είπε

Οι οίκοι αξιολόγησης πάλι δεν κάνουν την δουλειά που νομίζεις ότι κάνουν.

Μιά χαρά καταλαβαίνω,σου λένε πόσο καλή επένδυση είναι μιά μετοχή,και η tesla δεν είναι.

 

2 ώρες πριν, adastra είπε

Δεν είναι λίγο να πάρεις 73% από όλες τις ψήφους μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό προπαγάνδας και ψεμμάτων.

Πανεύκολο είναι, όταν ελέγχεις media, πχ X.

 

2 ώρες πριν, adastra είπε

 Και οι επενδυτές αυτοί δεν είναι χαζά fanboys, είναι κυρίως τεράστιοι θεσμικοί επενδυτές, από τους μεγαλύτερους επενδυτικούς οργανισμούς του πλανήτη και επενδυτικές τράπεζες μέχρι εθνικά συνταξιοδοτικά ταμεία και αμοιβαία κεφάλαια.

Εδώ γελάμε και κλαίμε ταυτόχρονα,γιατί όλοι αυτοί δεν ηταν ο λόγος πού η χώρα σου δανείζεται και κόντεψε να χρεωκοπήσει.

Όπως είπα και πρίν δέν με πείθεις, δικαίωμά σου να πιστεύεις ότι θές ο τύπος για εμένα παραμένει φιδέμπορας και δέν θα σταματήσω να υπερασπίζομαι την θέση μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...