Προς το περιεχόμενο

Λάδια, εξέλιξη, προδιαγραφές, αναλύσεις, χαρακτηριστικά, μύθοι και αλήθειες


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 278
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

47 λεπτά πριν, atheatos είπε

Βρήκες και εσύ εταιρεία να υποστηρίξεις το δικό σου συνομοσιολογικο αφήγημα ,μάρκετινγκ και αναλώσιμα αυτοκίνητα (έλεος) . Σοβαρά την VW που βγάζει κινητήρες και συστήματα που μικρή αντοχή στο χρόνο έχουν? Σοβαρά τώρα?

Κορεατικά και γιαπωνέζικα δουλεύουν απροβληματιστα εκατοντάδες χιλιόμετρα με 0-20 , άντε 5-30(το πολύ) αλλά ναι το 0-20 φταίει που χαλάνε τα VW και όχι η μάπα σχεδίαση του κινητήρα...και όχι μόνο.

Όλοι οι κατασκευαστές έχουν υποπέσει σε σχεδιαστικό και κατασκευαστικό λάθος συμπεριλαμβανομένης και της Toyota  με τον περιβόητο Yaris / Auris κινητήρα 1NR-FE 1,33


Η VW δεν είναι προβληματικά εταιρεία με την έννοια που το λες.
Το ζήτημα με το 0W-20 είναι ότι δεν κάνει για εμάς ή μάλλον για να το πω καλύτερα η χρήση του 0W-20 αποσκοπεί στην μείωση της κατανάλωσης παραβλέποντας την μακροζωία.
Δεν το βγάζω από το μυαλό μου, πόσο μάλλον να συνωμοσιολογήσω.

Škoda club: Γιατί δεν συνιστούμε το 0W-20 στους TSI (και EVO) κινητήρες.
Και αυτοί εδώ συνωμοσίες κάνουν ;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει παιδιά μας πείσατε. Το 0-20 καταστρέφει τον κινητήρα, ενώ το 5-30 και 5-40 όχι. Αυτά δεν γράφετε? Αφού τα γράφετε και τα πιστεύετε, το παρόν τοπικ για μένα , δεν έχει νόημα. Καληνύχτα.

3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

 

ο κινητηρας θα χαλασει γιατι πλεον ειναι περιορισμενης ζωης ,θελουν να χαλανε οι βιομηχανιες για να αγοραζεις νεο.πανε οι εποχες που πουλουσαν αυτοκινητα γιατι διαφημιζαν οτι κρατανε χρονια.τοτε εβγαζαν μοντελλο ανα 10 και βαλε χρονια.τωρα καθε 3 γινεται φεισλιφτ και καθε 7 νεο.αν εχετε παει σε συνεργειο,οποιοδηποτε,που να εχει πολυ δουλεια,δεν υπαρχει περιπτωση να μην δειτε παραπανω απο ενα κινητηρες να κανουν ρεκτιφιε.αυτο κατι λεει και δνε φταιει ο τυπος λαδιου αλλα η ποιοτητα των κινητηρων που ειναι ολοι ανακυκλωσιμοι και οι χαζοοδηγιες για αραια 25.000 χιλ. και βαλε για αλλαγη λαδιων και αλλων αναλωσιμων.

για τον σχεδιασμο και ανοχες δες το εντιτ που εκανα στο κειμενο thinner vs thick,ειχα ξεχασει να το αναφερω αλλα βλεπω οτι εχει ζητηση.τα εξηγει ολα.

 

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σημαντικότερο στα λάδια είναι να αποφύγετε τα λάδια 

image.png.9dd7069a0446b937fde2916010e1872a.png

Στην συνέχεια τακτικές αλλαγές, σωστό ιξώδες και τέλος. Χαλάτε τον χρόνο σας και την διάθεση σας για κάτι τόσο ασήμαντο σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν και συνέβαιναν πάντα γύρω μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Θέμα που έχει παιχτεί κατά κόρον σε όλα τα αυτοκινητιστικά φόρουμ του πλανήτη.

Δεν πρόκειται να βγει άκρη.Μην φανατίζεστε ,και,με τα λάδια.

41 λεπτά πριν, atheatos είπε

Εντάξει παιδιά μας πείσατε. Το 0-20 καταστρέφει τον κινητήρα, ενώ το 5-30 και 5-40 όχι. Αυτά δεν γράφετε? Αφού τα γράφετε και τα πιστεύετε, το παρόν τοπικ για μένα , δεν έχει νόημα. Καληνύχτα.

αυτο το θεμα δεν ειναι το ιδιο,δεν προκειται για δικια μου γνωμη εναντι αλλων.ολα αυτα που σας μετεφερα ειναι μεσα απο επιστημονες που ασχολουνται αποκλειστικα με τα λαδια μηχανων.οποιος θελει μπορει να μπει να διαβασει στο σαιτ bitog αν το γκουγκλαρετε και το θεμα European and Import Motor Oils ,που μας αφορα,να παρει μια ιδεα ποιοι ειναι αυτοι.αυτο το σαιτ εχει μελη που τα λενε αυτα απο το 2004,δεν ειναι κατι καινουριο.εχουν επιχειρηματα επιστημονικα,τεστ,συγκρισεις,αριθμους,δεν ειναι απλα συζητησεις καφενειου .αυτα που σας εγραψα ειναι απλα μερικα,εχει τοσα πολλα.αν εμβαθυνουμε σε αναλυσεις θα χαθειτε ,ασε που κανενας δεν θα δειξει ενδιαφερον.οποτε χαλαρωστε λιγο με τις αντιδρασεις και ελατε να κανουμε συζητηση με επιχειρηματα.εχετε ακουσει ποτε ξανα για σαιτ ειδικα για λαδια? σιγουρα οχι,αν καποιος σκεφτοταν οτι μπορει να επιζησει κατι τετοιο στο σερφινγκ του ιντερνετ θα τον εγανε βλακα.και ομως υπαρχει εδω και 20 χρονια και ολο μεγαλωνει καθως μπαινουν εκει απο ολο τον κοσμο και ζητανε συμβουλες. 

φιλε αθεατε,φαντζομαι το ιδιο αντιδρουσαν οπως εσυ τωρα οι παλιαοτεροι του 10-40 οταν τους ελεγες για 5-30 και αυτοι γελουσαν .μην κανεις το ιδιο.ανοιξε το μυαλο σου και παρε πληροφοριες,μετα αποφασισε.να ξερεις οτι και εγω οταν μπηκα εκει,ελεγα αυτα που λες εσυ.εφαγα πολυ ''ξυλο'' για να καταλαβω τι λενε και οτι εχουν δικιο.δεν σε παρεξηγω

να σου φερω ενα παραδειγμα.μπαινω και λεω για το 30αρι οτι ειναι λιγο για την χωρα μου και μου απαντα ενας,εχω ενα τζιπ,δεν θυμαμαι ποιο μου ειπε ,ενα αμερικανικο μεγαλο ξερεις πως ειναι εκει,και το παω βολτα το καλοκαιρι ,μενω στο τεξας,ξερεις μου λεει τι θερμοκρασιες εχει εκει,τι 35 και 36 μου λες στην πολη σου ,40 το ελαχιστο και βαζω 5-30 ολο τον χρονο,δεν ανεβαινει η θερμοκρασια καθολου.γιατι η ψυξη γινεται απο το συστημα ψυξης που εχουν ολα πλεον πολυ καλα,μου ειπε.ναι μεν το λαδι συμβαλλει στην ψυξη αλλα δεν χρειαζεται πλεον οπως παλια που τα συστηματα ψυξης ηταν αρχεγονα.

@liakinen σωστη η αποψη σου για τις μπανανες και τα αλλα.αλλα υπαρχουν οδηγοι που την ψαχνουν γιατι οι αυτοκινητοβιομηχανιες πειραματιζονται πανω σου.πρεπει να την ψαχνουμε γιατι αν δεν την ψαχναμε τοτε θα πεφταμε στην παγιδα που μας στηνουν καθε τοσο λογω συμφεροντων τους,οπως τα αραια διστηματα λαδιων ανα 25 και βαλε 000 χιλ, λα-ιφτα-ιμ υγρα,ταχυτητων,αντιψυκτικα κ.λ.π. οποτε τιποτα δεν ειναι ασημαντο οταν αφορα την περιουσια σου γιατι αν χαλασει και τρεχεις και υγεια θα χασεις και χρηματα και σιγουρα διαθεση.

δεν γινεται να μας λενε τοσες βλακειες και να προσπαθουν να τις δικαιολογησουν με αστεια επιχειρηματα απλως για να στηριξουν την πολιτικη που ειτε τους επιβαλετε ειτε την χαρασουν οι ιδιοι και ψαχνουν καλοθελητες και φανατικο κοινο που παπαγαλιζουν τις αποψεις τους σαν ευαγγελιο.υπαρχει  μια ταση οτι πει ο κατασκευαστης, δνε ξερει αυτο που εφτιαξε την μηχανη ξερεις εσυ? και τετοια.τετοιος ημουν και εγω,διαβασα ,ρωτησα και τελικα πειστηκα αλλα επιστημονικα.

τωρα αυτα που συμβαινουν γυρω μας ειναι σιγουρα πιο σημαντικα αλλα παντα γυρναμε στον μικροκοσμο μας,αλλωστε απο αυτην την αναζητησ ερχεται η εξελιξη των επιστημων,την αναζητησ για αληθεια.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

αυτο το θεμα δεν ειναι το ιδιο,δεν προκειται για δικια μου γνωμη εναντι αλλων.ολα αυτα που σας μετεφερα ειναι μεσα απο επιστημονες που ασχολουνται αποκλειστικα με τα λαδια μηχανων.οποιος θελει μπορει να μπει να διαβασει στο σαιτ bitog αν το γκουγκλαρετε και το θεμα European and Import Motor Oils ,που μας αφορα,να παρει μια ιδεα ποιοι ειναι αυτοι.αυτο το σαιτ εχει μελη που τα λενε αυτα απο το 2004,δεν ειναι κατι καινουριο.εχουν επιχειρηματα επιστημονικα,τεστ,συγκρισεις,αριθμους,δεν ειναι απλα συζητησεις καφενειου .αυτα που σας εγραψα ειναι απλα μερικα,εχει τοσα πολλα.αν εμβαθυνουμε σε αναλυσεις θα χαθειτε ,ασε που κανενας δεν θα δειξει ενδιαφερον.οποτε χαλαρωστε λιγο με τις αντιδρασεις και ελατε να κανουμε συζητηση με επιχειρηματα.εχετε ακουσει ποτε ξανα για σαιτ ειδικα για λαδια? σιγουρα οχι,αν καποιος σκεφτοταν οτι μπορει να επιζησει κατι τετοιο στο σερφινγκ του ιντερνετ θα τον εγανε βλακα.και ομως υπαρχει εδω και 20 χρονια και ολο μεγαλωνει καθως μπαινουν εκει απο ολο τον κοσμο και ζητανε συμβουλες. 

φιλε αθεατε,φαντζομαι το ιδιο αντιδρουσαν οπως εσυ τωρα οι παλιαοτεροι του 10-40 οταν τους ελεγες για 5-30 και αυτοι γελουσαν .μην κανεις το ιδιο.ανοιξε το μυαλο σου και παρε πληροφοριες,μετα αποφασισε.να ξερεις οτι και εγω οταν μπηκα εκει,ελεγα αυτα που λες εσυ.εφαγα πολυ ''ξυλο'' για να καταλαβω τι λενε και οτι εχουν δικιο.δεν σε παρεξηγω

να σου φερω ενα παραδειγμα.μπαινω και λεω για το 30αρι οτι ειναι λιγο για την χωρα μου και μου απαντα ενας,εχω ενα τζιπ,δεν θυμαμαι ποιο μου ειπε ,ενα αμερικανικο μεγαλο ξερεις πως ειναι εκει,και το παω βολτα το καλοκαιρι ,μενω στο τεξας,ξερεις μου λεει τι θερμοκρασιες εχει εκει,τι 35 και 36 μου λες στην πολη σου ,40 το ελαχιστο και βαζω 5-30 ολο τον χρονο,δεν ανεβαινει η θερμοκρασια καθολου.γιατι η ψυξη γινεται απο το συστημα ψυξης που εχουν ολα πλεον πολυ καλα,μου ειπε.ναι μεν το λαδι συμβαλλει στην ψυξη αλλα δεν χρειαζεται πλεον οπως παλια που τα συστηματα ψυξης ηταν αρχεγονα.

Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Πιστεύεις και εσύ ότι τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να χαλάνε επίτηδες για αυτό συνιστάται από τους κατασκευαστές και το 0-20, Ναι ή όχι?

Δεν έχει νόημα να συζητάμε σε αυτή την βαση...Τα αυτοκίνητα για μένα με την σωστή συντήρηση βγάζουν άνετα 500000 χιλιόμετρα. Αν δεν δέχεσαι αυτό ως βάση, προσπέρνα ....

 

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, atheatos είπε

Δεν καταλαβαίνω τι γράφεις. Πιστεύεις και εσύ ότι τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για να χαλάνε επίτηδες για αυτό συνιστάται από τους κατασκευαστές και το 0-20, Ναι ή όχι?

Δεν έχει νόημα να συζητάμε σε αυτή την βαση...Τα αυτοκίνητα για μένα με την σωστή συντήρηση βγάζουν άνετα 500000 χιλιόμετρα. Αν δεν δέχεσαι αυτό ως βάση, προσπέρνα ....

 

αυτο ειναι δικο σου συμπερασμα ρ=των γραπτων μου.εγω γραφω και γραφω ,τι γινεται δνε τα λεω βατα? δες τι εγραψα.

Αναφορά σε κείμενο

ο κινητηρας θα χαλασει γιατι πλεον ειναι περιορισμενης ζωης ,θελουν να χαλανε οι βιομηχανιες για να αγοραζεις νεο.πανε οι εποχες που πουλουσαν αυτοκινητα γιατι διαφημιζαν οτι κρατανε χρονια.τοτε εβγαζαν μοντελλο ανα 10 και βαλε χρονια.τωρα καθε 3 γινεται φεισλιφτ και καθε 7 νεο.αν εχετε παει σε συνεργειο,οποιοδηποτε,που να εχει πολυ δουλεια,δεν υπαρχει περιπτωση να μην δειτε παραπανω απο ενα κινητηρες να κανουν ρεκτιφιε.αυτο κατι λεει και δνε φταιει ο τυπος λαδιου αλλα η ποιοτητα των κινητηρων που ειναι ολοι ανακυκλωσιμοι και οι χαζοοδηγιες για αραια 25.000 χιλ. και βαλε για αλλαγη λαδιων και αλλων αναλωσιμων.

σου ειπαμε ,βαζω και τον αλλο φιλο μεσα ,οτι το 0-20 μπαινει για αλλο λογο.οταν εμενα μου λεει οτι ο κινητηρας σου ειναι φτιαγμενος για 5-30-40 αλλα σου δινω σαν προτεινομενο το 0-20 ,δικαιολογωντας το ομως οχι με την αληθεια,οτι δλδ σου προτεινω αυτο γιατι αυτοι οι καφροι του CAFE  και WLTP μου το επιβαλουν αλλιως δεν θα βγω να πουλησω ,αλλα σου πουλαει το παραμυθι οτι κοιταξε αυτο ειναι το πλεον καταλληλο για τις ανοχες σου και οτι οι ανοχες σου εχουν αλλαξει πραγμα που ειναι μεγαλο ψεμα γιατι μετα σου ξαναπροτεινει μεσα απο το κρυφο μενου σερβις το 5-30 εσυ τι συμπερασμα βγαζεις? οτι σου λενε αυτοι ψεμματα η' εγω? τι συμπερασμα βγαζεις ,οτι το σωστο λαδι ειναι το 0-20 η' το 5-30 που εξαρχης ειχε προτεινει και μετα το κρατησε μυστικο? και αφου το 0-20 δεν ειναι τελικα το σωστο λαδι τοτε γιατι στο βαζει σαν προτεινομενο?εκει αρχιζουν οι υποψιες οτι μπορει και να συμβουν τα παντα.

εγω δε ξερω γιατι τεκμηριωμενα παντα θα μιλαω,δεν υπαρχει ακομα κινητηρας που να χαλασε απο αυτο το λαδι,ειναι νεο προιον και ειναι νωρις,σιγουρα ομως εφοσον δεν προταθηκε για λογους προστασιας του κινητηρα αλλα για λογους οικονομιας καυσιμου αυτο απο μονο του λεει οτι ο κινητηρας θα εχει μειωμενη προστασια αρα μικροτερη ζωη,λογικο.ποσο? εξαρταται απο την χρηση.αυτα τα ειπα στο αρχικο κειμενο.αν καποιος βαζει αυτο λαδι και οδηγει στα κοκκινα,σιγουρα θα τον παρει στο χερι.αν οδηγει σαν προβατο θα αντεξει.

ειμαι σιγουρος οτι δεν διαβασες τα επιπλεον που προσθεσα,ουτε το κειμενο πιο πανω στα αγγλικα.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

αυτο ειναι δικο σου συμπερασμα ρ=των γραπτων μου.εγω γραφω και γραφω ,τι γινεται δνε τα λεω βατα? δες τι εγραψα.

σου ειπαμε ,βαζω και τον αλλο φιλο μεσα ,οτι το 0-20 μπαινει για αλλο λογο.οταν εμενα μου λεει οτι ο κινητηρας σου ειναι φτιαγμενος για 5-30-40 αλλα σου δινω σαν προτεινομενο το 0-20 ,δικαιολογωντας το ομως οχι με την αληθεια,οτι δλδ σου προτεινω αυτο γιατι αυτοι οι καφροι του CAFE  και WLTP μου το επιβαλουν αλλιως δεν θα βγω να πουλησω ,αλλα σου πουλαει το παραμυθι οτι κοιταξε αυτο ειναι το πλεον καταλληλο για τις ανοχες σου και οτι οι ανοχες σου εχουν αλλαξει πραγμα που ειναι μεγαλο ψεμα γιατι μετα σου ξαναπροτεινει μεσα απο το κρυφο μενου σερβις το 5-30 εσυ τι συμπερασμα βγαζεις? οτι σου λενε αυτοι ψεμματα η' εγω? τι συμπερασμα βγαζεις ,οτι το σωστο λαδι ειναι το 0-20 η' το 5-30 που εξαρχης ειχε προτεινει και μετα το κρατησε μυστικο? και αφου το 0-20 δεν ειναι τελικα το σωστο λαδι τοτε γιατι στο βαζει σαν προτεινομενο?εκει αρχιζουν οι υποψιες οτι μπορει και να συμβουν τα παντα.

εγω δε ξερω γιατι τεκμηριωμενα παντα θα μιλαω,δεν υπαρχει ακομα κινητηρας που να χαλασε απο αυτο το λαδι,σιγουρα ομως εφοσον δεν προταθηκε για λογους προστασιας του κινητηρα αλλα για λογους οικονομιας καυσιμου αυτο απο μονο του λεει οτι ο κινητηρας θα εχει μειωμενη προστασια αρα μικροτερη ζωη,λογικο.ποσο? εξαρταται απο την χρηση.αυτα τα ειπα στο αρχικο κειμενο.αν καποιος βαζει αυτο λαδι και οδηγει στα κοκκινα,σιγουρα θα τον παρει στο χερι.αν οδηγει σαν προβατο θα αντεξει.

ειμαι σιγουρος οτι δεν διαβασες τα επιπλεον που προσθεσα,ουτε το κειμενο πιο πανω στα αγγλικα.

Ένα ναι ή όχι αρκεί. Από την στιγμή που δεν λες ούτε το ένα ούτε το άλλο, πιθανόν να είσαι σε δίλημμα και αυτά που γράφεις,ούτε ο εσύ ο ίδιος τα πιστεύεις. Ξαναρωτάω για τελευταία φορά. Μπορείς να μου απαντήσεις με ένα ναι ή ένα όχι,αν αυτά που έγραψε ο φίλος σου και τα έκανες bold είναι σωστά? Αν δεν μπορείς να πεις ένα ναι ή ένα όχι, σε παρακαλώ ,προσπέρνα....

Επεξ/σία από atheatos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σέ όσους εμπιστεύονται χωρίς ενδοιασμούς το κατασκευαστή:

Να αλλάζουν τα μπουζί (τά απλά , όχι ιριδίου) κάθε 60K Κμ

Να αλλάζουν λάδια (αυτά που προτείνουν οι κατασκευαστές και αν το βρούν διότι αλλάζουν θέση) κάθε 30Κ Κμ

Να αλλάζουν  βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ.

Να τά κάνουν όλα απαρέγκλιτα by the book.

Πώς σας φαίνεται ότι θα πάει αυτό ?

Επεξ/σία από geopro
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, atheatos είπε

Ένα ναι ή όχι αρκεί. Από την στιγμή που δεν λες ούτε το ένα ούτε το άλλο, πιθανόν να είσαι σε δίλημμα και αυτά που γράφεις,ούτε ο εσύ ο ίδιος τα πιστεύεις. Ξαναρωτάω για τελευταία φορά. Μπορείς να μου απαντήσεις με ένα ναι ή ένα όχι,αν αυτά που έγραψε ο φίλος σου και τα έκανες bold είναι σωστά? Αν δεν μπορείς να πεις ένα ναι ή ένα όχι, σε παρακαλώ ,προσπέρνα....

παλι δικο σου συμπερασμα βγαζεις προφανως η' γιατι θελεις να ακουσεις αυτο που πιστευεις ειτε εχεις και εσυ σαν τον αλλο προβλημα κατανοησης.καπου μπερδευεσαι δεν ειμαι υπαλληλος σου ,θα απαντω οπως θελω και αν  εσυ δεν εισαι σε θεση να καταλαβεις  γρι τι σου λεω,βαλε το λαδακι το 0-20 που σου λεει η καλη σου αντιπροσωπεια,ασε το τοπικ ,ειναι πολυ δυσκολο για εσενα,ειναι για πιο προχωρημενα μυαλα και προσπερνα ..

9 ώρες πριν, atheatos είπε

 

Ο κινητήρας πρέπει να έχει την σωστή πίεση και θερμοκρασία λαδιού άμεσα. Με το που γυρνάς την μίζα. Η παραμικρή φθορά θα τον καταστρέψει τελείως. 

και επειδη τωρα το ειδα..αλλος ενας μυθος..η φθορα δεν γινεται με το που γυρνας την μιζα.το λαδι θα το ανεβασει η αντλια οπως και να εχει εαν ειναι το σωστο λαδι.βασικα εκει που μπορει να δημιουργηθει προβλημα να ανεβει ειναι μονο αν ζεις κατω απο 35 βαθμους μειον και βαζεις 10-40 η' 5-30 αν ζεις ακομα πιο κατω απο -35.ομως σε ολες τι αλλες περιπτωσεις δεν υπαρχει θεμα φθορας στο μιζαρισμα.

η φθορα δημιουργειται στο ζεσταμα του κινητηρα,(αν το κανετε,_)οταν αρχισει να κινειται στα πρωτα 20' λειτουργιας του γιατι πρεπει το λαδι να φτασει σε θεμροκρασια ιδανικη να προστατεψει τον κινητηρα.στο μιζαρισμα υπαρχει ηδη λαδι στα σωληνακια απο το προηγουμενο σβησιμο.ειναι σαν το λαστιχο βρυσης οπου παντα μενει μετα λιγο νερο μεσα και αν το γυρισετε αναποδα οταν ειναι κλειστο θα τρεξει λιγο νερο πισω.

αν οταν ξεκινατε φυγετε πατημενοι τοτε ειναι σιγουρο οτι δεν θα εχετε φτασει την θερμοκρασια λαδιου που χρειαζεται ο κινητηρας και το λαδι δεν θα παρεχει προστασια με αποτελεσμα φθορα.

γιαυτο οταν ξεκινατε ζεσταμα για λιγα λεπτα και οχι χιλιομετρα γιατι περιλαμβανονται και οι στασεις.συνηθως 15-20' χρειαζονται οι νεοι κινητηρες την πρωτη φορα που ξεκινανε το πρωι .προσπαθειστε να το κρατησετε κατω απο τις 3.000 στροφες.ενα κολπο ειναι σαυτες τιστροφες αν εχετε δρομους με στροφες και αποτομα σταματα-ξεκινα γιατι το λαδι οταν ζοριζεται με ανεβοκατεβασματα ταχυτητων και επομενως στροφων  ανεβαζει πιο γρηγορα θερμοκρασια.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, NT1G είπε

Η Opel σε μια σειρά κινητήρων από το 2015-2019 έδινε τα κλασσικά νούμερα λαδιού 0/5-30/40.

Μέσα σε αυτό τον καιρό άλλαξε τις προδιαγραφές 2 φορές.

Μετά το 2020 είπε ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 2015-2019, αυτούς που πριν έλεγε 5/30, από δω και πέρα 0W-20.

Δηλαδή το έκανε αυτό γιατί παλιότερα δεν υπήρχε το 0W-20;

Αυτές οι παλινωδίες εκ μέρους των κατασκευαστών ενισχύουν την άποψη ότι έχουν οι εταιρείες κατά νου το μάρκετινγκ και όχι την μηχανολογία.

Πώς είναι δυνατόν ο σχεδιασμός να είναι για 5W-30 και μετά να σου λένε "άλλαξε το σε 0W-20" και τούμπαλιν. Τί λογική έχει αυτό ?

Δηλαδή ο σχεδιασμός του κινητήρα ποτέ του δεν είχε ως προϋπόθεση ένα συγκεκριμένο ιξώδες και μπορούσε να διαφοροποιηθεί αναλόγως τών συνθηκών?  Ή μήπως όχι?

Η απλούστερη εξήγηση τείνει να είναι και η ορθότερη. Προσωπικά αυτό που βλέπω είναι ότι οι εταιρείες χειραγωγούνται από το μάρκετινγκ τύπου (ψευτο) προστασίας περιβάλλοντος και στο βωμό μιας μικρής εξοικονόμησης καυσίμων να σπρώχνουν με το ζόρι προς το 0-16 (ναι, για να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά ....)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, NT1G είπε

Η Opel σε μια σειρά κινητήρων από το 2015-2019 έδινε τα κλασσικά νούμερα λαδιού 0/5-30/40.

Μέσα σε αυτό τον καιρό άλλαξε τις προδιαγραφές 2 φορές.

Μετά το 2020 είπε ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 2015-2019, αυτούς που πριν έλεγε 5/30, από δω και πέρα 0W-20.

Δηλαδή το έκανε αυτό γιατί παλιότερα δεν υπήρχε το 0W-20;

Το έκανε γιατί δεν σήκωνε ευκολα πίεση ο υδραυλικός τεντωτήρας της καδένας.H καδένα αποκτούσε λάσκα και τα διέλυε όλα.Εβγαλαν και μια φλάντζα που πάει στον τεντωτήρα ώστε να μην αδειάζει απο λάδι όταν δεν λειτουργεί η μηχανή.Κάτι ανάλογο ήταν και το  variator που είχαν οι  AR/FIAT  στον εκκ στον VFD κινητήρα ,άδειαζε απο λάδι και δεν έκανε σωστή εμπλοκή .

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Το έκανε γιατί δεν σήκωνε ευκολα πίεση ο υδραυλικός τεντωτήρας της καδένας.H καδένα αποκτούσε λάσκα και τα διέλυε όλα.Εβγαλαν και μια φλάντζα που πάει στον τεντωτήρα ώστε να μην αδειάζει απο λάδι όταν δεν λειτουργεί η μηχανή.Κάτι ανάλογο ήταν και το  variator που είχαν οι  AR/FIAT  στον εκκ στον VFD κινητήρα ,άδειαζε απο λάδι και δεν έκανε σωστή εμπλοκή .

Όταν το είδα, η εξήγηση που δίναν ήταν ότι τα προηγούμενα λάδια-προδιαγραφές είχαν θέμα με πυράκια και το 0W-20 είχε καλύτερα πρόσθετα που το μείωναν το θέμα.

  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, geopro είπε

Σέ όσους εμπιστεύονται χωρίς ενδοιασμούς το κατασκευαστή:

Να αλλάζουν τα μπουζί (τά απλά , όχι ιριδίου) κάθε 60K Κμ

Να αλλάζουν λάδια (αυτά που προτείνουν οι κατασκευαστές και αν το βρούν διότι αλλάζουν θέση) κάθε 30Κ Κμ

Να αλλάζουν  βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ.

Να τά κάνουν όλα απαρέγκλιτα by the book.

Πώς σας φαίνεται ότι θα πάει αυτό ?

Είναι πολύ γενικά τα νούμερα που δίνουν  όταν ένα αμάξι δουλεύει  σε ρελαντί  στα 30Κ χιλιόμετρα  150 ώρες ρελαντί  , ενώ ένα άλλο  50 ώρες έχουν  την ίδια  φθορά;  φυσικά και όχι δεν χρειάζεται  κάποιος  να είναι  επιστήμονας  να το καταλάβει  αυτό.    Δίνουν ενδεικτικά  κάποια χλμ   βάση  marketing   , μετά βλέπουμε  θέματα  καεί  3 λίτρα λάδι  στα 1000 χλμ ενώ ακολουθούσα  by the book οδηγίες.   

Εδώ μέσα βρέθηκε  μελος δεν θυμάμαι το nick name του που είπε ότι αλλάζοντας  νωρίτερα  τα λαδια από  αυτό που προβλέπει  ο κατασκευαστής  δημιουργείς  φθορά στον κινητήρα  , έχοντας  επισυνάψει  έρευνα κιόλας. No comment. 

Έχω κάνει συνολικά στα αυτοκίνητα  που έχουν περάσει  από τα χέρια μου πάνω από 300.000 χιλιόμετρα  ποτέ δεν είχα θέμα να κολλήσει  μοτέρ  να βαρέσει  μπιέλα  να κόψει  βαλβίδες  , η οτιδήποτε  άλλη φθορά  που δημιουργείται  από  μη σωστή λίπανση .  Πάντα αλλάζω  νωρίτερα  λάδια από αυτά που προτείνει  ο κατασκευαστής. 

Έχω πολυ βαρύ  πόδι , το αμάξι δεν είναι απλά  για με μεταφέρει  από το Α στο Β σημείο  με 40 βαθμούς  a/c ανοικτό   ανέβαινα  για Πόρτο Γερμενό  , με το 25 ετιας  γεροπαλικαρο μου , με " τέρμα γκάζια"  θερμοκρασία  δεν μετακινήθηκε  ο δείκτης  από την μέση,  γιατί όταν ανοίξεις  το καπάκι του ψυγείου  θα δεις τα χιτώνια  πεντακάθαρα .  Με σωστά  παραφλου  αλλαγμένα τρόμπες  θερμοστάτες  κτλπ ΠΡΙΝ με αφήσουν  στο δρόμο.   

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...