Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους 

Έχω πρόβλημα με το πορτοφόλι της Google σε συσκευή  Samsung s23 ultra

Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις αλλά δεν μπορώ να κάνω ανέπαφες πληρωμές ούτε με το κινητό και ούτε με το ρολόι Samsung watch 5 pro.

Το NFC το έχω ανοιχτό κανονικά

Είχε κανείς το ανάλογο πρόβλημα και βρήκε λύσει για αυτό το θέμα ???

Επεξ/σία από avac
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι πρόβλημα σου βγάζει; Έχεις περάσει την κάρτα σου κανονικά μέσω της Τράπεζας; 

Δες τα παρακάτω αν έχεις παραλείψει κάποιο βήμα: 

 

Screenshot_2024-06-08-21-28-04-31_f7aa348215f5d566f9e4ca860f474209.jpg

Επεξ/σία από Centurion
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Πρεπει να ειναι bug του τελευταιου update, διαβαζω εχει αναφερθει και σε αλλους.

Δημοσ.

Έχω εδώ και δέκα ημέρες ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Ακουμπάω κοντά στο pos το κινητό δοκιμάζω με πολλές τις κάρτες που έχω μέσα στο πορτοφόλι αλλά τίποτα, κάνει κάτι σαν blink το app και δεν γίνεται η πληρωμή. Έκανα απεγκατασταση έχω κάνει clean cache έχω κάνει τα πάντα. Δεν μπορώ να το διορθώσω με τίποτα το πρόβλημα.. Εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Κινητό έχω το Poco X3. Επίσης όπως είναι η εικόνα που έβαλε πιο πάνω κάποιος, έτσι ακριβώς είναι και σ εμένα αλλά δεν πληρώνει με τίποτα σε κανένα pos

Δημοσ.

τελικά έφτιαξε χωρίς να κάνω κάτι, το μήνυμα που μου έβγαζε ήταν αυτό

Screenshot_20240522_192138_Google Play services.jpg

Σάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...