Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Just now, adastra said:

Κάποιοι ζουν σε ένα κόσμο που η Κίνα είναι μια τίμια και καλοκάγαθη δύναμη που νοιάζεται για το καλό τους και τσακίζει τους εργάτες της σαν είλωτες μέρα νύχτα στα εργοστάσια με άθλιες συνθήκες εργασίας για να πάρουν φτηνό αυτοκίνητο και κινητό οι φτωχοί δυτικοί. Ας προσέχουν τι εύχονται όμως γιατί μπορεί αυτό που βλέπουν σαν μια ισχυρή θεότητα που ήρθε να τους σώσει από τους κακούς καπιταλιστές να είναι το τελείως αντίθετο. 

Δεν νομιζω οτι βλεπει καποιος την Κινα σαν καλοκαγαθη δυναμη.
Αυτο που λεμε ειναι οτι ουτε η Ευρωπαικη Ενωση ειναι καλοκαγαθη δυναμη. Α, ουτε ενωση.

  • Like 10
  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 hour ago, dstilio said:

Οι καταναλωτές κερδισμένοι αν πάει άλλη μια βιομηχανία σχεδόν αποκλειστικά στην Κίνα;

Ειναι κερδισμένοι οι καταναλωτές που τα κινητά τηλέφωνα έχουν φτάσει πλέον όλα πάνω από χιλιάρικο;

Επισης αν πάνε όλες οι βιομηχανίες στην Κίνα, με τι λεφτα θα είσαι εσυ καταναλωτής μετά;

Το γεγονός πως έχουν πάει στο χιλιάρικο δεν έχει σχέση με την Κίνα. Γιατί εκεί οι εργάτες δεν νομίζω πως είδαν και την τεράστια αύξηση στον μισθό τους. Απλά βολέυει τις εταιρείες το φθηνό εργατικό δυναμικό για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους.

Επιπλεον το μεγαλύτερο ποσοστό από τις ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες αγοράζουν τα  μέρη του αυτοκινήτου(προφανώς εκτός από σασί, κινητήρες και άλλα βασικά εξαρτήματα) από Κίνα και απλά τα συναρμολογούν στην Ευρώπη για να βάλουν την σφραγίδα Made In Τάδε Ευρωπαική χώρα.

Όταν η Κίνα τους κατασκευάζει φτηνά ανταλλακτικά και οτι μπιχλιμπίδι θέλεις είναι καλή, όταν όμως δημιουργεί ανταγωνιστικό προιον βάζουμε φόρο για να μην είναι προσιτό στον καταναλωτή.

  • Like 4
Δημοσ.

Οι δασμοί είναι υπερβολικοί,τα μοντέλα που έχουν έρθει εδώ είναι ήδη πολύ ακριβά, η Κίνα είναι το εργοστάσιο του κόσμου εδώ και πολύ καιρό και ο Ευρωπαίος εργάτης δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον Κινέζο,  ο Κινέζος ζει με ημερομίσθιο 2-3 € πλουσιοπάροχα ενώ ο Ευρωπαίος δεν μπορεί να πει το ίδιο, να δει καλύτερα η Ε.Ε που είναι τα σφάλματα και να δράσει ανάλογα γιατί αυτή την στιγμή δεν είναι ανταγωνιστική.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JcD είπε

Καλά κάνει η ΕΕ και προσπαθεί να σώσει την βιομηχανία της αλλά δεν θα τα καταφέρει μάλλον εν τέλη. 

 

Το θέμα είναι ότι η Ε.Ε. λειτουργεί με δύο μέτρα και σταθμά. Όταν διαμαρτύρονταν οι Έλληνες βιοτέχνες για τις ελεύθερες εισαγωγές ρούχων από την Κίνα δεν ίδρωσε το αυτί κανενός στην Ε.Ε. και το τεράστιο αυτό οικονομικό κεφάλαιο της χώρας μας, τα "φασονάδικα" που λέγαμε παλιά, στο οποίο δούλευαν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι  καταστράφηκε εντελώς. Τώρα που κινδυνεύουν οι βιομηχανίες της Γερμανίας και της Γαλλίας βάζουνε δασμούς! Ένας ρε με παντελόνια από τους δικούς μας δεν υπάρχει να τους πει: Όχι, βάλτε δασμούς στην δική σας χώρα, εμείς θα τα εισάγουμε ελεύθερα στην Ελλάδα. 

  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.

Η ΕΕ, κυρίως Γερμανία-Γαλλία, παίξαν τα παιχνίδια τους και κοίταξαν το συμφέρον τους.  

Πότε όμως θα δούμε τις δικές μα ευθύνες;

1ον Κάποιος τους ψήφησε. Για μια θέση στο δημόσιο ; μια μετάθεση στο στρατό; Κάποιο άλλο ρουσφέτι; Από τυφλό κομματικό οπαδισμό;

2ον Όταν τα ευρωπαϊκά κονδύλια γίνονταν Mercedes , BMW και αλλά εισαγόμενα αγαθά αντί επενδύσεις ποιος φταίει. Επίσης οι πιο συνηθισμένες ελληνικές επενδύσεις ήταν Σουβλατζίδικο, Καφετέρια και ακίνητα προς ενοικίαση.

3ον Όταν οι αγροτικοί συνεταιρισμοί διαλύθηκαν για μικρό-συμφέροντα ποιος φταίει που τους παίρνουν τα προϊόντα τώρα φθηνά;

4ον Για την αποβιομηχανοποίηση της χώρας φταίει η ΕΕ ή μόνο οι γιδοβοσκοί;

5ον Όταν περα από τα λίγα αρχιλαμογια ο κάθε τυχαίος μπορούσε και έκλεβε το δημόσιο φταίει η ΕΕ ή οι γιδοβοσκοί αποκλειστικά; 

Και ποσά αλλά…

Ο ελληνική οικονομία ίσως κατέχει το πιο αντιπαραγωγικό μοντέλο παγκοσμίως. Καταφέρνουμε να είμαστε από τους πιο σκληρά εργαζόμενους με το λιγότερο δυνατό αποτέλεσμα. Και δυστυχώς το πρόβλημα είναι φαύλος κύκλος, όλοι φταίνε (άλλος περισσότερο , άλλος λιγότερο) αλλά κανείς δεν διορθώνει τίποτα.

  • Like 16
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, anax111 είπε

 

Το θέμα είναι ότι η Ε.Ε. λειτουργεί με δύο μέτρα και σταθμά. Όταν διαμαρτύρονταν οι Έλληνες βιοτέχνες για τις ελεύθερες εισαγωγές ρούχων από την Κίνα δεν ίδρωσε το αυτί κανενός στην Ε.Ε. και το τεράστιο αυτό οικονομικό κεφάλαιο της χώρας μας, τα "φασονάδικα" που λέγαμε παλιά, στο οποίο δούλευαν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι  καταστράφηκε εντελώς. Τώρα που κινδυνεύουν οι βιομηχανίες της Γερμανίας και της Γαλλίας βάζουνε δασμούς! Ένας ρε με παντελόνια από τους δικούς μας δεν υπάρχει να τους πει: Όχι, βάλτε δασμούς στην δική σας χώρα, εμείς θα τα εισάγουμε ελεύθερα στην Ελλάδα. 

Είχαν οι Έλληνες βιοτέχνες ισχυρό λόμπι αντίστοιχο των ευρωπαϊκών βιομηχανιών αυτοκινήτων και δε το εκμεταλλεύτηκαν; Ρητορικό το ερώτημα και ναι, η οποία σύγκριση απολύτως άδικη όπως και το αποτέλεσμα μα δυστυχώς, αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.

 

Από εκεί και πέρα, προφανώς και θα αύξαναν τους δασμούς ενάντια στη κινεζική βιομηχανία ηλεκτρικών αυτοκινήτων η οποία μάλιστα έχει τεράστια αδιάθετα αποθέματα προς πώληση, σε χαμηλές τιμές.

 

Δασμοί που ούτως ή άλλως υπήρχαν (έχουμε αναφερθεί ξανά σχετικά σε θέμα για όχημα της BYD) αλλά τώρα που ιδρώνει ο κώλος των Ευρωπαίων που θέλουν να πουλάνε ανενόχλητοι σε διπλάσιες και τριπλάσιες τιμές, τους έπιασε ο πανικός.

  • Like 2
Δημοσ.
14 hours ago, Dimitris_1981 said:

Η ΕΕ, κυρίως Γερμανία-Γαλλία, παίξαν τα παιχνίδια τους και κοίταξαν το συμφέρον τους.  

Πότε όμως θα δούμε τις δικές μα ευθύνες;

1ον Κάποιος τους ψήφησε. Για μια θέση στο δημόσιο ; μια μετάθεση στο στρατό; Κάποιο άλλο ρουσφέτι; Από τυφλό κομματικό οπαδισμό;

2ον Όταν τα ευρωπαϊκά κονδύλια γίνονταν Mercedes , BMW και αλλά εισαγόμενα αγαθά αντί επενδύσεις ποιος φταίει. Επίσης οι πιο συνηθισμένες ελληνικές επενδύσεις ήταν Σουβλατζίδικο, Καφετέρια και ακίνητα προς ενοικίαση.

3ον Όταν οι αγροτικοί συνεταιρισμοί διαλύθηκαν για μικρό-συμφέροντα ποιος φταίει που τους παίρνουν τα προϊόντα τώρα φθηνά;

4ον Για την αποβιομηχανοποίηση της χώρας φταίει η ΕΕ ή μόνο οι γιδοβοσκοί;

5ον Όταν περα από τα λίγα αρχιλαμογια ο κάθε τυχαίος μπορούσε και έκλεβε το δημόσιο φταίει η ΕΕ ή οι γιδοβοσκοί αποκλειστικά; 

Και ποσά αλλά…

Ο ελληνική οικονομία ίσως κατέχει το πιο αντιπαραγωγικό μοντέλο παγκοσμίως. Καταφέρνουμε να είμαστε από τους πιο σκληρά εργαζόμενους με το λιγότερο δυνατό αποτέλεσμα. Και δυστυχώς το πρόβλημα είναι φαύλος κύκλος, όλοι φταίνε (άλλος περισσότερο , άλλος λιγότερο) αλλά κανείς δεν διορθώνει τίποτα.

Χωρις να διαφωνησω, θα σε ρωτησω, πιστευεις οτι αν δεν τα επαιρναν αυτοι που τα πηραν, θα ειχαν μεινει στη θεση τους;
Δεν πιστευεις οτι για καποιον αλφα, βητα λογο, αν δεν τα επαιρναν, θα πηγαινε η θεση τους σε καποιον αλλο που θα τα επαιρνε;
Δεν δικαιολογω κανεναν, προσπαθω ομως να ειμαι ρεαλιστης. 
Διαβασε τι σημεια και τερατα εχουν γινει στο παρελθον (και γινονται ακομα) σε βαρος χωρών εκ των εσω, απο τις δυναμεις που δρουν στο παρασκηνιο. Οι αγαπητοι μας "ευρωπαιοι" κανουν και τετοια. Θυμησε μου να σου πω μια αλλη φορα πως το Ροτερνταμ παραμενε το μεγαλυτερο λιμανι της Ευρωπης, φροντιζοντας να μην μπουν καποιες χωρες στην ΕΕ και χαλασει η μαγια. 

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, endeavour είπε

Και ελεύθερη (!) οικονομία.

Ελευθερη οικονομια οσο κερδιζουν αυτοι που πρεπει να κερδισουν. Και δεν εννοω τους καταναλωτες προφανως.

  • Like 6
Δημοσ.

Αναμενόμενο μιας που οι Κινέζοι πουλάνε κάτω του κόστους (με κρατικές επιδοτήσεις) προκειμένου να χτυπήσουν τις ευρωπαϊκές εταιρείες.

Από την άλλη η Ευρώπη δίνει επιδοτήσεις με σκοπό να απαντήσει ενισχύοντας έμεσα τις επενδύσεις ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών.

Το πρόβλημα είναι οτι με τυράκι τις χαμηλές τιμές των Κινέζων, αυτοί καταφέρνουν να σαρώσουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια.

Οπότε για να συνεχίσει ο Ευρωπαίος να έχει δουλειά μόνη λύση (και αναμενόμενη) είναι οι δασμοί…

  • Thanks 1
Δημοσ.

@andreas-d Ισως θες να αλλαξεις γνωμη, κοιτα εδω. Η Γερμανια δεν ηθελε τους δασμους 😆

Quote

Το Πεκίνο έχει προειδοποιήσει ότι θα προβεί σε αντίποινα, καθώς προσπαθεί να πείσει τα κράτη-μέλη της ΕΕ να αντιταχθούν στους νέους δασμούς, οι οποίοι θα προστεθούν στους υφιστάμενους δασμούς 10% του μπλοκ. H Κίνα εφαρμόζει ήδη δασμούς 15% στα ευρωπαϊκά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ απειλεί με μέτρα όλη τη γεωργία, την αεροπορία και τα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες. Το Πεκίνο έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για ορισμένους τύπους ευρωπαϊκών ποτών και το αποτέλεσμα θα μπορούσε να έρθει σύντομα.

Η Γερμανία, η Σουηδία και η Ουγγαρία δήλωσαν ότι δεν εγκρίνουν την κίνηση αυτή, φοβούμενες κινεζικά αντίποινα. Αξιωματούχοι της ΕΕ λένε ότι το Βερολίνο άσκησε πιέσεις στην Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, η οποία επιδιώκει δεύτερη θητεία ως πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για να εγκαταλείψει την έρευνα κατά των επιδοτήσεων του Πεκίνου στις αυτοκινητοβιομηχανίες του.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Αναμενόμενο μιας που οι Κινέζοι πουλάνε κάτω του κόστους (με κρατικές επιδοτήσεις) προκειμένου να χτυπήσουν τις ευρωπαϊκές εταιρείες.

Την πραγματική διάσταση αυτού φίλτατε δεν φαίνεται να την κατανοούν πολλοί, και ούτε να την φοβούνται για ότι μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα. 

Οι περισσότεροι  απλώς θέλουν φτηνότερο προϊόν ….

Την ημέρα που το μάθημα της ιστορίας μίλαγε για τον Δούρειο Ίππο την είχαν κάνει κοπάνα …. 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 5
  • Confused 1
Δημοσ.
7 minutes ago, Jiakometi said:

Την πραγματική διάσταση αυτού φίλτατε δεν φαίνεται να την κατανοούν πολλοί, και ούτε να την φοβούνται για ότι μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα. 
Οι περισσότεροι  απλώς θέλουν φτηνότερο προϊόν ….
Την ημέρα που το μάθημα της ιστορίας μίλαγε για τον Δούρειο Ίππο την είχαν κάνει κοπάνα …. 

Ειναι κριμα να μας μιλας ετσι, μας κανεις να νομιζουμε οτι ειχες παει σχολειο μονο την ημερα με το μαθημα για τον Δουρειο Ιππο....

Μιλαμε σημερα και λεμε οτι ειναι αναμενομενοι οι δασμοι και δεν μας νοιαζει τι εγινε και φτασαμε εδω και η μονη επιλογη ειναι οι δασμοι. Δεν μπορουμε να μιλησουμε δηλαδη γιατι η ΕΕ κοιμοταν τον υπνο του δικαιου (ή καποιοι ειχαν συμφερον) και δεν εκανε κατι νωριτερα. Ολα αυτα  γιατι χασαμε ενα μαθημα στο σχολειο που ειχες παει μονο εσυ 😉

  • Like 3
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...