Προς το περιεχόμενο

Λάδια, εξέλιξη, προδιαγραφές, αναλύσεις, χαρακτηριστικά, μύθοι και αλήθειες


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Πολύ σωστα και χρήσιμα τα όσα ανέφερες,σίγουρα οι απόψεις των ειδικών ερχονται μετά από δοκιμές αυτό όμως που με τρελαίνει είναι αυτή η οδηγία για αλλαγή λαδιών μετά από 25 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι διάολο λάδι θα είναι αυτό μετά από τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη άλλοι οι κινητήρες των αυτοκινήτων πριν 20-25 χρόνια απλοί σαν τον δικό μου και άλλοι οι σύγχρονοι κινητήρες με τούρμπο πάνω που είναι οι περισσότεροι σήμερα.

Ετσι όταν στις 130.000 χιλιόμετρα που διαπίστωσα ο κινητήρας μου μετά από 3.000 χιλιόμετρα μου εφαγε σχεδόν 1 λίτρο λάδι και μάλιστα σε εξειδικευμένο συνεργείο τρόμαξα για το τι λάδια μας βάζουν οι 'ειδικοί' αποφάσισα και κάνω μόνος αλλαγές κάθε 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα βάζοντας το 10/40 από το lidl. Σήμερα έχω φτάσει στις 382.000 χιλιόμετρα μάλιστα και με υγραέριο από τα 130.000 χιλιόμετρα. Έχω κάνει 3.500 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή χτες είχα πάει στο Βόλο για δουλεια΄από περιέργεια τα κοίταξα και είναι στο σημείο που τα είχα βάλει. Δεν έλειπε σταγόνα.

Πες μου εσύ ένα λόγο να ακούσω τους ειδικούς και να πάω στο θαυματουργό 5/30 που το βλέπω και το ακούω παντού.

εμφανιστηκε ακριβως το ιδιο προβλημα ,ιδια καταναλωση και σε εμενα στα ιδια χιλιομετρα χρησιμοποιωντας 5-30.μετα απο ψαξιμο και ρωτωντας και μηχανικους εξειδικευμενων που με προετρεψαν ,θα παω αρχικα σε 5-40.

εμενα δεν κραταει πιεση λαδιου το αυτοκινητο μετα απο μεγαλα ταξιδια ,για λιγο.μπορει να φταινε χιλια-δυο πραγματα.ελατηρια,τσιμουχακια,πιστονια κ.λ.π. ακομα και ραγισμα καπου.οποτε να δοκιμασω πιο χοντρο λαδι  αρχικα μηπως δεν ειναι κατι απο αυτα, ισως απλα να  θελει πιο χοντρο λαδι για να κρατησει πιεση.

ενς τεχνικος γενικων συνεργειων αλλα πενβεδακιας,αλλαζε συνεχεια τουρμπινες σε ενα 4αρι.ειναι γνωστο προβλημα.δεν μπορουσε να κρατησει πιεση.δινανε μεχρι 5-40.εχανε πελατες γιατι δεν λυνοταν το θεμα.μιλαμε για πελατες που χαλουσαν χρηματα σε εξειδικευμενα και αντιπροσωπειες και πηγαν σαυτον για μια αλλη λυση.αυτος δοκιμασε το ενεος 5-50 και εκτοτε ελυσε το προβλημα της πιεσης λαδιου.απλα και εμπειρικα.

το θεμα ειναι οτι εσυ εβαλες λαδι που διαπιστωσες οτι ειναι μεσα στις προδιαγραφες του κινητηρα σου.εμενα ομως δεν ειναι το 10-40,εγω ειμαι μεχρι 5-40,εκτος αν υπαρχει και σε εμενα καποιο κρυφο προγραμμα που να δινει αλλο ιξωδες.

 .  ...καλα εκανες για μενα εφοσον ειδες οτι ειναι μεσα στην προδιαγραφη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 278
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

εμφανιστηκε ακριβως το ιδιο προβλημα ,ιδια καταναλωση και σε εμενα στα ιδια χιλιομετρα χρησιμοποιωντας 5-30.μετα απο ψαξιμο και ρωτωντας και μηχανικους εξειδικευμενων που με προετρεψαν ,θα παω αρχικα σε 5-40.

εμενα δεν κραταει πιεση λαδιου το αυτοκινητο μετα απο μεγαλα ταξιδια ,για λιγο.μπορει να φταινε χιλια-δυο πραγματα.ελατηρια,τσιμουχακια,πιστονια κ.λ.π. ακομα και ραγισμα καπου.οποτε να δοκιμασω πιο χοντρο λαδι  αρχικα μηπως δεν ειναι κατι απο αυτα, ισως απλα να  θελει πιο χοντρο λαδι για να κρατησει πιεση.

ενς τεχνικος γενικων συνεργειων αλλα πενβεδακιας,αλλαζε συνεχεια τουρμπινες σε ενα 4αρι.ειναι γνωστο προβλημα.δεν μπορουσε να κρατησει πιεση.δινανε μεχρι 5-40.εχανε πελατες γιατι δεν λυνοταν το θεμα.μιλαμε για πελατες που χαλουσαν χρηματα σε εξειδικευμενα και αντιπροσωπειες και πηγαν σαυτον για μια αλλη λυση.αυτος δοκιμασε το ενεος 5-50 και εκτοτε ελυσε το προβλημα της πιεσης λαδιου.απλα και εμπειρικα.

το θεμα ειναι οτι εσυ εβαλες λαδι που διαπιστωσες οτι ειναι μεσα στις προδιαγραφες του κινητηρα σου.εμενα ομως δεν ειναι το 10-40,εγω ειμαι μεχρι 5-40,εκτος αν υπαρχει και σε εμενα καποιο κρυφο προγραμμα που να δινει αλλο ιξωδες.

 .  ...καλα εκανες για μενα εφοσον ειδες οτι ειναι μεσα στην προδιαγραφη.

Δεν έχεις πίεση λαδιου;Τρόμπα λαδιού κοίταξες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, atheatos είπε

Αν έχεις πρόβλημα ψύξης του λαδιού , ούτε το 5-40w θα σε σώσει. Αν το σύστημα ψύξης τους λαδιού δουλεύει σωστά και με 5-30w δεν έχεις θέμα ακόμα και αν έχει 45 βαθμούς έξω. Η θερμοκρασία του λαδιού παραμένει σταθερή σε έναν σωστό κινητήρα ανεξάρτητος των εξωτερικών μεταβολών. Το ότι μπορείς να βάλεις 5-40w σε ζεστά κλίματα δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να βάλεις 5-30w. Το αντίθετο όμως να βάλεις 5-40w σε κρύο κλίμα,  δεν ενδείκνυται εκτός και είσαι σε θέση να προθερμάνεις σωστά τον κινητήρα. Apples to apples όπως πολύ σωστά σου έγραψε ο ειδικός.

το συστημα ψυξης στα πενβε ειναι αψογο.το θεμα ειναι ποσο σωστα δουλευει ο κινητηρας με το πιο χοντρο λαδι και τα εξαρτηματα του οταν ανεβασει θερμοκρασια.ποσο καλυτερα διατηρει την πιεση λαδιου ,ενα πιο χοντρο λαδι,ποσο καλυτερα γινεται λιπανση κ.λ.π, η ψυξη ειναι ενα μερος λειτουργιας του λαδιου.

σεβαστη η αποψη του αμερικανου σαν ειδικος αλλα σεβαστη και η δευτερη παραθεση εταιρειας λαδιου που δεν αναφερθηκες και αφορα την σχεση ιξωδους και προστασιας σε ζεστα κλιματα.

Αναφορά σε κείμενο

Is a higher (thicker) oil viscosity better for your engine if you live in a warm climate? You might think a thicker oil would offer better protection. Well, yes, and no.

αλλα αλλο στην θεωρια και αλλο στην πραξη.το κρυο κλιμα στην ελλαδα δεν πεφτει κατω απο  10 βαθμους τα τελευταια χρονια.εχω μετρησει την διαφορα να πιασει θερμοκρασια ,σε 10 και 30 βαθμους ειναι 5' παραπανω με μια μικρη ταχυτητα μεχρι 3000 στροφες,δεν ειναι τιποτα,η προστασια ομως δεν ξερω.μπορει το θεμα κλιμα και θερμοκρασια  σε σχεση με το ιξωδες να μπερδευεται με το θεμα προστασια.αν δλδ. το 30αρι ειναι επαρκες οχι λογω κλιματος αλλα λογω προστασιας οπως ανελυσα ανεξαρτητου θερμου η' καυτου κλιματος.εκει μπορει το ψιλο λαδι να μειονεκτει.

 

 

6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν έχεις πίεση λαδιου;Τρόμπα λαδιού κοίταξες;

ολα τα κοιταξα,κατεβασα καρτερ.καδενα,αντλια,μεταλλα ολα αψογα.ακομα και εκεντροφορος.πιθανοτατα να φταει και καποια καλωδιωση που ξεκινα απο τον αισθητηρα-βαλβιδα πιεσης και παει εγκεφαλο αλλα λογικα θα αναβε συνεχεια.το θεμα ειναι οτι αναβει μονο μετα απο μεγαλα ταξιδια ,μετα σβηνω ,επανεκινω και χανεται.δεν ειναι συνεχεια αναμενο το λαμπακι πεισης λαδιου στο κοκκινο.

καποιοι τα αλλαξαν ολα και παλι αναβε.στο σχετικο θεμα και εδω που μιλησα και στο εξωτερικο ολοι λενε οτι αυτος ο κινητρας δεν εχει πατο.αυτο λαμπακι εχει τρελλανει κοσμο.

ειναι ενα θεμα πολλων κινητηρων που υπαρχει απο εδω μεχρι την αγγλια διαβαζοντας στο φορουμ.μπορει να ειναι και κατασκευαστικο θεμα.καποιοι εβγαλαν τον αισθητηρα και ησυχασαν αλλα πλεον δεν ειχαν ειδοποιηση,ρισκαραν.

αλλος αντικατεστησε το αναταλλακτικο του κλειστόυ εξαερισμόυ στροφαλοθαλάμου  και το ελυσε.παντως θελει να χωσεις για να το βρεις και αν..

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, papoys1 είπε

Πολύ σωστα και χρήσιμα τα όσα ανέφερες,σίγουρα οι απόψεις των ειδικών ερχονται μετά από δοκιμές αυτό όμως που με τρελαίνει είναι αυτή η οδηγία για αλλαγή λαδιών μετά από 25 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι διάολο λάδι θα είναι αυτό μετά από τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη άλλοι οι κινητήρες των αυτοκινήτων πριν 20-25 χρόνια απλοί σαν τον δικό μου και άλλοι οι σύγχρονοι κινητήρες με τούρμπο πάνω που είναι οι περισσότεροι σήμερα.

Ετσι όταν στις 130.000 χιλιόμετρα που διαπίστωσα ο κινητήρας μου μετά από 3.000 χιλιόμετρα μου εφαγε σχεδόν 1 λίτρο λάδι και μάλιστα σε εξειδικευμένο συνεργείο τρόμαξα για το τι λάδια μας βάζουν οι 'ειδικοί' αποφάσισα και κάνω μόνος αλλαγές κάθε 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα βάζοντας το 10/40 από το lidl. Σήμερα έχω φτάσει στις 382.000 χιλιόμετρα μάλιστα και με υγραέριο από τα 130.000 χιλιόμετρα. Έχω κάνει 3.500 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή χτες είχα πάει στο Βόλο για δουλεια΄από περιέργεια τα κοίταξα και είναι στο σημείο που τα είχα βάλει. Δεν έλειπε σταγόνα.

Πες μου εσύ ένα λόγο να ακούσω τους ειδικούς και να πάω στο θαυματουργό 5/30 που το βλέπω και το ακούω παντού.

Υπάρχουν πολλά 5w-30. Κανένας δεν είπε ότι το 5w-30 είναι το θαυματουργό ιξώδες και το ιξώδες, δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό που θα προστατέψει έναν κινητήρα. Όπως προαναφέρθηκε προηγούμενος, λόγω κλίματος μπορείς να χρησιμοποιείς 10-40 αρκεί να πλήρη της προδιαγραφές. Δεν έχει σημασία η μάρκα και στην περίπτωση σου, ήσουν τυχερός που το λάδι που έβαλες κάλυπτε της προδιαγραφές του κινητήρα σου. Όποιος σου πει ότι η τάδε μάρκα είναι καλή ή το τάδε ιξώδες είναι καλό, μάλλον έχει άγνοια των υπολοίπων προδιαγραφών ...

Ποτέ δεν κοίταξα την μάρκα και πάντα διάλεγα βάση προδιαγραφών το φθηνότερο πιστοποιημένο λάδι ας είναι και το manol.

Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής με αλλαγές λαδιού στα 10.000 χιλιόμετρα και κατανάλωση στα 10000 σχεδόν μηδενική (200ml).

Το ιξώδες αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής (5w-30) και μιας είμαι ανυπόμονος, δεν βάζω το 10-40 , γιατί βαριέμαι να προθέρμανω τον κινητήρα τον χειμώνα για να πιάσει θερμοκρασία το λάδι. Βάζω μπροστά και φεύγω ... 

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

δινει λοιπον οτι μεχρι την ελλαδα και το μαιαμι δινει το 5-30.απο εκει και κατω το 5-40 .ταυτοχρονα λενε οτι δεν εχει σχεση η θερμοκρασια του κλιματος γιατι τα συνχρονα λαδια εχουν προσθετα και συνθεση πολυ εξελιγμενη και ανθεκτικα .στελνω λοιπον την απορια μου.και τους γραφω ,αφου λοιπον το κλιμα δεν παιζει ρολο τοτε γιατι στις ζωνες κατω απο την ελλαδα δινετε αλλο ιξωδες ,το 5-40? απαντηση δεν πηρα.αρα για μενα αν συνδυασω ολα τα παραπανω δεν μπορω να μην λαβω υποψην μου και τα παλια που ξερουμε.

Εύστοχη η παρατήρησή σου. Όντως τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια από τους κατασκευαστές να επικρατήσει το αφήγημα ότι το κυρίως ιξώδες δεν είναι σε άμεση σχέση με την κλιματική ζώνη. Ο συλλογισμός τους είναι οτι: εφόσον το σύστημα ψύξης κάνει σωστά την δουλειά του τότε η εξωτερική θερμοκρασία είτε είναι 30 βαθμοί είτε 50 βαθμοί είναι το ίδιο και το αυτό μιας και ο κινητήρας λειτουργεί στους 90-100 βαθμούς.
Αυτό το αφήγημα περί του ενός και μοναδικού ιξώδους για όλο το πλανήτη (0W-20 , 0W-16) έρχεται σε ρήξη με όλα αυτά που ξέρουμε από τα παλιά ότι δηλαδή ανέκαθεν το κυρίως ιξώδες ήταν συνδεδεμένο με την κλιματική ζώνη.
Η Total πάντως  έχει την άποψη ότι το κυρίως ιξώδες είναι συνδεδεμένο και με την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος.

During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius. When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, geopro είπε

Εύστοχη η παρατήρησή σου. Όντως τα τελευταία χρόνια γίνεται προσπάθεια από τους κατασκευαστές να επικρατήσει το αφήγημα ότι το κυρίως ιξώδες δεν είναι σε άμεση σχέση με την κλιματική ζώνη. Ο συλλογισμός τους είναι οτι: εφόσον το σύστημα ψύξης κάνει σωστά την δουλειά του τότε η εξωτερική θερμοκρασία είτε είναι 30 βαθμοί είτε 50 βαθμοί είναι το ίδιο και το αυτό μιας και ο κινητήρας λειτουργεί στους 90-100 βαθμούς.
Αυτό το αφήγημα περί του ενός και μοναδικού ιξώδους για όλο το πλανήτη (0W-20 , 0W-16) έρχεται σε ρήξη με όλα αυτά που ξέρουμε από τα παλιά ότι δηλαδή ανέκαθεν το κυρίως ιξώδες ήταν συνδεδεμένο με την κλιματική ζώνη.
Η Total πάντως  έχει την άποψη ότι το κυρίως ιξώδες είναι συνδεδεμένο και με την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος.

During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius. When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind.

Ποιος κατασκευαστής το λέει αυτό? Δεν έχω δει ακόμα manual που να μην σου δίνει την επιλογή να βάλεις 10-40 σε ζέστη περιοχή. 
Ολοι σχεδον γράφουνε αυτο που λέει η Total. Σου δίνουν βασική επιλογή το 5w-30 και ανάλογα την περιοχή μπορείς να βάλεις έως 10-40 αν κάνει ζέστη και στο κρύο λένε για τα 0w , σε είτε 20 άρια είναι είτε 30αρια. 
Το πρώτο νούμερο στο ιξώδες έχει σημασία . Αν υπήρχε 0w-40 που να κάλυπτε τις προδιαγραφές και να είχε μια σχετικά καλή τιμή θα βάζαμε αυτό και τέλος. Αλλά 0w-40 μόνο 50 λαδια έχω βρει όλα και όλα και δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του κινητήρα μου…

Αν μπορούσαν να φτιάξουν εύκολα και φτηνά λαδια με 0w- 40 δεν θα σου πρότειναν 20 ή 16. Τους ενδιαφέρει η άμεση απόκριση του λαδιού σε κρύο κινητήρα. Το λαδι πέρα από την τριβή είναι υδραυλικό μέσο σε σύγχρονους κινητήρες και πρέπει να έχει καλή ΡΟΗ με το που παίρνει μπροστά ο κινητήρας. Οι μεγαλύτερες ζημιές στους σύγχρονους κινητήρες γίνονται στα καπάκια τους γιατί το λαδι δεν είχε φτάσει να εισχωρήσει στα λεπτά διάκενα των βαλβίδων ωστε να τις λιπαίνει, όταν αυτές ήταν κρύες.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, atheatos είπε

Υπάρχουν πολλά 5w-30. Κανένας δεν είπε ότι το 5w-30 είναι το θαυματουργό ιξώδες και το ιξώδες, δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό που θα προστατέψει έναν κινητήρα. Όπως προαναφέρθηκε προηγούμενος, λόγω κλίματος μπορείς να χρησιμοποιείς 10-40 αρκεί να πλήρη της προδιαγραφές. Δεν έχει σημασία η μάρκα και στην περίπτωση σου, ήσουν τυχερός που το λάδι που έβαλες κάλυπτε της προδιαγραφές του κινητήρα σου. Όποιος σου πει ότι η τάδε μάρκα είναι καλή ή το τάδε ιξώδες είναι καλό, μάλλον έχει άγνοια των υπολοίπων προδιαγραφών ...

Ποτέ δεν κοίταξα την μάρκα και πάντα διάλεγα βάση προδιαγραφών το φθηνότερο πιστοποιημένο λάδι ας είναι και το manol.

Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής με αλλαγές λαδιού στα 10.000 χιλιόμετρα και κατανάλωση στα 10000 σχεδόν μηδενική (200ml).

Το ιξώδες αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής (5w-30) και μιας είμαι ανυπόμονος, δεν βάζω το 10-40 , γιατί βαριέμαι να προθέρμανω τον κινητήρα τον χειμώνα για να πιάσει θερμοκρασία το λάδι. Βάζω μπροστά και φεύγω ... 

το manol εχει μονο ενα λαδι με πιστοποιηση μερτσεντες,κανενα αλλο λαδι τους δεν εχει.αλλα πολλοι τα βαζουν γιατι ειναι οικονομικα.οπως και αυτο απο το λιντλ του φιλου σιγουρα δεν εχει εκγριση-πιστοποιηση .αλλα καποιους δεν τους νοιαζουν αυτα ειδικα με παλιους κινητηρες,τους νοιαζει η οικονομια.

13 ώρες πριν, atheatos είπε

Ποιος κατασκευαστής το λέει αυτό? Δεν έχω δει ακόμα manual που να μην σου δίνει την επιλογή να βάλεις 10-40 σε ζέστη περιοχή. 
Ολοι σχεδον γράφουνε αυτο που λέει η Total. Σου δίνουν βασική επιλογή το 5w-30 και ανάλογα την περιοχή μπορείς να βάλεις έως 10-40 αν κάνει ζέστη και στο κρύο λένε για τα 0w , σε είτε 20 άρια είναι είτε 30αρια. 
Το πρώτο νούμερο στο ιξώδες έχει σημασία . Αν υπήρχε 0w-40 που να κάλυπτε τις προδιαγραφές και να είχε μια σχετικά καλή τιμή θα βάζαμε αυτό και τέλος. Αλλά 0w-40 μόνο 50 λαδια έχω βρει όλα και όλα και δεν καλύπτουν τις προδιαγραφές του κινητήρα μου…

Αν μπορούσαν να φτιάξουν εύκολα και φτηνά λαδια με 0w- 40 δεν θα σου πρότειναν 20 ή 16. Τους ενδιαφέρει η άμεση απόκριση του λαδιού σε κρύο κινητήρα. Το λαδι πέρα από την τριβή είναι υδραυλικό μέσο σε σύγχρονους κινητήρες και πρέπει να έχει καλή ΡΟΗ με το που παίρνει μπροστά ο κινητήρας. Οι μεγαλύτερες ζημιές στους σύγχρονους κινητήρες γίνονται στα καπάκια τους γιατί το λαδι δεν είχε φτάσει να εισχωρήσει στα λεπτά διάκενα των βαλβίδων ωστε να τις λιπαίνει, όταν αυτές ήταν κρύες.

 

στην bmw δεν αναφερει πουθενα για 10-40,μεχρι 5-40,αρα εμεις ειμαστε μια εταιρεια.και εξηγησα γιατι.το 10-40 δεν ειναι συνθετικο,ειναι ημι- και οξειδωνεται πιο γρηγορα γιαυτο και δεν εχει πολλες εγκρισεις απο κατασκευαστες αλλα εχει πολυ λιγες απο καποιους και για κινητηρες με πολλα χιλιομετρα,ειναι τα λεγομενα high-mileage λαδια οπως αναφερονται στο εξωτερικο.τα οποια τα χρησιμοποιουν συνηθως αυτοι που χανουν λαδια πανω απο 100-150.000 χιλιομετρα σαν πρωτη βοηθεια ,αν δεν υπαρχει καποιο προβλημα. ολοι προτεινουν στα μανουαλ μεχρι 5-40.αλλα οι περισοτεροι,δεν ξερω για ολες τις εταιρειες οχι λογω ζεστου κλιματος,αν εννοεις κατασκευαστες αυτοκινητων.βεβαια στο σαιτ που αναφερω δεν υπαρχει αυτος ο δοκιμος ορος high-mileage,γιαυτους υπαρχουν απλα λαδια με διαφορα ιξωδη .τα δικαιολογουν συνηθως σε μεγαλες μηχανες και περισοτερο για αγωνες ,οπου μετα αλλαζονται πολυ πιο συντομα λογω οτι δεν ειναι αντοχης.

αυτο που λεει η τοταλ ,απο τις γνωστες εταιρειες λαδιων παλι,εγω μονο την τοταλ ξερω οτι το λεει,το ειχα βρει και εγω.αν εχεις καποια αλλη εταιρεια να το λεει μπορεις να το ποσταρεις? οτι μπορεις να πας μεχρι 10-40 λογω ζεστης?

πιο κατω,το 0 με το 5 εχουν μικρη διαφορα στην χαμηλη θερμοκρασια.εγω παλι θα προτιμουσα ενα 5-40 αλλα ενα καλο γιατι σημερα εχεουν μεινει και εκει λιγα και καλα.το θεμα δεν ειναι να ειναι 0-40 η' 5-40 αλλα να ειναι και καλα λαδια.ειπαμε οι χρυσοι κανονες ειναι

οσο πιο ψιλο γινεται,για να φτανει γρηγορα,οσο χοντρο ειναι απαραιτητο ,αναλογα την χρηση.

το hths ειναι που εχει την μεγαλυτερη σημασια και το νοακ

να εχει καλη συνθεση,ειτε με ΡΑΟ ειτε με εστερες ,ειτε με καποια πιο νεα χημικα που δινουν σταθεροτητα οταν πιανει μεγαλες θερμοκρασιες και συμβαινει αυτο που λεμε απωλεια φιλμ.

αυτα ολα δεν εχουν σχεση με τον βαθμο βαρουςεμεις βεβαια ετσι τα ξεχωριζουμε.ολα τα 0-40 δεν ειναι το ιδιο καλα,οπως και ολα τα 5-40.καποια 5-30 ειναι καλυτερα.λενε οτι οταν ο πρωτος βαθμος ειναι κοντα με τον δευτερο ειναι πιο σταθερο αλλα αυτο δεν συμβαινει με ολα 10-40.καποια 5-40 η' ο-30 ειναι πιο σταθερα απο καποια πιο χοντρα.

γιατι ολα εξαρτωνται απο το τελικο προιον.το γερμανικο πρασινο υγρο καστρολ 0-30 που ανεφερα και κυκλοφορησε και φετος αλλα εξαφανιστηκε ηταν το πιο σταθερο λαδι σε απωλεια φιλμ,shear stable,οπως λενε και ας λεγοταν ψιλο.οποτε καταλαβαινουμε οτι πρεπει να κοιταμε οχι τοσο τους βαθμους αλλα το καθε λαδι ξεχωριστα.το καστρολ 5-40 ειναι μαπα μπροστα στο μοτουλ xcess .και τα 2 ,5-40 ειναι ειναι αλλα με μεγαλη διαφορα λογω συνθεσης και χαρακτηριστικων.δεν θελει γενικολογιες.

να φερω αλλο ενα παραδειγμα.επειδη οπως ειπαμε το hths ειναι αυτο που οριζει εαν ενα λαδι ειναι χοντρο και οχι το ιξωδες δλδ 30 η΄40 υπαρχουν λαδια για τον φιλο που εχει προβλημα με μεγαλυτερο hths απο το 10-40 που βαζει,με πολυ καλυτερη συνθεση οπως το amsoil-redline -hpl που ειναι 5-30 ,5-40 αλλα κοστιζουν 2-3 φορες πανω.και οταν στελνουν λαδι το κανουν πιο γρηγορα απο το 10-40.αυτο το καταλαβαινουμε απο τους μικρους βαθμους θερμοκρασιας ιξωδους στους 40 και 20 βαθμους κελσιου που αναγραφονται.ενα τετοιο εχει ιξωδες στους 40 80-85 ενω ενα 10-40 αντισοιχα 100-105 .αυτο υποδηλωνει διαφορα στην συνταγη συνθεσης και τα υλικα.το ενα 5-40 απο αυτα που ανεφερα χρησιμοποιει ΡΑΟ η΄εστερες,ακριβα υλικα και το 10-40 απλα χοντρη βαση λαδιου απο απλο ορυκτελαιο,ο ευκολος τροπος,γιαυτο και κοστιζει φθηνα.

για το 20αρι και το 0-40 κανεις λαθος.δεν ειναι το κοστος,ισα-ισα το 20αρι εχει πιο ακριβη παραγωγη,ψαξτο να δεις.ο λογος που βγαζουν 20 δεν ειναι οτι ειναι ακριβο το 0-40 ,πρωτον γιατι 0-40 με 0-40 εχει μεγαλη διαφορα,το υλικο παραγωγης εχει σημασια και η συνθεση ,αρα το τελικο προιον ,αρα εχει φθηνα 0-40 και ακριβα 0-40 οπως το καστρολ που ανεφερα η' ενα μοτουλ.και δευτερον γιατι το 16αρι,20αρι λαδι εχει δημιουργηθει οπως ειπα για λογους οικονομιας καυσιμου και περιβαλλοντος συμφωνα με τις διεθνεις νορμες,δεν ειναι κατι που ηθελαν οι μπλεντερς αλλα οι κυβερνησεις και οι σχετικοι οργανισμοι,οι ιδιοι που θελουν να προωθησουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα.

ενα λαθος που κανουμε ειναι ,το  εχω αναφερει ξανα ,οτι ο κινητηρας ολο το ζορι το τραβαει αφου ξεκινησει και κανει τα πρωτα χιλιομετρα εν κινησει,εκει ζεσταινεται το λαδι.οχι οταν βαζουμε εμπρος,εκει το λαδι με την βοηθεια της αντλιας απλα θα ανεβει αλλα δεν θα ζεσταθειη κινηση θα το ζεστανει..αν κινηθει ομως βιαια χωρις να πιασει θερμοκρασια στα πρωτα χιλιομετρα εκει ειναι που γινεται η ζημια.

τελος ενα χοντρο λαδι  τυπου 10-40 με υψηλο ιξωδες η' 5-40 με υψηλο hths αν θελουμε να λεμε σωστα το χοντρο λαδι ,σαν αυτα τα αμερικανικα που ανεφερα ,ζεσταινεται πιο ευκολα απο τα αλλα 0-40,0-30 γιατι το χοντρο λαδι απαγαγει πιο γρηγορα την θερμοτητα λογω οτι παραγεται μεγαλυτερη αντισταση.προσεξε,δεν λεμε οτι ανεβαινει πιο γηρορα απο την αντλια,οχι. αλλα μετα που κινειται οταν ανεβαινει,τοτε που αρχιζει να ζεσταινεται,ζεσταινεται πιο γρηγορα παροτι μινειται αργα λογω μεγαλυτερης αντιστασης .επισης να ξερεις οτι ενα παχυ λαδι ναι μεν αργει πιο  να φτασει αλλα οταν κλεισεις την μηχανη αργει επισης πολυ να επιστρεψει πισω σε σχεση με το πιο ψιλο λαδι.αυτο σημαινει οτι την αλλη μερα θα εχει μεσα το χοντρο λαδι μικρη ποσοτητα ενω απο το ψιλο μηδαμινη.αρα η ροη λειτουργει και αντιστροφα και εχει πλεονεκτηματα και για το παχυ λαδι.

το ψιλο-παχυ λαδι ειναι η μεγαλυτερη κοντρα που υπαρχει σημερα σε ολα τα αυτοκινητιστικα φορουμ.ευτυχως υπαρχει το bitog που τα ξεδιαλυνει ολα.

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

αυτο που λεει η τοταλ ,απο τις γνωστες εταιρειες λαδιων παλι,εγω μονο την τοταλ ξερω οτι το λεει,το ειχα βρει και εγω.αν εχεις καποια αλλη εταιρεια να το λεει μπορεις να το ποσταρεις? οτι μπορεις να πας μεχρι 10-40 λογω ζεστης?

Αυτά που γνωρίζαμε μέχρι τώρα είναι ότι σε θερμά κλίματα πηγαίναμε σε πιο παχύρευστο ιξώδες και υπήρχαν / υπάρχουν πάμπολλοι τέτοιοι πίνακες θερμοκρασίας περιβάλλοντος και αντιστοίχηση με ιξώδες.

Και αυτό δεν το λέει μόνο η total , το λέει ξεκάθαρα και η valvoline 

In tropical weather, pick thick oils that do not thin out at high temperatures. For instance, 15W-40 and 20W-50 oils are specifically designed for hot climates.

SAE.png.2cb089db3670f9e24168fa5a166bc512.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, geopro είπε

Αυτά που γνωρίζαμε μέχρι τώρα είναι ότι σε θερμά κλίματα πηγαίναμε σε πιο παχύρευστο ιξώδες και υπήρχαν / υπάρχουν πάμπολλοι τέτοιοι πίνακες θερμοκρασίας περιβάλλοντος και αντιστοίχηση με ιξώδες.

Και αυτό δεν το λέει μόνο η total , το λέει ξεκάθαρα και η valvoline 

In tropical weather, pick thick oils that do not thin out at high temperatures. For instance, 15W-40 and 20W-50 oils are specifically designed for hot climates.

SAE.png.2cb089db3670f9e24168fa5a166bc512.png

Δεν νομίζω ότι κανείς σου απαγορεύει να βάλεις ότι λάδι θέλεις στον κινητήρα σου. Στο manual ο κατασκευαστής συνιστά ένα ιξωδες λαδιού, που έχει δοκιμάσει με την συνεργασία των εταιρειών λαδιών και πάνω σε αυτό βασίστηκαν οι μετρήσεις του. Σου δίνει επίσης ποιες πιστοποιήσεις, πρέπει να έχει το λάδι και βάση αυτού πορεύεσαι.

Εγώ ως τώρα δεν έχω βρει λάδι 0-40 με την πιστοποίηση που θέλει ο κατασκευαστής (ILSAC) και μάλιστα δεν έχω βρει ούτε σε 10-40 αυτήν την πιστοποίηση. Αν κάποιος μου το βρει ευχαρίστως να το ψάξω.

Αν εσύ έχεις βρει λάδι 10-40 που καλύπτει τις πιστοποιήσεις τους δικού σου κατασκευαστή , δεν βλέπω το λόγο του γιατί να μην μπορείς να αλλάξει ιξώδες, ειδικά αν το ιξώδες βρίσκεται μέσα στα όρια του περιβάλλοντος.

Βέβαια αν συμβεί κάτι τότε ο κατασκευαστής μπορεί άνετα, να σε κατηγορήσει ότι εσύ έχεις παρεκκλίνει απο το συνιστώμενο, άρα εσύ φταις.

5 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

το manol εχει μονο ενα λαδι με πιστοποιηση μερτσεντες,κανενα αλλο λαδι τους δεν εχει.αλλα πολλοι τα βαζουν γιατι ειναι οικονομικα.οπως και αυτο απο το λιντλ του φιλου σιγουρα δεν εχει εκγριση-πιστοποιηση .αλλα καποιους δεν τους νοιαζουν αυτα ειδικα με παλιους κινητηρες,τους νοιαζει η οικονομια.

στην bmw δεν αναφερει πουθενα για 10-40,μεχρι 5-40,αρα εμεις ειμαστε μια εταιρεια.και εξηγησα γιατι.το 10-40 δεν ειναι συνθετικο,ειναι ημι- και οξειδωνεται πιο γρηγορα γιαυτο και δεν εχει πολλες εγκρισεις απο κατασκευαστες αλλα εχει πολυ λιγες απο καποιους και για κινητηρες με πολλα χιλιομετρα,ειναι τα λεγομενα high-mileage λαδια οπως αναφερονται στο εξωτερικο.τα οποια τα χρησιμοποιουν συνηθως αυτοι που χανουν λαδια πανω απο 100-150.000 χιλιομετρα σαν πρωτη βοηθεια ,αν δεν υπαρχει καποιο προβλημα. ολοι προτεινουν στα μανουαλ μεχρι 5-40.αλλα οι περισοτεροι,δεν ξερω για ολες τις εταιρειες οχι λογω ζεστου κλιματος,αν εννοεις κατασκευαστες αυτοκινητων.βεβαια στο σαιτ που αναφερω δεν υπαρχει αυτος ο δοκιμος ορος high-mileage,γιαυτους υπαρχουν απλα λαδια με διαφορα ιξωδη .τα δικαιολογουν συνηθως σε μεγαλες μηχανες και περισοτερο για αγωνες ,οπου μετα αλλαζονται πολυ πιο συντομα λογω οτι δεν ειναι αντοχης.

αυτο που λεει η τοταλ ,απο τις γνωστες εταιρειες λαδιων παλι,εγω μονο την τοταλ ξερω οτι το λεει,το ειχα βρει και εγω.αν εχεις καποια αλλη εταιρεια να το λεει μπορεις να το ποσταρεις? οτι μπορεις να πας μεχρι 10-40 λογω ζεστης?

πιο κατω,το 0 με το 5 εχουν μικρη διαφορα στην χαμηλη θερμοκρασια.εγω παλι θα προτιμουσα ενα 5-40 αλλα ενα καλο γιατι σημερα εχεουν μεινει και εκει λιγα και καλα.το θεμα δεν ειναι να ειναι 0-40 η' 5-40 αλλα να ειναι και καλα λαδια.ειπαμε οι χρυσοι κανονες ειναι

οσο πιο ψιλο γινεται,για να φτανει γρηγορα,οσο χοντρο ειναι απαραιτητο ,αναλογα την χρηση.

το hths ειναι που εχει την μεγαλυτερη σημασια και το νοακ

να εχει καλη συνθεση,ειτε με ΡΑΟ ειτε με εστερες ,ειτε με καποια πιο νεα χημικα που δινουν σταθεροτητα οταν πιανει μεγαλες θερμοκρασιες και συμβαινει αυτο που λεμε απωλεια φιλμ.

αυτα ολα δεν εχουν σχεση με τον βαθμο βαρουςεμεις βεβαια ετσι τα ξεχωριζουμε.ολα τα 0-40 δεν ειναι το ιδιο καλα,οπως και ολα τα 5-40.καποια 5-30 ειναι καλυτερα.λενε οτι οταν ο πρωτος βαθμος ειναι κοντα με τον δευτερο ειναι πιο σταθερο αλλα αυτο δεν συμβαινει με ολα 10-40.καποια 5-40 η' ο-30 ειναι πιο σταθερα απο καποια πιο χοντρα.

γιατι ολα εξαρτωνται απο το τελικο προιον.το γερμανικο πρασινο υγρο καστρολ 0-30 που ανεφερα και κυκλοφορησε και φετος αλλα εξαφανιστηκε ηταν το πιο σταθερο λαδι σε απωλεια φιλμ,shear stable,οπως λενε και ας λεγοταν ψιλο.οποτε καταλαβαινουμε οτι πρεπει να κοιταμε οχι τοσο τους βαθμους αλλα το καθε λαδι ξεχωριστα.το καστρολ 5-40 ειναι μαπα μπροστα στο μοτουλ xcess .και τα 2 ,5-40 ειναι ειναι αλλα με μεγαλη διαφορα λογω συνθεσης και χαρακτηριστικων.δεν θελει γενικολογιες.

να φερω αλλο ενα παραδειγμα.επειδη οπως ειπαμε το hths ειναι αυτο που οριζει εαν ενα λαδι ειναι χοντρο και οχι το ιξωδες δλδ 30 η΄40 υπαρχουν λαδια για τον φιλο που εχει προβλημα με μεγαλυτερο hths απο το 10-40 που βαζει,με πολυ καλυτερη συνθεση οπως το amsoil-redline -hpl που ειναι 5-30 ,5-40 αλλα κοστιζουν 2-3 φορες πανω.και οταν στελνουν λαδι το κανουν πιο γρηγορα απο το 10-40.αυτο το καταλαβαινουμε απο τους μικρους βαθμους θερμοκρασιας ιξωδους στους 40 και 20 βαθμους κελσιου που αναγραφονται.ενα τετοιο εχει ιξωδες στους 40 80-85 ενω ενα 10-40 αντισοιχα 100-105 .αυτο υποδηλωνει διαφορα στην συνταγη συνθεσης και τα υλικα.το ενα 5-40 απο αυτα που ανεφερα χρησιμοποιει ΡΑΟ η΄εστερες,ακριβα υλικα και το 10-40 απλα χοντρη βαση λαδιου απο απλο ορυκτελαιο,ο ευκολος τροπος,γιαυτο και κοστιζει φθηνα.

για το 20αρι και το 0-40 κανεις λαθος.δεν ειναι το κοστος,ισα-ισα το 20αρι εχει πιο ακριβη παραγωγη,ψαξτο να δεις.ο λογος που βγαζουν 20 δεν ειναι οτι ειναι ακριβο το 0-40 ,πρωτον γιατι 0-40 με 0-40 εχει μεγαλη διαφορα,το υλικο παραγωγης εχει σημασια και η συνθεση ,αρα το τελικο προιον ,αρα εχει φθηνα 0-40 και ακριβα 0-40 οπως το καστρολ που ανεφερα η' ενα μοτουλ.και δευτερον γιατι το 16αρι,20αρι λαδι εχει δημιουργηθει οπως ειπα για λογους οικονομιας καυσιμου και περιβαλλοντος συμφωνα με τις διεθνεις νορμες,δεν ειναι κατι που ηθελαν οι μπλεντερς αλλα οι κυβερνησεις και οι σχετικοι οργανισμοι,οι ιδιοι που θελουν να προωθησουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα.

ενα λαθος που κανουμε ειναι ,το  εχω αναφερει ξανα ,οτι ο κινητηρας ολο το ζορι το τραβαει αφου ξεκινησει και κανει τα πρωτα χιλιομετρα εν κινησει,εκει ζεσταινεται το λαδι.οχι οταν βαζουμε εμπρος,εκει το λαδι με την βοηθεια της αντλιας απλα θα ανεβει αλλα δεν θα ζεσταθειη κινηση θα το ζεστανει..αν κινηθει ομως βιαια χωρις να πιασει θερμοκρασια στα πρωτα χιλιομετρα εκει ειναι που γινεται η ζημια.

τελος ενα χοντρο λαδι  τυπου 10-40 με υψηλο ιξωδες η' 5-40 με υψηλο hths αν θελουμε να λεμε σωστα το χοντρο λαδι ,σαν αυτα τα αμερικανικα που ανεφερα ,ζεσταινεται πιο ευκολα απο τα αλλα 0-40,0-30 γιατι το χοντρο λαδι απαγαγει πιο γρηγορα την θερμοτητα λογω οτι παραγεται μεγαλυτερη αντισταση.προσεξε,δεν λεμε οτι ανεβαινει πιο γηρορα απο την αντλια,οχι. αλλα μετα που κινειται οταν ανεβαινει,τοτε που αρχιζει να ζεσταινεται,ζεσταινεται πιο γρηγορα παροτι μινειται αργα λογω μεγαλυτερης αντιστασης .επισης να ξερεις οτι ενα παχυ λαδι ναι μεν αργει πιο  να φτασει αλλα οταν κλεισεις την μηχανη αργει επισης πολυ να επιστρεψει πισω σε σχεση με το πιο ψιλο λαδι.αυτο σημαινει οτι την αλλη μερα θα εχει μεσα το χοντρο λαδι μικρη ποσοτητα ενω απο το ψιλο μηδαμινη.αρα η ροη λειτουργει και αντιστροφα και εχει πλεονεκτηματα και για το παχυ λαδι.

το ψιλο-παχυ λαδι ειναι η μεγαλυτερη κοντρα που υπαρχει σημερα σε ολα τα αυτοκινητιστικα φορουμ.ευτυχως υπαρχει το bitog που τα ξεδιαλυνει ολα.

 

Πιστεύω ότι πιο εύκολο είναι για μια εταιρεία να πιάσει το 0w σε ένα 20 Άρι ή 30αρι λάδι από να πετύχει σε ένα 40αρι λάδι να φτάσει τα όρια του 0w. Όπως ανέφερα τα περισσότερα λάδια στην αγορά με ευρεία γκάμα τύπων είναι τα 30αρια. Από εκεί και ύστερα όλα τα υπόλοιπα λάδια είναι λίγο πολύ, αχαρτογραφητα νερά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, atheatos είπε

Δεν νομίζω ότι κανείς σου απαγορεύει να βάλεις ότι λάδι θέλεις στον κινητήρα σου. Στο manual ο κατασκευαστής συνιστά ένα ιξωδες λαδιού, που έχει δοκιμάσει με την συνεργασία των εταιρειών λαδιών και πάνω σε αυτό βασίστηκαν οι μετρήσεις του. Σου δίνει επίσης ποιες πιστοποιήσεις, πρέπει να έχει το λάδι και βάση αυτού πορεύεσαι.

Εγώ ως τώρα δεν έχω βρει λάδι 0-40 με την πιστοποίηση που θέλει ο κατασκευαστής (ILSAC) και μάλιστα δεν έχω βρει ούτε σε 10-40 αυτήν την πιστοποίηση. Αν κάποιος μου το βρει ευχαρίστως να το ψάξω.

Αν εσύ έχεις βρει λάδι 10-40 που καλύπτει τις πιστοποιήσεις τους δικού σου κατασκευαστή , δεν βλέπω το λόγο του γιατί να μην μπορείς να αλλάξει ιξώδες, ειδικά αν το ιξώδες βρίσκεται μέσα στα όρια του περιβάλλοντος.

Βέβαια αν συμβεί κάτι τότε ο κατασκευαστής μπορεί άνετα, να σε κατηγορήσει ότι εσύ έχεις παρεκκλίνει απο το συνιστώμενο, άρα εσύ φταις.

Πιστεύω ότι πιο εύκολο είναι για μια εταιρεία να πιάσει το 0w σε ένα 20 Άρι ή 30αρι λάδι από να πετύχει σε ένα 40αρι λάδι να φτάσει τα όρια του 0w. Όπως ανέφερα τα περισσότερα λάδια στην αγορά με ευρεία γκάμα τύπων είναι τα 30αρια. Από εκεί και ύστερα όλα τα υπόλοιπα λάδια είναι λίγο πολύ, αχαρτογραφητα νερά...

δεν ειναι ακριβως ετσι.οι κατασκευαστες δινουν τις προδιαγραφες στους μπλεντερς και του λενε τι λαδι θελουν.μαζι με τις προδιαγραφες τους λενε τι τεστ θα περασουν τα λαδια.καδενας,lspi, κ.α.επισης τα λαδια βασιζονται στο hths για να παρουν εκγριση. 

οταν λοιπον ετοιμασουν τα λαδια μετα πρεπει να περασουν τα τεστ και να επιτυχουν το hths .μετα παιρνουν την εκγριση και πληρωνουν ενα σχετικα μικρο ποσο γιαυτο για να βαλουν τον κατασκευαστη στο μπουκαλι τους.καποιοι νομιζουν οτι οι εκγρισεις δινονται ετσι,οτι ειναι θεμα οικονομικων συμφωνιων,αντε παρε ενα ποσο και θα σε βαλω στο μπουκαλι.οχι βεβαια.οταν λεμε αγοραστε ενα λαδι που να γραφει την προδιαγραφη σας απο εξω ,γιαυτο το λεμε,να ειστε κατοχυρωμενοι πρωτον οτι αγορασατε ενα λαδι συμβατο με τον κινητηρα σας οτι δεν θα του κανει κακο και δευτερον οτι εχει ωφελη σε μερικα μηχανικα μερη/ανταλλακτικα που χρειαζονται περισοτερη προσοχη να μην χαλασουν,αυτο το καθοριζει η προδιαγραφη μεσα απο τα τεστ ..εκφραζει και αυτο  οι γνωστες ομως αγοραζουν 0 - λαδια..στην αμερικη αγοραζουν περισοτερο 0 - λαδια οταν υπαρχουν,κατι ξερουν.

δεν ειναι θεμα ευκολου η' δυσκολου,.ετσι ειναι τωρα οι οδηγιες. .πρεπει να βγαλουν αυτο το 20αρι λαδι.εσυ ενοεις οτι οσο η αποσταση ειναι μεγαλυτερη ειναι πιο δυσκολο να βγει σωστο λαδι.δεν διαφωνω σαυτο.αλλα εχε υποψην σου οτι το να βγαλεις ενα λαδι τοσο ψιλο που να προστατευει την μηχανη σου και ταυτοχρονα να την λπαινει ειναι επισης δυσκολο.το 30ρι λαδι εχει μινιμουμ hths 3.5....το 20ρι εχει 3,2 αρα καταλαβαινεις οτι αυτη η αποσταση ειναι ακομα πιο δυσκολη λογω υψηλου για το ιξωδες,hths,και θελει πολυ δυνατη συνταγη που θα ειναι και πιο ακριβη,αρα δυσκολη να επιτευχθει επισης.

οσον αφορα το 10-40 ειπαμε οτι ειναι ορυκτελαιο ,ημισυνθετικο .οι εταιρειες πλεον θελουν λονκλαιφ λαδια γιαυτο δεν τα δινουν για εκγριση,επισης οξειδωνονται γρηγορα.τα 10-40 ειναι για τις εταιρειες οτι τα 5-40 για το 0-20 .παλαιου τυπου δλδ.σε λιγο θα λεμε ξεπερασμενης τεχνολογιας και παλαιομοδιτικα τα 5-40.ηδη ειναι δυσκολο να βρεθουν στη ευρωπη με εκγριση.

εσυ τωρα τι αυτοκινητο εχεις και κινητηρα? και τι εγκρισεις δινει ο κατασκευαστης σου για τον κινητηρα? ναξερεις οτι τα 0 πριν λιγα χρονια εξαφανιστηκαν απο τη αγορα επειδη τεθηκαν νεα πιο αυστηρα ορια σε καποιες ιδιοτητες τους,οπως η οξειδωση.τωρα καποια αρχισαν να εμφανιζονται ξανα ειτε γιατι χαμηλωσαν τα ορια οι κατασκευαστες ειτε γιατι βρεθηκαν νεα υλικα για να τα πιασουν.εμεις με τα bmwχασαμε σχεδον ολα τα 0- με αυτην την ιστορια.

Επεξ/σία από megapaixtaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

δεν ειναι ακριβως ετσι.οι κατασκευαστες δινουν τις προδιαγραφες στους μπλεντερς και του λενε τι λαδι θελουν.μαζι με τις προδιαγραφες τους λενε τι τεστ θα περασουν τα λαδια.καδενας,lspi, κ.α.επισης τα λαδια βασιζονται στο hths για να παρουν εκγριση. 

οταν λοιπον ετοιμασουν τα λαδια μετα πρεπει να περασουν τα τεστ και να επιτυχουν το hths .μετα παιρνουν την εκγριση και πληρωνουν ενα σχετικα μικρο ποσο γιαυτο για να βαλουν τον κατασκευαστη στο μπουκαλι τους.καποιοι νομιζουν οτι οι εκγρισεις δινονται ετσι,οτι ειναι θεμα οικονομικων συμφωνιων,αντε παρε ενα ποσο και θα σε βαλω στο μπουκαλι.οχι βεβαια.οταν λεμε αγοραστε ενα λαδι που να γραφει την προδιαγραφη σας απο εξω ,γιαυτο το λεμε,να ειστε κατοχυρωμενοι πρωτον οτι αγορασατε ενα λαδι συμβατο με τον κινητηρα σας οτι δεν θα του κανει κακο και δευτερον οτι εχει ωφελη σε μερικα μηχανικα μερη/ανταλλακτικα που χρειαζονται περισοτερη προσοχη να μην χαλασουν,αυτο το καθοριζει η προδιαγραφη μεσα απο τα τεστ ..εκφραζει και αυτο  οι γνωστες ομως αγοραζουν 0 - λαδια..στην αμερικη αγοραζουν περισοτερο 0 - λαδια οταν υπαρχουν,κατι ξερουν.

δεν ειναι θεμα ευκολου η' δυσκολου,.ετσι ειναι τωρα οι οδηγιες. .πρεπει να βγαλουν αυτο το 20αρι λαδι.εσυ ενοεις οτι οσο η αποσταση ειναι μεγαλυτερη ειναι πιο δυσκολο να βγει σωστο λαδι.δεν διαφωνω σαυτο.αλλα εχε υποψην σου οτι το να βγαλεις ενα λαδι τοσο ψιλο που να προστατευει την μηχανη σου και ταυτοχρονα να την λπαινει ειναι επισης δυσκολο.το 30ρι λαδι εχει μινιμουμ hths 3.5....το 20ρι εχει 3,2 αρα καταλαβαινεις οτι αυτη η αποσταση ειναι ακομα πιο δυσκολη λογω υψηλου για το ιξωδες,hths,και θελει πολυ δυνατη συνταγη που θα ειναι και πιο ακριβη,αρα δυσκολη να επιτευχθει επισης.

οσον αφορα το 10-40 ειπαμε οτι ειναι ορυκτελαιο ,ημισυνθετικο .οι εταιρειες πλεον θελουν λονκλαιφ λαδια γιαυτο δεν τα δινουν για εκγριση,επισης οξειδωνονται γρηγορα.τα 10-40 ειναι για τις εταιρειες οτι τα 5-40 για το 0-20 .παλαιου τυπου δλδ.σε λιγο θα λεμε ξεπερασμενης τεχνολογιας και παλαιομοδιτικα τα 5-40.ηδη ειναι δυσκολο να βρεθουν στη ευρωπη με εκγριση.

εσυ τωρα τι αυτοκινητο εχεις και κινητηρα? και τι εγκρισεις δινει ο κατασκευαστης σου για τον κινητηρα? ναξερεις οτι τα 0 πριν λιγα χρονια εξαφανιστηκαν απο τη αγορα επειδη τεθηκαν νεα πιο αυστηρα ορια σε καποιες ιδιοτητες τους,οπως η οξειδωση.τωρα καποια αρχισαν να εμφανιζονται ξανα ειτε γιατι χαμηλωσαν τα ορια οι κατασκευαστες ειτε γιατι βρεθηκαν νεα υλικα για να τα πιασουν.εμεις με τα bmwχασαμε σχεδον ολα τα 0- με αυτην την ιστορια.

Subaru Legacy 3.0 R του 2004. Βάση κατασκευαστή θέλει ILSAC GF4 . Το οποίο το βρίσκω μόνο σε 30αρια και κάτω λάδια. Για αυτό είπα πριν , αν κάποιος πιστεύει ότι θέλει 40αρι να το ψάξει πρώτα γιατί δεν είναι πάντα εφικτό και πιθανόν επικίνδυνο. Έχουν πάρει πολλοί στα χέρια το συγκεκριμένο κινητήρα , κάνοντας  τετοιες επιλογές. Ο δικός μου δόξα το θεό , είναι άψογος ακόμα με κοντά 240.000 χιλιόμετρα και τα μισά από αυτά παρά πολύ άγρια με υψηλές στροφές και ταχύτητες.

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, atheatos είπε

Subaru Legacy 3.0 R του 2004. Βάση κατασκευαστή θέλει ILSAC GF4 . Το οποίο το βρίσκω μόνο σε 30αρια και κάτω λάδια. Για αυτό είπα πριν , αν κάποιος πιστεύει ότι θέλει 40αρι να το ψάξει πρώτα γιατί δεν είναι πάντα εφικτό και πιθανόν επικίνδυνο. Έχουν πάρει πολλοί στα χέρια το συγκεκριμένο κινητήρα , κάνοντας  τετοιες επιλογές. Ο δικός μου δόξα το θεό , είναι άψογος ακόμα με κοντά 240.000 χιλιόμετρα και τα μισά από αυτά παρά πολύ άγρια με υψηλές στροφές και ταχύτητες.

σου βρηκα ενα 40ρι δες αν σου κανει,0-40 που σου αρεσει,πολυ δυνατο λαδι

https://www.mpmoil.gr/products/06000S/motor-oil-0w-40-high-performance-stre

TDS-06000S.pdf

τωρα που το σκεφτομαι καλο ειναι και για μενα,πολυ καλο συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του ,φωναζει αρκετο ΡΑΟ.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, megapaixtaras είπε

σου βρηκα ενα 40ρι δες αν σου κανει,0-40 που σου αρεσει,πολυ δυνατο λαδι

https://www.mpmoil.gr/products/06000S/motor-oil-0w-40-high-performance-stre

TDS-06000S.pdf 1.98 MB · 3 downloads

τωρα που το σκεφτομαι καλο ειναι και για μενα,πολυ καλο συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του ,φωναζει αρκετο ΡΑΟ.

Καλό. Αν όντως η πιστοποίηση GF4 είναι αληθινή . Είναι τέλειο. Σε ευχαριστώ . Θα το έχω υπόψη μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, atheatos είπε

Καλό. Αν όντως η πιστοποίηση GF4 είναι αληθινή . Είναι τέλειο. Σε ευχαριστώ . Θα το έχω υπόψη μου. 

παρακαλω.ναι το κακο ειναι οτι δεν ειναι εκγριση λεει,

according to the specifications of

βρηκα ομως ενα θεμα στο bitog και μαλιστα ειχε ρωτησει ενας ελληνας που ηθελε να βαλει σε ενα χιουνται που παιρνει 0-20 ,αν γινεται πιο χοντρο λαδι.και προτεινε 2,ενα LM και ενα απο αυτην την μαρκα .

και του ειπαν οτι αυτη η μαρκα ειναι repackage πιθανοτατα απο shell,total ,castrol.ειχα πει και εγω οτι πολλες αγγλικες και ολλανδικες εταιρειες παιρνουν ετοιμη συνταγη  και αλλαζοντας συσκευασια με το ονομα τους πανω βγαζουν ενα νεο λαδι.

αν βαζεις μανολ παντως που δεν εχει και εκει εγκριση τοτε μπορεις και αυτο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για εργοστασιακούς CNG κινητήρες αξίζει κάποιος να πάει σε αυτά MOTUL SPECIFIC CNG/LPG 5W-40 ή είναι υπόθεση marketing;

https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/specific_cng_lpg_5w-40_en_fr_motul.pdf

 

Οι αντιπροσωπείες VAG στην Ελλάδα νομίζω βάζουν Castrol Edge, τα οποία είναι κάπως φθηνότερα.

Επίσης, το γεγονός πως έχουν πιστοποίηση BMW αλλά όχι 502/504 είναι αποτρεπτικός παράγοντας για να τα βάλει κάποιος σε VW;

Επεξ/σία από liopyr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...