Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, 

Συγγενικό μου πρόσωπο έχει ξεκινήσει αποπληρωμή πιστωτικής. Έχει γίνει διακανονισμός από το 2022. Πήρε εντολή να ξεκινήσει την πληρωμή το Φλεβάρη του 2023. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το χρέος κάλεσε πριν 2 μέρες και είπε πως έπρεπε να έχει ξεκινήσει η αποπληρωμή από το 2022, ενώ δεν είχε ενημερώσει και έτσι ο συγγενής μου βρέθηκε με ληξηπρόθεσμο 1030€. Ζητήσαμε την τηλεφωνική κλήση του 2023 προκειμένου να αποδείξουμε πως δεν είχε γίνει τότε ενημέρωση για ληξηπρόθεσμο (επικοινώνησε η εταιρεία όταν θα ξεκινούσε η αποπληρωμή), αλλά μας είπαν πως οι κλήσεις κρατώνται για 1 έτος και γι' αυτό κάλεσαν 1.5 χρόνο αργότερα, για να μην έχουμε αποδείξεις. Εκτός αυτών, έγινε εκ νέου διακανονισμός για τα 1000€ και αιτηθήκαμε μια βεβαίωση με email και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μας την στείλουν λέγοντας "δεν γίνεται".

Γνωρίζει κανείς ποια τα δικαιώματα μας/υποχρεώσεις της εταιρείας όσον αφορά στην ενημέρωση και βεβαίωση;

Ίσως συμβουλεύουμε και δικηγόρο, αλλά θα εκτιμούσα και γνώμες/εμπειρίες από τον κόσμο που τα βιώνει καθημερινά τέτοια θέματα. 

Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Δημοσ.
54 minutes ago, Gandalf_the_greek said:

Καλησπέρα σε όλους, 

Συγγενικό μου πρόσωπο έχει ξεκινήσει αποπληρωμή πιστωτικής. Έχει γίνει διακανονισμός από το 2022. Πήρε εντολή να ξεκινήσει την πληρωμή το Φλεβάρη του 2023. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το χρέος κάλεσε πριν 2 μέρες και είπε πως έπρεπε να έχει ξεκινήσει η αποπληρωμή από το 2022, ενώ δεν είχε ενημερώσει και έτσι ο συγγενής μου βρέθηκε με ληξηπρόθεσμο 1030€. Ζητήσαμε την τηλεφωνική κλήση του 2023 προκειμένου να αποδείξουμε πως δεν είχε γίνει τότε ενημέρωση για ληξηπρόθεσμο (επικοινώνησε η εταιρεία όταν θα ξεκινούσε η αποπληρωμή), αλλά μας είπαν πως οι κλήσεις κρατώνται για 1 έτος και γι' αυτό κάλεσαν 1.5 χρόνο αργότερα, για να μην έχουμε αποδείξεις. Εκτός αυτών, έγινε εκ νέου διακανονισμός για τα 1000€ και αιτηθήκαμε μια βεβαίωση με email και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μας την στείλουν λέγοντας "δεν γίνεται".

Γνωρίζει κανείς ποια τα δικαιώματα μας/υποχρεώσεις της εταιρείας όσον αφορά στην ενημέρωση και βεβαίωση;

Ίσως συμβουλεύουμε και δικηγόρο, αλλά θα εκτιμούσα και γνώμες/εμπειρίες από τον κόσμο που τα βιώνει καθημερινά τέτοια θέματα. 

Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Ειστε υποχρεωμενος να πληρωσετε το χρεος, τοσο απλα......

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι τύποι γενικά έχουν ΣΟΒΑΡΟ θέμα να επικοινωνούν με mail, γιατί προφανώς έτσι θα δεσμευτούν, ενώ με μπλά μπλά λόγια του αέρα....

Το βίωσα και εγώ σε μια αποπληρωμή. Ετυχε να μου πέσουν κάποια χρήματα και βρήκα την ευκαιρία να τους ξεφορτωθώ.

Η προσφορά μου δώσανε δεν θέλανε επ ουδενί να σταλεί σε mail παρά μόνο τηλεφωνικά, όσο και αν επέμενα.

Είπα να το ρισκάρω η αλήθεια είναι. Τους είπα όμως επιγραμματικά. Εφόσον τηρήσω τους όρους απο την δική μου πλευρά, θέλω και εξοφλητήριο για να μην βρεθώ πάλι στην θέση να συζητάμε τα ίδια...

Παραδόξως κρατήσανε τον λόγο τους εν τέλει.

Τώρα στην δική σου περίπτωση ο δικηγόρος μάλλον είναι μονόδρομος, αφού πρακτικά είναι ο λόγος τους εναντίον του δικού σου, αφού δεν υπάρχει κάτι σε αποδεικτικό είτε σε mail είτε σε καταγεγραμμένο τηλέφωνο.

Επεξ/σία από piiii
Δημοσ.

 

Δεν υπαρχει καπου καταγεγραμμενο ποσες δοσεις πρεπει να πληρωσεις? ενα πλανο, κατι

ο εκ νεου διακανονισμος εχει γινει μονο προφορικα?

Δημοσ.

Θα  σου πω για τις δικές μου εμπειρίες από 2 περιπτώσεις.

 

1. Από γραφείο διαχείρησης ληξιπρόθεσμων εκ μέρους της Alpha η επικοινωνία έγινε τηλεφωνικά αλλά η όλη τελική διαδικασία έγινε σε κατάστημα της Alpha οπότε και ότι μου είπαν έτσι και ήταν.

2. Από γραφείο διαχείρησης ληξιπρόθεσμων εκ μέρους της Πειραιώς έγινε αρχική τηλεφωνική επικοινωνίας στην συνέχεια έγινε mail από την πλευρά τους με αναλυτικά τι θα πληρώσω και στην συνέχεια αφού έστειλα την πληρωμή άμεσα μου έστειλαν και βεβαίωση εξόφλησης με email.

 

Προσωπικά εάν δεν μου έστελναν τίποτα δεν θα προχωρούσα και θα έβαζα δικηγόρο.

  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, Gandalf_the_greek said:

Καλησπέρα σε όλους, 

Συγγενικό μου πρόσωπο έχει ξεκινήσει αποπληρωμή πιστωτικής. Έχει γίνει διακανονισμός από το 2022. Πήρε εντολή να ξεκινήσει την πληρωμή το Φλεβάρη του 2023. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το χρέος κάλεσε πριν 2 μέρες και είπε πως έπρεπε να έχει ξεκινήσει η αποπληρωμή από το 2022, ενώ δεν είχε ενημερώσει και έτσι ο συγγενής μου βρέθηκε με ληξηπρόθεσμο 1030€. Ζητήσαμε την τηλεφωνική κλήση του 2023 προκειμένου να αποδείξουμε πως δεν είχε γίνει τότε ενημέρωση για ληξηπρόθεσμο (επικοινώνησε η εταιρεία όταν θα ξεκινούσε η αποπληρωμή), αλλά μας είπαν πως οι κλήσεις κρατώνται για 1 έτος και γι' αυτό κάλεσαν 1.5 χρόνο αργότερα, για να μην έχουμε αποδείξεις. Εκτός αυτών, έγινε εκ νέου διακανονισμός για τα 1000€ και αιτηθήκαμε μια βεβαίωση με email και ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μας την στείλουν λέγοντας "δεν γίνεται".

Γνωρίζει κανείς ποια τα δικαιώματα μας/υποχρεώσεις της εταιρείας όσον αφορά στην ενημέρωση και βεβαίωση;

Ίσως συμβουλεύουμε και δικηγόρο, αλλά θα εκτιμούσα και γνώμες/εμπειρίες από τον κόσμο που τα βιώνει καθημερινά τέτοια θέματα. 

Συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Ποιος είναι ο διακανονισμός που έχει γίνει;

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, tutuyo είπε

 

Δεν υπαρχει καπου καταγεγραμμενο ποσες δοσεις πρεπει να πληρωσεις? ενα πλανο, κατι

ο εκ νεου διακανονισμος εχει γινει μονο προφορικα?

Ο αρχικός διακανονισμός είχε γίνει κανονικά, όχι μόνο προφορικά. Ο εκ νέου διακανονισμός για τα 1000€ είναι εντελώς προφορικός

25 λεπτά πριν, vanni είπε

Θα  σου πω για τις δικές μου εμπειρίες από 2 περιπτώσεις.

 

1. Από γραφείο διαχείρησης ληξιπρόθεσμων εκ μέρους της Alpha η επικοινωνία έγινε τηλεφωνικά αλλά η όλη τελική διαδικασία έγινε σε κατάστημα της Alpha οπότε και ότι μου είπαν έτσι και ήταν.

2. Από γραφείο διαχείρησης ληξιπρόθεσμων εκ μέρους της Πειραιώς έγινε αρχική τηλεφωνική επικοινωνίας στην συνέχεια έγινε mail από την πλευρά τους με αναλυτικά τι θα πληρώσω και στην συνέχεια αφού έστειλα την πληρωμή άμεσα μου έστειλαν και βεβαίωση εξόφλησης με email.

 

Προσωπικά εάν δεν μου έστελναν τίποτα δεν θα προχωρούσα και θα έβαζα δικηγόρο.

Ευχαριστώ!

53 λεπτά πριν, piiii είπε

Οι τύποι γενικά έχουν ΣΟΒΑΡΟ θέμα να επικοινωνούν με mail, γιατί προφανώς έτσι θα δεσμευτούν, ενώ με μπλά μπλά λόγια του αέρα....

Το βίωσα και εγώ σε μια αποπληρωμή. Ετυχε να μου πέσουν κάποια χρήματα και βρήκα την ευκαιρία να τους ξεφορτωθώ.

Η προσφορά μου δώσανε δεν θέλανε επ ουδενί να σταλεί σε mail παρά μόνο τηλεφωνικά, όσο και αν επέμενα.

Είπα να το ρισκάρω η αλήθεια είναι. Τους είπα όμως επιγραμματικά. Εφόσον τηρήσω τους όρους απο την δική μου πλευρά, θέλω και εξοφλητήριο για να μην βρεθώ πάλι στην θέση να συζητάμε τα ίδια...

Παραδόξως κρατήσανε τον λόγο τους εν τέλει.

Τώρα στην δική σου περίπτωση ο δικηγόρος μάλλον είναι μονόδρομος, αφού πρακτικά είναι ο λόγος τους εναντίον του δικού σου, αφού δεν υπάρχει κάτι σε αποδεικτικό είτε σε mail είτε σε καταγεγραμμένο τηλέφωνο.

Σας ευχαριστώ!

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Ειστε υποχρεωμενος να πληρωσετε το χρεος, τοσο απλα......

Προφανώς, δεν πάμε σε αποφυγή των πληρωμών, αλλά σε βεβαίωση πως δεν θα ζητήσουν κάτι παραπάνω αργότερα 

21 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ποιος είναι ο διακανονισμός που έχει γίνει;

Γύρω στα 65€/μήνα (δεν θυμάμαι το ολικό πόσο) και είχαν πει θα ειδοποιούσαν για την έναρξη της αποπληρωμής. Ειδοποίησαν για το Φλεβάρη του '23. Έρχονται 1.5 χρόνο αργότερα να πουν "ααα έπρεπε να αρχίσετε από το '22, ορίστε ένα ληξηπρόθεσμο 1000€". Οδηγηθήκαμε σε νέο διακανονισμό για τα 1000€ 

  • Moderators
Δημοσ.
13 minutes ago, Gandalf_the_greek said:

Γύρω στα 65€/μήνα (δεν θυμάμαι το ολικό πόσο) και είχαν πει θα ειδοποιούσαν για την έναρξη της αποπληρωμής. Ειδοποίησαν για το Φλεβάρη του '23. Έρχονται 1.5 χρόνο αργότερα να πουν "ααα έπρεπε να αρχίσετε από το '22, ορίστε ένα ληξηπρόθεσμο 1000€". Οδηγηθήκαμε σε νέο διακανονισμό για τα 1000€ 

Γιατί αναφέρεις το «ληξιπρόθεσμο των 1000 ευρώ» τόσο εμφατικά;

Πόσο να ήταν το ποσό ενάμιση χρόνο πριν; 800-900 ευρώ; Δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη η διαφορά.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Malthador είπε

Γιατί αναφέρεις το «ληξιπρόθεσμο των 1000 ευρώ» τόσο εμφατικά;

Πόσο να ήταν το ποσό ενάμιση χρόνο πριν; 800-900 ευρώ; Δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη η διαφορά.

Διότι έπρεπε να αρχίσει η αποπληρωμή κάποιους μήνες νωρίτερα, γεγονός που δεν είχε γνωστοποιήσει η εταιρία και πλέον η ίδια η εταιρία το θεωρεί ληξιπρόθεσμο. Το αναφέρω καθώς ζητήσαμε μια βεβαίωση για τον νέο διακανονισμό που κάναμε για το πόσο των 1000€ και δεν μας την δίνουν 

Δημοσ.

Έχεις κάποιο email της εταιρείας έτσι ώστε να τους στείλεις εσύ email πρώτος αντί να ζητάς πράγματα από το τηλέφωνο και αυτοί αρνούνται να τα στείλουν; 

Επίσης σε ενημερώνουν στην αρχή της κλήσης αν η κλήση ηχογραφείται; αν ναι, τότε με το που τελειώνει η κλήση να στέλνεις email και να ζητάς την κλήση. 

Επίσης να ζητήσεις αντίγραφο όλων των προσωπικών σου δεδομένων και αρχείων που έχουν για εσένα (και πάλι γραπτά). Εντός 30 ημερών πρέπει να σου απαντήσουν, για ότι έχει να κάνει με προσωπικά δεδομένα. 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Malthador είπε

Γιατί αναφέρεις το «ληξιπρόθεσμο των 1000 ευρώ» τόσο εμφατικά;

Πόσο να ήταν το ποσό ενάμιση χρόνο πριν; 800-900 ευρώ; Δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη η διαφορά.

Γιατί κατά μία έννοια τον φορτώσανε με @@@σιάτικα...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...