DarthVader. Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 29 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε δεν λεω μια χαρα δουλευουν,αλλα με 5-30 θα προστατευονται και καλυτερα,. μιλησα για οικονομια και αξιοπιστια των ιαπωνικων ,οχι επιδοσεις.αυτο ξεκαθαρισα αλλα εσυ δεν θες να το χωνεψεις και προσπαθεις να το μεγαλοποιησεις εις βαρος μου. που το βρηκες αυτο το θηριο? ωραιος.λοιπον απο εμενα θα ακουσεις διαφορετικα πραγματα,εννοειται. εφοσον η χρηση σου ειναι απλη ,καθημερινη,δεν χρειαζεσαι το 10-60.αυτο ειναι μονο για πιστα και αναβασεις και γενικα ζοριλικια.ομως ακομα και εκει εχουν αλλαξει τα πραγματα για τα λαδια.ο φιλος σου ο μηχανικος, σου προτεινε αυτο που προτεινουν σχεδον ολοι.και σιγουρα το ξερει και απο τα bmw που βαρουσαν μεταλλα ,βλακεια σχεδιασης της εταιρειας βεβαια και ετσι απο το προτεινομενο 5-40 βγαλανε ενα custom made 10-60 που μαντεψε,,,,, ηταν αυτο το καστρολ που βαζουν πλεον ολα τα μπεμπε και αουντι τα τουμπανα.υπαρχει ομως μια ιστορια πισω απο αυτο..ειναι μεγαλη και δεν μας αφορα.το τελος ομως ηταν αυτο: οποιοιδήποτε πειραγμενοι αλλα και μαμα δυνατοι κινητήρες χρησιμοποίησαν ποτέ το 10w-60, οι θερμοκρασίες λαδιού είναι ίσως ο κύριος λόγος. Τα αυτοκίνητα αυτα είναι σχεδιασμένα να τρέχουν σε πίστες αγώνων όλη την ημέρα, ακόμη και στις πιο καυτές θερμοκρασίες. Σε αυτές τις συνθήκες, οι θερμοκρασίες λαδιού στους κινητήρες υψηλών στροφών μπορεί να υπερβούν τους 100C. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ένα λάδι που δεν αραιώνει πολύ σε αυτές τις θερμοκρασίες. Επίσης, το συγκεκριμένο 10w-60 που χρησιμοποιείται είναι ένα custom-made προϊόν, οπότε έχει (υποτίθεται) το τέλειο μείγμα βασικών αποθεμάτων και πρόσθετων για τα αυτοκίνητα που το προδιαγράφουν..αντιθετα ενα redline 10-60 ειναι πολυ βαρυ για αυτην την μηχανη. οποτε προσοχη δεν βαζεις αλλο 10-60 μονο αυτο της castrol Τα μοντερνα λαδια 0-40 , 5-40 ειναι καλυτερα απο τα 10-60.καταρχην ειναι ανωτερα σαν ποιοτητα ,εχουν καλυτερες συνθεσεις συστατικων ,χρησιμοποιουν εστερες,ΡΑΟ που δεν χρησιμοποιουν τα 10-60 που ειναι group 2 προελευσης. δεν ειναι παντα κακο αυτο,γιατι ειπαμε το τελικο προιον ειναι αυτο που μετραει, αλλα δεν υπαρχει λογος πλεον να τα χρησιμοποιεις οταν πλεον ολα τα μοντερνα λαδια και ιξωδη, χρησιμοποιουν group 3 βαση.. Στην περίπτωση σου, εάν δεν βλέπεις ποτέ θερμοκρασία λαδιού πάνω από 100C τότε ναι, ένα premium 0W/5W-40 θα πληρεί περισσότερο τις απαιτήσεις ιξώδους του κινητήρα. όταν η Porsche και η Ferrari με υψηλές στροφές χρησιμοποιουν 5-40 η΄0-40 εσυ δεν μπορεις να λες οτι θες 10-60 για την καθημερινοτητα σου.. εαν εχεις και ψυγειο λαδιου δεν πρεπει να ανυσηχεις καθολου.τωρα το 5-40 χρησιμοποιειται απο πολλα μοντελλα και για αγωνες. η γνωστη redline,ο ιδρυτης της,ελεγε σε βιντεο οτι πλεον αυτα τα λαδια ειναι τοσο εξελιγμενα που πλεον αυτα χρησιμοποιουν και για τα αγωνιστικα τους στο ιντιαναπολις. αν τωρα κανεις μια μικτη χρηση πιστας και καθημερινης οδηγησης,οσο και ζωηρη να ειναι τοτε ενα καλο 5-40 ειναι μια χαρα.γιατι? γιατι αν εκανες τον κοπο και πηγαινες πισω σενα μεγαλο αρχικο ποστ που εδωσα,αυτο που μετραει στα συγχρονα λαδια δεν ειναι το βαρος που ανησυχεις,το βαρος ειναι ασχετο πλεον,αυτο που μετραει ειναι το HTHS .υπαρχουν λαδια οπως αυτο 10-60 που ψαχνεις που συμπεριφερονται σαν 30αρια λογω οτι εχουν χαμηλοτερο HTHS απο το 40αρι. το HTHS( High Temperature High Shear) χρησιμοποιειται για να δωσει μια προδιαγραφη για την μηχανη σου ,οχι το βαρος. το μινιμουμ ειναι 3.5 αυτη ειναι η προδιαγραφη.και τοσο ειναι το 10-60 ,πανω κατω μια μοναδα (3.6). το 40αρι ομως που εσυ νομιζεις οτι ειναι κατωτερο εχει πανω απο 3.7 .τα λαδια που προτεινω φτανουν μεχρι και 3.9.αυτο ειναι που χρειαζεσαι οταν ανεβαινουν οι στροφες και οι θερμοκρασιες,ισχυροτερο ,δυνατο φιλμ που δεν σπαει ευκολα στην καταπονηση και αυτο το κανει ενα συγχρονο λαδι με ισχυρο HTHS οπως το 40ρι .και ας εχει μικροτερο βαρος απο το 10-60,ειναι πιο δυνατο. να δωσουμε σημασια σε μια ακομα παραμετρο για την επιλογη του καλου -σωστου λαδιου για την χρηση σου ,που ειναι η συνθεση του λαδιου. π.χ. M1 10W40. HTHS 3,9cp, αλλά έχει πολύ λίγο PAO μέσα. Είναι ως επί το πλείστον hydrocrack GrIII. Το M1 0W40 είναι 60% GTL, 30% PAO και 10% εστέρες. Αυτό σημαίνει καλύτερη αντίσταση στην οξείδωση και επίσης καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής θερμότητας. ενώ το HTHS είναι πολύ σημαντικό, η σύνθεση καθορίζει την αντίσταση στην οξείδωση. Εάν κάποιος τρέχει με ενα λάδι σε εύρος 130-140 C, εαν αυτο ειναι άθλιο λάδι θα αλλοιωθεί γρήγορα. τελος ενα ακομα που πρεπει να προσεξεις στο 5-40 που θα επιλεξεις ειναι να εχει 2 ακομα προδιαγραφες αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων. MB229.5 και Porsche A40.η πρωτη ειναι η πιο αυστηρη μαυτην θα εχεις noack μεχρι 10% ,απο εκει και κατω θες να εχεις.και η Porsche A40 βγαινει μετα απο δοκιμη σε γνωστη γερμανικη πιστα. δεν ειναι τιποτα τυχαια αυτα που διαβαζεις στο μπουκαλι ενος λαδιου .φυσικα ειναι πολυ σημαντικη και η bmw ll01 , είναι η πιο αυστηρη στις απαιτήσεις οξείδωσης. θα μπορουσε να βαλεις και ενα ενδιαμεσο 5-50 της μομπιλ αλλα ειναι ακριβοτερο και δεν κερδιζεις και πολλα. οποτε προτεινω Mobil1 fs 0W40 Motul X-Cess Gen2 5-40 https://laukkanenmotorsport.fi/en/p70618/hpl-motor-oil-5w40-1-qt-0-95l αλλα θα ξοδευτεις να το φερεις απο εξω redline 5-40 παλι ακριβοτερο των 2 πρωτων motul 300v 5-40 πλεον η φορμουλα ειναι και για καθημερινη χρηση.παλι ακριβο. αυτα τα λαδια κανουν και για πιστα.αν παλι θελεις για να νιωθεις ασφαλεια ,επειδη μετα αποτι διαβασες παλι θα εχεις κολλημα με το ιξωδες,ψιλο vs χοντρο κ.λ.π , οπως οι περισοτεροι που εχουν μεινει σε παλιες νοοτροπιες, το καλοκαιρι χτυπα ξανα το 10-60 καστρολακι να νιωσεις ασφαλεια. Σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή απάντηση σου , πια χρειαστεί κάποιο πρόσθετο; Αξίζουν καθόλου ;
atheatos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 58 λεπτά πριν, DarthVader. είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή απάντηση σου , πια χρειαστεί κάποιο πρόσθετο; Αξίζουν καθόλου ; Φίλε μου ο tuner σου είπε για μεγάλες ανοχές. Δεν σου είπε ότι ο κινητήρας αυτός θέλει κανονικά 10-60 και είναι προς τιμή του , που σου είπε την αλήθεια. Τώρα για τα πρόσθετα θα εξαρτηθεί η χρήση τους από την κατανάλωση λαδιου που έχεις . Ποσό λαδι καις περίπου τώρα ? 1 λίτρο στα 2000 χιλιόμετρα ή περισσότερο ?
Ribopaido Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Εγω δεν ειμαι μηχανολόγος να κρίνω φιλε mega...Κρίνω εκ του αποτελεσματος... Με τα 0w20 το αμάξι άλλαξε συμπεριφορα και ΟΧΙ δεν το θεωρω φυσιολογικό... Με 5w30 ο κινητήρας απο CC δουλευε εως 20% της κάθε διαδρομής και μονο οταν ο κινητήρας έφτανε σε optimum θερμοκρασία λαδιών.. Τα papers που διαβάζω τα λένε απλα : In combination with the 0W8 oil these hybrid show very low COF in combination at 23 ◦C over a wide speed range and as well as for long distances. Δείξε μου κατι που τα λεει διαφορετικό . O καθένας θα κάνει οτι θέλει , εγω προσωπικά θα επιλέγω τα motul 0w8 σαν λάδι για το αμαξι μου και θα τα αλλάζω κάθε 6 μήνες με γνησιο φίλτρο λαδιου και φίλτρα καμπίνας/ υβριδικής. Τα 160+ για λαδι τελος.. Το θέμα εχει ξεφύγει και ζητώ συγνώμη αν συμμετειχα και εγω σε αυτο.. Ευχομαι καλες γιορτές σε ολους παιδια. 1
atheatos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 10 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Εγω δεν ειμαι μηχανολόγος να κρίνω φιλε mega...Κρίνω εκ του αποτελεσματος... Με τα 0w20 το αμάξι άλλαξε συμπεριφορα και ΟΧΙ δεν το θεωρω φυσιολογικό... Με 5w30 ο κινητήρας απο CC δουλευε εως 20% της κάθε διαδρομής και μονο οταν ο κινητήρας έφτανε σε optimum θερμοκρασία λαδιών.. Τα papers που διαβάζω τα λένε απλα : In combination with the 0W8 oil these hybrid show very low COF in combination at 23 ◦C over a wide speed range and as well as for long distances. Δείξε μου κατι που τα λεει διαφορετικό . O καθένας θα κάνει οτι θέλει , εγω προσωπικά θα επιλέγω τα motul 0w8 σαν λάδι για το αμαξι μου και θα τα αλλάζω κάθε 6 μήνες με γνησιο φίλτρο λαδιου και φίλτρα καμπίνας/ υβριδικής. Τα 160+ για λαδι τελος.. Το θέμα εχει ξεφύγει και ζητώ συγνώμη αν συμμετειχα και εγω σε αυτο.. Ευχομαι καλες γιορτές σε ολους παιδια. Δεν φταις εσυ αν έχει ξεφύγει το θέμα και δεν χρειάζεται να ζητας συγνώμη. Με τα 5-30 όταν πρώτοβγηκανε πριν 20+ χρόνια τα ίδια έλεγαν πανικοβάλλοντας τον κόσμο . Τώρα φτάσανε σε θεωριες συνομωσίας ότι σώνει και καλά οι εταιρείες θέλουν να πετάξεις το αμαξι στα 150.000 χιλιόμετρα. Ούτε τότε πετάξαμε τα αμάξια μας στα 150.000 χιλιόμετρα και φυσικά ούτε τώρα θα γίνει . Αν απότυχαν τα ACEA λάδια να πετύχουν λόγω έλλειψη προδιαγραφών ειδικά για λεπτά λάδια δεν φταίνε τα λεπτά λάδια γενικότερα. Τώρα όμως έχουμε προδιαγραφες και τα λεπτά λαδια είναι πολύ καλύτερα. 1
INFLUENCER Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ribopaido είπε Εγω δεν ειμαι μηχανολόγος να κρίνω φιλε mega...Κρίνω εκ του αποτελεσματος... Με τα 0w20 το αμάξι άλλαξε συμπεριφορα και ΟΧΙ δεν το θεωρω φυσιολογικό... Με 5w30 ο κινητήρας απο CC δουλευε εως 20% της κάθε διαδρομής και μονο οταν ο κινητήρας έφτανε σε optimum θερμοκρασία λαδιών.. Τα papers που διαβάζω τα λένε απλα : In combination with the 0W8 oil these hybrid show very low COF in combination at 23 ◦C over a wide speed range and as well as for long distances. Δείξε μου κατι που τα λεει διαφορετικό . O καθένας θα κάνει οτι θέλει , εγω προσωπικά θα επιλέγω τα motul 0w8 σαν λάδι για το αμαξι μου και θα τα αλλάζω κάθε 6 μήνες με γνησιο φίλτρο λαδιου και φίλτρα καμπίνας/ υβριδικής. Τα 160+ για λαδι τελος.. Το θέμα εχει ξεφύγει και ζητώ συγνώμη αν συμμετειχα και εγω σε αυτο.. Ευχομαι καλες γιορτές σε ολους παιδια. Αυτός ο παράξισμος με τις αλλαγές λαδιών ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι εκτός προδιαγραφών. 245.000 χλμ με 9 αλλαγές λαδιών και το μοτέρ κελαηδεί! Και δεν καεί σταγόνα λάδι. Το μοτέρ και γενικά το αμάξι είναι εργοστασιο. Ούτε φλάντζες έχω αλλάξει. Μόνο τακάκια και μια φορά δίσκοπλακες. Ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Αυτά σε 10,5 χρόνια.... Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από INFLUENCER
atheatos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, INFLUENCER είπε Αυτός ο παράξισμος με τις αλλαγές λαδιών ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι εκτός προδιαγραφών. 245.000 χλμ με 9 αλλαγές λαδιών και το μοτέρ κελαηδεί! Και δεν καεί σταγόνα λάδι. Το μοτέρ και γενικά το αμάξι είναι εργοστασιο. Ούτε φλάντζες έχω αλλάξει. Μόνο τακάκια και μια φορά δίσκοπλακες. Ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Αυτά σε 10,5 χρόνια.... Θέλεις να πεις ότι καταστρέφουν τον κινητήρα οι συχνές αλλαγές λαδιών? Εχεις σκεφτεί ότι μπορεί τα λεφτά που χανει από τα λάδια , να τα κερδίζει σε βενζίνες ? Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos
Ribopaido Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Σιγουρα τα λαδια ειναι απειρως βελτιωμενα 60 € τα 4 l λάδι κάθε έξι μήνες δε νομίζω ότι ειναι άξιο αναφοράς για 10-12k / ετος, . Όπως είπα πάω σύμφωνα με 2 ορους ( δικια μου αποψη παντα) : 1. Βιβλιογραφία και το γεγονος οτι μετα τα 7k μίλια εμφανίζονται αυξημενα καταλοιπα στο λαδι… 2. Το γεγονος οτι το λαδι κανει 4 εργασιες: λιπανση, ψυξη (εμμεση) , προστασια και κυριως καθαρισμο της μηχανης. Έχοντας δει κινητηρα να ειναι σαν καινουργιος μετα απο συχνες αλλαγες λαδιου και με σκοπο να μεινει το hybrid στα χερια μου 10-15 ετη , θα το συνεχισω. Τα λεφτα που ζηταει η τογιοτα ομως δεν μου το επιτρέπουν οποτε θα παω στη λαδαρα που λεγεται μοτουλ. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από Ribopaido
andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Σε N52B25 μοτέρ που καίει λάδια ποιο λάδι θα ήταν το βέλτιστο ώστε να την βγάλει κάνα χρόνο μέχρι να το πετάξω και τα ησυχάσω.. τώρα του συμπληρώνω ένα λίτρο 5w30 κάθε 500κλμ..
megapaixtaras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, atheatos είπε Τι πρέπει να χωνέψω ? ότι το 5w 30 προσφέρει περισσότερη προστασία από 0- 20 επειδή είναι πιο παχύ ? Για εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί να το ΧΩΝΕΨΩ αυτό το πραγμα ? Δεν υπάρχει περίπτωση τα 0-20 να έχουν καλυτερες προδιαγραφες από τα 5-30 ? Δεν θα μιλήσω για τις σύγχρονες προδιαγραφες που έχουν από εδώ και πέρα τα 0-16 και κάτω , γιατι προφανώς θα πρέπει να ξεπεράσεις τον σκόπελο του 0-20 πρώτα. Σοβαροι κινητήρες με μηδενικές ανοχές στην κατεργασία των μετάλλων τους όπως είναι οι περισσότεροι γιαπωνέζικοι , δουλευουν πιο στρωτα με τα λεπτά λάδια και άρα με μεγαλύτερη ασφαλεια από τα χοντρυτερα λάδια. Τέλος . Σταματάει κάθε συζήτηση μαζί σου από εδώ και πέρα για το .συγκεκριμένο θέμα. Δεν θα ξανά πάρεις απάντηση ότι έκφραση και να χρησιμοποιήσεις, όσα λινκ και να βάλεις και όσα σεντόνια να γράψεις. Η προστασία του κινητήρα δεν ειναι μόνο θεμα των λαδιών με μεγάλο ιξώδες , αλλά των λαδιών με το σωστό ιξώδες. εσυ,θα πεις στο δικο μου τοπικ αν θα ξαναδωσω απαντησ? μαλλον γελιεσαι.το γεγονος οτι και μονο το ζητας δειχνει αδυναμια επιχειρηματων και δημιουργια εντυπωσεων,συνεχεια αυτο κανεις..αν δεν αντεχεις τον διαλογο και την κουβεντα μπορεις να μην γραφεις εσυ εδω.η' να πας να ανοιξεις ενα αλλο τοπικ σαν τον αλλο.εδω ομως οταν γραφεις θα παιρνεις και απαντηση.οι εκφρασεις ειναι κοσμιες και μεσα στους κανονες.μην απειλεις γιατι ο δικος σου λογος ειναι παντα προκλητικος με υφος απο την αρχη. ποιος λεει οτι εχει καλυτερες προδιαγραφες? η ιδια η εταιρεια συμφωνα με το φυλλαδιο που παρατεθηκε εχει μεσα στην γκαμα το 5-30.αρα εμενα η εταιρεια μου λεει οτι εχει τις ιδιες προδιαγραφες και επειδη ειναι πιο ''παχυ'' εχει καλυτερη προστασια.αυτο δεν μπορεις να το χωνεψεις γιατι εισαι ιαπωνακιας και τα βλεπεις ολα αναχρονιστικα.αλλα ακομα αναρωτιεσαι τι λαδι να βαλεις..και μετα μοιραζεις γνωση. το 5-30 ειναι ψιλο λαδι.στον κοσμο των ειδικων ειναι ψιλο λαδι.και ειναι ακομα εδω.το πιο χρησιμοποιημενο λαδι αυτην την στιγμη στον κοσμο.αυτο τα λεει ολα.ειναι το πιο παχυ ομως στο φυλλαδιο γιατι βρισκεται σε μια γκαμα μηδενικων με χαμηλο ιξωδες. το σωστο ιξωδες ? ολα τα 0-20 δεν ειναι τα ιδια.. ολα τα 5-30 δεν ειναι τα ιδια .απο την αρχη αναφερουμε οτι ακομα και σε ιδια ιξωδη δεν ειναι ολα τα λαδια ιδια. εγω οταν προτεινα ενα 0-20 εδωσα το εξαιρετικο μομπιλ.αυτο δεν σημαινει οτι ολα τα λαδια 0-20 ειναι το ιδιο καλα.ουτε το καστρολ 5-30 ειναι το ιδιο καλο με το μομπιλ η' το μοτουλ.. στον συνωστισμο των σκεψεων σου και να επιβαλεις σαν σωστη την αποψη σου ,μπερδευεις τα παντα και ταυτοχρονα τα απλουστευεις ετσι οπως σε συμφερει ,οχι οπως ειναι. 7 ώρες πριν, DarthVader. είπε Σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή απάντηση σου , πια χρειαστεί κάποιο πρόσθετο; Αξίζουν καθόλου ; οχι μακρια απο προσθετα που δεν χρειαζεσαι.τα προσθετα αλλοιωνουν τα χαρακτηριστικα του λαδιου.επιπλεον δνε θα μπορεις να βγαλεις συμπερασμα για το λαδι που χρησιμοποιεις. 3 ώρες πριν, Ribopaido είπε Εγω δεν ειμαι μηχανολόγος να κρίνω φιλε mega...Κρίνω εκ του αποτελεσματος... Με τα 0w20 το αμάξι άλλαξε συμπεριφορα και ΟΧΙ δεν το θεωρω φυσιολογικό... Με 5w30 ο κινητήρας απο CC δουλευε εως 20% της κάθε διαδρομής και μονο οταν ο κινητήρας έφτανε σε optimum θερμοκρασία λαδιών.. Τα papers που διαβάζω τα λένε απλα : In combination with the 0W8 oil these hybrid show very low COF in combination at 23 ◦C over a wide speed range and as well as for long distances. Δείξε μου κατι που τα λεει διαφορετικό . O καθένας θα κάνει οτι θέλει , εγω προσωπικά θα επιλέγω τα motul 0w8 σαν λάδι για το αμαξι μου και θα τα αλλάζω κάθε 6 μήνες με γνησιο φίλτρο λαδιου και φίλτρα καμπίνας/ υβριδικής. Τα 160+ για λαδι τελος.. Το θέμα εχει ξεφύγει και ζητώ συγνώμη αν συμμετειχα και εγω σε αυτο.. Ευχομαι καλες γιορτές σε ολους παιδια. δεν συμβαινει κατι το τρομερο ,δεν ξεφυγε κατι.ετσι ειμαστε με τον αθεατο απο την αρχη,ειναι επιμονος και δογματικος σε οτι λεω.εχει αλλες αποψεις.μην φευγεις,εμενα μαρεσει ο διαλογος σε καλο υφος. αν δεν σου καθησε καλα αυτο το λαδι μπορει καποιο αλλο να καθοταν.αυτο δεν σημαινει οτι φταιει το ιξωδες. και σε εμενα συμβαινει αυτο με το παχυτερο λαδι οταν βαζω.ειναι γιατι εχει πιο υψηλο hths και το αυτοκινητο ζοριζεται περισοτερο να πιασει την θερμοκρασια.αλλα ο καθενας οπως νιωθει το αυτοκινητο του.σεβαστο.οι περισοτεροι εχουν τετοιες αποψεις ,που δεν μπορουν να αφησουν πισω.και εμενα ετσι δουλευει ο κινητηρας αν παω σε 5-40.παντα το ψιλοτερο λαδι εχει καλυτερη αισθηση.ειναι γνωστα αυτα..μπες εκει στο φορουμ αν εχεις ορεξη και θα καταλαβεις,ολοι σοκαρονται μαυτα που ακουν στην αρχη.επειδη την ψαχνεις γιαυτο. παντως το μοτουλ και απο εκει βαζω λαδια και ξερω ειναι ακριβα λαδια στην ελλαδα.και αν αλλαζεις 2 φορες τον χρονο,τοτε σου βγαινει πιο ακριβο απο ενα 5-30.τα εταιρικα ειναι παντα πιο ακριβα. ομως σεβομαι το προτιμω..αλλο ομως τι προτιμας και αλλο τι ειναι καλυτερο για την προστασια. 3 ώρες πριν, atheatos είπε Δεν φταις εσυ αν έχει ξεφύγει το θέμα και δεν χρειάζεται να ζητας συγνώμη. Με τα 5-30 όταν πρώτοβγηκανε πριν 20+ χρόνια τα ίδια έλεγαν πανικοβάλλοντας τον κόσμο . Τώρα φτάσανε σε θεωριες συνομωσίας ότι σώνει και καλά οι εταιρείες θέλουν να πετάξεις το αμαξι στα 150.000 χιλιόμετρα. Ούτε τότε πετάξαμε τα αμάξια μας στα 150.000 χιλιόμετρα και φυσικά ούτε τώρα θα γίνει . Αν απότυχαν τα ACEA λάδια να πετύχουν λόγω έλλειψη προδιαγραφών ειδικά για λεπτά λάδια δεν φταίνε τα λεπτά λάδια γενικότερα. Τώρα όμως έχουμε προδιαγραφες και τα λεπτά λαδια είναι πολύ καλύτερα. γιατι δημιουργεις πανικο? ποιο θεμα ξεφυγε? ειδες κατι να ξεφευγει?οποιος ξεφευγει παει εκει που πηγαν καποιοι. μια χαρα διαλογο εχουμε αν μεινει σαυτα τα επιπεδα και στην συνεχεια.εντονος μεν αλλα μεσα στα ορια.υπαρχουν χειροτεροι σε αλλα τοπικ ,εσυ ξερεις, μπαινεις.μηπως δημιουργεις παλι εντυπωσεις γιατι θες να κλεισει επειδη δεν σου αρεσει που διαφωνουμε? καθε φορα που δνε εχεις επιχειρηματα η' θα κανεις κυκλους τις ιδιες αποψεις με αλλα λογια η' θα σπερνεις τον πανικο οτι δεχεσαι επιθεση για να κλεισει το τοπικ . ξαναλεω ,σημασια δεν εχει τι λεμε εμεις.η ιδια η εταιρεια δινει το 5-30 μαζι με τα 0-8.οποιος θελει βαζει οτι θελει απο τα 2.δεν υπαρχει καμμια συνομωσια οταν η εταιρεια το επιτρεπει.εκτος αν η εταιρεια ειναι και αυτη μεσα στην λιστα με τους συνομωτες σου. μπορει να μην τα πεταξουν.δεν σου δινει και εγγυηση ομως οτι μπορει και να μην γινει αυτο.και ο παραγοντας λαδι δεν ειναι ο μονος για να πεταξεις ενα αυτοκινητο.και με 0-8 αν το πας χαλια,αν το συντηρεις χαλια μια χαρα το πετας.οποτε το θεμα ποτε το πεταμε δεν ειναι μονο θεμα λαδιου,μην το τσουβαλιαζουμε παλι. τι εκαναν τα ACEA λαδια? αυτην την στιγμη που μιλαμε πουλανε σαν τρελλα.σε αμερικη και ευρωπη και αυστραλια.δεν ξερω που τα βρισκεις αυτα αφελη επιχειρηματα παντα.το 5-30 που εχει μπει σε ολες τις μαρκες σαν ΟΕΜ λαδι ειναι αποτυχια? πως τα λες αυτα τα ψεμματα? οπου και αν κοιταξεις σε ολες τις αντιπροσωπειες ,εκτος ιαπωνικων,5-30 βαζουν.ειναι το νουμερο 1 ιξωδες σε ολο τον κοσμο. λοιπον επειδη και δεν ξερεις και εισαι φανατικος, τα 5-30 αυτην την στιγμη που μιλαμε ειναι το ιξωδες που μπαινει απο την αλασκα μεχρι την αυστραλια.ειναι το πιο εξυπνο και σταθερο ιξωδες,ενα πασπαρτου λαδι για τα παντα.δεν ειναι τυχαιο που το εμπιστευονται και οι ιαπωνες και ειναι και ACEA. 2 ώρες πριν, Ribopaido είπε Σιγουρα τα λαδια ειναι απειρως βελτιωμενα 60 € τα 4 l λάδι κάθε έξι μήνες δε νομίζω ότι ειναι άξιο αναφοράς για 10-12k / ετος, . Όπως είπα πάω σύμφωνα με 2 ορους ( δικια μου αποψη παντα) : 1. Βιβλιογραφία και το γεγονος οτι μετα τα 7k μίλια εμφανίζονται αυξημενα καταλοιπα στο λαδι… 2. Το γεγονος οτι το λαδι κανει 4 εργασιες: λιπανση, ψυξη (εμμεση) , προστασια και κυριως καθαρισμο της μηχανης. Έχοντας δει κινητηρα να ειναι σαν καινουργιος μετα απο συχνες αλλαγες λαδιου και με σκοπο να μεινει το hybrid στα χερια μου 10-15 ετη , θα το συνεχισω. Τα λεφτα που ζηταει η τογιοτα ομως δεν μου το επιτρέπουν οποτε θα παω στη λαδαρα που λεγεται μοτουλ. σε αυτο αναφερομαι συνεχεια.γιαυτο σου μιλαω και παρεξηγησες.γιαυτο σου μιλανε και οι ειιδκοι.αλλα ειναι θεμα προτιμησης.και εκει υπαρχει μια μειοψηφια που δεν προτιμα την σιγουρη προστασια. 3 ώρες πριν, INFLUENCER είπε Αυτός ο παράξισμος με τις αλλαγές λαδιών ανά τακτά χρονικά διαστήματα είναι εκτός προδιαγραφών. 245.000 χλμ με 9 αλλαγές λαδιών και το μοτέρ κελαηδεί! Και δεν καεί σταγόνα λάδι. Το μοτέρ και γενικά το αμάξι είναι εργοστασιο. Ούτε φλάντζες έχω αλλάξει. Μόνο τακάκια και μια φορά δίσκοπλακες. Ότι ορίζει ο κατασκευαστής. Αυτά σε 10,5 χρόνια.... τι λαδι βαζεις?ειναι το ιδιο και τα 10 χρονια?ιξωδες και μαρκα? 54 λεπτά πριν, andreas-d είπε Σε N52B25 μοτέρ που καίει λάδια ποιο λάδι θα ήταν το βέλτιστο ώστε να την βγάλει κάνα χρόνο μέχρι να το πετάξω και τα ησυχάσω.. τώρα του συμπληρώνω ένα λίτρο 5w30 κάθε 500κλμ.. ποσα χιλιομετρα το εχεις? εχεις το θεμα με τα δαχτυλιδια ? και τσιμουχακια? mobil 0-40 motul 8100 xcess gen 2 5-40 1
SinAkuma Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Στις 6/8/2024 στις 1:07 ΠΜ, geopro είπε Όσοι θέλουν να πάνε by the book να πάνε σε όλα by the book . Ας το βάλουν το 0W-16 στην συνεχή ανηφόρα των 25 km από Άρτα προς Ιωάννινα και να το αλλάζουν κάθε 20.000 - 30.000 . Όλα by the book Μόνο να μας το πουν όταν το πουλήσουν στα 120.000 Km για να τους προτιμήσουμε. Ότι τι; Θα τα κλάσει το αμάξι επειδή φοράει 0W-16 σε 25 χλμ ανηφόρα; Αλήθεια τώρα; 1
atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, andreas-d είπε Σε N52B25 μοτέρ που καίει λάδια ποιο λάδι θα ήταν το βέλτιστο ώστε να την βγάλει κάνα χρόνο μέχρι να το πετάξω και τα ησυχάσω.. τώρα του συμπληρώνω ένα λίτρο 5w30 κάθε 500κλμ.. Με τέτοια κατανάλωση λαδιου , μικρή σημασία παίζει τι λαδι θα βάλεις. Δοκίμασε το παρακάτω με την επόμενη αλλαγή λαδιου που θα κανείς : https://www.autodoc.gr/kroon-oil/13739144#prostheto-ladiou-kinitira ΥΓ. Για λαδι βάλε το φθηνότερο, που είναι περισσότερο συμβατό με το παραπάνω πρόσθετο: https://www.autodoc.gr/kroon-oil/13738893#ladi-kinitira Επεξ/σία 8 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos 1
INFLUENCER Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 8 ώρες πριν, atheatos είπε Θέλεις να πεις ότι καταστρέφουν τον κινητήρα οι συχνές αλλαγές λαδιών? Εχεις σκεφτεί ότι μπορεί τα λεφτά που χανει από τα λάδια , να τα κερδίζει σε βενζίνες ? Οχι δεν καταστρεφουν τον κινητηρα απλα πετατε τα χρηματα σας. Εαν το μοτερ ειναι παπατζα θα βγαλει προβλημα, δεν το σωνεις. Με το να πληρωνεις λαδια και ειδικα τα imitation τηγανελαια απο τον Ασπροπυργο καταστρεφεις δεν κανεις κατι καλο. Μετα απο 245.000 χλμ στο δρομο και 10,5 χρονια χρησης ειμαι με καταναλωση στα 4,8 λιτρα ανα 100 χλμ! (Πετρελαιο) Ουτε λαδια στο κιβωτιο εχω αλλαξει ακομα, οτι οριζει ο κατασκευαστης και η αντιπροσωπια. 1
atheatos Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Τα diesel αυτό το καλό έχουν 32 λεπτά πριν, INFLUENCER είπε Οχι δεν καταστρεφουν τον κινητηρα απλα πετατε τα χρηματα σας. Εαν το μοτερ ειναι παπατζα θα βγαλει προβλημα, δεν το σωνεις. Με το να πληρωνεις λαδια και ειδικα τα imitation τηγανελαια απο τον Ασπροπυργο καταστρεφεις δεν κανεις κατι καλο. Μετα απο 245.000 χλμ στο δρομο και 10,5 χρονια χρησης ειμαι με καταναλωση στα 4,8 λιτρα ανα 100 χλμ! (Πετρελαιο) Ουτε λαδια στο κιβωτιο εχω αλλαξει ακομα, οτι οριζει ο κατασκευαστης και η αντιπροσωπια. Είναι εκ κατασκευής σχεδιασμένα να αντέχουν. Συμφωνώ ότι αν βάζεις τηγανολαδα απο τον Ασπρόπυργο θα πάρεις στα χέρια οποιαδήποτε κινητηρα. Αλλά εδώ δεν συζητάμε για αυτά ή τουλάχιστον προσπαθούμε να αποφύγουμε τα τηγανολαδα του Ασπροπύργου. Υπάρχει η υποψία για τα Motul αλλα δεν μπορούμε να τσουβάλιασουμε ολα τα λάδια που είναι 0-8 ως τηγανολαδα. @Ribopaido Τώρα που το ξανακοιταξα μάλλον ο INFLUENCER έχει δίκιο. Η motul δεν έχει πάρει έγκριση από το API για κανένα 0w-8 λαδι. Μόνο για 0-16. Ίσως θα ήταν καλύτερα να το ξανασκεφτείς για το συγκεκριμένο . Αν σώνει και καλά θες motul τοτε καλύτερα να πας στο 0w-16 MOTUL J-01 HYBRID 0W-16. Εδώ που τα λέμε το μόνο λαδι 0w-8 που έχει πάρει έγκριση από το API είναι το Mobil 1. Όλα τα αλλα μόνο 0w-16 και πάνω. Αυτό δείχνει ποσό αυστηρο είναι με τα λεπτά λάδια το API σε σχέση με τους υπόλοιπους.
andreas-d Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 8 ώρες πριν, megapaixtaras είπε ποσα χιλιομετρα το εχεις? εχεις το θεμα με τα δαχτυλιδια ? και τσιμουχακια? mobil 0-40 motul 8100 xcess gen 2 5-40 Τώρα έχει 130.000χλμ, όμως κατανάλωση υπήρχε από την αρχή μικρότερη μεν, μετά τα 80.000χλμ ήθελε ένα λίτρο κάθε 1000χλμ. και στην αντιπροσωπεία μου έλεγαν ότι είναι σχεδόν νορμάλ, τελικά πριν δύο χρόνια έκαψε 6 βαλβίδες, του έκανα επισκευή αλλά δεν, τζάμπα λεφτά πέταξα 2.300€ Τώρα το έχω αφήσει στο σίδεροφάγο την γυναικα μου μέχρι να το πετάξω. Τα motul μου τα έπινε πολύ γρήγορα και τα σταμάτησα κοντά 46€ τα πλήρωνα όμως τα 5w30. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 9 ώρες πριν, andreas-d είπε Σε N52B25 μοτέρ που καίει λάδια ποιο λάδι θα ήταν το βέλτιστο ώστε να την βγάλει κάνα χρόνο μέχρι να το πετάξω και τα ησυχάσω.. τώρα του συμπληρώνω ένα λίτρο 5w30 κάθε 500κλμ.. Εχει πεθάνει αυτος ο κινητήρας αν καίει τόσα λάδια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις