Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Τεμπέλης, πίθηκος, "καβλώσει", εξαιρετικά επιχειρήματα. Θα απαντούσα εκτενώς, καθότι και επιστημονικά μπάζει ο ισχυρισμός, αλλά φοβάμαι ότι δεν έχει κανένα νόημα να μπω σε αντιπαράθεση με υβριστική για τον κόσμο που εργάζεται ορολογία. Το μόνο που θα πω είναι ότι χρησιμοποιώ καθημερινά ΜΜΜ, και ο μόνος λόγος που συνεχίζω να το κάνω είναι επειδή έχω flexible χρόνους. Τα ΜΜΜ είναι σε τραγική κατάσταση και είναι χυδαίο να λέμε ότι ο κόσμος είναι τεμπέλης και δεν τα παίρνει. Έχετε μπει τελευταία σε λεωφορείο, τώρα τις ημέρες του καύσωνα; Τα μισά (και αν) έχουν κλιματισμό που συνήθως είναι κάτι πιο αποδοτικό από ανεμιστηράκι. Ας προσέχουμε λίγο τι λέμε, δεν μας φταίει για όλα ο απλός κόσμος. 

Οχι μωρε, δεν συμβαινουν αυτα στην Αθηνα. Ολοι οσοι κυκλοφορουν και οδηγουν ειναι υποδειγμα οδηγου και πολιτη.

  • Απαντ. 432
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 minutes ago, Ntinaras said:

Δε φταιει το σκουπιδι στη κηφησιας που παρκαρει και κινειται στη λεωφορειολωριδα γιατι "βιαζεται" με αποτελεσμα τα λεωφορεια να κανουν σλαλομ στα παρκαρισμενα και να καθυστερουν.

Ολα τα σπιτια που εχουν ταρατσα μπορουν να βαλουν. Αλλα που να ασχοληθουν μωρε, παιζει και ολυμπιακος παναθηναικος σημερα.

Οσο και να φαρδαινεις τους δρομους, ο,τι και να κανεις , την ιδια κινηση θα εχεις.

Προσωπικά, είχα προτείνει παλαιότερα (φαντάζομαι πολύς κόσμος το έχει σκεφτεί) να μπουν κάμερες στα λεωφορεία και να μπορεί ο οδηγός να στέλνει φωτογραφίες και βίντεο σε κάποιο τμήμα της τροχαίας για να κρίνουν εκείνοι αν απαιτείται κλήση ή όχι. Αλλά, ξέρεις πόσο δύσκολο είναι;

Όσο για τα φωτοβολταϊκά, δεν είναι εφικτό σε όλους, ειδικά στις μεγάλες πόλεις. Πέρα από το ότι είναι κοινόχρηστοι χώροι, δεν επαρκούν για όλους και υπάρχουν πολλοί ηλιακοί. Αλλά, μαντέψτε, είναι εφικτό να μπουν αλλού, δηλαδή να δημιουργηθεί μία ενεργειακή κοινότητα! Βέβαια, αυτό προϋποθέτει συνεργασία μεταξύ πολλών (πρωτάκουστο στην Ελλάδα, βλέπε συνεταιρισμούς) και ποιος ξέρει τι σκατά νομοθεσία υπάρχει για αυτό.

Στις πυκνοκατοικημένες περιοχές, πρέπει να κλείνουν οι δρόμοι και να γίνονται πεζόδρομοι. Έτσι, θα ανεβαίνει η ποιότητα ζωής των κατοίκων. Βέβαια, θα γίνεται καλύτερη η περιοχή, θα έρχονται περισσότεροι τουρίστες, θα γίνονται περισσότερα ερπιένπι. Οπότε, ούτε δικό μου, ούτε δικό σου, ούτε του Ντινάρα! Γκρέμισμα και λεωφόροι!

Δημοσ.

Εν το μεταξύ δεν παει να κλείσει το airbnb γενικά ούτε καλές τιμές έχει ούτε καλή πλατφόρμα άσε που προπληρώνεις τα δωμάτια ενώ σε άλλες πλατφόρμες τύπου booking έχει λοιπες παροχές δωρεάν ακύρωση μέχρι και λίγο πριν το ταξίδι upgrade δωματίων σε κάποιες περιπτώσεις,έχω τύχει 2-3 φορές δωρεάν μετακίνηση με αμαξάρα για να με παραλάβει από το αεροδρόμιο.Ασε που σε περιπτωση προβλήματος μπορείς να μιλήσεις κατευθείαν με εξυπηρέτηση και στο λύνουν.

Για τους ξενοδόχους που κατα περιόδους έχουν γκρινιάξει και έχουν κάνει νύξη για την νομοθεσία καθως και για την χαμηλότερη ποιότητα παροχής του airbnb (που ζητούσαν να έχουν κάποια κριτήρια οι ιδιοκτήτες airbnb ξένες γλώσσες και εκπαίδευση επειδή δείχνουν κακό πρόσωπο στον τουρισμό) προφανώς δεν έχει αναγκαστεί κανείς από αυτούς που άκουσαν τα αιτήματα τους να μείνει σε 3άστερο ξενοδοχείο για δουλειά Αθήνα πειραιά που με 70 ευρώ μένεις σε ετοιμόρροπο χρέπι με μούχλα σε κωλογειτονιές ενώ σε άλλες ευρωπαικές πόλεις μένεις με τα ίδια σε μπουτικ χοτελ κοσμήματα

Δημοσ.

Τα τελευταία 3 χρόνια νοίκιαζα μέσω airbnb ενα σπίτι στην Χαλκιδική για 20 μέρες τον Αυγουστο. Σήμερα το πρωί με πήρε ο ιδιοκτήτης μου ειπε οτι το εβγαλε απο την πλατφόρμα και μου το δίνει για ολόκληρο τον Αυγουστο φτηνότερα απο οσο πληρωνα για 20 μερες αν δώσω τα χρήματα στο χέρι. Εννοείται πως δεχτηκα. Ετσι θα γινονται οι δουλειές τωρα. 

  • Like 2
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, spectaculator είπε

o.k. Τότε κανένα πρόβλημα! Ας μένει κολλημένος κανείς με τις ώρες στον δρόμο. Να φαρδύνει ο δρόμος είναι αδύνατο. Να ξεβολευτεί κανείς από το αμάξι αδύνατο. Δεν υπάρχει λόγος ν' αλλάξει τίποτα, απλά έτσι παίζει η φάση (και θα γίνεται χειρότερα γιατί ο αριθμός των αυτοκινήτων στον δρόμο συνεχώς αυξάνει).

(Που το φτάσαμε, από το AirBnB στον κολλημένο Κηφισό!)
 

Υπάρχει η λύση να καθιερωθεί περισσότερο WFH, να αυξηθούν τα μέσα σταθερής τροχιάς, να φύγουν δημόσιες υπηρεσίες απο την Αθήνα, να δημιουργηθούν περισσότεροι χώροι στάθμευσης πέριξ των σταθμών μετρό. να υπογειοποιηθούν δρόμοι για να μειωθούν οι διασταυρώσεις κ.α. 

Ο κόσμος που ταλαιπωρείται με το αυτοκίνητο θέλει καλή εναλλακτική. Αν υπάρχει, θα την προτιμήσει. Όταν η εναλλακτική του "μένω μια ώρα στο αυτοκίνητο" είναι το "κάνω μιαμιση ωρα σα σαρδέλα στριμωγμένος σε δύο τρένα και ένα λεωφορείο" τότε δεν υπάρχει καν δίλημμα.  

  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, kostakis81 είπε

και ομως ο συλογισμος σας εχει λαθος αγαπητε ...

εφοσον ο αριθμος των ατομων σε ενα rbnp ειναι πεπερασμενος δεν υπαρχει καμι;α επιβαρυνση ουτε στην αποχετευση ουτε στο ασανσερ ουτε στο ρευμα ...παντα σε ενα ακκινητο πχ διαμενουν 4 ατομα και 30 ημερες σε 30 διαφορετικους να το εδινες rbnp παντα 4 θα ηταν καθε δεδομενη στιγμη στο ακκινητο ισωσ και λιγοτεροι στατιστικα ..

με το σκεπτικο αυτο θα πρεπει να βαζεισ και σε μονοιμους κατικους περιορισμους ποσες φορεσ θα χρησιμοποιησουν το ασανσερ ποσες φορεσ θα ανοιξουν τισ πορτες κλπ.. καταλαβαινουμ εοτι ειναι ατοπο ....

 

Ξεκιναμε απο το βασικο .... Ποσες φορες ενας μονιμος κατοικος θα ανεβοκατεβάσει βαλιτσες απο το ασανσερ . 2-3 φορες το χρονο που παει διακοπες και οχι μερα παρα μερα.. Πολυ μεγαλυτερο το φορτιο για το ασανσερ.

Επισης οι βαλιτσες χαλανε και τα σκαλια (σπανε στις γωνιες)

Δευτερον οι τουριστες δεν ξερουν τι ειναι ο καδος σκουπιδιων γενικα ουτε στην τουαλετα (τα πετανε μεσα στην λεκανη λες και εχουμε Φ120 αποχετευση) και το ιδιο κανουν με τα αποφαγια στο νεροχυτη .. (εχουν σκουπιδοφαγους σε πολλες χωρες).

Τριτη βλαβη που δημιουργουν τα airbnb ειναι η σουστα της πορτας.

Την κρατανε με χαλακι - βαλιτσα κτλ ανοιχτη και σιγα σιγα ξερυθμιζετε..

Μιλαμε για βλαβες που προκαλουν και ας ειναι και μουγκοι και δεν ενοχλουν κανεναν.

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τα βλεπεις χειροτερα γιατι ο κοσμος δε δεχεται να παει με τα μμμ, ειναι τεμπελης και για 1 τετραγωνο παιρνει ΙΧ, και κυριως γιατι ειναι πιθηκος και παρκαρει οπου του καβλωσει με αποτελεσμα οι λωριδες στους δρομους να μειωνονται απο τα παρανομα παρκαρισμενα.

Κινούμαι με τα μέσα στο 80% των διαδρομών μου. Ρώτα με σήμερα και χθές με 40 βαθμούς πώς αισθάνθηκα που περίμενα 16 λεπτά το τράμ να έρθει. Σίγουρα όχι τεμπέλης.

  • Like 2
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Οχι δεν φταιει ο κοσμος, δε φταινε στο κηφισο οι μαλακες που πανε στη λεα και μετα χωνονται τελευταια στιγμη αριστερα με αποτελεσμα να φρεναρουν αυτους που κινουνται νομιμα στη λωριδα.

Δε φταιει η θειτσα που αποφασισε να παει να ψωνισει στο κεντρο και πηρε το αμαξι και το διπλοπαρκαρει "για 2 λεπτακια" ενω μπορει να παει με το μετρο.

Δε φταιει το σκουπιδι στη κηφησιας που παρκαρει και κινειται στη λεωφορειολωριδα γιατι "βιαζεται" με αποτελεσμα τα λεωφορεια να κανουν σλαλομ στα παρκαρισμενα και να καθυστερουν.

Για τιποτα δε φταιει ο ελληνας οδηγος, για ολα φταιει καποιος αλλος.

Ολα τα σπιτια που εχουν ταρατσα μπορουν να βαλουν. Αλλα που να ασχοληθουν μωρε, παιζει και ολυμπιακος παναθηναικος σημερα.

Οσο και να φαρδαινεις τους δρομους, ο,τι και να κανεις , την ιδια κινηση θα εχεις.

προφανώς φταίει ο Έλληνας οδηγός αλλά μπαίνεις σε μία σπείρα. η σπείρα αυτή λέει πως οι δρόμοι είναι πηγμένοι, δεν υπάρχει χώρος να παρκάρω άρα βρίσκω λύση. δεν είναι δικαιολογία σε καμία περίπτωση αυτό. όμως το κράτος δεν κάνει κάτι να βοηθήσει. εδώ αγόρασαν ηλεκτρικά λεωφορεία, το διαφήμιζαν παντού αλλά δεν έχουν πάρει ακόμη τους φορτιστές που θα φτάσουν από Σεπτέμβρη και βλέπουμε. και τα λεωφορεία τα έχουμε εδώ και δύο μήνες να κάθονται. το κράτος φταίει γιατί κυκλοφορεί λεωφορεία τα οποία εάν περάσουν ΚΤΕΟ τα έχουν κόψει.

σχετικά με την κίνηση, γνώμη μου είναι πως το κέντρο πρέπει να είναι εντελώς κλειστό στα οχήματα. όμως στην Αθήνα δεν υπάρχει άλλος τρόπος να πας από την μία πλευρά στην άλλη, μόνο μέσω του κέντρου. δεν είμαστε όλοι τρελοί να πάμε με το αυτοκίνητο. από την Ελευσίνα για να πας σε σταθμό του μετρό, θέλεις μισή ώρα ενώ η διαδρομή είναι κυκλική, που σημαίνει πως δεν γνωρίζεις τι ώρα θα βρεις λεωφορείο για να γυρίσεις πίσω. ότι ώρα θέλει ο οδηγός περνάει. τι προγραμματισμό να κάνεις μετά για την ζωή σου; για να πάω από Ελευσίνα πχ στην Κηφισίας, χρειάζομαι μισή ώρα έως μετρό, άλλη μισή ώρα με μετρό. με αυτοκίνητο είμαι σε 30 λεπτά ενώ για να γυρίσω με ΜΜΜ, ούτε που ξέρω πόση ώρα θα περιμένω. όλη η Αθήνα είναι 5 δρόμοι. Κηφισός, Κηφισίας, Βουλιαγμένης, Αττική, παραλιακή. για να πας από ένα σημείο της Αθήνας στο άλλο, πρέπει να χρησιμοποιήσεις τουλάχιστον 2 από τους παραπάνω δρόμους. δεν υπάρχουν εναλλακτικές. η Αττική που δημιουργήθηκε πριν από 25-30 χρόνια έχει κορεστεί πλέον.

για τα φβ, για μία μονοκατοικία, χρειάζεσαι 50μ2 περίπου συλλέκτες, το οποίο είναι περίπου τα 70μ2 της ταράτσας γιατί μπαίνουν υπό γωνία. αμέσως όλες οι ταράτσες σε οικοδομές που υπάρχουν άνω των 2 διαμερισμάτων βγαίνουν εκτός. μόνο σε μονοκατοικίες μπορείς να βάλεις. πουθενά αλλού.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, keleystis είπε

Κινούμαι με τα μέσα στο 80% των διαδρομών μου. Ρώτα με σήμερα και χθές με 40 βαθμούς πώς αισθάνθηκα που περίμενα 16 λεπτά το τράμ να έρθει. Σίγουρα όχι τεμπέλης.

Δεν κανουν τα μμμ για τα παντα, αλλα εχω φιλο που παιρνει το αμαξι για να παει κυριολεκτικα ενα τετραγωνο.

Και ειμαι σιγουρος πως ειναι παρα πολλοι σαν αυτον.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, james01gr είπε

εδώ αγόρασαν ηλεκτρικά λεωφορεία, το διαφήμιζαν παντού αλλά δεν έχουν πάρει ακόμη τους φορτιστές που θα φτάσουν από Σεπτέμβρη και βλέπουμε. και τα λεωφορεία τα έχουμε εδώ και δύο μήνες να κάθονται.

Απο  που  ενημερωνεσαι?  Εδω  κι  ενα  μηνα  οι  γραμμες   που  χρησιμοποιω  (813-224) εχει  ηλεκτρικα

YUTONG  E12  αριστης  ποιοτητας  με  αεροσουστα  και  κλιματισμο   και  αισθανεσαι   πολυ  ανετα

μεσα. Διαθετει  μαλιστα  και  2  USB   υποδοχες  σε  καθε  σειρα  καθισματων  για  να  φορτιζεις

το  κινητο  σου.

ΥΓ.Οσο  και  να  φτασει  η  μπεντζινα   ο  ελληνας  δεν  την  ακουει....

100,000   περνανε  το  τριημερο   τα  διοδια....

Μετρηστε  την  αλλη  βδομαδα  που  εχουμε  τριημερο   του   αγιου  πνευματος  για  τραπεζες,

δημοσιο  κλπ  24/07  ποσα  αυτοκινητα  θα  περασουν  τα  διοδια....

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Απο  που  ενημερωνεσαι?  Εδω  κι  ενα  μηνα  οι  γραμμες   που  χρησιμοποιω  (813-224) εχει  ηλεκτρικα

YUTONG  E12  αριστης  ποιοτητας  με  αεροσουστα  και  κλιματισμο   και  αισθανεσαι   πολυ  ανετα

μεσα. Διαθετει  μαλιστα  και  2  USB   υποδοχες  σε  καθε  σειρα  καθισματων  για  να  φορτιζεις

το  κινητο  σου.

ΥΓ.Οσο  και  να  φτασει  η  μπεντζινα   ο  ελληνας  δεν  την  ακουει....

100,000   περνανε  το  τριημερο   τα  διοδια....

Μετρηστε  την  αλλη  βδομαδα  που  εχουμε  τριημερο   του   αγιου  πνευματος  για  τραπεζες,

δημοσιο  κλπ  24/07  ποσα  αυτοκινητα  θα  περασουν  τα  διοδια....

Mετρα και πόσα λιζιγκ κυκλοφορούν εκεί έξω όμως. Είναι πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Mετρα και πόσα λιζιγκ κυκλοφορούν εκεί έξω όμως. Είναι πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια.

Τα leasing ειναι η καλυτερη φαση για beta testing νεων τεχνολογιων.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Απο  που  ενημερωνεσαι?  Εδω  κι  ενα  μηνα  οι  γραμμες   που  χρησιμοποιω  (813-224) εχει  ηλεκτρικα

YUTONG  E12  αριστης  ποιοτητας  με  αεροσουστα  και  κλιματισμο   και  αισθανεσαι   πολυ  ανετα

μεσα. Διαθετει  μαλιστα  και  2  USB   υποδοχες  σε  καθε  σειρα  καθισματων  για  να  φορτιζεις

το  κινητο  σου.

ΥΓ.Οσο  και  να  φτασει  η  μπεντζινα   ο  ελληνας  δεν  την  ακουει....

100,000   περνανε  το  τριημερο   τα  διοδια....

Μετρηστε  την  αλλη  βδομαδα  που  εχουμε  τριημερο   του   αγιου  πνευματος  για  τραπεζες,

δημοσιο  κλπ  24/07  ποσα  αυτοκινητα  θα  περασουν  τα  διοδια....

από εδώ

https://www.gocar.gr/news/feed/46903,hlektrika_lewforeia_fortistes.html

https://www.athenstransport.com/2024/03/eidiseis-paraskeuis-ilektrika-leoforeia-fortistes-dieuthintes-oasa/

https://www.capital.gr/epixeiriseis/3810297/ilektrika-leoforeia-se-doseis-stin-athina-logo-aneparkeias-fortiston/

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Υπάρχει η λύση να καθιερωθεί περισσότερο WFH, να αυξηθούν τα μέσα σταθερής τροχιάς, να φύγουν δημόσιες υπηρεσίες απο την Αθήνα, να δημιουργηθούν περισσότεροι χώροι στάθμευσης πέριξ των σταθμών μετρό. να υπογειοποιηθούν δρόμοι για να μειωθούν οι διασταυρώσεις κ.α. 

Ο κόσμος που ταλαιπωρείται με το αυτοκίνητο θέλει καλή εναλλακτική. Αν υπάρχει, θα την προτιμήσει. Όταν η εναλλακτική του "μένω μια ώρα στο αυτοκίνητο" είναι το "κάνω μιαμιση ωρα σα σαρδέλα στριμωγμένος σε δύο τρένα και ένα λεωφορείο" τότε δεν υπάρχει καν δίλημμα.  

ΕΔΩ ΣΤην πρωην πυρκαλ θελουν να τουσ μετακινησουν τους δημοσιου υπαλληλους και εχουν σκηλιασει γιατι δεν θελουν να ξεβολευτουν , θα χασουν τισ βολτεσ στο κεντρο και θα τουσ μαντρωσουν να δουλευουνε .... εχω 2 φιλους και εχουν κανει τον κακο χαμο που θα τουσ μετακινησουν ., τι θα απορυθμιστει το σχολικο προγραμμα των παιδιων τουσ λενε ...τιτο ενα τι το αλλο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, snot είπε

Αυτά που έγραψες είναι σωστά αλλά χάνεις την ουσία. Η ουσία είναι ότι τα ενοίκια που είναι παθητικό εισόδημα πρέπει να φορολογούνται παραπάνω από το ενεργητικό εισόδημα και όχι το ανάποδο

Ας μειώσει το κράτος την φορολογία στους μισθωτούς τότε σε σχέση με το ενοίκιο. Οι φόροι στο ενοίκιο είναι ήδη πολλοί, τυχόν αυξήσεις θα μετακυληθουν στις τιμές των ενοικίων όπως έγινε ήδη μια φορά όταν καταργήθηκε το αφορολογητο στα ενοίκια και ο φόρος είναι από το πρώτο ευρώ. Επίσης θα αυξηθούν οι μαύρες ενοικιάσεις και θα χάνει το κράτος χρήματα από φόρους. 

 

Edit :  Και για τα περί ΙΧ, αυτοκίνησης, ΜΜΜ κτλ που λέτε. Ανήκω στα άτομα που δεν πρόκειται ποτέ να οδηγήσω τόσο λόγω προβλημάτων όρασης και άλλων θεμάτων υγείας, όσο και για το ότι δεν αντέχω ψυχολογικά αυτές τις καταστασεις στους ελληνικούς δρόμους με τα βρισίδια και τους τσακωμούς. Αλλά πραγματικά, τα ΜΜΜ παλεύονται στην καλύτερη μέχρι τα φοιτητικά χρόνια, από εκεί και μετά όσο περνάνε τα χρόνια τόσο πιο απαλευτη γίνεται η χρήση τους. Ορθοστασία κούραση και περπάτημα συν οποία κούραση θα έχει κάποιος στην δουλειά του. Έχω κάτι γνωστούς που έκαναν παιδί και δεν έχουν δικό τους μέσον μεταφοράς, βάζουν το παιδί με το καρότσι στο λεωφορείο που είτε δεν χωράει είτε έχουν υπάρξει και εντάσεις με τους επιβάτες εκεί. Γενικά εργαζόμενος η οικογενειαρχης χωρίς ΙΧ είσαι άτομο κατώτερου Θεού εδώ στην Ελλάδα. Τα ΜΜΜ είναι μόνο για τίποτε βόλτες και χάζεμα έξω να περνάει η ώρα. 

Επεξ/σία από mariosnik_
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...