Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά στην παρέα.

Αναζητώ να ακούσω εμπειρίες από κατόχους του Honda ΝΧ500 και tips από πρώτη φάση εξοπλισμού, π.χ. σχάρα, πίσω βαλιτσάκι, κάγκελα προστασίας, κα.
Κάποια δικά του (σχάρα;) ή μόνο aftermarket;

Είμαι κοντά στο να το επιλέξω.

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Την έκανα test-ride και νιώθω ότι είναι λίγο μικρή για ψηλότερους (>1,85μ).

Κατά τα άλλα, πάντα εξαιρετική Honda σε κραδασμούς σχεδόν βούτυρο, όταν ανεβαίνεις στον ανταγωνισμό και κάνουν σαν κομπρεσέρ.

Δημοσ.
2 hours ago, kostasgr78 said:

Την έκανα test-ride και νιώθω ότι είναι λίγο μικρή για ψηλότερους (>1,85μ).

Κατά τα άλλα, πάντα εξαιρετική Honda σε κραδασμούς σχεδόν βούτυρο, όταν ανεβαίνεις στον ανταγωνισμό και κάνουν σαν κομπρεσέρ.

αν είσαι όντος 1,85 ξεχνάς τετοια μηχανη, ειμαι 1,90 98 κιλά οριακά για μονκαβαλο μου κανουν λογικά με 1,85 δεν θα απέχεις πολύ στα κιλά που σημαινει όπως το πάρεις ετσι σε λίγο καιρό και θα μετανιώσει αρκετα καθώς πολλά πράγματα θα ειναι δύσκολα να γίνουν
 

Δημοσ.

Είμαι παραπάνω από το όριο που ανέφερα, και βλέπω ότι τα μόνα Adventure μηχανάκια στα μεγέθη μας, χρειάζονται 20000 ευρώ (+-). 😐

Δημοσ.
8 hours ago, kostasgr78 said:

Είμαι παραπάνω από το όριο που ανέφερα, και βλέπω ότι τα μόνα Adventure μηχανάκια στα μεγέθη μας, χρειάζονται 20000 ευρώ (+-). 😐

ποσά κιλα εισαι ποια 120? δες το voge 900dsx (αν και λογο τεράστιας ζητησης αναμονη θα πωναει)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναφέρομαι σε ανεμοκάλυψη λόγω ύψους και στο πώς έχεις άνετα τοποθετημένα τα πόδια λόγω ύψους, που αν καθίσεις σε πιο κοντά μηχανάκια, μετά από κάποια ώρα νιώθεις ότι θέλεις να κάνεις στάση να τεντώσεις τα πόδια.

Την NX500 την ένιωσα λίγο κοντή. Την οδήγησα λίγη ώρα και νιώθω ότι δεν είχα το χρόνο να δω κυρίως για τα πόδια πόσο κουράζει.

Επεξ/σία από kostasgr78
Δημοσ.

δεν υπαρχει σε αυτα τα λεφτα κατι μεγαλυτερο εκτος αν πας σε μεταχειρισμένο. οι μεγαλυτερες ξεκινανε απο 11κ

εκτος αν θες να πας σε κινεζικο πχ 702

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Βλέπω ότι πρακτικά δεν έχει σοβαρό ανταγωνισμό στην κατηγορία του.

Για ψηλότερη θέση οδήγησης πρέπει να πάει κανείς το λιγότερο στα 12-13, βλ. Tenere ... και άλλο γενικό προσανατολισμό μηχανής.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Βλέπω ότι πρακτικά δεν έχει σοβαρό ανταγωνισμό στην κατηγορία του.

Για ψηλότερη θέση οδήγησης πρέπει να πάει κανείς το λιγότερο στα 12-13, βλ. Tenere ... και άλλο γενικό προσανατολισμό μηχανής.

αν δεν βιαζεσαι περιμενεις να δεις αν θα βγαλει προβληματα το 900ds. αλλιως σκεψου για αφτερ πατητηρια στο 500 μηπως κατεβασεις πιο χαμηλα τα ποδια. υπαρχουν κατι (ακριβα) που γυρνανε αναποδα και πεφτουν 2 ποντους πιο κατω. ομως η μηχανη αυτη ΔΕΝ ειναι για ψηλους. δες καλυτερα το νεο στρομ, πολυ ανωτερη μηχανη σε πολυ καλυτερη τιμη απο το 500. 

Δημοσ.
11 minutes ago, basilis_k6 said:

αν δεν βιαζεσαι περιμενεις να δεις αν θα βγαλει προβληματα το 900ds. αλλιως σκεψου για αφτερ πατητηρια στο 500 μηπως κατεβασεις πιο χαμηλα τα ποδια. υπαρχουν κατι (ακριβα) που γυρνανε αναποδα και πεφτουν 2 ποντους πιο κατω. ομως η μηχανη αυτη ΔΕΝ ειναι για ψηλους. δες καλυτερα το νεο στρομ, πολυ ανωτερη μηχανη σε πολυ καλυτερη τιμη απο το 500. 

το εχω το 900 εγω κάπου 4000 χιλιόμετρα κανένα θέμα (μικρο η μεγάλο)

παντος θα πω κατι σημαντικό το 900 δεν μπορει να είναι 500 και το ανάποδο.... αυτα που κανεις με 500 δεν ειναι ευκολα να γινουν με το 900 και ακριβός το ανάποδο

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

το εχω το 900 εγω κάπου 4000 χιλιόμετρα κανένα θέμα (μικρο η μεγάλο)

παντος θα πω κατι σημαντικό το 900 δεν μπορει να είναι 500 και το ανάποδο.... αυτα που κανεις με 500 δεν ειναι ευκολα να γινουν με το 900 και ακριβός το ανάποδο

νομιζω ειναι προφανες αυτο.

το μοτερ παντως ειναι δοκιμασμένο, με τα οποια προβληματα ειχε να εχουν λυθει εδω και αρκετα χρονια. αμα δεν βαριεσαι κανε και ενα μινι review 10 γραμμες. ειναι ωραιο μηχανακι και το κοιταω να σου πω την αληθεια αν και δεν θελω να ξαναπαω σε κατι τοσο βαρυ και φοβαμαι οτι ειναι οντως βαρυ σε αισθηση. 

Δημοσ.
Just now, basilis_k6 said:

νομιζω ειναι προφανες αυτο.

το μοτερ παντως ειναι δοκιμασμένο, με τα οποια προβληματα ειχε να εχουν λυθει εδω και αρκετα χρονια. αμα δεν βαριεσαι κανε και ενα μινι review 10 γραμμες. ειναι ωραιο μηχανακι και το κοιταω να σου πω την αληθεια αν και δεν θελω να ξαναπαω σε κατι τοσο βαρυ και φοβαμαι οτι ειναι οντως βαρυ σε αισθηση. 

μοτερ είναι αυτό που είναι με μια πολύ απότομη άμεση επιτάχυνση (σχετικά παράλογη για adventure μηχανή θα έλεγα)
review ειχα κανει πριν καποια χιλομετρα το εχουν ανεβασει και στο voge club (παραθετω link) μεχρι τωρα δεν εχει αλλαξει κατι το αντιθετο οσο στρωνει καλυτερα λειτουργει ο κινιτηρας)

https://vogemotoclub.gr/user-review-voge-ds900x/ 

τωρα αν θα άλλαζα Κάτια ναι θα έλεγα θα έβαζα την πολύ ακριβή αλυσίδα της rk καπου στα 170 ευρω(όταν την οδηγήσεις θα νομίζεις ότι είσαι με ιμάντα) και θα άλλαζα τακάκια σε κάτι ποιο προοδευτικό γιατί στο χώμα ήταν λίγο απότομη η απόκρισή φρένου(σε ποιο μαλακό τυπου dp 622 /623 θα είναι ποιο κοντά στης ανάγκες μου και ας χάσω στο φρενάρισμα υπο πίεση α και δεν θα ακούω φασαρία απο φρενα )

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

μοτερ είναι αυτό που είναι με μια πολύ απότομη άμεση επιτάχυνση (σχετικά παράλογη για adventure μηχανή θα έλεγα)
review ειχα κανει πριν καποια χιλομετρα το εχουν ανεβασει και στο voge club (παραθετω link) μεχρι τωρα δεν εχει αλλαξει κατι το αντιθετο οσο στρωνει καλυτερα λειτουργει ο κινιτηρας)

https://vogemotoclub.gr/user-review-voge-ds900x/ 

τωρα αν θα άλλαζα Κάτια ναι θα έλεγα θα έβαζα την πολύ ακριβή αλυσίδα της rk καπου στα 170 ευρω(όταν την οδηγήσεις θα νομίζεις ότι είσαι με ιμάντα) και θα άλλαζα τακάκια σε κάτι ποιο προοδευτικό γιατί στο χώμα ήταν λίγο απότομη η απόκρισή φρένου(σε ποιο μαλακό τυπου dp 622 /623 θα είναι ποιο κοντά στης ανάγκες μου και ας χάσω στο φρενάρισμα υπο πίεση α και δεν θα ακούω φασαρία απο φρενα )

ολοι οι χαρτες το εχουν το "θέμα" αυτο? φασαρια απο τα φρενα δεν ειχα ποτε σε μηχανη. σκουζουν?

Δημοσ.
2 minutes ago, basilis_k6 said:

ολοι οι χαρτες το εχουν το "θέμα" αυτο? φασαρια απο τα φρενα δεν ειχα ποτε σε μηχανη. σκουζουν?

οχι μόνο το sport και road το Έχει rain και enduro (που δεν συναστώ να το βάλει κάποιος που δεν ξέρει τι Κάνει) δεν το Κάνει
Φρένα Είναι για κάποιο λόγο (τακάκια) σκληρά ακριβά τακάκια της brembo που δεν έχουν λόγο ύπαρξής σε αυτή την μηχανή και λογικό να σκούζουν (όταν δεν τα πατάς) γιατί Είναι ότι ποιο σκληρό υπάρχει και Είναι καθαρά για επιδώσεις, εγώ θα βάλω με την πρώτη ευκαιρία κάτι ποιο μαλακό ποιο φθηνό που ποιο πολύ ταιριάζει στον χαρακτήρα της μηχανής

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...