andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Εχει πεθάνει αυτος ο κινητήρας αν καίει τόσα λάδια. Χωρίς αμφιβολία.. δεύτερο αυτοκίνητο είναι πλέον και κάνει όλη τη βρομοδουλεια, πχ κρύα εκκίνηση, ψώνια σουπερμάρκετ μεταφορά αντικειμένων, και ότι μπορείς να φανταστείς. Όμως το άτιμο έχει ακόμα τα γκάζια του και είναι απόλαυση να το πλακώνεις στην Autobahn.. 1
atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 2 λεπτά πριν, andreas-d είπε Χωρίς αμφιβολία.. δεύτερο αυτοκίνητο είναι πλέον και κάνει όλη τη βρομοδουλεια, πχ κρύα εκκίνηση, ψώνια σουπερμάρκετ μεταφορά αντικειμένων, και ότι μπορείς να φανταστείς. Όμως το άτιμο έχει ακόμα τα γκάζια του και είναι απόλαυση να το πλακώνεις στην Autobahn.. Τα μεταβλητο σύστημα βαλβίδων είναι απόλαυση σε κάθε αυτοκίνητο. 1
megapaixtaras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, atheatos είπε Εδώ που τα λέμε το μόνο λαδι 0w-8 που έχει πάρει έγκριση από το API είναι το Mobil 1. Όλα τα αλλα μόνο 0w-16 και πάνω. Αυτό δείχνει ποσό αυστηρο είναι με τα λεπτά λάδια το API σε σχέση με τους υπόλοιπους. αρα ησουν λαθος τοσο καιρο που λες ποσο καλα ειναι αυτα τα λαδια.προφανως και για να μην τα εχει στην γκαμα του να μην τα εγκρινει δεν κανουν.η δικια σου μεταφραση ειναι αυτη.τα φερνεις παντα οπως θεσ εσυ να τα πασαρεις.εμενα μου λεει οτι το ψιλο λαδι 0-8 ειναι ανεπαρκη . τωρα φιλε @Ribopaido βλεπεις τα επιστημονικα φυλλαδια Αναφορά σε κείμενο Τα papers που διαβάζω τα λένε απλα : In combination with the 0W8 oil these hybrid show very low COF in combination at 23 ◦C over a wide speed range and as well as for long distances. Δείξε μου κατι που τα λεει διαφορετικό . O καθένας θα κάνει οτι θέλει , εγω προσωπικά θα επιλέγω τα motul 0w8 σαν λάδι για το αμαξι μου και θα τα αλλάζω κάθε 6 μήνες με γνησιο φίλτρο λαδιου και φίλτρα καμπίνας/ υβριδικής. Τα 160+ για λαδι τελος.. μουφα τα 0-8.φανταζομαι τωρα το σχολιο σου για ''τα παιδια που εχουν ενα point΄΄ να καταλαβες οτι ειναι λαθος για τους λογους που προσπαθω να εξηγησω και οτι μαλλον πρεπει να ακουσεις τους πραγματικους ειδικους εκει στο φορουμ με την πολυχρονη εμπειρια. δεν σε παρεξηγω ,πολλοι που εχουν σχηματισει μια γνωμη ψαχνουν να ακουσουν ατομα που εχουν την ιδια γνωμη γιαυτους για να ταυτιστουν,ειναι συχνο φαινομενο για το ολα πανε καλα,νιωθεις ασφαλεια με την επιλογη σου. 34 λεπτά πριν, andreas-d είπε Τώρα έχει 130.000χλμ, όμως κατανάλωση υπήρχε από την αρχή μικρότερη μεν, μετά τα 80.000χλμ ήθελε ένα λίτρο κάθε 1000χλμ. και στην αντιπροσωπεία μου έλεγαν ότι είναι σχεδόν νορμάλ, τελικά πριν δύο χρόνια έκαψε 6 βαλβίδες, του έκανα επισκευή αλλά δεν, τζάμπα λεφτά πέταξα 2.300€ Τώρα το έχω αφήσει στο σίδεροφάγο την γυναικα μου μέχρι να το πετάξω. Τα motul μου τα έπινε πολύ γρήγορα και τα σταμάτησα κοντά 46€ τα πλήρωνα όμως τα 5w30. φθηνα τα αγοραζεις.εγω δινω 75 ευρω.απο εγκυρο μαγαζι τα πηρες? andrea το προβλημα σου εφοσον χρησιμοποιεις καλης ποιοτητας ,εγκεριμενο απο καλο καταστημα δεν ειναι το λαδι. γιαυτο σε ρωτησα.οι πιο πολλοι οταν εχουν μηχανικα θεματα,θυματοποιουν το λαδι.δεν ειναι παντα αυτο.μην κανεις το λαθος και ακουσεις μελη που προτεινουν για το καθε προβλημα ενα προσθετο,εφοσον δεν κανουν πρωτα τον κοπο να μαθουν τι κινητηρας ειναι αυτος,τι προβληματα εχει,εφοσον δεν ειναι σχετικοι με την μαρκα bmw.δεν ειναι ιαπωνεζικο.. ο κινητηρας αυτο θελει πολυ προσεκτικη ενασχοληση και ευλαβικη συντηρηση.διαφορετικη απο τα κοινα θνητα που εχουμε εμεις.επισης θελει να μπαινεις σε ειδικα φορουμ με αλλους εμπειρους ιδιοκτητες και να ακους τα θεματα που εχει και τι πρεπει να κανεις και εναν καλο μηχανικο να σε κατευθυνει. γιαυτο στην αρχη σε ρωτησα.επειδη εχω διαβασει πολλα γιαυτον κινητηρα. για την υπερβολικη καταναλωση λαδιου σαυτον τον κινητηρα φταινε : να εχουν κολλησει τα ελατηρια-δαχτυλιδια εμβολου τσιμουχακια βαλβίδα εξαερισμού του στροφαλοθαλάμου. να εχει αρπαξει ο εκεντροφορος. τα εχεις ελεγξει ολα αυτα? 14 ώρες πριν, atheatos είπε Αν απότυχαν τα ACEA λάδια να πετύχουν λόγω έλλειψη προδιαγραφών ειδικά για λεπτά λάδια δεν φταίνε τα λεπτά λάδια γενικότερα. Τώρα όμως έχουμε προδιαγραφες και τα λεπτά λαδια είναι πολύ καλύτερα. ACEA sequences Their C1, C2 or A5 rated oil need HTHS above 2.9 cP but below 3.5 cP Their C3, C4 or A3 rated oil need HTHS above 3.5 cP (and all their Heavy Duty Diesel Engine oils E4, E6, E7 & E9) Their C5 oil is above 2.6 cP but below 2.9 cP 2.6 seems to be near the lower limit for acceptable wear in most engines για την ACEA. αποτι βλεπεις μια χαρα εχει λαδια ,παλι παραπλανεις.απλα μιλαει για μικροτερη φθορα και προωθει τα πιο χοντρα.αρα προσπαθει για το σωστο για τον καταναλωτη παροτι εχει πετυχει και στα ψιλα λαδια αν φταιει καποιος που εχει ξεφυγει το θεμα,αν πιστευετε οτι εχεις ξεφυγε,αυτος εισαι εσυ με τις παραπλανητικες πληροφοριες που δινεις.αν φτανεις τα 9,500 ποστς ετσι με τις εμμονες σου τοτε δεν εχω να πω τιποτα γιατι ουσιαστικα εδω και 5 σελιδες δεν λες τιποτα απλα επαναλαμβανεσαι. 13 ώρες πριν, INFLUENCER είπε Αυτός ο παράξισμος με τις αλλαγές λαδιών ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι εκτός προδιαγραφών. 245.000 χλμ με 9 αλλαγές λαδιών και το μοτέρ κελαηδεί! Και δεν καεί σταγόνα λάδι. Το μοτέρ και γενικά το αμάξι είναι εργοστασιο. Ούτε φλάντζες έχω αλλάξει. Μόνο τακάκια και μια φορά δίσκοπλακες. Ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Αυτά σε 10,5 χρόνια.... εγω δεν θα παρω θεση οπως αλλοι χωρις να ρωτησω τα εννοουμενα. τι αυτοκινητο εχεις? πως οδηγεις? σε τι δρομους οδηγεις περισοτερο,τι χρηση κανεις δλδ. εσυ και ισως και καποιος αλλος χρηστης? τι λαδι βαζεις? 16 λεπτά πριν, andreas-d είπε Χωρίς αμφιβολία.. δεύτερο αυτοκίνητο είναι πλέον και κάνει όλη τη βρομοδουλεια, πχ κρύα εκκίνηση, ψώνια σουπερμάρκετ μεταφορά αντικειμένων, και ότι μπορείς να φανταστείς. Όμως το άτιμο έχει ακόμα τα γκάζια του και είναι απόλαυση να το πλακώνεις στην Autobahn.. το ξερεις οτι με αυτην την χρηση ουσιαστικα το αποτελειωνεις.το εχεις παρει αποφαση..αν το ειχες για τετοια χρηση και πριν το προβλημα τοτε λογικο ειναι αυτο που συνεβη. τι να σου κανει το λαδι μετα..συνηθως αυτοι οι κινητηρες ειναι σκυλια αν κανεις στον σωστο χρονο αυτα που εγραψα συντηρηση.θελει να τα παρακολουθεις ,τα χρειαζεται πιο νωρις απο το δικο μου . 1 1
andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 54 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε andrea το προβλημα σου εφοσον χρησιμοποιεις καλης ποιοτητας ,εγκεριμενο απο καλο καταστημα δεν ειναι το λαδι. γιαυτο σε ρωτησα.οι πιο πολλοι οταν εχουν μηχανικα θεματα,θυματοποιουν το λαδι.δεν ειναι παντα αυτο.μην κανεις το λαθος και ακουσεις μελη που προτεινουν για το καθε προβλημα ενα προσθετο,εφοσον δεν κανουν πρωτα τον κοπο να μαθουν τι κινητηρας ειναι αυτος,τι προβληματα εχει,εφοσον δεν ειναι σχετικοι με την μαρκα bmw.δεν ειναι ιαπωνεζικο.. ο κινητηρας αυτο θελει πολυ προσεκτικη ενασχοληση και ευλαβικη συντηρηση.διαφορετικη απο τα κοινα θνητα που εχουμε εμεις.επισης θελει να μπαινεις σε ειδικα φορουμ με αλλους εμπειρους ιδιοκτητες και να ακους τα θεματα που εχει και τι πρεπει να κανεις και εναν καλο μηχανικο να σε κατευθυνει. γιαυτο στην αρχη σε ρωτησα.επειδη εχω διαβασει πολλα γιαυτον κινητηρα. για την υπερβολικη καταναλωση λαδιου σαυτον τον κινητηρα φταινε : να εχουν κολλησει τα ελατηρια-δαχτυλιδια εμβολου τσιμουχακια βαλβίδα εξαερισμού του στροφαλοθαλάμου. να εχει αρπαξει ο εκεντροφορος. τα εχεις ελεγξει ολα αυτα? το ξερεις οτι με αυτην την χρηση ουσιαστικα το αποτελειωνεις.το εχεις παρει αποφαση..αν το ειχες για τετοια χρηση και πριν το προβλημα τοτε λογικο ειναι αυτο που συνεβη. τι να σου κανει το λαδι μετα..συνηθως αυτοι οι κινητηρες ειναι σκυλια αν κανεις στον σωστο χρονο αυτα που εγραψα συντηρηση.θελει να τα παρακολουθεις ,τα χρειαζεται πιο νωρις απο το δικο μου . Η ζημιά πιστεύω ξεκίνησε από δικιά μου βλακία, πριν δύο χρόνια θα ερχόμουν Ελλάδα οδικώς και του έβαλα ένα μπουκάλι προσθετο λαδιού που το βοηθάει να μην καίει λάδια στην Ουγγαρία έφαγα στα σύνορα μια αναμονή 7 ώρες με 39° σταματημενος με κλίμα, πολλα οχήματα άναψαν, από τη ζέστη, μετά την ταλαιπωρία πάτημα φουλ και στην επιστροφή μπαίνοντας Γερμανία με κάπου 130κλμ ταχύτητα μου έκαψε βαλβίδες και το έφερα 350κλμ με πέντε κυλίνδρους, και με περιορισμένη ταχύτητα λόγο safe Mode φωτάκι βλάβης κινητηρα.. Μέχρι τότε ήταν το κύριο αυτοκίνητο και το συντηρουσα πολύ καλά, μετά αγόρασα καινούργιο το toyota chr και στο bmw έγινε επισκευή, με σκοπό όσο κρατήσει.ο μηχανικός πιστεύω δεν έκανε σωστή δουλειά.. Εναλλακτική να το φέρω Ελλάδα για επισκευή σε γνωστό μου αλλά φοβάμαι μην δε καταφέρω να φτάσω.. Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από andreas-d
Ukforthemoment Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 14 λεπτά πριν, andreas-d είπε Η ζημιά πιστεύω ξεκίνησε από δικιά μου βλακία, πριν δύο χρόνια θα ερχόμουν Ελλάδα οδικώς και του έβαλα ένα μπουκάλι προσθετο λαδιού που το βοηθάει να μην καίει λάδια στην Ουγγαρία έφαγα στα σύνορα μια αναμονή 7 ώρες με 39° σταματημενος με κλίμα, πολλα οχήματα άναψαν, από τη ζέστη, μετά την ταλαιπωρία πάτημα φουλ και στην επιστροφή μπαίνοντας Γερμανία με κάπου 130κλμ ταχύτητα μου έκαψε βαλβίδες και το έφερα 350κλμ με πέντε κυλίνδρους, και με περιορισμένη ταχύτητα λόγο safe Mode φωτάκι βλάβης κινητηρα.. Μέχρι τότε ήταν το κύριο αυτοκίνητο και το συντηρουσα πολύ καλά, μετά αγόρασα καινούργιο το toyota chr και στο bmw έγινε επισκευή, με σκοπό όσο κρατήσει.ο μηχανικός πιστεύω δεν έκανε σωστή δουλειά.. Εναλλακτική να το φέρω Ελλάδα για επισκευή σε γνωστό μου αλλά φοβάμαι μην δε καταφέρω να φτάσω.. άλλαξε μοτέρ.
andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 45 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε άλλαξε μοτέρ. Το συγκεκριμένο μοτέρ έκαιγε σχεδόν εξ αρχής λάδια και άλλο να βρεις πάλι θα καίει, το μοτέρ αμα δεις τις φωτογραφίες είναι καθαρό, επισκευή συμφέρει αλλά όχι εδω στην Γερμανία που κατοικώ.. Τέλος πάντων θα συνεχίσω με 5w30 απλά όχι τόσο καλής ποιότητας και ακριβό.. 1
atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, andreas-d είπε Το συγκεκριμένο μοτέρ έκαιγε σχεδόν εξ αρχής λάδια και άλλο να βρεις πάλι θα καίει, το μοτέρ αμα δεις τις φωτογραφίες είναι καθαρό, επισκευή συμφέρει αλλά όχι εδω στην Γερμανία που κατοικώ.. Τέλος πάντων θα συνεχίσω με 5w30 απλά όχι τόσο καλής ποιότητας και ακριβό.. Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, όταν καίνε λαδια, ειναι είτε βαζουν πρόσθετα που αυξάνουν υπερβολικά το ιξωδες ή βαζουν λαδι με μεγαλύτερο ιξωδες. Το αποτέλεσμα το είδες και μόνο σου. Τα σοβαρά πρόσθετα δεν αυξάνουν το ιξώδες απλα προσπαθούν να το διατηρήσουν σταθερό βελτιώνοντας το VI. Τώρα σχετικά με τα μεταβλητο χρονισμό βαλβίδων , η τεχνολογία αυτή αναπτύχθηκε από τους Ιαπωνες και τους Ευρωπαίους σχεδον ταυτόχρονα. Δεν αποκλείεται ειδικα η Toyota με την BMW να είχαν απο πολύ παλιά, συνεργασία σε τεχνικά θέματα. Απλά η υλοποίηση των Ιαπώνων ειναι ανθεκτικοτερη και σε συνδυασμό με τα λάδια διαφορετικών προδιαγραφων απο τα ευρωπαϊκά, δεν έχουν θέματα, σε τέτοιο βαθμό οπως οι αντίστοιχες υλοποιήσεις των Ευρωπαίων. Το πρόβλημα που έχει τα αμάξι σου , συνήθως δημιουργείται από κακή λίπανση των βαλβίδων κατά την διάρκεια της εκκίνησης, ιδίως τις κρύες μέρες. Αν χρησιμοποιουσες καποιο 0-30 απο την αρχή ίσως να μην σου παρουσιάζε αυτό πρόβλημα με τις βαλβίδες. Είσαι τυχερός που ζεις στην Γερμανία, γιατί όπως είδες εδώ στην Ελλάδα τα ιδια ή χειρότερα λαδια τα πληρώνουν διπλάσια τιμή , νομίζοντας οτι πήραν κατι καλο .... Τέλος πάντων, είμαι σίγουρος ότι μπορείς να βρεις τα KROON oil που σου έδειξα σε πολύ καλύτερη τιμή και να κάνεις την δουλειά σου χωρίς να πετάξεις λεφτά ή το κυριότερο να δημιουργήσεις πρόβλημα στον κινητηρα. Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos 2
Ribopaido Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 2 hours ago, megapaixtaras said: τωρα φιλε @Ribopaido βλεπεις τα επιστημονικα φυλλαδια μουφα τα 0-8.φανταζομαι τωρα το σχολιο σου για ''τα παιδια που εχουν ενα point΄΄ να καταλαβες οτι ειναι λαθος για τους λογους που προσπαθω να εξηγησω και οτι μαλλον πρεπει να ακουσεις τους πραγματικους ειδικους εκει στο φορουμ με την πολυχρονη εμπειρια. δεν σε παρεξηγω ,πολλοι που εχουν σχηματισει μια γνωμη ψαχνουν να ακουσουν ατομα που εχουν την ιδια γνωμη γιαυτους για να ταυτιστουν,ειναι συχνο φαινομενο για το ολα πανε καλα,νιωθεις ασφαλεια με την επιλογη σου. Φιλε mega. Πάντα τους ειδικούς ακουω και σου στελνω και δημοσιεύσεις για αυτο- ΕΓΚΥΡΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.. Παράδειγμα: https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2020-01-1426/ Παράλληλα εγω πχ οταν μιλάω για μπαταρίες, στο φορουμ εδω και σε άλλα , ενα θέμα που το μελετάω 5 χρόνια σχεδόν, μιλάω με στοιχεία/ papers ΜΟΥ και τα προφιλ μου στο linkedin, στο παδα, στο scholar, στο RG ειναι ανοιχτά οποιος δεν με πιστευει. Παράλληλα σου λέω με εμπειρική απόδειξη οτι ο κινητήρας των hybrid δουλευει διαφορετικα με τα 3 λάδια.. Ο κατασκευαστής λεει στο μανιουαλ οτι προτεινει 0w8... με προδιαγραφή JASO GLV-1 και οκ με γδαρε η @@τογιοτα αλλα σου ειπα και αυτο πως το λυνω. Τι να το κανω το 5w30 που προστατευτει ''περισσότερο'' οταν ο κινητήρας δουλέυει στο 10% ρεύμα.. Ο κινητήρας εσωτερικής καυσεως αναβοσβήνει συνεχεια ειδικα μεσα στη πόλη.. Θές λαδί ''νερό'' να μπορει να κυκλοφορήσει άμεσα και σε αυτο φροντίζει και η ηλεκτρική αντλία λαδιου η οποία βλέποντας το φορτίο πρεσάρει λάδι πριν καν πάρει μπροστα ο θερμικός για έξτρα προστασία.... Ειναι το λογικό και φαίνεται και στο σχηματικό της τογιότα ακομα και στο techstream οτι υπάρχει πίεση και ροή στους αισθητήρες λαδιού. Με βάση αυτα πορεύομαι χωρις να ακυρωνω τα άλλα.. Ομως τα δεδομένα αυτο δειχνουν και πρέπει να το σεβαστώ! 2
atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 20 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Φιλε mega. Πάντα τους ειδικούς ακουω και σου στελνω και δημοσιεύσεις για αυτο- ΕΓΚΥΡΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.. Παράδειγμα: https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2020-01-1426/ Παράλληλα εγω πχ οταν μιλάω για μπαταρίες, στο φορουμ εδω και σε άλλα , ενα θέμα που το μελετάω 5 χρόνια σχεδόν, μιλάω με στοιχεία/ papers ΜΟΥ και τα προφιλ μου στο linkedin, στο παδα, στο scholar, στο RG ειναι ανοιχτά οποιος δεν με πιστευει. Παράλληλα σου λέω με εμπειρική απόδειξη οτι ο κινητήρας των hybrid δουλευει διαφορετικα με τα 3 λάδια.. Ο κατασκευαστής λεει στο μανιουαλ οτι προτεινει 0w8... με προδιαγραφή JASO GLV-1 και οκ με γδαρε η @@τογιοτα αλλα σου ειπα και αυτο πως το λυνω. Τι να το κανω το 5w30 που προστατευτει ''περισσότερο'' οταν ο κινητήρας δουλέυει στο 10% ρεύμα.. Ο κινητήρας εσωτερικής καυσεως αναβοσβήνει συνεχεια ειδικα μεσα στη πόλη.. Θές λαδί ''νερό'' να μπορει να κυκλοφορήσει άμεσα και σε αυτο φροντίζει και η ηλεκτρική αντλία λαδιου η οποία βλέποντας το φορτίο πρεσάρει λάδι πριν καν πάρει μπροστα ο θερμικός για έξτρα προστασία.... Ειναι το λογικό και φαίνεται και στο σχηματικό της τογιότα ακομα και στο techstream οτι υπάρχει πίεση και ροή στους αισθητήρες λαδιού. Με βάση αυτα πορεύομαι χωρις να ακυρωνω τα άλλα.. Ομως τα δεδομένα αυτο δειχνουν και πρέπει να το σεβαστώ! Φίλε Ribopaido. Επειδή με πήραν και μένα τα σκάγια. Δεν έχω πρόβλημα με το 0W-8 . Το API κάνει update τα αποτελέσματα αργοπορημένα και ειναι θεμα χρόνου να ανανεώσει την λίστα του. (Το ίδιο θα κάνει και η ACEA με το SAIL). Απλά θα εμπιστευομουνα καλύτερα το Mobil 1 πάρα το Motul. https://www.mobil.com/en-ct/passenger-vehicle-lube/pds/us-xx-mobil-1-0w-8 αν προσέξεις γράφει ότι δεν συνίσταται για αεροπορική χρήση. Το viscosity και τα χαρακτηριστικά του είναι παρόμοια με αυτά των λαδιών που χρησιμοποιούνται στους αέριο στροβίλους που παρέθεσα σε προηγούμενο post. Το API έχει εμπειρία από λάδια αεροσκαφών και άλλων μηχανημάτων , για αυτό το έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση από την ACEA που φτιάχτηκε να εξυπηρετεί συμφέροντα αυτοκινητοβιομηχανιών μόνο. Ξερω ότι συμπαθείς το motul αλλά πάντως δεν χάνεις τίποτα να ρίξεις και μια μάτια και στο Mobil 1 αφού θες 0w-8. 1
Ribopaido Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 6 minutes ago, atheatos said: Φίλε Ribopaido. Επειδή με πήραν και μένα τα σκάγια. Δεν έχω πρόβλημα με το 0W-8 . Το API κάνει update τα αποτελέσματα αργοπορημένα και ειναι θεμα χρόνου να ανανεώσει την λίστα του. (Το ίδιο θα κάνει και η ACEA με το SAIL). Απλά θα εμπιστευομουνα καλύτερα το Mobil 1 πάρα το Motul. Οχι οχι δεν το λεω για αυτο . Το λεω γιατι οντως το σκεφτηκα και εχετε δικιο που το λετε. Ποια λαδια δλδ προτεινεις; τα μοτουλ τα βαζει και γνωστος και δουλεύουν πολυ καλα
andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 24 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Παράλληλα σου λέω με εμπειρική απόδειξη οτι ο κινητήρας των hybrid δουλευει διαφορετικα με τα 3 λάδια.. Ο κατασκευαστής λεει στο μανιουαλ οτι προτεινει 0w8... με προδιαγραφή JASO GLV-1 και οκ με γδαρε η @@τογιοτα αλλα σου ειπα και αυτο πως το λυνω. Τι να το κανω το 5w30 που προστατευτει ''περισσότερο'' οταν ο κινητήρας δουλέυει στο 10% ρεύμα.. Ο κινητήρας εσωτερικής καυσεως αναβοσβήνει συνεχεια ειδικα μεσα στη πόλη.. Θές λαδί ''νερό'' να μπορει να κυκλοφορήσει άμεσα και σε αυτο φροντίζει και η ηλεκτρική αντλία λαδιου η οποία βλέποντας το φορτίο πρεσάρει λάδι πριν καν πάρει μπροστα ο θερμικός για έξτρα προστασία.... Ειναι το λογικό και φαίνεται και στο σχηματικό της τογιότα ακομα και στο techstream οτι υπάρχει πίεση και ροή στους αισθητήρες λαδιού. Με βάση αυτα πορεύομαι χωρις να ακυρωνω τα άλλα.. Ομως τα δεδομένα αυτο δειχνουν και πρέπει να το σεβαστώ! Ο κινητήρας του hybrid μπορεί να δουλεύει λιγότερο στην πόλη, όμως έχει πολύ μεγάλη θερμική απόδοση και δουλεύει χαμηλά σε κύκλο Atkinson( με τρικ) οπότε στο χιλιόμετρο έχει σχετικά καλή θερμοκρασία, δεν προτείνω κάποιο λάδι, απλά σαν πληροφορία το αναφέρω, το 0w8 προσωπικά το φοβάμαι για την χρήση που κάνω εγώ.. Βέβαια ο τρόπος λειτουργίας του hybrid με έχει σώσει τα δύο τελευταία χρόνια, διότι όταν είμαι 5 ώρες σταματημενος σε κίνηση το μοτέρ δεν ανάβει από θερμοκρασία. Παράδειγμα φέτος το καλοκαίρι σύνορα Σερβία-Κροατία 7ωρες με κλίμα αναμενόμενο, ενώ κάποιοι άλλοι τα μετακινουσαν σπρώχνοντας με τα χέρια.. 1
megapaixtaras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, andreas-d είπε Το συγκεκριμένο μοτέρ έκαιγε σχεδόν εξ αρχής λάδια και άλλο να βρεις πάλι θα καίει, το μοτέρ αμα δεις τις φωτογραφίες είναι καθαρό, επισκευή συμφέρει αλλά όχι εδω στην Γερμανία που κατοικώ.. Τέλος πάντων θα συνεχίσω με 5w30 απλά όχι τόσο καλής ποιότητας και ακριβό.. αυτο το μοτερ ετσι ειναι καιει λαδια αλλα οχι τοσα απο την αρχη. οχι βαλε το motul 8100 xcess 5-40 .φθηνο και καλο και ελαχιστα πιο παχυ.οταν εχουμε απωλεια λαδιου το πιο παχυ ειναι που βοηθαει,γιαυτο καποιοι προτεινουν προσθετα αλλα το λαδι απο μονο του αρκει.ειδες τι επαθες με τα προσθετα.αλλαζε πιο νωρις απλα,παρακολουθατο ,δεν ξερω αν εχεις βεργα η' ηλεκτρονικο οπως εγω.οταν φτασει 2-3000 αλλαξε το. και φερτο οπως μπορεις στον καζακο,ξερεις εσυ, να το δει.αμα δεν μπορει να το κανεις αυτος ,δεν μπορει κανεις. 12 ώρες πριν, atheatos είπε Με τέτοια κατανάλωση λαδιου , μικρή σημασία παίζει τι λαδι θα βάλεις. Δοκίμασε το παρακάτω με την επόμενη αλλαγή λαδιου που θα κανείς : https://www.autodoc.gr/kroon-oil/13739144#prostheto-ladiou-kinitira ΥΓ. Για λαδι βάλε το φθηνότερο, που είναι περισσότερο συμβατό με το παραπάνω πρόσθετο: https://www.autodoc.gr/kroon-oil/13738893#ladi-kinitira 3 ώρες πριν, atheatos είπε Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι, όταν καίνε λαδια, ειναι είτε βαζουν πρόσθετα που αυξάνουν υπερβολικά το ιξωδες ή βαζουν λαδι με μεγαλύτερο ιξωδες. Το αποτέλεσμα το είδες και μόνο σου. Τα σοβαρά πρόσθετα δεν αυξάνουν το ιξώδες απλα προσπαθούν να το διατηρήσουν σταθερό βελτιώνοντας το VI. μια λες να βαλει προσθετα και μετα λες μονο τα σοβαρα? ποια ειναι δλ. τα σοβαρα? τα kroon ? αυτην την εταιρεια εγω την γνωριζω επειδη εχω τρελλα σαν εσενα και ψαχνω,ενας καταναλωτης ουτε καν .πως λοιπον να την εμπιστευτει? και σιγα την εταιρεια και τα προσθετα της ,που ουτε δικα της ειναι,μπλεντερ αλλων εταιρειων ειναι.δεν συστηνεις τουλαχιστον και τα καλα προσθετα LM,MOTUL,CHEVRON,SP . 3 ώρες πριν, atheatos είπε Τώρα σχετικά με τα μεταβλητο χρονισμό βαλβίδων , η τεχνολογία αυτή αναπτύχθηκε από τους Ιαπωνες και τους Ευρωπαίους σχεδον ταυτόχρονα. Δεν αποκλείεται ειδικα η Toyota με την BMW να είχαν απο πολύ παλιά, συνεργασία σε τεχνικά θέματα. Απλά η υλοποίηση των Ιαπώνων ειναι ανθεκτικοτερη και σε συνδυασμό με τα λάδια διαφορετικών προδιαγραφων απο τα ευρωπαϊκά, δεν έχουν θέματα, σε τέτοιο βαθμό οπως οι αντίστοιχες υλοποιήσεις των Ευρωπαίων. ειπα και εγω δεν θα εκθειασουμε τους τζαπς που τα κανουν ολα σωστα? φυσικα οπως παντα εχουν τα καλυτερα λαδια που εκτος του ενεος δεν υπαρχει κανενα αλλο στον κοσμο.μα δεν ειναι τα λαδια που δημιουργει το προβλημα στον κινητηρα.ειναι η σχεδιαση του τετοια.και ναι ειχαν απο τοτε και εχουν συνεργασια μεχρι τωρα ,με την τογιοτα,οποτε εχει και η φοβερη ιαπωνια ευθυνη για τον σχεδιασμο.τελικα δεν τα κανουν ολα καλα οι ιαπωνες. 3 ώρες πριν, atheatos είπε Το πρόβλημα που έχει τα αμάξι σου , συνήθως δημιουργείται από κακή λίπανση των βαλβίδων κατά την διάρκεια της εκκίνησης, ιδίως τις κρύες μέρες. Αν χρησιμοποιουσες καποιο 0-30 απο την αρχή ίσως να μην σου παρουσιάζε αυτό πρόβλημα με τις βαλβίδες. αααα, αυτο ειναι το μονο σωστο που ειπες,εστω και κατα λαθος.οταν βγηκαν αυτοι οι κινητηρες το ΟΕΜ bmw λαδι που προτεινε ηταν 0-30 και 0-40 αναλογα την χρηση και την χωρα.ομως.επειδη δεν γνωριζεις καλα την acea και την bmw σημασια οπως ειπαμε δεν εχει το ιξωδες αλλα το hths γιατι συμφωνα με αυτο δινεται η εγκριση στην bmw και σου προτεινει το ελαχιστο που ειναι 3.5. και λεμε δεν εχει σημασια το ιξωδες γιατι μπορει το 0-30 να εχει μεγαλυτερο hths απο το 5-30.με λιγα λογια η bmw δεν ειναι αυστηρη στο ιξωδες.σε αφηνει ελευθερο να πας απο 0-30 εως 5-40 γιατι δεν εγκρινει ιξωδες αλλα hths. για τον μεσο οδηγο προτεινει 5-30 για αλλες χρησεις και αναλογα το κλιμα (που δεν ειναι και τοσο δεσμευτικο) τα αλλα ιξωδη,οποιο θες. δεν υπαρχει προβλημα στις βαλβιδες.σαυτο το μοτερ ειναι αναλωσιμο που θα αλλαχθει,οπως και τα αλλα που εγραψα.υπαρχει συγκεκριμενο χρονοδιαγραμμα και καποιος που θα αγορασει αυτο το μοτερ πρεπει να το γνωριζει για να μην την παθει.γιαυτο ειπα θελει πριν την αγορα πληροφορηση και ειδικη συντηρηση,να ξερεις τα θεματα που εχει και να κανεις προληπτικες εξετασεις και αλλαγες.θελει φανατικη μεταχειριση και προδερμ. 3 ώρες πριν, atheatos είπε Είσαι τυχερός που ζεις στην Γερμανία, γιατί όπως είδες εδώ στην Ελλάδα τα ιδια ή χειρότερα λαδια τα πληρώνουν διπλάσια τιμή , νομίζοντας οτι πήραν κατι καλο .... Τέλος πάντων, είμαι σίγουρος ότι μπορείς να βρεις τα KROON oil που σου έδειξα σε πολύ καλύτερη τιμή και να κάνεις την δουλειά σου χωρίς να πετάξεις λεφτά ή το κυριότερο να δημιουργήσεις πρόβλημα στον κινητηρα. τα KROON εκτος απο 2 που ποσταρα ΕΓΩ λιγες σελιδες πισω ειναι πολυ υποδεεστερα απο αυτα που βαζει.εχει τοσες μαρκες ειπες μια που δεν την ξερεις κανεις, γιατι? θελεις να εντυπωσιασεις παλι και παρουσιαζεις ενα λαδι που δεν ξερει κανεις και που στην ελλαδα δυσκολα βρισκεις ενω υπαρχουν τοσα καλυτερα και διαθεσιμα? δεν σε καταλαβαινω. 2 ώρες πριν, atheatos είπε Φίλε Ribopaido. Επειδή με πήραν και μένα τα σκάγια. Δεν έχω πρόβλημα με το 0W-8 . Το API κάνει update τα αποτελέσματα αργοπορημένα και ειναι θεμα χρόνου να ανανεώσει την λίστα του. (Το ίδιο θα κάνει και η ACEA με το SAIL). Απλά θα εμπιστευομουνα καλύτερα το Mobil 1 πάρα το Motul. https://www.mobil.com/en-ct/passenger-vehicle-lube/pds/us-xx-mobil-1-0w-8 αν προσέξεις γράφει ότι δεν συνίσταται για αεροπορική χρήση. Το viscosity και τα χαρακτηριστικά του είναι παρόμοια με αυτά των λαδιών που χρησιμοποιούνται στους αέριο στροβίλους που παρέθεσα σε προηγούμενο post. Το API έχει εμπειρία από λάδια αεροσκαφών και άλλων μηχανημάτων , για αυτό το έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση από την ACEA που φτιάχτηκε να εξυπηρετεί συμφέροντα αυτοκινητοβιομηχανιών μόνο. Ξερω ότι συμπαθείς το motul αλλά πάντως δεν χάνεις τίποτα να ρίξεις και μια μάτια και στο Mobil 1 αφού θες 0w-8. η motul δεν ειναι μανολ, δεν ειναι καποια του πεταμου ,ξερει τι κανει.και στην acea υπαρχουν εταιρειες που τις δεχομαστε χωρις εγκρισεις οταν προκειται για σοβαρες εταιρειες με παραδοση και εξελιξη στην ιστορια των λαδιων.το θρυλικο 300V δεν εχει καμμια εγκριση αλλα παραμενει ενα απο καλυτερα λαδια στην ιστορια. η μοτουλ δεν θα διακινδυνευε ποτε να χαλασει ενα αυτοκινητο.ειναι στην ιδια κατηγορια με την μομπιλ.εξαλου προσθετα αγοραζει απο αυτην,οποτε δεν υπαρχει λογος να κινδυνευσει. 3 ώρες πριν, Ribopaido είπε Φιλε mega. Πάντα τους ειδικούς ακουω και σου στελνω και δημοσιεύσεις για αυτο- ΕΓΚΥΡΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ.. Παράδειγμα: https://www.sae.org/publications/technical-papers/content/2020-01-1426/ Παράλληλα εγω πχ οταν μιλάω για μπαταρίες, στο φορουμ εδω και σε άλλα , ενα θέμα που το μελετάω 5 χρόνια σχεδόν, μιλάω με στοιχεία/ papers ΜΟΥ και τα προφιλ μου στο linkedin, στο παδα, στο scholar, στο RG ειναι ανοιχτά οποιος δεν με πιστευει. Παράλληλα σου λέω με εμπειρική απόδειξη οτι ο κινητήρας των hybrid δουλευει διαφορετικα με τα 3 λάδια.. Ο κατασκευαστής λεει στο μανιουαλ οτι προτεινει 0w8... με προδιαγραφή JASO GLV-1 και οκ με γδαρε η @@τογιοτα αλλα σου ειπα και αυτο πως το λυνω. Τι να το κανω το 5w30 που προστατευτει ''περισσότερο'' οταν ο κινητήρας δουλέυει στο 10% ρεύμα.. Ο κινητήρας εσωτερικής καυσεως αναβοσβήνει συνεχεια ειδικα μεσα στη πόλη.. Θές λαδί ''νερό'' να μπορει να κυκλοφορήσει άμεσα και σε αυτο φροντίζει και η ηλεκτρική αντλία λαδιου η οποία βλέποντας το φορτίο πρεσάρει λάδι πριν καν πάρει μπροστα ο θερμικός για έξτρα προστασία.... Ειναι το λογικό και φαίνεται και στο σχηματικό της τογιότα ακομα και στο techstream οτι υπάρχει πίεση και ροή στους αισθητήρες λαδιού. Με βάση αυτα πορεύομαι χωρις να ακυρωνω τα άλλα.. Ομως τα δεδομένα αυτο δειχνουν και πρέπει να το σεβαστώ! θες να μου εξηγησεις γιατι δινει ομως και το 5-30? σεβαστο..ακου τωρα και τη δικη μου αποψη.και σε εμας υπαρχει κατι που λεγεται σταρτ-στοπ.και λειτουργει το ιδιο..αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι το 5 με το 0 για να κυκλοφορησει αμεσα οπως θες εχουν ελαχιστη διαφορα,ειναι πολυ κοντα.στο ματι ,ειναι ουτε μισο νυχι.η αντλια το ιδιο σχεδον το σηκωνει.εκει που εχει διαφορα ειναι στον χρονο που θελει για να φτασει μετα.εκει συμφωνω. ομως αν το ζεστανεις εσυ αρκετα με το 5-30 σε ενα ταξιδι ,εκει οταν το λαδι πιασει θερμοκρασια κινητηρα θελεις περισοτερη προστασια.και σιγουρα αυτα τα λαδια 0-16,0-20 εχουν καλα προσθετα αλλα αν χασουν την ιδιοτητα τους τοτε μονο το hths σε σωζει.εκει το 5-30 υπερτερει αυτο λεω.εκει δεν θα σε νοιαξουν ουτε τα techstream,ουτε τιποτα.τωρα θα μου πεις πως οδηγεις? ε για μια χαλαρη οδηγηση ενα ψιλο λαδι θα κανει την δουλεια σου.ομως εγω σου προτεινω να πας στο 0-20 τουλαχιστον να εχεις κατι και απο τους 2 κοσμους που λενε και οι φιλοι μας οι αμερικανοι και ψιλο λαδι και δυνατοτερο hths απο το 0-8 και εκει το μομπιλ ειναι πολυ καλο και σε καλη τιμη. το κλεινω εδω γιατι δεν θελω να σε πρηξω αλλο και εμενα δεν μαρεσει να γινομαι κουραστικο,να επαναλαμβανομαι.απλα να εχεις στον νου σου οτι πολλες φορες, καλα τα τεχνικα φυλλαδια κ.λ.π αλλα υπαρχουν και καποιοι ειιδκοι που θελουν περισοτερο καλο απο τις εταιρειες που θελουν και να πειραματιστουν πανω μας και να προοωθησουν νεες τεχνολγιες ετσι.κανεις απο αυτους δεν λεει οτι τα ψιλα λαδια δεν ειναι καλα,αλλα τα ψιλα με προστασια ,επειδη αυτοι γνωριζουν χρονια πως λειτουργει το λαδι και η αγορα.και η αγορα με τα ψιλα λαδια λειτουργει χρονια τωρα περιπου 20 και το 5-30 θεωρειται ξαναλεω ψιλο λαδι.μπορει να μην προλαβει να θεωρηθει καποτε χοντρο λογω ηλεκτροκινησης αλλα πλεον εχουμε φτασει στο 0-8 ποσο πιο κατω να παει? 0-2? ποτε θα θεωρηθει χοντρο λαδι αφου δεν θεωρειται τωρα?το νεο δεν ειναι παντα ωραιο και σωστο.οχι δεν ειναι το ιδιο οταν παρουσιαστηκε το 5-30 αντι των 10-40 ,15-50 κλ.π. γιατι τοτε δεν υπηρχαν υβριδικα,ηταν αλλη τεχνολογια ,οποτε τα λαδια μικρυναν λογω νεω κινητηρων και μεγαλων ανατροπων στην τεχνολογικη εξελιξη τους .ομως τα λαδια απο τοτε ,5-30,δεν αλλαξαν εκτος του εγιναν πιο ψιλα.σε συνθεση εννοω δεν αλλαξαν πολυ.οταν φυγαμε απο το 15-50 τα λαδια αλλαξαν εντελως σαυτο απο τοτε,ειναι ατυχης η συγκριση που κανουν καποιοι. γιαυτο σου παρουσιασα αποσμασματα απο το σχετικο φορουμ.θα μπορουσα να ποσταρω αλλα 100 ακομα αλλα ειδα οτι δεν προκειται να σε πεισω. each to his own οπως λενε και οι φιλοι μας. 2 ώρες πριν, Ribopaido είπε Οχι οχι δεν το λεω για αυτο . Το λεω γιατι οντως το σκεφτηκα και εχετε δικιο που το λετε. Ποια λαδια δλδ προτεινεις; τα μοτουλ τα βαζει και γνωστος και δουλεύουν πολυ καλα να τα συνεχισεις ειναι καλη εταιρεια και παρολο που θελουμε να υπαρχουν εγκρισεις ,εξαιρεσεις οπως ειπαμε σε πρωτης κλασης εταιρεις γινονται.εγω ομως σου προτεινω να πας σε 0-20. 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Μέχρι τότε ήταν το κύριο αυτοκίνητο και το συντηρουσα πολύ καλά, μετά αγόρασα καινούργιο το toyota chr και στο bmw έγινε επισκευή, με σκοπό όσο κρατήσει.ο μηχανικός πιστεύω δεν έκανε σωστή δουλειά.. ειδες? παντα ο ιαπωνας φταιει!!! 😂 5 ώρες πριν, andreas-d είπε Εναλλακτική να το φέρω Ελλάδα για επισκευή σε γνωστό μου αλλά φοβάμαι μην δε καταφέρω να φτάσω.. το θυμηθηκα τωρα που ειδα τις φωτο..απο το αλλο φορουμ..αποτι θυμαμαι τα εκανες ολα..φερτο στον μαστορα εδω μηπως το σωσεις.. Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από megapaixtaras 1 1 1
NT1G Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 που αναφέρεται ότι η αντλία λαδιού στα υβριδικά toyota είναι ηλεκτρική; 1
andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 11 λεπτά πριν, NT1G είπε που αναφέρεται ότι η αντλία λαδιού στα υβριδικά toyota είναι ηλεκτρική; Χαλασμένο τηλέφωνο μάλλον, η μπορεί να μπερδεύτηκε με την αντλία νερού.. Δεν φταίνε οι καταναλωτές, έχουν ευθύνη και οι αντιπροσωπείες για κάποιες μπαρούφες που ακούμε.. Εγώ φέτος επισκέφθηκα την αντιπροσωπεία της toyota στην Πάτρα για update το Navigation, και ο υπεύθυνος με ρώταγε αν το αγόρασα με Navigation η το έβαλα μόνος μου, δεν είχαν ιδέα.. 28 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε αυτο το μοτερ ετσι ειναι καιει λαδια αλλα οχι τοσα απο την αρχη. οχι βαλε το motul 8100 xcess 5-40 .φθηνο και καλο και ελαχιστα πιο παχυ.οταν εχουμε απωλεια λαδιου το πιο παχυ ειναι που βοηθαει,γιαυτο καποιοι προτεινουν προσθετα αλλα το λαδι απο μονο του αρκει.ειδες τι επαθες με τα προσθετα.αλλαζε πιο νωρις απλα,παρακολουθατο ,δεν ξερω αν εχεις βεργα η' ηλεκτρονικο οπως εγω.οταν φτασει 2-3000 αλλαξε το. και φερτο οπως μπορεις στον καζακο,ξερεις εσυ, να το δει.αμα δεν μπορει να το κανεις αυτος ,δεν μπορει κανεις. Μοτέρ διαμάντι αλλά το πρώτο με το ασημένιο καπάκι έχει θέματα, με το μαύρο καπάκι δεύτερη έκδοση σχεδόν εξαλείφθηκε το πρόβλημα, ηλεκτρονική ένδειξη έχει. θα δοκιμάσω τα 0w40 αν και πλέον είναι αργά, θέλει transportiert για Ελλάδα.. 1
megapaixtaras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, atheatos είπε . Το API το έχω σε μεγαλύτερη εκτίμηση από την ACEA που φτιάχτηκε να εξυπηρετεί συμφέροντα αυτοκινητοβιομηχανιών μόνο. λοιπον για ν αξεκαθαρισει αυτο το ανωτερη η api κ.λ.π. επειδη μας διαβαζουν και μελη που δνε εχουν ιδεα απο τους οργανισμους αυτους.γιατι λεω οτι η acea ειναι καλυτερη και αυστηροτερη επομενως ανωτερη? η acea ειναι συλλογος ευρωπαιων κατασκευαστων.για αυτον που δεν ξερει την ιστορια η' γιααυτον που για να ''νικησει''σαυτο το ντιμπειτ παραπλανωντας τα μελη οπως παντα,η acea φτιαχτηκε οχι για να εξυπηρετησει οπως λαναθσμενα,εσφαλμενα και ανηστορητα αναφερει των ευρωπαιων κατασκευαστων ΑΛΛΑ για να ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ τις ευρωπαικες εταιρειες και τους ευρωπαιους ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ και να τους ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ πλεον ωστε οταν θελουν να επιλεξουν ενα λαδι ,το σωστο για το αυτοκινητο τους να γνωριζουν ποιο ειναι και αν εχουν ενα μπουσουλα-οδηγο να τους κατευθυνει. η ACEA ας το γραψω και εγω με κεφαλαια μια φορα ,οπως κανει καποιος εδω,να αναδειξω την σημασια της, ειναι αυτες οι ιδιες οι εταιρειες που λενε στις πετρελαικες εταιρειες και μπλεντερς τι θελουν για τους κινητηρες τους. στην API ειναι οι πετρελαικες εταιρειες που λενε στις κατασκευαστριες αυτοκινητων τι θελουν.τους επιβαλει δλδ . και περναει οτι θελει. εσεις ποιον θα εμπιστευοσασταν για το αυτοκινητο σας? την εταιρεια σας η' την πετρελαικη εταιρεια οσον αφορα ατον κινητηρα σας? αποσπασμα απο το bitog Αναφορά σε κείμενο I don't know that ACEA means all that much for cars who don't spec ACEA oils since those auto manufacturers weren't involved in creating the spec. The only thing I would say is that if I had a car that spec'd an ACEA oil, I would feel very comfortbale with any oil that meets that ACEA spec regardless of oil manufacturer. With API oils, I'm much more concerned about manufacturer and quality of the oil even if it has the same API rating. αυτη ειναι η μεγαλη αληθεια που δεν σας λενε εδω μεσα οι υποστηρικτες της API ως ταχα ανωτερης. γιαυτο η ACEA ειναι καλυτερη και αυστηροτερη. ακομα ενα: και ενα τελευταιο ακομα σχετικα με την ανωτεροτητα των φιλων μας ιαπωνων: Αναφορά σε κείμενο Another example is the Japanese - for many years they specified the simplest of lubricants in both diesel and petrol engines. At a Meeting I had with some Kubota Engineers in Japan around 1983-4 I mentioned using synthetics in their small high speed diesel engines - they discussed the matter for some time (in Japanese) and said (in English) that they could not recommend their use - the engines were designed for the simplest of lubricants of the time. They indicated that there may be operational problems.I used synthetics anyways over thousands of hours with great results!!! ειναι καλοι στην λεπτομερεια και παντα αντογραφουν κατι αλλα καλα.και εχουν και επιμονη .αλλα παντα ακολουθουν.τωρα εχουν κανει προοδο και φτιχνουν αυτο που δεν συνιστουσαν ,καλα συνθετικα..αλλα ειναι παντα πιο πισω απο τους δυτικους. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις