dimus1985 Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Καλησπερα στην παρεα. Για kia ceed 2007 1.4 109hp με 320.000km το οποιο εχει γινει και LPG μου προτειναν αυτο https://www.skroutz.gr/s/6184109/Eneos-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-Premium-Hyper-5W-40-4lt.html Και επειδη καιει και λαδακια να ριξουμε μεσα και ενα τετοιο https://www.skroutz.gr/s/13515268/Liqui-Moly-Sfragistiko-Diarroon-Prostheto-Ladiou-300ml.html Γνωμουλες?
Ukforthemoment Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου 19 λεπτά πριν, dimus1985 είπε Και επειδη καιει και λαδακια να ριξουμε μεσα και ενα τετοιο https://www.skroutz.gr/s/13515268/Liqui-Moly-Sfragistiko-Diarroon-Prostheto-Ladiou-300ml.html Γνωμουλες? Καίει λάδια ή χάνει λάδια;Δεν είναι το ίδιο.Αυτό που έβαλες είναι αν χάνει απο φλατζα κλπ.Πχ εμένα έχανε απο το ψευτοκάπακο και έκανε δουλειά.Αλλαξα την φλάτζα και δεν το ξανα έβαλα. 1
dimus1985 Δημοσ. 23 Ιουνίου Δημοσ. 23 Ιουνίου Εχανε και απο το ψευτοκαπακο οπου αλλάχτηκε αλλα καιει κιολας.Εκαιγε σαν κινητηρας αλλα με το LPG καιει παραπανω.Μπορει και ενα lt/1000km αναλογα την χρηση.
liakinen Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, dimus1985 είπε Εχανε και απο το ψευτοκαπακο οπου αλλάχτηκε αλλα καιει κιολας.Εκαιγε σαν κινητηρας αλλα με το LPG καιει παραπανω.Μπορει και ενα lt/1000km αναλογα την χρηση. Άμα καίει λίτρο στα 1000χλμ είναι σε τέτοιο χάλι που αξίζει να δοκιμάσεις Engine Flush. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα και ίσως κερδίσεις κάτι. Επεξ/σία 24 Ιουνίου από liakinen
megapaixtaras Δημοσ. 24 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου στα 300.000 χιλ? δεν ειμαι μηχανικος αλλα δεν νομιζω να τον ωφελησει και πολυ.προφανως εχει θεμα ειτε με βαλβιδες,τσιμουχακια,ειτε πιο μεσα ελατηρια βαλβιδων.μπορει ακομα πιο μεσα για πιστονια.κανενα λαδι η' προσθετο δεν θα σου λυσει το προβλημα.λυπαμαι.
dimus1985 Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου Το λιτρο/1κ km δεν το καιει παντα.Μπορει να καψει και μισο στα 3κ.Δεν υπαρχει καποιο standard pattern δυστυχως.Τα service του LPG και του κινητηρα γινονται στην ωρα τους και δεν εχει καποιο αλλο θεμα.Anyway ξεκιναμε με τα απλα και φτηνα και βλεπουμε. 1
papoys1 Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 7/6/2024 στις 9:16 ΜΜ, futureshock είπε οτι και να γραφεις φιλε ο ελληνας 10w40 θα βαλει στο αμαξι που γραφει το εργοστασιο 0w20 ρε φίλε για μένα λες .🤣🤣 Το πήγαινα σε ένα εξειδικευμένο ούτε ξέρω τι μου έβαζε κάπου στις 130.000 ανάβει λαμπακι λαδιού αμάν λέω πάει το μοτέρ. Συμπληρώνω κανένα λίτρο αλλά γυρίζοντας από ταξείδι Αθήνα παίρνω από lidl 10/40 και το αλλάζω. Μετά από πολλά χρόνια πάνω από 10 σταθερά 10/40 w5 από lidl ξεπέρασα τις 380.000 χιλιόμετρα και το αμαξάκι δεν καίει λάδια. Αλλαγή λαδιών φίλτρου κάθε 6-7 χιλ. χιλιόμετρα Επεξ/σία 24 Ιουνίου από papoys1 1
atheatos Δημοσ. 24 Ιουνίου Δημοσ. 24 Ιουνίου Στις 23/6/2024 στις 8:21 ΜΜ, dimus1985 είπε Καλησπερα στην παρεα. Για kia ceed 2007 1.4 109hp με 320.000km το οποιο εχει γινει και LPG μου προτειναν αυτο https://www.skroutz.gr/s/6184109/Eneos-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-Premium-Hyper-5W-40-4lt.html Και επειδη καιει και λαδακια να ριξουμε μεσα και ενα τετοιο https://www.skroutz.gr/s/13515268/Liqui-Moly-Sfragistiko-Diarroon-Prostheto-Ladiou-300ml.html Γνωμουλες? Σου το πρότειναν ως έσχατη λύση. Ο κινητήρας θέλει επισκευή ή αλλαγμα. Απλά με αυτά θα πάρει μια μικρή παράταση. Είναι θέμα χρόνου να σε αφήσει.
megapaixtaras Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 30 Ιουνίου Στις 24/6/2024 στις 8:40 ΜΜ, papoys1 είπε ρε φίλε για μένα λες .🤣🤣 Το πήγαινα σε ένα εξειδικευμένο ούτε ξέρω τι μου έβαζε κάπου στις 130.000 ανάβει λαμπακι λαδιού αμάν λέω πάει το μοτέρ. Συμπληρώνω κανένα λίτρο αλλά γυρίζοντας από ταξείδι Αθήνα παίρνω από lidl 10/40 και το αλλάζω. Μετά από πολλά χρόνια πάνω από 10 σταθερά 10/40 w5 από lidl ξεπέρασα τις 380.000 χιλιόμετρα και το αμαξάκι δεν καίει λάδια. Αλλαγή λαδιών φίλτρου κάθε 6-7 χιλ. χιλιόμετρα τι αυτοκινητο-κινητηρα εχεις? τι ιξωδες-ευρος δινει για το μοτερ σου? παροτι δεν προτεινεται,πιο χοντρο λαδι μπορει να μπει,πιο ψιλο απαγορευεται.
papoys1 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Στις 30/6/2024 στις 11:17 ΜΜ, megapaixtaras είπε τι αυτοκινητο-κινητηρα εχεις? τι ιξωδες-ευρος δινει για το μοτερ σου? παροτι δεν προτεινεται,πιο χοντρο λαδι μπορει να μπει,πιο ψιλο απαγορευεται. opel vectra c 2005 z16xe απλό 16βάλβιδο. 5/30 και 5/40 κυρίως προτείνεται. Πάντως με το 10/40 w 5 βρήκα την υγειά μου το οποίο βάζω πολλά χρόνια. Πριν από κανένα χρόνο ο μελέτης που γράφει πολύ στο υγραέριο και είχαμε μια συζήτηση μου έστειλε ένα πρόγραμμα συνεργείων που δίνουν 10/30 ή 10/40 οπότε μια χαρά είμαι.Μάλιστα το δίνουν και ημισυνθετικό που εφερνε παλιά το lidl αλλά πλέον φέρνει μόνο συνθετικό. Πάντων και πριν και τώρα συα 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα το αλλάζω μαζί με φίλτρο. Οι ειδικοί γενικά έχουν κολλήσει με το 5/30 που το έχουν για πάσα νόσο κ.λ.π. Προσωπικά το θεωρώ πολύ λεπτό ειδικά για Ελλάδα με τα 45άρια που κάνει τελευταία και δεν πρόκειται να το αλλάξω. Επεξ/σία 2 Ιουλίου από papoys1
meletis_m Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Στις 23/6/2024 στις 9:21 ΜΜ, dimus1985 είπε Καλησπερα στην παρεα. Για kia ceed 2007 1.4 109hp με 320.000km το οποιο εχει γινει και LPG μου προτειναν αυτο https://www.skroutz.gr/s/6184109/Eneos-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-Premium-Hyper-5W-40-4lt.html Και επειδη καιει και λαδακια να ριξουμε μεσα και ενα τετοιο https://www.skroutz.gr/s/13515268/Liqui-Moly-Sfragistiko-Diarroon-Prostheto-Ladiou-300ml.html Γνωμουλες? Προφανώς καίει είτε από ελατήρια πιστονιων ή τσιμουχακια βαλβίδων και λόγω χιλιόμετρων σαφώς .Απλώς βρες επίσημο αντιπρόσωπο να πάρεις eneos εφόσον τηρεί τις προδιαγραφές . Ξεκινά με ένα Engine Flush Πρόσθετο να κάνεις ξέπλυμα ακολούθησε οδηγίες . Και μετά βάλε το κανονικό λάδι μαζί με ένα αντιτριβικο μέσα και παρακολούθησε το . Εάν συνεχίσεις και έχεις κατανάλωση μονόδρομος είναι άνοιγμα και αναλόγως . Μπουζί λαδωνει ; Στις 24/6/2024 στις 11:40 ΜΜ, atheatos είπε Σου το πρότειναν ως έσχατη λύση. Ο κινητήρας θέλει επισκευή ή αλλαγμα. Απλά με αυτά θα πάρει μια μικρή παράταση. Είναι θέμα χρόνου να σε αφήσει. Και ο μεταχειρισμένος ρίσκο είναι . Εάν παίρνει επισκευή πάντα με τις μετρήσεις και έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι , φτιάχνει το δικό του Στις 24/6/2024 στις 7:32 ΠΜ, liakinen είπε Άμα καίει λίτρο στα 1000χλμ είναι σε τέτοιο χάλι που αξίζει να δοκιμάσεις Engine Flush. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα και ίσως κερδίσεις κάτι. Σε Mazda 6 που έφτασε σε αυτό το επίπεδο 1λτ 1000 σταδιακά , και λαδωνει μπουζί είχα δοκιμάσει και καθαρισμό με πρόσθετο δε βοήθησε . Δε ασχολήθηκα με επισκευή του , αντικαταστάθηκε με Volvo V40 .
liakinen Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) @meletis_m Γενικά μιλώντας τα πρόσθετα δεν τα πιστεύω και σε πολλές περιπτώσεις ίσως κάνουν χειρότερα τα πράγματα. Απλά αν φτάσει κάποιος σε κατάσταση λίγο πριν το άνοιγμα της μηχανής ή το πέταμα της τότε τα δοκιμάζει με την λογική τι είχαμε τι χάσαμε. Σε "μικρότερες" καταναλώσεις απλά συμπλήρωμα λάδι και όσο πάει. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από liakinen 3
megapaixtaras Δημοσ. 3 Ιουλίου Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, papoys1 είπε opel vectra c 2005 z16xe απλό 16βάλβιδο. 5/30 και 5/40 κυρίως προτείνεται. Πάντως με το 10/40 w 5 βρήκα την υγειά μου το οποίο βάζω πολλά χρόνια. Πριν από κανένα χρόνο ο μελέτης που γράφει πολύ στο υγραέριο και είχαμε μια συζήτηση μου έστειλε ένα πρόγραμμα συνεργείων που δίνουν 10/30 ή 10/40 οπότε μια χαρά είμαι.Μάλιστα το δίνουν και ημισυνθετικό που εφερνε παλιά το lidl αλλά πλέον φέρνει μόνο συνθετικό. Πάντων και πριν και τώρα συα 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα το αλλάζω μαζί με φίλτρο. Οι ειδικοί γενικά έχουν κολλήσει με το 5/30 που το έχουν για πάσα νόσο κ.λ.π. Προσωπικά το θεωρώ πολύ λεπτό ειδικά για Ελλάδα με τα 45άρια που κάνει τελευταία και δεν πρόκειται να το αλλάξω. πολυ χρησιμη η πληροφορια σου.εγω θα μιλησω ανοιχτα.αν και ρωταω συνεχεια εκει τους ειδικους ,απαντηση τεκμηριωμενη δεν παιρνω.γενικα οι κατασκευαστες πλεον θελουν να δινουν οπως ειπαμε ενα προτεινομενο ιξωδες σχεδον για ολη την υφηλιο,γιατι βολευει σαν οδηγια για τον μεσο οδηγο.επισης πρεπει να λαβουμε υποψιν μας οτι παλια δεν υπηρχαν αντιπροσωπειες που να κανουν σερβις.οποτε απο την στιγμη που αρχισαν να επισκευαζουν λογικο ειναι να σκεφτει καποιος οτι δεν θελουν να τα επσικευασουν σωστα ουτε να βαλουν το σωστο λαδι για να αναγκαστεις να αγορασεις παλι απο αυτους καινουριο.σε 8-10 χρονια.εκτος αν ειστε τυχεροι.οποτε και εμενα το ενα ιξωδες για ολα τα μοντελλα για ολη την γη με βρισκει λιγο καχυποπτο. απο την αλλη ακουω και τους ειδικους που λενε οτι το 10-40 ειναι ορυκτελαιο και οχι συνθετικο οπως το 5-40,το οποιο εχει υποστει μεγαλες δοκιμες για να φτασει στην αγορα σαν τελικο προιον.εχει πολυ τεχνολογια για να προτεινεται σαν προιον.κοιταξτε που ημασταν,χρησιμοποιουσαμε μονό ιξωδες και τωρα φτασαμε στο 0-20.τα λαδια εξελισονται ,πεφτει πολυ επιστημη πανω τους.στο θεμα τι ταιριαζει εκει ειναι που εχω υποψιες. το θεμα κλιμα και θερμοκρασια ειναι που εγω τους το ρωταω συνεχεια.ρωτησα σε ενα απο τα πολλα φορουμ κατι που παρατηρησα στην χρηση στο δικο μου μετα απο αυτα που εμαθα.εγω ακουω και γενικα ειμαι της εξελιξης αλλα παντα ταυτοχρονα δοκιμαζω και παρατηρω.ετσι θεωρω οτι πρεπει να επαληθευεται η επιστημη στην πραξη.ρωτησα λοιπον τον πλεον ειδικο ,που εχει εργαστει σε εταιρεια προσθετων στην ευρωπη και γενικα ειναι στον κλαδο τωρα στην αμερικη : Αναφορά σε κείμενο 1 question ... you said that ambient temperature as far as oil viscosity affect is not of our concern.only altitude is. but i noticed something.in winters to reach oil temp is much more harder than this hotter season .doesn't that tell us that ambient temp plays a role for affecting the viscosity of an oil? και μου απαντησε: Αναφορά σε κείμενο I mean sure, look, temperature has an effect. But in the grand scheme of things, considering cooling capabilities, the temperature at low altitudes is not an issue. Cooling system can easily deal with that. Now, in winter, because you have very big sump, and it is cold, you need more time to warm up all that oil. It is really not comparing apples to apples. To cool it off, system needs to maintain temperature, not to drop temperature from lets say 230f to 100f. It only needs to stay around 220-230f. Warming up is completely different ball game. You want to raise the temperature of the oil from, let's say, 20 to 220. That takes time. F and G generations have seriously capable cooling systems. And only time when you would see problem is maybe on track here in Colorado. That is ultimate test for cooling system. I have seen BMW's with two oil cooling radiators, aftermarket oversized stuff from Texas, Arizona, just to to have DME dial down power here or put them in limp mode. That is mostly on N54/55. επειδη οπως καταλαβατε ειναι σε bmw φορουμ ..ειχα δει στην εταιρεια τις οδηγιες που δινει για το ιξωδες ανα κλιμα και ζωνες.δινει λοιπον οτι μεχρι την ελλαδα και το μαιαμι δινει το 5-30.απο εκει και κατω το 5-40 .ταυτοχρονα λενε οτι δεν εχει σχεση η θερμοκρασια του κλιματος γιατι τα συνχρονα λαδια εχουν προσθετα και συνθεση πολυ εξελιγμενη και ανθεκτικα .στελνω λοιπον την απορια μου.και τους γραφω ,αφου λοιπον το κλιμα δεν παιζει ρολο τοτε γιατι στις ζωνες κατω απο την ελλαδα δινετε αλλο ιξωδες ,το 5-40? απαντηση δεν πηρα.αρα για μενα αν συνδυασω ολα τα παραπανω δεν μπορω να μην λαβω υποψην μου και τα παλια που ξερουμε.αυτα που λεει ο φιλος πιο πανω.καπου στην μεση ειναι η λυση.το βλεπω και απο την απαντηση του ειδικου,καποιο ρολο παιζει και η θερμοκρασια του κλιματος.σιγουρα για καποιον που παει ταπα παιζει μεγαλυτερο και θελει πιο χοντρο ιξωδες.για τον αργο οδηγο μπορει και οχι . θεωρω ομως οτι ο πιο σημαντικος λογος που προτεινουν το 5-30 και εχει σχεση με το οτι χαλανε τα αυτοκινητα μας στα συνεργεια ,εμμεσα ειναι οι λογοι οικονομιας και συντηρησης που επιβαλει το μαρκετινγκ για να σε προσελκυσει να αγορασεις ενα αυτοκινητο και να θεωρεις οτι βαζοντας το 5-30 κανεις το σωστο.γιατι? γιατι πολυ απλα θελουν αραια σερβις των 25.000 χιλ. και αυτο το 5-30 θεωρητικα γιαυτο φτιαχτηκε.το 5-30 ειναι longlife και δεν οξειδωνεται ευκολα ενω το 10-30 δεν ειναι συνθετικο για longlife οπως το 5-30,θελει αλλαγη κοντα στα 6.000 χιλ.γιαυτο ολες οι εταιρειες προτεινουν το 5-30. .εγω πιστευεω οτι ειναι καπου στην μεση ο μυθος με την αληθεια εδω.αν ριξουμε μια ματια και στο ιντερνετ οι γνωμες διαφερουν σχετικα με το κλιμα-λαδι.δες τες εδω: https://vpracingfuels.com/tech-talk-insider-articles/oil-viscosity-explained/ Αναφορά σε κείμενο High (Thicker) Oil Viscosity Is a higher (thicker) oil viscosity better for your engine if you live in a warm climate? You might think a thicker oil would offer better protection. Well, yes, and no. An oil’s viscosity is critical. It keeps metal parts separated within the engine. The proper viscosity grade does that. But, you don’t want an oil that’s too thick because it creates too much frictional drag within the oil itself. This creates extra heat. The added heat causes the oil to thicken (oxidation). It can also rob engine performance by reducing horsepower. 1 ώρα πριν, liakinen είπε @meletis_m Γενικά μιλώντας τα πρόσθετα δεν τα πιστεύω και σε πολλές περιπτώσεις ίσως κάνουν χειρότερα τα πράγματα. Απλά αν φτάσει κάποιος σε κατάσταση λίγο πριν το άνοιγμα της μηχανής ή το πέταμα της τότε τα δοκιμάζει με την λογική τι είχαμε τι χάσαμε. Σε "μικρότερες" καταναλώσεις απλά συμπλήρωμα λάδι και όσο πάει. τα προσθετα δεν σωζουν εναν κινητηρα.το πιο χοντρο λαδι εχει αποδειχθει οτι μπορει να λειτουργησει ανασταλτικα αναλογα την ζημια. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από megapaixtaras 1
atheatos Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε πολυ χρησιμη η πληροφορια σου.εγω θα μιλησω ανοιχτα.αν και ρωταω συνεχεια εκει τους ειδικους ,απαντηση τεκμηριωμενη δεν παιρνω.γενικα οι κατασκευαστες πλεον θελουν να δινουν οπως ειπαμε ενα προτεινομενο ιξωδες σχεδον για ολη την υφηλιο,γιατι βολευει σαν οδηγια για τον μεσο οδηγο.επισης πρεπει να λαβουμε υποψιν μας οτι παλια δεν υπηρχαν αντιπροσωπειες που να κανουν σερβις.οποτε απο την στιγμη που αρχισαν να επισκευαζουν λογικο ειναι να σκεφτει καποιος οτι δεν θελουν να τα επσικευασουν σωστα ουτε να βαλουν το σωστο λαδι για να αναγκαστεις να αγορασεις παλι απο αυτους καινουριο.σε 8-10 χρονια.εκτος αν ειστε τυχεροι.οποτε και εμενα το ενα ιξωδες για ολα τα μοντελλα για ολη την γη με βρισκει λιγο καχυποπτο. απο την αλλη ακουω και τους ειδικους που λενε οτι το 10-40 ειναι ορυκτελαιο και οχι συνθετικο οπως το 5-40,το οποιο εχει υποστει μεγαλες δοκιμες για να φτασει στην αγορα σαν τελικο προιον.εχει πολυ τεχνολογια για να προτεινεται σαν προιον.κοιταξτε που ημασταν,χρησιμοποιουσαμε μονό ιξωδες και τωρα φτασαμε στο 0-20.τα λαδια εξελισονται ,πεφτει πολυ επιστημη πανω τους.στο θεμα τι ταιριαζει εκει ειναι που εχω υποψιες. το θεμα κλιμα και θερμοκρασια ειναι που εγω τους το ρωταω συνεχεια.ρωτησα σε ενα απο τα πολλα φορουμ κατι που παρατηρησα στην χρηση στο δικο μου μετα απο αυτα που εμαθα.εγω ακουω και γενικα ειμαι της εξελιξης αλλα παντα ταυτοχρονα δοκιμαζω και παρατηρω.ετσι θεωρω οτι πρεπει να επαληθευεται η επιστημη στην πραξη.ρωτησα λοιπον τον πλεον ειδικο ,που εχει εργαστει σε εταιρεια προσθετων στην ευρωπη και γενικα ειναι στον κλαδο τωρα στην αμερικη : και μου απαντησε: επειδη οπως καταλαβατε ειναι σε bmw φορουμ ..ειχα δει στην εταιρεια τις οδηγιες που δινει για το ιξωδες ανα κλιμα και ζωνες.δινει λοιπον οτι μεχρι την ελλαδα και το μαιαμι δινει το 5-30.απο εκει και κατω το 5-40 .ταυτοχρονα λενε οτι δεν εχει σχεση η θερμοκρασια του κλιματος γιατι τα συνχρονα λαδια εχουν προσθετα και συνθεση πολυ εξελιγμενη και ανθεκτικα .στελνω λοιπον την απορια μου.και τους γραφω ,αφου λοιπον το κλιμα δεν παιζει ρολο τοτε γιατι στις ζωνες κατω απο την ελλαδα δινετε αλλο ιξωδες ,το 5-40? απαντηση δεν πηρα.αρα για μενα αν συνδυασω ολα τα παραπανω δεν μπορω να μην λαβω υποψην μου και τα παλια που ξερουμε.αυτα που λεει ο φιλος πιο πανω.καπου στην μεση ειναι η λυση.το βλεπω και απο την απαντηση του ειδικου,καποιο ρολο παιζει και η θερμοκρασια του κλιματος.σιγουρα για καποιον που παει ταπα παιζει μεγαλυτερο και θελει πιο χοντρο ιξωδες.για τον αργο οδηγο μπορει και οχι . θεωρω ομως οτι ο πιο σημαντικος λογος που προτεινουν το 5-30 και εχει σχεση με το οτι χαλανε τα αυτοκινητα μας στα συνεργεια ,εμμεσα ειναι οι λογοι οικονομιας και συντηρησης που επιβαλει το μαρκετινγκ για να σε προσελκυσει να αγορασεις ενα αυτοκινητο και να θεωρεις οτι βαζοντας το 5-30 κανεις το σωστο.γιατι? γιατι πολυ απλα θελουν αραια σερβις των 25.000 χιλ. και αυτο το 5-30 θεωρητικα γιαυτο φτιαχτηκε.το 5-30 ειναι longlife και δεν οξειδωνεται ευκολα ενω το 10-30 δεν ειναι συνθετικο για longlife οπως το 5-30,θελει αλλαγη κοντα στα 6.000 χιλ.γιαυτο ολες οι εταιρειες προτεινουν το 5-30. .εγω πιστευεω οτι ειναι καπου στην μεση ο μυθος με την αληθεια εδω.αν ριξουμε μια ματια και στο ιντερνετ οι γνωμες διαφερουν σχετικα με το κλιμα-λαδι.δες τες εδω: https://vpracingfuels.com/tech-talk-insider-articles/oil-viscosity-explained/ τα προσθετα δεν σωζουν εναν κινητηρα.το πιο χοντρο λαδι εχει αποδειχθει οτι μπορει να λειτουργησει ανασταλτικα αναλογα την ζημια. Αν έχεις πρόβλημα ψύξης του λαδιού , ούτε το 5-40w θα σε σώσει. Αν το σύστημα ψύξης τους λαδιού δουλεύει σωστά και με 5-30w δεν έχεις θέμα ακόμα και αν έχει 45 βαθμούς έξω. Η θερμοκρασία του λαδιού παραμένει σταθερή σε έναν σωστό κινητήρα ανεξάρτητος των εξωτερικών μεταβολών. Το ότι μπορείς να βάλεις 5-40w σε ζεστά κλίματα δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να βάλεις 5-30w. Το αντίθετο όμως να βάλεις 5-40w σε κρύο κλίμα, δεν ενδείκνυται εκτός και είσαι σε θέση να προθερμάνεις σωστά τον κινητήρα. Apples to apples όπως πολύ σωστά σου έγραψε ο ειδικός. Επεξ/σία 3 Ιουλίου από atheatos
papoys1 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 ώρες πριν, megapaixtaras είπε πολυ χρησιμη η πληροφορια σου.εγω θα μιλησω ανοιχτα.αν και ρωταω συνεχεια εκει τους ειδικους ,απαντηση τεκμηριωμενη δεν παιρνω.γενικα οι κατασκευαστες πλεον θελουν να δινουν οπως ειπαμε ενα προτεινομενο ιξωδες σχεδον για ολη την υφηλιο,γιατι βολευει σαν οδηγια για τον μεσο οδηγο.επισης πρεπει να λαβουμε υποψιν μας οτι παλια δεν υπηρχαν αντιπροσωπειες που να κανουν σερβις.οποτε απο την στιγμη που αρχισαν να επισκευαζουν λογικο ειναι να σκεφτει καποιος οτι δεν θελουν να τα επσικευασουν σωστα ουτε να βαλουν το σωστο λαδι για να αναγκαστεις να αγορασεις παλι απο αυτους καινουριο.σε 8-10 χρονια.εκτος αν ειστε τυχεροι.οποτε και εμενα το ενα ιξωδες για ολα τα μοντελλα για ολη την γη με βρισκει λιγο καχυποπτο. απο την αλλη ακουω και τους ειδικους που λενε οτι το 10-40 ειναι ορυκτελαιο και οχι συνθετικο οπως το 5-40,το οποιο εχει υποστει μεγαλες δοκιμες για να φτασει στην αγορα σαν τελικο προιον.εχει πολυ τεχνολογια για να προτεινεται σαν προιον.κοιταξτε που ημασταν,χρησιμοποιουσαμε μονό ιξωδες και τωρα φτασαμε στο 0-20.τα λαδια εξελισονται ,πεφτει πολυ επιστημη πανω τους.στο θεμα τι ταιριαζει εκει ειναι που εχω υποψιες. το θεμα κλιμα και θερμοκρασια ειναι που εγω τους το ρωταω συνεχεια.ρωτησα σε ενα απο τα πολλα φορουμ κατι που παρατηρησα στην χρηση στο δικο μου μετα απο αυτα που εμαθα.εγω ακουω και γενικα ειμαι της εξελιξης αλλα παντα ταυτοχρονα δοκιμαζω και παρατηρω.ετσι θεωρω οτι πρεπει να επαληθευεται η επιστημη στην πραξη.ρωτησα λοιπον τον πλεον ειδικο ,που εχει εργαστει σε εταιρεια προσθετων στην ευρωπη και γενικα ειναι στον κλαδο τωρα στην αμερικη : και μου απαντησε: επειδη οπως καταλαβατε ειναι σε bmw φορουμ ..ειχα δει στην εταιρεια τις οδηγιες που δινει για το ιξωδες ανα κλιμα και ζωνες.δινει λοιπον οτι μεχρι την ελλαδα και το μαιαμι δινει το 5-30.απο εκει και κατω το 5-40 .ταυτοχρονα λενε οτι δεν εχει σχεση η θερμοκρασια του κλιματος γιατι τα συνχρονα λαδια εχουν προσθετα και συνθεση πολυ εξελιγμενη και ανθεκτικα .στελνω λοιπον την απορια μου.και τους γραφω ,αφου λοιπον το κλιμα δεν παιζει ρολο τοτε γιατι στις ζωνες κατω απο την ελλαδα δινετε αλλο ιξωδες ,το 5-40? απαντηση δεν πηρα.αρα για μενα αν συνδυασω ολα τα παραπανω δεν μπορω να μην λαβω υποψην μου και τα παλια που ξερουμε.αυτα που λεει ο φιλος πιο πανω.καπου στην μεση ειναι η λυση.το βλεπω και απο την απαντηση του ειδικου,καποιο ρολο παιζει και η θερμοκρασια του κλιματος.σιγουρα για καποιον που παει ταπα παιζει μεγαλυτερο και θελει πιο χοντρο ιξωδες.για τον αργο οδηγο μπορει και οχι . θεωρω ομως οτι ο πιο σημαντικος λογος που προτεινουν το 5-30 και εχει σχεση με το οτι χαλανε τα αυτοκινητα μας στα συνεργεια ,εμμεσα ειναι οι λογοι οικονομιας και συντηρησης που επιβαλει το μαρκετινγκ για να σε προσελκυσει να αγορασεις ενα αυτοκινητο και να θεωρεις οτι βαζοντας το 5-30 κανεις το σωστο.γιατι? γιατι πολυ απλα θελουν αραια σερβις των 25.000 χιλ. και αυτο το 5-30 θεωρητικα γιαυτο φτιαχτηκε.το 5-30 ειναι longlife και δεν οξειδωνεται ευκολα ενω το 10-30 δεν ειναι συνθετικο για longlife οπως το 5-30,θελει αλλαγη κοντα στα 6.000 χιλ.γιαυτο ολες οι εταιρειες προτεινουν το 5-30. .εγω πιστευεω οτι ειναι καπου στην μεση ο μυθος με την αληθεια εδω.αν ριξουμε μια ματια και στο ιντερνετ οι γνωμες διαφερουν σχετικα με το κλιμα-λαδι.δες τες εδω: https://vpracingfuels.com/tech-talk-insider-articles/oil-viscosity-explained/ τα προσθετα δεν σωζουν εναν κινητηρα.το πιο χοντρο λαδι εχει αποδειχθει οτι μπορει να λειτουργησει ανασταλτικα αναλογα την ζημια. Πολύ σωστα και χρήσιμα τα όσα ανέφερες,σίγουρα οι απόψεις των ειδικών ερχονται μετά από δοκιμές αυτό όμως που με τρελαίνει είναι αυτή η οδηγία για αλλαγή λαδιών μετά από 25 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα. Τι διάολο λάδι θα είναι αυτό μετά από τόσα χιλιόμετρα. Από την άλλη άλλοι οι κινητήρες των αυτοκινήτων πριν 20-25 χρόνια απλοί σαν τον δικό μου και άλλοι οι σύγχρονοι κινητήρες με τούρμπο πάνω που είναι οι περισσότεροι σήμερα. Ετσι όταν στις 130.000 χιλιόμετρα που διαπίστωσα ο κινητήρας μου μετά από 3.000 χιλιόμετρα μου εφαγε σχεδόν 1 λίτρο λάδι και μάλιστα σε εξειδικευμένο συνεργείο τρόμαξα για το τι λάδια μας βάζουν οι 'ειδικοί' αποφάσισα και κάνω μόνος αλλαγές κάθε 6 με 7 χιλιάδες χιλιόμετρα βάζοντας το 10/40 από το lidl. Σήμερα έχω φτάσει στις 382.000 χιλιόμετρα μάλιστα και με υγραέριο από τα 130.000 χιλιόμετρα. Έχω κάνει 3.500 χιλιόμετρα από την τελευταία αλλαγή χτες είχα πάει στο Βόλο για δουλεια΄από περιέργεια τα κοίταξα και είναι στο σημείο που τα είχα βάλει. Δεν έλειπε σταγόνα. Πες μου εσύ ένα λόγο να ακούσω τους ειδικούς και να πάω στο θαυματουργό 5/30 που το βλέπω και το ακούω παντού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα