Προς το περιεχόμενο

Honda E-Clutch τεχνολογία


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά χαρά στην παρεά.

Μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία που φέρνει η Honda στη σύμπλεξη, που δεν χρειάζεται να κάνεις κάποιος χρήση της μανέτας.

Γνωρίζει τυχόν κανείς ποιές μοτοσυκλέτες της Honda θα φορέσουν την τεχνολογία E-Clutch;

https://global.honda/en/tech/Honda_E-Clutch/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Black Demis είπε

παντος εχω κανει τεστ drive παρα πολύ καλή τεχνολογία και αρκετά απλη

Είναι σκληρός ο κάτω μοχλός σκέτος χωρίς μανέτα, όπως στα παπιά ή έχει πιο μαλακή αίσθηση;

Διερευνώ αν θα έρθει σε Adventure μοντέλα, π.χ. NX500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, kostasgr78 said:

Είναι σκληρός ο κάτω μοχλός σκέτος χωρίς μανέτα, όπως στα παπιά ή έχει πιο μαλακή αίσθηση;

Διερευνώ αν θα έρθει σε Adventure μοντέλα, π.χ. NX500.

σαν αισθηση? ειναι ιδιος σαν να πατας συμπλεκτη στο cb650 δεν αλλάζει κατι (πρακτικά για σένα παταει τον συμπλέκτη ενας ηλεκτρικός μηχανισμός που συνδεεται σε ενα πρόγραμμα καμία σχέση με παπια)

nx500 πρακτικά δεν το παραγει η ίδια η honda ισος θα ειναι τελευταίο μοντέλο και αν το βαλει ποτέ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο είχα για service το VFR, μου έδωσαν το CBR650R του 24 με το e-clutch.

Πολύ πιο στρωτό από quickshifter, κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Δεν χρειάζεται να ακουμπήσεις τον συμπλέκτη ακόμα και για αργές μανούβρες σε parking κτλ.

Εξαιρετικό. 

Αν θέλω να βρώ κάτι αρνητικό είναι πως η μια πλευρά του κινητήρα (δεξιά) εξέχει αρκετά σε σχέση με την άλλη. Δεν είναι και moto guzzi σε εύρος, αλλά φαίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 minutes ago, RedEnergy said:

Όσο είχα για service το VFR, μου έδωσαν το CBR650R του 24 με το e-clutch.

Πολύ πιο στρωτό από quickshifter, κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Δεν χρειάζεται να ακουμπήσεις τον συμπλέκτη ακόμα και για αργές μανούβρες σε parking κτλ.

Εξαιρετικό. 

Αν θέλω να βρώ κάτι αρνητικό είναι πως η μια πλευρά του κινητήρα (δεξιά) εξέχει αρκετά σε σχέση με την άλλη. Δεν είναι και moto guzzi σε εύρος, αλλά φαίνεται.

ειναι ο μηχανισμός εκείνο το κουτί που εξεχει με τον καιρό θα τον μικρύνουν... το κακο με την τεχνολογια αυτη εινα οτι λογικα ειναι πατενταρισμενη που σημαινει μονο honda

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, gleft said:

διάβασα σε ένα περιοδικό πως και η bmw ετοιμάζει κάτι παρόμοιο. 

παρομιο μεν θα ειναι αλλα θα πρεπει να διαφερει εστο κατα 40% αλλιος θα εφαρμοστεί κύρωση πατενας και η honda εφαρμοζει τακτικη να μην πουλαει χρηση πατενας για κανεναν λογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...