Προς το περιεχόμενο

Skroutz τηλεφωνο επικοινωνιας


imr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μολις εκανα μια παραγγελια απο σκρουτζ η οποια ηρθε λαθος

Εκτος απο την αυτοματοποιημενη φορμα δεν υπαρχει πουθενα στο site τους τηλεφωνο επικοινωνιας?!

Το βρισκω απλα απαραδεκτο, πατας επικοινωνια και απλα σε κανει κυκλους σε αυτοματοματοποιημενες φορμες... ουτε καν ενα email. Ουτε στο χειροτερο κινεζομαγαζο ετσι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, imr said:

Μολις εκανα μια παραγγελια απο σκρουτζ η οποια ηρθε λαθος

Εκτος απο την αυτοματοποιημενη φορμα δεν υπαρχει πουθενα στο site τους τηλεφωνο επικοινωνιας?!

Το βρισκω απλα απαραδεκτο, πατας επικοινωνια και απλα σε κανει κυκλους σε αυτοματοματοποιημενες φορμες... ουτε καν ενα email. Ουτε στο χειροτερο κινεζομαγαζο ετσι

Αν είναι από καλάθι skroutz είναι πάρα πολύ εύκολη η διαδικασία για αίτημα επιστροφής.. Τι έχει γίνει και θες να μιλήσεις στο τηλέφωνο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, christos4 said:

Αν είναι από καλάθι skroutz είναι πάρα πολύ εύκολη η διαδικασία για αίτημα επιστροφής.. Τι έχει γίνει και θες να μιλήσεις στο τηλέφωνο; 

Την έκανα αλλά πείτε με παππού θέλω να μιλήσω με άνθρωπο. 

Εχουν στείλει λάθος χρώμα και αυτό που είχα διαλέξει δεν είναι πλέον διαθέσιμο. 

 

8 hours ago, LouCi4er said:

2152154200 5 δευτερόλεπτα αναζήτηση αν έκανες θα το έβρισκες 

Δεν είναι 5 δευτερόλεπτα αναζήτησης. Δεν υπάρχει πουθενά στο site τους. 

Δεν με νοιάζει για την αλλαγή δεν είναι κάτι σοβαρό αλλά εταιρία που δεν έχει ένα τηλέφωνο να μπορώ να μιλήσω με υπεύθυνο δεν μπορώ να την πάρω σοβαρά και είναι άλλος ένας λόγος να φάει εντελώς άκυρο 

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω μαζι σου,δυστυχως ετσι ειναι.Οσο και να ψαξεις στο site τους ή στην εφαρμογη τηλεφωνο δεν θα βρεις αλλα με μια πολυ μικρη αναζητηση στο google το βρισκεις πανευκολα.Τεσπα,ελπιζω να βρεις ακρη και να λυθει το θεμα που αντιμετωπιζεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, imr είπε

Εχουν στείλει λάθος χρώμα και αυτό που είχα διαλέξει δεν είναι πλέον διαθέσιμο. 

Και τώρα τι θες δηλαδή; Να τους βάλεις χέρι;

Κάνε αίτημα επιστροφής να πάρεις τα χρήματά σου πίσω και παράγγειλε από αλλού.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, jimakos00 said:

Και τώρα τι θες δηλαδή; Να τους βάλεις χέρι;

Κάνε αίτημα επιστροφής να πάρεις τα χρήματά σου πίσω και παράγγειλε από αλλού.

Είμαι περιεργος και θέλω να έχω την επιλογή να μιλήσω με άνθρωπο. 

Ειδικα όταν μιλάμε για παραγγελία  εκατονταδων ευρω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Πλέον το τηλέφωνο που αναφέρεται στα παραπάνω σχόλια έχει ηχογραφημένο μήνυμα για 15 δευτερόλεπτα που λέει να χρησιμοποιήσετε το app για επιστροφές, αλλαγές, κλπ, και κλείνει μετά αυτόματα. Well done Skroutz...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω παραγγείλει κάτι από το skroutz πριν 2,5 μήνες. Το προϊόν είναι Οκ και δεν υπήρχε θέμα κατά την παράδοση. Παρ' όλα αυτά ενώ ζήτησα τιμολόγιο δεν υπήρχε ούτε στο πακέτο ούτε ηλεκτρονικά διαθέσιμο στην πλατφόρμα. Από τότε έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον 3 φορές μέσω chat για το συγκεκριμένο θέμα καθώς επίσης και με μύνημα που υποτίθεται ότι πάει στο κατάστημα αλλά ούτε απάντηση ούτε λύση στο πρόβλημα. Όλο μου λένε πως θα το δουν και θα έρθουν σε επικοινωνία με το κατάστημα και το θέμα θα επιλυθεί εντός λίγων ημερών. Και μετά σιγή!!! Και γω ψάχνοντας στο site τους πουθενά δεν βρήκα τηλέφωνο μπας και μπορέσω να συνεννοηθώ ενώ και αυτό που έχετε εδώ όντως έχει ηχογραφημένο μύνημα και κλείνει. Δεν ξέρω τι να κάω. Το προϊόν πληρώθηκε από εταιρικό λογαριασμό και η πληρωμή πρέπει να κουμπώσει με αντίστοιχο παραστατικό. Τελευταία λύση είναι να απευθυνθώ στην ΑΑΔΕ γιατί δεν βλέπω αλλιώς να παίρνουν χαμπάρι!!!!

Επεξ/σία από THOMASK76
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, THOMASK76 είπε

Έχω παραγγείλει κάτι από το skroutz πριν 2,5 μήνες. Το προϊόν είναι Οκ και δεν υπήρχε θέμα κατά την παράδοση. Παρ' όλα αυτά ενώ ζήτησα τιμολόγιο δεν υπήρχε ούτε στο πακέτο ούτε ηλεκτρονικά διαθέσιμο στην πλατφόρμα. Από τότε έχω επικοινωνήσει τουλάχιστον 3 φορές μέσω chat για το συγκεκριμένο θέμα καθώς επίσης και με μύνημα που υποτίθεται ότι πάει στο κατάστημα αλλά ούτε απάντηση ούτε λύση στο πρόβλημα. Όλο μου λένε πως θα το δουν και θα έρθουν σε επικοινωνία με το κατάστημα και το θέμα θα επιλυθεί εντός λίγων ημερών. Και μετά σιγή!!! Και γω ψάχνοντας στο site τους πουθενά δεν βρήκα τηλέφωνο μπας και μπορέσω να συνεννοηθώ ενώ και αυτό που έχετε εδώ όντως έχει ηχογραφημένο μύνημα και κλείνει. Δεν ξέρω τι να κάω. Το προϊόν πληρώθηκε από εταιρικό λογαριασμό και η πληρωμή πρέπει να κουμπώσει με αντίστοιχο παραστατικό. Τελευταία λύση είναι να απευθυνθώ στην ΑΑΔΕ γιατί δεν βλέπω αλλιώς να παίρνουν χαμπάρι!!!!

Καλησπέρα φίλε μου, να επικοινωνήσεις απευθείας με το μαγαζί δεν μπορείς ? Μήπως από εκεί βγάλεις άκρη και σε εξυπηρετήσουν.

Πάντως καμιά φορά σε παραγγελίες που ο πελάτης παραλαμβάνει το προϊόν και δεν βρίσκει την απόδειξη μέσα ή την θέλει ηλεκτρονικά, τότε φαντάζομαι ότι την ζητάει με αίτημα μέσω Skroutz. Από τη δική μας πλευρά, μας έρχεται ένα αυτόματο μηνυμα ότι πελάτης ζητάει το αποδεικτικό. Αν δεν το δούμε τότε μετά από 2-3 ημέρες μας έρχεται ξανά (τώρα αυτό είτε έρχεται αυτόματα είτε το ξανά ζητάει ο πελάτης). Πάντως ποτέ ο Skroutz δεν μου απαίτησε με τρόπο .. πως να το πω... πιο απαιτητικό για να την κάνουμε upload. Τυχαίνει σε περίοδο αυξημένης κίνησης να μην δούμε το mail και τότε επικοινώνησε ο πελάτς απευθείας και του την στείλαμε την ίδια στιγμή.

Οπότε άποψη μου, αν μπορείς κάνε επικοινωνία απευθείας με το κατάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...

παραγγελια βιβλιων απο σκρουτζ 3/9 γραφουν οτι παραδοθηκε ενω δεν παραδοθηκε τιποτα.

επικοινωνω me skroutzlastmile στο 2111982107, 4 φορες τηλεφωνο κανενα αποτελεσμα και καμμια απαντηση σαφη προς το παρον.

μιλαω στο chat με σκρουτζ προς το παρον καμμια απαντηση

απαραδεκτοι

παρεμπιπτόντως βρήκα και αυτό το σύνδεσμο για επικοινωνία γραπτή με σκρουτζ πριν λίγο αν φανεί σε κάποιον χρήσιμη

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/requests/new

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ed38 είπε

παραγγελια βιβλιων απο σκρουτζ 3/9 γραφουν οτι παραδοθηκε ενω δεν παραδοθηκε τιποτα.

επικοινωνω me skroutzlastmile στο 2111982107, 4 φορες τηλεφωνο κανενα αποτελεσμα και καμμια απαντηση σαφη προς το παρον.

μιλαω στο chat με σκρουτζ προς το παρον καμμια απαντηση

απαραδεκτοι

παρεμπιπτόντως βρήκα και αυτό το σύνδεσμο για επικοινωνία γραπτή με σκρουτζ πριν λίγο αν φανεί σε κάποιον χρήσιμη

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/requests/new

Υπομονή, θα βγάλεις πολύ δύσκολα άκρη, εκτός και αν τύχεις σε Agent που θέλει να βοηθήσει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...