Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreas-d είπε

 

 Χαλασμένο τηλέφωνο μάλλον, η μπορεί να μπερδεύτηκε με την αντλία νερού..

Δεν φταίνε οι καταναλωτές, έχουν ευθύνη και οι αντιπροσωπείες για κάποιες μπαρούφες που ακούμε..

Εγώ φέτος επισκέφθηκα την αντιπροσωπεία της toyota στην Πάτρα για  update  το Navigation, και ο υπεύθυνος με ρώταγε αν το αγόρασα με Navigation η το έβαλα μόνος μου, δεν είχαν ιδέα.. 

Μοτέρ διαμάντι αλλά το πρώτο με το ασημένιο καπάκι έχει θέματα, με το μαύρο καπάκι δεύτερη έκδοση σχεδόν εξαλείφθηκε το πρόβλημα, ηλεκτρονική ένδειξη έχει. 

θα δοκιμάσω τα 0w40 αν και πλέον είναι αργά, θέλει transportiert για Ελλάδα..

Σχετικά με το πρόσθετο της KROON που σου πρότεινα,  το λέει και το όνομα του είναι stabilizer.  Η KROON προς τιμή της, πρόσθετα τυπου stop leak και λοιπά πιασαρικα ονόματα για να παγιδεψουν τους άσχετους,  οπως κανουν μερικές άλλες εταιρείες,δεν βγάζει. Ειναι αυτο που γράφει και τίποτα παραπάνω. Θα βοηθήσει το καινούργιο λάδι να διατηρήσει το ιξωδες του, λίγο παραπάνω χρόνο  μειώνοντας ετσι τις απώλειες. Βέβαια η ζημια ήδη έχει γίνει και από τις φωτογραφίες επίσης διακρινα σημάδια οξειδωσης στο καπάκι και στον χώρο ψύξης.  Μήπως είχες και το λάθος παραφλου βαλει. Γιατί μπορεί να βλέπεις την θερμοκρασία του υγρού ψύξης να μην  ανεβαίνει , αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας ψύχεται σωστά. Οι επικαθισεις που δημιουργούνται από την οξειδωση δυσχεραίνουν την απαγωγή θερμότητας. 

Το θέμα δεν είναι να τον επισκευάσεις μόνο, αλλά και να δεις τι φταίει για να μην ξαναγίνει. Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω πως ένας κινητήρας καεί λάδια και κάποιοι το θεωρούν φυσιολογικό. Οι δίχρονοι μονο κινητήρες καίνε λαδια μαζί με την βενζίνη εκ κατασκευής.  Ένας τετράχρονος από ως που και ως που?

 Επι της ευκαιρίας τα λάδια που βαζουν στους δίχρονος κινητήρες μεσα στην βενζίνη για να τους ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ , είναι παρόμοια με τα 0w-8 που εχουν σήμερα κάποιοι τετράχρονοι κινητήρες....

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Ωραία τα λέτε ωραία ανεβάζετε τους τόνους ωραία τότε ρίχνετε εξίσου.

Φαν κι εγώ των 5w30 και προσπαθώ εδώ και δύο χρόνια να χωνέψω τα 0w20 που πρέπει να βάζω στο δικό μου. 

Σε κάθε εταιρεία λοιπόν κάνεις αναζήτηση για 0w20 και σου έχεις 3-4-5 ή και παραπάνω λάδια με αυτό το ιξώδες. 

Έρχομαι τώρα σε αυτό πού θέλω να ρωτήσω. Ζητάει λοιπόν η φιατ στο βιβλίο να μπαίνουν λάδια ( 0w20 acea c2 Fiat 9.55535-DSX). Όλα καλά λοιπόν τα πληρεί η selenia. 

Παω λοιπόν στο διαδίκτυο και ψάχνω να βρω αυτό το λάδι εκτός selenia. Γιοκ. Τίποτα. Μηδέν εκτός από την γερμανική Rektol που δίνει ακριβώς το ίδιο. Όλα αυτά τον πρώτο εναμιση χρόνο αναζητήσεων. 

Πλέον αρκετοί το βγάζουν με την διαφορά του acea που είναι 5. Επίσης όλοι δίνουν την προδιαγραφή DSX μαζί με την προδιαγραφή GSX που ζητάει σε άλλα μοντέλα. 

Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα που η ίδια η αντιπροσωπεία περνάει από τα selenia στα castrol με σκέτη την προδιαγραφή gsx. Με το φτωχό μου μυαλό λοιπόν καταλαβαίνω ότι μπορώ να βάλω οποιοδήποτε 0w20 χωρίς τα περαιτέρω ή κάνω λάθος; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, kostasw είπε

Ωραία τα λέτε ωραία ανεβάζετε τους τόνους ωραία τότε ρίχνετε εξίσου.

Φαν κι εγώ των 5w30 και προσπαθώ εδώ και δύο χρόνια να χωνέψω τα 0w20 που πρέπει να βάζω στο δικό μου. 

Σε κάθε εταιρεία λοιπόν κάνεις αναζήτηση για 0w20 και σου έχεις 3-4-5 ή και παραπάνω λάδια με αυτό το ιξώδες. 

Έρχομαι τώρα σε αυτό πού θέλω να ρωτήσω. Ζητάει λοιπόν η φιατ στο βιβλίο να μπαίνουν λάδια ( 0w20 acea c2 Fiat 9.55535-DSX). Όλα καλά λοιπόν τα πληρεί η selenia. 

Παω λοιπόν στο διαδίκτυο και ψάχνω να βρω αυτό το λάδι εκτός selenia. Γιοκ. Τίποτα. Μηδέν εκτός από την γερμανική Rektol που δίνει ακριβώς το ίδιο. Όλα αυτά τον πρώτο εναμιση χρόνο αναζητήσεων. 

Πλέον αρκετοί το βγάζουν με την διαφορά του acea που είναι 5. Επίσης όλοι δίνουν την προδιαγραφή DSX μαζί με την προδιαγραφή GSX που ζητάει σε άλλα μοντέλα. 

Ερχόμαστε λοιπόν στο σήμερα που η ίδια η αντιπροσωπεία περνάει από τα selenia στα castrol με σκέτη την προδιαγραφή gsx. Με το φτωχό μου μυαλό λοιπόν καταλαβαίνω ότι μπορώ να βάλω οποιοδήποτε 0w20 χωρίς τα περαιτέρω ή κάνω λάθος; 

 

Και ύστερα μου λένε για την ACEA. Το γράφω με κεφαλαία γιατί είναι αρχικά λέξεων και όσοι ξέρουν να γράφουν ακόμα και Ελληνικά , τα αρχικά λέξεων γράφονται με κεφαλαία, όπως ΙΚΑ, ΠΑΣΟΚ κτλ.
Τώρα αν αυτό που κάνανε οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τα λάδια είναι για να διευκολύνει τον κόσμο και να τον προστατέψει , δείχνοντας ένα μπούσουλα στην επιλογή του λαδιου ,  συγνώμη αλλά εγώ δεν το πιστεύω . Είναι ένας έξυπνος τρόπος να βγάζουν λεφτά πουλώντας την ίδια βάση με μικροδιαφορές στα πρόσθετα , ωστε να κερδίζουν περισσότερα λεφτά σε συνεργασία με τις βιομηχανίες λιπαντικών. 
Σχετικά με την προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη και ο ευκολότερος τρόπος είναι να πας στον κατασκευαστή του λιπαντικού και να δεις τι προτείνει για το αμαξι σου. 
Γνωμη μου , είναι να προτιμησεις από τις επιλογές που σου δίνει , τα λάδια με 0w ως πρώτο συνθετικό , είτε είναι 20 είτε 30.

Αν παρόλα αυτά δεν είσαι ικανοποιημένος από το λαδι που βρίσκεις έτσι,  βάση του προμηθευτή λαδιου κοιτάς την λύση με την προδιαγραφή API. Είναι πιο απλή και καλύπτει ένα μεγάλο ευρος κινητήρων και κατασκευαστών από όλο το κόσμο και ξεμπερδεύεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του 0-20 κοιτάς για GF-6A που καλύπτει την προδιαγραφή ACEA C2. Συγνώμη που θα βάλω την KROON oil πάλι , ως παράδειγμα , αλλά είναι η μόνη εταιρεία που έφτιαξε παραλλαγή του 0-20 GF-6A και σε 0-30 GF-6A. Καμία άλλη εταιρεία λαδιών που κοίταξα δεν το έχει κάνει αυτό.

Επεξ/σία από atheatos
  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, andreas-d said:

 Χαλασμένο τηλέφωνο μάλλον, η μπορεί να μπερδεύτηκε με την αντλία νερού..

Δεν φταίνε οι καταναλωτές, έχουν ευθύνη και οι αντιπροσωπείες για κάποιες μπαρούφες που ακούμε..

Ηλεκτρονικα ελεγχόμενη Αντλία λαδιού  για να είμαστε συγκεκριμένο φίλε μου αντρέα... Μια πλήρως ηλεκτρική θα είχε μειωμένη απόδοση, μεγάλο βάρος και έξτρα φορτίο στο 12βολτο σύστημα.

Ορίστε και η διάταξη..
https://www.toyaris4.com/toyota_yaris_installation-1325.html

Για το bold κείμενο... σε ευχαριστώ για την ευγένεια σου, πρέπει να ειναι έμφυτο..

@megapaixtaras Αρχικά αν φάνηκε οτι με πρίζεις ή σε πρίζω, ζητώ συγνώμη. Σε ευχαριστώ σχετικά με το λάδι, το motul το εχω σκεφτει και εχει δοκιμαστεί με θετικά αποτελέσματα απο 2 άτομα, ο ένας γνωστός youtuber που ασχολείται μονο με toyota, και ο άλλος καθηγητής μηχανολογίας απο το παδα. Τώρα τι χρησιμοποιεί η μαμα εταιρία δεν ξέρω αλλα πιθανόν απο το 1ο ετήσιο σερβις τον Απρίλιο θα τους τα πηγαίνω εγω. Στο IQ εκανα ολα τα σέρβις μονος μου (λάδια φιλτρα τακάκια κλπ) + τις βλάβες (γρανάζι μεταβλητού, δίσκο που έφαγε τα ελατήρια, top mount) στο συνεργείο του θείου μου που δούλευα 4 χρόνια , αλλα τώρα ειναι η άτιμη η εγγύηση. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, atheatos είπε

Σχετικά με το πρόσθετο της KROON που σου πρότεινα,  το λέει και το όνομα του είναι stabilizer.  Η KROON προς τιμή της, πρόσθετα τυπου stop leak και λοιπά πιασαρικα ονόματα για να παγιδεψουν τους άσχετους,  οπως κανουν μερικές άλλες εταιρείες,δεν βγάζει. Ειναι αυτο που γράφει και τίποτα παραπάνω. Θα βοηθήσει το καινούργιο λάδι να διατηρήσει το ιξωδες του, λίγο παραπάνω χρόνο  μειώνοντας ετσι τις απώλειες. Βέβαια η ζημια ήδη έχει γίνει και από τις φωτογραφίες επίσης διακρινα σημάδια οξειδωσης στο καπάκι και στον χώρο ψύξης.  Μήπως είχες και το λάθος παραφλου βαλει. Γιατί μπορεί να βλέπεις την θερμοκρασία του υγρού ψύξης να μην  ανεβαίνει , αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι ο κινητήρας ψύχεται σωστά. Οι επικαθισεις που δημιουργούνται από την οξειδωση δυσχεραίνουν την απαγωγή θερμότητας. 

Το θέμα δεν είναι να τον επισκευάσεις μόνο, αλλά και να δεις τι φταίει για να μην ξαναγίνει. Δεν μπορώ ακόμα να καταλάβω πως ένας κινητήρας καεί λάδια και κάποιοι το θεωρούν φυσιολογικό. Οι δίχρονοι μονο κινητήρες καίνε λαδια μαζί με την βενζίνη εκ κατασκευής.  Ένας τετράχρονος από ως που και ως που?

 Επι της ευκαιρίας τα λάδια που βαζουν στους δίχρονος κινητήρες μεσα στην βενζίνη για να τους ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ , είναι παρόμοια με τα 0w-8 που εχουν σήμερα κάποιοι τετράχρονοι κινητήρες....

Πλέον δεν κάνω αλλαγή λαδιών μόνο συμπλήρωμα,  είναι τόσο μεγάλη η κατανάλωση που δεν χρειάζεται, να φανταστείς βλέποντας το καλάθι αγορών μου παρατήρησα ότι Ιούλιο με Οκτωβρίο εφαγε 5 λίτρα motul 8100 x- clean+ 

Το μοτέρ είναι καθαρό στα χιτώνια, όμως έχουν σίγουρα μεγαλύτερες ανοχές τα έμβολα. Επίσης το παραφλου ειναι το εργοστασιακό τα σέρβις γίνονται στην bmw οχι απλά σε εξουσιοδοτημένο.

Κοίτα πόσο καθαρό είναι ενδιάμεσα στα χιτώνια..

Η  BMW γνωρίζει την αστοχία αλλά έμαθε με τα χρόνια από πονηριές, στην Αμερική έπεσαν μηνύσεις στην Ευρώπη είμαστε κορόιδα,και στο facelift με τον ίδιο κινητηρα το διόρθωσαν το προβλημα.

Οπότε καταλαβαίνεις ότι για να κάψει τόσα λάδι υπάρχει αστοχία και ακουγόταν ότι τα χιτώνια είναι οβάλ.

Και δεν οφείλεται στα λάδια.

Πάντως στο chr θα παραμείνω σε ενα ποιοτικό 0w20 θα ήθελα να δοκιμάσω καλοκαίρι ενα κορυφαιο 5w30 αλλά στο μέλλον όταν θα φύγω απο την εγγύηση..

στο bmw θα δοκιμάσω τα 5w40 μέχρι να αποφασίσω που θα καταλήξει  στο μέλλον, εκτός και με προλάβει.. 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 minutes ago, atheatos said:

Και ύστερα μου λένε για την ACEA. Το γράφω με κεφαλαία γιατί είναι αρχικά λέξεων και όσοι ξέρουν να γράφουν ακόμα και Ελληνικά , τα αρχικά λέξεων γράφονται με κεφαλαία, όπως ΙΚΑ, ΠΑΣΟΚ κτλ.
Τώρα αν αυτό που κάνανε οι ευρωπαίοι κατασκευαστές με τα λάδια είναι για να διευκολύνει τον κόσμο και να τον προστατέψει , δείχνοντας ένα μπούσουλα στην επιλογή του λαδιου ,  συγνώμη αλλά εγώ δεν το πιστεύω . Είναι ένας έξυπνος τρόπος να βγάζουν λεφτά πουλώντας την ίδια βάση με μικροδιαφορές στα πρόσθετα , ωστε να κερδίζουν περισσότερα λεφτά σε συνεργασία με τις βιομηχανίες λιπαντικών. 
Σχετικά με την προδιαγραφή του αυτοκινήτου σου δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη και ο ευκολότερος τρόπος είναι να πας στον κατασκευαστή του λιπαντικού και να δεις τι προτείνει για το αμαξι σου. 
Γνωμη μου , είναι να προτιμησεις από τις επιλογές που σου δίνει , τα λάδια με 0w ως πρώτο συνθετικό , είτε είναι 20 είτε 30.

Αν παρόλα αυτά δεν είσαι ικανοποιημένος από το λαδι που βρίσκεις έτσι,  βάση του προμηθευτή λαδιου κοιτάς την λύση με την προδιαγραφή API. Είναι πιο απλή και καλύπτει ένα μεγάλο ευρος κινητήρων και κατασκευαστών από όλο το κόσμο και ξεμπερδεύεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του 0-20 κοιτάς για GF-6A που καλύπτει την προδιαγραφή ACEA C2. Συγνώμη που θα βάλω την KROON oil πάλι , ως παράδειγμα , αλλά είναι η μόνη εταιρεία που έφτιαξε παραλλαγή του 0-20 GF-6A και σε 0-30 GF-6A. Καμία άλλη εταιρεία λαδιών που κοίταξα δεν το έχει κάνει αυτό.

0w20 9.55535 - DSX ACEA C2. 

Ούτε εναλλακτική σε API ούτε τίποτα. 

Προφανώς και το C2 πήγε περίπατο καθότι και το selenia 0w20 wr forward βγαίνει μόνο σε C5. 

Με μια γρήγορη αναζήτηση βλέπω ότι η Petronas δίνει σαν πρώτη επιλογή το selenia eco 2 που δεν έχει καμία σχέση με την προδιαγραφή 9.55535 - DSX. 

Ότι να ναι με λίγα λόγια. Οπότε επιλέγουμε ένα οποιοδήποτε 0w20 και τελειώνει εκεί. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, kostasw είπε

0w20 9.55535 - DSX ACEA C2. 

Ούτε εναλλακτική σε API ούτε τίποτα. 

Προφανώς και το C2 πήγε περίπατο καθότι και το selenia 0w20 wr forward βγαίνει μόνο σε C5. 

Με μια γρήγορη αναζήτηση βλέπω ότι η Petronas δίνει σαν πρώτη επιλογή το selenia eco 2 που δεν έχει καμία σχέση με την προδιαγραφή 9.55535 - DSX. 

Ότι να ναι με λίγα λόγια. Οπότε επιλέγουμε ένα οποιοδήποτε 0w20 και τελειώνει εκεί. 

Από τα να πάρεις ένα λαδι στην τύχη , πιστεύω καλύτερο είναι αυτό https://www.kroon-oil.com/en/int/presteza-msp-0w-20-12-x-1-l-bottle-39408/

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

Για το bold κείμενο... σε ευχαριστώ για την ευγένεια σου, πρέπει να ειναι έμφυτο..

Σου ζητώ συγνώμη,   λάθος το κατάλαβες,

μιλάω στο πληθυντικό άρα βάζω και τον εαυτό μου μέσα ( που ακούμε) και μετά το αιτιολογω..

Και αναφερόμουν στην ηλεκτρική αντλία.. 

Όλα καλά καλή καρδιά πάνω απ'ολα..

  • Like 1
Δημοσ.
3 minutes ago, atheatos said:

Από τα να πάρεις ένα λαδι στην τύχη , πιστεύω καλύτερο είναι αυτό https://www.kroon-oil.com/en/int/presteza-msp-0w-20-12-x-1-l-bottle-39408/

Valvoline; castrol; Bizol; KROON; Fuchs; Motul; 

Όσον αφορά αυτό που μου έδωσες εκεί ήθελα να καταλήξω. Ότι έχει την προδιαγραφή GSX. 

Όλα που σου έγραψα έχουν την προδιαγραφή DSX/GSX. Οπότε μιλάμε για το ίδιο λάδι σε αυτές τις καταλήξεις. 

Δημοσ.
3 minutes ago, andreas-d said:

Σου ζητώ συγνώμη,   λάθος το κατάλαβες,

μιλάω στο πληθυντικό άρα βάζω και τον εαυτό μου μέσα ( που ακούμε) και μετά το αιτιολογω..

Και αναφερόμουν στην ηλεκτρική αντλία.. 

Όλα καλά καλή καρδιά πάνω απ'ολα..

Με συγχωρείς Ανδρεα ειπα και εγω τη κοτσανα μου δεν το εθεσα σωστα με τηβ αντλια. Ολα καλα !

  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, kostasw είπε

Valvoline; castrol; Bizol; KROON; Fuchs; Motul; 

Όσον αφορά αυτό που μου έδωσες εκεί ήθελα να καταλήξω. Ότι έχει την προδιαγραφή GSX. 

Όλα που σου έγραψα έχουν την προδιαγραφή DSX/GSX. Οπότε μιλάμε για το ίδιο λάδι σε αυτές τις καταλήξεις. 

Ναι . Αυτο  όμως που σου έδωσα  έχει και την προδιαγραφή ILSAC μέσα .  Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα . Δωσε μου ένα λεπτό να δω και τις άλλες μάρκες.

Δημοσ.
1 minute ago, atheatos said:

Ναι . Αυτο  όμως που σου έδωσα  έχει και την προδιαγραφή ILSAC μέσα .  Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα . Δωσε μου ένα λεπτό να δω και τις άλλες μάρκες.

Καλά μην τρελαίνεσαι κιόλας. Γενική κουβέντα κάνουμε απλά για να δείξω ότι δεν βρίσκεις άκρη. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, kostasw είπε

Καλά μην τρελαίνεσαι κιόλας. Γενική κουβέντα κάνουμε απλά για να δείξω ότι δεν βρίσκεις άκρη. 

Όπως το περίμενα μόνο το kroon και το Motul Hybrid 0W-20

εχουν ταυτόχρονα προδιαγραφες ILSAC και κοντά στις προδιαγραφες της FIAT . Κανένα άλλο δεν βρήκα.

Δημοσ.
Just now, atheatos said:

Όπως το περίμενα μόνο το kroon και το Motul Hybrid 0W-20

εχουν ταυτόχρονα προδιαγραφες ILSAC και κοντά στις προδιαγραφες της FIAT . Κανένα άλλο δεν βρήκα.

Εδώ όμως έρχεται το ερώτημα όσον αφορά το motul. 

Πάμε στο eco clean που καλύπτει την προδιαγραφή DSX αλλά με ACEA C5 ή στο Hybrid πού είναι κοντά στις προδιαγραφές τής FIAT 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...