QuantumWanderer Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Γειά χαρά στην παρεά. Μια ενδιαφέρουσα τεχνολογία που φέρνει η Honda στη σύμπλεξη, που δεν χρειάζεται να κάνεις κάποιος χρήση της μανέτας. Γνωρίζει τυχόν κανείς ποιές μοτοσυκλέτες της Honda θα φορέσουν την τεχνολογία E-Clutch; https://global.honda/en/tech/Honda_E-Clutch/
Black Demis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 για την ωρα το cb650 αργοτερα θα φανεί παντος εχω κανει τεστ drive παρα πολύ καλή τεχνολογία και αρκετά απλη 1
QuantumWanderer Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 3 λεπτά πριν, Black Demis είπε παντος εχω κανει τεστ drive παρα πολύ καλή τεχνολογία και αρκετά απλη Είναι σκληρός ο κάτω μοχλός σκέτος χωρίς μανέτα, όπως στα παπιά ή έχει πιο μαλακή αίσθηση; Διερευνώ αν θα έρθει σε Adventure μοντέλα, π.χ. NX500.
Black Demis Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 1 minute ago, kostasgr78 said: Είναι σκληρός ο κάτω μοχλός σκέτος χωρίς μανέτα, όπως στα παπιά ή έχει πιο μαλακή αίσθηση; Διερευνώ αν θα έρθει σε Adventure μοντέλα, π.χ. NX500. σαν αισθηση? ειναι ιδιος σαν να πατας συμπλεκτη στο cb650 δεν αλλάζει κατι (πρακτικά για σένα παταει τον συμπλέκτη ενας ηλεκτρικός μηχανισμός που συνδεεται σε ενα πρόγραμμα καμία σχέση με παπια) nx500 πρακτικά δεν το παραγει η ίδια η honda ισος θα ειναι τελευταίο μοντέλο και αν το βαλει ποτέ 1
RedEnergy Δημοσ. 12 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2024 Όσο είχα για service το VFR, μου έδωσαν το CBR650R του 24 με το e-clutch. Πολύ πιο στρωτό από quickshifter, κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Δεν χρειάζεται να ακουμπήσεις τον συμπλέκτη ακόμα και για αργές μανούβρες σε parking κτλ. Εξαιρετικό. Αν θέλω να βρώ κάτι αρνητικό είναι πως η μια πλευρά του κινητήρα (δεξιά) εξέχει αρκετά σε σχέση με την άλλη. Δεν είναι και moto guzzi σε εύρος, αλλά φαίνεται.
Black Demis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2024 19 minutes ago, RedEnergy said: Όσο είχα για service το VFR, μου έδωσαν το CBR650R του 24 με το e-clutch. Πολύ πιο στρωτό από quickshifter, κάνει ακριβώς αυτό που λέει. Δεν χρειάζεται να ακουμπήσεις τον συμπλέκτη ακόμα και για αργές μανούβρες σε parking κτλ. Εξαιρετικό. Αν θέλω να βρώ κάτι αρνητικό είναι πως η μια πλευρά του κινητήρα (δεξιά) εξέχει αρκετά σε σχέση με την άλλη. Δεν είναι και moto guzzi σε εύρος, αλλά φαίνεται. ειναι ο μηχανισμός εκείνο το κουτί που εξεχει με τον καιρό θα τον μικρύνουν... το κακο με την τεχνολογια αυτη εινα οτι λογικα ειναι πατενταρισμενη που σημαινει μονο honda
gleft Δημοσ. 12 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2024 διάβασα σε ένα περιοδικό πως και η bmw ετοιμάζει κάτι παρόμοιο.
Black Demis Δημοσ. 13 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2024 19 hours ago, gleft said: διάβασα σε ένα περιοδικό πως και η bmw ετοιμάζει κάτι παρόμοιο. παρομιο μεν θα ειναι αλλα θα πρεπει να διαφερει εστο κατα 40% αλλιος θα εφαρμοστεί κύρωση πατενας και η honda εφαρμοζει τακτικη να μην πουλαει χρηση πατενας για κανεναν λογο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα