geopro Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 51 λεπτά πριν, NT1G είπε Όταν το είδα, η εξήγηση που δίναν ήταν ότι τα προηγούμενα λάδια-προδιαγραφές είχαν θέμα με πυράκια και το 0W-20 είχε καλύτερα πρόσθετα που το μείωναν το θέμα. Από την αντιπροσωπεία έγινε αυτή η δήλωση ; Να το δεχτούμε ότι μια από τις αιτίες της προανάφλεξης (pre-ignition) και κρουστικής καύσης (detonation) , παρεπιπτόντως δεν είναι το ίδιο πράγμα, είναι και οι επικαθίσεις άνθρακα που δημιουργούν υπέρ θερμές περιοχές. Ωραία να βοηθήσει ένα καλύτερο λιπαντικό στην μείωση των επικαθίσεων αλλά και σ' ότι ιξώδες ναναι αυτό ;
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 1 ώρα πριν, NT1G είπε Όταν το είδα, η εξήγηση που δίναν ήταν ότι τα προηγούμενα λάδια-προδιαγραφές είχαν θέμα με πυράκια και το 0W-20 είχε καλύτερα πρόσθετα που το μείωναν το θέμα. αφορά τα cdti δηλαδή ντιζελ.
merkon Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου Πολύ ενδιαφέρον θέμα αν και μακροσκελες το αρχικό κείμενο. Θα μπορούσες να μας πεις μια γνώμη για τα λάδια Petronas μιας που ακούγονται πολύ τελευταία και δε τα είδα στην ανάλυση σου; Έψαξα στα technical spec sheets να βρω κάποια από τα δεδομένα που παρεθεσες στο κείμενό σου και να τα συγκρίνω με άλλα λάδια αλλά δε κατάφερα να τα βρω για τα Petronas. Θα πιάσω το παράδειγμα του γκρουπ VW και θα ρωτήσω κάτι. Η VW προτείνει λάδια προδιαγραφών VW 502 - 504 δηλαδή 5 40 αν πάμε για fixed service intervals ή λάδια VW 504 - 508 5 30 αν πάμε για long life. Με βάση αυτά που γνωρίζεις και την εμπειρία σου τι ακριβώς ισχύει στην παραπάνω περίπτωση γιατί προσωπικά μου φαίνεται αρκετά μπερδευτικο. 1
NickTG Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 16 hours ago, geopro said: Σέ όσους εμπιστεύονται χωρίς ενδοιασμούς το κατασκευαστή: Να αλλάζουν τα μπουζί (τά απλά , όχι ιριδίου) κάθε 60K Κμ Να αλλάζουν λάδια (αυτά που προτείνουν οι κατασκευαστές και αν το βρούν διότι αλλάζουν θέση) κάθε 30Κ Κμ Να αλλάζουν βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ. Να τά κάνουν όλα απαρέγκλιτα by the book. Πώς σας φαίνεται ότι θα πάει αυτό ? Σε ένα RAV4 που είχαμε πάντως με αλλαγές σε όλα όποτε έλεγε ο κατασκευαστής μέχρι τις 310000χλμ που το είχαμε δούλευε άψογα. Το ίδιο και σε ένα Daihatsu Sirion που έχω τώρα αλλά αυτό έχει πιο λίγα χιλιόμετρα. Περίπου 230000χλμ αν θυμάμαι καλά.
arxontas2323 Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου διαβασα ολο το κειμενο σου και συμφωνω σε οσα γραφεις και τα παραδειγματα πολυ καλα... Tα high mileage λάδια είναι πλέον ελάχιστα και είναι ιδανικά για τον στόλο της Ελλάδας που καίνε λάδια τα περισσότερα(ο λόγος που καίνε λάδια δεν είναι της παρούσης) χωρις αυτο να σημαινει οτι πρέπει να μπαίνουν παντού. Οσον αφορα την Αμερική να γράψω οτι ενα ακόμα λάδι που εμπιστεύονται είναι το Mag1 , το οποίο κυκλοφορεί και στην Ελλάδα. Δες το και αυτό μιας και ήταν το πρώτο λιπαντικό με προδιαγραφή SP που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. www.mag1.com 1
megapaixtaras Δημοσ. 10 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Το έκανε γιατί δεν σήκωνε ευκολα πίεση ο υδραυλικός τεντωτήρας της καδένας.H καδένα αποκτούσε λάσκα και τα διέλυε όλα.Εβγαλαν και μια φλάντζα που πάει στον τεντωτήρα ώστε να μην αδειάζει απο λάδι όταν δεν λειτουργεί η μηχανή.Κάτι ανάλογο ήταν και το variator που είχαν οι AR/FIAT στον εκκ στον VFD κινητήρα ,άδειαζε απο λάδι και δεν έκανε σωστή εμπλοκή . αρα ηταν μηχανικο θεμα και οχι λιπαντικου .χθες μπηκα και εψαξα γιαυτο και στα φορουμ λενε οτι ηταν οντως μηχανικο το θεμα και εφταιγε η κατασκευαστρια εταιρεια. και οχι το λαδι. 16 ώρες πριν, NT1G είπε Όταν το είδα, η εξήγηση που δίναν ήταν ότι τα προηγούμενα λάδια-προδιαγραφές είχαν θέμα με πυράκια και το 0W-20 είχε καλύτερα πρόσθετα που το μείωναν το θέμα. συγγνωμη που γελασα ,οχι με εσενα αλλα με τις απαντησεις που δινουν καποιοι ''ειδικοι'' μονο και μονο για να πουλησουν.τα λαδια σε ολα τα ιξωδη περνανε καποια τεστ..δεν ειναι θεμα δλδ. ιξωδους αν εχει για κατι συγκεκριμενο,οπως εδω τα πυρακια,καλυτερο σαν προσθετο που να βοηθαει ειναι θεμα εκδοσης-στανταρτ.τι θελω να πω? τωρα κυκλοφορει το API SP. το SP εχει σαν νεα εκδοση τεστ που αναφερονται στο LSPI δεν ειναι το ιδιο με τα πυρακια αλλα κατι αναλογο.οσα ιξωδη αυτης της εκδοσης 0-20,0-30,5-40 εχουν αναβαθμιστει σε API SP εχουν αυτην την προστασια για το LSPI ( Low-speed pre-ignition ).δνε μπορει να την εχει μονο το 0-20 ειναι μεγαλη χαζομαρα αυτο που λενε.οι λογοι ειναι απλα η οικονομια καυσιμου και τιποτα αλλο. παραθετω μια απαντηση απο εναν απο τους μεγαλυτερους ειδικους των λαδιων.,, ''it's all about economy...as CAFE and the NHTSA state, the average consumer undervalues economy by a significant margin, and needs regulatory pressures to provide society's true value on economy on new car purchases...they also state that thinner oils are the simplest and cheapest way to achieve this. As is stated here time and time again, engines last longer than the chassis etc. So there's ample room to move in providing better economy, and if lesser overall protection is provided, and the engine still outlasts the car...no real negative outcomes to the owner... Honda describe it as providing adequate or acceptable wear with lower viscosity oils. Clearly there is no CAFE objective to make the engines last LONGER.'' και ακομα μια αποψη απο τον προεδρο της lubrizol για οσους δεν γνωριζουν μια απο τις μεγαλυτερες εταιρειες χημικων και προσθετων. “While it is generally accepted that lower viscosity brings an improvement in fuel economy performance, it can have a negative impact on durability; the protective oil film is less robust, or under the most extreme loading conditions, non-existent. In terms of performance requirements, this translates to a set of standards that will ensure fuel economy is improved via lower viscosity, but durability will not be compromised. The future proposed ultra-low viscosity GF-6B specification requires the same durability performance as the proposed GF-6A. This may require enhanced fortification of specific additive components or a different formulation shape to deliver the required durability in SAE XW-16 fluids.” 4 ώρες πριν, merkon είπε Πολύ ενδιαφέρον θέμα αν και μακροσκελες το αρχικό κείμενο. Θα μπορούσες να μας πεις μια γνώμη για τα λάδια Petronas μιας που ακούγονται πολύ τελευταία και δε τα είδα στην ανάλυση σου; Έψαξα στα technical spec sheets να βρω κάποια από τα δεδομένα που παρεθεσες στο κείμενό σου και να τα συγκρίνω με άλλα λάδια αλλά δε κατάφερα να τα βρω για τα Petronas. Θα πιάσω το παράδειγμα του γκρουπ VW και θα ρωτήσω κάτι. Η VW προτείνει λάδια προδιαγραφών VW 502 - 504 δηλαδή 5 40 αν πάμε για fixed service intervals ή λάδια VW 504 - 508 5 30 αν πάμε για long life. Με βάση αυτά που γνωρίζεις και την εμπειρία σου τι ακριβώς ισχύει στην παραπάνω περίπτωση γιατί προσωπικά μου φαίνεται αρκετά μπερδευτικο. https://www.oilparts.gr/ladia-kinhthra-autokinhtou/163-petronas-syntium-7000-0w40-1l.html pao based λαδι ,πολυ καλη εταιρεια,δεν θα μπορουσε αλλωστε ειναι χορηγος σε ομαδα φορμουλα 1.εγω στο αλφα που ειχα εβαζα μονο σελενια παλια και ηταν πολυ καλα.αυτο τωρα το σκεφτομαι να το αγορασω.το κακο ειναι οτι δνε τα βρισκεις σε πολλα μαγαζια. πολυ καλα χαρακτηριστικα,ειμαι σιγουρος ο φιλος μου ο geopro τωρα θα μπει στον πειρασμο. οσον αφορα για τις οδηγιες το εξηγω στο κειμενο.καταλαβαινω οτι ειναι μεγαλο και κουραστικο.θα μπορουσα να πω σε ολα τα τοπικ και να απαντω μεμονωμενα για ολα τα ζητηματα.ομως οπως εχω πει ηθελα να εχω εναν οδηγο για ολους και μετα οτι αποριες διαφωνιες υπαρχουν να τα συζητησουμε . οπως λεω λοιπον μεσα στο κειμενο οι οδηγιες για τις περισοτερες εταιρειες ειναι μπερδεμενες.ειδικα για τα γερμανικα.μπορεις να βαλεις οτι απο τις 2 προδιαγραφες θελεις.οπως και σε εμενα ,επειδη το μοντελλο βγηκε οταν η βενζινη ηταν με διαφορετικη συσταση ,επρεπε να μπουν λαδια VW 502 - 505.δεν υπηρχαν τοτε ακομα τα low saps.οταν ηρθαν αυτα το 2004 για τα ντιζελ και το 2010 και για τα βενζινοκινητα γιατι αλλαξαν και οι βενζινες την συσταση τους απο τοτε μεχρι τωρα μπορεις να διαλεξεις οτι θελεις μεσα στην ευρωπαικη ενωση.αν εμενες εκτος που εχουν αλλες βενζινες,οπως παλια εμεις ,θα εβαζες την πρωτη 502. σαν προτιμηση,εγω βαζω και απο τις 2 προδιαγραφες αλλα παντα αλλαγη κατω απο τα 10.000χιλ και ας λενε για λονκ-λαιφ.η 504 ειναι πολυ δυνατη προδιαγραφη,μετα την mb.229 ειναι η πιο αυστηρη οσον αφορα την λιπανση και την αντοχη του φιλμ.η porsche εχει να κανει περισοτερο για χρηση εκτριμ ενω η bmw ll04 για οικονομια καυσιμου και οξειδωσης λαδιου. 2 ώρες πριν, arxontas2323 είπε διαβασα ολο το κειμενο σου και συμφωνω σε οσα γραφεις και τα παραδειγματα πολυ καλα... Tα high mileage λάδια είναι πλέον ελάχιστα και είναι ιδανικά για τον στόλο της Ελλάδας που καίνε λάδια τα περισσότερα(ο λόγος που καίνε λάδια δεν είναι της παρούσης) χωρις αυτο να σημαινει οτι πρέπει να μπαίνουν παντού. Οσον αφορα την Αμερική να γράψω οτι ενα ακόμα λάδι που εμπιστεύονται είναι το Mag1 , το οποίο κυκλοφορεί και στην Ελλάδα. Δες το και αυτό μιας και ήταν το πρώτο λιπαντικό με προδιαγραφή SP που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. www.mag1.com ''ο λόγος που καίνε λάδια δεν είναι της παρούσης,στην ελλαδα.''.θα ηθελα πολυ να το πεις ομως μιας και αυτην την στιγμη αρχισα να καιω λαδια,μηπως τελικα βρω την εξηγηση και εγω και πολλοι αλλοι.εκτος αν ειναι κατι που γνωριζω αλλα πρεπει να πεις να βοηθησεις και εσυ,γιαυτο ειμαστε εδω. μην σου πω οτι εχω μιλησει με τον αντιπροσωπο της Mag1 σε μια τυχαια συναντηση.ειναι πολυ καλα λαδια,αλλα περισοτερο τα προωθουν για φορτηγα,ειναι το κυριως αγοραστικο τους ταργκετ γκρουπ αγοραστων Επεξ/σία 10 Ιουνίου από megapaixtaras
megapaixtaras Δημοσ. 10 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 10 Ιουνίου (επεξεργασμένο) μολις ειδα οτι αυτο το λαδι πλεον δεν υπαρχει σε 0-40 πλεον αλλα υπαρχει σε 0-30 Επεξ/σία 10 Ιουνίου από megapaixtaras
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 18 ώρες πριν, geopro είπε Από την αντιπροσωπεία έγινε αυτή η δήλωση ; Να το δεχτούμε ότι μια από τις αιτίες της προανάφλεξης (pre-ignition) και κρουστικής καύσης (detonation) , παρεπιπτόντως δεν είναι το ίδιο πράγμα, είναι και οι επικαθίσεις άνθρακα που δημιουργούν υπέρ θερμές περιοχές. Ωραία να βοηθήσει ένα καλύτερο λιπαντικό στην μείωση των επικαθίσεων αλλά και σ' ότι ιξώδες ναναι αυτό ; Από συζητήσεις στο internet και από κάποιο ψάξιμο, όχι από το συνεργείο. Φαίνεται να είχαν θέμα οι κινητήρες με προανάφλεξη (το LSPI που αναφέρθηκε), όχι πυράκια που έγραψα, που προκαλείται από σταγονίδια λαδιού που παραμένουν στον κύλινδρο και άλλαξαν στην αρχή την προδιαγραφή στο ίδιο ιξώδες. Η επόμενη αλλαγή που ήταν στο ιξώδες ίσως έχει σχέση με την καδένα που αναφέρθηκε. 18 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε αφορά τα cdti δηλαδή ντιζελ. Για βενζίνη μιλάω. Άσε που προανάφλεξη-πυράκια πως να γινει στο πετρέλαιο;
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, NT1G είπε Για βενζίνη μιλάω. Άσε που προανάφλεξη-πυράκια πως να γινει στο πετρέλαιο; Για όπελ μίλησες.Και είναι γνωστό το θέμα για τα ντίζελ.Και εγώ τέτοιο έχω. Η προδιαγραφή dexos Please note: GM dexos 2 is being discontinued in 2025 and replaced by GM dexos D and GM dexos R. Vehicles equipped with diesel engines that used GM dexos 2 engine oil will use GM dexos D licensed engine oils, while vehicles equipped with gasoline engines will use GM dexos R licensed engine oils of the of the appropriate viscosity grade at their next oil change. https://www.gmdexos.com/brands/dexos2/index.html
NT1G Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Για όπελ μίλησες.Και είναι γνωστό το θέμα για τα ντίζελ.Και εγώ τέτοιο έχω. Η προδιαγραφή dexos Please note: GM dexos 2 is being discontinued in 2025 and replaced by GM dexos D and GM dexos R. Vehicles equipped with diesel engines that used GM dexos 2 engine oil will use GM dexos D licensed engine oils, while vehicles equipped with gasoline engines will use GM dexos R licensed engine oils of the of the appropriate viscosity grade at their next oil change. https://www.gmdexos.com/brands/dexos2/index.html Από Dexos 2 πήγε σε Dexos 1 Gen 2 και μετά σε OV0401547. Ξανα λέω για θέματα (LSPI = "Low Speed Pre Ignition") Οι κινητήρες που επηρεάζονται είναι οι 1
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 6 λεπτά πριν, NT1G είπε Από Dexos 2 πήγε σε Dexos 1 Gen 2 και μετά σε OV0401547. Ξανα λέω για θέματα (LSPI = "Low Speed Pre Ignition") Οι κινητήρες που επηρεάζονται είναι οι Οκ. Πολλοί κινητήρες είναι LPG............Ιδιώς οι παλιότεροι.
merkon Δημοσ. 10 Ιουνίου Δημοσ. 10 Ιουνίου 4 hours ago, megapaixtaras said: https://www.oilparts.gr/ladia-kinhthra-autokinhtou/163-petronas-syntium-7000-0w40-1l.html pao based λαδι ,πολυ καλη εταιρεια,δεν θα μπορουσε αλλωστε ειναι χορηγος σε ομαδα φορμουλα 1.εγω στο αλφα που ειχα εβαζα μονο σελενια παλια και ηταν πολυ καλα.αυτο τωρα το σκεφτομαι να το αγορασω.το κακο ειναι οτι δνε τα βρισκεις σε πολλα μαγαζια. πολυ καλα χαρακτηριστικα,ειμαι σιγουρος ο φιλος μου ο geopro τωρα θα μπει στον πειρασμο. οσον αφορα για τις οδηγιες το εξηγω στο κειμενο.καταλαβαινω οτι ειναι μεγαλο και κουραστικο.θα μπορουσα να πω σε ολα τα τοπικ και να απαντω μεμονωμενα για ολα τα ζητηματα.ομως οπως εχω πει ηθελα να εχω εναν οδηγο για ολους και μετα οτι αποριες διαφωνιες υπαρχουν να τα συζητησουμε . οπως λεω λοιπον μεσα στο κειμενο οι οδηγιες για τις περισοτερες εταιρειες ειναι μπερδεμενες.ειδικα για τα γερμανικα.μπορεις να βαλεις οτι απο τις 2 προδιαγραφες θελεις.οπως και σε εμενα ,επειδη το μοντελλο βγηκε οταν η βενζινη ηταν με διαφορετικη συσταση ,επρεπε να μπουν λαδια VW 502 - 505.δεν υπηρχαν τοτε ακομα τα low saps.οταν ηρθαν αυτα το 2004 για τα ντιζελ και το 2010 και για τα βενζινοκινητα γιατι αλλαξαν και οι βενζινες την συσταση τους απο τοτε μεχρι τωρα μπορεις να διαλεξεις οτι θελεις μεσα στην ευρωπαικη ενωση.αν εμενες εκτος που εχουν αλλες βενζινες,οπως παλια εμεις ,θα εβαζες την πρωτη 502. σαν προτιμηση,εγω βαζω και απο τις 2 προδιαγραφες αλλα παντα αλλαγη κατω απο τα 10.000χιλ και ας λενε για λονκ-λαιφ.η 504 ειναι πολυ δυνατη προδιαγραφη,μετα την mb.229 ειναι η πιο αυστηρη οσον αφορα την λιπανση και την αντοχη του φιλμ.η porsche εχει να κανει περισοτερο για χρηση εκτριμ ενω η bmw ll04 για οικονομια καυσιμου και οξειδωσης λαδιου. Ποια η γνώμη σου για τα Petronius Syntium 3000 E 5 40; Συγκεκριμένα η VW στην Αγγλία μου πρότεινε λάδι 5 40 VW 502 ενώ για το ίδιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία μου είπε πως πρέπει να βάλω 5 30 VW 504. Θα ήθελα πολυ να ακούσω την γνώμη σου γι’ αυτό καθώς προσπαθώ να καταλάβω τις διάφορες.
megapaixtaras Δημοσ. 11 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, NT1G είπε Από συζητήσεις στο internet και από κάποιο ψάξιμο, όχι από το συνεργείο. Φαίνεται να είχαν θέμα οι κινητήρες με προανάφλεξη (το LSPI που αναφέρθηκε), όχι πυράκια που έγραψα, που προκαλείται από σταγονίδια λαδιού που παραμένουν στον κύλινδρο και άλλαξαν στην αρχή την προδιαγραφή στο ίδιο ιξώδες. Η επόμενη αλλαγή που ήταν στο ιξώδες ίσως έχει σχέση με την καδένα που αναφέρθηκε. Για βενζίνη μιλάω. Άσε που προανάφλεξη-πυράκια πως να γινει στο πετρέλαιο; αν και το λαδι βοηθαει λιγο στο φαινομενο LSPI , δεν ειναι η λυση και σιγουρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ. φαινομενο αυτο οφειλεται σε 2 παραγοντες. σχεδιαστικο λαθος στην μηχανη κακη οδηγηση,οταν επιταχυνουμε εχοντας στον επιλογεα ταχυτητων λαθος ταχυτητα , πιο μεγαλη . το λαδι δεν θα λυσει το προβλημα αυτο.ειναι επικουρικο. 11 ώρες πριν, merkon είπε Ποια η γνώμη σου για τα Petronius Syntium 3000 E 5 40; Συγκεκριμένα η VW στην Αγγλία μου πρότεινε λάδι 5 40 VW 502 ενώ για το ίδιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα η αντιπροσωπεία μου είπε πως πρέπει να βάλω 5 30 VW 504. Θα ήθελα πολυ να ακούσω την γνώμη σου γι’ αυτό καθώς προσπαθώ να καταλάβω τις διάφορες. PETRONAS Syntium 3000 E 5W-40 μετριο λαδι,της σειρας σαν καστολ,liqui moly. ενα καλο παραδειγμα συγκρισης μεταξυ λαδιων απο την ιδια εταιρεια με διαφορετικα ιξωδη για να καταλαβουμε αυτα που ελεγα στο κειμενο για την επιλογη ενος λαδιου με τα καλυτερα χαρακτηριστικα. το 0-40 που εδειξα παραπανω εχει viscosity 100 = 13 pour point= -51 οπως και το 0-30 εχει viscosity 100 = 12.06 pour point= -51 μικρο viscosity και πολυ χαμηλο pour point δειχνει καλυτερη συνθεση ,καλυτερη βαση λαδιου. ενω το 5-40 εχει viscosity 100 = 13,8 αλλα pour point μονο -36 ενα απλο GIII hydrocrack τα 2 πρωτα ειναι σαφως καλυτερη επιλογη ,ειναι πιο συνθετικα ,με αρκετη δοση ΡΑΟ και ολα τα πλεονεκτηματα που το συνοδευουν. οσον αφορα την επιλογη σου αναμεσα σε 502 και 504 να σου πω καταρχην γιατι σε διαφορετικες χωρες προτεινουν διαφορετικα ιξωδη.ειναι στα αγγλικα που καταλαβαινεις ,το εχω γραψει σε ξενο σαιτ. Differences in OCI between European countries have to do ONLY with : 1) Contracts between the manufacturers and the dealers 2) driving conditions and patterns in each region 3) differences in environmental regulations και χωρις να ειμαι απολυτα σιγουρος γιατι πλεον η αγγλια ειναι εκτος ευρωπης,στις χωρες εκτος ευρωπης επιτρεπεται βενζινη με υψηλα επιπεδα sulphur παραλληλα με αυτες με χαμηλα επιπεδα. https://www.volkswagen.co.uk/en/need-help/need-help-faqs/fuel.html αν εχεις αυτην επιλογη τοτε αν βαζεις βενζινη με χαμηλα επιπεδα sulphur τοτε θα προτιμας την εγκριση 504 η' 502 μπορεις και τις 2 .αν βαζεις με υψηλα επιπεδα sulphur ,τοτε μονο την 502. αυτη ειναι η διαφορα. μια αλλη διαφορα ειναι θεωρητικα στο διαστημα αλλαγης τους που στην 504 ειναι πιο μεγαλα,θεωρητικα ξαναλεω,εγω επιμενω στο μεχρι 10.000 τελος εχουν διαφορετικα προσθετα,η 502 μετα προσθετα που εχει προσβλεπει περισοτερο στην προστασια και λιγοτερο στην οικονομια ,ενω η 504 ενω προστατευει το ιδιο ,προσβλεπει περισοτερο στην οικονομια καυσιμου . η επιλογη ειναι δικη σου.οι ειδικοι θεωρουν την 504 πιο καλη,ομως αν αγορασεις λαδι 502 που εχει και αλλες εγκρισεις μεσα οπως η mb.229.5 και porsche A40 για μενα εχεις καλυτερο λαδι. καταλαβαινεις οτι το σωστο λαδι ειναι ευκολη υποθεση.διαλεγεις ενα που εχει την εγκριση σου και τελος.αν ομως ψαχνεις για το καλυτερο,spliting hairs ,που λενε και εκει πανω,τοτε η επιλογη εξαρταται και απο αλλους παραγοντες. ενα πολυ καλο εργαλειο για να βλεπετε τις διαφορες στις εκγρισεις και οχι μονο ειναι αυτο της lubrizol. https://360.lubrizol.com/Resources/Relative-Performance-Tools οταν φτασετε σαυτο το σημειο επιλεξτε το αριστερο εικονιδιο καντε κλικ στο βελακι διπλα στο specifications για να ανοιξουν οι εκγρισεις και επιλεξτε αυτη που σας ενδιαφερει. μολίς επιλεξετε 2 δειτε τις διαφορες. ΠΡΟΣΟΧΗ δειτε τι λεει διπλα, μην κανετε συγκρισεις μεταξυ 502 και 504 ,ειναι εκει μονο για να δειτε διαφορες ,δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερη η μια απο την αλλη.ειπαμε σε ενα λαδι παιζουν και αλλα ρολο.π.χ το motul xcess 8100 5-40, shell helix ultra 5-40 που εχουν εγκριση 502 αλλα και τις αλλες σημαντικες που εδωσα πιο πανω ειναι πολυ καλυτερο λαδι απο καποια 504. οποτε φιλε στην ερωτηση σου ,ποιο? ,εφοσον μπορεις λογω καυσιμων να βαλεις και τις 2 εγκρισεις ,εγω θα διαλεγα το καλυτερο λαδι στο συνολο του ανεξαρτητως εκγρισης 502 και 504. παραδειγματα ειναι η συγκριση παραπανω στα petronas.και γιαυτα εχω απαντησει 0-30,0-40 ειναι καλυτερα Επεξ/σία 11 Ιουνίου από megapaixtaras
Bianchi Δημοσ. 11 Ιουνίου Δημοσ. 11 Ιουνίου Σε αυτοκίνητα που είναι μετατροπή σε υγραεριο συνεχίζουμε με τα λάδια που προτείνει το βιβλίο ή βάζουμε πιο "ανθεκτικά" λόγω θερμοκρασιων στον θάλαμο καύσης; Πχ https://www.skroutz.gr/s/15091571/Motul-Synthetiko-Ladi-Aytokinitou-Specific-CNG-LPG-5W-40-5lt.html
megapaixtaras Δημοσ. 12 Ιουνίου Μέλος Δημοσ. 12 Ιουνίου συνεχιζεις με αυτα που προτεινει το βιβλιο,δεν αλλαζεις το ιξωδες.τα τελευταια χρονια εχουν βγει λαδια ειδκα για υγραεριο.αυτο που δεν γνωριζω ειναι αν ειναι για αυτοκινητα που εχουν μονο υγραεριο η' για αυτα που λειτουργουν υγραεριο-βενζινη. ειναι λιγο αγνωστο το τοπιο.το υγραεριο μονο του δεν παραγει κατακαθια,ειναι καθαρο καυσιμο.οποτε με αυτην την λογικη ενα λαδι με οσο λιγοτερο sulphated ash περιπου 0.8% και κατω θα ηταν ιδανικο οπως αυτο που ποσταρες. τα χαρακτηριστικα του ειναι οπως ενα απλο 40αρι λαδι,αλλα μπορει να εχει διαφορετικα προσθετα αν και αμφιβαλλω γιατι λεει και για χρηση μικτου καυσιμου υγραεριου-βενζινης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα