Προς το περιεχόμενο

Νέους δασμούς θα επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

11 ώρες πριν, andreas-d είπε

Μου αρέσει που ο Έλληνας που δεν παράγει ούτε σπίρτα θέλει να έχει μισθό Ευρώπης αλλά να αγοραζει αυτοκίνητο σε μισθό Κίνας.. 

Μπράβο στην Ευρώπη για την απόφασή της εύχομαι και ποιο αυστηρά γεμίσαμε κινεζικές απομιμήσεις και αντιγραφές. 

Σταματήστε αυτή την καραμέλα,,, αν σου πω τι παράγει η Ελλάδα θα πάθεις σοκ... Αν εσύ είσαι άσχετος και δεν ξέρεις εταιρίες που παράγουν δεν σου φταίει κανείς να γράφεις μια αρλουμπα,,,  ξέρω εταιρίες που εξάγουν το 95% της παραγωγής τους ξέρω εταιρίες που έχουν απίστευτα προϊόντα και πανε όλα εξαγωγή 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, butters said:

1. Να πούμε ότι και κάποιος τους ψήφισε, γιατί επίσης έφαγε πλύση εγκεφάλου από κατευθυνόμενα ΜΜΕ κτλ. 

2. Γιατί να είναι κατακριτέες επενδύσεις σε μαγαζιά εστίασης και ακίνητα; Ειδικά σε τουριστικές περιοχές. Πέρα από την πλάκα πάντως, όποιος επένδυσε σε ακίνητα την τελευταία 15ετία, μάλλον έβγαλε πάρα πολύ καλά χρήματα. Και δεν είναι "ελληνικό" pattern όλα αυτά, μπήκαν και μπαίνουν και ξένοι επενδυτές. 

1) θα στο θέσω με ένα παράδειγμα. Κάποτε ζούσαμε στην ζούγκλα. Κάποιοι λέγανε φταίνε το λιοντάρια που μας τρώνε και δεν αφήνουν τροφή και έγιναν το επόμενο γεύμα. Κάποιοι ανακάλυψαν την δημιουργία ομάδων, την φωτιά, την καλλιέργεια και έλυσαν το πρόβλημα. Δεν μας φταίει κανείς αν τρώμε αμάσητα αυτά που λένε τα ΜΜΕ παρά μόνο εμείς. Ακόμα και άνθρωποι με δυσκολία στην πρόσβαση στο Ιντερνετ λόγω ηλικίας θα έπρεπε να τους ενημερώνουμε οι υπόλοιποι.

Αλλά 60% αποχή και αφορισμός των άλλων (ΜΜΕ, κυβερνήσεις, Ολιγάρχες).....

Όταν 10εκ τα κάνουν κουμάντο μερικές 10δες χιλιάδες κάπου υπάρχει πρόβλημα...

 2.  Δεν μίλησα για τουρισμό γιατί ο τουρισμός βοηθάει την  οικονομία και ίσως είναι το μόνο που μας μένει.  Δεν είπα ότι είναι κατακριτέα. Απλά μην γκρινιάζουμε με τα αποτελέσματα τους. Συγκεκριμένα τα ακίνητα δεν βοηθάνε ιδιαίτερα την οικονομία αφού η μόνη περίοδος που κινείται η οικονομία είναι η φάση της κατασκευής. Μετά απλά είναι ανακυκλωμένο χρήμα. Αντίστοιχα, εστίαση και καφετέριες κυρίως αφορούσαν την εσωτερική αγορά.

Τέλος, όπως θα είδες στην απάντηση μου στον @Jiakometi δεν λέω ότι δεν συμβαίνουν όλα αυτά από ΕΕ, διεφθαρμένους πολιτικούς, ολιγαρχίες κτλ. Απλά είναι εύκολο να λες και τι να κάνω εγώ και να συνεχίζεις στον κατήφορο....

πχ Nα σου θυμίσω την περίπτωση με το e-food τι έγινε όταν συσπειρωθήκαμε να προστατέψουμε τα παιδιά; Μικρή νίκη αλλά νικη....

Καιρός να κάνουμε το ίδιο για τις συνθήκες εργασίας στον τουρισμό. Ένα βήμα την φορά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, alet είπε

Καλή η οικολογία και η σωτηρία του πλανήτη, αλλά όχι και να μας φάνε την μπίζνα οι άλλοι 

η .....ποια.........???????????  καλο το ανεκδοτο με την οικολογια και τα πρασινα αλογα της ΕΕ..........!!!!   τι κοστος εχει αυτη η .....οικολογια και η πρασινη αναπτυξη...δεν ξερει κανεις.....!!! 

 

 

ομως για να πουμε και της Κινας τα χα'ι'ρια, δεν ξερουμε πλεον τι τοξικες και καρκινογονες ουσιες και υλικα χρησιμοποιει για την κατασκευη πολλων παμφθηνων προιοντων. και στα αυτοκινητα...,  και αλλου....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Τελικα ειναι καλη η Ε.Ε ή οχι?

 

ΑΝ και θα ειμαστε ολιγον Off Topic....

 

εξ αρχης σαν ιδεα, η θεωρια της Ε.Ε, ηταν σωστη. δεν μπορω να πω το αντιθετο. το προβλημα ειναι στην πραξη. 

απο την στιγμη που ξεκιναει ενας "συνεταιρισμος" (να το πω απλοικα) ολα τα μελη πρεπει να συμβαλλουν εξ ισου στην δημιουργια και  στην λειτουργια αυτου του "Συνεταιρισμου" αλλα και στην ισχυροποιηση του. αυτο που βλεπουμε τα τελευταια 30 χρονια, ειναι ποιο κρατος, ποια παραταξη, θα επικρατησει ΜΕΣΑ στον "συνεταιρισμο".  

οταν λοιπον υπαρχει εσωτερικος ανταγωνισμος, και οχι ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, οι τριγμοι στα θεμελια θα ερθουν συντομα.  το τελευταιο δειγμα γραφης.., η ανοδος την ακροδεξιας στην Ευρωπη. η Γαλλια, μετα την Ιταλια με την Μελονι, παει ολοταχως για εκλογη Λεπεν.... αυτο κατι δειχνει...! κατι σημαινει..! και ειδικα στην Γαλλια που ειναι απο τις "κολωνες" της Ε.Ε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ελλαδα ειναι μια χωρα με μη ευρωπαικους μισθους, δεν παραγει σχεδον τιποτα, εχει ενοικια ευρωπης, τα υλικα αγαθα κοστιζουν οσο στην Ευρωπη και ο κοσμος της πολυ θα ηθελε να επιστρεψει στις παλιες εποχες που ετρωγε ανεξελεγκτα χρημα. Το οτι οι μεγαλες ευρωπαικες χωρες που παραγουν αυτοκινητα βλεπουν το συμφερον τους και βαζουν δασμους το βρισκω πολυ λογικο γιατι εχουν τοσο κοσμο να συντηρησουν. Η Ελλαδα ομως που δεν παραγει κατι τετοιο και στο δρομο δεν βλεπει κανεις καινουρια ευρωπαικα αυτοκινητα, ουτε καν καινουρια λεωφορεια τι οφελος εχει απο αυτη την ιστορια ; Ας αναλογιστουμε λιγο σαν χωρα τα τεραστια λαθη μας. Συστημα βολεματος και ψηφοκεντρικο με στρατιωτικη θητεια που κανεις δεν τη θελει και μονο θητεια δεν ειναι. Σχολες που οδηγουν σε ανεργια και βολεβουν μονο οσους νοικιαζουν τα σπιτια τους στην επαρχια. Δημοσιοι υπαλληλοι ατελειωτει και αχρειαστοι. Φορολογια του ελευθερου επαγγελματια απλησιαστη. Υγεια χαλια, παιδεια χαλια μαυρα. Μισθοι που δεν φτανουν για τιποτα και συνταξεις που γονατιζουν το συστημα. Ας αλλαξουμε αυτα σαν χωρα και ας σταματησουμε να λιγουρευομαστε αυτοκινητα απο την ασια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, JcD said:

Καλά κάνει η ΕΕ και προσπαθεί να σώσει την βιομηχανία της αλλά δεν θα τα καταφέρει μάλλον εν τέλη. 

Να σωσει τι?Απειροελαχιστες ειναι οι εταιρειες που δεν εχουν μερος της παραγωγης η ολη την παραγωγη στην κινα εδω και 25 τουλαχιστον χρονια,δηλαδη για ποσο θα εκαναν οι κινεζοι τους μαλακες?H kymco για παραδειγμα εγινε αυτη που ειναι σημερα με τις ευλογιες της bmw και εσυ φουσκωνες σαν γαλος με καμαρι που πλερωνες premium.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Anastazio said:

Να σωσει τι?Απειροελαχιστες ειναι οι εταιρειες που δεν εχουν μερος της παραγωγης η ολη την παραγωγη στην κινα εδω και 25 τουλαχιστον χρονια,δηλαδη για ποσο θα εκαναν οι κινεζοι τους μαλακες?H kymco για παραδειγμα εγινε αυτη που ειναι σημερα με τις ευλογιες της bmw και εσυ φουσκωνες σαν γαλος με καμαρι που πλερωνες premium.

Σωστά! Επίσης ξεχνά πως η κινητήριος αγοραστική δύναμη των ευρωπαϊκών οχημάτων είναι ασιατική. Αν κάνει το ίδιο για τα ευρωπαϊκά οχήματα η Κίνα, θα κλάψουν πολλές ευρωπαϊκές μανούλες.

Ήδη άρχισαν τα όργανα:

Reuters: European auto shares hit by retaliation fears after EU tariffs on Chinese EVs

Αλλά είπαμε, η ΕΕ έχει καλούς τραπεζίτες κι όχι πολιτικούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 hours ago, Arkin said:

 

 

13 hours ago, cpc464 said:

Οι δασμοί είναι υπερβολικοί,τα μοντέλα που έχουν έρθει εδώ είναι ήδη πολύ ακριβά, η Κίνα είναι το εργοστάσιο του κόσμου εδώ και πολύ καιρό και ο Ευρωπαίος εργάτης δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον Κινέζο,  ο Κινέζος ζει με ημερομίσθιο 2-3 € πλουσιοπάροχα ενώ ο Ευρωπαίος δεν μπορεί να πει το ίδιο, να δει καλύτερα η Ε.Ε που είναι τα σφάλματα και να δράσει ανάλογα γιατί αυτή την στιγμή δεν είναι ανταγωνιστική.

Πόσο λίγο ξέρεις την Κίνα....πραγματικά! Να ξέρεις ότι ο κατώτατος μισθός στις μεγάλες πόλεις τις Κίνας είναι υψηλότερος απο τον Ελληνικό! Η golden visa τις Ελλάδας αφορά μεσαία η και χαμηλά εισοδήματα τις Κίνας! Οι πλούσιοι Κινέζοι πάνε σε ποιο σοβαρές χώρες! αυτά, διαβάστε, ταξιδεύστε, ενημερωθείτε, για να γνωρίζετε και να μην γράφετε ανακρίβειες! Οι παρακατω φωτογραφιες είναι από την αντιστοιχη Ερμου τις Σαγκαης, για να καταλαβετε την διαφορα τις ελλαδας με την Κινα,,, δεν αναφερομε καν στην περιοχη του ποταμου (the Bud) και τα γελια που εριξα σκεφτομενος την «ελληνικη Ριβιερα»….

image.jpeg

Picture3.jpg

Picture2.jpg

Picture1.jpg

Επεξ/σία από Dinos1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδη αντι η ΕΕσσδ να κατσει να φτιαξει δικα της αμαξια και να γινει ανταγωνιστικη επιβαρυνει τους πολιτες της ενωσης αναγκαζοντας τους να χανουν περισσοτερα λεφτα για το ιδιο ακριβως πραμα

κατι αντιστοιχο με τους κινεζους που πληρωνουν τις εταιριες για να φτιαχνουν αμαξια εμεις αντιστοιχα για καθε αμαξι θα πληρωνουμε καποιον γραφειοκρατη στις βρυξξελλες για να τα ξυνει 25 000 το μηνα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, dtk-386 said:

Καταλάβετε κάποιοι αν πεινάσει ο βορράς θα πεινάσετε κι εσείς για πολλούς λόγους. Είτε γιατί είμαστε τα γκαρσονια τους στο τουρισμό είτε γιατί χωρίς τα δάνεια τους θα πτωχευσουμε. Αλλά δεν ανησυχώ θα μας βοηθήσουν οι Κινέζοι. Σαν τον Πούτιν τότε με τον ΣΥΡΙΖΑ. ΝΟΤ.

Είχαμε τους μετόχους του temu την προηγούμενη βδομάδα, τώρα έχουμε τους μετόχους της BYD & της SAIC εδώ μέσα... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Καταλάβετε κάποιοι αν πεινάσει ο βορράς θα πεινάσετε κι εσείς για πολλούς λόγους. Είτε γιατί είμαστε τα γκαρσονια τους στο τουρισμό είτε γιατί χωρίς τα δάνεια τους θα πτωχευσουμε. Αλλά δεν ανησυχώ θα μας βοηθήσουν οι Κινέζοι. Σαν τον Πούτιν τότε με τον ΣΥΡΙΖΑ. ΝΟΤ.

Δεν μου κανει διαφορα όπως το λες. Το θεμα ειναι οτι η Γερμανια κυριαρχεί την Ευρώπη και δυστυχως για την Ελλάδα με την μαφιοζο-οικεγενεια Μητσοτακι -  Μαρινακη ΑΕ καναλια κλπ και την αγραμματοσύνη τον Ελληνων με την παντελή έλλειψη κρητικής τα πραγματα θα πανε πολυ πολυ χειρότερα. Και στο λεω εγω που τα βλεπουμε απο το εξωτερικο τα πραγματα με πιο διαύγεια και χωρις ΣΚΑΙ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Πόσο λίγο ξέρεις την Κίνα....πραγματικά! Να ξέρεις ότι ο κατώτατος μισθός στις μεγάλες πόλεις τις Κίνας είναι υψηλότερος απο τον Ελληνικό!

Δεν διαφωνώ, στις μεγάλες πόλεις είναι ο μισθός  μεγάλος, ωστόσο όταν μιλάμε για ένα κράτος μιλάμε για το σύνολο,και μπορεί ο κόσμος να είναι όμορφος στις πόλεις ¨βιτρίνες" αλλά στην υπόλοιπη χώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά.

 

Επεξ/σία από cpc464
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...