Προς το περιεχόμενο

AirBnB: Ήρθε το τέλος;


APapsda

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Αρα ας παει η βενζινη 4 ευρο για να μην εχουμε κινηση στον κηφισο...?

Δεν είναι για πλεμπαιους...

Όποιος έχει αμάξι είναι πλούσιος, το είπε και ο υπουργός...

Άλλωστε είμαστε Μονακό οπότε δε μπορεί παρά να έχουμε παρόμοιες τιμές βενζίνης...

Επεξ/σία από gpapadakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 432
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αρα ας παει η βενζινη 4 ευρο για να μην εχουμε κινηση στον κηφισο...?

Στη βενζινη ειμαι καθετος οτι πρεπει να πεσει μιας και εχουμε γονατισει με τις τιμες σκεφτεσαι να πας απο εδω εκει αλλα ταυτοχρονα ειμαι καθετος στο να πανε τα τσιγαρα 50 ευρω η τα ποτα 50 ευρω μπας και σταματησει ο κοσμος να βαζει τον καρκινο στο σωμα του. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αρα ας παει η βενζινη 4 ευρο για να μην εχουμε κινηση στον κηφισο...?

Τελειο θα ηταν.

  • Sad 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Τελειο θα ηταν.

Για πες μας ποσο μειωθηκε η κινηση με την αυξηση της βενζινης τα τελευταια χρονια. Εγω ολο και χειροτερα τα βλεπω τα πραγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Για πες μας ποσο μειωθηκε η κινηση με την αυξηση της βενζινης τα τελευταια χρονια. Εγω ολο και χειροτερα τα βλεπω τα πραγματα. 

3.14%

 

Τα βλεπεις χειροτερα γιατι ο κοσμος δε δεχεται να παει με τα μμμ, ειναι τεμπελης και για 1 τετραγωνο παιρνει ΙΧ, και κυριως γιατι ειναι πιθηκος και παρκαρει οπου του καβλωσει με αποτελεσμα οι λωριδες στους δρομους να μειωνονται απο τα παρανομα παρκαρισμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελάτε στην επαρχία να δείτε πόσο οικολόγοι έχουν γίνει όλοι. Δεν κινείται σχεδόν κανένα όχημα στον δρόμο όταν είναι κλειστά τα μαγαζιά.

 

Στο θέμα μας τώρα. Τα AirBnB πλέον έχουν πλέον πολλές απαιτήσεις οπότε οι τιμές θα αυξηθούν.

Καθώς τα έσοδα από το airbnb θα είναι μεγαλύτερα από την απλή ενοικίαση δύσκολα θα επιστρέψουν τα ακίνητα αυτά ξανά στην μακροχρόνια μίσθωση.

Κάποιος που νοικιάζει ένα ακίνητο για 90 μέρες/έτος με 50€/μέρα εισπράττει 4500€. Αυτό ισοδυναμεί με ενοίκιο 375€/μήνα για 12 μήνες. 

Όταν γνωρίζουν πελάτες από το AirBnB έχουν και το (αθέμιτο) πλεονέκτημα ότι μπορούν να το νοικιάζουν επιπλέον μέρες αδήλωτο οπότε στην πράξη δεν πρόκειται ποτέ να επιστρέψουν σε μακροχρόνια μίσθωση. Πολλοί βάζουν το ακίνητο μόνο για λίγα χρόνια στις πλατφόρμες. Αφού αποκτήσουν τακτικούς πελάτες, τους γνωρίσουν και χτιστεί εμπιστοσύνη συνεχίζουν μόνο με μαύρα. Οι πελάτες το θέλουν επειδή γλιτώνουν περίπου 30% στην τιμή και οι ιδιοκτήτες επειδή το νοικιάζουν όλο τον χρόνο και επιπλέον γλιτώνουν κάποιους φόρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, dtk-386 said:

ΑirBnB = Air bed and breakfast.👈

Airbed

Αλλά εμείς στο χωριό μου το λέμε ερπιένπι (ο τόνος στο 2ο "ε").

Η φορολογία καλό θα ήταν να είναι πιο αναλογική, όχι από το 15 στο 35, αλλά σε πιο κοντινές κλίμακες, πχ 15->18->21->25 κλπ, έτσι ώστε να μην συμφέρει τους πλείστους να μπλέκουν με μαμουνιές.

1 hour ago, Αλεξανδρος A.92 said:

Αρα ας παει η βενζινη 4 ευρο για να μην εχουμε κινηση στον κηφισο...?

Ναι.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι μετακίνησης (στην Αθήνα) και τα ηλεκτρικά συμφέρουν περισσότερο μέσα στην πόλη. Άμα τα συνδυάσεις με τίποτα φωτοβολταϊκά, κινείσαι σχεδόν τζάμπα! (πέρα από την αρχική επένδυση). Διάβαζα την εμπειρία ταξιτζή που το γύρισε σε ηλεκτρικό και μόνο από τα καύσιμα, γλίτωνε 6Κ € τον χρόνο.

Επεξ/σία από csontheline
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

3.14%

 

Τα βλεπεις χειροτερα γιατι ο κοσμος δε δεχεται να παει με τα μμμ, ειναι τεμπελης και για 1 τετραγωνο παιρνει ΙΧ, και κυριως γιατι ειναι πιθηκος και παρκαρει οπου του καβλωσει με αποτελεσμα οι λωριδες στους δρομους να μειωνονται απο τα παρανομα παρκαρισμενα.

Ναι ακριβώς ο κόσμος φταίει. Άλλωστε έχουμε είκοσι γραμμές μετρό που φτάνουν σε όλα τα σημεία της πόλης, κι απλά είμαστε κακομαθημένοι που παίρνουμε το αυτοκίνητο. Λες και κανένας τη βρίσκει να κάθεται μια ώρα στην κίνηση καθε πρωί συντηρώντας ένα ακριβό όχημα που χάνει μέρα με τη μέρα την αξία του αντι να πάρει τα καταπληκτικά ΜΜΜ που τον πηγαίνουν παντού εύκολα και γρήγορα.

Κι επίσης είμαι σίγουρος οτι η κίνηση στον Κηφισό, στην Κηφισίας, στη Μεσογείων και στη Βουλιαγμένης προέρχεται απο αυτούς που παιρνουν αυτοκίνητο για ένα τετράγωνο. Το πέτυχες. 

Επειδή εσύ βολεύεσαι να μην παίρνεις αυτοκίνητο, δε σημαίνει οτι κανένας άλλος δε χρειάζεται αυτοκίνητο. Και είναι βέβαιο πως αν οι μισοί που οδηγούν καθημερινά έπαιρναν τα ΜΜΜ στην Αθήνα, η δική σου εμπειρία θα ηταν πολύ χειρότερη από σήμερα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

3.14%

 

Τα βλεπεις χειροτερα γιατι ο κοσμος δε δεχεται να παει με τα μμμ, ειναι τεμπελης και για 1 τετραγωνο παιρνει ΙΧ, και κυριως γιατι ειναι πιθηκος και παρκαρει οπου του καβλωσει με αποτελεσμα οι λωριδες στους δρομους να μειωνονται απο τα παρανομα παρκαρισμενα.

εγώ βλέπω πως δεν υπάρχει απολύτως κανένα σχέδιο για κατασκευή δρόμων και ανακούφιση των οδικών αρτηριών. μένω Ελευσίνα, έχουμε πήξει από Ασπρόπυργο έως Μάντρα στα logistics, έχει δεκαπλασσιαστεί η κίνηση των φορτηγών στην εθνική και στους γύρω δρόμους. όχι λόγω των ΙΧ αλλά εξ αιτίας των φορτηγών. και κάνουν πλέον και έργα πάνω στην εθνική για να περάσουν αγωγό από κάτω που θα συνδέει τα δύο διυλιστήρια έχοντας αφήσει μία λωρία κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. σε εθνική. για δες στην έξοδο της Αττικής στην Μεταμόρφωση πόσα είναι ΙΧ και πόσα είναι φορτηγά και από που πιάνει η κίνηση.

επίσης η κίνηση να γίνουν φθηνότερα τα καύσιμα, θα έχει άμεση επίδραση σε όλη την αλυσίδα του εμπορίου, στα ακτοπλοικά εισητήρια. Παντού. τα ΜΜΜ τα έχει απαξιώσει το κράτος. και σε εξοπλισμό, σε αποχωρήσεις οδηγών αλλά και σε συχνότητα δρομολογίων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Αρα ας παει η βενζινη 4 ευρο για να μην εχουμε κινηση στον κηφισο...?

Οι μετακινήσεις είναι για αρχόντους. Δε γίνεται τώρα να θέλει να παει στον Παπαϊωάννου σαν άνθρωπος και να κολλάει στον Κηφισό επειδή κάτι πλεμπαίοι γυρνάνε απο τις δουλειές τους. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, csontheline είπε

Airbed

Αλλά εμείς στο χωριό μου το λέμε ερπιένπι (ο τόνος στο 2ο "ε").

Η φορολογία καλό θα ήταν να είναι πιο αναλογική, όχι από το 15 στο 35, αλλά σε πιο κοντινές κλίμακες, πχ 15->18->21->25 κλπ, έτσι ώστε να μην συμφέρει τους πλείστους να μπλέκουν με μαμουνιές.

Ναι.
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι μετακίνησης (στην Αθήνα) και τα ηλεκτρικά συμφέρουν περισσότερο μέσα στην πόλη. Άμα τα συνδυάσεις με τίποτα φωτοβολταϊκά, κινείσαι σχεδόν τζάμπα! (πέρα από την αρχική επένδυση)

πόσα σπίτια στην Αττική έχουν την δυνατότητα για φωτοβολταϊκά; 1%; όχι παραπάνω σίγουρα. η ηλεκτροκίνηση είναι ακριβό σπορ και απευθύνεται μόνο σε μεγάλα πορτοφόλια για να την λένε στους πλεμπαίους που έχουν ένα αυτοκίνητο 15ετίας πως μολύνουν το περιβάλλον. λες και η πλέμπα εάν είχε την δυνατότητα δεν θα ήθελε να κινείται με καινούργιο αυτοκίνητο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

εγώ βλέπω πως δεν υπάρχει απολύτως κανένα σχέδιο για κατασκευή δρόμων και ανακούφιση των οδικών αρτηριών. μένω Ελευσίνα, έχουμε πήξει από Ασπρόπυργο έως Μάντρα στα logistics, έχει δεκαπλασσιαστεί η κίνηση των φορτηγών στην εθνική και στους γύρω δρόμους. όχι λόγω των ΙΧ αλλά εξ αιτίας των φορτηγών. και κάνουν πλέον και έργα πάνω στην εθνική για να περάσουν αγωγό από κάτω που θα συνδέει τα δύο διυλιστήρια έχοντας αφήσει μία λωρία κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. σε εθνική. για δες στην έξοδο της Αττικής στην Μεταμόρφωση πόσα είναι ΙΧ και πόσα είναι φορτηγά και από που πιάνει η κίνηση.

επίσης η κίνηση να γίνουν φθηνότερα τα καύσιμα, θα έχει άμεση επίδραση σε όλη την αλυσίδα του εμπορίου, στα ακτοπλοικά εισητήρια. Παντού. τα ΜΜΜ τα έχει απαξιώσει το κράτος. και σε εξοπλισμό, σε αποχωρήσεις οδηγών αλλά και σε συχνότητα δρομολογίων.

Γενικότερα σε μια εποχή που ο κόσμος μετακινείται όλο και περισσότερο, το κράτος θάβει το κεφάλι του στην άμμο. Καμία πρόβλεψη για τους δρόμους της Αθήνας, μόνο ευχολόγια, ευχόμαστε ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα μέσα κι ας περνάνε οι συρμοι του μετρό τοσο γεμάτοι που δε παιρνουν κανέναν όταν σχολάνε τα γραφεία. Κι ας περνάει ο ΗΣΑΠ γεμάτος χωρίς AC ανα ένα τέταρτο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, ProponitisTouKanape said:

Ναι ακριβώς ο κόσμος φταίει. Άλλωστε έχουμε είκοσι γραμμές μετρό που φτάνουν σε όλα τα σημεία της πόλης, κι απλά είμαστε κακομαθημένοι που παίρνουμε το αυτοκίνητο. Λες και κανένας τη βρίσκει να κάθεται μια ώρα στην κίνηση καθε πρωί συντηρώντας ένα ακριβό όχημα που χάνει μέρα με τη μέρα την αξία του αντι να πάρει τα καταπληκτικά ΜΜΜ που τον πηγαίνουν παντού εύκολα και γρήγορα.

Κι επίσης είμαι σίγουρος οτι η κίνηση στον Κηφισό, στην Κηφισίας, στη Μεσογείων και στη Βουλιαγμένης προέρχεται απο αυτούς που παιρνουν αυτοκίνητο για ένα τετράγωνο. Το πέτυχες. 

Επειδή εσύ βολεύεσαι να μην παίρνεις αυτοκίνητο, δε σημαίνει οτι κανένας άλλος δε χρειάζεται αυτοκίνητο. Και είναι βέβαιο πως αν οι μισοί που οδηγούν καθημερινά έπαιρναν τα ΜΜΜ στην Αθήνα, η δική σου εμπειρία θα ηταν πολύ χειρότερη από σήμερα.

o.k. Τότε κανένα πρόβλημα! Ας μένει κολλημένος κανείς με τις ώρες στον δρόμο. Να φαρδύνει ο δρόμος είναι αδύνατο. Να ξεβολευτεί κανείς από το αμάξι αδύνατο. Δεν υπάρχει λόγος ν' αλλάξει τίποτα, απλά έτσι παίζει η φάση (και θα γίνεται χειρότερα γιατί ο αριθμός των αυτοκινήτων στον δρόμο συνεχώς αυξάνει).

(Που το φτάσαμε, από το AirBnB στον κολλημένο Κηφισό!)
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ναι ακριβώς ο κόσμος φταίει. Άλλωστε έχουμε είκοσι γραμμές μετρό που φτάνουν σε όλα τα σημεία της πόλης, κι απλά είμαστε κακομαθημένοι που παίρνουμε το αυτοκίνητο. Λες και κανένας τη βρίσκει να κάθεται μια ώρα στην κίνηση καθε πρωί συντηρώντας ένα ακριβό όχημα που χάνει μέρα με τη μέρα την αξία του αντι να πάρει τα καταπληκτικά ΜΜΜ που τον πηγαίνουν παντού εύκολα και γρήγορα.

Κι επίσης είμαι σίγουρος οτι η κίνηση στον Κηφισό, στην Κηφισίας, στη Μεσογείων και στη Βουλιαγμένης προέρχεται απο αυτούς που παιρνουν αυτοκίνητο για ένα τετράγωνο. Το πέτυχες. 

Επειδή εσύ βολεύεσαι να μην παίρνεις αυτοκίνητο, δε σημαίνει οτι κανένας άλλος δε χρειάζεται αυτοκίνητο. Και είναι βέβαιο πως αν οι μισοί που οδηγούν καθημερινά έπαιρναν τα ΜΜΜ στην Αθήνα, η δική σου εμπειρία θα ηταν πολύ χειρότερη από σήμερα.

Οχι δεν φταιει ο κοσμος, δε φταινε στο κηφισο οι μαλακες που πανε στη λεα και μετα χωνονται τελευταια στιγμη αριστερα με αποτελεσμα να φρεναρουν αυτους που κινουνται νομιμα στη λωριδα.

Δε φταιει η θειτσα που αποφασισε να παει να ψωνισει στο κεντρο και πηρε το αμαξι και το διπλοπαρκαρει "για 2 λεπτακια" ενω μπορει να παει με το μετρο.

Δε φταιει το σκουπιδι στη κηφησιας που παρκαρει και κινειται στη λεωφορειολωριδα γιατι "βιαζεται" με αποτελεσμα τα λεωφορεια να κανουν σλαλομ στα παρκαρισμενα και να καθυστερουν.

Για τιποτα δε φταιει ο ελληνας οδηγος, για ολα φταιει καποιος αλλος.

6 λεπτά πριν, james01gr είπε

πόσα σπίτια στην Αττική έχουν την δυνατότητα για φωτοβολταϊκά; 1%; όχι παραπάνω σίγουρα. η ηλεκτροκίνηση είναι ακριβό σπορ και απευθύνεται μόνο σε μεγάλα πορτοφόλια για να την λένε στους πλεμπαίους που έχουν ένα αυτοκίνητο 15ετίας πως μολύνουν το περιβάλλον. λες και η πλέμπα εάν είχε την δυνατότητα δεν θα ήθελε να κινείται με καινούργιο αυτοκίνητο...

Ολα τα σπιτια που εχουν ταρατσα μπορουν να βαλουν. Αλλα που να ασχοληθουν μωρε, παιζει και ολυμπιακος παναθηναικος σημερα.

10 λεπτά πριν, james01gr είπε

εγώ βλέπω πως δεν υπάρχει απολύτως κανένα σχέδιο για κατασκευή δρόμων και ανακούφιση των οδικών αρτηριών. μένω Ελευσίνα, έχουμε πήξει από Ασπρόπυργο έως Μάντρα στα logistics, έχει δεκαπλασσιαστεί η κίνηση των φορτηγών στην εθνική και στους γύρω δρόμους. όχι λόγω των ΙΧ αλλά εξ αιτίας των φορτηγών. και κάνουν πλέον και έργα πάνω στην εθνική για να περάσουν αγωγό από κάτω που θα συνδέει τα δύο διυλιστήρια έχοντας αφήσει μία λωρία κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. σε εθνική. για δες στην έξοδο της Αττικής στην Μεταμόρφωση πόσα είναι ΙΧ και πόσα είναι φορτηγά και από που πιάνει η κίνηση.

επίσης η κίνηση να γίνουν φθηνότερα τα καύσιμα, θα έχει άμεση επίδραση σε όλη την αλυσίδα του εμπορίου, στα ακτοπλοικά εισητήρια. Παντού. τα ΜΜΜ τα έχει απαξιώσει το κράτος. και σε εξοπλισμό, σε αποχωρήσεις οδηγών αλλά και σε συχνότητα δρομολογίων.

Οσο και να φαρδαινεις τους δρομους, ο,τι και να κανεις , την ιδια κινηση θα εχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Και μετα για να διανυσεις το κηφισο θα θελεις 7 ωρες αντι για 2 που θελεις τωρα. ΑΨΟΓΟ!

Πως δε το σκεφτηκαμε νωριτερα?

 

Τα βλεπεις χειροτερα γιατι ο κοσμος δε δεχεται να παει με τα μμμ, ειναι τεμπελης και για 1 τετραγωνο παιρνει ΙΧ, και κυριως γιατι ειναι πιθηκος και παρκαρει οπου του καβλωσει με αποτελεσμα οι λωριδες στους δρομους να μειωνονται απο τα παρανομα παρκαρισμενα.

Τεμπέλης, πίθηκος, "καβλώσει", εξαιρετικά επιχειρήματα. Θα απαντούσα εκτενώς, καθότι και επιστημονικά μπάζει ο ισχυρισμός, αλλά φοβάμαι ότι δεν έχει κανένα νόημα να μπω σε αντιπαράθεση με υβριστική για τον κόσμο που εργάζεται ορολογία. Το μόνο που θα πω είναι ότι χρησιμοποιώ καθημερινά ΜΜΜ, και ο μόνος λόγος που συνεχίζω να το κάνω είναι επειδή έχω flexible χρόνους. Τα ΜΜΜ είναι σε τραγική κατάσταση και είναι χυδαίο να λέμε ότι ο κόσμος είναι τεμπέλης και δεν τα παίρνει. Έχετε μπει τελευταία σε λεωφορείο, τώρα τις ημέρες του καύσωνα; Τα μισά (και αν) έχουν κλιματισμό που συνήθως είναι κάτι πιο αποδοτικό από ανεμιστηράκι. Ας προσέχουμε λίγο τι λέμε, δεν μας φταίει για όλα ο απλός κόσμος. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...