Προς το περιεχόμενο

Ενέκριναν και πάλι οι μέτοχοι της Tesla το πακέτο ύψους 56 δισεκατομμυρίων δολαρίων ως αμοιβή του Ίλον Μασκ


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, BertaJourdan είπε

Τα λεφτα δεν ειναι το παν...το πολλα λεφτα ειναι!!!

Παγκόσμιος νόμος των δυστυχισμένων.

Τι να τα κάνεις τα πολλά λεφτά; Το σημαντικό είναι να έχεις όσα σου χρειάζονται και να διασφαλίσεις ότι και να μην δουλέψεις θα ζήσεις αξιοπρεπώς. Εκεί έχεις αποκτήσει την ελευθερία σου, κάνεις πράγματα από μεράκι και η δημιουργικότητα και η παραγωγικότητα σου εκτινάσσεται. Ένα κότερο δεν θα σε κάνει πιο ευτυχισμένο αν χάσεις το μεγάλωμα των παιδιών σου. 

Ο υλισμός είναι ανθρώπινη αδυναμία που έχουμε όλοι μας. Στην πραγματικότητα δημιουργείς μικρές στιγμές ευτυχίες αποκτώντας κάτι, ενώ δεν έχεις ανακαλύψει τι σε κάνει ευτυχισμένο. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Αυτό που σου αγοράζουν τα χρήματα είναι χρόνο. Η ευτυχία είναι υποκειμενικό πράγμα. Μπορεί μια μπάλα ή το να μεγαλώνεις το παιδί σου να σε κάνει πιο ευτυχισμένο από όλα τα πλούτη.

Πχ Δεν χρειάζεται να κανείς τπτ απλά το αγοράζεις από φαΐ μέχρι κι ανθρώπους. Επίσης έχει καλύτερη πρόσβαση στην υγεία. Ειδικά αν μιλάμε για ΗΠΑ.

Το παράδοξο είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι στο τέλος ξεχνάνε να ζήσουν και συνήθως έχουν ψυχολογική αστάθεια (συνήθως κατάθλιψη)….

Γίνονται τόσο μονοσήμαντοι που το μόνο που τους νοιάζει είναι η δουλειά. Και όσο και να νομίζουν ότι είναι ευτυχισμένοι με αυτό, κάποια στιγμή αντιλαμβάνονται ποσά χάσανε.

Δες πχ την περίπτωση του Τζάμπο. Έχασε το παιδί του και την επόμενη μέρα πήγε στην δουλειά. Και έχει και ακριβό αμάξι η ιστορία….

 

Για κάποιους ευτυχία είναι μόνο η οικογένεια, για άλλους είναι να αισθάνονται ότι  φτιάχνουν ένα μέλλον καλύτερο για την ανθρωπότητα.

For me it was never about money, but solving problems for the future of humanity. Elon Musk

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ducatista είπε

Τα χρήματα όμως αγοράζουν σχεδόν τα πάντα (όταν λέω σχεδόν εννοώ σχεδόν μην αρχίσετε να λέτε διάφορα για υγεία κλπ) επίσης να πω ότι όντως να περνάς με την οικογένειά σου χρόνο κλπ είναι σημαντικό όμως και αυτός που περνάει χρόνο με την οικογένειά του αρκετό ίσως να μην μπορεί να της προσφέρει τα απαραίτητα και δεν εννοώ φαγητό και στέγη γιατί πλέον τα απαραίτητα είναι πολλά περισσότερα και πιστέψτε με όταν το παιδί σου δεν μπορεί να ακολουθήσει τα άλλα παιδιά σε πολλά πράγματα είναι και αυτό τραγικό η για παράδειγμα η γυναίκα σου όταν δεν μπορεί να έχει μια ζωή άνετη σε λίγα χρόνια θα αρχίσουν τα παρατράγουδα... Το ιδανικό θα ήταν μέτρον άριστον στην ζωή αλλά εγώ δεν το έχω δει πάντα θα λείπει η ο χρόνος η το χρήμα αρκετές φορές λείπουν και τα 2.. η σημερινή ζωή έχει γίνει δύσκολη και το χρήμα την κάνει ευκολότερη

Δεν θα διαφωνήσω απλά μετά από κάποιο σημείο γίνεται εμμονή. Όλοι έχουμε γνωρίσει ανθρώπους που μασουριάζουν χρήμα και στο τέλος ξεχνάν να ζήσουν. 

μόνο εδώ θα διαφωνήσουμε. Η γυναίκα σου , είναι αυτόνομη προσωπικότητα. Αν περιμένει το  A-male για να της δώσει τις ανέσεις κάτι δεν πάει καλά. Δεν είμαστε πια στο 1950.

 

1 λεπτό πριν, adastra είπε

Για κάποιους ευτυχία είναι μόνο η οικογένεια, για άλλους είναι να αισθάνονται ότι  φτιάχνουν ένα μέλλον καλύτερο για την ανθρωπότητα.

For me it was never about money, but solving problems for the future of humanity. Elon Musk

Αν θέλουν να λύσουν ένα πρόβλημα όλοι αυτοί ας λύσουν την αδικία. Δεν γίνεται να το παίζουν μικροί θεοί που θα αποφασίσουν για το μέλλον της ανθρωπότητας χωρίς να την ρωτήσουν. Δεν ανακαλύπτουν κάτι απλά αποφασίζουν που θα βάλουν τα δις τους. Με άπειρα λεφτά και άπειρο χρόνο μόνο οι νόμοι της φυσικής μπορεί να σε σταματήσουν.

Δεν διαφωνώ να παίρνουν παραπάνω χρήματα αφού ρίσκαραν τα χρήματα τους για να πετύχουν. Αλλά έχουμε φτάσει σε σημείο να βγάζουν οι μέτοχοι δις και οι υπάλληλοι να βγάζουν αναλογικά ψίχουλα. Που ξέρεις ανάμεσα στους εργαζόμενους μπορεί να υπάρχουν σπουδαία μυαλά. 

πχ https://en.wikipedia.org/wiki/Shuji_Nakamura ή https://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

Δεν χρειάζεται να φανταστούμε ποιοι μπορεί να αλλάξουν τον κόσμο. Απλά να δούμε ποιοι τον άλλαξαν στο παρελθόν...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, adastra είπε

Στην πραγματικότητα όμως το inventory της Tesla είναι ίσως το χαμηλότερο ολόκληρης της αυτοκ/νιας:

Το γράφημα που δείχνεις αναφέρει Days of supply, δεν αφορά inventory,σημαίνει ότι πρέπει να δουλεψει η γραμμή παραγωγής 72 ημέρες για να φτάσει στον διανομέα το αυτοκίνητο, δεν είναι καλό νούμερο.

Η Tesla έχει τα παλαιότερα μοντέλα σε σύγκριση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και καθυστερεί το σωτήριο για αυτή model 2.

8d204288-89cb-418f-8d00-fb92dc8037d6_105

Η μετοχή της εκτιμάται λίγο πάνω απο junk.

fe0f1cf7-22e2-42cc-a447-4c3e24402ff4_142

Αυτά για την Tesla, και τον αγαπητό φιδέμπορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Το γράφημα που δείχνεις αναφέρει Days of supply, δεν αφορά inventory,σημαίνει ότι πρέπει να δουλεψει η γραμμή παραγωγής 72 ημέρες για να φτάσει στον διανομέα το αυτοκίνητο, δεν είναι καλό νούμερο.

Η Tesla έχει τα παλαιότερα μοντέλα σε σύγκριση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και καθυστερεί το σωτήριο για αυτή model 2.

8d204288-89cb-418f-8d00-fb92dc8037d6_105

Η μετοχή της εκτιμάται λίγο πάνω απο junk.

fe0f1cf7-22e2-42cc-a447-4c3e24402ff4_142

Αυτά για την Tesla, και τον αγαπητό φιδέμπορα.

Κάνεις λάθος.

Inventory days of supply refer to an efficiency ratio measuring the average amount of time in days that a company or warehouse holds inventory before selling or shipping it. These are utilized for raw materials (RM), work in process (WIP), partially finished goods (PFG) and fully finished goods (FFG).

 Όσο για την παλαιότητα των μοντέλων η Tesla δεν ακολουθεί το ίδιο μοντέλο ανανέωσης όπως οι υπόλοιποι (νέο μοντέλο κάθε 7-10 χρόνια και 1 υποτυπώδες facelift ενδιάμεσα). Ανανεώνει τα μοντέλα της συνεχώς, από εβδομάδα σε εβδομάδα. Σπάνια κάνει μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων όπως τα Model S/X π.χ. από το 2020 είναι σχεδόν τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Είναι σαν να λες η Porsche δεν έχει αλλάξει 911 μοντέλο από το '60 γιατί μοιάζουν όλα εξωτερικά.

Τέλος, εγώ μιλάω για αξία της εταιρίας, το πόσο τιμολογεί την μετοχή της Tesla το χρηματιστήριο και πως κρίνει την πορεία αυτή ένας οίκος αξιολόγησης είναι άσχετο. (και δεν είναι το αρνητικό που νομίζεις)

In a huge milestone for Tesla (TSLA), the EV-maker is now a blue chip.

Moody’s Investor Research upgraded the EV-maker's credit rating to Baa3, which is the first rung on its investment grade ladder for corporate debt, with Tesla's credit outlook changed to stable. Previously Moody’s classified Tesla as Ba1, which is the agency’s top rating for high yield corporate, or junk, debt. εδώ

image.png.3c60ba38060112c9295c8236d39783ce.png

image.jpeg.5ca5f5142069539dcaf1ea5a8fbcfdd1.jpeg

image.png.61d02a5d4551f3b0739a7ca93047b07a.png

image.png.dfd1eb37d3c76a1480fea52022f9a72e.png

Για φιδέμπορας καλά μου φαίνεται τα πάει.

1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Αν θέλουν να λύσουν ένα πρόβλημα όλοι αυτοί ας λύσουν την αδικία. Δεν γίνεται να το παίζουν μικροί θεοί που θα αποφασίσουν για το μέλλον της ανθρωπότητας χωρίς να την ρωτήσουν. Δεν ανακαλύπτουν κάτι απλά αποφασίζουν που θα βάλουν τα δις τους. Με άπειρα λεφτά και άπειρο χρόνο μόνο οι νόμοι της φυσικής μπορεί να σε σταματήσουν.

Δηλαδή ο Musk θα ρωτήσει εσένα και θα κάνει παγκόσμιο δημοψήφισμα που θα επενδύσει τους πόρους του και ποιο πρόβλημα θα λύσει;  Και τι εννοείς δεν ανακαλύπτουν τίποτα απλά αποφασίζουν; Και ποια άπειρα λεφτά λες;

1 ώρα πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν διαφωνώ να παίρνουν παραπάνω χρήματα αφού ρίσκαραν τα χρήματα τους για να πετύχουν. Αλλά έχουμε φτάσει σε σημείο να βγάζουν οι μέτοχοι δις και οι υπάλληλοι να βγάζουν αναλογικά ψίχουλα. Που ξέρεις ανάμεσα στους εργαζόμενους μπορεί να υπάρχουν σπουδαία μυαλά. 

πχ https://en.wikipedia.org/wiki/Shuji_Nakamura ή https://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_TeslaΔεν χρειάζεται να φανταστούμε ποιοι μπορεί να αλλάξουν τον κόσμο. Απλά να δούμε ποιοι τον άλλαξαν στο παρελθόν...

Να σε ενημερώσω και εδώ ότι οι εργαζόμενοι όλων των εταιριών του Musk πέρα από εξαιρετικά καλά αμειβόμενοι (The average salary for Tesla Motors employees is $105108 in 2024 και ο μέσος μηχανικός 2-3 φορές περισσότερο από τον μέσο όρο, στην Spacex ακόμα ψηλότεροι μισθοί) είναι και μέτοχοι, και πάμπολλοι από αυτούς έχουν γίνει πολυεκατομμυριούχοι και ξεκίνησαν μεγάλες εταιρίες δικές τους. Η Tesla και H Spacex θεωρούνται τα 2 μεγαλύτερα φυτώρια ταλέντων στον κόσμο.

 

Επεξ/σία από adastra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, adastra είπε

Τέλος, εγώ μιλάω για αξία της εταιρίας, το πόσο τιμολογεί την μετοχή της Tesla το χρηματιστήριο και πως κρίνει την πορεία αυτή ένας οίκος αξιολόγησης είναι άσχετο. (και δεν είναι το αρνητικό που νομίζεις)

η αξία μιας εταιρείας κρίνεται από το φιλότιμό της, είναι αλήθεια

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Lucifer είπε

η αξία μιας εταιρείας κρίνεται από το φιλότιμό της, είναι αλήθεια

Με αυτό το κριτήριο τότε η Tesla είναι ίσως ή πιο άξια εταιρία. Έσπρωξε ολόκληρο τον κόσμο με τα εδραιωμένα συμφέροντα kicking and screaming στο μονοπάτι της βιώσιμης ενεργείας, και των καθαρών αυτοκίνητων.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, adastra είπε

Κάνεις λάθος.

Που κάνω λάθος? Αλλο inventory days of supply και άλλο days of supply, ακόμα και έτσι να είναι το ότι θέλει διπλές ημέρες για να αναπληρώσει το στοκ της το λές εσύ αυτό καλό νούμερο?, για δές την Toyota στο γραφημά σου,η μήπως δεν δικαιολογεί τα χιλιάδες παρκαρισμένα τέσλα που ανάφερα?.

29 λεπτά πριν, adastra είπε

 Είναι σαν να λες η Porsche δεν έχει 911 αλλάξει μοντέλο από το '60 γιατί μοιάζουν όλα εξωτερικά.

Υπάρχει yaris δεκαετίας και yaris hybrid, δεν τα μπερδεύει το γράφημα.

 

34 λεπτά πριν, adastra είπε

Τέλος, εγώ μιλάω για αξία της εταιρίας, το πόσο τιμολογεί την μετοχή της Tesla το χρηματιστήριο και πως κρίνει την πορεία αυτή ένας οίκος αξιολόγησης είναι άσχετο.

Μα οι οίκοι αξιολόγησης καθορίζουν την αξία μιας μετοχής,στην Toyota γιατί δίνουν A1?.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Που κάνω λάθος? Αλλο inventory days of supply και άλλο days of supply, ακόμα και έτσι να είναι το ότι θέλει διπλές ημέρες για να αναπληρώσει το στοκ της το λές εσύ αυτό καλό νούμερο?, για δές την Toyota στο γραφημά σου,η μήπως δεν δικαιολογεί τα χιλιάδες παρκαρισμένα τέσλα που ανάφερα?.

Το inventory μετριέται σε days of supply. 

Αυτή την στιγμή η Tesla έχει 28 μέρες στοκ, ενώ η Toyota έχει 33. Όλες οι εταιρίες χρειάζονται και επιδιώκουν να έχουν περίπου 30 μέρες στοκ. Δεν τηλεμεταφέρονται τα αυτοκίνητα στους νέους ιδιοκτήτες στα διάφορα μέρη του κόσμου. Τα εργοστάσια παράγουν αυτοκίνητα και τα αποθηκεύουν προσωρινά μέχρι να αποσταλούν στις κατά τόπους προορισμούς τους (π.χ. δεν μπορείς να στείλεις Ελλάδα με το πλοίο 10 αυτοκίνητα, πρέπει να μαζευτούν χιλιάδες). Αυτό σημαίνει ότι η Tesla έχει καλύτερο λόγο ζήτησης προς παραγωγική ικανότητα, που είναι φυσικό αφού ακόμα φτιάχνει τα εργοστάσια της που οι άλλοι έχουν έτοιμα εδώ κι δεκαετίες.

 

Την αξία της μετοχής την καθορίζει το χρηματιστήριο λαμβάνοντας υπόψιν και τους οίκους (αγορά είναι, με προσφορά και ζήτηση). Οι οίκοι αξιολόγησης προσπαθούν να υπολογίσουν με εκτιμήσεις το ρίσκο και πολλούς άλλους παράγοντες πέρα από τα οικονομικά μιας εταιρίας.Π.χ. τα ESG ratings έχουν τεράστιο βάρος στην αξιολόγηση, και είναι σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα των χρηματοοικονομικών, μια σκέτη μαφία.

Π.χ. η PM που σκοτώνει εκατομμύρια κόσμο με το τσιγάρο είναι πιο υπεύθυνη εταιρία από την Tesla . προφανώς το να σκοτώνεις εκατομμύρια κόσμο είναι ένας τρόπος να κάνεις πιο βιώσιμο τον πλανήτη.

image.jpeg.e9ffb7dd74d1df420b5a27bcf172b93a.jpeg

Επεξ/σία από adastra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, adastra είπε

Κάνεις λάθος.

Inventory days of supply refer to an efficiency ratio measuring the average amount of time in days that a company or warehouse holds inventory before selling or shipping it. These are utilized for raw materials (RM), work in process (WIP), partially finished goods (PFG) and fully finished goods (FFG).

 Όσο για την παλαιότητα των μοντέλων η Tesla δεν ακολουθεί το ίδιο μοντέλο ανανέωσης όπως οι υπόλοιποι (νέο μοντέλο κάθε 7-10 χρόνια και 1 υποτυπώδες facelift ενδιάμεσα). Ανανεώνει τα μοντέλα της συνεχώς, από εβδομάδα σε εβδομάδα. Σπάνια κάνει μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων όπως τα Model S/X π.χ. από το 2020 είναι σχεδόν τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα. Είναι σαν να λες η Porsche δεν έχει αλλάξει 911 μοντέλο από το '60 γιατί μοιάζουν όλα εξωτερικά.

Τέλος, εγώ μιλάω για αξία της εταιρίας, το πόσο τιμολογεί την μετοχή της Tesla το χρηματιστήριο και πως κρίνει την πορεία αυτή ένας οίκος αξιολόγησης είναι άσχετο. (και δεν είναι το αρνητικό που νομίζεις)

In a huge milestone for Tesla (TSLA), the EV-maker is now a blue chip.

Moody’s Investor Research upgraded the EV-maker's credit rating to Baa3, which is the first rung on its investment grade ladder for corporate debt, with Tesla's credit outlook changed to stable. Previously Moody’s classified Tesla as Ba1, which is the agency’s top rating for high yield corporate, or junk, debt. εδώ

image.png.3c60ba38060112c9295c8236d39783ce.png

image.jpeg.5ca5f5142069539dcaf1ea5a8fbcfdd1.jpeg

image.png.61d02a5d4551f3b0739a7ca93047b07a.png

image.png.dfd1eb37d3c76a1480fea52022f9a72e.png

Για φιδέμπορας καλά μου φαίνεται τα πάει.

Δηλαδή ο Musk θα ρωτήσει εσένα και θα κάνει παγκόσμιο δημοψήφισμα που θα επενδύσει τους πόρους του και ποιο πρόβλημα θα λύσει;  Και τι εννοείς δεν ανακαλύπτουν τίποτα απλά αποφασίζουν; Και ποια άπειρα λεφτά λες;

Να σε ενημερώσω και εδώ ότι οι εργαζόμενοι όλων των εταιριών του Musk πέρα από εξαιρετικά καλά αμειβόμενοι (The average salary for Tesla Motors employees is $105108 in 2024 και ο μέσος μηχανικός 2-3 φορές περισσότερο από τον μέσο όρο, στην Spacex ακόμα ψηλότεροι μισθοί) είναι και μέτοχοι, και πάμπολλοι από αυτούς έχουν γίνει πολυεκατομμυριούχοι και ξεκίνησαν μεγάλες εταιρίες δικές τους. Η Tesla και H Spacex θεωρούνται τα 2 μεγαλύτερα φυτώρια ταλέντων στον κόσμο.

 

100.000$ μέσος μισθός είναι γιατί κάποιοι μπορεί να παίρνουν μερικά εκατομμύρια. Υπολόγισε ότι συνήθως αυτά τα νούμερα είναι μεικτά και χωρίς την ασφάλεια/υγεία.

 Τέλος βάλε και κάνα λινκ σε αυτά που λες. Εδώ πχ ισχυρίζεται ούτε τα μισά από αυτά που λες. Με 45.000$ το χρόνο εγώ πχ δεν πήγαινα να δουλέψω στις ΗΠΑ.

image.png.3ab660a23c736b5076883af5ce9c009d.png

https://www.pbs.org/newshour/economy/how-elon-musks-44-9b-tesla-pay-package-compares-to-other-top-u-s-ceo-plans#:~:text=With Tesla workers&text=According to the company's proxy,employee last year was %2445%2C811.
 

Πόσοι  γίναν εκατομμυριούχοι από τους 140.000; Πόσοι έχουν έστω και 0,5% μετοχές; Πόσοι παίρνουν >=100.000$ το χρόνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, adastra είπε

Αυτή την στιγμή η Tesla έχει 28 μέρες στοκ, ενώ η Toyota έχει 33.

πηγή?, γιατί εγώ βλέπω 76,86 για Τέσλα και 46,92 για toyota.

 

46 λεπτά πριν, adastra είπε

Το inventory μετριέται σε days of supply. 

Εγώ θα το πω λαϊκα, φτιάχνω δέκα βάζα και μου ζητάς 100, είναι 10 days of supply.

Τέλος επειδή κουράστηκα να ασχολουμαι με τον τύπο απο το πρώην απαρχαϊντ θα πω το εξής, θα τα βρεί σκούρα γιατί δεν παίζει πλέον μπάλα μόνος, μπάινουν πολλοί και δυνατοί παίχτες πλέον στο παιχνίδι, και μερικοί έχουν άσσο στο μανίκι ότι παράγουν μπαταρίες, μάλιστα πουλάνε και σε αυτόν.

Επεξ/σία από cpc464
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

100.000$ μέσος μισθός είναι γιατί κάποιοι μπορεί να παίρνουν μερικά εκατομμύρια. Υπολόγισε ότι συνήθως αυτά τα νούμερα είναι μεικτά και χωρίς την ασφάλεια/υγεία.

 Τέλος βάλε και κάνα λινκ σε αυτά που λες. Εδώ πχ ισχυρίζεται ούτε τα μισά από αυτά που λες. Με 45.000$ το χρόνο εγώ πχ δεν πήγαινα να δουλέψω στις ΗΠΑ.

image.png.3ab660a23c736b5076883af5ce9c009d.png

https://www.pbs.org/newshour/economy/how-elon-musks-44-9b-tesla-pay-package-compares-to-other-top-u-s-ceo-plans#:~:text=With Tesla workers&text=According to the company's proxy,employee last year was %2445%2C811.
 

Πόσοι  γίναν εκατομμυριούχοι από τους 140.000; Πόσοι έχουν έστω και 0,5% μετοχές; Πόσοι παίρνουν >=100.000$ το χρόνο. 

Η πηγή για τα 105Κ

https://www.payscale.com/research/US/Employer=Tesla_Motors/Salary

Ο μέσος όρος δεν επηρεάζεται από τον αποζημίωση του Musk όπως γράφει γιατί είναι σε stock options και ο Musk δεν εισπράττει μισθό (αντίθετα από άλλους golden CEO που εισπράττουν εκατομμύρια το χρόνο χωρίς κριτήρια απόδοσης)

Και φυσικά δεν μπορώ να ξέρω πόσοι παίρνουν μετοχές και πόσες, πόσοι τις κράτησαν και πόσοι πλούτισαν. Ξέρω ότι από την ίδρυσή της δίνει ένα πακέτο μετοχές στους νεοεισερχόμενους σαν κίνητρο για να αισθάνονται συνιδιοκτήτες στην εργασία τους και κατόπιν Merit-Based Stock Awards σαν μπόνους.

 

2 ώρες πριν, cpc464 είπε

πηγή?, γιατί εγώ βλέπω 76,86 για Τέσλα και 46,92 για toyota.

 

Εγώ θα το πω λαϊκα, φτιάχνω δέκα βάζα και μου ζητάς 100, είναι 10 days of supply.

Τέλος επειδή κουράστηκα να ασχολουμαι με τον τύπο απο το πρώην απαρχαϊντ θα πω το εξής, θα τα βρεί σκούρα γιατί δεν παίζει πλέον μπάλα μόνος, μπάινουν πολλοί και δυνατοί παίχτες πλέον στο παιχνίδι, και μερικοί έχουν άσσο στο μανίκι ότι παράγουν μπαταρίες, μάλιστα πουλάνε και σε αυτόν.

Δες το αρχικό μου post για την πηγή (Forbes)

Και το inventory (στοκ) δεν είναι αυτό που λες.

Και για την ιστορία ο Musk το έσκασε από το Απαρτχαιντ σαν αντιρρησίας συνείδησης πριν την στράτευση του, ουσιαστικά άφραγκος σε κάτι συγγενείς στον Καναδά (όπου δούλευε και σαν υλοτόμος τα καλοκαίρια) μέχρι που κέρδισε πλήρη υποτροφία από το University of Pennsylvania (2πλο πτυχίο Φυσική + οικονομικά) και έφυγε Αμερική.

Και οι ανταγωνιστές έρχονται να φάνε την Tesla εδώ και 10 χρόνια αλλά ακόμα άφαντοι (το κύριο αφήγημα των short sellers σαν τον Jim Chanos που αποσύρθηκε όταν έχασε δισεκατομμύρια πονταροντας εναντίον της, ~98% του Fund των πελατών που τον πίστεψαν). Αυτή την στιγμή όμως είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο (η BYD πέρασε για ένα τρίμηνο μπροστά αλλά έπεσε 42% στο επομενο), ο μεγαλύτερος κατασκευαστής συστημάτων μπαταριών αποθήκευσης για δίκτυα ηλεκτροδότησης (BESS), παράγει GWh δικά της τελείως στοιχεία και (και η παραγωγή αυξάνεται εκθετικά, μόνο στο Βερολίνο θα παράγει για εκατομμύρια αυτοκίνητα το χρόνο), παράγει δεκάδες GWh στοιχεία (δική της χημεία) με συνεργάτες (Panasonic κυρίως, όπως η TSMC παράγει chip για την Nvidia) με κόστος ανταγωνιστικό των φτηνότερων Κινέζικων, και αγοράζει GWh 'Α διαλογής από Κινέζους κατασκευαστές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, adastra είπε

Η πηγή για τα 105Κ

https://www.payscale.com/research/US/Employer=Tesla_Motors/Salary

Ο μέσος όρος δεν επηρεάζεται από τον αποζημίωση του Musk όπως γράφει γιατί είναι σε stock options και ο Musk δεν εισπράττει μισθό (αντίθετα από άλλους golden CEO που εισπράττουν εκατομμύρια το χρόνο χωρίς κριτήρια απόδοσης)

Και φυσικά δεν μπορώ να ξέρω πόσοι παίρνουν μετοχές και πόσες, πόσοι τις κράτησαν και πόσοι πλούτισαν. Ξέρω ότι από την ίδρυσή της δίνει ένα πακέτο μετοχές στους νεοεισερχόμενους σαν κίνητρο για να αισθάνονται συνιδιοκτήτες στην εργασία τους και κατόπιν Merit-Based Stock Awards σαν μπόνους.

 

Sorry αλλά θα εμπιστευτώ περισσότερο το PBS που δίνει ως πηγή την Tesla. Μπορεί να κάνει λάθος αλλά αν δεν έχουμε επίσημη πηγη είναι εικασίες.

Το σημαντικό είναι μετοχές τους δίνει γιατί αν μιλάμε για 10 μετοχές δεν λέει και πολλά. Επίσης όπως λες πόσοι παίρνουν. Συνήθως μετοχές παίρνουν οι χαρακτηρισμένοι ως στελέχη και όντως αυτοί βγάζουν αρκετά. Είναι μια τακτική που θα την δεις και σε άλλες εταιρίες.

Μην ακούς τι λένε χωρίς να το ψάχνεις,

πχ να σου πω για τον Cook της Apple που με θεωρούν φιλικά προσκείμενο. Δήλωσε πριν λίγες μέρες ότι για περιβαλλοντολογικούς λόγους μείωσε το μέγεθος της συσκευασίας των συσκευών της Apple και έκοψε τις αεροπορικές μεταφορές.

Στην πραγματικότητα απλά έκανε optimization των logistics. Η μεγαλύτερη επιτυχία του Cook είναι η ελαχιστοποίηση του κόστους των logistics και η βελτιστοποίηση του supply chain συνολικά (όχι μόνο το distribution ). Μιλάμε για πολλά λεφτά.
Αυτά που λέει είναι για όσους δεν ξέρουν και θέλουν να φάνε το πράσινο αφήγημα που είναι στην μόδα.

 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, adastra είπε

Δες το αρχικό μου post για την πηγή (Forbes)

Η πηγή σου λέει 72, έγινε ακόμα χειρότερο δηλαδή.

 

53 λεπτά πριν, adastra είπε

Και το inventory (στοκ) δεν είναι αυτό που λες.

It measures how long the inventory on hand will last. If, for example, a manufacturer consumes 100 units a day of a certain component in manufacturing and has 800 units on hand, it has an eight-day supply.

Μιά χαρά το λέω,παράγω 10 θες 100,αποθεματικό 10 ημερών δηλαδη.

55 λεπτά πριν, adastra είπε

Και για την ιστορία ο Musk το έσκασε από το Απαρτχαιντ σαν αντιρρησίας συνείδησης πριν την στράτευση του,

Απο τα λεφτά του μπαμπά (Erol Musk)δεν το έσκασε όμως, γαργάρα για τα σμαράγδορυχεία του μπαμπά ούτε για το μεγαλύτερο σπίτι στην Πρετόρια, ο τύπος δέν είναι μεσσίας,είναι κλέφτης ιδεών, και στην Τέσλα ένα χρόνο μετά την ιδρυσή της μπήκε, άρα τρίχες συνιδρυτής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Sorry αλλά θα εμπιστευτώ περισσότερο το PBS που δίνει ως πηγή την Tesla. Μπορεί να κάνει λάθος αλλά αν δεν έχουμε επίσημη πηγη είναι εικασίες.

Το PBS βγάζει τα νούμερα από τα συμφραζόμενα. Το Median των $45.811 περιλαμβάνει όλους τους εργαζόμενους της Tesla και των θυγατρικών της σε ολόκληρο τον κόσμο (full-time, part-time and temporary). Η Tesla απασχολεί δεκάδες χιλιάδες Κινέζους εργάτες βιομηχανίας. Η συζήτησή μας είναι για τους μισθούς στην Αμερική και το πως ανταμείβει τους ταλαντούχους μηχανικούς και επιστήμονες που απασχολεί. Και σε αυτούς οι μισθοί και συνολικές απολαβές είναι πολύ καλές.

Our methodology for identifying the median of the 2023 annual total compensation for each individual other than Mr. Musk was as follows:

-
as of December 31, 2023, Tesla and all our subsidiaries had 140,666 individuals qualifying for this analysis (full-time, part-time and temporary employees other than Mr. Musk, subject to the following bullet), of which approximately 44% were based outside of the U.S. and approximately 37% were production line employees.

https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1318605/000110465924053333/tm2326076d15_def14a.htm

Επίσης όλοι οι εργαζόμενοι στην Αμερική έχουν δικαίωμα σε προνομιακά stock option. Δες τι γράφουν οι ίδιοι στο glass door

https://www.glassdoor.com/Benefits/Tesla-Stock-Options-US-BNFT19_E43129_N1.htm

  • great employee benefits for all
  • HSA paid for and option to have free health insurance with decent benefits
  • They give you stock options at employment
  • stock options is best among large companies
  • Great ESS plan for those looking to invest

Και άλλες εταιρίες δίνουν equity έχεις δίκιο. Αλλά σε εταιρίες με ραγδαία ανάπτυξη όπως η Tesla οι μετοχές έχουν τεράστιες αποδόσεις, και έχουν βγει πάρα πολύ εκατομμυριούχοι.

Αν συνδυάσεις τις γενναιόδωρες απολαβές, το equity, και την εργασιακή κουλτούρα και στόχους καταλαβαίνεις γιατί είναι η νουμερο 1 ή 2 (μετά την Spacex) επιλογή για τα καλύτερα μυαλά της Αμερικής, και πέρυσι είχαν 6 εκατομμύρια αιτήσεις υποψηφίων για 12,000 θέσεις.

14 ώρες πριν, cpc464 είπε

Η πηγή σου λέει 72, έγινε ακόμα χειρότερο δηλαδή.

Που το λέει αυτό; Παρέθεσα ακριβώς το κομμάτι που λέει 28

14 ώρες πριν, cpc464 είπε

Μιά χαρά το λέω,παράγω 10 θες 100,αποθεματικό 10 ημερών δηλαδη.

Μιλάμε για στοκ αυτοκινήτων όχι στοκ προμηθειών. Inventory = στοκ. Η Tesla πουλάει απευθείας στους πελάτες της, δεν έχει αντιπροσωπίες να στοιβάζουν απούλητα αυτοκίνητα στις μάντρες (που τα μετράνε σαν πωλήσεις από την ώρα που βγαίνουν από την πύλη του εργοστασίου, out of gate). Φτιάχνει όσα έχουν παραγγελθεί, και τα μετράει σαν πώληση μόνο αφού παραδοθούν στους πελάτες της (όχι όταν παραδοθεί σε μια αντιπροσωπία να σαπίζει στην μάντρα, μέχρι το facelift που θα του κάνουν μια τρελή έκπτωση να το ξεφορτωθούν. Τα μιδια παρερμηνεύουν εσκεμμένα την διαφορά από την παραγωγή μέχρι την τελική παράδοση σαν στοκ, αλλά όπως είπα ξανα τα αυτοκίνητα φευγουν σε μεγάλα batches στους προορισμούς τους, δεν νοικιάζεις ένα ολόκληρο καράβι για χιλιάδες αυτοκίνητα π.χ. για να στείλεις το αυτοκίνητο του Μητσου. Το μόνο πραγματικό στοκ που έχει είναι από trade ins, όταν δηλαδή έρχεται ο πελάτης να ανταλλάξει το παλιό του Tesla με το πιο καινούργιο (που είναι συχνό γιατί όπως ξαναείπα τα Tesla ανανεώνονται και βελτιώνονται με την εβδομάδα όχι κάθε 10 χρόνια σαν τα άλλα). Δες και πιο επίσημα στοκ των άλλων.

Screenshot2024-06-17at14-01-14U.S.vehiclebrandin....png.ba84dcbaf2c43309d88a05fa80ee8153.png

Όσο μικρότερο τόσο καλύτερο, εκτός αν θεωρείς την Toyota την χειρότερη εταιρία της λίστας.

14 ώρες πριν, cpc464 είπε

Απο τα λεφτά του μπαμπά (Erol Musk)δεν το έσκασε όμως, γαργάρα για τα σμαράγδορυχεία του μπαμπά ούτε για το μεγαλύτερο σπίτι στην Πρετόρια, ο τύπος δέν είναι μεσσίας,είναι κλέφτης ιδεών, και στην Τέσλα ένα χρόνο μετά την ιδρυσή της μπήκε, άρα τρίχες συνιδρυτής.

Δεν θα κάνω τον κόπο να απαντήσω σε αυτά τα ανόητα ψέμματα που έχουν διαψευστεί χιλιάδες φορές με στοιχεία. Όπως λέει ο φίλος πιο πάνω μην πιστεύεις ότι διαβάζεις, το google είναι δωρεάν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...