Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, xartemporas είπε

Το 2152154242 είναι το μόνο τηλέφωνο που λειτουργεί και δεν το έχουν δημοσιεύσει πουθενά.

Στα 35 λεπτά αναμονής έκλεισε. Τώρα δοκιμάζω στο 215-215-3400 (ήδη 20 λεπτά), αν και δε βλέπω να γίνεται τίποτα.

Παραγγελία εδώ και μια βδομάδα για ετοιμοπαράδοτο προϊόν μου άλλαζαν συνέχεια ημερομηνία εκτιμώμενης παράδοσης και αναγκάστηκα να το αλλάξω σε Αθήνα (από επαρχία που είμαι για γιορτές) γιατί έβγαζε τρίτη-τετάρτη την άλλη βδομάδα όπου θα επέστραφα, και ως διά μαγείας χθες βράδυ παραδόθηκε στο κουριερ και σήμερα πρωί έφτασε στο ποιντ!!! Το χειρότερο είναι ότι θα το έχουν μέχρι τρίτη ενώ γυρνάω τετάρτη Αθήνα. Μετά μέχρι να το πάρουν και να το επανατοποθετήσουν σε ποιντ προβλέπεται κι άλλη αναμονή, και τηλεφωνικά δεν παίζει να βγάλω άκρη, τα νεύρα μου. . .

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
38 minutes ago, LeukoSustima said:

Στα 35 λεπτά αναμονής έκλεισε

Υπομονη και εγω περιμενα κανενα 40λεπτο αλλα μετα απαντησανε και συνεννοηθηκα.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, xartemporas είπε

Υπομονη και εγω περιμενα κανενα 40λεπτο αλλα μετα απαντησανε και συνεννοηθηκα.

Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο, στο 215-215-3400 μου απάντησε στα 58 λεπτά. Τουλάχιστον βγάλαμε άκρη και θα κάνει μια επέκταση παραμονής στο ποιντ που βρίσκεται τώρα, επομένως θα μπορέσω να παραλάβω τετάρτη. Κάτι είναι κι αυτό μετά από τόση ταλαιπωρία.

  • Like 1
Δημοσ.

Και σε εμένα σήμερα μου έστειλαν από μια παραγγελία με 2 προϊόντα τα παπούτσια δεύτερη φορά με από μια εβδομάδα. Δηλαδή σαν να μην τα παρέλαβα καθόλου. Με πιο τηλέφωνο πρέπει να επικοινωνήσω τώρα? 

Δημοσ.

Πλήρωσα για βιταμίνες στην skroutz (λόγω covid) express παράδοση και εννοείται ότι δεν παρέλαβα έγκαιρα. 2 ημέρες μετά την αρχική ημέρα παράδοσης. 

  • Haha 1
Δημοσ.

Έκανα αίτημα επιστροφής προϊόντος και έγινε αποδεκτή. Τοποθέτησα το προϊόν στη θυρίδα του Skroutz point και μετά από δύο μέρες μου ήρθε μήνυμα από το Skroutz last mile ότι δεν πρόλαβα να επιστρέψω το δέμα. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο;

Δημοσ.
8 ώρες πριν, toxotis67 είπε

Έκανα αίτημα επιστροφής προϊόντος και έγινε αποδεκτή. Τοποθέτησα το προϊόν στη θυρίδα του Skroutz point και μετά από δύο μέρες μου ήρθε μήνυμα από το Skroutz last mile ότι δεν πρόλαβα να επιστρέψω το δέμα. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο;

Όχι, αλλά κάτι δεν πάει καλά εκεί σιγουρα. Εγώ παρέλαβα λάθος χρώμα κουστικά, έκανα αίτημα λίγα λεπτά μετά, και αφού εγκρίθηκε τοποθέτησα αμέσως το δέμα πίσω στο skroutz point που επέλεξα και τικαρίστηκε το "Παραδόθηκε το προϊόν στο Skroutz point" στην πορεία του ετοίματος. Έκτοτε δεν έχει αλλάξει κάτι, το "Παραλάβαμε το προϊόν που επιστρέφεις - Θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα σου" δεν έχει τικαριστεί ακόμα, και αναρωτιέμαι, το παρέλαβαν; Δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου. Χθες έκλεισε μια βδομάδα και άρχισα να παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν έχω καταφέρει να πιάσω γραμμή. Είναι ήδη 9 μέρες (7 εργάσιμες) και τίποτα. Το μόνο ποίημα που γράφει το τσατ "Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σου θα ξεκινήσει, αφού το δέμα προς επιστροφή φτάσει στο κατάστημα. . . .Το ποσό αποδεσμεύεται άμεσα από εμάς, αλλά πιθανόν να χρειαστούν μερικές μέρες μέχρι να το δεις στον λογαριασμό σου. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό το διάστημα μπορεί να φτάσει έως και 10 εργάσιμες μέρες.", αλλά χωρίς να ξέρω ότι έχει ολοκληρωθεί η επιστροφή ή που βρίσκεται τώρα, και λέει ότι μπορεί να χρειαστούν και άλλες 10 μέρες από τη στιγμή που θα το παραλάβει το κατάστημα για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Τι να πω, τραγικοί εντελώς. Ότι χειρότερο έχω δει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...