Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτοί πάνε για κανόνι σίγουρα. Δεν υπάρχει πουθενά τρόπος να επικοινωνήσεις μαζί τους μέσα από την ιστοσελίδα και όλοι οι σύνδεσμοι σε ξαναβγάζουν στο ίδιο σημείο.

 

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εγώ παιδιά δεν εμπιστεύομαι καθόλου το skroutz. Έχει υπερβολικά πολλά λάθη. Λάθη στους τίτλους των προϊόντων (γράφει πχ ότι ο lazer εκτυπωτής συνοδεύεται από 5 τόνερ ενώ έχει μόνο 1), λάθη στα χαρακτηριστικά των προϊόντων και λανθασμένες αντιστοιχίσεις προϊόντων καταστημάτων σε προϊόντα skroutz (στη σελίδα του skroutz βρίσκεις ένα προϊόν που σε ενδιαφέρει και πατώντας το λινκ κάποιου καταστήματος που το διαθέτει, βλέπεις ότι σε κατευθύνει σε άλλο, παραπλήσιο προϊόν που μπορεί να σου κάνει μπορεί και όχι [πχ έχει υποδοχή διαφορετικού βύσματος]). Με άλλα λόγια δεν μπορείς να εμπιστευτείς τίποτα!! Προσωπικά χρησιμοποιώ το skroutz όπως ακριβώς χρησιμοποιώ την αναζήτηση της Google. Βρίσκω ποιο προϊόν θέλω, ποιο κατάστημα με βολεύει, επιβεβαιώνω τα χαρακτηριστικά του προϊόντος από την επίσημη σελίδα της κατασκευάστριας εταιρείας και προχωρώ σε παραγγελία μόνο μέσα από την ιστοσελίδα του καταστήματος.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Εχετε όλοι δίκιο, είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με το  σκρουτζ,  να μην υπάρχει κάποιος τρόπος normal επικοινωνίας.

Ξέρω ότι έχετε ταλαιπωρηθεί, συγκέντρωσα όσους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας βρήκα, ελπίζω να βοηθήσουν:

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/requests/new
skroutzlastmile στο 2111982107,
2152154200, 2152154242
215 215 3400  Τηλεφωνικές παραγγελίες
[email protected]

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

κατι δεν παει καλα εκει στη σκρουτζ

καταρχαν η επικοινωνια γινεται στο chat με bots που δε μπορεις να βγαλεις ακρη…πρεπει με καποιο τροπο να τα «μπερδέψεις» ωστε να τα «αναγκασεις» να μεταφερουν το αιτημα σου στο support

μετα καποια στιγμη σου στελνει μειλ το σαπορτ ….με κατι τυποποιημενα μηνυματα …μια σελιδα τυποποιημενες @@@ και αμα ειναι η τυχερη σου μερα γραφουν και μιση προταση μια υποσχεση που δεν τηρειται ΠΟΤΕ

εχω μια βασιμη υποψια οτι και το σαπορτ με bots λειτουργει

Τήλεφωνικη δυνατοτητα δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ!!! Και αυτο δεν μου κανει για νομιμο!!!! Οταν τελειωσω μαζι τους θα απευθυνθω στο συνηγορο του καταναλωτη γι αυτο το θεμα!!!!

εντωμεταξυ εχουν συνεργασια με μια μεταφορικη diakinisis -μαλλον δικη τους- η οποια ειναι απεριγραπτη…εναμιση μηνα περιμενω να πανε να παρουν ενα προιον απο αθηνα για αποστολη….τιποτε…μετα απο καθημερινη επικοινωνια με ολα τα μποτς του…ελικα μαλλον πηγαν και το πηραν και την επομενη στιγμη αλλαξε στατους η παραγγελια σε ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ!!!! Τελικα αυτη η διακινησης ανακαλυψε και το διακτυνισμο!!! Ουτε πλοια ουτε αεροπλανα χρειαζεται ουτε τπτ (ειμαι σε νησι)

για το κοστος??? Με ειχαν χρεωσει €40 για παραγγελια 100€ …η διακινησης δεν παραλάμβανε 20 μερες…επικοινωνησα με τον πωλητη, ακυρωσα την παραγγελια, την εκανα απευθειας και μου την εστειλαν με acs με αντικαταβολη και κοστος 12€ και παραλαβη μεσα σε μια βδομαδα

Μαλλον κατι δεν παει καλα στο…βασιλειο της Skroutz…. Πρεπει μαλλον να τους προσεχουμε λιγακι

Στις 25/10/2024 στις 8:17 ΠΜ, konis1989 είπε

ΕλεοΣ, δεν έχουν ούτε μια φόρμα επικοινωνίας ούτε ένα τσατ. 
έγιναν μονοπώλιο; 

 A chat εχουν αλλα ειναι για γερα νευρα!!! Εχουν και ecommerse support που αν καταφερεις και σε παραπεμψει σε αυτος το bot του chat, τοτε καταλαβαινεις οτι και αυτο το τρχουν ανθρωπιναbots….αυτοι κι αν ειναι για γερα νευρα

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ξέρω αν έχουν αγοράσει και την DIAKINISIS αλλά δεν είναι δική τους. Λόγω επαρχίας, συνεργάζομαι με τοπικές μεταφορικές που σε αρκετές περιπτώσει τα πάνε στην DIAKINISIS ο οποίος ειναι ο κεντρικό διανομένας. Από εκεί επιλέγουν αυτοί με ποιά τοπική μεταφορική θα πάει στην κάθε περιοχή. Πλέον δεν δουλεύω μαζί τους παρά μόνο μέσω Skroutz επειδή αναγκαστικά μου το βγάζει. 
Εκτός από την DIAKINISIS για τα cargo προϊόντα μου βγάζει και την BEINOGLOU που εκεί δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στις αποστολές και ο πελάτης παραλαμβάνει κανονικά.

Τα έχω πει πολλές φορές σε άλλο ποστ, όπου και σε ότι προϊοντα σας βγάζει αποστολή με μεταφορική-πρακτορεία δηλαδή DIAKINΙSIS κτλπ τότε επικοινωνήστε με τα καταστήματα γιατί θα παραλάβετε 100% πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Για να μην πάρω πάλι απάντηση "Δεν θέλω να ρισκάρω και έχω το κεφάλι μου ήσυχο με την ασφάλεια του Skroutz", τότε αναφέρομαι σε αυτούς που θα κάνουν 1-2 click παραπάνω για να δουν και από τι κατάστημα κάνουν παραγγελία. ΔΕΝ είναι δύσκολο στο έτος 2024 να κάνουμε έναν έλεγχο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, teoqq είπε

Δεν ξέρω αν έχουν αγοράσει και την DIAKINISIS αλλά δεν είναι δική τους. Λόγω επαρχίας, συνεργάζομαι με τοπικές μεταφορικές που σε αρκετές περιπτώσει τα πάνε στην DIAKINISIS ο οποίος ειναι ο κεντρικό διανομένας. Από εκεί επιλέγουν αυτοί με ποιά τοπική μεταφορική θα πάει στην κάθε περιοχή. Πλέον δεν δουλεύω μαζί τους παρά μόνο μέσω Skroutz επειδή αναγκαστικά μου το βγάζει. 
Εκτός από την DIAKINISIS για τα cargo προϊόντα μου βγάζει και την BEINOGLOU που εκεί δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα στις αποστολές και ο πελάτης παραλαμβάνει κανονικά.

Τα έχω πει πολλές φορές σε άλλο ποστ, όπου και σε ότι προϊοντα σας βγάζει αποστολή με μεταφορική-πρακτορεία δηλαδή DIAKINΙSIS κτλπ τότε επικοινωνήστε με τα καταστήματα γιατί θα παραλάβετε 100% πιο γρήγορα και πιο οικονομικά. Για να μην πάρω πάλι απάντηση "Δεν θέλω να ρισκάρω και έχω το κεφάλι μου ήσυχο με την ασφάλεια του Skroutz", τότε αναφέρομαι σε αυτούς που θα κάνουν 1-2 click παραπάνω για να δουν και από τι κατάστημα κάνουν παραγγελία. ΔΕΝ είναι δύσκολο στο έτος 2024 να κάνουμε έναν έλεγχο για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Ναι δεν εχεις αδικο…αλλα με το skroutz μεχρι τωρα…πατουσα «ακυρωση συναλλαγης» και πολυ συντομα τα χρηματα ηταν στην καρτα μου…  και οταν μιλαμε για συναλαγη αξιας τετραψηφιου ποσου εεε δυσταζα να παω απευθειας σε ενα αγνωστο καταστημα! Βεβαια μετα την προσφατη εμπειρια μου…απλα δεν θα ξανακανω συναλλαγη μεσω σκρουτζ για κανενα ποσο!!!

ειναι απαραδεκτη η ΜΗ εξυπηρετηση πελατειας !!! Νομιζω και καποιος αλλος το σκεφτηκε παραπανω και θα το επικυρωσω και γω…με οση εμπειρια εχω απο αγορα/επιχειρησεις…οταν φτανουν να χουν τετοια συμεπριφορα εεεεε ακουγονται απο μακρια οι καμπανες 

 

Δημοσ.

Χάλια εξυπηρέτηση, νομίζω ότι πλέον πάει για φούντο το Skroutz. Ούτε στα χειρότερα μαγαζιά δεν υπάρχει τόσο πλήρης αδυναμία επικοινωνίας.

 

Ας προσέχαμε να μην τους κάνουμε τόσο μάγκες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κι εγώ πρόβλημα με μια παραγγελία στο skroutz απ' την ενότητα των μεταχειρισμένων (skoop)..

Το ποσό είναι της τάξης των 10ε έχω κάνει την παραγγελία από τις 10/11 με εκτιμώμενο χρόνο 14-15/11 αφού ξεπέρασε το χρονικό όριο παράδοσης με πάει από αύριο σε αύριο και στο tracking βλέπω ότι είναι μόλις  στο δεύτερο από τα συνολικά 5 βήματα  ολοκλήρωσης της  παραγγελίας με την σημείωση "η παραγγελία σου ετοιμάζεται από τον χρήστη" προφανώς ο πωλητής δεν έχει πάει ακόμα να αφήσει στην ACS ..Το χειρότερο είναι αυτό που αναφέρουν και πιο πάνω άλλα μέλη ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσετε πια με το Σκρουτζ (θυμάμαι πριν κανένα χρόνο μπορούσες να επικοινωνήσεις και μέσω chat , και μέσω email και τηλεφωνικώς) αλλά τώρα στην υποστήριξη σε πάει σε αυτοματοποιημένες επιλογές χωρίς ουσία  τύπου να αλλάξω ημερομηνία παραλαβής, διευθύνση αποστολής κτλ.. Και ενώ μπορείς να πας στο προφίλ του πωλητή ούτε και με αυτόν σου δίνει επιλογή να επικοινωνήσεις.

Είχα παραγγείλει πριν κανέναν μήνα κάτι άλλο και από επίσημο μαγαζί και από ιδιοτη κάτι από τα μεταχειρισμένα/skoop  και ήρθαν όλα εντός εκτιμώμενου χρόνου και σε άψογη κατάσταση και όπως έπρεπε..

Επειδή για πλάκα παρήγγειλα το προϊόν αυτό που δεν μου έχει έρθει ακόμα χωρίς να είναι κάτι που έχω ανάγκη μάλλον θα την ακύρωσω αλλά απαράδεκτη η έλλειψη επικοινωνίας 

Επεξ/σία από Miatakias

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...