thyra_7 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπερα, Πριν περίπου 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα πλυντήριο lg. Χωρίς πολύ χρήση καθώς λείπω ταξίδια εξωτερικό χάλασε το λάστιχο της πόρτας και χάνει νερά. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα που το προμηθεύτηκα και μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Δηλαδή το λάστιχο αν χαλάσει μετά από 10 πλύσεις είναι φυσιολογική φθορά; Επίσης στο κατάστημα στους όρους λέει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα μέρη. Είναι υποχρεωμένοι να μου το καλύψουν; Τι γνώμη έχετε εσείς; Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2024 από thyra_7
Menelaos83 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 58 λεπτά πριν, thyra_7 είπε Καλησπερα, Πριν περίπου 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα πλυντήριο lg. Χωρίς πολύ χρήση καθώς λείπω ταξίδια εξωτερικό χάλασε το λάστιχο της πόρτας και χάνει νερά. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα που το προμηθεύτηκα και μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Δηλαδή το λάστιχο αν χαλάσει μετά από 10 πλύσεις είναι φυσιολογική φθορά; Επίσης στο κατάστημα στους όρους λέει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα μέρη. Είναι υποχρεωμένοι να μου το καλύψουν; Τι γνώμη έχετε εσείς; Ακομα και αυτα οπως τα λαστιχα εχουν μια μινιμουμ εγγυηση, υποψιαζομαι τυπου 1 χρονο, δεν παει με τις πλυσεις παντως αν και ειναι απαραδεκτο σε 1,5 χρονο να χαλασει το λαστιχο, προφανως αστοχια υλικου.
TuXaKoS Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 1 hour ago, thyra_7 said: Καλησπερα, Πριν περίπου 1,5 χρόνο είχα αγοράσει ένα πλυντήριο lg. Χωρίς πολύ χρήση καθώς λείπω ταξίδια εξωτερικό χάλασε το λάστιχο της πόρτας και χάνει νερά. Πήρα τηλέφωνο το κατάστημα που το προμηθεύτηκα και μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Δηλαδή το λάστιχο αν χαλάσει μετά από 10 πλύσεις είναι φυσιολογική φθορά; Επίσης στο κατάστημα στους όρους λέει εγγύηση 2 χρόνια σε όλα τα μέρη. Είναι υποχρεωμένοι να μου το καλύψουν; Τι γνώμη έχετε εσείς Δεν μπορούν να γνωρίζουν την χρήση ούτε αν ακολούθησες τους όρους (π.χ. αν ειναι σε χώρο με καλό εξαερισμό για να μην έχει υψηλές θερμοκρασίες κτλ κτλ κτλ). Δεν λέω ότι έχουν δίκιο αλλά καταλαβαίνω γιατί δεν τα συμπεριλαμβάνουν στα 2 χρόνια εγγύησης. Αν μπορείς να αποδείξεις ότι πρόκειται για αστοχία θα στο αλλάξουν αλλά και πάλι, πιο φθηνό θα σου βγει να το αλλάξεις.
thyra_7 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Καταλαβαινω οτι δεν μπορουν να γνωριζουν τι χρηση μπορει να κανει ο καθενας σε αυτα τα δυο χρονια, αλλα οταν στους ορους του καταστηματος γραφει ολα τα μερη, δεν θεωρουνται και τα λαστιχα; Οι οροι πανω ειναι απο το καταστημα, οχι απο την LG
ekrepali Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2024 5 hours ago, thyra_7 said: μου είπαν να μιλήσω με την LG απευθείας.Η LG μου είπε ότι θεωρείται φθορά και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Έβγαλαν διάγνωση απ'το τηλέφωνο; Η σωστή διαδικασία είναι να σε ενημερώσουν ποιος είναι ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός ωστε να έρθει να δει το πρόβλημα... και μετά εκείνος ενημερώνει την εταιρία αν είναι φθορά ή βλάβη. Αν είναι φθορά πληρώνεις την επίσκεψη του. Πάρε για παράδειγμα αυτό... δε μπορείς να ξέρεις τι φταίει αν δε βγει το ελατήριο και το λάστιχο. Εγώ όταν πήρα το πληντύριο πριν από 6 (?) χρόνια, κάηκε μέσα σε 1 μήνα η βαλβίδα εισαγωγής νερού. Έφερα τον τεχνικό, μου είπε πως έχω χαμηλή πίεση νερού... όντως έφερα υδραυλικό και άλλαξε τη βάνα στον μείκτη και η πίεση αυξήθηκε. Ο τεχνικός της LG δεν το ανέφερε αυτό στο service, ώστε να μου καλύψει την βαλβίδα και την επίσκεψη του με την εγγύηση. Από τότε με τον ίδιο τεχνικό έχω συνεργαστεί 4 φορές για κουζίνα/φούρνο (σύνδεση), ψυγείο (αλλαγή ανεμιστήρα)... μέχρι και ένα ατμοσίδερο μού έφτιαξε με 5 ευρώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα