Προς το περιεχόμενο

2 προβληματα κινητηρα


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ο ανηψιος μου εχει ενα bmw σειρα 1. εχει τα εξης προβληματα,

α) ενα λαμπακι πιεση λαδιου κοκκινο που εδω και 3 σερι χρονια αναβει καθε 8-10.000 χιλ.

β) αρχισε μετα απο αντικτασταση μπεκ με καινουρια να καιει λαδια,περιπου 1λτ/3000χιλ ενω πριν εκαιγε το ιδιο στα 10.000χιλ.

 

το δευτερο του ειπαν με την σειρα οτι μπορει να ειναι τσιμουχακια,ελατηρια ,μηχανη.

μια πηγη σε ξενο φορουμ μιλαει και για Κλειστός εξαερισμός στροφαλοθαλάμου οτι μπορει να το προκαλει.

 

σας αναφερω με ημερομηνιες τις βλαβες και τις επισκευες:
 
απριλιος 2022
συμπτωματα- διαρροη λαδιου απο το υψος του καπακιου του φιλτρου λαδιου,κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου
επισκευη- αντικατασταση καπακι φιλτρου λαδιου (η αιτια της διαρροης) και σετ αισθητηρα-βαλβιδας πιεσης λαδιου.
 
10 ιανουαριου 2023
συμπτωματα- ρεταρισμα και τρεμουλο σε κρυα εκκινηση
επισκευη - αντικατασταση 4 μπεκ με νεα
 
20 ιανουαριου 2023- μαιος 2023
συμπτωματα- ρεταρισμα και προβληματικη ζεστη εκκινηση,απωλεια λαδιου 1λτ/3500 χιλ.
 
ιουνιος 2023
επισκευη- αντικατασταση μπεκ δευτερη φορα με  νεα μπεκ και αλλλαγη λαδιων μετα απο διαγνωση για fuel dilution απο ενα προβληματικο μπεκ
 
ιουλιος 2023
συμπτωματα- αναβει  κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου ,συνεχιζεται η απωλεια λαδιου
 
αυγουστος 2023
επισκευη- αντικατασταση αντλιας λαδιου,ελασματων(μεταλλα) με νεα και αλλαγη λαδιων.
 
μετα την επισκευη αναβει ξανα κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου και συνεχιζεται η απωλεια λαδιου.
 
επισκευη- αντικατασταση των αισθητηρων πιεσης λαδιου,μετα απο δοκιμη σε ταξιδια καθημερινα δεν αναψε ξανα κοκκινο λαμπακι.
 
 
μαρτιος 2023 - (8.000 χιλ απο τον αυγουστο)
συμπτωματα - συνεχιζεται η απωλεια λαδιου 1λτ/3500χιλ (συμπληρωνει),αναβει ξανα κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου μετα απο ταξιδι.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποσα χλμ εχει το μοτερ?  Δοκιμασε να βαλει πιο χοντρο λαδι να δει αν σταματησει το λαμπακι ?

1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

μια πηγη σε ξενο φορουμ μιλαει και για Κλειστός εξαερισμός στροφαλοθαλάμου οτι μπορει να το προκαλει.

αυτο ειναι ευκολο να τσεκαριστει , γιατι δεν το κανει? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

ο ανηψιος μου εχει ενα bmw σειρα 1. εχει τα εξης προβληματα,

α) ενα λαμπακι πιεση λαδιου κοκκινο που εδω και 3 σερι χρονια αναβει καθε 8-10.000 χιλ.

β) αρχισε μετα απο αντικτασταση μπεκ με καινουρια να καιει λαδια,περιπου 1λτ/3000χιλ ενω πριν εκαιγε το ιδιο στα 10.000χιλ.

 

το δευτερο του ειπαν με την σειρα οτι μπορει να ειναι τσιμουχακια,ελατηρια ,μηχανη.

μια πηγη σε ξενο φορουμ μιλαει και για Κλειστός εξαερισμός στροφαλοθαλάμου οτι μπορει να το προκαλει.

 

 

σας αναφερω με ημερομηνιες τις βλαβες και τις επισκευες:
 
απριλιος 2022
συμπτωματα- διαρροη λαδιου απο το υψος του καπακιου του φιλτρου λαδιου,κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου
επισκευη- αντικατασταση καπακι φιλτρου λαδιου (η αιτια της διαρροης) και σετ αισθητηρα-βαλβιδας πιεσης λαδιου.
 
10 ιανουαριου 2023
συμπτωματα- ρεταρισμα και τρεμουλο σε κρυα εκκινηση
επισκευη - αντικατασταση 4 μπεκ με νεα
 
20 ιανουαριου 2023- μαιος 2023
συμπτωματα- ρεταρισμα και προβληματικη ζεστη εκκινηση,απωλεια λαδιου 1λτ/3500 χιλ.
 
ιουνιος 2023
επισκευη- αντικατασταση μπεκ δευτερη φορα με  νεα μπεκ και αλλλαγη λαδιων μετα απο διαγνωση για fuel dilution απο ενα προβληματικο μπεκ
 
ιουλιος 2023
συμπτωματα- αναβει  κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου ,συνεχιζεται η απωλεια λαδιου
 
αυγουστος 2023
επισκευη- αντικατασταση αντλιας λαδιου,ελασματων(μεταλλα) με νεα και αλλαγη λαδιων.
 
μετα την επισκευη αναβει ξανα κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου και συνεχιζεται η απωλεια λαδιου.
 
επισκευη- αντικατασταση των αισθητηρων πιεσης λαδιου,μετα απο δοκιμη σε ταξιδια καθημερινα δεν αναψε ξανα κοκκινο λαμπακι.
 
 
μαρτιος 2023 - (8.000 χιλ απο τον αυγουστο)
συμπτωματα - συνεχιζεται η απωλεια λαδιου 1λτ/3500χιλ (συμπληρωνει),αναβει ξανα κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου μετα απο ταξιδι.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Με ποιο μοτέρ είναι ;  Για το 1ο θεμα .

Υποθέτω έχει μετρηθεί ήδη η πίεση αντλίας λαδιού , ειναι στις τιμές που δίνει ο κατασκευαστής ;

Επιπλέον έχει αλλαχτεί βαλβίδα - αισθητήρας που διαβάζει τη πίεση λαδιού ;

Να πάρει και 2η γνώμη απο συνεργείο που ασχολείται με BMW .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαλβίδα και αισθητήρας πίεσης λαδιού αλλάζονται μαζί. Όχι μόνο ο αισθητήρας που κάνουν οι μαστοραντζες. Κ μόνο γνήσια. Ούτε δοκιμές με παχιά λαδια ούτε τίποτα. Για τη κατανάλωση να δει αν έχει διαρροή, είναι πολύ συχνή και από 100 μεριές σε αυτό το αμάξι. Κ γενικά μια καλή ιδέα θα ήταν να το δώσει σιγά σιγά γιατί είναι βαρέλι δίχως πάτο. Λογικά Ν43 μοτέρ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/6/2024 στις 8:16 ΜΜ, meletis_m είπε

Με ποιο μοτέρ είναι ;  Για το 1ο θεμα .

Υποθέτω έχει μετρηθεί ήδη η πίεση αντλίας λαδιού , ειναι στις τιμές που δίνει ο κατασκευαστής ;

Επιπλέον έχει αλλαχτεί βαλβίδα - αισθητήρας που διαβάζει τη πίεση λαδιού ;

Να πάρει και 2η γνώμη απο συνεργείο που ασχολείται με BMW .

n43

ναι

ναι 3 φορες σε 3 χρονια ,το γραφω

σωθηκες,σε 4 πηγαμε,κανεις δεν ασχολειται

7 ώρες πριν, paylidis είπε

Βαλβίδα και αισθητήρας πίεσης λαδιού αλλάζονται μαζί. Όχι μόνο ο αισθητήρας που κάνουν οι μαστοραντζες. Κ μόνο γνήσια. Ούτε δοκιμές με παχιά λαδια ούτε τίποτα. Για τη κατανάλωση να δει αν έχει διαρροή, είναι πολύ συχνή και από 100 μεριές σε αυτό το αμάξι. Κ γενικά μια καλή ιδέα θα ήταν να το δώσει σιγά σιγά γιατί είναι βαρέλι δίχως πάτο. Λογικά Ν43 μοτέρ 

καταλαβα ,το ειχες και εσυ και την επαθες.

διαρροη δεν εχει

επειδη και εμεις καταλαβαμε οτι ειναι τρελλο μοτερ και αμα αναψει δεν σβηνει,καποιος τα αλλαξε ολα και δεν εσβηνε ακομα, λεμε να βγαλουμε το διδυμο βαλβιδα-πιεση ,να σβησει μηπως κολλησε και μετα αν κατεβει στα αληθεια η πιεση λαδιου ο θεος βοηθος..

το εχουν κανει πολλοι στο εξωτερικο γιατι βαρεθηκαν,δεν επιανε τιποτα το κωλολαμπακι.ειναι διεθνες θεμα😂

ειπα μηπως εδω ειχε τετοιο θεμα και το ελυσε να μας πει κατι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το συγκεκριμένο μοτέρ στρώνει μόνο με αλλαγή πιστονιων και ελατηρίων. 

Ότι άλλο κ να κάνετε δεν θα στρώσει και πετάτε τα λεφτά σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο πρωτος τεχνιτης που ρωτησα ,φτιαχνει πορσε,αυτο μου ειπε χωρις να αναφερει ολα τα υπολοιπα.αλλα ειπα μηπως ειναι κατι αλλο και την γλυτωσουμε .τελικα

ειναι προβληματικο μοτερ και κανει φθορα πολυ νωρις.κριμα.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

ο πρωτος τεχνιτης που ρωτησα ,φτιαχνει πορσε,αυτο μου ειπε χωρις να αναφερει ολα τα υπολοιπα.αλλα ειπα μηπως ειναι κατι αλλο και την γλυτωσουμε .τελικα

ειναι προβληματικο μοτερ και κανει φθορα πολυ νωρις.κριμα.

απλα ας το ξεφορτωθει και ας παει παρακατω.,..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/6/2024 στις 10:14 ΠΜ, paylidis είπε

απλα ας το ξεφορτωθει και ας παει παρακατω.,..

ε τωρα του το εδωσα,θελει να το χαρει λιγα χρονια πριν το δωσουμε.παντως το αυτοκινητο δινει πολυ καλα στον δρομο ακομα,δεν καταλαβινεις οτιε χει προβλημα.εμενα το λαμπακι πιεσης με ανησυχει.το οποιο αναβει μονο μετα απο πολλα χιλ. οταν σταματησει.οχι μεσα στην πολη,οχι σε κοντινες αποστασεις μισης ωρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

ε τωρα του το εδωσα,θελει να το χαρει λιγα χρονια πριν το δωσουμε.παντως το αυτοκινητο δινει πολυ καλα στον δρομο ακομα,δεν καταλαβινεις οτιε χει προβλημα.εμενα το λαμπακι πιεσης με ανησυχει.το οποιο αναβει μονο μετα απο πολλα χιλ. οταν σταματησει.οχι μεσα στην πολη,οχι σε κοντινες αποστασεις μισης ωρας.

ναι αυτο ακριβως ειναι το προβλημα κανεις πχ 30-40 χλμ κ μετα με το που σταματησεις αναβει, θελει λοιπον και τη βαλβιδα και τον αισθητηρα που ειναι διπλα...αλλαγη με καινουργια γνησια...

εαν δεν ειναι κατι απο αυτα τα 2, τοτε αντλία λαδιού=αντιο ζωη. Δεν αποκλειεται να εχουν σπασει τα κοκκαλα που προστατευουν τη καδενα και να εχουν παει στο καρτερ (αλλα θα ηταν συχνο το θεμα με το λαμπάκι-δε ξερω ποσο συχνο ειναι τωρα)

οτι χειροτερο μηχανικά ειχα ποτε σε αμαξι, το πως παει κ πως παταει δε θα διαφωνησω ειναι καλό αλλα μηχανικα η μεγαλυτερη σαβουρα που ειχα αγοράσει στα πανω απο 12 αμαξια που αλλαξα ως τωρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο πρωτο ποστ αναφερω οτι εχω κανει αυτες τις εργασιες αλλα ξανα αναψε. εχω ψαξει σε ολα τα διεθνη σαιτ και βλεπω οτι τελικα δνε λυνεται το κωλολαμπακι.ελπιζα εδω στην ελλαδα που εχουμε πιο ψαγμενα μαστορια ,επειδη κραταμε τα αυτοκινητα πολλα χρονια,μηπως καποιος το βρηκε τι ειναι.

αποτι φαινεται εχει δικο του μυαλο αυτο το αυτοκινητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

στο πρωτο ποστ αναφερω οτι εχω κανει αυτες τις εργασιες αλλα ξανα αναψε. εχω ψαξει σε ολα τα διεθνη σαιτ και βλεπω οτι τελικα δνε λυνεται το κωλολαμπακι.ελπιζα εδω στην ελλαδα που εχουμε πιο ψαγμενα μαστορια ,επειδη κραταμε τα αυτοκινητα πολλα χρονια,μηπως καποιος το βρηκε τι ειναι.

αποτι φαινεται εχει δικο του μυαλο αυτο το αυτοκινητο

Κατι δεν εγινε σωστα ή σου ειπαν οτι το εκαναν κ δε το εκαναν.

Το συγκεκριμενο μοτερ σε διαφορετικες πλατφορμες (E8* & E9*) το ειχαμε παρει 6 ατομα του κυκλου μου... στους 5 απο τους 6 εβγαλε ακριβως τα ιδια προβληματα, στον 6ο (και τον μονο που το κρατησε ως τωρα) λογω λιγων χλμ δε τα εχει βγαλει ολα ακομα...

Σε ολους παρουσιαστηκε το προβλημα που λες και σε ολους η λυση ηταν αυτη που ειπα, και ηταν οριστική. Απλα πολλα μαστορια (και εντος αντιπροσωπείας) στην ελλαδα εκαναν του κεφαλιου τους και ειτε αλλαζαν μονο το ενα ανταλλακτικο ειτε εβαζαν ημιτασιον, οποτε και δε λυνόταν το προβλημα. Κατα 80% κατι δεν εχει γινει σωστα.

Μια μικρη πιθανότητα (15%) επισης υπαρχει να εχει προβλημα η καλωδιωση ειδαλλως ενα 5% να εχει αρπαξει ο εγκεφαλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα τα λες.φαινεται οτι εχεις μεγαλη εμπειρια στο μοτερ.και στο δικο μου περιβαλλον εχουν το ιδιο μοτερ,πουλησε τοσο πολυ που ειναι αδυνατον να μην εχει καποιος γωνστο του με αυτα τα μοντελλα.ομως παροτι ο ενας απο αυτους εχει ιδια χιλιομετρα με εμανα δνε εχει ακομα κανενα τετοιο λαμπακι.βεβαια εκανε επισκευη διαφορικο που εγω ακομα δεν φλερταραειχε αλλα αυτος και ηλεκτρολογικα.δνε ειναι μονο το μοτερ και δνε ειναι μονο αυτο το μοντελλο.και τα καινουρια βγαζουν ,αλλα αυτο ειχε πολλα οντως.

στο προβλημα μου και εγω πιστευω οτι κατι δεν το αλλαξαν,ειχα κανει και καβγα γιαυτο και μαλιστα τογ εγονος οτι ειμαι ισως ο πρωτος ευρωπαικ που πηρε πισω ποσο αποζημιωσης δικαιολογει τις υποψιες μου.ομως δεν πιστευα και τοτε πριν ενα χρονο οτι ηταν καδεν,δεν ακουγεται κανενας θορυβος,αντλια γιατι θεωρητικα θα το εκανε συνεχεια ,μεταλλα επισης.αισθητηρας και βαλβιδα να εχω αλλαξει 3 φορες καθε χρονια εδω και 3 χρονια ειναι αυτο που με προβληματιζει.σιγουρα δεν ειναι αυτα τα 2 το προβλημα ομως αυτα μεταφερουν την ειδηση οτι καπου εκει ειναι.

οι υποψιες μου ειναι ειτε για καλωδιωση οπως σωστα λες,μονο που ενας μονο το σκεφτηκε αλλα λεει πρεπει να αλλαξει ολη για να ειμαστε σιγουροι.τωρα αν ηθελε θα μπορουσε να ασχοληθει αλλα κανεις δεν ασχολειται γιατι ξερουν οτι αν δεν φτιαξει,το φοβουνται,μετα θα εχουν αλλα.κοστιζει αυτη η εργασια περιπου 300 ευρω μου ειπε για ολη την καλωδιωση.

το αλλο που βρηκα οπως ειπα απο ξενο φορουμ εξειδικευμενο ειναι αυτο το ανταλλακτικο Κλειστός εξαερισμός στροφαλοθαλάμου.

το θεμα ειναι οτι δεν βρισκω μαστορα να ασχοληθει.κανεις δεν θελει .αν τους πω εγω τι που εχω καταληξει δεν λενε να το ψαξουμε,να κανουμε ελεγχο,αν υπαρχει, και μετα να το φτιαξουμε.,λενε ποσο κοστιζει και να το αλλαξουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...