Προς το περιεχόμενο

Λάδια, εξέλιξη, προδιαγραφές, αναλύσεις, χαρακτηριστικά, μύθοι και αλήθειες


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αυτα τα μοτουλ δεν ειναι και τιποτα σπουδαιο για να τα επιλεξεις.

το θεμα με τα λαδια γιαυτους που ψαχνονται,δεν ειναι η μαρκα αλλα ποιο λαδι απο καθε μαρκα.υπαρχουν καποια λαδια/σειρες που ειναι πολυ καλα και καποια που απλως κανουν την δουλεια-μετρια.

οπως ανεφερα στο αρθρο που εγραψα ,επιλεγουμε συμφωνα με τις προδιαγραφες και συμφωνα με την χρηση.τωρα για το κλιμα υπαρχουν γνωμες διαφορετικες.

υπαρχουν 5-30 που ειναι καλυτερα απο 5-40,οπως και το αντιστροφο,οπως και πολλα 0-40-30 που ειναι αντιστοιχα καλυτερα.

αποτι διαβασα,με καθε επιφυλαξη,οι κινητηρες αεριου παιρνουν τα ιδια λαδια με βενζινης.διορθωστε με αν κανω λαθος.οποτε διαλεγεις την χρηση που θες,που λογικα εφοσον ειναι αεριου ειναι μια νορμαλ χρηση και αγοραζεις ενα λαδι μεσα απο τα ιξωδη που σου προτεινει το εργοστασιο σου.

εγω παραθετω αυτην την στιγμη τα καλυτερα λαδια που υπαρχουν στην ελληνικη αγορα.

MOBIL 1 esp 5-30 API SP

MOBIL 1 0-40 

SHELL HELIX 5-40

shell helix ultra 5-30

MOTUL 8100 XCLEAN+ 5-30

MOTUL 8100 XCESS 5-40 GEN 2

MOTUL XCLEAN 5-40 GEN 2

CASTROL EDGE  0-30 LL 

CASTROL 0-40 c3

LIQUI MOLY 4110 top tec 5-40

LIQUI MOLY 4200 5-30 NEW GENERATION

Total Quartz Ineo Long Life 5W-30

FUCHS TITAN 5-40

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 278
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα λάδια που βάζουν απ' όσο γνωρίζω σε CNG οχήματα είναι ίδια με αυτά της βενζίνης (άλλωστε είναι διπλού καυσίμου, λειτουργούν συχνά και με βενζίνη), η ιδιαιτερότητα που έχει το φυσικό αέριο είναι να ανεβάζει πολύ πιο γρήγορα θερμοκρασία στον χώρο καύσης (αν με βενζίνη χρειάζεται π.χ 15' τον χειμώνα να φτάσει σε επιθυμητή θερμοκρασία το αυτοκίνητο, με φυσικό αέριο μπορεί να το κάνει σε 5 λεπτά), δεν ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο και η Motul έβγαλε λάδια συγκεκριμένα για αυτά τα αυτοκίνητα.

 

Τα χαρακτηριστικά σε αυτά που παρέθεσα παραπάνω, μας λένε κάτι; Είναι καλά; Μέτρια; Τα Xclean π.χ υπερτερούν σε κάποιους αριθμούς;

Επεξ/σία από liopyr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι οτι ανεβαζουν γρηγορα θερμοκρασια το γνωριζω..

οπως σου εγραψα το συγκεκριμενο μοτουλ καλο ειναι αλλα δεν ειναι τιποτα σπουδαιο σε συγκριση με τα σημερινου τυπου λαδια.αυτο το λαδι ειναι παλιας συνταγης,καλο ειναι ,αλλα οπως ειπες ειναι μαρκετιγνκ για να πουλησει πιο εξειδικευμενο.το ιδιο κανει και σε μενα που εχει ενα λαδι ομοιο με αυτο και το ονομαζει specific.βασικα και τα 2 λαδια το δικο σου και το δικο μου ειναι παρομοια με το xcess 5-40 motul gen 1.τα παλια καλα μοτουλ.

αν θες ενα πιο δυνατο λαδι με σημερινη τεχνολογια που αντεχουν πιο πολυ στις υψηλες θερμοκρασιες πας σε ενα 30ρι η' 40ρι απο τα πιο πανω που παρεθεσα και εισαι οκ.αυτα εχουν και την προδιαγραφη σου ,σχεδον ολα.

εγω εδω και 2 χρονια βαζω το 

MOTUL 8100 XCLEAN+ 5-30 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος,κανει και ωραιο θορυβο.τωρα μαλλον θα παω σε καποιο 40ρι  ψιλο.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσον αφορα το κλιμα και το αν επηρεαζει το λαδι ενα καλο debate υπαρχει αυτην την στιγμη στο bitog ,ενας ιδιοκτητης ρωταει για θερμοκρασια 54 βαθμων κελσιου αν πρεπει να παει σε ποιο χοντρο λαδι.και εμεις τωρα που εχουμε καυσωνα με 39 βαθμους νομιζουμε οτι εχουμε ζεστη.😂

δινω το λινκ για ποιον ενδιαφερεται να διαβασει και να παρακολουθησει τις αποψεις:

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/viscosity-grade-recommendation-for-death-valley.384837/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

οσον αφορα το κλιμα και το αν επηρεαζει το λαδι ενα καλο debate υπαρχει αυτην την στιγμη στο bitog ,ενας ιδιοκτητης ρωταει για θερμοκρασια 54 βαθμων κελσιου αν πρεπει να παει σε ποιο χοντρο λαδι.και εμεις τωρα που εχουμε καυσωνα με 39 βαθμους νομιζουμε οτι εχουμε ζεστη.😂

δινω το λινκ για ποιον ενδιαφερεται να διαβασει και να παρακολουθησει τις αποψεις:

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/viscosity-grade-recommendation-for-death-valley.384837/

Είναι μια παράθεση απόψεων στο bobistheoilguy και εύλογο είναι να συζητάμε νέες τάσεις που ανατρέπουν όσα ξέραμε για δεκαετίες, για να ακριβολογουμε όσα ξέραμε από καταβολής των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ανέκαθεν η κλιματική ζώνη και το κυρίως ιξώδες ήταν σε άμεση συνάρτηση. Τώρα βλέπουμε μια κίνηση στο να αποσυνδεθούν αυτά τα δύο καί νά πάμε σε ένα ιξώδες για όλο το πλανήτη του τύπου 0W-20 ή 0W-16 και να έπεται το 0W-8

Αναρωτιέμαι όλα αυτά που ξέραμε με τους πίνακες κλιματικών ζωνών ήταν σκουπίδια ; Υποψιάζομαι ότι μας κοροϊδεύουν και αυτό δεν ξεκίνησε τώρα αλλά τότε όταν οι ίδιοι μας έλεγαν να αλλάζουμε λάδια κάθε 30.000 Km !!! Όσοι το επιχείρησαν κατάλαβαν ότι κάτι τέτοιο είναι βλακώδες ή καλύτερα για να ακριβολογουμε υπηρετεί άλλους σκοπούς.

Γιατί πρέπει να συναίνέσω στο 0W-16 όταν δεν έχω συναινέσει στην αλλαγή  κάθε 30.000 Km ?

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, geopro είπε

Είναι μια παράθεση απόψεων στο bobistheoilguy και εύλογο είναι να συζητάμε νέες τάσεις που ανατρέπουν όσα ξέραμε για δεκαετίες, για να ακριβολογουμε όσα ξέραμε από καταβολής των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Ανέκαθεν η κλιματική ζώνη και το κυρίως ιξώδες ήταν σε άμεση συνάρτηση. Τώρα βλέπουμε μια κίνηση στο να αποσυνδεθούν αυτά τα δύο καί νά πάμε σε ένα ιξώδες για όλο το πλανήτη του τύπου 0W-20 ή 0W-16 και να έπεται το 0W-8

Αναρωτιέμαι όλα αυτά που ξέραμε με τους πίνακες κλιματικών ζωνών ήταν σκουπίδια ; Υποψιάζομαι ότι μας κοροϊδεύουν και αυτό δεν ξεκίνησε τώρα αλλά τότε όταν οι ίδιοι μας έλεγαν να αλλάζουμε λάδια κάθε 30.000 Km !!! Όσοι το επιχείρησαν κατάλαβαν ότι κάτι τέτοιο είναι βλακώδες ή καλύτερα για να ακριβολογουμε υπηρετεί άλλους σκοπούς.

Γιατί πρέπει να συναίνέσω στο 0W-16 όταν δεν έχω συναινέσει στην αλλαγή  κάθε 30.000 Km ?

αν και γενικα συμφωνω μαζι σου ,θελω να ειμαι ανοιχτος στην γνωση.και παρολο που και εγω ενω εμαθα τοσα ακομα και σημερα ,μου ειναι δυσκολο να ξεκολλησω απο τους πινακες.τελικα μηπως ειναι ψυχολογικο το θεμα απλως?

παντως καλο θα ηταν να ειμαστε ανοιχτοι,να αμφισβητουμε μεν αλλα με ανοιχτη κριση και προβληματισμο και να μην τα τσουβαλιαζουμε ολα.επειδη εχουν λαθος στην αλλαγη στα 30.000 δεν σημαινει οτι ειναι λαθος και στο οτι η εξωτερικη θερμοκρασια δεν παιζει ρολο,και οταν μας δινονται ισχυρα επιστημονικα επιχειρηματα τουλαχιστον να τα σκεφτομαστε.στην ψυχολογια λενε οτι ειναι δυσκολο να ξεφυγεις απο τα προτυπα που εχεις επιβαλλει στο μυαλο σου.

εγω ανεφερα και ενα αλλο παραδειγμα.καποτε ειχαμε μονα βαρη,30,40,50 μονοτυπα λαδια.σιγουρα οταν εγινε η αλλαγη στα πολυτυπα καποιοι θα ειπαν ,τι τσαρλατανοι ειναι αυτοι.ετσι γινεται σε ολες τις εξελιξεις επιστημονικα.η νεα γνωση αφομοιωνεται με τον καιρο.και σιγουρα η πραξη ειναι αυτη που δικαιωνει την επιστημη.αν αυτα τα λαδια σαβουριασουν τους κινητηρες τους νεους τοτε η παλια γνωση νικαει.αν οχι τοτε ειμαστε δεινοσαυροι απλα.για τα τοσο μικρα ιξωδη ειναι νωρις.για τα ιξωδη που ηδη εχουμε δοκιμασει ομως η ιστορια δειχνει οτι εχουν δικιο.καποτε ολοι βαζαμε 10-40 τωρα μπορουμε να πετυχουμε το ιδιο αποτελεσμα με 5-40 η' 5-30 .αυτο ειναι μια εξελιξη που εχουμε αποδεχθει και στην πραξη αποδειχθηκε οτι η επιστημη εχει δικιο και οχι τα μυαλα των γονιων μας,οσων διαφωνουσαν.το ιδιο γινεται με εμας τωρα για τα 0-20.υπαρχει καποιος που να θεωρει οτι πρεπει να βαζουμε σε ολους τους κινητηρες 10-40 λογω κλιματος και ενω δνε το επιτρεπει ο κατασκευαστης. δεν νομιζω.

μπορει και αυτο με τους πινακες που πριν δεν υπηρχαν ,οι παλαιοτεροι να λεγανε οταν το ειδαν πρωτη φορα ,οτι ειναι χαζο μαρκετινγκ ειναι απατεωνια κ.λ.π .ομως πριν δεν υπηρχε ο δεικτης χειμωνα ,ο πρωτος αριθμος.

οι κινητηρες εχουν αλλαξει μεχουν εξελιχθει και τα λαδια εχουν αλλαξει.θυμαστε οσον αφορα τους κινητηρες τι ντορος εγινε για το πιεσμενο τουρμπο των 1000 κ.ε ? η'  οτι οι 3χρονοι κινητηρες ειναι μονο για μηχανακια? η' οτι ολοι ψαχνανε για συνθετικα λαδια και απο τοτε που κερδισε η καστρολ την μομπιλ ολοι βαζουν ημισυνθετικα χωρις να γνωριζουν οτι ειναι τετοια? απλα ειναι τοσο εξελιγμενα απο το 1998 που νικανε τα πληρη συνθετικα.

εδω λοιπον παραθετω μεσα απο την συζητηση μια σωστη αποψη ενος μελους που εμενα με επεισε οσον αφορα την επιστημη για την πραξη μαλλον πρεπει να ξεκολλησω γιατι και  εγω ακομα κολλημενος ειμαι:

2024-07-106_05_35.png.80ff5354981c705de6d78ae5bd02dab9.png

2024-07-106_16_04.png.4522e35ec02a08ddf2ae8427858f4f1d.png

 

και υπαρχει και μια αλλη τεκμηριωμενη απο δοκιμη αποψη που λεει οτι φυσικα και παιζει ρολο η θερμοκρασια η εξωτερικη αλλα πολυ λιγο,ενω η θερμοκρασια απο το φορτιο των στροφων παιζει πολυ μεγαλυτερο,η χρηση που λεγαμε δλδ.πιστα,μεγαλες επιταχυνσεις.επιβραδυνσεις κ.λ.π που ανεβαζουν την θερμοκρασια του λαδιου αλλα και του κινητηρα.

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/oil-temps-w-r-to-ambient-temps-plotted-for-my-vw-golf-sportwagen.339931/

σαν μικρο συμπερασμα το αν  η εξωτερικη θερμοκρασια επηρεαζει ,βγαινει απο αυτα τα μικρα αποσμασματα οτι ΝΑΙ αλλα πολυ ΛΙΓΟ και εξαρταται απο το αυτοκινητο,τον κινητηρα του και το συστημα ψυξης.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/7/2024 στις 1:01 ΠΜ, liopyr είπε

Για εργοστασιακούς CNG κινητήρες αξίζει κάποιος να πάει σε αυτά MOTUL SPECIFIC CNG/LPG 5W-40 ή είναι υπόθεση marketing;

https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/specific_cng_lpg_5w-40_en_fr_motul.pdf

 

Οι αντιπροσωπείες VAG στην Ελλάδα νομίζω βάζουν Castrol Edge, τα οποία είναι κάπως φθηνότερα.

Επίσης, το γεγονός πως έχουν πιστοποίηση BMW αλλά όχι 502/504 είναι αποτρεπτικός παράγοντας για να τα βάλει κάποιος σε VW;

ξεχασα..σου δινω ενα λινκ να διαβασεις για λαδια και προδιαγραφες για το αυτοκινητο σου και για ολα τα VAG,ναι bitog παλι,ο φιλος πιο πανω ξερει το εχω ποσταρει και στο σχετικο ελληνικο VAG φορουμ:

https://bobistheoilguy.com/forums/threads/volkswagen-502-00-504-00-508-00-511-00-approval-lists.344127/

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Η βαση pao εχει εκ'φυσεως μεγαλο viscosity index και δεν χρειαζεται να μπουν στην συνθεση πολυμερη VII (Viscosity Index Improvers).Γι'αυτο τα λιπαντικα που εχουν μεσα βαση pao,ακομα και 10-25%,εχουν viscosity index 180,190,200... σε ιξωδες 0w30.Δεν ισχυει αυτο που ειπες,τουλαχιστον ετσι οπως το ειπες η οπως το καταλαβα εγω(αν το καταλαβα λαθος,βαρατε με ελευθερα).Αν δεις λιπαντικο HC 5w30,5w40(απλα τηγανολαδα με προσθετα) και σου δινουν τετοια viscosity index,τοτε ναι,σημαινει οτι εχουν βαλει μεσα τα VII και το φιλμ ειναι για τα μπαζα.Στα pao ΔΕΝ ισχυει αυτο.Σορρυ κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κανε και ενα quote να ξερω σε ποιο ποστ αναφερεσαι,εαν ειναι δικο μου..εχουν γραφτει πολλα..

γραψε τι αυτοκινητο,κινητηρα και λαδια χρησιμοποιεις αν θες..

γενικα ομως να σου απαντησω..δεν χρειαζεται να ζητας συγγνωμη ,τις αποψεις μας λεμε αρκει να ειναι τεκμηριωμενες και ευγενικα.

το θεμα τελικο προιον ειναι αυτο που μετραει,το εχω γραψει κιολας στον οδηγο στην αρχη.οτι να και να εχει μεσα ,αυτο που μετραει ειναι το τελικο προιον.γιατι? γιατι αν μπεις να διαβασεις αυτα που γραφουν εκει στο φορουμ,θες μηνες πραγματικα,μπορει και χρονια οπως εγω,υπαρχουν τοσα πολλα που προσδιοριζουν το τελικο προιον.εκει καταριπτονται πολλοι μυθοι.

οπως οτι το λαδι με βαση ΡΑΟ ειναι παντα το καλυτερο,το οποιο δεν ισχυει,η' οτι τα HC ειναι απλα τηγανολαδα οπως λες,που  μονο τετοια δεν ειναι γιατι οπως και στα ΡΑΟ ετσι και στα HC υπαρχουν καλα λαδια και τηγανολαδα ,υπαρχει καλο τελικο προιον και κακο.

οπως εχω πει στην αρχη τα HC πλεον ειναι τοσο εξελιγμενα που ειναι και καλυτερα απο τα πληρη συνθετικα οπως εχει επικρατησει να λεγονται. ακομα κια αγωνιστικες ομαδες πλεον χρησιμοποιουν αυτα τα λαδια.γιαυτο και ολες οι εταιρειες εχουν στραφει σε αυτην την μεθοδο συνθεσης.σιγουρα το κοστος ειναι μικροτερο αλλα δεν θα το εκαναν αν δεν υπηρχε και η αναλογη ποιοτητα απο πισω.επειδη ακριβως εχουν εξελιχθει τοσο πολυ και σε ποιοτητα ειναι ακομα καλυτερα πολλες φορες οι εταιρειες που δεν θελουν να διακινδυνεψουν την φημη τους και επομενως τις πωλησεις τους,τα προτιμουν .

το θεμα τωρα συνθεση αποτελειται απο πολλα υλικα και δημιουργουνται συνεχεια νεα απο τα r&d των εταιρειων.γινεται και συνδυασμος αυτων.παλια ξεραμε τα ορυκτα-πετρελαιοχημικα και τα συνθετικα που δημιουργουνταν απο την αρχη σε εργαστηριο.τωρα πλεον αν και υπαρχουν ακομα οι διαφορετικες αυτες μεθοδοι, και στις 2 κατηγοριες δανειζονται υλικα η μια απο την αλλη.ο λογος ειναι οτι ενα ΡΑΟ λαδι δεν μπορει να ειναι μονο ΡΑΟ γιατι δεν θα ειχε καλη διαλυτοτητα η' θα ξερανε τα ελαστικα μερη.γιαυτο χρησιμοποιουνται εστερες οι αλλες υλες σε αναλογη ποσοστητα.το αντιστροφο γινετια και στα HC οταν θελουν ας πουμε να κατεβασουν το pour point η' να δωσουν γρηγορη καλη ροη στην εκκινηση χρησιμοποιουν GTL -PAO υλικα σε καποιο ποσοστο.το ιδιο και για να επιτυχουν μια σωστη οξειδωση.

πλεον δεν μπορουμε να γνωριζουμε οτι ενα λαδι εχει μεσα ΡΑΟ η' ΡΟΕ. συνηθως αυτο που αναφερεις για τους viscosity index αν εοχυν βαση ΡΑΟ Η' ΡΟΕ το αντιθετο γινεται,εχουν μικροτερους δεικτες οχι πανω απο 180 ,τον ρολο δλδ. εκει δεν. τον παιζουν τα προσθετα περισοτερο αλλα η βαση.τετοια λαδια ειναι ας πουμε τα εστερικα οπως το motul 300v, pao redline κ.λ.π. αντιθετα αποτι ειπες αν δεν εχουν τετοια βαση και θελουν να εχουν υψηλο viscosity index χρησιμοποιουν τους improvers και ανεβαινουν τοσο πολυ 190-200 γιατι προφανως δεν κρατανε πολυ σε διαρκεια ,οποτε θελουμε να κατεβουν απο ενα υψηλο οριο.τετοιο λαδι ειναι ας πουμε το LM top tec 4110 5-40 .και παλι improvers με improvers εχιε διαφορα.δλδ το mobil 1 esp X3 0-40 που εχει 200 δεν εχει την ιδια ποιοτητα improver με του LM γιαυτο και πιο ακριβο.

αλλα και αυτο το mobil 1 esp X3 0-40 που ειναι πολυ καλο λαδι η το motul power 8100 5-40 που ειναι φουλ ΡΑΟ με ενα μικρο ποσοστο εστερων δνε πιανει μια μπροστα στο motul  8100 xcess gen 2 5-40 , που ειναι HC και εχει 169 viscosity index αλλα hths 3.9 viscosity 100 = 13,5..

η mobil στα νεα λαδια που παραγει με api sp ,πλεον δεν χρησιμοποιει το visom που ηταν το καλυτερο υλικο,ουτε ΡΑΟ αλλα AN'S υλικο σε συνδυασμο παντα με καποιο απο τα προηγουμενα.

βασικα η ταση που επικρατει πλεον ειναι να φτιχνουν λαδια πιο ψιλα,λογω οικοογικων και περιβαντολογικων λογων και οικονομιας που για να μπορουν ομως να προστατευουν και την μηχανη και να εχουν υψηλο hths ισχυρο φιλμ δλδ. χρησιμοποιουν και δινουν βαση περισοτερο στα προσθετα παρα στην βαση που πανω κατω ειναι πλεον παντου HC.

για να καλισω τα φουλ ΡΑΟ λαδια δεν ειναι για ολα τα αυτοκινητα και τους κινητηρες τους.κυριως τα χρησιμοποιουσαν σε αγωνες.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, dimviii είπε

για τα elf 5-30 fe full tech σε 1.5 dci και αλλαγη καθε 7,5κ χλμ τι γνωμη εχουμε?

ειναι ιδιας ποιοτητας με τα τοταλ,αλλωστε πλεον βγαινουν απο το ιδιο εργοστασιο,ειναι ιδια εταιρεια.καλο ειναι σαν χαρακτηριστικα οπως ενα τοταλ.απλα εμενα δεν μου αρεσουν τα τοταλ-elf γιατι ειναι low saps.προτιμω τα mid-high saps

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

29 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

απλα εμενα δεν μου αρεσουν τα τοταλ-elf γιατι ειναι low saps.προτιμω τα mid-high saps

Και ποιος σου ειπε οτι ολα τα τοταλ ελφ ειναι low saps ?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τίποτα πληροφορίες για λάδι κιβωτίου ταχύτητων, ειδικά για αυτόματα του group VW έχουμε ?Ξέρω ότι τα περισσότερα έχουν θέμα , αλλά δεν μπορεί να είναι τοσο άσχετος κατασκευαστής η VW. Κάπου  πρέπει να φταίνε και τα λάδια.  Δεν μπορώ να πιστέψω ότι φτιάξανε κιβώτιο που το πετάς κάθε 15000 χιλιόμετρα….Είπαμε είναι προβληματικά αλλά όχι και έτσι.

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ειμαι μηχανικος και δεν γνωριζω για τετοια υγρα και βαλβολινες ..μια συντομη ερευνα που εκανα λεει το εξης :

Αναφορά σε κείμενο

DSG transmissions found in Volkswagen, Audi, and other models offer great performance and efficiency. However, their complexity can lead to issues as they accumulate mileage. Common Problems with DSG Gearboxes include failed solenoids, high-pressure leaks, electric motor or pump failure, and electrical issues.

οι τυποι εκει προτεινουν να βαζετε το ΟΕ του εργοστασιου και αλλαγη καθε 40.000. συστηνουν να μην πειραματιζεστε με αλλα υγρα.λενε οτι χαλανε  επειδη δεν κανουν σωστες  αλλαγες.καποιοι ωστοσο προτεινουν την χρησιμοποιηση υγρων απο μοτουλ.αυτα.

εγω στο δικο μου που ειναι μανιουαλ βαζω το ΟΕ αλλα μαλλον θα παω σε μοτουλ καθως το προτεινουν  πολλοι,δουλευει καλυτερα τον χειμωνα.παντως της bmw ,zf, ειναι αψογα αρκει να γινεται καλο και εγκαιρο σερβις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...