Προς το περιεχόμενο

Νέους δασμούς θα επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Οι επιπλέον δασμοί τίθενται σε εφαρμογή από τον Ιούλιο και θα αγγίζουν έως και το 38%.

Πέρα από την επιβολή των νέων δασμών, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε την έναρξη μιας σειράς ελέγχων σχετικά με το κατά πόσο κινεζικές εταιρίες παραγωγής τεχνολογικών προϊόντων κατακλύζουν τις αγορές των κρατών-μελών της Ε.Ε. με κρατικά επιχορηγούμενα προϊόντα, καθώς και το κατά πόσο εταιρίες κινεζικής ιδιοκτησίας επωφελούνται από τις επιχορηγήσεις του κινεζικού κράτους ενώ επιχειρούν εντός των ορίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Κομισιόν, που αναλαμβάνει τη διενέργεια των ελέγχων, δήλωσε ότι στόχος της είναι να αποτρέπει τον άδικο ανταγωνισμό και τις στρεβλώσεις της αγοράς.

Ως προς τα ηλεκτρικά οχήματα, η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι από 12 Ιουνίου επιβάλλονται νέοι δασμοί στα ηλεκτρικά οχήματα που εισάγονται από την Κίνα, λόγω υπερβολικών, όπως τις χαρακτήρισε, κρατικών επιχορηγήσεων.

Η Ε.Ε. θα επιβάλει δασμούς της τάξης του 21% σε εκείνες τις εταιρίες που κρίθηκε ότι έχουν συνεργαστεί στο πλαίσιο της έρευνας γύρω από τις παράνομες κρατικές επιχορηγήσεις, και 38,1% σε εκείνες που κρίθηκε ότι δεν έχουν συνεργαστεί. Συγκεκριμένα, επιβάλλονται δασμοί της τάξης του 17,4% στη BYD, 20% στη Geely και 38,1% στη SAIC. Οι νέοι δασμοί επιβάλλονται επιπλέον του υφιστάμενου δασμού της τάξης του 10% που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Οι προκαταρκτικοί δασμοί τίθενται σε εφαρμογή από τις 4 Ιουλίου, ενώ η σχετική έρευνα αναμένεται να συνεχιστεί έως τις 2 Νοεμβρίου, οπότε ενδεχομένως να επιβληθούν οριστικοί δασμοί, οι οποίοι συνήθως έχουν πενταετή ισχύ.

Εντωμεταξύ, στις 16 Μαΐου η Κομισιόν εκκίνησε έρευνα με αντικείμενο τα πρεσαριστά προϊόντα με επίστρωση σιδήρου ή χάλυβα ή κινεζικού κασσίτερου. Στην επίσημη εφημερίδα της Ε.Ε. αναφέρεται ότι η έρευνα προέκυψε λόγω καταγγελίας εκ μέρους της ευρωπαϊκής ένωσης χάλυβα Eurofer.

Η έρευνα αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός 14 μηνών, με την πιθανή επιβολή ενδιάμεσων δασμών σε επτά έως οκτώ μήνες.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διενεργεί επίσης έρευνα σχετικά με τις εισαγωγές ξύλινων δαπέδων. Η διαδικασία ξεκίνησε στις 16 Μαΐου, κατόπιν καταγγελίας από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Παρκέ. Ελέγχονται οι εισαγωγές συναρμολογημένων πολυεπίπεδων τμημάτων ξύλινων δαπέδων. Τα δάπεδα από μπαμπού, ή εκείνα των οποίων τουλάχιστον το άνω στρώμα αποτελείται από μπαμπού, εξαιρούνται, όπως και τα μωσαϊκά δάπεδα.

Νωρίτερα, στις 24 Απριλίου, η Κομισιόν ξεκίνησε έρευνα σχετικά με τις αγορές ιατρικών συσκευών από το κινεζικό δημόσιο. Η έρευνα αυτή είναι η πρώτη που διεξάγεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Οργάνου Διεθνών Αγορών, που στόχο έχει να αποτρέπει τις χώρες από το να προκρίνουν άδικα τοπικούς προμηθευτές. Εφόσον η Κομισιόν διαπιστώσει ότι οι Ευρωπαίοι προμηθευτές δεν έχουν δίκαιη πρόσβαση στην κινεζική αγορά, θα μπορούσε να θέσει περιορισμούς στις προσφορές που καταθέτουν οι αντίστοιχες κινεζικές εταιρίες για την ανάληψη δημοσίων έργων σε κράτη-μέλη της Ε.Ε.

Η έρευνα αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός εννέα μηνών, αν και η Κομισιόν έχει το περιθώριο παράτασης κατά πέντε μήνες.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση διερευνά παράλληλα τις επιχορηγήσεις που λαμβάνουν Κινέζοι προμηθευτές ανεμογεννητριών που προορίζονται για την Ευρώπη. Υπό έλεγχο βρίσκεται η ανάπτυξη αιολικών πάρκων στην Ισπανία, την Ελλάδα, τη Γαλλία, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, όπως ανακοίνωσε η Μαργκέτε Βεστάγκερ, αρμόδια επίτροπος, χωρίς να κατονομάσει συγκεκριμένες εταιρίες. Η Κίνα υποστηρίζει ότι η έρευνα συνιστά "διάκριση" σε βάρος κινεζικών εταιριών και συνιστά μορφή προστατευτισμού.

Η Κομισιόν αναμένεται να κλείσει την έρευνά της γύρω από τη νομιμότητα των προσφορών που κατατέθηκαν από κινεζικές εταιρίες για την κατασκευή ηλιακού πάρκου στη Ρουμανία, από τη στιγμή που οι εμπλεκόμενες εταιρίες αποσύρθηκαν από τη διαδικασία, όπως ανακοίνωσε ο Ευρωπαίος Επίτροπος Βιομηχανίας, Τιερί Μπρετόν.

Αντικείμενο της έρευνας ήταν το κατά πόσο οι κινεζικές εταιρίες που μετείχαν στη διαδικασία είχαν επωφεληθεί υπερβολικά από επιχορηγήσεις του κινεζικού κράτους, προκειμένου να διεκδικήσουν το συμβόλαιο.

Ο Μπρετόν ανακοίνωσε ότι η Κομισιόν έλαβε υπόψη της την απόσυρση των κοινοπραξιών LONGI Solar και Shanghai Electric από τη διαδικασία, επομένως κλείνει την έρευνα. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Καπως ετσι αμαξαρες που Κινα εχουν 10 χιλιαδες θα ερθουν εδω στα 25-30 χιλιαρικα και θα κανουν παλι να συμφερουν Ευρωπαϊκα αυτοκινητα για αγορα. Τι αλλο να κανει και η Κινα η οποια δεν φταιει σε τιποτα αλλα η Ευρωπαϊκη Ενωση η οποια ποτε δεν νοιαστηκε πραγματικα για τους πολιτες ολων των Ευρωπαϊκων χωρων δεν την αφηνει σε ησυχια. Ελπιζω να βρει την ακρη η Κινα και να τους παρει τα σωβρακα. Κυριολεκτικα με μονος κερδισμενους και τους καταναλωτες για μια φορα. 

  • Like 13
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, Arkin said:

Καπως ετσι αμαξαρες που Κινα εχουν 10 χιλιαδες θα ερθουν εδω στα 25-30 χιλιαρικα και θα κανουν παλι να συμφερουν Ευρωπαϊκα αυτοκινητα για αγορα. Τι αλλο να κανει και η Κινα η οποια δεν φταιει σε τιποτα αλλα η Ευρωπαϊκη Ενωση η οποια ποτε δεν νοιαστηκε πραγματικα για τους πολιτες ολων των Ευρωπαϊκων χωρων δεν την αφηνει σε ησυχια. Ελπιζω να βρει την ακρη η Κινα και να τους παρει τα σωβρακα. Κυριολεκτικα με μονος κερδισμενους και τους καταναλωτες για μια φορα. 

Οι καταναλωτές κερδισμένοι αν πάει άλλη μια βιομηχανία σχεδόν αποκλειστικά στην Κίνα;

Ειναι κερδισμένοι οι καταναλωτές που τα κινητά τηλέφωνα έχουν φτάσει πλέον όλα πάνω από χιλιάρικο;

Επισης αν πάνε όλες οι βιομηχανίες στην Κίνα, με τι λεφτα θα είσαι εσυ καταναλωτής μετά;

Επεξ/σία από dstilio
  • Like 16
  • Thanks 3
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά κάνει η ΕΕ και προσπαθεί να σώσει την βιομηχανία της αλλά δεν θα τα καταφέρει μάλλον εν τέλη. 

Επεξ/σία από JcD
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, dstilio είπε

Οι καταναλωτές κερδισμένοι αν πάει άλλη μια βιομηχανία σχεδόν αποκλειστικά στην Κίνα;

Ειναι κερδισμένοι οι καταναλωτές που τα κινητά τηλέφωνα έχουν φτάσει πλέον όλα πάνω από χιλιάρικο;

Επισης αν πάνε όλες οι βιομηχανίες στην Κίνα, με τι λεφτα θα είσαι εσυ καταναλωτής μετά;

Θα ειναι αν περνεις με 10k αυτοκινητο που αν γινοταν απο Ευρωπη θα ηθελες 30. 

Τα κινητα οχι μονο δεν εχουν παει πανω απο 1000αρικο αλλα περνεις εξαιρετικες κινηταρες με 200-250 ευρω που αν δεν ηταν η Κινα θα ηθελες 1000+ απο τις αλλες εταιριες Ευρωπαϊκες η μη. 

Να πανε οι βιομηχανιες που εχουν ανεβασει το τουπε τους και βαρανε 50 χιλιαρικα για ενα κουβα με ροδες. Υπαρχουν και σωστες εταιριες που κοστολογουν σωστα τα αυτοκινητα τους και πουλανε. 

Καπου εχουν ξεφυγει με τις τιμες και δεν θα τους βγει σε καλο. Αν δεν υπηρχε η Κινα τα πραγματα θα ηταν πολυ πολυ χειροτερα για ολους τους καταναλωτες. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 17
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, dstilio said:

Ειναι κερδισμένοι οι καταναλωτές που τα κινητά τηλέφωνα έχουν φτάσει πλέον όλα πάνω από χιλιάρικο;

Μάλλον έχεις ακριβά γούστα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Να δω τι θα κάνει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία όταν χάσει την αγορά της Κινας σε αντίποινα

Γιατί να υπάρχει πρόβλημα σε αυτό …..

Ότι ‘έκανε και πριν το 2010 που δεν ήταν στην Κινεζική αγορά…..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Να δω τι θα κάνει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία όταν χάσει την αγορά της Κινας σε αντίποινα

Ακριβώς αυτό.. Η αγορά της Κίνα είναι τεράστια και έχει χρήμα!!! 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω γείτονα που έχει αμαξι 10ετιας και τώρα ψάχνει ηλεκτρικο στα 35.000€.....🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Ξεχάστε τα αυτοκίνητα για λίγο Έλληνες,και βάλτε όλοι αυτόνομα η υβριδικά φωτοβολταϊκά........

Όλοι έχετε από 1-2 αυτοκίνητα.....

Επενδύστε στο ρεύμα του σπιτιού 10.000 για πλήρη αυτονομία,η υβριδικά με 5.000 και την ΔΕΗ σχεδόν μόνο στα πάγια......

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχαν καλομαθει τοσα χρονια με τα υπερκερδη οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες , και τωρα  που εχουν παει τα περιττωματα στη καλτσα  τρεχουν και δεν φτανουν , επιβαλλουν δασμους για να αποτρεψουν την αγορα κινεζικων ηλεκτρικων αυτοκινητων , αντι να βγαλουν πιο οικονομικα αυτοκινητα για τους ευρωπαιους καταναλωτες , δυστυχως για αυτους ειναι ηδη αργα , προσωπικα αν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε ευρωπαικο η σε κινεζικο στα ιδια λεφτα θα επαιρνα το κινεζικο , και απο τη στιγμη που η Κινα εχει τη μεγαλυτερη παραγωγη σπανιων γαιων που ειναι απαραιτητα για την κατασκευη των ηλεκτρικων αυτοκινητων και μπαταριων , δεν βλεπω με ποιο τροπο θα μπορεσει η Ευρωπη να αντιδρασει , η επιβολη δασμων ειναι μπουμερανγκ , χρειαζονται σκληρες και επωδυνες αποφασεις στη Ευρωπη , αλλα δεν υπαρχει ηγετης που να εχει τα κοτσια να τις παρει , αυτη τη στιγμη τουλαχιστον 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι η Κίνα έχει φτιάξει βαριά βιομηχανία για να παράγει φτηνά φωτοβολταϊκά, ανεμογεννήτριες και ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενδιαφέρει κανέναν από τους "επιτρόπους" ως προς τη γεωπολιτική του σημασία για την απεξάρτηση των Κινέζων από το πετρέλαιο ή πιστεύουμε έστησαν όλο αυτό για να πουλήσουν κάνα αμαξάκι στους Ευρωπαίους;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 minutes ago, dstilio said:

Οι καταναλωτές κερδισμένοι αν πάει άλλη μια βιομηχανία σχεδόν αποκλειστικά στην Κίνα;

Ειναι κερδισμένοι οι καταναλωτές που τα κινητά τηλέφωνα έχουν φτάσει πλέον όλα πάνω από χιλιάρικο;

Επισης αν πάνε όλες οι βιομηχανίες στην Κίνα, με τι λεφτα θα είσαι εσυ καταναλωτής μετά;

Αλλα αν ο Ευρωπαίος κατασκευαστής εχει τα κεντρικά του στη Γερμανία και φτιάχνει τα αμαξια στην Κίνα, ολα οκ. 

Αν ο Ευρωπαίος εχει ολο το support του Ινδία, ειναι ολα οκ. 

Αν ο Ευρωπαίος εχει κανει συμφωνίες για χρόνια για αεριο μονο απο Ρωσία, με συμφωνίες κατω απο το τραπέζι, ολα καλα. Τωρα ειναι κακοι οι αλλοι. 

Οι Ευρωπαίοι της διαφθοράς κοιμούνται οπως έστρωσαν. Παίρνει και εμας η μπαλα αλλα τι να κάνεις, η μπιζνα κανει κύκλο, περασε η φαση της ευμάρειας και μπαινουμε στα ζορικα. Τα πολυ ζορικα ειναι μπροστά. 

 

Τους δασμούς τους επεβαλε και η Τουρκία (η οποία παιζει σε εφτα ταμπλό) στα κινέζικα αυτοκίνητα. 


Οι καλοι τωρα ειναι οι Ινδοι. Μιας και η Ινδια ειναι η νεα μεγαλη αγορα και χωρα εργοστασιο.

Επεξ/σία από dbrillis
  • Like 12
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...