avac Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους Έχω πρόβλημα με το πορτοφόλι της Google σε συσκευή Samsung s23 ultra Έχω κάνει όλες τις αναβαθμίσεις αλλά δεν μπορώ να κάνω ανέπαφες πληρωμές ούτε με το κινητό και ούτε με το ρολόι Samsung watch 5 pro. Το NFC το έχω ανοιχτό κανονικά Είχε κανείς το ανάλογο πρόβλημα και βρήκε λύσει για αυτό το θέμα ??? Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2024 από avac
Centurion Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Τι πρόβλημα σου βγάζει; Έχεις περάσει την κάρτα σου κανονικά μέσω της Τράπεζας; Δες τα παρακάτω αν έχεις παραλείψει κάποιο βήμα: Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2024 από Centurion 1
Moderators stormrain Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 9 Ιουνίου 2024 Πρεπει να ειναι bug του τελευταιου update, διαβαζω εχει αναφερθει και σε αλλους.
imazehost Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Έχω εδώ και δέκα ημέρες ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Ακουμπάω κοντά στο pos το κινητό δοκιμάζω με πολλές τις κάρτες που έχω μέσα στο πορτοφόλι αλλά τίποτα, κάνει κάτι σαν blink το app και δεν γίνεται η πληρωμή. Έκανα απεγκατασταση έχω κάνει clean cache έχω κάνει τα πάντα. Δεν μπορώ να το διορθώσω με τίποτα το πρόβλημα.. Εάν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Κινητό έχω το Poco X3. Επίσης όπως είναι η εικόνα που έβαλε πιο πάνω κάποιος, έτσι ακριβώς είναι και σ εμένα αλλά δεν πληρώνει με τίποτα σε κανένα pos
avac Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου 2024 τελικά έφτιαξε χωρίς να κάνω κάτι, το μήνυμα που μου έβγαζε ήταν αυτό Σάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα