Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, V.I.Smirnov είπε

Ακριβώς. Πρέπει να υπάρχει αποκλεισμός δια παντός από τις πανελλήνιες στο μέλλον, και νομικές συνέπειες. Η αντιγραφή εκεί πρέπει να τιμωρείται με τον πιο κατασταλτικό και αμείλικτο τρόπο.

Ο φοιτητής της ιατρικής (ή οποιασδήποτε άλλης σχολής) επίσης μπορεί να έχει συνέπειας αλλά όχι στην ίδια κλίμακα, καθώς η σημασία του διαγωνισμού ΔΕΝ είναι η ίδια στις δυο περιπτώσεις.

-

Εντάξει, εγώ προτιμώ να με χειρουργήσει ο μπρο που έκανε σκονάκι ιστορία στο λύκειο, έχω το βίτσιο να μην πεθαίνω όσο μπορώ

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Εντάξει, εγώ προτιμώ να με χειρουργήσει ο μπρο που έκανε σκονάκι ιστορία στο λύκειο, έχω το βίτσιο να μην πεθαίνω όσο μπορώ

Επιφανειακή άποψη.

Δεν δικαιολογώ την υιοθέτηση τέτοιας νοοτροπίας εκ συστήματος, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να είναι ηθικώς ανεκτή "κατ' οικονομία". Π.χ., ο φοιτητής που κάνει σκονάκι σε κάποιο μάθημα μπορεί να το έχει δώσει πολλές φορές και να αποτυγχάνει λόγω παράλογων απαιτήσεων από τον διδάσκοντα, όχι από δική αμέλεια και ολιγωρία. 
Στις πανελλήνιες δεν τίθενται τέτοια ζητήματα.

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, tsofras είπε

3 σελίδες μετά από σχόλια και διαβάζοντας το θέμα,

Μόνο σε εμένα φαίνεται ότι το σοβαρό θέμα εδώ και η είδηση έπρεπε να είναι ότι ένας νέος άνθρωπος ( φοιτητής - μαθητής) βρέθηκε στο κρατητήριο για αυτόν τον λόγο?

Αυτή θα έπρεπε να είναι η είδηση και όχι το σκονακι μέσω AI

Σε πολλά κράτη είναι πολύ σοβαρή η απάτη για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι. Για παράδειγμα  ο κόσμος παίρνει πολύ σοβαρά το που σπουδάζει, συχνά έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο σε όλη την υπόλοιπη ζωή του, στην κοινωνική και οικονομική του κατάσταση  και οι περισσότεροι που ενδιαφέρονται έχουν κάνει τεράστιο κόπο για να μελετήσουν.

Δεν μπορεί κάποιος να κλέβει στις εισαγωγικές εξετάσεις γιατί κλέβει το μέλλον άλλου παιδιού που το άξιζε περισσότερο. Μέσα στην σχολή είναι περισσότερο θέμα της σχολή και της φήμης που δημιουργεί η σχολή και οι  απόφοιτοι της.

Πχ στην Αμερική πριν λίγα χρόνια ήταν πρωτοσέλιδα το ότι η Lori Loughlin (η θεία Μπέκη απο το Full House) είχε λαδώσει για να πάρουν τα παιδιά της σε μια σχολή, τρώγοντας φυσικά την θέση άλλων. Αυτή και ο άντρας της πήγαν φυλακή. Δεν είναι μόνο η Τουρκία.

https://edition.cnn.com/2020/08/21/us/lori-loughlin-sentencing-college-admissions-scam/index.html 

 

Επεξ/σία από fast8
  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, fotaras76 είπε

Είμαι 20 χρόνια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μπορώ να πω πως το ποσοστό των μαθητών που δεν μπορούν να κάνουν απλούς συλλογισμούς, πράξεις κτλ συνεχώς αυξάνεται. Ήρθε και η ΑΙ να βάλει την ταφόπλακα. 

Μπορεί φυσικά να χρησιμοποιηθεί και σωστά. Πχ εδώ το chatgpt εξηγεί τον κανόνα. Οπότε αν το χρησιμοποιήσεις 1 φορά, καταλάβεις τον κανόνα και τον εφαρμόσεις μόνος σου στη συνέχεια τότε θα έχεις όφελος.

image.png.fcb27e986711cbe96b406b899311c26a.png

Τα ίδια μου λέει ένας φίλος που έχει μεταναστεύσει Καναδά για τους σημερινούς 20ρηδες καναδους ότι δεν ξέρουν να κάνουν πράξεις. 

2 ώρες πριν, forgotten είπε

Ερασιτεχνης, στη φιλοσοφικη εκάναν το εξής παρέα 4 μπενανε στην εξεταση , στη μισή ώρα βγαινανε όι δύο με το γραπτο , εβρίσκαν απαντήσεις και τις εστελλαν στις άλλες δύο μέσα , περνουσανε έτσι τα μισά μαθήματα στο εξαμηνο και τα άλλα μισά στην επαναληπτικη. Αποτέλεσμα να τελειώσουν νωριτερα από μένα με καλύτερο βαθμό. Ισχυει τουλάχιστο στις φιλοσοφικες ότι τα πτυχια copies κτωνται....

Αφήνανε οι καθηγητές να βγαίνουν έξω με τα θέματα; Και σε εμάς άφηναν κάποιοι αλλά όχι όλοι. Ευτυχώς στην δική μας σχολη που είχε να κάνει με ηλεκτρολογια μηζανολογια, τα σκονάκια ήταν άχρηστα στο 80-90% των μαθημάτων. Κάποιοι καθηγητές άφηναν να γράψουμε και με ανοιχτά βιβλία αλλά τα θέματα ήταν ήδη παλούκια. Το μόνο που δεν επιτρεπόταν πουθενα ήταν σημειώσεις από το μάθημα μέσα στην τάξη. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Αφήνανε οι καθηγητές να βγαίνουν έξω με τα θέματα; Και σε εμάς άφηναν κάποιοι αλλά όχι όλοι. Ευτυχώς στην δική μας σχολη που είχε να κάνει με ηλεκτρολογια μηζανολογια, τα σκονάκια ήταν άχρηστα στο 80-90% των μαθημάτων. Κάποιοι καθηγητές άφηναν να γράψουμε και με ανοιχτά βιβλία αλλά τα θέματα ήταν ήδη παλούκια. Το μόνο που δεν επιτρεπόταν πουθενα ήταν σημειώσεις από το μάθημα μέσα στην τάξη

Και με αυτά και με εκείνα, φτάσαμε σε σημείο, καθηγητής ΑΕΙ να μου λέει : κάποιοι πρωτοετείς της σχολής ηλεκτρολόγων, δυσκολεύονται στην προπαίδεια. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα μπουντρούμ, σουλτάν μερεμέτ και στο τέλος ομολογία ότι ειναι Γκιουλενιστής (πιθανόν και πρακτορας της ΕΥΠ)

Επεξ/σία από Tasos
Δημοσ.
16 ώρες πριν, fast8 είπε

Απο περιέργεια πέρασα απο το GPT4 θέματα απο το πανεπιστήμιο και το μεταπτυχιακό. 

Σχεδόν σε όλα απάντησε σωστά όσο αφορά την μεθοδολογία, έκανε ανόητα λάθη σε κάποιους αριθμούς. Αν κάποιος είναι πρόθυμος να ελέγξει τις αριθμητικές πράξεις μπορεί να του λύσει ασκήσεις σε επίπεδο προπτυχιακό και μετα πτυχιακό.

Δεν λέω ότι θα έπερνε άριστα, αλλά σίγουρα περνάει την βάση άνετα. 

Αυτό θα είναι μια πρόκληση για την εκπαίδευση στο μέλλον, τις εξετάσεις και τις εργασίες για το σπίτι.

θα επρεπε να αλλάξει η εκπαίδευση, αλλά μέχρι να γίνει αυτό το πιο πιθανό είναι να έχουν ωστόσο αναπτυχθεί ΑΙ εκπαιδευτές. Ποιος ξέρει τι λύση θα δώσουν είναι πρακτικά blackbox

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και παλι μπορει οι απαντησεις να ηταν σωστες, μπορει να μην συμβαδιζαν με τις απαντησεις που προβλεπονται απο την υλη και να βαθμολογηθουν ως ακυρες.

Επεξ/σία από matsakonistisbm
Δημοσ.

Άμα κάνει τεστ DNA θα φανεί η αληθινή καταγωγή του και τα γονίδιά του

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η συζήτηση ως τώρα, μας δείχνει το γνωσιακο επίπεδο του μέσου Έλληνα, αλλά και τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης των διαφορων συγχρονων προκλήσεων. Δυστυχώς, αυτό φταίει και όχι οι πολιτικοί που ως συνήθως τους φορτώνουν όλα τα κακώς κείμενα. Για τον ανίκανο, πάντα φταίει κάποιος αλλος.

- Εκπαιδευτικοί, διαπιστώνουν ότι υπάρχουν μαθητές ή πρωτοετείς στα ΑΕΙ που δεν ξέρουν να κάνουν νοητικά απλές αριθμητικές πραξεις, ενώ οι υπεύθυνοι, είναι αυτοί οι ιδιοι, διότι οταν διαπιστωναν κατι τετοιο, θα έπρεπε να βάλουν τον μαθητή να το γράψει 100 φορές μέχρι να το μαθει. 

- Οι ίδιοι που λένε ότι οι μαθητές δεν γνωρίζουν να κάνουν απλές αριθμητικές πράξεις, δεν διερωτωνται αν οι ιδιοι μαθητές, μπορούν να λύσουν μια πχ 2βαθμια εξίσωση ή κάτι δυσκολότερο από έναν πολλαπλασιασμό. Επίσης, αυτοί που πιστεύουν ότι όσοι μαθητές περνάνε τα μαθήματα κλέβοντας ή αντιγραφοντας θα μπορέσουν να εισαχθούν σε ΑΕΙ ή ακόμη περισσότερο να τελειώσουν την σχολή που μπηκαν, πλανώνται πλάνην οικτράν... Όλοι αυτοί που μπήκαν από το "παράθυρο" θα βγουν από το "παράθυρο"... Απλά ας δούμε ποσοι γράφονται σε ξενα πανεπιστήμια, διότι απέτυχαν στις Πανελλήνιες και πόσοι απ αυτους τα εγκαταλειπουν λογω δυσκολιας....

- Η ΑΙ δεν είναι πανάκια. Είναι εργαλείο. Και όπως όλα τα εργαλεία, χρειάζεται σωστή χρήση για έχουμε τα μεγαλύτερα οφέλη. Η λογική οτι η ΑΙ φταίει γιατί οι μαθητές δεν ξέρουν να κάνουν πολλαπλασιασμό, λέγεται ηλιθιότητα... Δεν έχει καμία απολύτως σχέση η χρήση ΑΙ από το να ξέρω ή όχι να κάνω απλές αριθμητικές πράξεις. Και για να το τελειώνουμε, οι άνθρωποι πλέον έστω και σε μικρό βαθμό, γεννιούνται εξυπνότεροι από τις προηγούμενες γενιές.

- Η ΑΙ βοηθά τον άνθρωπο ώστε να βρει αυτό που ψάχνει πιο γρήγορα και αμεσα, ώστε να προχώρα πιο γρήγορα η εργασία του. Επιλύει δηλαδή μικρότερα και ευκολότερα προβλήματα και να απαλλάξει τον άνθρωπο από αυτά. Όσο μεγάλο είναι ένα project ενός ανθρώπου ή μιας ομάδας, τόσο μεγάλη είναι και βοήθεια που προσφέρει η ΑΙ.

Οι αντιδράσεις των περισσότερων που είναι ενάντια στην ΑΙ, μου θυμίζει τις ατέλειωτες συζητήσεις για τα κομπιούτερ και το ίντερνετ για το πόσο κακό κάνουν στον άνθρωπο.

Δεν φταίνε οι αρχηγοί των κρατών, όλων των κομμάτων, για το επιπεδο της χώρας τους. Φταίει το γνωσιακο επίπεδο των πολιτών της χωρας.

ΥΓ. Γράφω, γνωσιακό επιπεδο και όχι γνωστικό που αφορά στις γνώσεις που διαθέτει ενα ατομο και αναφέρω και την ετοιμολογία της λέξης: Γνωσία, είναι η  διαδικασία της πρόσληψης, αξιολόγησης, κωδικοποίησης και αξιοποίησης από την ανθρώπινη νόηση και συμπεριφορά κάθε εμπειρίας, ερεθίσματος, πληροφορίας που προέρχεται από το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον του ατόμου. Αυτό είναι η έλλειψη γνωσιακου επιπέδου.

Επεξ/σία από nhzt
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nhzt είπε

Η συζήτηση ως τώρα, μας δείχνει το γνωσιακο επίπεδο του μέσου Έλληνα, αλλά και τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης των διαφορων συγχρονων προκλήσεων. Δυστυχώς, αυτό φταίει και όχι οι πολιτικοί που ως συνήθως τους φορτώνουν όλα τα κακώς κείμενα. Για τον ανίκανο, πάντα φταίει κάποιος αλλος.

- Εκπαιδευτικοί, διαπιστώνουν ότι υπάρχουν μαθητές ή πρωτοετείς στα ΑΕΙ που δεν ξέρουν να κάνουν νοητικά απλές αριθμητικές πραξεις, ενώ οι υπεύθυνοι, είναι αυτοί οι ιδιοι, διότι οταν διαπιστωναν κατι τετοιο, θα έπρεπε να βάλουν τον μαθητή να το γράψει 100 φορές μέχρι να το μαθει. 

- Οι ίδιοι που λένε ότι οι μαθητές δεν γνωρίζουν να κάνουν απλές αριθμητικές πράξεις, δεν διερωτωνται αν οι ιδιοι μαθητές, μπορούν να λύσουν μια πχ 2βαθμια εξίσωση ή κάτι δυσκολότερο από έναν πολλαπλασιασμό. Επίσης, αυτοί που πιστεύουν ότι όσοι μαθητές περνάνε τα μαθήματα κλέβοντας ή αντιγραφοντας θα μπορέσουν να εισαχθούν σε ΑΕΙ ή ακόμη περισσότερο να τελειώσουν την σχολή που μπηκαν, πλανώνται πλάνην οικτράν... Όλοι αυτοί που μπήκαν από το "παράθυρο" θα βγουν από το "παράθυρο"... Απλά ας δούμε ποσοι γράφονται σε ξενα πανεπιστήμια, διότι απέτυχαν στις Πανελλήνιες και πόσοι απ αυτους τα εγκαταλειπουν λογω δυσκολιας....

Δεν είναι υποχρέωση του καθηγητή του ΑΕΙ να σου καλύψει κενά που έχεις από την Β' βαθμια εκπαίδευση. Όπως και όταν ήμασταν στο σχολείο όσοι είχαν κενά από προηγούμενες τάξεις, είτε δεν τα συμπληρωναν ποτέ είτε τα μάθαιναν αλλά άφηναν αλλα κενά στην ύλη της τάξης που φοιτουσαν και αυτό διαιωνιζε το πρόβλημα των κενών. Τώρα αν θεωρείς ότι μπορεί ο καθηγητής του ΑΕΙ να σε μάθει προπαιδεια βάζοντας να γράψεις κάτι 100 φορές. Γίνε καθηγητής να το εφαρμόσεις και αν τα καταφέρεις καλή τύχη. Δεν στο λέω υπό την έννοια ότι δεν θα το δεχτεί ο φοιτητής που έχει το πρόβλημα, αλλά και μόνο να ακουστεί και γίνει γνωστό κάτι τέτοιο σε ΑΕΙ είναι ικανό να πλακώσουν οι φοιτητικές παρατάξεις και τα κόμματα και να επιτεθουν στον καθηγητή, να τον κατηγορήσουν ότι αυτός είναι άχρηστος που υποβάλλει τον φοιτητή σε αυτή την δοκιμασία και ότι ο φοιτητής δεν φταίει για τις ανεπαρκειες του συστήματος. 

Πάντως αυτό το σύστημα που λες, το εφαρμοζαν καθηγητές μου σε ιδιωτικό σχολείο στο δημοτικό την δεκατια του 90. Έκανες ορθογραφικό λάθος; 10 φορες η κάθε λέξη από κάτω. Μάντεψε πόσοι διορθωνοντουσαν από αυτό το σύστημα. Ελάχιστοι. Οι κακοί μαθητές παρέμεναν κακοί διότι δεν τους ενδιέφερε να διορθώσουν τα λάθη τους και θεωρούσαν μάλιστα ότι καλώς κάναν λάθος διότι αποτελούσε ένα είδος σιωπηρής επανάστασης απέναντι στην μεθοδολογία του σχολείου. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Δεν είναι υποχρέωση του καθηγητή του ΑΕΙ να σου καλύψει κενά που έχεις από την Β' βαθμια εκπαίδευση. Όπως και όταν ήμασταν στο σχολείο όσοι είχαν κενά από προηγούμενες τάξεις, είτε δεν τα συμπληρωναν ποτέ είτε τα μάθαιναν αλλά άφηναν αλλα κενά στην ύλη της τάξης που φοιτουσαν και αυτό διαιωνιζε το πρόβλημα των κενών. Τώρα αν θεωρείς ότι μπορεί ο καθηγητής του ΑΕΙ να σε μάθει προπαιδεια βάζοντας να γράψεις κάτι 100 φορές. Γίνε καθηγητής να το εφαρμόσεις και αν τα καταφέρεις καλή τύχη. Δεν στο λέω υπό την έννοια ότι δεν θα το δεχτεί ο φοιτητής που έχει το πρόβλημα, αλλά και μόνο να ακουστεί και γίνει γνωστό κάτι τέτοιο σε ΑΕΙ είναι ικανό να πλακώσουν οι φοιτητικές παρατάξεις και τα κόμματα και να επιτεθουν στον καθηγητή, να τον κατηγορήσουν ότι αυτός είναι άχρηστος που υποβάλλει τον φοιτητή σε αυτή την δοκιμασία και ότι ο φοιτητής δεν φταίει για τις ανεπαρκειες του συστήματος. 

Πάντως αυτό το σύστημα που λες, το εφαρμοζαν καθηγητές μου σε ιδιωτικό σχολείο στο δημοτικό την δεκατια του 90. Έκανες ορθογραφικό λάθος; 10 φορες η κάθε λέξη από κάτω. Μάντεψε πόσοι διορθωνοντουσαν από αυτό το σύστημα. Ελάχιστοι. Οι κακοί μαθητές παρέμεναν κακοί διότι δεν τους ενδιέφερε να διορθώσουν τα λάθη τους και θεωρούσαν μάλιστα ότι καλώς κάναν λάθος διότι αποτελούσε ένα είδος σιωπηρής επανάστασης απέναντι στην μεθοδολογία του σχολείου. 

Αν και off topic...

Καταρχήν μάθε να διαβάζεις σωστά, γιατί αν δεν καταλάβεις αυτά που διαβάζεις θα λες αρλούμπες...

- Δεν εγραψα ποτέ ότι είναι υποχρέωση του καθηγητή του ΑΕΙ να σου καλύψει τα κενά. Έγραψα οι  εκπαιδευτικοι... Όπως είναι αυτονόητο στους λοιπους, οι εκπαιδευτικοί που έπρεπε να σου μαθουν πολλαπλασιασμό ηταν οι δασκαλοι στο σχολείο, όπως και την 2βαθμια εξίσωση ηταν υπεύθυνοι οι καθηγητές των λυκείων. Αν θυμάσαι καλά, η πρωτοβάθμια εκπαίδευση στηρίζεται στην επανάληψη (πχ 10-20 φορές τον πολλαπλασιασμό του 6), ακόμη και σημερα. Βασικά πράγματα για την συνέχιση των σπουδών.

- Όμως δεν είναι δυνατον, δεν στέκει λογικά, ένας καθηγητής πανεπιστημίου να ανακαλύπτει ότι ένας σπουδαστής δεν γνωρίζει να κάνει απλές αριθμητικές πράξεις και να μην έγινε αντιληπτό από τους δασκάλους σε 6 χρόνια στο δημοτικό και από τους καθηγητές της 2βαθμιας αλλά έξι χρόνια. Κάποιος ή κάποιοι δεν εκαναν σωστά τη δουλειά τους και αγνοησαν το κενό αυτό. Kαι δεν είναι μόνο το παράδειγμα του πολλαπλασιασμου ή της διαίρεσης κλπ.

- Βλέπεις ότι απο λάθος κατανόηση, συνεχίζεις τον ειρμό της σκέψης σου και φτάνεις να μιλάς για φοιτητικές παρατάξεις, για τα κόμματα και για... εξωγήινους.

- Φυσικά και όλοι εχουν κενα και φυσικά δεν περιλαμβάνονται οι κακοι μαθητές που από επιλογή δεν θελουν να μάθουν. Επίσης, δεν είναι υπεύθυνος κανένας εκπαιδευτικός που 1ετης φοιτήτρια στη Φιλολογία δεν ήξερε τι γιορτάζουμε την 25η Μαρτίου ή την 28η Οκτωβρίου... Απλά δεν έπρεπε να βρίσκεται στο πανεπιστήμιο, γιατί θα είναι μια ακόμη "αγράμματη" εκπαιδευτικος, στους τόσους που υπάρχουν.

- Επίσης συγχαίρω τους ευσυνείδητους και σωστους εκπαιδευτικούς που ολοι γνωρίσαμε και δεν τους φταίει κανένας υπουργός οποιασδήποτε κυβέρνησης, αλλά είναι αφοσιωμένοι στο εργο τους που είναι η παραγωγή χρήσιμων ατομων στη κοινωνία.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, V.I.Smirnov είπε

Ποσότητα και δυσκολία θεμάτων που να μην δίνει χρονικά περιθώρια για αντιγραφή.

Αυτό κάνουν σε όλες τις σοβαρές πιστοποιήσεις, multiple choice. Τα πιο δύσκολα μαθήματα που είχα στο πανεπιστήμιο ήταν με ανοιχτά βιβλία, σημειώσεις κτλ. Ένας μας έλεγε "φέρτε και υπολογιστή", απλώς αν δεν ήξερες δε μπορούσες να περάσεις. Σε αυτό τον τύπο εξέτασης η ταχύτητα συνδέεται με την τριβή και την κατανόηση του θέματος. Αυτό ευνοεί τους μαθητές με πολύ καλή μνήμη και τους εύστροφους. Δεν ευνοεί τους πιο μεθοδικούς που όμως μπορεί να θέλουν το χρόνο τους.

Η δεύτερη κατηγορία μπορεί να είναι τελικώς πιο αποδοτική σε μεγάλα έργα ή μακρόχρονη έρευνα

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...