3oxic Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας, Είναι τώρα 2-3 μήνες που μου έρχονται οι λογαριασμοί φουσκωμένοι. Έχω συμβόλαιο με την vodafone ονομαζόμενο RED με κόστος 28 ευρώ το μήνα και μου έρχεται 33, 35, 36 ευρώ και όσο πάει και αυξάνεται. Την πρώτη φορά που κάλεσα την vodafone είπα να μιλήσω με κάποια υπεύθυνο γιατί η υπάλληλος επέμενε ότι εγώ έχω βάλει τον αριθμό μου κάπου και είπα να με χρεώσουν. Της είπα ότι αρχικά δεν μου ήρθε κάποιο sms ότι είναι να χρεωθώ και αν δέχομαι να χρεωθώ η κάτι τέτοιο. Και μου λέει πως δεν χρειάζεται να αποδεχθώ κάτι (εδώ έπεσα από τα σύννεφα και γέλασα ταυτόχρονα), και πως τρίτες εταιρίες μπορούν να με χρεώνουν χωρίς την συναίνεση μου επειδή βρίσκομαι απλά στην σελίδα τους. Όπως καταλαβαίνετε άκρη δεν έβγαλα και ζήτησα κατευθείαν κάποιον υπεύθυνο. Η υπεύθυνος μου ανέφερε ότι έτυχε να μπει σε σελίδα με συνταγές και να την χρεώσουν και αυτήν. Υπάλληλος της vodafone μου λέει πως έχει πέσει θύμα απάτης που διαμεσολαβήτης είναι η ίδια η vodafone. Ζητάω να μου μπλοκάρουν αυτές τις χρεώσεις και αναφέρω πως αμφισβητώ τις έξτρα χρεώσεις και δεν τις πληρώνω. Πληρώνω ότι αναγράφει στο συμβόλαιο. Μπαίνει ο επόμενος μήνας αφού έχει γίνει αυτή η συζήτηση μου ξαναέρχεται φουσκομένος ο λογαριασμός. Η vodafone πέρα βρέχει, σαν να μην είπα, σαν να μην έχει γίνει ποτέ τίποτα. Δεν πληρώνω τον λογαριασμό, έρχεται ο παραεπόμενος πάλι φουσκωμένος. Μιλάω με έναν τύπο από την vodafone για να κόψω το συμβόλαιο ο οποίος μετά από πολύ επιμονή ότι 'εγώ ο συνδρομητής φταίω σε όλα και καμία ευθύνη δεν έχει η vodafone' παραδέχεται από μόνος του ΄και εγώ έχω κάνει αυτή τη βλακεία και με χρέωσαν τι να κάνω τα πλήρωσα΄ και μόλις τον ρώτησα τι βλακεία έκανε κοκάλωσε. Για να φύγω μου είπε και να 'σπάσω' το συμβόλαιο θα πρέπει να πληρώσω 120 ευρώ. Επομένως εμ με χρεώνουν εμ με κρατάνε θύμα, λέγοντας μου πως αν θες να φύγεις πλήρωσε. Έχω ζητήσει τις συνομιλίες που σας ανέφερα με τους 2 υπαλλήλους, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά σε περίπτωση που έρθει κανένα κοστούμι περίεργο να έχω τις συνομιλίες πως οι ίδιοι οι υπάλληλοι μου παραδέχονται ότι έχουν πέσει θύμα αλλά ταυτόχρονα υποστηρήζουν ότι εγώ έχω κάνει το λάθος, και τους έχω πει να με μπλοκάρουν από τέτοιες υπηρεσίες. Και το κερασάκι στην τούρτα, δεν με αφήνουν να φύγω. Μιλάμε για χρεώσεις που αυξάντονται συνεχώς και μέχρι τώρα βρίσκονται στο 1/3 του λογαριασμού μου το μήνα. Να σας αναφέρω πως οι χρεώσεις αναγράφονται σαν clubxzone. Σε τέτοια σελίδα ουδέποτε έχω μπεί πόσο μάλλον να βάλω τον αριθμό μου. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος 1.έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο, 2. γνωρίζει πόσο εύκολο(χωρίς τα κόστοι) είναι να φύγεις από μία εταιρία ενω είσαι σε συμβόλαιο και θες να πας σε άλλη. Επεξ/σία 11 Ιουνίου 2024 από 3oxic
Kag1ante Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2024 Από παρόμοιο θέμα πριν 5 χρόνια: H Clubxzone είναι συνδρομητική υπηρεσία αποκλειστικά για χρήστες Vodafone. Για την χρήση της υπηρεσίας θα πρέπει να είσαι άνω των 18 ετών. Η χρήση της παρούσας υπηρεσίας από ανηλίκους απαγορεύεται. Με την συνδρομή σου στην υπηρεσία Clubxzone απολαμβάνεις όλο το περιεχόμενο της σελίδας http://gr.clubxzone.com χωρίς περιορισμούς. Η συνδρομή ενεργοποιείται σερφάροντας μέσω του δικτύου της Vodafone και ενδέχεται να υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις, ανάλογα με τη συμφωνία που έχεις με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας όσον αφορά την χρήση δεδομένων. Το κόστος της υπηρεσίας με πλήρη πρόσβαση στα videos είναι 3,62€ (συμπ. ΦΠΑ) την εβδομάδα, με απευθείας χρέωση στον λογαριασμό VODAFONE. Για διαγραφή κάνε κλίκ εδώ. Εξυπηρέτηση πελατών στο 211 012 0187 ή με e-mail στο [email protected]. Πάροχος υπηρεσίας: Data SMS Greece ΜΕΠΕ, 25ης Μαρτίου 11, Χαλάνδρι, 15233. Δες τους Γενικούς όρους και Προϋποθέσεις. ΓIA ΔIAΓPAΦH EΠIΣKEΦTEITE TO SITE THΣ YΠHPEΣIAΣ gr.clubxzone.com H KAΛEΣTE ΣTO 13830 / 1399. 1
hdtess33 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Ακόμα τα κάνουν αυτά? Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν άλλαξα πάροχο ήταν φραγή σε πενταψήφια. Γενικά αδιανόητο πως συνεχίζει να συμβαίνει. Ίσως θα έπρεπε να απευθυνθείς στον συνήγορο του καταναλωτή. Στο site της Vodafone γράφει αυτο Πώς θα καταλάβω οτι χρεώνομαι από συνδρομητικές υπηρεσίες; Η Vodafone εντοπίζει πως έχει γίνει εγγραφή σε χρεώσιμη υπηρεσία από το πρώτο sms που θα λάβεις και σου στέλνει μέσα στο πρώτο 24ωρο δωρεάν ενημέρωση που περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία της υπηρεσίας που έχεις εγγραφεί, της εταιρείας που ανήκει, το κόστος αυτής αλλά και τον τρόπο απενεργοποίησης. Κάθε τηλεφωνική γραμμή έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί οποιαδήποτε υπηρεσία φωνής ή sms. Για παράδειγμα, κάθε γραμμή έχει τη δυνατότητα να κάνει διεθνείς κλήσεις ή να στέλνει mms, ωστόσο, αν δε γίνει χρήση δεν υπάρχει χρέωση. Το ίδιο ισχύει και με τα 5ψήφια sms τρίτων εταιρειών. Υπάρχει η δυνατότητα στη γραμμή αλλά αν δε γίνει χρήση ή εγγραφή σε κάποια υπηρεσία, δεν λαμβάνεις 5ψήφια sms τρίτων εταιρειών άρα δεν υπάρχει κάποια ανεπιθύμητη χρέωση. Η χρέωση που έχεις εξαρτάται από την τρίτη εταιρεία και είναι ανάλογη με την υπηρεσία που έχεις κάνει εγγραφή. Υπάρχουν υπηρεσίες που χρεώνουν εφάπαξ και υπηρεσίες που έχουν εβδομαδιαία ή και μηνιαία συνδρομή. Εάν θελήσεις να ενεργοποιήσεις φραγή σε χρεώσιμες υπηρεσίες τρίτων διάβασε εδώ. Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2024 από hdtess33
dpz4 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2024 Όλοι ίδιοι απατεώνες είναι. Μου συνεβει πριν έναν μηνά περίπου στην cosmote. Απαίτησα την διαγραφή της χρέωσης και τελικά το δέχθηκαν (τυχερός είμαι) και να υπάρξει φραγή στα πενταψηφια ή όπως τα λένε αυτοί, μιας και τέτοια φραγή έχω βάλει εδώ και πολλά χρονιά αλλά παρακάμφθηκε. Τελικά με καθοδήγησαν πως να το κάνω εγώ μέσα από την σελίδα τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα