Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα,

Πριν περίπου 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα πλυντήριο lg. Χωρίς πολύ χρήση καθώς λείπω ταξίδια εξωτερικό χάλασε το λάστιχο της πόρτας και χάνει νερά. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα που το προμηθεύτηκα και μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Δηλαδή το λάστιχο αν χαλάσει μετά από 10 πλύσεις είναι φυσιολογική φθορά; Επίσης στο κατάστημα στους όρους λέει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα μέρη. Είναι υποχρεωμένοι να μου το καλύψουν; Τι γνώμη έχετε εσείς;

IMG_3880.jpeg

Επεξ/σία από thyra_7
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, thyra_7 είπε

Καλησπερα,

Πριν περίπου 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα πλυντήριο lg. Χωρίς πολύ χρήση καθώς λείπω ταξίδια εξωτερικό χάλασε το λάστιχο της πόρτας και χάνει νερά. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα που το προμηθεύτηκα και μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Δηλαδή το λάστιχο αν χαλάσει μετά από 10 πλύσεις είναι φυσιολογική φθορά; Επίσης στο κατάστημα στους όρους λέει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα μέρη. Είναι υποχρεωμένοι να μου το καλύψουν; Τι γνώμη έχετε εσείς;

IMG_3880.jpeg

Ακομα και αυτα οπως τα λαστιχα εχουν μια μινιμουμ εγγυηση, υποψιαζομαι τυπου 1 χρονο, δεν παει με τις πλυσεις παντως αν και ειναι απαραδεκτο σε 1,5 χρονο να χαλασει το λαστιχο, προφανως αστοχια υλικου.

Δημοσ.
1 hour ago, thyra_7 said:

Καλησπερα,

Πριν περίπου 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα πλυντήριο lg. Χωρίς πολύ χρήση καθώς λείπω ταξίδια εξωτερικό χάλασε το λάστιχο της πόρτας και χάνει νερά. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα που το προμηθεύτηκα και μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Δηλαδή το λάστιχο αν χαλάσει μετά από 10 πλύσεις είναι φυσιολογική φθορά; Επίσης στο κατάστημα στους όρους λέει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα μέρη. Είναι υποχρεωμένοι να μου το καλύψουν; Τι γνώμη έχετε εσείς

Δεν μπορούν να γνωρίζουν την χρήση ούτε αν ακολούθησες τους όρους (π.χ. αν ειναι σε χώρο με καλό εξαερισμό για να μην έχει υψηλές θερμοκρασίες κτλ κτλ κτλ). Δεν λέω ότι έχουν δίκιο αλλά καταλαβαίνω γιατί δεν τα συμπεριλαμβάνουν στα 2 χρόνια εγγύησης. Αν μπορείς να αποδείξεις ότι πρόκειται για αστοχία θα στο αλλάξουν αλλά και πάλι, πιο φθηνό θα σου βγει να το αλλάξεις. 

Δημοσ.

Καταλαβαινω οτι δεν μπορουν να γνωριζουν τι χρηση μπορει να κανει ο καθενας σε αυτα τα δυο χρονια, αλλα οταν στους ορους του καταστηματος γραφει ολα τα μερη, δεν θεωρουνται και τα λαστιχα; Οι οροι πανω ειναι απο το καταστημα, οχι απο την LG

Δημοσ.
5 hours ago, thyra_7 said:

μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση.

 

  Έβγαλαν διάγνωση απ'το τηλέφωνο; Η σωστή διαδικασία είναι να σε ενημερώσουν ποιος είναι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός ωστε να έρθει να δει το πρόβλημα... και μετά εκείνος ενημερώνει την εταιρία αν είναι φθορά ή βλάβη. Αν είναι φθορά πληρώνεις την επίσκεψη του.

Πάρε για παράδειγμα αυτό... δε μπορείς να ξέρεις τι φταίει αν δε βγει το ελατήριο και το λάστιχο.

Εγώ όταν πήρα το πληντύριο πριν από 6 (?) χρόνια, κάηκε μέσα σε 1 μήνα η βαλβίδα εισαγωγής νερού. Έφερα τον τεχνικό, μου είπε πως έχω χαμηλή πίεση νερού... όντως έφερα υδραυλικό και άλλαξε τη βάνα στον μείκτη και η πίεση αυξήθηκε. Ο τεχνικός της LG δεν το ανέφερε αυτό στο service, ώστε να μου καλύψει την βαλβίδα και την επίσκεψη του με την εγγύηση.

Από τότε με τον ίδιο τεχνικό έχω συνεργαστεί 4 φορές για κουζίνα/φούρνο (σύνδεση), ψυγείο (αλλαγή ανεμιστήρα)... μέχρι και ένα ατμοσίδερο μού έφτιαξε με 5 ευρώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...