Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αερολογιες,προσωπικα συμπερασματα,εχεις χασει ξαθε αξιοπιστια γιατι δεν εχεις κατι να επιχειρηματολογησεις,οπως παντα.

 

 

5 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Δίνει για προτεινόμενα τα 2 αυτα. Νομίζω οτι θα παω στα motul για τα ενδιαμεσα service που τα γνωρίζω και απο τα υπολοιπα αμαξια της οικογενειας και στα ετησια που θα τα πηγαινω εγω.  Τι λετε?

https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/ngen_hybrid_0w-8_en_fr_motul_59640_20230112.pdf

https://www.liqui-moly.com/el/gr/special-tec-aa-5w-30-p000334.html#7615

το δευτερο γιατι εχει μεγαλυτερο HTHS >2.9

 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Απαντ. 495
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Δίνει για προτεινόμενα τα 2 αυτα. Νομίζω οτι θα παω στα motul για τα ενδιαμεσα service που τα γνωρίζω και απο τα υπολοιπα αμαξια της οικογενειας και στα ετησια που θα τα πηγαινω εγω.  Τι λετε?

https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/ngen_hybrid_0w-8_en_fr_motul_59640_20230112.pdf

https://www.liqui-moly.com/el/gr/special-tec-aa-5w-30-p000334.html#7615

Για ποιο κινητήρα είναι τα παραπάνω ? Γιατί από 0-8 σε 5-30 υπάρχει κάποια διαφορά. Το liqui moly δείχνει καλυτερο αλλά θα προτιμούσα την ενδιάμεση λύση μεταξύ αυτών το δυο που ρωτάς:

https://www.liqui-moly.com/el/gr/special-tec-aa-0w-16-p004846.html#21326

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, atheatos said:

Για ποιο κινητήρα είναι τα παραπάνω ? Γιατί από 0-8 σε 5-30 υπάρχει κάποια διαφορά. Το liqui moly δείχνει καλυτερο αλλά θα προτιμούσα την ενδιάμεση λύση μεταξύ αυτών το δυο που ρωτάς:

https://www.liqui-moly.com/el/gr/special-tec-aa-0w-16-p004846.html#21326

Ελα ! yaris hybrid 2024 facelift 130hp. 0w8 παίρνει ρε συ

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Ελα ! yaris hybrid 2024 facelift 130hp. 0w8 παίρνει ρε συ

Αφού παίρνει 0-8 παίρνει και 0-16 . Δεν έχει μεγάλη διαφορά από το 5w-30 που έβαλες ως επιλογή.

Δημοσ.
3 hours ago, atheatos said:

Αφού παίρνει 0-8 παίρνει και 0-16 . Δεν έχει μεγάλη διαφορά από το 5w-30 που έβαλες ως επιλογή.

Ναι εγω λεω τι δονει ως προτεινομενο λαδι η τογιοτα. Οτι παιρνει και 0w16 ειναι σιγουρο

5w30. ποτε εβαλα ως επιλογη?

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Δίνει για προτεινόμενα τα 2 αυτα. Νομίζω οτι θα παω στα motul για τα ενδιαμεσα service που τα γνωρίζω και απο τα υπολοιπα αμαξια της οικογενειας και στα ετησια που θα τα πηγαινω εγω.  Τι λετε?

https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/ngen_hybrid_0w-8_en_fr_motul_59640_20230112.pdf

https://www.liqui-moly.com/el/gr/special-tec-aa-5w-30-p000334.html#7615

Tο δεύτερο link είναι 5-30 ,για αυτό βγήκε όλος χαρά ο άλλος και στο πρότεινε.

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Ναι εγω λεω τι δονει ως προτεινομενο λαδι η τογιοτα. Οτι παιρνει και 0w16 ειναι σιγουρο

5w30. ποτε εβαλα ως επιλογη?

μην τον ακους δεν ειναι ενα οποιδηποτε 5-30 ειναι πολυ πιο ψιλο λαδι απο τα συνηθισμενα 5-30.αυτος διαβαζει το ιξωδες και βγαζει μπιμπικια,δεν μπαινει να δει τα χαρακτηριστικα του λαδιου,ασε που δεν ξερει.

συμφωνα με αυτον λοιπον εχει api,ilsac, δen εχει acea και παλι δεν ειναι ευχαριστημενος και κατι πρεπει να βρει λαθος αφου το προτεινα εγω.

παραθετω μεσα απο τις πληροφοριες προιοντος για να το διαπιστωσεις και εσυ.

2024-12-109_29_45.png.38846166596010d6fd65b9d585c23126.png2024-12-109_29_59.png.796dbfe65961d03593ce19c07ace0fc0.png2024-12-109_30_21.png.131f4bbf438cffdaf5023217a3e037d4.png

 

γραφει ΛΕΠΤΟΡΕΥΣΤΟ ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ..και Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΜΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  και πιο κατω ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΣΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΛΙΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ αυτο που σε ενδιαφερει.

αποτι βλεπεις ειναι πολυ χαμηλο 5-30 και σε viscosity και σε  hths ειδικα για ιαπωνικα και αμερικανικα υβριδικα.

επειδη δεν ασχολουμαι με τετοια λιπαντικα ιδιαιτερα ,δεν γνωριζα αυτο το λαδι..ξερω ομως να διαπιστωνω αν εχει καλα χαρακτηριστικα..και αυτο το λαδι ειναι πολυ καλο για τετοια οχηματα.συνδυαζει προστασια και ρευστοτητα ,οικονομια.

μπραβο στην liqui moly!

 

Επεξ/σία από megapaixtaras
Δημοσ.

Φυσικά το ίδια σχεδόν γράφει η LM και για το αντίστοιχο 0-16….

Δεν εχω κανένα πρόβλημα με το 5-30 αλλά , σε οποιονδήποτε  και να του πεις να επιλέξει μεταξύ ενός 5-30 και 0-8 θα διερωτηθεί , γιατί όχι και 0-16. Τα πάντα είναι γραμμένα και καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, atheatos είπε

Φυσικά το ίδια σχεδόν γράφει η LM και για το αντίστοιχο 0-16….

Δεν εχω κανένα πρόβλημα με το 5-30 αλλά , σε οποιονδήποτε  και να του πεις να επιλέξει μεταξύ ενός 5-30 και 0-8 θα διερωτηθεί , γιατί όχι και 0-16. Τα πάντα είναι γραμμένα και καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.

 

εξαρταται ποιο ρωτας.αν ρωτας καποιον που δεν γνωριζει και μονο με την περιγραφη ΓΕΝΙΚΑ τοτε μπορει.αν ομως ρωτας καποιον που ΓΝΩΡΙΖΕΙ και παραθετει και τα ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ του λαδιου για να δικαιολογησει την επιλογη του σαν καλυτερο τοτε τα ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ..

παμε λοιπον ΣΤΑ ΓΡΑΜΜΕΝΑ,αυτα που εχουν σημασια οχι αυτα που θελεις και που δεν εχουν σημασια:

2024-12-119_58_15.png.ad92133cd9d90ce5577372a5fc56abb4.png2024-12-119_58_23.png.eb0d9efb6ba78a78e971b54180c672f8.png

οπως βλεπουμε εδω εχουμε ενα λαδι που μονο ιδιο δεν ειναι και σαφως χειροτερο σε χαρακτηριστικα γιατι :

πρωτον εχει χαμηλοτερο hths 2.3 και πιστεψετε με απο την εμπειρια μου και την συνομιλια που ειχα εκτενως με τον υπευθυνο της εταιρειας ,οταν η LM λεει μεγαλυτερο η΄ισο σημαινει μονο ΙΣΟΝ αρα ειναι στο 2.3 ,πολυ χαμηλο για προστασια ενω το 5-30 εχει 2.9 και αγγιζει το αποδεκτο του 3.0 που ειναι ενα αξιοπρεπες hths ικανο για προστασια σε υψηλες θερμοκρασιες λειτουργιας για ενα αυτοκινητο 130 ιππων ,ωστε να κρατησει και το viscosity ψηλα ,σε αντιθεση με το 2,3 που ειναι ανεπαρκες και το μικρο viscosity των 7 .

δλδ. φανταστειτε οτι σε εκεινη την θερμοκρασια το 5-30 θα κατεβει στους 8 αντε 7 δδλ. θα πιασει το αρχικο viscosity του 0-16 ,ενω το 0-16 απο 7 θα κατεβει στο 4 αντε 5 στην καλυτερη ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ.σε λιγο θα μας λενε οτι θα εχει viscosity 0 και θα ειναι οκ για την προστασια.

δευτερον  το 5-30 εχει NOACK 10,5 ενω  to 0-16 εχει 12,5 και εκει θα δειξει την ανωτεροτητα του το 5-30  οταν αρχισει το fuel dilution λογω μικρων αποστασεων,αναποφευκτο φαινομενο στα αυτοκινητα πολης.

2024-12-1110_06_21.png.618edc3b93258f7ed18b68fb8b11c3e4.png

πως λοιπον ειναι τα ΙΔΙΑ? η ισοπεδωση παντα λειτουργει υπερ αυτων που θελουν να παραπλανησουν για ιδι'ους λογους.ΚΑΘΑΡΙΣΕ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ!!

11 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Ευχαριστω και τους 2!

να εισαι καλα, τωρα που γνωριζεις εισαι ετοιμος να επιλεξεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Διαβάζοντας το θέμα μπήκα και κατέβασα τα τεχνικά από αρκετά λάδια που πληρούν τις προδιαγραφες του κατασκευαστή. 

Τα νούμερα τους είναι σχεδόν το ίδιο με αποτέλεσμα να υπάρχει μεγαλύτερο μπέρδεμα. 

Τώρα στην πράξη ποίο κάνει καλύτερα την δουλειά του είναι κάτι που απαντάται μόνο από χρήση πολλών χιλιομέτρων. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά διαβάσαμε ότι το 0-16 είναι χειρότερο λαδι από το 5-30 και αλλά κορυφαία , οποτε από μπράβο liqui moly στο τέλος βγαίνει ότι εκεί στην LM κοροϊδεύουν τον κόσμο και δεν το λένε. 
Για την ιστορία , όπως έγραψα και προηγουμένως το 0-16 καλύπτει την προδιαγραφή GF-6B και το 5-30 την GF-6A. Αλλα τεστ άλλες μετρήσεις το καθένα. Το ποιο ειναι χειρότερο και ποιο ειναι καλύτερο θα το κρίνει ο καθένας και όχι κάποιος κολλημένος που διαβάζει μόνο μια λέξη ή μόνο ένα νούμερο.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

 

κατα τα αλλα η acea τα κανει μονο μπαχαλο. και η μοτουλ χαλια εταιρεια,βαλτε kroon..αραγε αν το ακουγε αυτο ο φιλος ,τι θα ελεγε? kroon what?

αυτα βλεπουν,ακουν και διαβαζουν εκει στο bitog και λενε βαλε ενα ψιλο 5-30 που το ξερουμε και το εμπιστευομαστε και ασε τους ιαπωνες να ψαχνουν.

σε 2 πραγματα μονο διαφωνω.σκισιμο δεν ειναι να πηγαινεις με 150 το καλοκαιρι στην λεωφορο μουδανιων στην ευθεια.και επειδη ανεφερε χαλκιδικη,δικος μας ειναι,σκισιμο ειναι να μπαινεις μεσα στο δευτερο ποδι ,με στροφες ,με ζεστη ,να πηγαινεια ταπα ανεβοκατεβαινοντας συνεχεια ταχυτητες.εκει βραζει το λαδι.

επισης η γνωση για τα λαδια δεν ειναι αποκλειστικο δικαιωμα μονο κατοχου του ιδιου αυτοκινητου.αν ηταν ετσι τοτε και οι μηχανικοι δεν θα επρεπε να ανοιγουν υβριδικα.τα λαδια εχουν τις ιδιες ιδιοτητες ειτε ειναι σε υβριδικο ειτε σε μονο θερμικο.

 

6 ώρες πριν, atheatos είπε

Τελικά διαβάσαμε ότι το 0-16 είναι χειρότερο λαδι από το 5-30 και αλλά κορυφαία , οποτε από μπράβο liqui moly στο τέλος βγαίνει ότι εκεί στην LM κοροϊδεύουν τον κόσμο και δεν το λένε. 
Για την ιστορία , όπως έγραψα και προηγουμένως το 0-16 καλύπτει την προδιαγραφή GF-6B και το 5-30 την GF-6A. Αλλα τεστ άλλες μετρήσεις το καθένα. Το ποιο ειναι χειρότερο και ποιο ειναι καλύτερο θα το κρίνει ο καθένας και όχι κάποιος κολλημένος που διαβάζει μόνο μια λέξη ή μόνο ένα νούμερο.

ενα λαδι θελει να βαλει ο ανθρωπος και του εξηγησα μερικα απλα πραγματα που ειναι χρησιμα στην πραξη,οχι θεωριες να δωσει εξετασεις σε πανεπιστημιο/

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...