Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ντωμεταξυ θα πρεπε να λεμε ευχαριστω που οι κινεζοι μας πληρωνουν για να εχουμε φτηνα αμαξια αλλα που μυαλο στις βρυξελλες

δηλαδη βαζουν τον κινεζο φορολογουμενο να πληρωνει αντι τον ευρωπαιο και κλαψουριζουμε κιολα

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

η δουλειά  άρχισε να γίνεται πριν 20 χρονιά , όταν η Volvo πέρασε στα χέρια των κινέζων για 2 δις και βρήκαν εύκολη τεχνολογία . και  όλες οι ευρωπαϊκές εταιρίες πήγαν κίνα, δίνοντας εύκολο στόχο στους κινέζους να δουν την τεχνογνωσία  .. ολα πηραν το δρομο τους , ναι μεν απέτυχαν στην πρώτη προσπάθεια αλλά στα ηλεκτρικά πέτυχαν

δεν γίνεται εγώ που έχω πάρει το Peugeot 208  του 2020 να έχει παράθυρα με χερούλι στα πίσω καθίσματα,,,   

οι κινέζοι δίνουν πολλά σε χαμηλή τιμή  και με τεχνολογία ανώτερη .... οι δασμοί θα βγουν σε κακό πιστεύω γτ δεν σε κάνει ποιο ανταγωνιστικό

κίνα ινίδια Αφρική μιλάμε για 4 δις   έχουν χασμένη την Ευρώπη εγώ πλέον ανετά τα αγόραζα κινεζικό ηλεκτρικό ενώ πριν 5 χρονιά κινεζικό εσωτερικής καύσης με τίποτα 

πλέον έχουν φτιάξει όνομα .... η γερμάνια δεν ξέρει τι να κάνει και πιστεύω ότι έχει αρχίσει να φοβάται  

Δημοσ.
17 ώρες πριν, DrLo είπε

Λόγω επαγγέλματος είμαι στην ευχάριστη θέση να σου πω ότι συντομα τα battery cells αν όχι όλων των Volvo, τουλάχιστον αυτών που φτιάχνονται στη Σουηδία, το εργοστάσιο στη Torslanda του Göteborg (όπως και των Polestar) θα παράγονται στο υποκατασκευη διπλανό εργοστάσιο και τα battery στη επέκταση του εργοστασίου της Volvo.

Ήδη η Northvolt στο Skellefteå φτιάχνει μπαταρίες για τη Volvo

Όχι λόγω επαγγέλματος, αλλά τοποθεσίας, να προσθέσω ότι εργοστάσια μπαταριών ξεκίνησαν και στη Νορβηγία (αν και πάτησαν φρένο με κάποιες τελευταίες εξελίξεις) και το μεγαλύτερο εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών EV βρίσκεται στο Fredrikstad. Αυτό που δε γνωρίζω και στο φέρνω σαν ερώτηση είναι από που προέρχονται οι κρίσιμες πρώτες ύλες. Ξέρω οτι υπάρχουν κοιτάσματα και στη Σουηδία και στη Νορβηγία, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν και κατά πόσο αξιοποιούνται προς το παρόν για αυτόν τον σκοπό. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, fmarulezkd είπε

Όχι λόγω επαγγέλματος, αλλά τοποθεσίας, να προσθέσω ότι εργοστάσια μπαταριών ξεκίνησαν και στη Νορβηγία (αν και πάτησαν φρένο με κάποιες τελευταίες εξελίξεις) και το μεγαλύτερο εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών EV βρίσκεται στο Fredrikstad. Αυτό που δε γνωρίζω και στο φέρνω σαν ερώτηση είναι από που προέρχονται οι κρίσιμες πρώτες ύλες. Ξέρω οτι υπάρχουν κοιτάσματα και στη Σουηδία και στη Νορβηγία, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν και κατά πόσο αξιοποιούνται προς το παρόν για αυτόν τον σκοπό. 

Χμ, δε το ξέρω αυτό να σου πω (φαντάζομαι μιλάμε για τις κρίσιμες πρώτες ύλες, όχι πχ τα μεταλλικά τους μέρη).

Το εργοστάσιο στο Göteborg θα προμηθευεται το τις επεξεργαζμένες πρώτες ύλες (όχι raw) από τη Northvolt. Τώρα από που παίρνει αυτή δε ξέρω. υποθέτω αυτά αλλάζουν δυναμικά από τις παγκόμσιες αγορές commodities. Άλλωστε η " συνταγή"  δεν θα παραμείνει για πολύ η ίδια. Ένα μέρος υποθέτω θα προέρχεται από ανακύκλωση μπαταριών από τη Northvolt/Revolt.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 13/06/2024 at 13:10, cpc464 said:

Κάποιος να ενημερώσει την κυβέρνησή μας, εάν δεν πουν τις ίδιες βλακείες που είπαν στον musk to 18 και έφυγε τρέχοντας, μπορεί να φτιαχτεί κάτι και εδώ.

Στάνταρ η Ελληνική κυβέρνηση εχει διώξει ότι σοβαρή εταιρεία είχε δημιουργηθεί εδω με την ανικανότητα της να απαντήσει διευκρινύσει και να τροποποιήσει την απιστεύτη γραφιοκρατία και τα κενά της στο φορολογικό της σύστημα και εσύ περιμένεις να φέρουν εταιρεία εδώ?Στην καλύτερη περίπτωση δίνει φορολογικές ελαφρύνσεις σε εταιρείες εξωτερικού για τις μπουρδες hubs τα οποία με το που τελειώσει το διάστημα χάρητος μπορούν απλά να τα μαζέψουν και να φύγουν χωρίς ζημίες και προβλήματα..

Και μετά έρχονται και τα επι μέρους προβήματα.Στην Ελλάδα όλες οι εταιρείες είναι Εμπορικές,Υπηρεσιών,Τουριστικές,Πετρελαικές η βιομηχανία μας ουσιαστικά δεν υπαρχει και αν υπαρχει αποτελεί μικρόκοσμο (το εξειδικευμένο προσωπικό της ουστιαστικά εκπαιδεύεται και συνταξιοδοτείται απο την ίδια εταιρεία) δεν υπάρχει εξιδεικευμένο προσωπικό για να στελεχώσει ή ελένξει την παραγωγή και τα στάδια αυτής.Θα μου πεις αυτό προσπερνιέται πάμε αλλού

πρόβλημα νο2 οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατα βάση στέλνουν τα αυτοκίνητα μέσω σιδηρόδρομου και οδικά σε όλη την ευρώπη η μετακίνηση με πλοίο δεν είναι ουτε οικονομική ούτε πρακτική συμφέρει μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, Η ελλάδα γραμμές τρένου δεν έχει οπότε στην καλύτερη περίπτωση εξυπηρετείς μόνο τις γειτονικές βαλκανικες χώρες αλλά εκεί υπάρχουν και καλύτερες εναλλακτικές και πιο κοντινές στην υπόλοιπη ευρώπη και φθηνότερες

Νο3 έχεις μόνιμα ασταθές πολιτικό σκηνικό και ασταθή φορολόγιση

 

Δώσε μου έναν λόγο γιατί να επιλέξει κάποιος παραγωγή στην χώρα μας όταν τα πάντα είναι ρευστά

Επεξ/σία από chrisxkar
  • Like 1
Δημοσ.

Έλα πάρε κόσμε το καλό κινεζικό! 

Tesla μόνο σε ηλεκτρικό και άσε τους να χτυπιούνται 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, DrLo είπε

Λόγω επαγγέλματος είμαι στην ευχάριστη θέση να σου πω ότι συντομα τα battery cells αν όχι όλων των Volvo, τουλάχιστον αυτών που φτιάχνονται στη Σουηδία, το εργοστάσιο στη Torslanda του Göteborg (όπως και των Polestar) θα παράγονται στο υποκατασκευη διπλανό εργοστάσιο και τα battery στη επέκταση του εργοστασίου της Volvo.

Ήδη η Northvolt στο Skellefteå φτιάχνει μπαταρίες για τη Volvo

Αυτό είναι θετικό. Ποια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν το σηματάκι της Volvo όμως φτιάχνονται στην Σουηδία και δεν είναι Geely;

EX30 Geely Sustainable Experience Architecture (SEA)

ΕΧ40 Geely Compact Modular Architecture (CMA)

EX90 Geely Scalable Product Architecture (SPA2)

Πόσα από αυτά θα τροφοδοτούνται από το εργοστάσιο αυτό (που μεταξύ άλλων διαβάζω είναι μόλις 16GWh που αρκούν για καμιά ~100Κ αυτοκίνητα αν γυρίσει όλη την παραγωγή σε αυτά αντί storage) όταν η Κίνα φτιάχνει αυτή την στιγμή LFP με <$50/KW;

Ramping up to full capacity, Northvolt Ett will produce 16 GWh of battery capacity per year in its initial phase, to be scaled up at a later stage to potentially 40 GWh. Northvolt's batteries are designed to be used in automotive, grid storage, and industrial and portable applications.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, adastra είπε

Αυτό είναι θετικό. Ποια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν το σηματάκι της Volvo όμως φτιάχνονται στην Σουηδία και δεν είναι Geely;

EX30 Geely Sustainable Experience Architecture (SEA)

ΕΧ40 Geely Compact Modular Architecture (CMA)

EX90 Geely Scalable Product Architecture (SPA2)

Το εργοστάσιο που λέω θα τροφοδοτεί το εργοστάσιο της Volvo στη περιοχή Torslanda

δε ξέρω τι παράγεται εκεί και τι αλλού (νομίζω στο Βέλγιο έχει άλλο, ίσως και ΗΠΑ)

Για τα αμαξώματα δε ξέρω. Η τεχνογωσία για τις μπαταρίες προέρχεται από τη Northvolt και μελλοντικά από το ίδιο to joint venture με τη volvo. Παίζει δηλαδή και το σενάριο αναποδα, να παράγει τεχνογνωσία η Volvo προς την Geely

27 λεπτά πριν, adastra είπε

Πόσα από αυτά θα τροφοδοτούνται από το εργοστάσιο αυτό (που μεταξύ άλλων διαβάζω είναι μόλις 16GWh που αρκούν για καμιά ~100Κ αυτοκίνητα αν γυρίσει όλη την παραγωγή σε αυτά αντί storage) όταν η Κίνα φτιάχνει αυτή την στιγμή LFP με <$50/KW;

Ramping up to full capacity, Northvolt Ett will produce 16 GWh of battery capacity per year in its initial phase, to be scaled up at a later stage to potentially 40 GWh. Northvolt's batteries are designed to be used in automotive, grid storage, and industrial and portable applications.

Το εργοστάσιο που λέω δεν είναι το Ett στο Skellefteå

16 GWh είναι μονο η 1η φάση του Ett. Τώρα φτιάχνεται η 2η. Νομίζω έχει 3 συνολικά αλλά δεν είναι όλη η παραγωγή για τη Volvo. Επίσης η Northvolt φτιάχνει άλλα 2 εργοστάσια σε Γερμανία κ Καναδά.

$50/Kwh είναι πολλά.

 

 

Επεξ/σία από DrLo
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, DrLo είπε

Το εργοστάσιο που λέω θα τροφοδοτεί το εργοστάσιο της Volvo στη περιοχή Torslanda

δε ξέρω τι παράγεται εκεί και τι αλλού (νομίζω στο Βέλγιο έχει άλλο, ίσως και ΗΠΑ)

Για τα αμαξώματα δε ξέρω. Η τεχνογωσία για τις μπαταρίες προέρχεται από τη Northvolt και μελλοντικά από το ίδιο to joint venture με τη volvo. Παίζει δηλαδή και το σενάριο αναποδα, να παράγει τεχνογνωσία η Volvo προς την Geely

Το εργοστάσιο που λέω δεν είναι το Ett στο Skellefteå

16 GWh είναι μονο η 1η φάση του Ett. Τώρα φτιάχνεται η 2η. Νομίζω έχει 3 συνολικά αλλά δεν είναι όλη η παραγωγή για τη Volvo

$50/Kwh είναι πολλά.

Στην Σουηδία δεν παράγονται αμιγώς ηλεκτρικά αυτή την στιγμή. Παράγονται κάποια μοντέλα από τη σειρά 60 και 90 (προ ex90) (από εδώ). Και η πλατφόρμα δεν είναι τα αμαξώματα, είναι το πάτωμα, battery pack, BMS, powertrain, όλη η τεχνολογία δηλαδή. Το αμάξωμα είναι απλά το περιτύλιγμα. Επίσης άλλο τα battery cells και άλλο το battery pack. Γιαυτό και το εργοστάσιο εκεί μπορεί και παράγει μπαταρίες και για άλλες εταιρίες όπως η BMW που προφανώς έχει άλλη τεχνολογία battery pack.

Δεν προσπαθώ να υποβαθμίσω την προσπάθεια για το εργοστάσιο μπαταριών εκεί, μακάρι να πετύχει και να καταφέρει να φτάσει τους στόχους του. Θα είναι θετικό για την Ευρώπη και όλους μας. Έκανε πιστεύω και την έξυπνη επιλογή να πάει στις κυλινδρικές μπαταρίες που καθιέρωσε η Tesla αντί για φτηνές επικίνδυνες pouch που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι άλλοι.  

Δημοσ.
1 ώρα πριν, chrisxkar είπε

Στάνταρ η Ελληνική κυβέρνηση εχει διώξει ότι σοβαρή εταιρεία είχε δημιουργηθεί εδω με την ανικανότητα της να απαντήσει διευκρινύσει και να τροποποιήσει την απιστεύτη γραφιοκρατία και τα κενά της στο φορολογικό της σύστημα και εσύ περιμένεις να φέρουν εταιρεία εδώ?Στην καλύτερη περίπτωση δίνει φορολογικές ελαφρύνσεις σε εταιρείες εξωτερικού για τις μπουρδες hubs τα οποία με το που τελειώσει το διάστημα χάρητος μπορούν απλά να τα μαζέψουν και να φύγουν χωρίς ζημίες και προβλήματα..

Και μετά έρχονται και τα επι μέρους προβήματα.Στην Ελλάδα όλες οι εταιρείες είναι Εμπορικές,Υπηρεσιών,Τουριστικές,Πετρελαικές η βιομηχανία μας ουσιαστικά δεν υπαρχει και αν υπαρχει αποτελεί μικρόκοσμο (το εξειδικευμένο προσωπικό της ουστιαστικά εκπαιδεύεται και συνταξιοδοτείται απο την ίδια εταιρεία) δεν υπάρχει εξιδεικευμένο προσωπικό για να στελεχώσει ή ελένξει την παραγωγή και τα στάδια αυτής.Θα μου πεις αυτό προσπερνιέται πάμε αλλού

πρόβλημα νο2 οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατα βάση στέλνουν τα αυτοκίνητα μέσω σιδηρόδρομου και οδικά σε όλη την ευρώπη η μετακίνηση με πλοίο δεν είναι ουτε οικονομική ούτε πρακτική συμφέρει μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, Η ελλάδα γραμμές τρένου δεν έχει οπότε στην καλύτερη περίπτωση εξυπηρετείς μόνο τις γειτονικές βαλκανικες χώρες αλλά εκεί υπάρχουν και καλύτερες εναλλακτικές και πιο κοντινές στην υπόλοιπη ευρώπη και φθηνότερες

Νο3 έχεις μόνιμα ασταθές πολιτικό σκηνικό και ασταθή φορολόγιση

 

Δώσε μου έναν λόγο γιατί να επιλέξει κάποιος παραγωγή στην χώρα μας όταν τα πάντα είναι ρευστά

Να προσθέσω και έναν λαό που έχει γαλουψηθεί με την ιδέα ότι επιχειρηματίας είναι πάντα κακός και θέλει να πιει το γαίμα του λαού. Γι'αυτό βλέπεις πολιτικάντηδες να ανεβάζουν τον φόρο για τις επιχειρήσεις σε μη-ρεαλιστικά επίπεδα και αντί ο μέσος Έλληνας να φοβάται ότι θα χάσει τη δουλειά του έτσι επιχαίρει κιόλας,

Φυσικά αν πας με αυτή τη νοοτροπία ("όλοι κακοί είναι") και επικροτείς ως λαός πολιτικές που βασίζονται σε αυτή την ιδεολογία, οι μόνοι επιχειρηματίες που θα έρθουν θα είναι όντως κακοί που θέλουν να κάνουν μια μπάζα και να φύγουν.

Επίσης έναν λαό που έχει μια περίεργη πεποίθηση ότι είναι καλύτερος από τους Βούλγαρους παρόλο που θα τον ξεπεράσουν οικονομικά σε 2-3 χρονάκια (σε άλλους τομείς τον έχουν ξεπεράσει ήδη).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, adastra είπε

Στην Σουηδία δεν παράγονται αμιγώς ηλεκτρικά αυτή την στιγμή. Παράγονται κάποια μοντέλα από τη σειρά 60 και 90 (προ ex90) (από εδώ). Και η πλατφόρμα δεν είναι τα αμαξώματα, είναι το πάτωμα, battery pack, BMS, powertrain, όλη η τεχνολογία δηλαδή. Το αμάξωμα είναι απλά το περιτύλιγμα. Επίσης άλλο τα battery cells και άλλο το battery pack. Γιαυτό και το εργοστάσιο εκεί μπορεί και παράγει μπαταρίες και για άλλες εταιρίες όπως η BMW που προφανώς έχει άλλη τεχνολογία battery pack.

Δεν προσπαθώ να υποβαθμίσω την προσπάθεια για το εργοστάσιο μπαταριών εκεί, μακάρι να πετύχει και να καταφέρει να φτάσει τους στόχους του. Θα είναι θετικό για την Ευρώπη και όλους μας. Έκανε πιστεύω και την έξυπνη επιλογή να πάει στις κυλινδρικές μπαταρίες που καθιέρωσε η Tesla αντί για φτηνές επικίνδυνες pouch που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι άλλοι.  

Δε ξέρω τι παράγεται αυτή τη στιγμή. Μπορώ να σου πω με πολύ μεγάλη βεβαιότητα ... σαν να το βλέπω μπροστά μου να χτίζεται ... 

1. Battery cells θα παράγονται στο εργοστάσιο της NoVo (50% Northvolt - 50% Volvo) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τη Volvo

2. Battery packs θα παράγονται στην επέκταση του εργοστασίου της Volvo ... , 50 μέτρα μακριά από το 1

3. Νέες "συνταγές" για την εξέλιξη του cell της Northvolt είναι ήδη σε εξέλιξη στο νέο (ακόμα μυριζουν οι μπογιές στους τοίχους που λέει ο λόγος) R&D center της Novo 2-3 στάσεις μακριά από το εργοστάσιο 

4. Η Northvolt παράγει ήδη μπαταρίες (νομίζω όχι μόνο cells αλλά και packs) στο Skellefteå, το R&D της και μια μονάδα ανακύκλωσης στο Västerås.

5. Η Northvolt παράγει κατά κύριο λόγο prismatic cells για αυτοκίνητα και ίσως και κάτι για Storage. Μια cylindrical γραμμή (κάθε φάση έχει 3-4 γραμμες) της νομίζω άλλαξε/ακυρώθηκε και θα παράγει και αυτή prismatic. 

Αυτά από 1ο χέρι. Πιθανό να υπάρχουν και άλλες εταιρείες στο χώρο που αγνωω.

Επεξ/σία από DrLo
Δημοσ.
9 ώρες πριν, spectaculator είπε

Στο πρώτο, κάνεις λάθος. Αυτοκίνητα ευρωπαϊκών στην Κίνα έρχονται κι εδώ (βλέπε Volkswagen Group) και μάλιστα αραδιάζονται στον Πειραιά. Επίσης έρχονται και από Τουρκία (δεν είναι στην ΕΕ, απλά είναι φτηνότεροι εργάτες από εμάς).

Στο δεύτερο συμφωνώ απόλυτα. Οι γερμανοί που μας έκραξαν κατά την μεγάλη κρίση ήταν ακόμη και τότε μεγαλύτεροι κλέφτες από εμάς. Απλά εμείς εδώ δώσαμε στεγνά ο ένας τον άλλο. Πάντως, και να καταρρεύσει η οικονομία τους δεν θα κλάψει κανείς πια κι αυτό γιατί κανείς δεν αναπτύσσεται με δικές τους χρηματοδοτήσεις, ούτε αυτοί (όπως πρόσφατα το έθεσε ο πρόεδρος της Deutsche Borse «Η Γερμανία βρίσκεται στο δρόμο για να γίνει μια…αναπτυσσόμενη χώρα»). Ενδεικτικά, ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας τους έπιασε πάτο (μόλις 0.2%).

Στο τρίτο, δεν είναι έτσι τα πράγματα. Κι εγώ σε μεγάλη εταιρία της αλλοδαπής που δραστηριοποιείται εδώ δουλεύω και ξέρεις πόσοι απεργούν σ' εμάς; Κανείς. Ο συνδικαλισμός στον ιδιωτικό δεν έχει καμιά σχέση με το δημόσιο (βασικά δεν τους εμπιστεύεται κανείς). Αυτό φυσικά είναι υπεύθυνο και για την κακομοιριά μας, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
(Τ' ότι όλοι φεύγουν έξω για προκοπή τα λέει όλα.)

οπως το λες τωρα ''έρχονται κι εδώ'' ειναι σωστο.ειχες πει '' όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της γυρίσουν στην Γερμανία'' ετσι ειναι γενικο και οτι εφυγαν τελειως.σαφως καποια μοντελλα της η' μερη φτιαχνονται εκει και συζητιονταν να φτιαχνοντια ακομα πιο πολλα πριν χρονια αλλα το θεμα ναυαγησε προς το παρον.αλλο μεξικο και αμερικη και αλλο κινα,ασταθες περιβαλλον.

μα στον ιδιωτικο τομεα δεν υπαρχει συνδικαλισμος  και εγω σε οσες πολυεθνικες  εργαστηκα ουτε λογος για  συνδικατο η' απεργια . απλα θυμηθηκα,πιρελλι,κοκα κολα,ελβο,σιμενς κ.λ.π. οπου καθε χρονο πιεζαν και καλα εκαναν ,για παραπανω.ομως αυτες ηταν πολυεθνικες που ειχαν εργατες προσωπικο οχι επιστημονες υπαλληλους,ετσι θα ειναι και τα εργοσστασια.και φυσικα τα προηγουμενα λειτουργουσαν σαν πελατες υπουργων για εργοδοσια .αυτο το μοντελλο,των εργατοπατερων.δεν μπορουσαν να το χωνεψουν οι ξενοι.ισως αυτο φοβουνται και δεν ξαναφερνουν εργοστασια εδω.οπως η συγκεκριμενη μαρκα που ηθελε να μεταφερει την εδρα της απο τους γειτονες αλλα τελικα γιαυτον τον λογο δεν το εκανε.αλλο πραγμα μια επιστημονικη εταιρεια,αλλο ειδος εργοδοσιας.

Δημοσ.
4 ώρες πριν, DrLo είπε

Δε ξέρω τι παράγεται αυτή τη στιγμή. Μπορώ να σου πω με πολύ μεγάλη βεβαιότητα ... σαν να το βλέπω μπροστά μου να χτίζεται ... 

1. Battery cells θα παράγονται στο εργοστάσιο της NoVo (50% Northvolt - 50% Volvo) ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τη Volvo

2. Battery packs θα παράγονται στην επέκταση του εργοστασίου της Volvo ... , 50 μέτρα μακριά από το 1

3. Νέες "συνταγές" για την εξέλιξη του cell της Northvolt είναι ήδη σε εξέλιξη στο νέο (ακόμα μυριζουν οι μπογιές στους τοίχους που λέει ο λόγος) R&D center της Novo 2-3 στάσεις μακριά από το εργοστάσιο 

4. Η Northvolt παράγει ήδη μπαταρίες (νομίζω όχι μόνο cells αλλά και packs) στο Skellefteå, το R&D της και μια μονάδα ανακύκλωσης στο Västerås.

5. Η Northvolt παράγει κατά κύριο λόγο prismatic cells για αυτοκίνητα και ίσως και κάτι για Storage. Μια cylindrical γραμμή (κάθε φάση έχει 3-4 γραμμες) της νομίζω άλλαξε/ακυρώθηκε και θα παράγει και αυτή prismatic. 

Αυτά από 1ο χέρι. Πιθανό να υπάρχουν και άλλες εταιρείες στο χώρο που αγνωω.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Διαβάζω τώρα ότι τα τα κυλινδρικά στοιχεία θα παράγονται στο μελλοντικό Γερμανικό εργοστάσιο

https://nimbnet.com/news/news-en/northvolt-reprioritizes-cylindrical-battery-production-plans-for-future-germany-factory/

Για λογαριασμό της BMW μόνο μάλλον που γύρισε σε αυτά αντί των πρισματικών

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...