Yeroplatanos Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 48 minutes ago, Bourdoulas said: Ενώ αν είχε χρησιμοποιήσει υπόθετο που δονείται και δίνει τις απαντήσεις σε σήματα Μορς, τότε και δεν θα τον είχαν πιάσει και θα είχε περάσει σε σχολή, αλλά θα το είχε ευχαριστηθεί κιόλας! Σκακιστης? 1 4
poulinos Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 17 minutes ago, V.I.Smirnov said: Oι εισαγωγικές εξετάσεις για πανεπιστήμιο είναι ιδαίτερης σημασίας για πολλούς λόγους. Η αντιγραφή σ' αυτές είναι απαράδεκτη από κάθε άποψη, και πρέπει να τιμωρείται ΠΟΛΥ αυστηρά. - δεν ειπα αυτο.ειπα οτι ολοι που κραζουν εχουν κανει τα ιδια. ποσα ατομα περασαν εξετασεις ειτε λεγεται λυκειο ειτε τει ειτε αει με αντιγραφη? παρα πολλα. αλλα τωρα βγηκαν να το παιξουν above. 2
Aprile Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) "Βίντεο το οποίο έδωσαν στη δημοσιότητα οι αστυνομικές αρχές, στη νοτιοδυτική επαρχία της Ισπάρτα, εμφανίζει τον υποψήφιο να χρησιμοποιεί κάμερα, η οποία ήταν τοποθετημένη έτσι ώστε να μοιάζει με κουμπί πουκαμίσου, και η οποία επικοινωνούσε με λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης, μέσω router κρυμμένου στη σόλα του παπουτσιού. " Αφού έστησε όλο αυτό ο πιθανότατα "δικός μας" υποψήφιος γιατί η περιοχή ήταν Ελληνική όπως φαίνεται και από το όνομα (1) εγώ θα τον πέρναγα ! Η εφευρετικότητα του αξίζει να εισαχθεί σε ανώτατη σχολή ! (1) Wikipedia: Στις αρχές του 20ού αιώνα, η πόλη είχε μικτό πληθυσμό με τουρκική πλειοψηφία, σημαντική κοινότητα Ελλήνων, καθώς και ορισμένους Αρμένιους. Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή και την ακόλουθη ανταλλαγή πληθυσμών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, εγκαταστάθηκαν στην Ισπάρτα Μουσουλμάνοι από τη Μακεδονία, οι οποίοι ήταν κυρίως ελληνόφωνοι και προερχόμενοι από την Καστοριά και την Πτολεμαΐδα[2]. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από Aprile
V.I.Smirnov Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, poulinos είπε δεν ειπα αυτο.ειπα οτι ολοι που κραζουν εχουν κανει τα ιδια. ποσα ατομα περασαν εξετασεις ειτε λεγεται λυκειο ειτε τει ειτε αει με αντιγραφη? παρα πολλα. αλλα τωρα βγηκαν να το παιξουν above. Κι εγώ σου ξαναλέω ότι ΔΕΝ είναι το ίδιο αυτές οι εξετάσεις με τις εισαγωγικές για το πανεπιστήμιο. Και σ' αυτές δεν έχει καταφέρει να αντιγράψει κανείς με τέτοιες μεθόδους - κι ούτε πρόκειται. -
fotaras76 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, poulinos είπε δεν ειπα αυτο.ειπα οτι ολοι που κραζουν εχουν κανει τα ιδια. ποσα ατομα περασαν εξετασεις ειτε λεγεται λυκειο ειτε τει ειτε αει με αντιγραφη? παρα πολλα. αλλα τωρα βγηκαν να το παιξουν above. Δεν είναι το ίδιο. Με την ΑΙ διαθέσιμη ακόμα και σε παιδιά δημοτικού από το κινητό τους μπορεί να γίνει καθημερινότητα και τρόπος ζωής (πχ να τους λύνει τις ασκήσεις που θα έπρεπε να λύσουν τα ίδια) γιατί η πρόσβαση είναι άμεση και πανεύκολη. Για να αντιγράψεις και να κάνεις σκονάκια θέλει χρόνο, σχέδιο κτλ οπότε δε μπορεί να γίνει με την ίδια συχνότητα σε καμία περίπτωση. 1
fast8 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Απο περιέργεια πέρασα απο το GPT4 θέματα απο το πανεπιστήμιο και το μεταπτυχιακό. Σχεδόν σε όλα απάντησε σωστά όσο αφορά την μεθοδολογία, έκανε ανόητα λάθη σε κάποιους αριθμούς. Αν κάποιος είναι πρόθυμος να ελέγξει τις αριθμητικές πράξεις μπορεί να του λύσει ασκήσεις σε επίπεδο προπτυχιακό και μετα πτυχιακό. Δεν λέω ότι θα έπερνε άριστα, αλλά σίγουρα περνάει την βάση άνετα. Αυτό θα είναι μια πρόκληση για την εκπαίδευση στο μέλλον, τις εξετάσεις και τις εργασίες για το σπίτι. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από fast8
jimacid Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tadegr είπε κατι σαν το 1234+120 οι περισσότεροι σήμερα χρειάζονται κομπιουτεράκι για να κάνουν την πράξη, για να μη πω και πιο απλές πράξεις με αυτό έμαθαν και ετσι πορεύονται, το κακό είναι ότι πολλούς ανθρώπους ''σίγουρα κάποιους'' τα νεα εργαλεία θα τους κάνουν ακόμα ποιο................... (βάλτε ο,τι λέξη θέλετε εδώ) ότι δε χρησιμοποιείς σιγά σιγά σκουριάζει 1 ώρα πριν, tadegr είπε κατι σαν το 1234+120 οι περισσότεροι σήμερα χρειάζονται κομπιουτεράκι για να κάνουν την πράξη, για να μη πω και πιο απλές πράξεις με αυτό έμαθαν και ετσι πορεύονται, το κακό είναι ότι πολλούς ανθρώπους ''σίγουρα κάποιους'' τα νεα εργαλεία θα τους κάνουν ακόμα ποιο................... (βάλτε ο,τι λέξη θέλετε εδώ) ότι δε χρησιμοποιείς σιγά σιγά σκουριάζει Αφήνουν τα βασικά μαθήματα προβλήματα και πράξεις να τις λύνει η τεχνολογία (κομπιουτεράκι) και χρησιμοποιούν το μυαλό τους για να λύσουν πιο σύνθετα προβλήματα που η τεχνολογία δεν μπορεί να λύσει. Αν υποθέσουμε ότι ο συγκεκριμένος ήταν ένας από αυτούς που χρειάζονται κομπιουτερακι για βασικές πράξεις θα λέγατε πως έχει λιγότερη ευφυία από έναν ο οποίος μπορεί να λύνει βασικές και σύνθετες πράξεις χωρίς κομπιουτεράκι; Επίσης ο συγκεκριμένος κατάφερε να ανάπτυξει μια ολοκληρωμένη λύση που χρησιμοποιεί υλικό και λογισμικό για να μετατρέψει φωτογραφίες σε δεδομένα που καταλαβαίνει ο υπολογιστής και τα μεταφορτωνεί ασύρματα σε εφαρμογή τεχνίτης νοημοσύνης η οποία έχει ενσωματώθει στο project του νεαρού και στην συνέχεια λαμβάνει απαντήσεις μέσω ακουστικού δηλαδή υπάρχει χρήση και text to speech αλλά και ασύρματης μετάδοσης ήχου στην εφαρμογή του. Και ρωτάω τώρα εγώ. Ποιος υποψήφιος είναι πιο κατάλληλος για σωστή μόρφωση σε πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακά? Ένας που είναι ικανός να λύσει απλές και σύνθετες πράξεις και τα πηγαίνει καλά στο σχολείο; Η ο νεαρός αυτός που συνελήφθει ο οποίος κατάφερε να κάνει κάτι που το υπόλοιπο 99% των συμμαθητών του δεν μπορεί ούτε καν να φανταστεί, πόσο μάλλον να υλοποιήσει κάτι τέτοιο. Τροφή για σκέψη... 1 ώρα πριν, tadegr είπε 1 ώρα πριν, tadegr είπε Επεξ/σία 14 Ιουνίου από jimacid 1
nepomuk Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 1 ώρα πριν, toxoths73 είπε Μια μέρα πριν τις εξετάσεις αν έβλεπε το Midnight express τώρα θα ήταν σπίτι του και θα έπινε καφέ. Νταξ δεν ειναι και κακουργημα , περα απο το ελαφρυντικο του πολυ νεαρου της ηλικιας . Φυσικα πρεπει να τιμωρηθει , απο την αλλη ως ικανοτατος σε καταστασεις τυπου κατασκοπεια , ισως θα πρεπει να γινει δεκτος σε σχολη της ΜΙΤ.
poulinos Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 20 minutes ago, V.I.Smirnov said: Κι εγώ σου ξαναλέω ότι ΔΕΝ είναι το ίδιο αυτές οι εξετάσεις με τις εισαγωγικές για το πανεπιστήμιο. Και σ' αυτές δεν έχει καταφέρει να αντιγράψει κανείς με τέτοιες μεθόδους - κι ούτε πρόκειται. - και εγω ξαναλεω οτι δεν ειναι το ζητουμενο αν ειναι τει αει ή δεν ξερω τι .ουτε συζηταω για αυτο.εγραψα κατι πολυ απλο.οτι πολλα ατομα που κραζουν εχουν κανει το ιδιο.δεν θα βαλω μεσα το που αντεγραψαν.σημασια εχει οτι το εκαναν και θα το εκαναν παντου αν μπορουσαν ακομα και στο πανεπιστημιο.οπως ειπες δεν μπορουσαν και οχι ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ. 1
nepomuk Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, fotaras76 είπε Εδώ το έχουν πάρει πρέφα στο δημοτικό. Έπιασα μια μέρα το γιο μου (τελείωσε τώρα την έκτη) να χρησιμοποιεί το chatgpt για να απαντήσει στις ασκήσεις αγγλικών του φροντιστηρίου. εχει και τα θετικα του , οχι μονο Αγγλικα που δεν ειναι καν προσον αλλα δεδομενο .Ισως και με τη βοηθεια της Τ.Ν οι νεωτερες γενιες καταστουν πολυγλωσσες , πχ Ιταλικα - Ισπανικα πολυ χρησιμα στους Ναυτιλομενους τλχ , θα ερθουν με λιγη ακομα προσπαθεια . Ακομα καλυτερα αν προηγηθουν των Αγγλικων , προσδιδοντας ενα πλουσιοτατο λεξιλογιο . Δεν θα το επαιρνα το παιδι απο το αυτι , αλλα και μεσω ΤΝ Λατινομαθης. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από nepomuk
poulinos Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 20 minutes ago, fotaras76 said: Δεν είναι το ίδιο. Με την ΑΙ διαθέσιμη ακόμα και σε παιδιά δημοτικού από το κινητό τους μπορεί να γίνει καθημερινότητα και τρόπος ζωής (πχ να τους λύνει τις ασκήσεις που θα έπρεπε να λύσουν τα ίδια) γιατί η πρόσβαση είναι άμεση και πανεύκολη. Για να αντιγράψεις και να κάνεις σκονάκια θέλει χρόνο, σχέδιο κτλ οπότε δε μπορεί να γίνει με την ίδια συχνότητα σε καμία περίπτωση. και παλια υπηρχαν τα λυσαρια που λεγαμε και αλλα τοσα.δεν διαφωνω οτι τωρα ειναι πιο easy αλλα σκοπος ειναι να μαθεις στο παιδι το σωστο και οχι πως να κανει cheat με οποιονδηποτε τροπο. ή να χρησιμοποιει το ai σωστα. αν θελει να αντιγραψει να παρει ετοιμες ασκησεις μπορει να το κανει και χωρις AI οπως καναμε ολοι μας καποια στιγμη. ποσοι γονεις αγορασαν λυσαρια για τα παιδια ή ελυσαν ασκησεις των παιδιων? 1 1
V.I.Smirnov Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, jimacid είπε Αφήνουν τα βασικά μαθήματα προβλήματα και πράξεις να τις λύνει η τεχνολογία (κομπιουτεράκι) και χρησιμοποιούν το μυαλό τους για να λύσουν πιο σύνθετα προβλήματα που η τεχνολογία δεν μπορεί να λύσει. Αν υποθέσουμε ότι ο συγκεκριμένος ήταν ένας από αυτούς που χρειάζονται κομπιουτερακι για βασικές πράξεις θα λέγατε πως έχει λιγότερη ευφυία από έναν ο οποίος μπορεί να λύνει βασικές και σύνθετες πράξεις χωρίς κομπιουτεράκι; Επίσης ο συγκεκριμένος κατάφερε να ανάπτυξει μια ολοκληρωμένη λύση που χρησιμοποιεί υλικό και λογισμικό για να μετατρέψει φωτογραφίες σε δεδομένα που καταλαβαίνει ο υπολογιστής και τα μεταφορτωνεί ασύρματα σε εφαρμογή τεχνίτης νοημοσύνης η οποία έχει ενσωματώθει στο project του νεαρού και στην συνέχεια λαμβάνει απαντήσεις μέσω ακουστικού δηλαδή υπάρχει χρήση και text to speech αλλά και ασύρματης μετάδοσης ήχου στην εφαρμογή του. Και ρωτάω τώρα εγώ. Ποιος υποψήφιος είναι πιο κατάλληλος για σωστή μόρφωση σε πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακά? Ένας που είναι ικανός να λύσει απλές και σύνθετες πράξεις και τα πηγαίνει καλά στο σχολείο; Η ο νεαρός αυτός που συνελήφθει ο οποίος κατάφερε να κάνει κάτι που το υπόλοιπο 99% των συμμαθητών του δεν μπορεί ούτε καν να φανταστεί, πόσο μάλλον να υλοποιήσει κάτι τέτοιο. Τροφή για σκέψη... Τίποτε δεν κατάφερε να κάνει. Σκαρφίστηκε μια απάτη και απέτυχε παταγωδώς - και ήταν αναμενόμενο διότι στην πραγματικότητα ΔΕΝ ήταν έξυπνος. Δεν σκέφτηκε το απλούστερο, ότι κι οι επιτηρητές δεν είναι χαζοί και ότι αυτή είναι μια περίπτωση όπου κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Η σωστή μόρφωση σε πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακά δεν έχει καμιά σχέση με τις κουτοπονηριές για να κλέψεις (διότι περί αυτού πρόκειται). Κι επιπλέον, ο κλασσικός τρόπος μελέτης (εμπέδωση κι απομνημόνευση με χαρτί και μολύβι) δεν ξεπερνιέται με κανένα ΑΙ. Το ΑΙ είναι μόνον για να βοηθήσει στην κατανόηση και στην καθοδήγηση - τίποτε άλλο δεν μπορεί να σου κάνει... - Επεξ/σία 14 Ιουνίου από V.I.Smirnov 1 1
filip123go Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 37 minutes ago, fotaras76 said: Δεν είναι το ίδιο. Με την ΑΙ διαθέσιμη ακόμα και σε παιδιά δημοτικού από το κινητό τους μπορεί να γίνει καθημερινότητα και τρόπος ζωής (πχ να τους λύνει τις ασκήσεις που θα έπρεπε να λύσουν τα ίδια) γιατί η πρόσβαση είναι άμεση και πανεύκολη. Για να αντιγράψεις και να κάνεις σκονάκια θέλει χρόνο, σχέδιο κτλ οπότε δε μπορεί να γίνει με την ίδια συχνότητα σε καμία περίπτωση. Μπορούν βέβαια οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, να βγάζουν ασκήσεις που δεν μπορεί να τις λύσει το ΑΙ, αλλά ποιος κάθεται να σκέφτεται τώρα.... Το ΑΙ ήρθε για να μείνει. Θα είναι αντίστοιχη τεχνολογική επανάσταση με το ιντερνέτ. Οπότε, όσο πιο γρήγορα μάθουν να το χρησιμοποιούν σωστά, τόσο το καλύτερο.
jimacid Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε Τίποτε δεν κατάφερε να κάνει. Σκαρφίστηκε μια απάτη και απέτυχε παταγωδώς. Η σωστή μόρφωση σε πανεπιστήμιο και μεταπτυχιακά δεν έχει καμιά σχέση με τις κουτοπονηριές για να κλέψεις (διότι περί αυτού πρόκειται). Όχι φίλε μου το βλέπεις από την οπτική γωνία της απατης. Η άπατη του όντως απέτυχε παταγωδώς. (Λες και θα είναι ο πρώτος η ο τελευταίος που θα πιαστεί με σκονακι) Η κατασκευή που έφτιαξε για την απάτη όμως λειτουργεί άψογα. Ο φοιτητής αυτός έχει γνώσεις ηλεκτρονικών και προγραμματισμου, καταλαβαίνει άψογα την τεχνολογία. Ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη λύση χρησιμοποιώντας hardware και software και ο αστυνομικος δείχνει την λειτουργία της κατασκευής του φοιτητή. Οπότε ναι δεν είναι καλός απατεώνας όμως είναι πολύ καλός ευρεσιτεχνης με γνώσεις προγραμματισμού και ηλεκτρονικών πολύ πάνω από τον μέσο όρο. Δεν αξίζει λοιπον περαιτέρω μόρφωση? Το ότι προσπάθησε να κάνει σκονακι (μοντέρνας τεχνολογίας) δεν σημαίνει πως θα γίνει επαγγελματίας απατεώνας Επεξ/σία 14 Ιουνίου από jimacid 2
fotaras76 Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 1 λεπτό πριν, filip123go είπε Μπορούν βέβαια οι δάσκαλοι και οι καθηγητές, να βγάζουν ασκήσεις που δεν μπορεί να τις λύσει το ΑΙ, αλλά ποιος κάθεται να σκέφτεται τώρα.... Το ΑΙ ήρθε για να μείνει. Θα είναι αντίστοιχη τεχνολογική επανάσταση με το ιντερνέτ. Οπότε, όσο πιο γρήγορα μάθουν να το χρησιμοποιούν σωστά, τόσο το καλύτερο. Όσο περνά ο καιρός τόσο πιο δύσκολο θα είναι να βγάζεις ασκήσεις που δεν μπορεί να λύσει η ΑΙ. Μακάρι να γίνει σωστά η χρήση της από την πλειοψηφία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα