Jiakometi Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, dbrillis είπε Ειναι κριμα να μας μιλας ετσι, μας κανεις να νομιζουμε οτι ειχες παει σχολειο μονο την ημερα με το μαθημα για τον Δουρειο Ιππο.... Μιλαμε σημερα και λεμε οτι ειναι αναμενομενοι οι δασμοι και δεν μας νοιαζει τι εγινε και φτασαμε εδω και η μονη επιλογη ειναι οι δασμοι. Δεν μπορουμε να μιλησουμε δηλαδη γιατι η ΕΕ κοιμοταν τον υπνο του δικαιου (ή καποιοι ειχαν συμφερον) και δεν εκανε κατι νωριτερα. Ολα αυτα γιατι χασαμε ενα μαθημα στο σχολειο που ειχες παει μονο εσυ 😉 Φυσικά και μας νοιάζει τι έγινε… Απλώς περιμένουμε από την ΕΕ/ ή το κράτος πατερούλη να μας προστατέψει ? Βεβαια όταν η ΕΕ/κράτος έδιναν επιδοτήσεις και εμείς με τα χρήματα αυτά φτιάχναμε πισίνες η αγοράζαμε Cayenne, ήταν απλώς Τρίτη. Εκεί δεν έφταιγε η κακή ΕΕ … Γι αυτό σήμερα η αγροτική παραγωγή είναι μη ανταγωνιστική. Τέλος πάντως σταματώ εδώ γιατί ‘όλοι ξέρουμε που θα πάει αυτό. Απλώς μου αρέσει να «κοιτάω και λίγο στον καθρέπτη, πριν κοιτάξω έξω από το παράθυρο». Και όχι στο μάθημα με τον Δουρειο Ίππο ούτε εγώ είχα πάει… Το κατάλαβα μετά όταν έμεινα μετεξεταστέος..😉 Επεξ/σία 12 Ιουνίου από Jiakometi 4 2 1
Dimitris_1981 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 31 λεπτά πριν, dbrillis είπε Χωρις να διαφωνησω, θα σε ρωτησω, πιστευεις οτι αν δεν τα επαιρναν αυτοι που τα πηραν, θα ειχαν μεινει στη θεση τους; Δεν πιστευεις οτι για καποιον αλφα, βητα λογο, αν δεν τα επαιρναν, θα πηγαινε η θεση τους σε καποιον αλλο που θα τα επαιρνε; Δεν δικαιολογω κανεναν, προσπαθω ομως να ειμαι ρεαλιστης. Διαβασε τι σημεια και τερατα εχουν γινει στο παρελθον (και γινονται ακομα) σε βαρος χωρών εκ των εσω, απο τις δυναμεις που δρουν στο παρασκηνιο. Οι αγαπητοι μας "ευρωπαιοι" κανουν και τετοια. Θυμησε μου να σου πω μια αλλη φορα πως το Ροτερνταμ παραμενε το μεγαλυτερο λιμανι της Ευρωπης, φροντιζοντας να μην μπουν καποιες χωρες στην ΕΕ και χαλασει η μαγια. Κάποτε μπήκαμε στα μεσογειακά προγράμματα γιατί ήταν η μόνη φορά που απειλήσαμε με βέτο. Σίγουρα θα δέχονταν πόλεμο και φυσικά κάνουν τέτοια, Το έχω πει πολλές φορές στο insomnia ότι η ΕΕ είναι ανέκδοτο. Δυστυχώς η Ελλάδα δεν έχει καταλάβει ή δεν θέλει να καταλάβει την στρατηγική της θέση. Το κακό είναι, και δεν το λέω για σένα, είναι ότι βλέπω παντού την τάση να αποποιούμαστε τις ευθύνες μας και να γινόμαστε Ιφιγένειες. 1
dbrillis Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 15 minutes ago, Jiakometi said: Φυσικά και μας νοιάζει τι έγινε… Απλώς περιμένουμε από την ΕΕ/ ή το κράτος πατερούλη να μας προστατέψει ? Βεβαια όταν η ΕΕ/κράτος έδιναν επιδοτήσεις και εμείς με τα χρήματα αυτά φτιάχναμε πισίνες η αγοράζαμε Cayenne, ήταν απλώς Τρίτη. Εκεί δεν έφταιγε η κακή ΕΕ … Γι αυτό σήμερα η αγροτική παραγωγή είναι μη ανταγωνιστική. Τέλος πάντως σταματώ εδώ γιατί ‘όλοι ξέρουμε που θα πάει αυτό. Απλώς μου αρέσει να «κοιτάω και λίγο στον καθρέπτη, πριν κοιτάξω έξω απλό το παράθυρο». Και όχι στο μάθημα με τον Δουρειο Ίππο ούτε εγώ είχα πάει… Το κατάλαβα μετά όταν έμεινα μετεξεταστέος..😉 Απαντηση για εσενα και για τον @andreas-d που κανει like και δεν μιλαει 🤣. Οι ευρωπαικες επιδοτησεις μπηκαν σε τσεπες σε ολη την Ευρωπη και ηταν απλως Τριτη. Αν νομιζεις οτι ειμαστε πρωτοποροι στην διαφθορα οι Ελληνες και οι αλλοι ειναι αγιοι, μαντεψε, ειμαστε σχολιαροπαιδα, απο τους αλλους μαθαινουμε. Αν εσυ νιωθεις πως εσυ φταις για ολα, καλα κανεις, υπαρχουν και ψυχολογοι, μην μας φορτωνεις ομως και εμας με τα δικα σου προβληματα. Πηγαινε Γερμανια να νιωσεις Γερμανος να εισαι καλα. Α, και αν εισαι γυρω στα 60, ναι, καλα κανεις και νιωθεις τυψεις 😉 Επεξ/σία 12 Ιουνίου από dbrillis 4
Dimitris_1981 Δημοσ. 12 Ιουνίου Δημοσ. 12 Ιουνίου 17 λεπτά πριν, Jiakometi είπε Φυσικά και μας νοιάζει τι έγινε… Απλώς περιμένουμε από την ΕΕ/ ή το κράτος πατερούλη να μας προστατέψει ? Βεβαια όταν η ΕΕ/κράτος έδιναν επιδοτήσεις και εμείς με τα χρήματα αυτά φτιάχναμε πισίνες η αγοράζαμε Cayenne, ήταν απλώς Τρίτη. Εκεί δεν έφταιγε η κακή ΕΕ … Γι αυτό σήμερα η αγροτική παραγωγή είναι μη ανταγωνιστική. Τέλος πάντως σταματώ εδώ γιατί ‘όλοι ξέρουμε που θα πάει αυτό. Απλώς μου αρέσει να «κοιτάω και λίγο στον καθρέπτη, πριν κοιτάξω έξω από το παράθυρο». Και όχι στο μάθημα με τον Δουρειο Ίππο ούτε εγώ είχα πάει… Το κατάλαβα μετά όταν έμεινα μετεξεταστέος..😉 Συμφωνώ σε αυτά που λες αλλά είναι η μια πλευρά μόνο. Είναι παρόμοιο με αυτό που συζήταγα με τον @dbrillis. Οπως λέω πολλές φορές η ΕΕ είναι ανέκδοτο. Η εμμονή στην λιτότητα της Γερμανίας κατέστρεψε την Ευρωπαϊκή οικονομία. Η χώρα με τα άπειρα λεφτά και η ΕΕ συνολικά δεν επένδυσαν ποτέ στην 4η βιομηχανική επανάσταση και το μέλλον όταν έπρεπε. Ημιαγωγοί, μπαταρίες, Τεχνητή νοημοσύνη κτλ… Η εξωτερική πολιτική της ΕΕ είναι αυτή των ΗΠΑ & ΗΒ και εις βάρος του μέσου Ευρωπαίου πολίτη. Τώρα δυστυχώς κάνουμε διαχείριση της ζημιάς προσπαθώντας να την ελαχιστοποιήσουμε. 1
Jiakometi Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε Οπως λέω πολλές φορές η ΕΕ είναι ανέκδοτο. Η εμμονή στην λιτότητα της Γερμανίας κατέστρεψε την Ευρωπαϊκή οικονομία. Η χώρα με τα άπειρα λεφτά και η ΕΕ συνολικά δεν επένδυσαν ποτέ στην 4η βιομηχανική επανάσταση και το μέλλον όταν έπρεπε. Ημιαγωγοί, μπαταρίες, Τεχνητή νοημοσύνη κτλ… Δεν διαφωνώ καθόλου. 3 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε Η εξωτερική πολιτική της ΕΕ είναι αυτή των ΗΠΑ & ΗΒ και εις βάρος του μέσου Ευρωπαίου πολίτη. Όχι ακριβώς ….. 1
butters Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 14 hours ago, Dimitris_1981 said: Η ΕΕ, κυρίως Γερμανία-Γαλλία, παίξαν τα παιχνίδια τους και κοίταξαν το συμφέρον τους. Πότε όμως θα δούμε τις δικές μα ευθύνες; 1ον Κάποιος τους ψήφησε. Για μια θέση στο δημόσιο ; μια μετάθεση στο στρατό; Κάποιο άλλο ρουσφέτι; Από τυφλό κομματικό οπαδισμό; 2ον Όταν τα ευρωπαϊκά κονδύλια γίνονταν Mercedes , BMW και αλλά εισαγόμενα αγαθά αντί επενδύσεις ποιος φταίει. Επίσης οι πιο συνηθισμένες ελληνικές επενδύσεις ήταν Σουβλατζίδικο, Καφετέρια και ακίνητα προς ενοικίαση. ... 1. Να πούμε ότι και κάποιος τους ψήφισε, γιατί επίσης έφαγε πλύση εγκεφάλου από κατευθυνόμενα ΜΜΕ κτλ. 2. Γιατί να είναι κατακριτέες επενδύσεις σε μαγαζιά εστίασης και ακίνητα; Ειδικά σε τουριστικές περιοχές. Πέρα από την πλάκα πάντως, όποιος επένδυσε σε ακίνητα την τελευταία 15ετία, μάλλον έβγαλε πάρα πολύ καλά χρήματα. Και δεν είναι "ελληνικό" pattern όλα αυτά, μπήκαν και μπαίνουν και ξένοι επενδυτές. 14 hours ago, Jiakometi said: Την πραγματική διάσταση αυτού φίλτατε δεν φαίνεται να την κατανοούν πολλοί, και ούτε να την φοβούνται για ότι μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα. Οι περισσότεροι απλώς θέλουν φτηνότερο προϊόν …. Την ημέρα που το μάθημα της ιστορίας μίλαγε για τον Δούρειο Ίππο την είχαν κάνει κοπάνα …. Ωραία όλα αυτά αλλά συμβαίνουν επί δεκαετίες. O Amancio Ortega και πολύ άλλοι έχτισαν αυτοκρατορίες πάνω σε αυτό. Απλά τώρα τα λεφτά από το φθηνότερο προϊόν τώρα καταλήγουν σε κινέζικων συμφερόντων χέρια. Επίσης δεν είναι απλά φθηνότερα προϊόντα. Η BYD είναι market leader (μετά την Tesla). Δεν νομίζω ότι η VAG ή η Stellantis ή άλλη εταιρεία μπορούν να πουν το ίδιο. Δεν πιστεύω ότι μακροπρόθεσμα θα οδηγήσει κάπου η επιβολή των δασμών. Όλες οι "ευρωπαϊκές" εταιρείες έχουν μεγαλόπνοα σχέδια (π.χ. η Jaguar Land Rover έχει 15bn GBP πλάνο επενδύσεων), το θέμα είναι αν θα οδηγήσει σε κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Γιατί οι δασμοί δε θα οδηγήσουν το κοινό σε EVs απαραίτητα, κάτι που φαίνεται και από το φρενάρισμα των πωλήσεων. Η ειρωνεία είναι ότι η ίδια η ΕΕ το προκάλεσε αυτό όλο, χωρίς να μπορεί να το υποστηρίξει (με διάθεση αντίστοιχων μοντέλων σε ανταγωνιστικές τιμές αγοράς). 2
darkmatinee Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 3 hours ago, Arkin said: Καπως ετσι αμαξαρες που Κινα εχουν 10 χιλιαδες θα ερθουν εδω στα 25-30 χιλιαρικα και θα κανουν παλι να συμφερουν Ευρωπαϊκα αυτοκινητα για αγορα. Τι αλλο να κανει και η Κινα η οποια δεν φταιει σε τιποτα αλλα η Ευρωπαϊκη Ενωση η οποια ποτε δεν νοιαστηκε πραγματικα για τους πολιτες ολων των Ευρωπαϊκων χωρων δεν την αφηνει σε ησυχια. Ελπιζω να βρει την ακρη η Κινα και να τους παρει τα σωβρακα. Κυριολεκτικα με μονος κερδισμενους και τους καταναλωτες για μια φορα. Ας αρχίσουν να δουλεύουν τα κινέζικα εργοστάσια με τους κανόνες που δουλεύουν τα ευρωπαϊκά και θα δούμε μετά τι τιμές θα δίνουν. Αλλά έχετε μάθει στο οκτάωρο πενθήμερο και νομίζετε ότι όλος ο κόσμος δουλεύει έτσι... 3 hours ago, Arkin said: Καπως ετσι αμαξαρες που Κινα εχουν 10 χιλιαδες θα ερθουν εδω στα 25-30 χιλιαρικα και θα κανουν παλι να συμφερουν Ευρωπαϊκα αυτοκινητα για αγορα. Τι αλλο να κανει και η Κινα η οποια δεν φταιει σε τιποτα αλλα η Ευρωπαϊκη Ενωση η οποια ποτε δεν νοιαστηκε πραγματικα για τους πολιτες ολων των Ευρωπαϊκων χωρων δεν την αφηνει σε ησυχια. Ελπιζω να βρει την ακρη η Κινα και να τους παρει τα σωβρακα. Κυριολεκτικα με μονος κερδισμενους και τους καταναλωτες για μια φορα. Ας αρχίσουν να δουλεύουν τα κινέζικα εργοστάσια με τους κανόνες που δουλεύουν τα ευρωπαϊκά και θα δούμε μετά τι τιμές θα δίνουν. Αλλά έχετε μάθει στο οκτάωρο πενθήμερο και νομίζετε ότι όλος ο κόσμος δουλεύει έτσι...
Xorxhs! Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 5 ώρες πριν, dstilio είπε Οι καταναλωτές κερδισμένοι αν πάει άλλη μια βιομηχανία σχεδόν αποκλειστικά στην Κίνα; Ειναι κερδισμένοι οι καταναλωτές που τα κινητά τηλέφωνα έχουν φτάσει πλέον όλα πάνω από χιλιάρικο; Επισης αν πάνε όλες οι βιομηχανίες στην Κίνα, με τι λεφτα θα είσαι εσυ καταναλωτής μετά; Βάλε όπου Ευρώπη, Ελλάδα και όπου Κίνα Ευρώπη... τώρα είσαι σωστός!
agnostos13 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 2 ώρες πριν, butters είπε Η ειρωνεία είναι ότι η ίδια η ΕΕ το προκάλεσε αυτό όλο, χωρίς να μπορεί να το υποστηρίξει (με διάθεση αντίστοιχων μοντέλων σε ανταγωνιστικές τιμές αγοράς). Η ΕΕ το ξεκίνησε γιατί είχε φωτοβολταϊκά και ανεμογενήτριες να πουλήσει και η Tesla το συνέχισε γιατί είχε μπαταρίες να πουλήσει. Μόνο που στην πορεία τους αντέγραψε ο Κινέζος και πλέον τους ανταγωνίζεται με αυτό που ξέρει καλύτερα να κάνει (τις χαμηλές τιμές). Αλλά όταν τόσα χρόνια οι Κινέζοι προσφέρουν ψίχουλα (κυρίως στο εργατικό δυναμικό) προκειμένου να συγκεντρώσουν τεχνονγνωσία και οι δυτικοί τσιμπάνε και τρέχουν να τους τη προσφέρουν απλόχερα για να βγάλουν κατιτίς παραπάνω ποιός φταίει; 1
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Δασμοί θα μπουν μόνο στα ολοκληρωμένα οχήματα που αφορούν τον τελικό καταναλωτή ή και στα εξαρτήματα όπως οι μπαταρίες που αφορούν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες;
megapaixtaras Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου 10 ώρες πριν, Arkin είπε Καπως ετσι αμαξαρες που Κινα εχουν 10 χιλιαδες θα ερθουν εδω στα 25-30 χιλιαρικα και θα κανουν παλι να συμφερουν Ευρωπαϊκα αυτοκινητα για αγορα. Τι αλλο να κανει και η Κινα η οποια δεν φταιει σε τιποτα αλλα η Ευρωπαϊκη Ενωση η οποια ποτε δεν νοιαστηκε πραγματικα για τους πολιτες ολων των Ευρωπαϊκων χωρων δεν την αφηνει σε ησυχια. Ελπιζω να βρει την ακρη η Κινα και να τους παρει τα σωβρακα. Κυριολεκτικα με μονος κερδισμενους και τους καταναλωτες για μια φορα. εχουν ερθει ηδη με τετοιες τιμες.26.000 δεν διαφημιζει ενα στην τιβι? καπου εδω τελειωνει το παραμυθι,σιγα μην τους αφηναν οι ευρωλιγουρηδες να τους φανε την πιτα.
alejsalonica Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Μη ρωτήσει κανείς τώρα γιατί παρόμοια μέτρα δεν ισχύουν και για τα αγροτικά προϊόντα. Θα μας απαντήσουν ότι όλο αυτό γίνεται λόγω επιδοτήσεων της Κίνας. Ισχυρισμό βέβαια που δεν κάνουν καν τον κόπο να τον αποδείξουν.
konan76 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου Τώρα τα ευρωπαϊκά μυαλά προσπαθούν να βρουν τρόπους να σταματήσουν την επέλαση του κινεζικού ψυγείου με Ρόδες γιατί χαλάει το λόμπι και τα λεφτά δεν φτάνουν για τα παιδιά στο ευρωκλουβιο. Η φούσκα με τα ηλεκτρικά τελειώνει σύντομα . Απλά πράγματα .......
fast8 Δημοσ. 13 Ιουνίου Δημοσ. 13 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Δύστυχος οι δασμοί δεν πρόκειται να δουλέψουν σωστά μακροχρόνια, απλά θα δώσουν λίγο παραπάνω χρόνο για προετοιμασίες, αλλά για να πετύχουν πρέπει να γίνουν τεράστιες αλλαγές. Η ειρωνεία είναι ότι οι δυτικοί επιβάλανε την «πράσινη» ατζέντα της τελευταίας δεκαετίας στις χώρες τους και τον υπόλοιπο κόσμο, με το σχέδιο να διαφοροποιήσουν τις οικονομίες τους και να τους δώσει μια δεύτερη ευκαιρία να ανταγωνιστούν την Κίνα και να σταματήσουν την αποβιομηχανοποίηση της δύσης. Η ελπίδα ήταν να δείξουν πόσο οικολογικά βρώμικη και πίσω τεχνολογικά ήταν η Κίνα και να πλασάρουν τα δικά τους ακριβά προϊόντα ως λύση και σωτηρία του πλανήτη, ενώ η τεχνολογικά ανώριμη Κίνα θα έτρεχε ακόμα μια φορά πίσω από τους φωτισμένους και πρωτοπόρους δυτικούς ως απλοί εργάτες. Όταν προωθούσαν σε παγκόσμιο επίπεδο την πράσινη ανάπτυξη κανείς δεν μπόρεσε να προβλέψει στην Ευρώπη, ότι η Κίνα θα είχε λύσει το πρόβλημα της ρύπανσης και θα είχε πρασινίσει όλη την βιομηχανία της πριν προλάβει να μετασχηματιστεί η βιομηχανία της Ευρώπης. Κυριολεκτικά πριν 10 χρόνια έκοβες με μαχαίρι τα καυσαέρια και την ρύπανση στην Κίνα και σήμερα είναι σε δυτικά επίπεδα ενώ παράλληλα κρατήσανε και τις βιομηχανίες τους. Στην πραγματικότητα οι δασμοί σημαίνουν ότι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί (αυτοί έχουν στο 100% δασμούς !!!) απλά θα πληρώνουν τα κινεζικά και τα ντόπια αμάξια ακριβότερα. Το χειρότερο είναι ότι θα χάσουν τις αγορές του εξωτερικού .πχ γιατί κάποιος εκτός ΕΕ και ΗΠΑ να αγοράσει το πολύ ακριβότερο δυτικό EV ενώ μπορεί να πάρει το πολύ φθηνότερο και αξιόπιστο κινέζικο; Οπότε η δύση θα μπορεί να πουλήσει ανταγωνιστικά μόνο εντός της δύσης. Και οι δυτικές επιχειρήσεις γενικά θα υποφέρουν στον παγκόσμιο ανταγωνισμό γιατί θα αγοράζουν εξοπλισμούς πολύ ακριβότερα από τις ανταγωνιστικές χώρες που εισάγουν φθηνά κινέζικα, απομονώνοντας εμπορικά την Ευρώπη ακόμα περισσότερο. Όσο αφορά τις κρατικές επιχορηγήσεις που πολλοί αναφέρουν, απλά ήταν κίνηση ματ από την Κίνα. Στην Ευρώπη επιχορηγούν την κατανάλωση και στην Κίνα επιχορηγούν την παραγωγή. Μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τις επιχορηγήσεις και οι δυτικές εταιρίες για να χτίσουν εργοστάσια στην Κίνα, όπως έκανε η Tesla που πήρε ένα σορό λεφτά, αλλά δεν το κάνανε οι περισσότερες και σωστά, εφόσον θα χανόντουσαν δουλείες και παραγωγή από την δύση. Όμως σε αυτό το σκάκι κέρδισε η Κίνα. Για τις συνθήκες εργασίας, επίσης πολλοί δεν είναι ενημερωμένοι. Στην Κίνα υπάρχουν πάρα πολλοί φιλεργατικοί νόμοι που δουλεύουν πολύ καλά. Οι εργαζόμενοι έχουν ένα σορό δικαιώματα. Τα περισσότερα που ακούμε στην δύση είναι υπερβολές και προπαγάνδα για να φαίνεται πως υπερέχουμε και πως τα προϊόντα μας είναι ακριβά γιατί προσέχουμε περισσότερο τους εργαζομένους. Σίγουρα υπάρχουν κάποιες δουλειές στην Κίνα που απαιτούν περισσότερο χρόνο και δουλειά από τον μέσο όρο, αλλά σχεδόν πάντα είναι επιλογή καριέρας ή απλά οι εργαζόμενοι το κάνουν γιατί θέλουν/χρειάζονται τα περισσότερα δυνατόν λεφτά. Στην Ιαπωνία είναι πολύ χειρότερα (έχουν και λέξη για τον θάνατο από την πολύ δουλειά), ακόμα και στην Αμερική όσοι βγάζουν καλά χρήματα δουλεύουν 60+ ώρες. Γιατί να είναι διαφορετικά στην Κίνα. Οι δασμοί απλά είναι ομολογία αποτυχίας αλλά σε αυτό το σημείο για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η τελευταία ευκαιρία για ανασυγκρότηση. Επεξ/σία 13 Ιουνίου από fast8 8 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα