atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, kostasw είπε Εδώ όμως έρχεται το ερώτημα όσον αφορά το motul. Πάμε στο eco clean που καλύπτει την προδιαγραφή DSX αλλά με ACEA C5 ή στο Hybrid πού είναι κοντά στις προδιαγραφές τής FIAT Νομίζω ότι hybrid είναι καλύτερο. Πέρα από το Ilsac που έχει είναι πιο κοντά σε αυτά που ζητάει η Fiat. Το kroon καλύπτει και την ACEA C5.
kostasw Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 1 minute ago, atheatos said: Νομίζω ότι hybrid είναι καλύτερο. Πέρα από το Ilsac που έχει είναι πιο κοντά σε αυτά που ζητάει η Fiat. Το kroon καλύπτει και την ACEA C5. Οπότε μελλοντικά να πάω σε kroon. Είχα και μια προτίμηση σε valvoline να πω την αλήθεια.
atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, kostasw είπε Οπότε μελλοντικά να πάω σε kroon. Είχα και μια προτίμηση σε valvoline να πω την αλήθεια. Είναι θέμα χρόνου και η valvoline να μπει στον χορό των ψιλων λαδιών. Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos 1
kostasw Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 1 minute ago, atheatos said: Είναι θέμα χρόνου και η valvoline να μπει στον χορό το ψιλων λαδιών. Thank you 1
megapaixtaras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, atheatos είπε Το θέμα δεν είναι να τον επισκευάσεις μόνο, αλλά και να δεις τι φταίει για να μην ξαναγίνει. Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω πως ένας κινητήρας καεί λάδια και κάποιοι το θεωρούν φυσιολογικό. Οι δίχρονοι μονο κινητήρες καίνε λαδια μαζί με την βενζίνη εκ κατασκευής. Ένας τετράχρονος από ως που και ως που? μην ασχολεισαι με αντικειμενα που δεν γνωριζεις.ειναι συνεργασια με τογιοτα εξαλου ,των φιλων σου οποτε την πατησε ,τωρα ελπιζω να το καταλαβες 4 ώρες πριν, atheatos είπε Επι της ευκαιρίας τα λάδια που βαζουν στους δίχρονος κινητήρες μεσα στην βενζίνη για να τους ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ , είναι παρόμοια με τα 0w-8 που εχουν σήμερα κάποιοι τετράχρονοι κινητήρες.... οπως βαζουν σε τετραχρονους κινητηρες αυτοκινητων ,λαδια μηχανης .ε κατι καλο να κανουν και τα api.εγω δεν ειπα οτι ειναι αχρηστη σε αντιθεση με εσενα που συνεχεια μειωνεις την acea, το γραφω με μικρο γιατι στην ελληνικη γλωσσα με κεφαλαια γραφουν μονο αυτοι που θελουν να υποστηριξουν αυτο που αντιπροσωπευει η λεξη,οπως ειπες δλδ ΠΑΣΟΚ που εγω δεν ειμαι. στο θεμα μας.εγω δεν ειμαι αντιθετος,ειμαι ανοιχτομυαλος,δεν ισοπεδωνω τιποτα ουτε api ουτε acea.εσυ εισαι δογματικος.αλλα ενω δεν ισοπεδωνω επιλεγω το καλυτερο.ναι λαδι μηχανης api αλλα με αληθινη προστασια 3.5 hths οχι 2.0 υπαρχει τετοιο μην απορεις.θα σε βαλω να το ψαξεις ..γερμανικο ειναι και γνωστη εταιρεια.και εχει εστερες μεσα.θα το ερωτευτεις απο αυριο και θα ξεχασεις το kroon τον πρωην ερωτα σου ,λεμε.απο αυριο αυτο θα συστηνεις και θα μιλας.λυσε το παζλ,πως ειναι δυνατον να σε εκθετει ενα λαδι μηχανης με 3.5 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ? και να μην ειναι 0-8 αλλα 10-30? και να ειναι και api.. αλλα αυτα παροτι apiστας δεν τα γνωριζεις.ειδες εγω γνωριζω την προτιμηση σου, εσυ οχι ,γιατι δεν αναγνωριζεις,εισαι φανατικος=κλειστο μυαλο.,οτι χειροτερο για εναν που ασxολειται με τεχνολογια 3 ώρες πριν, atheatos είπε Και ύστερα μου λένε για την ACEA. Το γράφω με κεφαλαία γιατί είναι αρχικά λέξεων και όσοι ξέρουν να γράφουν ακόμα και Ελληνικά , τα αρχικά λέξεων γράφονται με κεφαλαία, όπως ΙΚΑ, ΠΑΣΟΚ κτ Τώρα αν αυτό που κάνανε οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τα λάδια είναι για να διευκολύνει τον κόσμο και να τον προστατέψει , δείχνοντας ένα μπούσουλα στην επιλογή του λαδιου , συγνώμη αλλά εγώ δεν το πιστεύω . Είναι ένας έξυπνος τρόπος να βγάζουν λεφτά πουλώντας την ίδια βάση με μικροδιαφορές στα πρόσθετα , ωστε να κερδίζουν περισσότερα λεφτά σε συνεργασία με τις βιομηχανίες λιπαντικών. Σχετικά με την προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη και ο ευκολότερος τρόπος είναι να πας στον κατασκευαστή του λιπαντικού και να δεις τι προτείνει για το αμαξι σου. Γνωμη μου , είναι να προτιμησεις από τις επιλογές που σου δίνει , τα λάδια με 0w ως πρώτο συνθετικό , είτε είναι 20 είτε 30. Αν παρόλα αυτά δεν είσαι ικανοποιημένος από το λαδι που βρίσκεις έτσι, βάση του προμηθευτή λαδιου κοιτάς την λύση με την προδιαγραφή API. Είναι πιο απλή και καλύπτει ένα μεγάλο ευρος κινητήρων και κατασκευαστών από όλο το κόσμο και ξεμπερδεύεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του 0-20 κοιτάς για GF-6A που καλύπτει την προδιαγραφή ACEA C2. Συγνώμη που θα βάλω την KROON oil πάλι , ως παράδειγμα , αλλά είναι η μόνη εταιρεία που έφτιαξε παραλλαγή του 0-20 GF-6A και σε 0-30 GF-6A. Καμία άλλη εταιρεία λαδιών που κοίταξα δεν το έχει κάνει αυτό. αν γραφονται με κεφαλαια πραγματι αυτα,χαιρομαι πολυ που δεν γραφω με κεφαλαια τα πιο αχρηστα πραγματα με πικρη ιστορια για την ελλαδα.συνεχισε να γραφεις με κεφαλαια την api, ε συγγνωμη την API. 99 κατακσευαστες πλυντηριων συνιστουν skip και εσυ ακομα δινεις σημασια τι γραφει απο εξω ενα κουτι.ο ανθρωπος θελει ενα λαδι και εσυ του κανεις ιστορια τι πρεπει να γραφει λες και θα το δει ποτε.τον αρχιζεις παλι με τη παραμυθενια ιστορια που εχεις πλασει στο μυαλο σου για την κακια acea και την νεραιδα api που ηρθε να μας σωσει.και μετα φυσικα την kroonoil.παντως για να πλασαρεις μια εταιρεια που δεν εχει τοσο μεγαλη αντιπροσωπευση και διαθεσιμοτητα στην ελλαδα και πρεπει ο αλλος να τρεχει να το βρει λες και ειναι το ιερο δισκοποτηρο των λαδιων ,που εχει φαει την μομπιλ,την σελ,την μοτουλ πρεπει να εχεις μεγαλο κολλημα η΄κοβεις ποσοστα προωθησης εδω μεσα.δεν εξηγειται να πλασαρεις μια μετριοτητα στον χωρο των λαδιων για νουμερο ενα.και τα λαδια που προτεινες απο αυτην στο ξαναειπα,ηταν τα πιο χαλια απο την γκαμα της στο ειπα και τοτε που το αρχισες το προμοσιον.εκτος αν δεν γραφουν api πανω και γραφουν μονο acea,τοτε σε καταλαβαινω,υπαρχει ενα θεμα για εσενα αξεπεραστο. διαλεξε τουλαχιστον αυτα που εγω προτεινα,πανε πισω και δες,μαθε να διαβαζεις τα χαρακτηριστικα που κανουν ενα λαδι καλο,τοσα εγραψα,πανε και στο αρχικο ποστ μου να το διαβασεις,αφεσου μπορει να κερδισεις και κατι σε γνωση.πες μια φορα στον ευατο σου οτι δεν τα ξερεις ολα.το ξερεις οτι εχω ιαπωνικη ριζα? εκει υπαρχει κατι πολυ σοφο που λενε:για να ανακαλυψεις το νεο πρεπει πρωτα να δεχτεις να αφησεις το παλιο πισω σου.δεν γινεται να το κουβαλας ενω θελεις να προχωρησεις. ο τυπος που σου ζητησε βοηθεια,τον κουρασες τον ανθρωπο.καθεσαι γραφεις ενα κειμενο οτι δεν εχει λαδι γιαυτον η κακια acea,ενω σου λεει οτι δεν βρισκει και σε api.και αυτο δεν σου λεει τιποτα εσενα? θα επρεπε να σου λεει αυτο που συζηταμε εδω και ωρα.οτι τα λεπτα λαδια ειναι μπερδεμενα γιατι προσπαθουν να τα επιβαλουν ενω εχουν ετοιμη λυση,το 5-30 ξεκαθαρη και σιγουρη.αν εμπαινε στο bitog που ξερουν ,οι περισοτεροι θα του ελεγαν να βαλει ενα 5-30..αλλα αυτοι που να ξερουν.πολυ θα ηθελα να μπεις ομως αν εχεις τα κοστια να τους ποσταρεις ενα θεμα με τις αναλυσεις σου για τα θερμικα και τα ηλεκτρικα και τον api.. αλλα δνε νομιζω οτι θα το κανεις.γιατι φοβασαι μην πεσεις απο εκει που βρισκεσαι,στην ζωνη ασφαλειας που δημιουργησες με τις κενες αναχρονιστικες γνωσεις σου.αν σου φαινομαι αυστηρος σαν την acea τοτε τολμησε το.γραψου και ποσταρε εκει ,ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ. γνωμη μου ειναι οτι τον εχεις μπερδεψει τον ανθρωπο που σου μαρτυρα τι συμβαινει και εσυ τον πας αθηνα μεσω γαλλιας. αν μπει στο γνωστο σαιτ και βαλει την προδιαγραφη του αμεσως τον παει στην c5 που λεει και αυτος πολυ σωστα οτι ειναι ιδιο πραγμα.καιρος τωρα ειναι να μας πεις οτι ουτε το autodoc δεν ξερει..η΄μηπως θελεις να πουλησεις το kroonoil σου και τον μπερδευεις επιτηδες? εδω θα βρει οτι θελει https://www.antallaktikaexartimata.gr/exartimaton-aftokiniton/ladi-kinitira/fiat-9-55535-dsx.html 1 ώρα πριν, atheatos είπε Είναι θέμα χρόνου και η valvoline να μπει στον χορό των ψιλων λαδιών. εχει ηδη μπει,βγαζει 0-30 και 5-30 2 ώρες πριν, Ribopaido είπε @megapaixtaras Αρχικά αν φάνηκε οτι με πρίζεις ή σε πρίζω, ζητώ συγνώμη. Σε ευχαριστώ σχετικά με το λάδι, το motul το εχω σκεφτει και εχει δοκιμαστεί με θετικά αποτελέσματα απο 2 άτομα, ο ένας γνωστός youtuber που ασχολείται μονο με toyota, και ο άλλος καθηγητής μηχανολογίας απο το παδα. Τώρα τι χρησιμοποιεί η μαμα εταιρία δεν ξέρω αλλα πιθανόν απο το 1ο ετήσιο σερβις τον Απρίλιο θα τους τα πηγαίνω εγω. Στο IQ εκανα ολα τα σέρβις μονος μου (λάδια φιλτρα τακάκια κλπ) + τις βλάβες (γρανάζι μεταβλητού, δίσκο που έφαγε τα ελατήρια, top mount) στο συνεργείο του θείου μου που δούλευα 4 χρόνια , αλλα τώρα ειναι η άτιμη η εγγύηση. δεν χρειαζεται συγγνωμη,δεν το ενουσα ετσι,ισα ισα εμεις καμμια φορα με την φορα που παιρνουμε πρεπει να ζηταμε συγγνωμη γιατι εμεις επιμενουμε.κανενα προβλημα.βαλε το μοτουλ,αν ειναι 3 κορυφαιες εταιρειες σιγουρα ειναι μια απο αυτες και ξερει τι κανει.εγω εχω πει οτι οι 3 αυτες ειναι ,μομπιλ,μοτουλ,φουκς .ειναι αυτο που λενε οι αμερικανοι safe bet and you cant go wrong with them. ωραιος που ξερεις και καταπιανεσαι,το ζηλευω.εγω το εκανα μονο την εποχη του καρτερ. εγγυηση μεγαλη απατη τελικα.αν τους βγει το μοντελλο ελλατωματικο κατι γινεται,κατι γλυτωνεις.αν ειναι γερο ,ειναι ο μονος τροπος για να σου τα παρουν νταβατζιλιδικα.σου λει 8 χρονια αμα σου συμβει κατι εδω ειμαστε.αλλα και να μην συμβει για σερβις μονο σε εμας ,μας τα χωνεις μηπως και κατι...στυγνος εκβιασμος.εγω ειχα 2 χρονια.αλλαγη λαδιων στα 24.000/2 χρονια τοτε.την εκανα ομως σε 12.000 γιατι το αυτοκινητο ηταν στοκ ενα χρονο οποτε την γλυτωσα.η' μηπως οχι? γιατι δνε ειμαι σιγουρος αν τελικα τα αλλαξαν η' αν συμπληρωσαν απλως.εχει πολυ κερδος η μπιζνα αυτη αν σε εξαπατουν.ευτυχως μια φορα πηγα εκει για αλλαγη ,μετα σε συνεργειο να ειμαι μπροστα . Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από megapaixtaras 2 1
kostasw Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 17 hours ago, megapaixtaras said: αν μπει στο γνωστο σαιτ και βαλει την προδιαγραφη του αμεσως τον παει στην c5 που λεει και αυτος πολυ σωστα οτι ειναι ιδιο πραγμα.καιρος τωρα ειναι να μας πεις οτι ουτε το autodoc δεν ξερει..η΄μηπως θελεις να πουλησεις το kroonoil σου και τον μπερδευεις επιτηδες? εδω θα βρει οτι θελει https://www.antallaktikaexartimata.gr/exartimaton-aftokiniton/ladi-kinitira/fiat-9-55535-dsx.html Εγώ αυτό που ήθελα να δείξω είναι πως ο εδώ αντιπρόσωπος αφήνει αυτά που ζητάει το βιβλίο και πηγαίνει σε ένα τελείως άκυρο λάδι. 0w20 ναι αλλά χωρίς να πληρεί κάποια άλλη προδιαγραφή. Οπότε μπορώ να επιλέξω το οποιοδήποτε 0w20 c5 χωρίς κανένα θέμα. Τώρα αν πω ότι ψωνίζω την προδιαγραφή - DSX σίγουρα δεν ξέρω ποια είναι η καλύτερη επιλογή. Πηγαίνω με γνώμονα το ποσό όνομα έχει η εταιρία. Π.χ castrol, valvoline
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Τα μάνουαλ γράφουν μια προδιαγραφή την εποχή που τυπώθηκαν ,αν αργότερα ο κατασκευαστής βρει ότι κάτι άλλο είναι καλύτερο τότε δεν μπορεί να το αλλάξει στο βιβλίο. 2
megapaixtaras Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 ετσι ακριβως.σε εμενα το μανιουαλ ειχε τυπωθει το 2004 για προδιαγραφη bmw ll01 τοτε που δεν υπηρχαν λαδια bmw ll04 για βενζινοκινητα.εγω ομως το αγορασα το 2010 και την χρονια εκεινη και 2 χρονια πριν, βγηκε η bmw ll04 για βενζινοκινητα και ο αντιπροσωπος μας ειπε να βαζουμε αυτην και παρατησε την bmw ll01 που εγραφε στο μανιουαλ. αν θες φθηνο βαλε το καστρολ,αν θες πιο ακριβο βαλε το σελενια που μαλλον ειναι της αντιπροσωπειας,βαλβολιν,μοτουλ εχεις επιλογες αναλογα την τιμη,ολα καλα ειναι ομως. 1
atheatos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Τα μάνουαλ γράφουν μια προδιαγραφή την εποχή που τυπώθηκαν ,αν αργότερα ο κατασκευαστής βρει ότι κάτι άλλο είναι καλύτερο τότε δεν μπορεί να το αλλάξει στο βιβλίο. Σωστά. Το δικό μου έγραφε ilsac gf 4 αλλά αυτό έχει αντικατασταθεί προ πολλού από το GF 6A. Οι προδιαγραφές εξελίσσονται και αντικαθιστουν τις παλιές. Ευτυχώς στο API δεν έχει ο κάθε κατασκευαστής τις δικές του για να χαθεί η μπάλα. Η Fiat μπορεί να αντικαταστήσε μια προδιαγραφή με μια καινούρια που είναι συμβατή με την παλιά αλλά πρέπει να κάτσεις να το ψάξεις ώρες για να το βρεις , αν το βρεις στο τέλος.... 37 λεπτά πριν, kostasw είπε Εγώ αυτό που ήθελα να δείξω είναι πως ο εδώ αντιπρόσωπος αφήνει αυτά που ζητάει το βιβλίο και πηγαίνει σε ένα τελείως άκυρο λάδι. 0w20 ναι αλλά χωρίς να πληρεί κάποια άλλη προδιαγραφή. Οπότε μπορώ να επιλέξω το οποιοδήποτε 0w20 c5 χωρίς κανένα θέμα. Τώρα αν πω ότι ψωνίζω την προδιαγραφή - DSX σίγουρα δεν ξέρω ποια είναι η καλύτερη επιλογή. Πηγαίνω με γνώμονα το ποσό όνομα έχει η εταιρία. Π.χ castrol, valvoline Δεν σου επιβάλλει κανένας τίποτα. Μπορείς να βάλεις το λαδι που πιστεύεις εσυ οτι ειναι καλύτερο για σένα. Μην ακούς αυτους που οριονταν εδω μεσα , με το να βάλεις αυτό που λέει ο αντιπρόσωπος μονο. Βέβαια τότε τους βόλευε το αφήγημα γιατί ο αντιπρόσωπος έλεγε να βάλουν χοντρυτερο απο αυτο του manual.... Όπως σου εξήγησα, χωρίς να γίνω κουραστικός πιστεύω, καλό είναι να βάλεις ένα λαδι με 0w είτε ειναι 20,30,40 μετά. Αν ειναι και ILSAC ακομα καλυτερα. 1
kostasw Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 3 hours ago, Ukforthemoment said: Τα μάνουαλ γράφουν μια προδιαγραφή την εποχή που τυπώθηκαν ,αν αργότερα ο κατασκευαστής βρει ότι κάτι άλλο είναι καλύτερο τότε δεν μπορεί να το αλλάξει στο βιβλίο. Το manual ειναι πρόσφατο. Πιθανών δεν έγινα κατανοητός. Το θέμα δεν είναι το πότε γράφτηκε το manual αλλά ότι δεν υπάρχει μπούσουλας. 3 hours ago, megapaixtaras said: ετσι ακριβως.σε εμενα το μανιουαλ ειχε τυπωθει το 2004 για προδιαγραφη bmw ll01 τοτε που δεν υπηρχαν λαδια bmw ll04 για βενζινοκινητα.εγω ομως το αγορασα το 2010 και την χρονια εκεινη και 2 χρονια πριν, βγηκε η bmw ll04 για βενζινοκινητα και ο αντιπροσωπος μας ειπε να βαζουμε αυτην και παρατησε την bmw ll01 που εγραφε στο μανιουαλ. αν θες φθηνο βαλε το καστρολ,αν θες πιο ακριβο βαλε το σελενια που μαλλον ειναι της αντιπροσωπειας,βαλβολιν,μοτουλ εχεις επιλογες αναλογα την τιμη,ολα καλα ειναι ομως. Ντίζελ κινητήρας 0w30 χωρίς adblue 0w20 με. Ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές και στα δύο. Ούτε θέμα φθηνιας είναι για εμένα. Απλά οι εκάστοτε προδιαγραφές πήγαν περίπατο. 3 hours ago, atheatos said: Σωστά. Το δικό μου έγραφε ilsac gf 4 αλλά αυτό έχει αντικατασταθεί προ πολλού από το GF 6A. Οι προδιαγραφές εξελίσσονται και αντικαθιστουν τις παλιές. Ευτυχώς στο API δεν έχει ο κάθε κατασκευαστής τις δικές του για να χαθεί η μπάλα. Η Fiat μπορεί να αντικαταστήσε μια προδιαγραφή με μια καινούρια που είναι συμβατή με την παλιά αλλά πρέπει να κάτσεις να το ψάξεις ώρες για να το βρεις , αν το βρεις στο τέλος.... Δεν σου επιβάλλει κανένας τίποτα. Μπορείς να βάλεις το λαδι που πιστεύεις εσυ οτι ειναι καλύτερο για σένα. Μην ακούς αυτους που οριονταν εδω μεσα , με το να βάλεις αυτό που λέει ο αντιπρόσωπος μονο. Βέβαια τότε τους βόλευε το αφήγημα γιατί ο αντιπρόσωπος έλεγε να βάλουν χοντρυτερο απο αυτο του manual.... Όπως σου εξήγησα, χωρίς να γίνω κουραστικός πιστεύω, καλό είναι να βάλεις ένα λαδι με 0w είτε ειναι 20,30,40 μετά. Αν ειναι και ILSAC ακομα καλυτερα. Ναι api και Ilsac τα έδινε στο βιβλίο σού για κάποια εναλλακτική. Όπως και το οπελ που έχω λέει dexos 2 και εκτός από 5w30 δίνει και άλλα. σε περίπτωση που δεν έχεις ένα οποιοδήποτε 5w30 αρκεί. Οπότε λοιπόν με βάση τα όσα γνωρίζετε τι διαφορά έχει το castrol 0w20 c5 που βάζουν τώρα με τα σελενια ή με τα kroon ή με τα castrol 0w20 DSX/GSX;
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, kostasw είπε Το manual ειναι πρόσφατο. Πιθανών δεν έγινα κατανοητός. Το θέμα δεν είναι το πότε γράφτηκε το manual αλλά ότι δεν υπάρχει μπούσουλας. Γενικά μιλάω.
atheatos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 21 λεπτά πριν, kostasw είπε Το manual ειναι πρόσφατο. Πιθανών δεν έγινα κατανοητός. Το θέμα δεν είναι το πότε γράφτηκε το manual αλλά ότι δεν υπάρχει μπούσουλας. Ντίζελ κινητήρας 0w30 χωρίς adblue 0w20 με. Ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές και στα δύο. Ούτε θέμα φθηνιας είναι για εμένα. Απλά οι εκάστοτε προδιαγραφές πήγαν περίπατο. Ναι api και Ilsac τα έδινε στο βιβλίο σού για κάποια εναλλακτική. Όπως και το οπελ που έχω λέει dexos 2 και εκτός από 5w30 δίνει και άλλα. σε περίπτωση που δεν έχεις ένα οποιοδήποτε 5w30 αρκεί. Οπότε λοιπόν με βάση τα όσα γνωρίζετε τι διαφορά έχει το castrol 0w20 c5 που βάζουν τώρα με τα σελενια ή με τα kroon ή με τα castrol 0w20 DSX/GSX; Κάθε λαδι έχει τα χαρακτηρίστηκα του. Κάθε προδιαγραφή έχει και κάτι διαφορετικό να προσφέρει. Πχ. Λάδια χωρίς την προδιαγραφή C (κατι) που είναι κοινο γράμμα για diesel, σε ACEA και API μπορεί να κάνουν ζημιά στο dpf από τα κατάλοιπα που αφήνουν. Το ιξώδες από μόνο του, με λίγα λόγια δεν αρκεί . Θα κάνει την δουλειά του αλλά αν δεν πληροί τις προδιαγραφες του αυτοκινήτου σου μπορει να μην φανεί αρχικά τίποτα , αλλά αργότερα μπορει να έχεις θέμα. Υπάρχουν λάδια που καλύπτουν πολλές προδιαγραφες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε βενζίνη και diesel άφοβα. Αλλά υπάρχουν και λάδια με προδιαγραφες μόνο για diesel και αλλά μόνο για βενζίνη. Σου παραθέτω τον ενημερωτικό δελτίο της API που είναι απλό και κατανοητό για το τι σημαίνει το κάθε γράμμα σύμβολο της προδιαγραφής και που απευθύνεται. https://www.api.org/-/media/files/certification/engine-oil-diesel/publications/motor oil guide 1020.pdf Σου ζήτω συγνώμη. Αν αγόρασες το motul hybrid , είναι ακατάλληλο για diesel. Δεν είχα καταλάβει ότι μιλάγαμε για Fiat diesel . Αν το έχεις ήδη πληρώσει , στείλε μου pm να σου στείλω τα χρήματα που πλήρωσες. Στις 8/12/2024 στις 10:09 ΜΜ, kostasw είπε Οπότε μελλοντικά να πάω σε kroon. Είχα και μια προτίμηση σε valvoline να πω την αλήθεια. Στις 8/12/2024 στις 10:07 ΜΜ, atheatos είπε Νομίζω ότι hybrid είναι καλύτερο. Πέρα από το Ilsac που έχει είναι πιο κοντά σε αυτά που ζητάει η Fiat. Το kroon καλύπτει και την ACEA C5. Δεν βλέπω στο Motul hybrid για diesel προδιαγραφή . Χίλια συγνώμη . 2
megapaixtaras Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 8 ώρες πριν, atheatos είπε Σωστά. Το δικό μου έγραφε ilsac gf 4 αλλά αυτό έχει αντικατασταθεί προ πολλού από το GF 6A. Οι προδιαγραφές εξελίσσονται και αντικαθιστουν τις παλιές. Ευτυχώς στο API δεν έχει ο κάθε κατασκευαστής τις δικές του για να χαθεί η μπάλα. Η Fiat μπορεί να αντικαταστήσε μια προδιαγραφή με μια καινούρια που είναι συμβατή με την παλιά αλλά πρέπει να κάτσεις να το ψάξεις ώρες για να το βρεις , αν το βρεις στο τέλος.... ευτυχως η' μαλλον δυστυχως? γιατι αν ειχε και στην api καθε μια κατασκευαστρια και οχι μια για ολες,(πως γινεται να εχουν ολες οι κατσκευαστριες με το ετσι θελω τις ιδιες αναγκες ειναι παραλογο) τωρα ο ανθρωπος θα εβρισκε τι να βαλει.εγω ομως παλι θα ειμαι κυνικος και οχι εριστικος και ισοπεδωτικος.οι οδηγιες που δινονται απο τις εταιρειες και τις αντιπροσωπειες ειναι σχεδον παντα μπερδεμενες ειτε api ειτε acea. οταν ομως ερχεται απο τις ιδιες τις κατασκευαστριες μια αλλαγη οπως στην acea ειναι αυτοματως πιο γρηγορη.οπως επισης μπορει να υπαρξει μια αλλαγη σε μια προδιαγραφη απο μια κατασκευαστρια ενω σε αλλη οχι.αυτο ειναι καλο γιατι κανεις δεν της επιβαλει να την αλλαξει ντε και καλα χωρις σημαντικο λογο.ενω στην api ακολουθουν ολες.εκει εχει κοστος για τις κατασκευαστριες και κερδος για τις πετρελαικες.και φυσικα αυτο το κοστος περναει και στον καταναλωτη. γιαυτο και αλλους λογους που ανεφερα η acea ειναι πολυ πιο μεθοδευμενη και αυστηρη.και προαγει τον ανταγωνισμο μεταξυ των κατασκευαστων και των μπλεντερ να βγαζουν καλυτερα προιοντα εις οφελος του πελατη. 8 ώρες πριν, atheatos είπε Δεν σου επιβάλλει κανένας τίποτα. Μπορείς να βάλεις το λαδι που πιστεύεις εσυ οτι ειναι καλύτερο για σένα. Μην ακούς αυτους που οριονταν εδω μεσα , με το να βάλεις αυτό που λέει ο αντιπρόσωπος μονο. Βέβαια τότε τους βόλευε το αφήγημα γιατί ο αντιπρόσωπος έλεγε να βάλουν χοντρυτερο απο αυτο του manual.... Όπως σου εξήγησα, χωρίς να γίνω κουραστικός πιστεύω, καλό είναι να βάλεις ένα λαδι με 0w είτε ειναι 20,30,40 μετά. Αν ειναι και ILSAC ακομα καλυτερα. ξερω σε ποιον αναφερεσαι κυριως ,ομως επειδη ο πλυθηντικος αν αναφερεσαι σε εμενα παλιπαραπλανεις για να στηριξεις την αποψη σου σαν σωστη. δεν καταλαβαινεις οτι με το που θα απαντησω ,θα εκτεθεις παλι εγω ειπα να ακουει τον αντιπροσωπο ως προς το μανιουαλ και τις εγκρισεις οχι το ιξωδες.και απο ΕΚΕΙ να επιλεγει ο ιδιος .οσον αφορα το λαθος σου για το πιο παχυ λαδι ,δεν το ειπα γενικα,μονο στην περιπτωση του φιλου που παρεθεσα ενα μανιουαλ που ειχε το 5-30 μεσα.ειπα δλδ. να επιλεξει το πιο παχυ απο τα ΨΙΛΑ λαδια,οχι γενικα.αλλη μια φορα εκτιθεσαι ..βαρετο καταντησε να προσπαθεις.. σιγουρα γινεσαι κουραστικος ..και ξερεις γιατι? γιατι εχεις μεινει στα παλια και τα ξεπερασμενα ,δεν εχεις ανανεωσει τις γνωσεις σου,σου παραθετω ενα σωρο στοιχεια οτι εισαι πολυ πισω απο το πλεον ειδικο φορουμ για λαδια και εσυ εκει να γινεσαι και κουραστικος και εκνευριστικος και φυσικα εκτιθεσαι ξανα..και θα στο αποδειξω ποσο εκτιθεσαι: του λες Αναφορά σε κείμενο καλό είναι να βάλεις ένα λαδι με 0w είτε ειναι 20,30,40 μετά. γιατι νομιζεις οτι του συστηνεις ενα ψιλο λαδι..και εδω ειναι η πλακα...επειδη ακριβως δεν διαβασες το αρχικο μου ποστ ,η' το διαβασες και το αγνοεις γιατι εισαι επιμονος στην παλια νοοτροπια,δεν καταλαβαινεις οτι αυτο που του συστηνεις να το αποφυγει,ενα παχυ λαδι,αυτο ακριβως του συστηνεις.. γιατι για αλλη μια φορα θα το ξαναπω για εκπαιδευτικους λογους και ειδκα σε εσενα ,για να μην παραπλανεις τον κοσμο, ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ ΔΕΝ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΨΙΛΟ Η' ΧΟΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΛΑΔΙ,οποτε μπορει να του συστηνεις ενα ΒΑΡΥ=ΠΑΧΥ εν αγνοια σου,γιατι ειπαμε αγνοεις θελημενα οτι ΤΟ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΠΑΧΥ-ΨΙΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ HTHS. οποτε εσυ μπορει να του λες παρε ΕΝΑ 0-30 αλλα το 0-40 της μομπιλ ειναι καρα παχυ-χοντρο εχει hths 3.8,της καστρολ εχει 3.6 .τι σχεση εχουν αυτα με το 0-20 που εχει μονο 2.6??? εχεις χασει την μπαλλα και το μονο που σε νοιαζει να προτεινεις ειναι αν ειναι api..δεν ενδιαφερει κανενα αν ειναι api η' acea.σταματα πια αυτο το δηθεν παιχνιδι γνωσεων,με υπαινιγμους και εμμονες και πλαγιες μπηχτες καθε φορα που σου ζητανε βοηθεια.στο ξαναλεω,νοιαζει καποιον απο αυτους που θελουν εδω να βρουν βοηθεια αν ειναι api η' acea? οχι,τους νοιαζει αυτη η εμμονη σου ? οχι, μονο εσενα νοιαζει.πες κατι καινουριο βρε παιδι... γιαυτο μετα τα κανεις θαλλασσα και ζητας συγγνωμες ,δεν ακους...εχεις μαθει κατι λαθος και δεν ακους τιποτα αλλο και μετα αυτο σε πνιγει και σε κανει να πορευεσαι λαθος οταν προσπαθεις να βοηθησεις..free your mind and the rest will follow. παραθετω εδω μεσα απο την σελιδα της acea ποιες ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ κατασκευαστριες εταιρειες αυτοκινητων υπαγονται : Αναφορά σε κείμενο Την επανένταξη της Stellantis στην Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA), ανακοίνωσε ο Luca de Meo, πρόεδρος της Ένωσης και διευθύνων σύμβουλος της Renault Group. Σύμφωνα με τον ίδιο, «Η ACEA χαιρετίζει την αίτηση της Stellantis να επανενταχθεί στην Ένωση. Δεδομένης της άνευ προηγουμένου κρίσης ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και της συλλογικής ανάγκης να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις του “πράσινου” μετασχηματισμού, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να είμαστε ενωμένοι. Τα μέλη της ACEA μπορεί να είναι ανταγωνιστές στην αγορά, αλλά όλα μοιράζονται τον ίδιο στόχο: μια ανταγωνιστική και βιώσιμη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών, σε μια Ευρώπη που μπορεί να σταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με πλήρη ώθηση και δέσμευση». Να σημειωθεί ότι, στην ACEA ανήκουν 15 μεγάλοι ευρωπαϊκοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, βαν, φορτηγών και λεωφορείων: BMW Group, DAF Trucks, Daimler Truck, Ferrari, Ford Ευρώπης, Honda Motor Europe, Hyundai Motor Europe, Iveco Group , JLR, Mercedes-Benz, Nissan, Renault Group, Toyota Motor Europe, Volkswagen Group και Volvo Group. εχω σημειωσει με μπολντ και τις ιαπωνικες που παρα τα οσα ψευδως ακουστηκαν εδω συνεχεια οτι η ιαπωνια και η αμερικη εμπιστευεται την api ,βλεπετε ποιον εμπιστευονται .και για οσους δεν γνωριζουν ο ομιλος Stellantis ειναι μια ιταλο-αμερικανικη κοινοπραξια που περιλαμβανει μεταξυ αλλων 3 απο τις μεγαλυτερες αμερικανικες ,ολες τις ιταλικες και 2 γαλλικες εταιρειες .οταν οι πιο σημαντικες και μεγαλυτερες εταιρειες κατασκευαστων απο 3 ηπειρους εμπιστευονται την ACEA αυτο ειναι η μεγαλυτερη αποδειξη για το ποια ειναι η καλυτερη..ετσι για να ληξει αυτο το παραμυθι εδω.ΤΕΛΟΣ. 5 ώρες πριν, atheatos είπε Σου παραθέτω τον ενημερωτικό δελτίο της API που είναι απλό και κατανοητό για το τι σημαίνει το κάθε γράμμα σύμβολο της προδιαγραφής και που απευθύνεται. https://www.api.org/-/media/files/certification/engine-oil-diesel/publications/motor oil guide 1020.pdf μαλλον ειναι πολυ μπερδεμενο... πιο απλο απο της acea δεν υπαρχει..παραθετω απο την σελιδα της valvoline,το ξαναγραφω της αμερικανικης valvoline,για να μην λενε καποιοι οτι οι αμερικανοι δεν ασχολουνται με την acea ,για να δειτε πσο απλος ειναι ο οδηγος της.τα χωριζει σε 3 κατηγοριες..διαλεγεις σε ποια κατηγορια εισαι και βλεπεις τι να επιλεξεις: https://www.valvolineglobal.com/en-eur/understanding-oil-standards-acea-specifications/ αλλα για μια στιγμη.αυτο το εχει κανει ηδη η ιδια η acea,μαλλον η ιδια η καθε εταιρεια κατασκευαστρια για τον οδηγο οποτε απλως ακολουθει το μανιουαλ και την οδηγια του αντιπροσωπου.αν δεν σου αρεσει το λαδι που προτεινει ο αντιπροσωπος σε κατευθυνει εμσεα στο μανιουαλ ποιας κατηγοριας λαδι να προτιμησεις εναλλακτικα.π.χ σε εμενα το μανιουαλ ελεγε bmw ll01 εναλλακτικα bmw ll04. πας λοιπον στο autodoc ,πληκτρολογεις bmw ll01 η΄bmw ll04. και βρισκεις πολλα λαδια να επιλεξεις.ειναι τοσο απλο ..αλλα καποιοι θελουν οπως παντα να παραποιουν τα πραγματα για να επιβαλουν την γνωμη τους και οχι να βοηθησουν πραγματικα τον συνομιλητη τους που θελει κατι γρηγορο .οταν αγοραζετε λαδι γιαυτο θα δειτε απο εξω οτι γραφει τις προδιαγραφες. bmwll01,vw 504,mb 229.5 κ.λ.π αυτα ειναι οι προδιαγραφες των κατασκευαστων.αυτο φιαινεται κυριως στο μπουκαλι.αν εχει αυτο ειστε καλυμμενοι και ξερετε τι παιρνετε και ειναι το μονο που χρειαζεστε.και αυτες οι προδιαγραφες που φαινονται στο μπουκαλι απο εξω ,των κατασκευαστων,ευρωπαιων η' οχι ειναι επειδη μπηκαν λογω της acea..καπου εκει στα δεξια σε ενα κυκλακι,ντονατ οπως λεγεται ειναι και το σημα της api,επειδη δεν ειναι και τοσο σημαντικο.και επειδη δεν ειναι υποχρεωμενοι οι ευρωπαιοι μπλεντερς που ειναι και οι περισοτεροι και οι σημαντικοτεροι στον κοσμο αλλα και αμερικανοι να το εχουν ,πολλες φορες ουτε αυτο το ντονατ api θα βλεπετε.τοσο ασημαντο ειναι γιαυτους.οποτε καταλαβαινετε ,το πιστευε και μη ερευνα μην το δεχεστε ετσι απλα. ηθελα να προσθεσω ξεχωριστα και κατι απο το πιο πανω λινκ ..για να δειτε πως και οι μη ευρωπαικες κατασκευαστριες αναγνωριζουν την acea σαν την πιο σημαντικη και καλυτερη. Αναφορά σε κείμενο In recent years, the organization has welcomed a wide range of non-European motor vehicle manufacturers with production facilities and research centers in the European Union. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑ!! 1
atheatos Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Πλάκα θα έχει να δούμε και προδιαγραφες κάθε κατασκευαστή για τα λάδια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.. Η ACEA τα έχει ήδη χαμένα γιατί κανενανς κατασκευαστής δεν ασχολήθηκε με την ηλεκτροκίνηση τόσο επισταμένα ωστε να βάλει προδιαγραφες και τα αντίστοιχα test , όπως έχει η API χρόνια τώρα. Μιας και η API καλύπτει όλη την βιομηχανία και όχι μόνο τα αυτοκίνητα. Στα υβριδικά οι Ιάπωνες με την JASO είναι ήδη μπροστά σε αυτό. Οι ευρωπαίοι έχουν χάσει το τραινο και ψάχνονται πως θα τα μπαλώσουν, με λάδια που έχουν δοκιμαστεί μόνο σε αγωνιστική χρήση με μικρή διάρκεια ζωής και αμφίβολα αποτελέσματα. Το πανηγύρι να ξεζουμίζουν και από τα λάδια των αυτοκινήτων τους , με αμφίβολες προδιαγραφες τελείωσε. Τα ψέματα που πλασάρανε για τα ειδικά λάδια για τα αυτοκίνητα τους έχουν και ένα τέλος…
Ribopaido Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2024 Δίνει για προτεινόμενα τα 2 αυτα. Νομίζω οτι θα παω στα motul για τα ενδιαμεσα service που τα γνωρίζω και απο τα υπολοιπα αμαξια της οικογενειας και στα ετησια που θα τα πηγαινω εγω. Τι λετε? https://azupim01.motul.com/media/motulData/DO/base/ngen_hybrid_0w-8_en_fr_motul_59640_20230112.pdf https://www.liqui-moly.com/el/gr/special-tec-aa-5w-30-p000334.html#7615
Προτεινόμενες αναρτήσεις