filip123go Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, spectaculator said: Μάλιστα! Έτσι για να καταλαβαίνουμε με ποιους κάνουμε κουβέντα! Η αρλούμπα κάνει κωλοτούμπα! Στην Κίνα τα εργοστάσια των Γερμανών για παράδειγμα τα έστησαν ουσιαστικά Γερμανοί. Τι κοτσάνες τώρα πετάς για χρόνο στησίματος, τεχνογνωσία και πράσινα άλογα; Όσο για τον ΟΤΕ καινοτομεί με ελληνικά κεφάλια παρότι γερμανικής ιδιοκτησίας. Τεχνογνωσία υπάρχει και μάλιστα μπόλικη, άλλα παιχνίδια παίζονται. Ναι μωρέ, τι χρειάζεται η τεχνογνωσία σε ένα εργοστάσιο. Σιγά. κι εγώ σου φτιάχνω αυτοκίνητο. Θα ρωτήσω τον chatgpt και θα μου πει..... Α ρε ελληναρες, μια ζωή καλύτεροι σε ολα... Επίσης, ο ελληνικός ΟΤΕ έφαγε τρελό πρόστιμο, γιατί δεν δούλευε το "unsubscribe" καμία 10ρια χρόνια, και η μαμά εταιρεία είχε κόψει κάθε χρηματοδότηση προς το ελληνικό branch. Επεξ/σία 13 Ιουνίου από filip123go 1
anonymous999 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Συγγνώμη, μια ερώτηση, πρόσφατα κληρονόμησα 5 δις και θέλω να ανοίξω εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ελλάδα... δεν με ενδιαφέρει η φορολογία, ας συνεισφέρω βρε αδερφέ κι εγώ στο κράτος. Οι μόνες μου προϋποθέσεις: να ανοίξω γρήγορα, χωρίς χρειάζομαι 15 χρόνια για να εκδικάσει ο Άρειος Πάγος τις προσφυγές αυτών που δεν με θέλουν στο χωριό τους και να υπάρχει ένα λιμάνι ή σιδηρόδρομος ή έστω μεγάλος δρόμος για να βγάζω τα αυτοκίνητα μου στην Ευρώπη. Που θα μου προτείνατε κανένα χωραφακι; 4 1 2
Ntinaras Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Οταν τσακωνονται ολοι οι κατασκευαστες παγκοσμιως για τα αυτοκινητα, κι εγω περιμενω να καταρρευσουν οι τιμες λογω ανταγωνισμου: 1
chek2fire Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Σίγουρα και η BYD θα αποφύγει τους δασμούς εφόσον δημιουργήσει το νέο της εργοστάσιο στην Ουγγαρία
menthol1979 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 35 λεπτά πριν, anonymous999 είπε Συγγνώμη, μια ερώτηση, πρόσφατα κληρονόμησα 5 δις και θέλω να ανοίξω εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ελλάδα... δεν με ενδιαφέρει η φορολογία, ας συνεισφέρω βρε αδερφέ κι εγώ στο κράτος. Οι μόνες μου προϋποθέσεις: να ανοίξω γρήγορα, χωρίς χρειάζομαι 15 χρόνια για να εκδικάσει ο Άρειος Πάγος τις προσφυγές αυτών που δεν με θέλουν στο χωριό τους και να υπάρχει ένα λιμάνι ή σιδηρόδρομος ή έστω μεγάλος δρόμος για να βγάζω τα αυτοκίνητα μου στην Ευρώπη. Που θα μου προτείνατε κανένα χωραφακι; Λολ κανένα από τα κριτήρια σας δεν πληρείται κύριε Γρήγορα δεν παίζει. Και 15 και 20 χρόνια θα κάνει ο Άρειος Πάγος και εν τω μεταξύ θα πληρώνεις 100% φόρου και βάλε ακατέβατα. Λιμάνι κάπως παίζει. Για σιδηρόδρομους νομίζω τα σχόλια είναι περιττά. Δρόμοι για κάρα, ρεύμα που σε καύσωνα θα πέφτει και θα είσαι με ... UPS. Αναρωτιούνται κιόλας μερικοί! 1
NT1G Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 3 ώρες πριν, toxoths73 είπε Καλά αυτοί σηκώθηκαν και φύγαν Κίνα για φθηνά εργατικά και για τους δασμούς τα μαζεύουν και ξανά πίσω? Ας έρθουν να φτιάξουν και ένα στην Ελλάδα που είναι ποιο κοντά και έχει ποιο φθηνά εργατικά από ότι στο Βέλγιο ολόκληρη VOLVO είναι δεν είναι κάνα μπακάλικο. Το συγκεκριμένο αμάξι φαίνεται να είναι βασισμένο σε ένα της Geely για την Κίνα (Zeekr X) και το επανασχεδιάσαν οι της Volvo για την Ευρώπη και φτιάχνεται στο εργοστάσιο εκεί από την αρχή. Δεν μεταφέραν τίποτα από εδώ, ποτέ δεν φτιαχνόταν εδώ. Με αυτά που γίνονται με τους φόρους είδαν ότι μάλλον είναι καλύτερα να φέρνουν τα κομμάτια στο Βέλγιο που έχουν ήδη εργοστάσιο για άλλα δικά τους και να το συναρμολογούν εδώ.
DrLo Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, adastra είπε . Το μόνο Volvo σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι το σηματάκι, 100% κινέζικη Geely πλατφόρμα, τεχνολογία, μπαταρίες, κτλ. Λόγω επαγγέλματος είμαι στην ευχάριστη θέση να σου πω ότι συντομα τα battery cells αν όχι όλων των Volvo, τουλάχιστον αυτών που φτιάχνονται στη Σουηδία, το εργοστάσιο στη Torslanda του Göteborg (όπως και των Polestar) θα παράγονται στο υποκατασκευη διπλανό εργοστάσιο και τα battery στη επέκταση του εργοστασίου της Volvo. Ήδη η Northvolt στο Skellefteå φτιάχνει μπαταρίες για τη Volvo Επεξ/σία 13 Ιουνίου από DrLo 1 1
tadegr Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Diavolos666 είπε Ναι οι μισθοί είναι το 1/3 αλλά δες πόσο πάει η μέγιστη φορολογία, με όλους τους φόρους στην Ελλάδα, αν τους προσθέσεις παίζει να φτάνουν και το 70% των εσόδων... μιλάμε για πάνω από τα 2/3 του κέρδους να πηγαίνουν σε ένα κράτος-τέρας που πεινάει και όσο το ταΐζεις τόσο μεγαλώνει και άλλο τόσο πεινάει. Και να πω ότι το κράτος προσέφερε και τίποτα για την δημιουργία της παραγωγής να πεις ναι... επενδύουν στην επιχείρησή σου οπότε όταν τα καταφέρεις ζητάνε μέρος των κερδών. Εδώ αν δεν μπορείς να κάνεις κάτι σε τρώει η μαρμάγκα και αν καταφέρεις μετά από όλα τα εμπόδια που σου βάζει το κράτος έρχεται σαν καρτέλ να σου πάρει ως και τα 2/3 των κερδών σου γιατί ο Τάκης και η Σούλα με απολυτήριο δημοτικού ως λυκείου που βολεύτηκαν στο δημόσιο πρέπει να βγουν σύνταξη κάτω από τα 60 και θέλουν και εξαψήφιο εφάπαξ (σε τόσες πορείες πήγαν με πλακάτ άλλωστε). Και αν το πάμε έτσι η Βουλγαρία είναι κοντά μας, είναι στην ΕΕ, έχουν το 1/3 των δικών μας μισθών και και η φορολογία είναι 10%... 10% και τέλος, ούτε επιτηδεύματος, ούτε λοιπούς φόρους και μάλιστα αν έχεις Βούλγαρους εργαζόμενους τότε σου κάνουν και άλλες διευκολύνσεις γιατί μειώνεις την ανεργία και αυξάνεις τις εξαγωγές! Εδώ σε εμάς αν έχεις εργαζόμενους τους θεωρούν και τεκμήριο! Αν δεν βρίσκουν λόγο να πάνε στην Βουλγαρία φαντάσου πως εμείς δεν υπάρχουμε καν στον χάρτη τους. Είμαστε το τελευταίο σοσιαλιστικό προτεκτοράτο της Ευρώπης, αν δεν ήμασταν στην ΕΕ θα ήμασταν σαν την Βενεζουέλα. Τις απεργίες κάθε τρεις και λίγο που τις πας? Διαδηλώσεις Μίζες Γραφειοκρατία κλπ κλπ Επεξ/σία 13 Ιουνίου από tadegr 3
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Έπαιζε κάτι χιλιάρικα κάτω από τον ανταγωνισμο η volvo στα ηλεκτροκίνητα. Υποθέτω θα τελειώσει αυτό τώρα.
kurkosdr Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 13 ώρες πριν, darkmatinee είπε Ωχ τι έχουμε εδώ; ΑΦΟΥ ΟΙ ΔΑΣΜΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ σύμφωνα με τους μετόχους της BYD & της SAIC!!! Μα.. δεν δουλεύουν. Θα έρχονται τα αυτοκίνητα σε μορφή knock-down kit, θα κάνουν καμιά δεκαριά υπάλληλοι σε κάποια χώρα της ΕΕ την τελική συναρμολόγηση, και το αυτοκίνητο θα γίνεται "Ευρωπαϊκό". Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν για να αποφύγουν εταιρείες τους δασμούς στα εισαγόμενα φορτηγά που βάζουν οι ΗΠΑ: https://archive.is/a6rVW Ή μήπως θα βάλουν δασμούς στα battery cells εκεί στις Βρυξέλλες να μείνουν χωρίς λάπτοπ;
DrLo Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, kurkosdr είπε Μα.. δεν δουλεύουν. Θα έρχονται τα αυτοκίνητα σε μορφή knock-down kit, θα κάνουν καμιά δεκαριά υπάλληλοι σε κάποια χώρα της ΕΕ την τελική συναρμολόγηση, και το αυτοκίνητο θα γίνεται "Ευρωπαϊκό". Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν για να αποφύγουν εταιρείες τους δασμούς στα εισαγόμενα φορτηγά που βάζουν οι ΗΠΑ: https://archive.is/a6rVW Ή μήπως θα βάλουν δασμούς στα battery cells εκεί στις Βρυξέλλες να μείνουν χωρίς λάπτοπ; Δε πάει έτσι. Πρέπει ένα συγκεκριμένο ποσοστό της προστιθέμενης αξίας να είναι τοπικό. Δεν μπορεί πχ να σφίγγεις μια βίδα και να λες "η τελική συναρμολόγηση έγινε τοπικά" Μη κοιτάς τη λένε αυτοί της BYD πχ. Τι θα λέγανε ; Ακόμα και αν κάτι είναι αντικειμενικά αρνητικό για αυτούς η δουλειά τους είναι να λένε τα δικά τους 9 ώρες πριν, tadegr είπε Τις απεργίες κάθε τρεις και λίγο που τις πας? Διαδηλώσεις Μίζες Γραφειοκρατία κλπ κλπ Η Ελλάδα είναι η χώρα που για να πάει ΣΚ η τασουλα στο χωριο, σταματά το κράτος τις οδικές μεταφορές και τον παγκόσμιο εμπόριο (απαγόρευση νταλικων στις εθνικές οδούς) και όταν κάνει ζέστη τον δημόσιο κλείνει . Btw, ο τιτλος του ρθρου είναι ανάποδος. Όπως έχει γραφτεί είναι σαν η Volvo να μεταφέρει παραγωγή ΑΠΟ την Ευρώπη ΣΤΗ Κίνα. "Επιβολή δασμών στη Κίνα" είναι δασμοί που επιβάλει η Κίνα σε προϊόντα που εισάγονται στη Κίνα. Οι δασμοί δε μπαίνουν ΣΕ χώρα. Μπαίνουν σε προϊόντα. Επιβάλλονται στις εταιρείες που τα εισάγουν σε στη χώρα εισαγωγής. Επεξ/σία 14 Ιουνίου από DrLo
megapaixtaras Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 16 ώρες πριν, spectaculator είπε Είναι για γέλια! Αντί να φτιάξουν κάτι ευρωπαϊκό και φτηνό, πυροβολεί η ΕΕ τα πόδια της. Η Γερμανία για παράδειγμα αυτή την στιγμή έχει τεράστιο εμπορικό πλεόνασμα, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο επειδή η εγχώρια ζήτηση είναι τόσο αδύναμη και το δημόσιο χρέος είναι εντυπωσιακά χαμηλό. Αν υποθέσουμε αυτή τη στιγμή πως όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της γυρίσουν στην Γερμανία και πως η Κίνα "κόψει" δασμούς εξίσου υψηλούς για τα Γερμανικά αυτοκίνητα, η Γερμανία θα βαρέσει κανόνι. Η Σουηδία είναι σε ακόμη χειρότερη κατάσταση με ύφεση και για φέτος και μάλιστα είναι αμφίβολο αν θα τα καταφέρει να τα γυρίσει το 2025. Είπαμε, η ΕΕ έχει κορυφαίους τραπεζίτες αλλά για κλάματα πολιτικούς. Όσο είχε χρόνο ν' αντιδράσει δεν έκανε τίποτα. Τώρα, ζήσε Μάη μου... τι εννοεις να γυρισουν? τα αυτοκινητα που προοριζονται για κινα φτιαχνονται στην κινα,το ιδιο και για αμερικη φτιαχνονται στο μεξικο και αμερικη,για την ευρωπη φτιαχνονται στην γερμανια σε 3 εργοστασια.αρα εχει και στην γερμανια παραγωγη για τις ευρωπαικες χωρες δεν εφυγε ποτε.. τωρα οσον αφορα την οικονομια της γερμανιας και τους κορυφαιους τραπεζιτες της,πιο μεγαλοι απατεωνες δεν υπαρχουν,η deutche bank ειναι πτωχευμενη απο τοτε που κυνηγουσαν εμας και τις αλλες χωρες.ειναι η πιο εκτεθειμενη τραπεζα σε αμερικανικα δανεια και ομολογα και την κρατανε οι πολιτικοι για κλαματα για να μην πεσει γιατι αν πεσει η γερμανικη τραπεζα που ειναι η ισχυροτερη στην οικονομια της ευρωπης και απο τις του κοσμου τοτε παμε για καταθλιψη. 16 ώρες πριν, toxoths73 είπε Να χαρώ εγώ. Αλλά γιατί στο Βέλγιο-Γερμανία-κλπ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΑ μήπως δεν είμαστε εδώ Ευρώπη?. Στο κάτω κάτω οι μισθοί εδώ είναι στο 1/3 αυτών των χωρών γιατί δηλαδή να μας σκάσουν πάλι τη δικαιολογία ότι εκεί δεν γίνεται γιατί.... (κάτι θα βρουν να πουν) ειναι ευκολο το γιατι δεν χρειαζεται να ρωτησουμε αυτους,οταν ερθουν οι εταιρειες ,μετα απο 1-2 χρονια θα ζηταμε αυξηση 50% και αν δεν μας δωσουν οι συνδικαλιστες θα αρχισουν τις απεργιες,old time classic,και αντε ξηλωμα ξανα οι εταιρειες και δρομο στα γειτονικα βαλκανια,που δεν ξερουν απο απεργιες και συνδικαλες.
spectaculator Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 2 hours ago, megapaixtaras said: τι εννοεις να γυρισουν? τα αυτοκινητα που προοριζονται για κινα φτιαχνονται στην κινα,το ιδιο και για αμερικη φτιαχνονται στο μεξικο και αμερικη,για την ευρωπη φτιαχνονται στην γερμανια σε 3 εργοστασια.αρα εχει και στην γερμανια παραγωγη για τις ευρωπαικες χωρες δεν εφυγε ποτε.. τωρα οσον αφορα την οικονομια της γερμανιας και τους κορυφαιους τραπεζιτες της,πιο μεγαλοι απατεωνες δεν υπαρχουν,η deutche bank ειναι πτωχευμενη απο τοτε που κυνηγουσαν εμας και τις αλλες χωρες.ειναι η πιο εκτεθειμενη τραπεζα σε αμερικανικα δανεια και ομολογα και την κρατανε οι πολιτικοι για κλαματα για να μην πεσει γιατι αν πεσει η γερμανικη τραπεζα που ειναι η ισχυροτερη στην οικονομια της ευρωπης και απο τις του κοσμου τοτε παμε για καταθλιψη. ειναι ευκολο το γιατι δεν χρειαζεται να ρωτησουμε αυτους,οταν ερθουν οι εταιρειες ,μετα απο 1-2 χρονια θα ζηταμε αυξηση 50% και αν δεν μας δωσουν οι συνδικαλιστες θα αρχισουν τις απεργιες,old time classic,και αντε ξηλωμα ξανα οι εταιρειες και δρομο στα γειτονικα βαλκανια,που δεν ξερουν απο απεργιες και συνδικαλες. Στο πρώτο, κάνεις λάθος. Αυτοκίνητα ευρωπαϊκών στην Κίνα έρχονται κι εδώ (βλέπε Volkswagen Group) και μάλιστα αραδιάζονται στον Πειραιά. Επίσης έρχονται και από Τουρκία (δεν είναι στην ΕΕ, απλά είναι φτηνότεροι εργάτες από εμάς). Στο δεύτερο συμφωνώ απόλυτα. Οι γερμανοί που μας έκραξαν κατά την μεγάλη κρίση ήταν ακόμη και τότε μεγαλύτεροι κλέφτες από εμάς. Απλά εμείς εδώ δώσαμε στεγνά ο ένας τον άλλο. Πάντως, και να καταρρεύσει η οικονομία τους δεν θα κλάψει κανείς πια κι αυτό γιατί κανείς δεν αναπτύσσεται με δικές τους χρηματοδοτήσεις, ούτε αυτοί (όπως πρόσφατα το έθεσε ο πρόεδρος της Deutsche Borse «Η Γερμανία βρίσκεται στο δρόμο για να γίνει μια…αναπτυσσόμενη χώρα»). Ενδεικτικά, ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας τους έπιασε πάτο (μόλις 0.2%). Στο τρίτο, δεν είναι έτσι τα πράγματα. Κι εγώ σε μεγάλη εταιρία της αλλοδαπής που δραστηριοποιείται εδώ δουλεύω και ξέρεις πόσοι απεργούν σ' εμάς; Κανείς. Ο συνδικαλισμός στον ιδιωτικό δεν έχει καμιά σχέση με το δημόσιο (βασικά δεν τους εμπιστεύεται κανείς). Αυτό φυσικά είναι υπεύθυνο και για την κακομοιριά μας, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. (Τ' ότι όλοι φεύγουν έξω για προκοπή τα λέει όλα.)
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου 18 ώρες πριν, spectaculator είπε Ναι, γι' αυτό η Deutsche Telekom χούφτωσε τον ΟΤΕ ακόμα και καταχρεωμένο... Και 6-7 μήνες μετά την "αγορά" του ΟΤΕ, πούλησε τον HellasSat αποκερδίζοντας όλο το κόστος της "αγοράς" συν κάτι λιανά (εκατομμύρια) 17 ώρες πριν, anonymous999 είπε Συγγνώμη, μια ερώτηση, πρόσφατα κληρονόμησα 5 δις και θέλω να ανοίξω εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ελλάδα... δεν με ενδιαφέρει η φορολογία, ας συνεισφέρω βρε αδερφέ κι εγώ στο κράτος. Οι μόνες μου προϋποθέσεις: να ανοίξω γρήγορα, χωρίς χρειάζομαι 15 χρόνια για να εκδικάσει ο Άρειος Πάγος τις προσφυγές αυτών που δεν με θέλουν στο χωριό τους και να υπάρχει ένα λιμάνι ή σιδηρόδρομος ή έστω μεγάλος δρόμος για να βγάζω τα αυτοκίνητα μου στην Ευρώπη. Που θα μου προτείνατε κανένα χωραφακι; 21+ χρόνια περιμένουν να πάρουν άδεια οι άνθρωποι που είχαν δημιουργήσει τα αυτοκίνητα Pony
spectaculator Δημοσ. 14 Ιουνίου Δημοσ. 14 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 36 minutes ago, Gk2016 said: Και 6-7 μήνες μετά την "αγορά" του ΟΤΕ, πούλησε τον HellasSat αποκερδίζοντας όλο το κόστος της "αγοράς" συν κάτι λιανά (εκατομμύρια) Μελανά χρόνια! Δεν είναι όμως αυτή η ουσία. Διάβασε την διαφωνία λίγο παραπάνω. 36 minutes ago, Gk2016 said: 21+ χρόνια περιμένουν να πάρουν άδεια οι άνθρωποι που είχαν δημιουργήσει τα αυτοκίνητα Pony Την άδεια την έχουν από τότε! Κάποιον να συχρηματοδοτήσει το επιχείρημα δεν βρίσκουν! Επεξ/σία 14 Ιουνίου από spectaculator
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα