Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To ενδεχόμενο εισαγωγής διαφημίσεων σε επίπεδο διακομιστή εξετάζει το YouTube.

Το YouTube έχει θέσει εδώ και χρόνια στο στόχαστρο τα διάφορα ad blockers, με σχετική επιτυχία. Στόχος είναι να οδηγηθούν οι χρήστες που περιορίζονται επί του παρόντος στη δωρεάν υπηρεσία, σε κάποιο συνδρομητικό πακέτο Premium, αντί να στρέφονται σε ad blockers. Όμως, η κοινότητα έχει βρει διάφορους τρόπους να παρακάμπτει αυτά τα μέτρα και, όπως φαίνεται, ο τεχνολογικός κολοσσός έχει φτάσει στο σημείο να εξετάζει το ενδεχόμενο ενσωμάτωσης των διαφημίσεων σε επίπεδο διακομιστή, με τα ενδεχόμενα αποτελέσματα να είναι, συνολικά, προβληματικά.

Τακτικές όπως αυτή του ReVanced βασίζονται στην τροποποίηση της εφαρμογής του YouTube, ώστε να ενεργοποιούνται οι λειτουργίες που προσφέρουν τα συνδρομητικά πακέτα, συμπεριλαμβανομένης και της φραγής των διαφημίσεων. Η προσπάθεια αυτή υποστηρίζεται από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παράκαμψης συγκεκριμένων σημείων ενός βίντεο, χρησιμοποιώντας ένα επιπρόσθετο στοιχείο το οποίο ονομάζεται SponsorBlock.

Το SponsorBlock βασίζεται στην αναφορά από τους χρήστες των σημείων στα βίντεο όπου εμφανίζεται χορηγούμενο υλικό, οπότε αυτά μαρκάρονται σε ένα κοινό αποθετήριο, ώστε όλοι οι άλλοι χρήστες να μπορούν να παρακάμπτουν τα σημεία που έχουν επισημανθεί. Όμως, η νέα προσπάθεια της Google για την αντιμετώπιση των διαφόρων συστημάτων φραγής διαφημίσεων θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα σε αυτή τη φαινομενικά στρωμένη διαδικασία. Σύμφωνα με ανάρτηση στο λογαριασμό της ομάδας SponsorBlock στο Χ, το YouTube πειραματίζεται με την εισαγωγή διαφημίσεων σε επίπεδο διακομιστή.

Παρότι οι αναφορές αυτής της δοκιμαστικής αλλαγής είναι λίγες, θα μπορούσαν να βοηθήσουν το YouTube να κατανοήσει την αποτελεσματικότητα και τις επιπτώσεις αυτής της μεθόδου, σε περίπτωση που εφαρμοζόταν σε ευρεία κλίμακα. Τα σχόλια στα subreddit για το Firefox και το YouTube στέκονται στο ότι η τακτική αυτή θα μπορούσε να αλλοιώσει τους συνδέσμους των βίντεο που είναι μοιρασμένα από τους δημιουργούς τους σε ενότητες και κεφάλαια. Βέβαια, το YouTube γνωρίζει την έκταση των διαφημίσεων που θα εισήγαγε, και μπορεί να ισορροπήσει αντίστοιχα τους χρόνους στα timestamps.

Η κίνηση αυτή προσθέτει επίσης ένα επίπεδο αχρείαστης πολυπλοκότητας, προκειμένου να απαλλάξει τους συνδρομητές από αυτές τις διαφημίσεις. Εφόσον προστεθούν σε επίπεδο διακομιστή, η εφαρμογή του YouTube θα χρειαζόταν να τις παρακάμπτει αυτόματα για όσους έχουν κάποιο πακέτο Premium, όμως αυτό παράλληλα σημαίνει ότι οι πληροφορίες για τη διαφημιστική ενότητα θα προωθούνται στην εφαρμογή, οπότε δημιουργείται ένα παράθυρο για τα διάφορα ad blockers να αξιοποιήσουν τις ίδιες πληροφορίες που προορίζονται για τους συνδρομητές, ώστε να παρακάμψουν αυτόματα τις διαφημίσεις.

Η επιπλέον πολυπλοκότητα στην προβολή των διαφημίσεων είναι ένα αναγκαίο κακό για μια επιχείρηση όπως το YouTube που εξαρτάται από τις διαφημίσεις και τα έσοδα από χορηγούς, όμως παράλληλα πλήττει την εμπειρία χρήσης και θα μπορούσε επίσης να επιβραδύνει την προβολή του περιεχομένου. Από την άλλη, κάποιοι συνεχίζουν να προτείνουν τη χρήση VPN και διεύθυνσης ΙΡ από χώρες όπου απαγορεύονται οι διαφημίσεις του YouTube, όπως η Μιανμάρ, η Αλβανία ή το Ουζμπεκιστάν.

Ενώ ορισμένοι άνθρωποι ενισχύουν τους δημιουργούς άμεσα, ώστε να ισορροπείται το εισόδημα που χάνουν από τη χρήση εφαρμογών φραγής των διαφημίσεων, το YouTube πρέπει να επανεξετάσει το σημείο στο οποίο είναι διατεθειμένο να φτάσει στην προσπάθειά του να αντιμετωπίσει εκείνους που θέλουν να αποφύγουν να δώσουν έστω και ένα ελάχιστο ποσό στην πλατφόρμα. Άλλωστε, ακόμη και οι κωδικοί πρόσβασης, τα συστήματα επιβεβαίωσης τύπου captcha και άλλα αντίμετρα γενικά, μπορούν να παρακαμφθούν εφόσον διαθέσει κανείς αρκετό χρόνο και προσπάθεια.

Όμως, κάποια στιγμή, η ταλαιπωρία ξεπερνά τα όποια οφέλη, και έτσι είναι που αποθαρρύνονται οι διάφοροι που κάνουν κατάχρηση του συστήματος. Το σίγουρο είναι πως το τοπίο για εκείνους που θέλουν τα οφέλη χωρίς να πληρώνουν, γίνεται όλο και πιο δύσκολο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πόσο χαίρομαι όταν κολλημένο μυαλό σκέφτεται να μην σε αφήνει να κάνεις παράκαμψη με τίποτα.

Βάζεις βίντεο μισή ώρα βλέπεις ανά 2 λεπτά 2 διαφιμησεις και αν καταφέρει να μην γίνεται παράκαμψη θα βλέπεις 2 ώρες διαφιμησεις και 10 λεπτά βίντεο.

Και μακάρι τότε να βγει ο επόμενος παίκτης να χαθεί ο προηγούμενος youtube και να κλείσει.

Παλιά θα λέγαμε ονειροπόλος αλλά πλέον όλο και κάτι γίνεται και χάνεται ο παλιός που μετά κλαίει

  • Like 13
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας εξετάσουμε λίγο τις επιλογές του χρήστη, σύμφωνα με τη Google:

α) Δεν πληρώνεις για premium συνδρομή, βλέπεις διαφημίσεις κάθε 2 λεπτά και η Google μαζεύει τα δεδομένα σου.

β) Πληρώνεις μία premium συνδρομή, δεν βλέπεις διαφημίσεις και η Google μαζεύει τα δεδομένα σου με πιο μεγάλη λεπτομέρεια...

κάτι δεν πάει καλά σε αυτό.

Προσωπικά δε θα είχα πρόβλημα να πληρώσω, οι δημιουργοί να πάρουν τα χρήματα, η Google να πληρωθεί και να μην μαζεύει τα δεδομένα μου... Μάλλον ζητάω πολλά από μία εταιρεία σαν τη Google...

Το κρίμα σε όλη την υπόθεση είναι ότι οι δημιουργοί, που είναι και ο λόγος που μπαίνει κάποιος youtube, παίρνουν πολύ λίγα χρήματα από τις διαφημίσεις. Τα περισσότερα τα παίρνει η Google, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 17
Δημοσ.

Το ενδεχόμενο η διαφήμιση να έχει τη μορφή κινούμενης μπάρας η ενός μικρού παραθύρου στο βίντεο που θα παίζει χωρίς ήχο δεν παίζει;Γιατί ντε και καλά πρέπει να παίξει η διαφήμιση με τον τρόπο που θέλει το Youtube;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τίποτα δεν είναι αδύνατο. Υπάρχει και το sponsor block το οποίο θα μαθαίνει που είναι οι διαφημίσεις οι ενσωματωμένες και θα τις κόβει αυτόματα. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 5
  • Confused 4
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, jmirko15 είπε

Μα το sponsorblock πόσταρε..

Ναι έκανα edit ότι αυτό θα προσπεραστει αυτόματα μόλις μάθει το sponsor block που είναι οι διαφημίσεις σε κάθε βίντεο. Δηλαδή πέρα από τις διαφημίσεις των χρηστών όπου εκεί θέλει να βάλει το χέρι του ο χρήστης ώστε να κόψει αυτό το κομμάτι εδω το sponsor block θα ξέρει από πριν που είναι οι διαφημίσεις διακομιστή σε κάθε βίντεο και θα τις κόβει αυτόματα. Έτσι το έχω στο μυαλό μου δηλαδή ότι μπορεί εύκολα να γίνει κάτι τετοιο. 

Το δύσκολο θα είναι να μπαίνει η διαφημιση κάθε φορά και σε άλλο σημείο σε κάθε βίντεο εκεί δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι αλλά θα χαλάσει όλο το timestamp των uploaders με αυτή τη μέθοδο. 

39 λεπτά πριν, cpc464 είπε

"Πρακτικά αδύνατη θα μπορούσε να καταστήσει την παράκολουθησή του η επόμενη κίνηση του YouTube"

Fixed

Ειλικρινά έχουν καταντήσει αηδία, να δω πόσο θα επιβιώσουν εάν το κάνουν.

Και το θέμα είναι ότι ήδη βγάζουν εκατοντάδες δις κάθε χρόνο από το youtube και τις διαφημίσεις. Ήδη μας κλέβουν τα δεδομένα ή καλύτερα τα δίνουμε απλόχερα εμείς δεν αναιρεί όμως ότι βγάζουν δις από μας κάθε χρόνο. Αλλά δεν θα χορτάσουν. Η πλειοψηφία θα προτιμήσει να κόψει το youtube από το να πετάει 10 ευρώ κάθε μήνα κυριολεκτικά στα σκουπίδια. 

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, cpc464 είπε

"Πρακτικά αδύνατη θα μπορούσε να καταστήσει την παράκολουθησή του η επόμενη κίνηση του YouTube"

Fixed

Ειλικρινά έχουν καταντήσει αηδία, να δω πόσο θα επιβιώσουν εάν το κάνουν.

Το YouTube δεν έχει κέρδη ή αποσβέση από προβολές χωρίς ads

  • Haha 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Το YouTube δεν έχει κέρδη ή απόσβεση από προβολές χωρίς ads

κάποια εποχή έβαζε banner που δεν ενοχλούσαν κανέναν και δεν εμπόδιζαν την ροή, τώρα έχει καταντήσει αηδία με διαφήμιση κάθε 2 λεπτά, όταν έχω συνδρομητικά χωρίς διαφημίσεις πάνω κάτω στα λεφτά του you tube γιατί να το προτιμήσω?, μόνοι τους θα φάνε το κεφάλι τους.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...