Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, nhzt είπε

Αν και off topic...

Καταρχήν μάθε να διαβάζεις σωστά, γιατί αν δεν καταλάβεις αυτά που διαβάζεις θα λες αρλούμπες...

- Δεν εγραψα ποτέ ότι είναι υποχρέωση του καθηγητή του ΑΕΙ να σου καλύψει τα κενά. Έγραψα οι  εκπαιδευτικοι... Όπως είναι αυτονόητο στους λοιπους, οι εκπαιδευτικοί που έπρεπε να σου μαθουν πολλαπλασιασμό ηταν οι δασκαλοι στο σχολείο, όπως και την 2βαθμια εξίσωση ηταν υπεύθυνοι οι καθηγητές των λυκείων. Αν θυμάσαι καλά, η πρωτοβάθμια εκπαίδευση στηρίζεται στην επανάληψη (πχ 10-20 φορές τον πολλαπλασιασμό του 6), ακόμη και σημερα. Βασικά πράγματα για την συνέχιση των σπουδών.

- Όμως δεν είναι δυνατον, δεν στέκει λογικά, ένας καθηγητής πανεπιστημίου να ανακαλύπτει ότι ένας σπουδαστής δεν γνωρίζει να κάνει απλές αριθμητικές πράξεις και να μην έγινε αντιληπτό από τους δασκάλους σε 6 χρόνια στο δημοτικό και από τους καθηγητές της 2βαθμιας αλλά έξι χρόνια. Κάποιος ή κάποιοι δεν εκαναν σωστά τη δουλειά τους και αγνοησαν το κενό αυτό. Kαι δεν είναι μόνο το παράδειγμα του πολλαπλασιασμου ή της διαίρεσης κλπ.

- Βλέπεις ότι απο λάθος κατανόηση, συνεχίζεις τον ειρμό της σκέψης σου και φτάνεις να μιλάς για φοιτητικές παρατάξεις, για τα κόμματα και για... εξωγήινους.

- Φυσικά και όλοι εχουν κενα και φυσικά δεν περιλαμβάνονται οι κακοι μαθητές που από επιλογή δεν θελουν να μάθουν. Επίσης, δεν είναι υπεύθυνος κανένας εκπαιδευτικός που 1ετης φοιτήτρια στη Φιλολογία δεν ήξερε τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου ή την 28η Οκτωβρίου... Απλά δεν έπρεπε να βρίσκεται στο πανεπιστήμιο, γιατί θα είναι μια ακόμη "αγράμματη" εκπαιδευτικος, στους τόσους που υπάρχουν.

- Επίσης συγχαίρω τους ευσυνείδητους και σωστους εκπαιδευτικούς που ολοι γνωρίσαμε και δεν τους φταίει κανένας υπουργός οποιασδήποτε κυβέρνησης, αλλά είναι αφοσιωμένοι στο εργο τους που είναι η παραγωγή χρήσιμων ατομων στη κοινωνία.

 

 

Να φροντίζεις να γράφεις καλύτερα τις σκέψεις σου για να καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι τι γράφεις. Διότι έτσι όπως γράφεις το αρχικό σου post αυτό που σου απάντησα κατάλαβα. Τα περί αρλούμπων επιστρεφονται. 

Υπάρχουν μαθητές που δεν τους αρέσει το διάβασμα η και να προσπαθήσουν να διαβάσουν κάνουν απλά ανάγνωση και το μυαλό τους δεν συγκρατεί πληροφορίες. Αυτοί έχουνε κενά και αυτά τα κενά δεν θα καλυφθούν. Ένα μέρος από αυτούς μπορεί να περάσει σε κάποιο ΑΕΙ με το σύστημα έτσι όπως είναι. Δεν έχει σημασία αν καλώς ή κακώς πέρασε κάποιος σε ΑΕΙ, ότι σύστημα και να φτιάξει το κράτος αυτό έχει τα παραθυράκια και τις στρεβλώσεις του. Κάποιοι που δεν πρέπει να περάσουν κάπου, τελικώς θα περάσουν.

Οι παρατάξεις φυσικά και παίζουν αρνητικό ρόλο στα ΑΕΙ και ανέφερα αναλυτικά με βάση αυτά που κατάλαβα από το Post σου. Δεν σου αρέσει που τις ανέφερα, δεν πειράζει, αυτό που πιστεύω ότι πρέπει να αναφέρω θα το αναφέρω. 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...