teotrian Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2024 Εγω σε αντίθεση με τον @Ni7kos την χρησιμοποιω αρκετά χρόνια ηλεκτρονικά. Cosmote ,αγορες, στοιχηματικά, διάφορα. Ωστόσο το κοινό είναι οτι κι εγώ μένω στην Κρήτη
Leventogiannis1 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2024 Στις 7/6/2024 στις 10:46 ΜΜ, konna1996 είπε Θα ήθελα τα φώτα/γνώμες σας. Τα γεγονότα έχουν ως εξής: Πριν λίγες ημέρες μου έρχονται 4 ειδοποιήσεις επιβεβαίωσης συναλλαγής από την εφαρμογή του e-banking της Eurobank με την επωνυμία Germanos eShop. Κάθε μία από αυτές τις συναλλαγές ήταν 15€. Στην μια από αυτές προλαβαίνω και πατάω ακύρωση. Όλες αυτές οι ειδοποιήσεις μου ήρθαν το ίδιο λεπτό για αυτό δεν πρόλαβα να ακυρώσω και τις άλλες. Να σημειώσω ότι ΔΕΝ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΠΟΤΕ OTP. Παρόλο που στις υπόλοιπες δεν πάτησα τίποτα τα ποσά δεσμεύτηκαν. Αφού συμβαίνει αυτό, παίρνω κατευθείαν την τράπεζα και μου ακυρώνουν την κάρτα και κάνω δήλωση αμφισβήτησης. Τώρα ξεκινάει το πολύ περίεργο. Έχοντας πλέον 0,82€ στο λογαριασμό μου και ακυρωμενη κάρτα, μου έρχεται πάλι ειδοποίηση επιβεβαίωσης συναλλαγής για Germanos eShop σήμερα το πρωί! Προφανώς, δεν μου έρχεται πάλι otp. Παίρνω ξανά την τράπεζα και ρωτώ πως γίνεται να προσπαθεί κάποιος να κάνει συναλλαγή με μια ακυρωμενη κάρτα και η Eurobank να μου στέλνει ειδοποίηση. Η απάντηση ήταν ότι δεν ξέρουν. Πριν από λίγες ώρες έγινε ακριβώς το ίδιο. Μπαίνω στο eShop του Γερμανού, πάω να κάνω συναλλαγή για να δω τι συμπεριφορά θα έχει και αν θα μου έρθει κάτι, και προφανώς μου την "κόβει". Τα ερώτηματα είναι τα εξής: Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο και αν ναι πως το αντιμετώπισε; Υπάρχει περίπτωση η επωνυμία του Γερμανού να χρησιμοποιείται πάνω από κάποια άλλη ; Το κυριότερο: Πώς μπορεί να γίνει bypass το σύστημα της Eurobank και να μου έρθει ειδοποίηση επιβεβαίωσης συναλλαγής για μια ακυρωμενη κάρτα; Σημείωση: Δεν έχει αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στο email μου, έχω ελέγξει την δραστηριότητα και φαίνονται όλα εντάξει. Δεν έχω λάβει επίσης κανένα phising email ή sms. Αυτο μονο υπαλληλος στην ιδια την τραπεζα μπορει να το καταφερει. Αρα εχει γινει συντονισμενα με σκοπο καποιος να μην ασχοληθει τοσο οσο εσυ.
MrSp0ck Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Καλημέρα σε όλους, Μόλις έγινε το ίδιο σε πελάτη μου, 3 συναλλαγές των 10euro και επειδή πρόλαβε να την μπλοκάρει από την εφαρμογή η τρίτη ακυρώθηκε. Όλα αυτά γίνονται Θεσσαλονίκη. Ψάχνοντας στα ψιλά γράμματα βρήκα το παρακάτω που αφορά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές για ΟΛΕΣ τις Τράπεζες: (Δε μπορώ να βεβαιώσω την εγκυρότητα του παρακάτω, αλλά βάση των περιστάσεων φαίνεται να ισχύει) - Εξαιρέσεις Σημειώνεται πάντως πως η ισχυρή ταυτοποίηση του πελάτη εφαρμόζεται για κάθε συναλλαγή με κάρτα σε περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου εφόσον αυτή υπερβαίνει το ποσό των 30 ευρώ. Συναλλαγές ποσού μικρότερου των 30 ευρώ μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς τη διαδικασία της ισχυρής ταυτοποίησης του πελάτη με αθροιστικό όριο τα 100 ευρώ. Ωστόσο, αν το άθροισμα των συναλλαγών κάτω από τα 30 ευρώ δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ, τόστε οι επιτρεπόμενες συναλλαγές αυξάνονται σε 5. Μετά από ανάλυση, φαίνεται το πρόβλημα να προέρχεται από την ίδια τη Eurobank αλλά δε βρίσκω κάποια ανακοίνωση. Έχει κάποιος κάτι νεότερο?? 1
TravelAddicted Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Καλησπέρα σας. Σήμερα 28/9/2024 έπεσα και εγώ θύμα υποκλοπής. 8 συναλλαγές των 10€ απο GERMANOS ESHOP! Δεν μου ήρθε καμία ειδοποίηση για έγκριση συναλλαγής και δεν έγινε καμία προσπάθεια από τη eurobank για παύση των συναλλαγών παρόλο που έγιναν απανωτά η μια μετά την άλλη μέσα σε δευτερόλεπτα. Προσπάθησα να ακυρώσω τη κάρτα δυο φορές μέσω του app και μου ακυρώθηκε η ενέργεια επι τόπου! Εντέλει κάλεσα τη τράπεζα , το τμήμα υποκλοπών , μου ακύρωσαν τη κάρτα και μου είπαν ότι το μόνο που μπορώ να κάνω είναι αμφισβήτηση των συναλλαγών! να σημειώσω ότι , πριν 3 εβδομάδες με χρέωσαν 30€ αυτομάτως χωρίς καμία ενημέρωση για ασφάλεια καρτών σε περίπτωση κλοπής κλπ , έκανα ακύρωση της ασφαλείας , μου πιστώθηκαν τα χρήματα τη Τριτη 24/9/24 και 4 μέρες μετά συνέβη αυτό! Γιατι η eurobank δεν μπλόκαρε τις συναλλαγές εφόσον έγιναν 8 μαζί; Γιατί δεν μου ζητήθηκε ποτε κωδικός επιβεβαίωσης;
SabotazNic Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, TravelAddicted είπε να σημειώσω ότι , πριν 3 εβδομάδες με χρέωσαν 30€ αυτομάτως χωρίς καμία ενημέρωση δυστυχως, την ενημερωση την ειχες οταν ανοιξες λογαριασμο και συμφωνησες στην ασφαλεια. Απο εκει και περα, η χρεωση γινεται μεσω παγιας εντολης, που υπαρχει οντως στο ebanking, αλλα τις παγιες τις βλεπεις νομιζω μονο στην web version been there, done that
_^ThEo^_ Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Πως μπορει να προφυλαχτεί κάποιος που έχει eurobank?
papoys1 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Στις 18/7/2024 στις 8:30 ΠΜ, Petros Electron είπε Μπήκα τσέκαρα και εγω, ευτυχώς (προς το παρον) δεν εχω κάποια ύποπτη συναλλαγή (δέσμευση)🤷♂️ . Αν και χρησιμοποιώ μονο pre-paid για τις αγορές μου απο το ίντερνετ και οχι την κυρία χρεωστική μου κάρτα. Το ίδιο κάνω με κάρτα Πειραιώς και ας χρεώνομαι 1 ευρώ για φόρτιση. Την κανονική της alpha την έχω αποθηκευμένη μόνο στο σαιτ της ΔΕΗ μην ξεχάσω να πληρώσω κανένα λογαριασμό.Μην αποθηκεύετε κάρτες δεξιά αριστερά ρε παιδιά γεμίσαμε απατεώνες που ψάχνουν να βρουν παραθυράκια να μας κλέβουν έστω και μικροποσά.
Bourdoulas Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Τι φάση ρε παιδιά; Πώς είναι δυνατόν να γίνεται χρέωση σε ακυρωμενη κάρτα;
chrisgav Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Μπορεί να μην έχει καμία σχέση αλλά εχω την καρτα μου στο e-food (Eurobank). Επεσα κι εγω θυμα απατης (οχι με Germanos eShop, αλλα Ινδια). Ακυρωση καρτας, αμφισβητηση κλπ, πηρα τα χρηματα μου πισω μετα απο ~2 μηνες. Συνειδητοποιώ μετα απο πολυ καιρο, οτι στο e-food συνεχιζω να μπορω να παραγγελνω με την παλια καρτα μου. Κοιταζω τα τελευταια ψηφια της καρτας και ειναι η παλια ακυρωμενη καρτα μου. Επικοινωνω με το e-food, ξεκινανε το παραμυθι οτι δεν εχουν καμια προσβαση στα στοιχεια της καρτας (το οποιο δεν παιζει, γιατι εστω masked θα τα βλεπουν). Επικοινωνω με την Eurobank και μου λενε οτι οι συναλλαγες αυτες βλεπουν οτι ολοκληρωνονται με την νεα καρτα και πως η παλια ειναι απενεργοποιημενη. Δεν το αμφισβητώ αυτο αλλα το θεμα ειναι πως με καποιο τροπο, το token της παλιας καρτας συνδεεται με την νεα καρτα. Ισως πρεπει να ξεβαρεθω και να ανοιξω επισημα ticket στην τραπεζα, αλλιως δεν προκειται να το ψαξουν.
Neda7325 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, chrisgav είπε Μπορεί να μην έχει καμία σχέση αλλά εχω την καρτα μου στο e-food (Eurobank). Επεσα κι εγω θυμα απατης (οχι με Germanos eShop, αλλα Ινδια). Ακυρωση καρτας, αμφισβητηση κλπ, πηρα τα χρηματα μου πισω μετα απο ~2 μηνες. Συνειδητοποιώ μετα απο πολυ καιρο, οτι στο e-food συνεχιζω να μπορω να παραγγελνω με την παλια καρτα μου. Κοιταζω τα τελευταια ψηφια της καρτας και ειναι η παλια ακυρωμενη καρτα μου. Επικοινωνω με το e-food, ξεκινανε το παραμυθι οτι δεν εχουν καμια προσβαση στα στοιχεια της καρτας (το οποιο δεν παιζει, γιατι εστω masked θα τα βλεπουν). Επικοινωνω με την Eurobank και μου λενε οτι οι συναλλαγες αυτες βλεπουν οτι ολοκληρωνονται με την νεα καρτα και πως η παλια ειναι απενεργοποιημενη. Δεν το αμφισβητώ αυτο αλλα το θεμα ειναι πως με καποιο τροπο, το token της παλιας καρτας συνδεεται με την νεα καρτα. Ισως πρεπει να ξεβαρεθω και να ανοιξω επισημα ticket στην τραπεζα, αλλιως δεν προκειται να το ψαξουν. Μήπως η ακυρωμένη με την καινούρια κάρτα έχουν τους ίδιους αριθμούς μπροστά και διαφέρουν μόνο στην ημερομηνία λήξης και στο CSC code ; Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2024 από Neda7325
chrisgav Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 40 minutes ago, Neda7325 said: Μήπως η ακυρωμένη με την καινούρια κάρτα έχουν τους ίδιους αριθμούς μπροστά και διαφέρουν μόνο στην ημερομηνία λήξης και στο CSC code ; Οχι καμια σχεση. Οι πρωτοι ειναι ουτως ή αλλως παντα οι ιδιοι αναλογως τον τυπο (mastercard, visa, etc). Στους τελευταιους αναφερομαι.
Neda7325 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, chrisgav είπε Οχι καμια σχεση. Οι πρωτοι ειναι ουτως ή αλλως παντα οι ιδιοι αναλογως τον τυπο (mastercard, visa, etc). Στους τελευταιους αναφερομαι. Το μπροστά πήγαινε στη μπροστινή όψη της κάρτας και όχι στο πρώτο μέρος της σειράς των αριθμών. Αλλά αφού έτσι κι αλλιώς λες ότι είναι διαφορετική η σειρά των αριθμών, ΟΚ.
SabotazNic Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Επειδη εμενα οι τελευταιες συναλλαγες στον Γερμανο ηταν στο καταστημα, καποιος που εχει κανει αγορα και πληρωμη στο eshop, μπορει να δει αν η αιτιολογηση/επωνυμια ταιριαζει με το παραπανω? "Germanos eShop". Μηπως ειναι και κανα ακυρο ονομα που εχουν δωσει
papoys1 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 4 ώρες πριν, Neda7325 είπε Μήπως η ακυρωμένη με την καινούρια κάρτα έχουν τους ίδιους αριθμούς μπροστά και διαφέρουν μόνο στην ημερομηνία λήξης και στο CSC code ; Δεν γνωρίζω για τις υπόλοιπες χρεωστική visa της Alpha έληξε αυτόν τον μήνα και μου εστειλαν την καινούργια. Μπροστά ο 16ψήφιος είναι ίδιος διαφέρει μόνο στο χρόνο λήξης και στον τριψήφιο κωδικό πίσω. Την εχω αποθηκευμένη μόνο για πληρωμή ΔΕΗ.Την άλλαξα έβαλα την καινούργια θα δω τον επόμενο μήνα αν όλα είναι οκ με το ρεύμα. Τώρα γιατί η τράπεζα μπροστά δίνει τον ίδιο αριθμό δεν ξέρω και δεν ρώτησα. Για άλλες τράπεζες δεν γνωρίζω όταν λήξουν θα δω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα