geopro Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 35 λεπτά πριν, atheatos είπε Όπως έγραψα προηγουμένως οι προδιαγραφες που πρέπει να πληρούν τα λεπτά λάδια έχουν οριστικοποιηθεί τα τελευταία 4 χρόνια. Είναι θέμα χρόνου οι αντιπροσωπειες να ακολουθήσουν. Βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο . Το API πάει δυνατά να κάνει το 0-16 ,το νέο 5-30 , με αυστηρότερα τεστ και με πιο συνθέτη μεθολογία χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους βενζίνης. Δεν μπορεί να είμαστε υπέρ των συνθετικών λαδιών και να είμαστε κατά της εξέλιξης τους όταν αυτά έχουν φτάσει σε μοριακό επίπεδο. Επίσης στην κατεργασία μετάλλων έχουμε φτάσει με την τεχνολογια λέιζερ να έχουμε ανοχές μικρότερες του ενός micro, με αντίτριβικα κράματα και επιστρώσεις που δεν υπήρχαν παλαιότερα. Ήδη οι Ιάπωνες πειραματίζονται με κεραμικό κινητήρα που δεν θα χρειάζεται ψύξη και θα αντέχει σε απίστευτες θερμοκρασίες. Το μέλλον θα δείξει, με μια φράση. Επί του παρόντος όμως διαπιστώνουμε μεγάλους δισταγμούς στην υιοθέτηση των υπερλεπτων τόσο από τους κατόχους όσο και από τις αντιπροσωπείες οι οποίες υποτίθεται ότι είναι οι θεματοφύλακες τήρησης των προδιαγραφών. Ειδικά για τις αντιπροσωπείες το να μην συναινούν στην χρήση υπερλεπτων έχει μια βαρύτητα, όπως και να το δει κανείς. Άλλωστε θα ήταν και νομικά εκτεθειμένοι όταν άλλα λέει το μάνιουαλ και άλλα κάνουν. Έλα μου όμως που τα μάνιουαλς επιτρέπουν με επιτηδευμένο τρόπο πολλές επιλογές. Όλοι μα όλοι,και οι εταιρείες αυτοκινήτων και οι αντιπροσωπείες και οι παραγωγοί λιπαντικών κρατάνε "πισινή". Να είναι το μέλλον μας ένα universal 0W-8 για όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης ; Έχω τις επιφυλάξεις μου. Οι εταιρείες λιπαντικών βέβαια θα το ήθελαν διακαώς λόγω ότι θα ήταν ο παράδεισος του logistics. Το μέλλον θα δείξει αν και συχνά καθυστερεί να δείξει όπως στην περίπτωση χρήσης κεραμικών υλικών. Από την δεκαετία του 80' θυμάμαι τα δημοσιεύματα περί κεραμικών υλικών στους κινητήρες. Θολό το τοπίο. Τα "θέλω και συμφέροντα" των καταναλωτών δεν συμπίπτουν πάντα με τα "θέλω και συμφέροντα" των εταιρειών. 2
atheatos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, geopro είπε Το μέλλον θα δείξει, με μια φράση. Επί του παρόντος όμως διαπιστώνουμε μεγάλους δισταγμούς στην υιοθέτηση των υπερλεπτων τόσο από τους κατόχους όσο και από τις αντιπροσωπείες οι οποίες υποτίθεται ότι είναι οι θεματοφύλακες τήρησης των προδιαγραφών. Ειδικά για τις αντιπροσωπείες το να μην συναινούν στην χρήση υπερλεπτων έχει μια βαρύτητα, όπως και να το δει κανείς. Άλλωστε θα ήταν και νομικά εκτεθειμένοι όταν άλλα λέει το μάνιουαλ και άλλα κάνουν. Έλα μου όμως που τα μάνιουαλς επιτρέπουν με επιτηδευμένο τρόπο πολλές επιλογές. Όλοι μα όλοι,και οι εταιρείες αυτοκινήτων και οι αντιπροσωπείες και οι παραγωγοί λιπαντικών κρατάνε "πισινή". Να είναι το μέλλον μας ένα universal 0W-8 για όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης ; Έχω τις επιφυλάξεις μου. Οι εταιρείες λιπαντικών βέβαια θα το ήθελαν διακαώς λόγω ότι θα ήταν ο παράδεισος του logistics. Το μέλλον θα δείξει αν και συχνά καθυστερεί να δείξει όπως στην περίπτωση χρήσης κεραμικών υλικών. Από την δεκαετία του 80' θυμάμαι τα δημοσιεύματα περί κεραμικών υλικών στους κινητήρες. Θολό το τοπίο. Τα "θέλω και συμφέροντα" των καταναλωτών δεν συμπίπτουν πάντα με τα "θέλω και συμφέροντα" των εταιρειών. Εγώ πάντως θέλω ένα λαδι που να κάνει οικονομία και να προστατεύει τον κινητήρα σαν αυτό των αέριο στροβίλων . Τα συμφέροντα των εταιρειών δεν ειναι να κάνουν οικονομία και μερικές δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις σύγχρονες προδιαγραφες και τα θέλω των πολιτών, που φυσικά ειναι οικονομικότεροι κινητήρες. Στον κανόνα με τα θέλω των καταναλωτών υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Αν εσυ δεν θέλεις οικονομία δεν αντιπροσωπεύεις τους καταναλωτές αλλά τις εταιρείες. Που ειναι ανίκανες λόγω έλλειψης δυνατοτήτων να σου παρέχουν το κατάλληλο λαδι και τα κατάλληλα μέταλλα.
megapaixtaras Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, atheatos είπε Όπως έγραψα προηγουμένως οι προδιαγραφες που πρέπει να πληρούν τα λεπτά λάδια έχουν οριστικοποιηθεί τα τελευταία 4 χρόνια. Είναι θέμα χρόνου οι αντιπροσωπειες να ακολουθήσουν. Βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο . Το API πάει δυνατά να κάνει το 0-16 ,το νέο 5-30 , με αυστηρότερα τεστ και με πιο συνθέτη μεθολογία χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους βενζίνης. το 0-16 τπαρχει εδω και 11 χρονια,ειδες να γινεται το νεο 5-30? και αυτο γιατι πρωτον, δεν προσφερουν επαρκη προστασια οπως το 5-30,μπορει καποτε να το κανουν,αποδειξη γιαυτο ειναι οτι ακομα το βαζουν μεσα στην προτεινομενη γκαμα και γιατι ολοι περιμενουν να δουν τι θα γινει με τα ηλεκτρικα..μην τυχον και παμε σε μηδενικα λαδια . 2 ώρες πριν, geopro είπε Το μέλλον θα δείξει, με μια φράση. Επί του παρόντος όμως διαπιστώνουμε μεγάλους δισταγμούς στην υιοθέτηση των υπερλεπτων τόσο από τους κατόχους όσο και από τις αντιπροσωπείες οι οποίες υποτίθεται ότι είναι οι θεματοφύλακες τήρησης των προδιαγραφών. Ειδικά για τις αντιπροσωπείες το να μην συναινούν στην χρήση υπερλεπτων έχει μια βαρύτητα, όπως και να το δει κανείς. Άλλωστε θα ήταν και νομικά εκτεθειμένοι όταν άλλα λέει το μάνιουαλ και άλλα κάνουν. Έλα μου όμως που τα μάνιουαλς επιτρέπουν με επιτηδευμένο τρόπο πολλές επιλογές. Όλοι μα όλοι,και οι εταιρείες αυτοκινήτων και οι αντιπροσωπείες και οι παραγωγοί λιπαντικών κρατάνε "πισινή". Να είναι το μέλλον μας ένα universal 0W-8 για όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης ; Έχω τις επιφυλάξεις μου. Οι εταιρείες λιπαντικών βέβαια θα το ήθελαν διακαώς λόγω ότι θα ήταν ο παράδεισος του logistics. Το μέλλον θα δείξει αν και συχνά καθυστερεί να δείξει όπως στην περίπτωση χρήσης κεραμικών υλικών. Από την δεκαετία του 80' θυμάμαι τα δημοσιεύματα περί κεραμικών υλικών στους κινητήρες. Θολό το τοπίο. Τα "θέλω και συμφέροντα" των καταναλωτών δεν συμπίπτουν πάντα με τα "θέλω και συμφέροντα" των εταιρειών. κεραμικο,τι αστειο και αυτο,οπως το λες νεος ημουν και γερασα..πιο κοντα ειναι το υδρογονο παρα αυτο,. 2 ώρες πριν, atheatos είπε Εγώ πάντως θέλω ένα λαδι που να κάνει οικονομία και να προστατεύει τον κινητήρα σαν αυτό των αέριο στροβίλων . Τα συμφέροντα των εταιρειών δεν ειναι να κάνουν οικονομία και μερικές δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις σύγχρονες προδιαγραφες και τα θέλω των πολιτών, που φυσικά ειναι οικονομικότεροι κινητήρες. Στον κανόνα με τα θέλω των καταναλωτών υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Αν εσυ δεν θέλεις οικονομία δεν αντιπροσωπεύεις τους καταναλωτές αλλά τις εταιρείες. Που ειναι ανίκανες λόγω έλλειψης δυνατοτήτων να σου παρέχουν το κατάλληλο λαδι και τα κατάλληλα μέταλλα. εχεις κανει στελεχος εσυ σε εταιρεια και μιλας σαν εκπροσωπος τους? εχεις μιλησει με ολους τους καταναλωτες και γνωριζεις τι θελουν? γιατι δνε πας στο γωνστο φορουμ που σου προτεινω να τα πεις αυτα? ξερεις ποσα μελη εχει εκει? μαντεψε ποσοι ειναι υπερ των 0-16 και 0-8 ,υπερ της οικονομιας εκει..κανε ενα λογαριασμο η' μπες και διαβασε,θα εκπλαγεις.στην γνωστη αμερικη που τοσο σου αρεσει να εξυμνεις αλλα εχεις τοσο λαναθασμενη αποψη γιατι εκει οι καταναλωτες τον api ilsac απλα τους διαβαζουν και μετα ακουν την acea.γιατι η acea νοιαζεται για την προστασια του κινητηρα ,οχι την οικονομια πρωτιστως.οι αμερικανοι δεν ειναι χαζοι ειναι πατριωτες υποστηριζοντας τα λαδια της πατριδας τους αλλα ειναι και αντικειμενικοι οταν αφορα το συμφερον τους.αυτο θα καταλαβεις αν μπεις εκει. κατσε γιατι σε εχασα.παλι, αντιφασκεις με τα ιδια τα δικα σου λεγομενα.καλα δεν ειναι και η πρωτη φορα.πριν λιγο μας ελεγες οτι οι εταιρειες θελουν οικονομια γιαυτο εβγαλαν αυτα τα ψιλα λαδια.τωρα λες Αναφορά σε κείμενο Τα συμφέροντα των εταιρειών δεν ειναι να κάνουν οικονομία αποφασισε εσυ τι υποστηριζεις και μετα εδω ειμαστε να συζητησουμε. εσυ φοβασαι να βαλεις ενα πιο χοντρο λαδι μη τυχον και γινει μανιταρι ο κινητηρας σου και θα βαλεις του αεροστροβιλου? 4 ώρες πριν, atheatos είπε Εσυ ξέρεις τι υποστηρίζεις ? ναι.οι εταιρειες θελουν οικονομια 0-8 και εγω θελω οικονομια και προστασια.5-30 for the win!
atheatos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, megapaixtaras είπε το 0-16 τπαρχει εδω και 11 χρονια,ειδες να γινεται το νεο 5-30? και αυτο γιατι πρωτον, δεν προσφερουν επαρκη προστασια οπως το 5-30,μπορει καποτε να το κανουν,αποδειξη γιαυτο ειναι οτι ακομα το βαζουν μεσα στην προτεινομενη γκαμα και γιατι ολοι περιμενουν να δουν τι θα γινει με τα ηλεκτρικα..μην τυχον και παμε σε μηδενικα λαδια . κεραμικο,τι αστειο και αυτο,οπως το λες νεος ημουν και γερασα..πιο κοντα ειναι το υδρογονο παρα αυτο,. εχεις κανει στελεχος εσυ σε εταιρεια και μιλας σαν εκπροσωπος τους? εχεις μιλησει με ολους τους καταναλωτες και γνωριζεις τι θελουν? γιατι δνε πας στο γωνστο φορουμ που σου προτεινω να τα πεις αυτα? ξερεις ποσα μελη εχει εκει? μαντεψε ποσοι ειναι υπερ των 0-16 και 0-8 ,υπερ της οικονομιας εκει..κανε ενα λογαριασμο η' μπες και διαβασε,θα εκπλαγεις.στην γνωστη αμερικη που τοσο σου αρεσει να εξυμνεις αλλα εχεις τοσο λαναθασμενη αποψη γιατι εκει οι καταναλωτες τον api ilsac απλα τους διαβαζουν και μετα ακουν την acea.γιατι η acea νοιαζεται για την προστασια του κινητηρα ,οχι την οικονομια πρωτιστως.οι αμερικανοι δεν ειναι χαζοι ειναι πατριωτες υποστηριζοντας τα λαδια της πατριδας τους αλλα ειναι και αντικειμενικοι οταν αφορα το συμφερον τους.αυτο θα καταλαβεις αν μπεις εκει. κατσε γιατι σε εχασα.παλι, αντιφασκεις με τα ιδια τα δικα σου λεγομενα.καλα δεν ειναι και η πρωτη φορα.πριν λιγο μας ελεγες οτι οι εταιρειες θελουν οικονομια γιαυτο εβγαλαν αυτα τα ψιλα λαδια.τωρα λες αποφασισε εσυ τι υποστηριζεις και μετα εδω ειμαστε να συζητησουμε. εσυ φοβασαι να βαλεις ενα πιο χοντρο λαδι μη τυχον και γινει μανιταρι ο κινητηρας σου και θα βαλεις του αεροστροβιλου? ναι.οι εταιρειες θελουν οικονομια 0-8 και εγω θελω οικονομια και προστασια.5-30 for the win! Μάλιστα . Οι εταιρείες θέλουν οικονομία και οι καταναλωτές όχι . Αυτο υποστηρίζεις . Και εγώ αντιφάσκω . Τίποτα αλλο ? Άλλο ένα παράδειγμα κινητήρα κινητηρα που κατασκευάστηκε για χρήση μόνο 0-20 είναι M139 της amg. Οτιδήποτε άλλο λαδι χρησιμοποιήθηκε χοντρυτερο , μόνο προβλήματα δημιούργησε στον κινητήρα και αυξημένη κατανάλωση. Χρησιμοποιήθηκαν κεραμικά υλικά σε διαφορά σημεία και 2 twin scroll turbo . Τα συστήματα που χρησιμοποιήθηκαν για να επιτευχθεί αυτή η απόδοση σχεδιάστηκαν με γνώμονα το λαδι 0-20. Πέρα από οικονομία εγώ θέλω και απόδοση . Και ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί είναι με μηδενικά λάδια . Όλοι το ξέρουν αυτό , αλλά λίγοι είναι αυτοί που έχουν την ικανότητα να το εφαρμόσουν. Το API ασχολείται και με την λίπανση των ηλεκτρικών , όπου και εκεί τα μηδενικά λάδια χρειάζονται για ταχύτερη ψύξη του ηλεκτροκινητήρα και του κιβωτίου. Το ACEA έχει μεσάνυχτα για αυτό και οι οποίες προσπάθειες για ηλεκτροκίνηση σε ευρωπαϊκά έχουν πέσει στο κενό. Οι Κινέζοι και οι αμερικανοί χρησιμοποιώντας τις προδιαγραφες του API έχουν ξεφύγει σε απόδοση και αξιοπιστία στα ηλεκτρικά. Εδω καλά καλά το ACEA δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό λαδι να μην μένουν τα κιβώτια ταχυτήτων στα χέρια και θα φτιάξουν λάδια και για ηλεκτροκινητήρα ? Α ναι ξέχασα , οι καταναλωτές τους ενδιαφέρει η οικονομία για αυτό πάνε και παίρνουν τις ρουφήχτρες τα ευρωπαϊκά και όχι από μόδα όπως αυτοί που παίρνουν iPhone. Ας μην γελιόμαστε το μάρκετινγκ έχει κάνει ζημιά όχι μόνο στα ηλεκτρονικά αλλά και στα αυτοκίνητα χρόνια τώρα. Υπάρχουν αυτοί που θα πάρουν το ευρωπαϊκό για μόστρα χωρίς να τους ενδιαφέρει η οικονομία μακροπρόθεσμα, και μετά βγαίνουν και λένε ένα καρό δικαιολογίες για τα λάδια που χαλάνε τους ευρωπαικούς κινητήρες κτλ. Ούτε βαλτοί από τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες να ήταν. Το ποιος αντιφάσκει είναι ξεκάθαρο. Έχετε χαρη , που μερικοί γράφετε κυρίως στο μπλα μπλα . Στα υπόλοιπα main topic στην κεντρικοί σελίδα , θα σας είχαν πάρει με τις πέτρες . Και όχι , οι μοντέρατορς δεν είναι άδικοι…. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos 1
geopro Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Ο κόσμος που μας διαβάζει το κάνει θέλοντας να πληροφορηθεί για τα τεκταινόμενα περί λιπαντικών. Όλες αυτές οι εγκλήσεις και αντεγκλήσεις δεν προσφέρουν και πολλά και είναι και κουραστικό σε αυτούς που μας παρακολουθούν. Συνοψίζοντας και όσο αμερόληπτα μπορώ παρατηρώ τα εξής: Υπάρχει σαφής δισταγμός από τις αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα να ακολουθήσουν τις οδηγίες χρήσης υπερλεπτων λιπαντικών. Το πολύ πολύ να βάλουν 0W-20 αφήνοντας τελείως εκτός κάδρου τα 0W-8 & 0W-16. Και δεν το είδαμε να συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αλλά να συμβαίνει και στην Γερμανία εκεί που πιο τυπικός πεθαίνεις! Αλλά και το 0W-20 το οποίο έχει αρκετά χρόνια παρουσίας δεν δείχνει να εδραιώνεται εκτοπίζοντας τα 5W-30, 5W-40 . Δεν σπανίζουν νέες οδηγίες από VW , Peugeot (και άλλες) για επιστροφή στο 5W-30. Προσπαθώ να μην είμαι ούτε δογματικός ούτε προκαταλήμενος. Βεβαίως και θα ήθελα ένα λιπαντικό που να προσφέρει ΚΑΙ οικονομία καυσίμων ΚΑΙ χαμηλότερους ρύπους ΚΑΙ την μέγιστη δυνατή προστασία κινητήρα. Όλα μαζί σε ένα και νοικοκυρεμένα είναι το ζητούμενο. Μακάρι να έρθει και θα το βάλω. Ελπίζω να συμβεί πριν την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης. 1 1
DarthVader. Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Στο αυτοκινητο o tuner μου ειπε να βαζω 10-60 οπου και τετοιο βαζω , αλλα τωρα με τα κρυα το μοτερ θελει εναν αιωνα για να πιασει θερμοκρασια το λαδι , Η ερωτηση ειναι συνεχιζω και το δουλευω ετσι η να κανω μια αλλαγη σε 5-40 , 10-40? Υπαρχει θεμα με το λαδι τωρα στα κρυα σε σημειο να κανει ζημια?
geopro Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, DarthVader. είπε Στο αυτοκινητο o tuner μου ειπε να βαζω 10-60 οπου και τετοιο βαζω , αλλα τωρα με τα κρυα το μοτερ θελει εναν αιωνα για να πιασει θερμοκρασια το λαδι , Η ερωτηση ειναι συνεχιζω και το δουλευω ετσι η να κανω μια αλλαγη σε 5-40 , 10-40? Υπαρχει θεμα με το λαδι τωρα στα κρυα σε σημειο να κανει ζημια? Η περίπτωση είναι ειδική και η απάντηση μόνο ειδική μπορεί να είναι. Τί μετατροπές έχουν γίνει ; Πρώτου σταδίου ; Δευτέρου σταδίου ; Εγώ ακολουθώ την "μαμά" κατάσταση οπότε δηλώνω ανενημέρωτος. Έχεις πάει σε γνωστό tuner? Αυτόν θα ρωτήσεις. Έτσι επιτάσσει η επιλογή που έκανες. 1
megapaixtaras Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 14 ώρες πριν, atheatos είπε Άλλο ένα παράδειγμα κινητήρα κινητηρα που κατασκευάστηκε για χρήση μόνο 0-20 είναι M139 της amg. Οτιδήποτε άλλο λαδι χρησιμοποιήθηκε χοντρυτερο , μόνο προβλήματα δημιούργησε στον κινητήρα και αυξημένη κατανάλωση. Χρησιμοποιήθηκαν κεραμικά υλικά σε διαφορά σημεία και 2 twin scroll turbo . Τα συστήματα που χρησιμοποιήθηκαν για να επιτευχθεί αυτή η απόδοση σχεδιάστηκαν με γνώμονα το λαδι 0-20. Πέρα από οικονομία εγώ θέλω και απόδοση . Και ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί είναι με μηδενικά λάδια . Όλοι το ξέρουν αυτό , αλλά λίγοι είναι αυτοί που έχουν την ικανότητα να το εφαρμόσουν. Το API ασχολείται και με την λίπανση των ηλεκτρικών , όπου και εκεί τα μηδενικά λάδια χρειάζονται για ταχύτερη ψύξη του ηλεκτροκινητήρα και του κιβωτίου. Το ACEA έχει μεσάνυχτα για αυτό και οι οποίες προσπάθειες για ηλεκτροκίνηση σε ευρωπαϊκά έχουν πέσει στο κενό. Οι Κινέζοι και οι αμερικανοί χρησιμοποιώντας τις προδιαγραφες του API έχουν ξεφύγει σε απόδοση και αξιοπιστία στα ηλεκτρικά. Εδω καλά καλά το ACEA δεν έχει βγάλει κανένα σοβαρό λαδι να μην μένουν τα κιβώτια ταχυτήτων στα χέρια και θα φτιάξουν λάδια και για ηλεκτροκινητήρα ? Α ναι ξέχασα , οι καταναλωτές τους ενδιαφέρει η οικονομία για αυτό πάνε και παίρνουν τις ρουφήχτρες τα ευρωπαϊκά και όχι από μόδα όπως αυτοί που παίρνουν iPhone. Ας μην γελιόμαστε το μάρκετινγκ έχει κάνει ζημιά όχι μόνο στα ηλεκτρονικά αλλά και στα αυτοκίνητα χρόνια τώρα. Υπάρχουν αυτοί που θα πάρουν το ευρωπαϊκό για μόστρα χωρίς να τους ενδιαφέρει η οικονομία μακροπρόθεσμα, και μετά βγαίνουν και λένε ένα καρό δικαιολογίες για τα λάδια που χαλάνε τους ευρωπαικούς κινητήρες κτλ. Ούτε βαλτοί από τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες να ήταν. Το ποιος αντιφάσκει είναι ξεκάθαρο. Έχετε χαρη , που μερικοί γράφετε κυρίως στο μπλα μπλα . Στα υπόλοιπα main topic στην κεντρικοί σελίδα , θα σας είχαν πάρει με τις πέτρες . Και όχι , οι μοντέρατορς δεν είναι άδικοι…. θελεις να οπωςδηποτε να μας πεισεις οτι εχεις δικιο και μου φερνεις παραδειγμα εναν κινητηρα εξαιρεση ενος σουπερ καρ επιδοσεων? γιατι τοτε δεν φερνεις σαν παραδειγμα ολα τα αλλα σουπερ καρ επιδοσεων,φερραρι,πορσε,λαμπο ,τζαγκ που χρησιμοποιουν ακομα 5-40? συνεχεια χρησιμοποιεις παραδειγμα μεμονωμενα που τα χρησιμοποιεις σαν στερεοτυπα και γενικοτητες για ολα τα προιοντα..δλδ. ισχυριζεσαι οτι βγηκαν καποια λαδια για κιβωτια σκαρτα και ειναι ολα σκαρτα.λες και οι ιαπωνες δεν εχουν σκαρτα προιοντα.παμε στο που εχεις κανει καραμελα και το ξαναλες συνεχεις.βλεπεις δεν λες ποτε κατι καινουριο. οι αμερικανοι χρησιμοποιουν λαδια απο προδιαγραφες ευρωπαικες,πιστευουν σαυτο ποσες φορες πρεπει να το ακουσεις για να το καταλαβεις? α.ναι τωρα καταλαβα,εισαι απο αυτους τους χειτερς που ενω δεν μπαινουν σε αλλα τοπικ εχουν και αποψη για τα iPhone.τα εχεις μπλεξει ολα,βλεπω.να δω τι αλλο θα μπλεξεις για να εντυπωσιασεις.μπορει να μας απο την σεληνη μεχρι εδω για να βρεις επιχειρηματα του κενου.λοιπον οσο για το φορουμ ,εχεις πεσει εξω ,τουλαχιστον με εμενα.πανε να δεις σε ποσα αυτοκινητιστικα τοπικ εχω μπει και εχω γραψει την γνωμη μου και εχω παρει και πολλα λαικ σε αντιθεση με εσενα .και γραφω σε πολλα τοπικ οχι μονο αυτοκινητιστικα...αλλο ατοπο επιχειρημα? βλεπεις απαντω σε ολα,δεν υπεκφευγω και δεν μπορεις οσο και αν πας μεσω διαστηματος και οκιναουα να βρεις ψεγαδι . λοιπον ,το καταλαβαμε,εισαι λατρης των ασιατικων ,των απροβληματιστων κινιτηρων και εχεις ενα ιαπωνικο 30 χρονια και αυτο σε κανει να απροριπτεις ολα τα αλλα γιατι οδηγεις αργα και οικονομια.βλεπεις ομως η οδηγηση δεν ειναι μονο αυτο.υπαρχουν και οχηματα ,κυριως ευρωπαικα,που χαριζουν και η ευχαριστηση και εκει δεν τους ενδιαφερει η οικονομια.τους ενδιαφερει η προστασια του κινητηρα.γιατι για να κανουν οικονομια πρεπει πρωτα εχουν αυτοκινητο και κινητηρα.και αυτα τα λαδια απετυχαν σαυτο.και ετσι ξαναφερναε το 5-30 μεσα στην γκαμα.αν δεν τους εκανε οπως λες για την ταχυτερη ψυξη του κινητηρα και του κιβωτιου δεν θα το εβαζαν.μαλλον κατι παρπανω ξερουν αυτοι απο εσενα.και αυτο το ξερουν και οι αμερικανοι.μεινε με τους ιαπωνες .βασικα εγω δεν. ξερω τι γνωμη εχουν και οι ιαπωνες γιατι μονο απο εσενα εχουν σαν εκπροσωπο και μιλας γιαυτους. βασικα ποσο οικονομια νομιζεις οτι κανεις χαρη σε οικονομικοτερο λαδι? νομιζεις οτι το λαδι παιζει τοσο μεγαλο ρολο στην καταναλωση? αυτο ειναι ο ιδιος μυθος με την 1000 βενζινη.εχω βαλει πολλα λαδια σε αντιθεση με εσενα που βαζεις ενα σε ολη σου την ζωη γιατι φοβασαι οπως ειπες μην ανοιξει ο κινητηρας σου και ποτε δνε ειδα οικονομια.αυτο που συνεχεια παπαγαλιζεις εδω μεσα για την οικονομια και οικονομια μερικων λαδιων,ειναι ενας μυθος.οικονομια κανεις αν παρεις το ποδι σου απο το γκαζι,οτι λαδι και να βαλεις ,ακομα και το 0-8 ,αν εισαι σανιδα θα καις.τα υπολοιπα ειναι ολα θεωριες. 3 ώρες πριν, DarthVader. είπε Στο αυτοκινητο o tuner μου ειπε να βαζω 10-60 οπου και τετοιο βαζω , αλλα τωρα με τα κρυα το μοτερ θελει εναν αιωνα για να πιασει θερμοκρασια το λαδι , Η ερωτηση ειναι συνεχιζω και το δουλευω ετσι η να κανω μια αλλαγη σε 5-40 , 10-40? Υπαρχει θεμα με το λαδι τωρα στα κρυα σε σημειο να κανει ζημια? τι αυτοκινητο εχεις φιλε? κινητηρα? τι λαδι σου δινει η προδιαγραφη σου,μεσα στο μανιουαλ η' η αντιπροσωπεια? ετσι πρεπει να αρχιζει σωστα η κουβεντα μας φιλε @Ribopaido ειπες οτι ο αθεατος σου φαινεται οτι εχει δικιο και βλεπω οτι συμφωνεις μαζι του σε οτι λεει.δικαιωμα σου να κρινεις οπως θελεις. η απορια μου ειναι η εξης.αντιπαραθεσα 2 ποστ απο ενα φορουμ που δεν ξερω αν το γνωριζεις που λεγεται bob is the oil guy ,εν συντομια bitog. αποτι καταλαβαινεις απο τον τιτλο ασχολειται κυριως με λαδια.εχει ανθρωπους μεσα που εχουν εμπειριες απο εταιρειες λιπαντικων σαν τεχνικοι και χημικοι αλλα και χομπυστες .υπαρχει απο το 2002.οι 2 που παρεθεσα ποστ ειναι πολυ παλια μελη.ο ενας δουλευε στην ευρωπη σε εταιρεια προσθετων και ο αλλος επισης σε λιπαντικων.εχει 23.000 ποστ, για τα λαδια,τοσα οπου σε 10 χρονια ολοι μαζι δεν προκειται να φτασουμε σε 10 χρονια.δεν λεω οτι εκει μεσα δεν υπαρχουν μελη που συμφωνουν με τον αθεατο .φυσικα και υπαρχουν οπως σε ολα τα φορουμ διαφωνουντες που συνηθως ειναι με ελλιπης γνωσεις η' κολλημενοι σαυτα που ξερουν.τι σε κανει λοιπον να συμφωνεις με καποιον που δεν εχει την εξιδικευση οπως αυτοι οι αμερικανοι ειδικοι ? απλα απορια εκφραζω ,ξαναλεω δικαιωμα σου,ετσι σαν κουβεντα. και προσεξε το ποιντ μου δεν ειναι οτι διαφωνω οτι προτιμας και σου φαινονται λογικα αυτα που υποστηριζουν απλα δνε καταλαβαινω γιατι καποιος να βαλει ενα λαδι τοσο ψιλο και να χασει σε προστασια οταν η ιδια η κατακσευαστρια προτεινει ενα λαδι που και οικονομικο ειναι και προσφερει την μεγιστη προστασια γιαυτον τον κινητηρα.ευχαριστω. 1
atheatos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, DarthVader. είπε Στο αυτοκινητο o tuner μου ειπε να βαζω 10-60 οπου και τετοιο βαζω , αλλα τωρα με τα κρυα το μοτερ θελει εναν αιωνα για να πιασει θερμοκρασια το λαδι , Η ερωτηση ειναι συνεχιζω και το δουλευω ετσι η να κανω μια αλλαγη σε 5-40 , 10-40? Υπαρχει θεμα με το λαδι τωρα στα κρυα σε σημειο να κανει ζημια? Ο tuner σου είπε να κυκλοφορείς συνέχεια με αυτό ή μόνο όταν το πλακώνει στην πίστα.?Αυτό το λαδι δεν είναι για καθημερινή χρήση. Άλλαξε το και πηγαινε σε 5w-40. Τι σόι turning εχει κάνει? Εδώ φίλος μου με 500αρι impreza είναι με 5-40 ακόμα και όταν το πλακώνει. Μήπως έχει ζημιά ο κινητηρας και στο λέει για να το καλύψει, για κάποιο διάστημα? 24 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε γιατι οδηγεις αργα και οικονομια Τα ιαπωνικά δεν είναι απαραίτητο οτι τα οδηγούν όσοι κάνουν οικονομια. Δεν οδηγώ ιαπωνικό για την οικονομία . Κανεις λάθος. Υπάρχουν ιαπωνικά με επιδόσεις και τεχνολογία που δεν χρειάζονται χοντρά λάδια για να το πετύχουν, όπως ακριβώς το πετυχαίνει και η Amg με το παράδειγμα που έφερα. Επίσης η οικονομία δεν σημαίνει μείωση επιδοσεων. Μπορώ να πάω κοφτές το αμάξι μου με ασφάλεια και με λεπτά λάδια για κάνα μισάωρο χωρίς να καψω την ίδια βενζίνη με όταν πάω στην πίστα με χοντρυτερα λάδια. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos
megapaixtaras Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, atheatos είπε Τα ιαπωνικά δεν είναι απαραίτητο οτι τα οδηγούν όσοι κάνουν οικονομια. Δεν οδηγώ ιαπωνικό για την οικονομία . Κανεις λάθος. Υπάρχουν ιαπωνικά με επιδόσεις και τεχνολογία που δεν χρειάζονται χοντρά λάδια για να το πετύχουν, όπως ακριβώς το πετυχαίνει η και Amg με το παράδειγμα που έφερα. δεν μιλαμε για ιμπρεζα και εβο.μιλαμε για τα απλα μοντελλα.εκει γιατι αγοραζει καποιος ιαπωνικο? και ασχημα ειναι σε σχεση με τα ευρωπαικα και πιο χαλαρα σε οδηγηση.δεν μπορεις να συγκρινεις ενα κορολα με μια μερκ c180. οποτε η΄για οικονομια τα αγοραζουν η΄για την αξιοπιστια των κινητηρων τους. η Amg ειναι ιαπωνικη? και τελος παντων μιλαμε και μιλαμε ποια ειναι η διαφωνια μας? γιατι συνεχεια διαφωνεις? λες να ακολουθουμε την κατακσευαστρια.οχι ομως την ευρωπαικη της αντιπροσωπεια αλλα την ιαπωνικη . ομως η κατασκευαστρια ειναι ΜΙΑ.και εφοσον προτεινει στην ευρωπη ,για χιλιους 2 λογους και το 5-30 γιατι δεν δεχεσαι την επιταγη της κατσκευαστριας? επειδη ειναι acea λαδι? επειδη εχεις ιαπωνικο που παλια επρεπε να κοιτας το api και τωρα πρεπει να κοιτας το acea οπως σου επιτασει στην ΕΥΡΩΠΗ η κατασκευαστρια? Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2024 από megapaixtaras 1
atheatos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 10 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε δεν μιλαμε για ιμπρεζα και εβο.μιλαμε για τα απλα μοντελλα.εκει γιατι αγοραζει καποιος ιαπωνικο? και ασχημα ειναι σε σχεση με τα ευρωπαικα και πιο χαλαρα σε οδηγηση.δεν μπορεις να συγκρινεις ενα κορολα με μια μερκ c180. οποτε η΄για οικονομια τα αγοραζουν η΄για την αξιοπιστια των κινητηρων τους. η Amg ειναι ιαπωνικη? και τελος παντων μιλαμε και μιλαμε ποια ειναι η διαφωνια μας? γιατι συνεχεια διαφωνεις? λες να ακολουθουμε την κατακσευαστρια.οχι ομως την ευρωπαικη της αντιπροσωπεια αλλα την ιαπωνικη . ομως η κατασκευαστρια ειναι ΜΙΑ.και εφοσον προτεινει στην ευρωπη ,για χιλιους 2 λογους και το 5-30 γιατι δεν δεχεσαι την επιταγη της κατσκευαστριας? επειδη ειναι acea λαδι? επειδη εχεις ιαπωνικο που παλια επρεπε να κοιτας το api και τωρα πρεπει να κοιτας το acea οπως σου επιτασει στην ΕΥΡΩΠΗ η κατασκευαστρια? Επαναλαμβάνω οικονομία σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει μείωση επιδόσεων. Τωρα το προτείνει και το επιτασει είναι διαφορετικές έννοιες. Ξεκαθάρισε ποιες απο τις δυο εννοείς γιατί νομίζω ότι τα φουσκωνεις κάπως για να σου βγει το αφήγημα. Μια χαρά δουλεύουν με 0-20 ακόμα και τα sti σε πληροφορώ αρκεί να είναι μαμά. Και μια χαρά δούλευουν επίσης και τα Yaris Gr με το 0-20. Δοκιμασμένο από γνωστούς με πολλά χιλιόμετρα και κάποια από αυτά άγρια….
DarthVader. Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, megapaixtaras είπε θελεις να οπωςδηποτε να μας πεισεις οτι εχεις δικιο και μου φερνεις παραδειγμα εναν κινητηρα εξαιρεση ενος σουπερ καρ επιδοσεων? γιατι τοτε δεν φερνεις σαν παραδειγμα ολα τα αλλα σουπερ καρ επιδοσεων,φερραρι,πορσε,λαμπο ,τζαγκ που χρησιμοποιουν ακομα 5-40? συνεχεια χρησιμοποιεις παραδειγμα μεμονωμενα που τα χρησιμοποιεις σαν στερεοτυπα και γενικοτητες για ολα τα προιοντα..δλδ. ισχυριζεσαι οτι βγηκαν καποια λαδια για κιβωτια σκαρτα και ειναι ολα σκαρτα.λες και οι ιαπωνες δεν εχουν σκαρτα προιοντα.παμε στο που εχεις κανει καραμελα και το ξαναλες συνεχεις.βλεπεις δεν λες ποτε κατι καινουριο. οι αμερικανοι χρησιμοποιουν λαδια απο προδιαγραφες ευρωπαικες,πιστευουν σαυτο ποσες φορες πρεπει να το ακουσεις για να το καταλαβεις? α.ναι τωρα καταλαβα,εισαι απο αυτους τους χειτερς που ενω δεν μπαινουν σε αλλα τοπικ εχουν και αποψη για τα iPhone.τα εχεις μπλεξει ολα,βλεπω.να δω τι αλλο θα μπλεξεις για να εντυπωσιασεις.μπορει να μας απο την σεληνη μεχρι εδω για να βρεις επιχειρηματα του κενου.λοιπον οσο για το φορουμ ,εχεις πεσει εξω ,τουλαχιστον με εμενα.πανε να δεις σε ποσα αυτοκινητιστικα τοπικ εχω μπει και εχω γραψει την γνωμη μου και εχω παρει και πολλα λαικ σε αντιθεση με εσενα .και γραφω σε πολλα τοπικ οχι μονο αυτοκινητιστικα...αλλο ατοπο επιχειρημα? βλεπεις απαντω σε ολα,δεν υπεκφευγω και δεν μπορεις οσο και αν πας μεσω διαστηματος και οκιναουα να βρεις ψεγαδι . λοιπον ,το καταλαβαμε,εισαι λατρης των ασιατικων ,των απροβληματιστων κινιτηρων και εχεις ενα ιαπωνικο 30 χρονια και αυτο σε κανει να απροριπτεις ολα τα αλλα γιατι οδηγεις αργα και οικονομια.βλεπεις ομως η οδηγηση δεν ειναι μονο αυτο.υπαρχουν και οχηματα ,κυριως ευρωπαικα,που χαριζουν και η ευχαριστηση και εκει δεν τους ενδιαφερει η οικονομια.τους ενδιαφερει η προστασια του κινητηρα.γιατι για να κανουν οικονομια πρεπει πρωτα εχουν αυτοκινητο και κινητηρα.και αυτα τα λαδια απετυχαν σαυτο.και ετσι ξαναφερναε το 5-30 μεσα στην γκαμα.αν δεν τους εκανε οπως λες για την ταχυτερη ψυξη του κινητηρα και του κιβωτιου δεν θα το εβαζαν.μαλλον κατι παρπανω ξερουν αυτοι απο εσενα.και αυτο το ξερουν και οι αμερικανοι.μεινε με τους ιαπωνες .βασικα εγω δεν. ξερω τι γνωμη εχουν και οι ιαπωνες γιατι μονο απο εσενα εχουν σαν εκπροσωπο και μιλας γιαυτους. βασικα ποσο οικονομια νομιζεις οτι κανεις χαρη σε οικονομικοτερο λαδι? νομιζεις οτι το λαδι παιζει τοσο μεγαλο ρολο στην καταναλωση? αυτο ειναι ο ιδιος μυθος με την 1000 βενζινη.εχω βαλει πολλα λαδια σε αντιθεση με εσενα που βαζεις ενα σε ολη σου την ζωη γιατι φοβασαι οπως ειπες μην ανοιξει ο κινητηρας σου και ποτε δνε ειδα οικονομια.αυτο που συνεχεια παπαγαλιζεις εδω μεσα για την οικονομια και οικονομια μερικων λαδιων,ειναι ενας μυθος.οικονομια κανεις αν παρεις το ποδι σου απο το γκαζι,οτι λαδι και να βαλεις ,ακομα και το 0-8 ,αν εισαι σανιδα θα καις.τα υπολοιπα ειναι ολα θεωριες. τι αυτοκινητο εχεις φιλε? κινητηρα? τι λαδι σου δινει η προδιαγραφη σου,μεσα στο μανιουαλ η' η αντιπροσωπεια? ετσι πρεπει να αρχιζει σωστα η κουβεντα μας φιλε @Ribopaido ειπες οτι ο αθεατος σου φαινεται οτι εχει δικιο και βλεπω οτι συμφωνεις μαζι του σε οτι λεει.δικαιωμα σου να κρινεις οπως θελεις. η απορια μου ειναι η εξης.αντιπαραθεσα 2 ποστ απο ενα φορουμ που δεν ξερω αν το γνωριζεις που λεγεται bob is the oil guy ,εν συντομια bitog. αποτι καταλαβαινεις απο τον τιτλο ασχολειται κυριως με λαδια.εχει ανθρωπους μεσα που εχουν εμπειριες απο εταιρειες λιπαντικων σαν τεχνικοι και χημικοι αλλα και χομπυστες .υπαρχει απο το 2002.οι 2 που παρεθεσα ποστ ειναι πολυ παλια μελη.ο ενας δουλευε στην ευρωπη σε εταιρεια προσθετων και ο αλλος επισης σε λιπαντικων.εχει 23.000 ποστ, για τα λαδια,τοσα οπου σε 10 χρονια ολοι μαζι δεν προκειται να φτασουμε σε 10 χρονια.δεν λεω οτι εκει μεσα δεν υπαρχουν μελη που συμφωνουν με τον αθεατο .φυσικα και υπαρχουν οπως σε ολα τα φορουμ διαφωνουντες που συνηθως ειναι με ελλιπης γνωσεις η' κολλημενοι σαυτα που ξερουν.τι σε κανει λοιπον να συμφωνεις με καποιον που δεν εχει την εξιδικευση οπως αυτοι οι αμερικανοι ειδικοι ? απλα απορια εκφραζω ,ξαναλεω δικαιωμα σου,ετσι σαν κουβεντα. και προσεξε το ποιντ μου δεν ειναι οτι διαφωνω οτι προτιμας και σου φαινονται λογικα αυτα που υποστηριζουν απλα δνε καταλαβαινω γιατι καποιος να βαλει ενα λαδι τοσο ψιλο και να χασει σε προστασια οταν η ιδια η κατακσευαστρια προτεινει ενα λαδι που και οικονομικο ειναι και προσφερει την μεγιστη προστασια γιαυτον τον κινητηρα.ευχαριστω. Είναι ένα s3 20vt , αλλά είναι με σφυρήλατα σωθικά , το αυτοκίνητο το έχω κανονικά daily αλλά πάντα ήμουν καλοκαιρινούς μήνες με αυτό , τώρα με τα κρύα το συγκεκριμένο λάδι (Castro racing 10-60) θα κάνει και 10 λεπτά να ζεσταθεί . 3 ώρες πριν, geopro είπε Η περίπτωση είναι ειδική και η απάντηση μόνο ειδική μπορεί να είναι. Τί μετατροπές έχουν γίνει ; Πρώτου σταδίου ; Δευτέρου σταδίου ; Εγώ ακολουθώ την "μαμά" κατάσταση οπότε δηλώνω ανενημέρωτος. Έχεις πάει σε γνωστό tuner? Αυτόν θα ρωτήσεις. Έτσι επιτάσσει η επιλογή που έκανες. Πέρα τα κλασσικά πρώτου σταδίου είναι σφυρί με μεγαλύτερη τουρμπίνα μαζί με ότι χρειάζεται για να δουλέψει η απάντηση του tuner είναι ότι λόγο μεγαλύτερων διάκενο και υψηλότερων θερμοκρασιών να βάζω αυτό το λάδι , αυτό όμως είχε ειπωθεί για ζεστούς γενικά μήνες το θέμα είναι ότι δεν ξέρω κατά ποσό καλό είναι για τώρα με γνώμονα την αποφυγή ζημιών ο tuner είναι γνωστός στο χώρου του τουλάχιστον
atheatos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, DarthVader. είπε Είναι ένα s3 20vt , αλλά είναι με σφυρήλατα σωθικά , το αυτοκίνητο το έχω κανονικά daily αλλά πάντα ήμουν καλοκαιρινούς μήνες με αυτό , τώρα με τα κρύα το συγκεκριμένο λάδι (Castro racing 10-60) θα κάνει και 10 λεπτά να ζεσταθεί . Πέρα τα κλασσικά πρώτου σταδίου είναι σφυρί με μεγαλύτερη τουρμπίνα μαζί με ότι χρειάζεται για να δουλέψει η απάντηση του tuner είναι ότι λόγο μεγαλύτερων διάκενο και υψηλότερων θερμοκρασιών να βάζω αυτό το λάδι , αυτό όμως είχε ειπωθεί για ζεστούς γενικά μήνες το θέμα είναι ότι δεν ξέρω κατά ποσό καλό είναι για τώρα με γνώμονα την αποφυγή ζημιών ο tuner είναι γνωστός στο χώρου του τουλάχιστον Την τελευταία φορά που είχα βάλει 10-60 σε ένα Impreza το αμαξι μετά από ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη χτύπησε μπιέλα. Αν τα daily σου δεν περιλαμβάνουν συνεχόμενη καταπόνηση για πάνω από 3 ώρες ίσως την βγάλεις καθαρή. Βάση τον όσο είπε ο tuner το αμαξι σου είναι κοφίνι …. Για να έχεις 10-60 για να ξεκινάει κάθε μέρα , συγνώμη αλλά τα διάκενα σου είναι ίδια τους αρμούς στα πλακάκια …. Γνωστος στον χώρο είναι και ο Σπύρος Πανόπουλος . Αυτό δεν λέει κάτι. Tο μόνο που σε σώζει ως τώρα είναι μάλλον το Castrol , γιατί από ότι φαίνεται πέφτει γρήγορα το ιξώδες του , από την βενζίνη που περνάει από τα διάκενα και είναι στην ουσία σαν να έχεις 10-50 ή 5w-40 . Αν ειχες κανένα bardahl 10-60 θα ησουν τελειωμένος. Λογικα κάποια στιγμή στα πολλά κρύα τα λάδια θα βγαίνουν ζωντανά από την εξάτμιση αλλά αυτό μάλλον ήδη το ξέρεις. Γνώμη μου είναι μιας και καις λάδια και συμπληρώνεις , να συμπληρώνεις συχνότερα μικρότερες ποσότητες από το castrol που ήδη βάζεις ωστε να προλαβαίνει να οξειδώνεται και να πέφτει το viscosity. Δεν θα συμπληρώνεις αποτομα μεγάλες ποσότητες για κανένα λόγο , ακόμα και όταν σου κατέβει πολύ η στάθμη. Κοίταξε να βρεις ένα σοβαρό μηχανικό να σου μειώσει τα διάκενα , γιατί οι tuner είναι μόνο για κανένα dragster. Ακόμα και στον συγχωρεμένο τον Γιάννη να έλεγες ότι βάζεις 10-60 , θα έβαζε τα γέλια…. ΥΓ. Ο μόνος τρόπος προς το παρόν να πας σε λεπτότερα λάδια και να γλυτώσεις κάπως την καρβουνίλα, είναι με πρόσθετο. Αλλά θα σου στοιχίσει μιας και μετά από κάποια κατανάλωση λαδιου θα πρέπει να συμπληρώσεις ξανά πρόσθετο . Πέρα από ότι θα κανείς συχνότερα τις αλλαγές λαδιου. Αν ησουν κάθε 5000 χιλιόμετρα αλλαγή θα την κανείς στα 3000 πχ. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos
megapaixtaras Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 6/12/2024 στις 4:21 ΜΜ, atheatos είπε Επαναλαμβάνω οικονομία σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει μείωση επιδόσεων. Τωρα το προτείνει και το επιτασει είναι διαφορετικές έννοιες. Ξεκαθάρισε ποιες απο τις δυο εννοείς γιατί νομίζω ότι τα φουσκωνεις κάπως για να σου βγει το αφήγημα. Μια χαρά δουλεύουν με 0-20 ακόμα και τα sti σε πληροφορώ αρκεί να είναι μαμά. Και μια χαρά δούλευουν επίσης και τα Yaris Gr με το 0-20. Δοκιμασμένο από γνωστούς με πολλά χιλιόμετρα και κάποια από αυτά άγρια…. δεν λεω μια χαρα δουλευουν,αλλα με 5-30 θα προστατευονται και καλυτερα,. μιλησα για οικονομια και αξιοπιστια των ιαπωνικων ,οχι επιδοσεις.αυτο ξεκαθαρισα αλλα εσυ δεν θες να το χωνεψεις και προσπαθεις να το μεγαλοποιησεις εις βαρος μου. 22 ώρες πριν, DarthVader. είπε Είναι ένα s3 20vt , αλλά είναι με σφυρήλατα σωθικά , το αυτοκίνητο το έχω κανονικά daily αλλά πάντα ήμουν καλοκαιρινούς μήνες με αυτό , τώρα με τα κρύα το συγκεκριμένο λάδι (Castro racing 10-60) θα κάνει και 10 λεπτά να ζεσταθεί . Πέρα τα κλασσικά πρώτου σταδίου είναι σφυρί με μεγαλύτερη τουρμπίνα μαζί με ότι χρειάζεται για να δουλέψει η απάντηση του tuner είναι ότι λόγο μεγαλύτερων διάκενο και υψηλότερων θερμοκρασιών να βάζω αυτό το λάδι , αυτό όμως είχε ειπωθεί για ζεστούς γενικά μήνες το θέμα είναι ότι δεν ξέρω κατά ποσό καλό είναι για τώρα με γνώμονα την αποφυγή ζημιών ο tuner είναι γνωστός στο χώρου του τουλάχιστον που το βρηκες αυτο το θηριο? ωραιος.λοιπον απο εμενα θα ακουσεις διαφορετικα πραγματα,εννοειται. εφοσον η χρηση σου ειναι απλη ,καθημερινη,δεν χρειαζεσαι το 10-60.αυτο ειναι μονο για πιστα και αναβασεις και γενικα ζοριλικια.ομως ακομα και εκει εχουν αλλαξει τα πραγματα για τα λαδια.ο φιλος σου ο μηχανικος, σου προτεινε αυτο που προτεινουν σχεδον ολοι.και σιγουρα το ξερει και απο τα bmw που βαρουσαν μεταλλα ,βλακεια σχεδιασης της εταιρειας βεβαια και ετσι απο το προτεινομενο 5-40 βγαλανε ενα custom made 10-60 που μαντεψε,,,,, ηταν αυτο το καστρολ που βαζουν πλεον ολα τα μπεμπε και αουντι τα τουμπανα.υπαρχει ομως μια ιστορια πισω απο αυτο..ειναι μεγαλη και δεν μας αφορα.το τελος ομως ηταν αυτο: οποιοιδήποτε πειραγμενοι αλλα και μαμα δυνατοι κινητήρες χρησιμοποίησαν ποτέ το 10w-60, οι θερμοκρασίες λαδιού είναι ίσως ο κύριος λόγος. Τα αυτοκίνητα αυτα είναι σχεδιασμένα να τρέχουν σε πίστες αγώνων όλη την ημέρα, ακόμη και στις πιο καυτές θερμοκρασίες. Σε αυτές τις συνθήκες, οι θερμοκρασίες λαδιού στους κινητήρες υψηλών στροφών μπορεί να υπερβούν τους 100C. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ένα λάδι που δεν αραιώνει πολύ σε αυτές τις θερμοκρασίες. Επίσης, το συγκεκριμένο 10w-60 που χρησιμοποιείται είναι ένα custom-made προϊόν, οπότε έχει (υποτίθεται) το τέλειο μείγμα βασικών αποθεμάτων και πρόσθετων για τα αυτοκίνητα που το προδιαγράφουν..αντιθετα ενα redline 10-60 ειναι πολυ βαρυ για αυτην την μηχανη. οποτε προσοχη δεν βαζεις αλλο 10-60 μονο αυτο της castrol Τα μοντερνα λαδια 0-40 , 5-40 ειναι καλυτερα απο τα 10-60.καταρχην ειναι ανωτερα σαν ποιοτητα ,εχουν καλυτερες συνθεσεις συστατικων ,χρησιμοποιουν εστερες,ΡΑΟ που δεν χρησιμοποιουν τα 10-60 που ειναι group 2 προελευσης. δεν ειναι παντα κακο αυτο,γιατι ειπαμε το τελικο προιον ειναι αυτο που μετραει, αλλα δεν υπαρχει λογος πλεον να τα χρησιμοποιεις οταν πλεον ολα τα μοντερνα λαδια και ιξωδη, χρησιμοποιουν group 3 βαση.. Στην περίπτωση σου, εάν δεν βλέπεις ποτέ θερμοκρασία λαδιού πάνω από 100C τότε ναι, ένα premium 0W/5W-40 θα πληρεί περισσότερο τις απαιτήσεις ιξώδους του κινητήρα. όταν η Porsche και η Ferrari με υψηλές στροφές χρησιμοποιουν 5-40 η΄0-40 εσυ δεν μπορεις να λες οτι θες 10-60 για την καθημερινοτητα σου.. εαν εχεις και ψυγειο λαδιου δεν πρεπει να ανυσηχεις καθολου.τωρα το 5-40 χρησιμοποιειται απο πολλα μοντελλα και για αγωνες. η γνωστη redline,ο ιδρυτης της,ελεγε σε βιντεο οτι πλεον αυτα τα λαδια ειναι τοσο εξελιγμενα που πλεον αυτα χρησιμοποιουν και για τα αγωνιστικα τους στο ιντιαναπολις. αν τωρα κανεις μια μικτη χρηση πιστας και καθημερινης οδηγησης,οσο και ζωηρη να ειναι τοτε ενα καλο 5-40 ειναι μια χαρα.γιατι? γιατι αν εκανες τον κοπο και πηγαινες πισω σενα μεγαλο αρχικο ποστ που εδωσα,αυτο που μετραει στα συγχρονα λαδια δεν ειναι το βαρος που ανησυχεις,το βαρος ειναι ασχετο πλεον,αυτο που μετραει ειναι το HTHS .υπαρχουν λαδια οπως αυτο 10-60 που ψαχνεις που συμπεριφερονται σαν 30αρια λογω οτι εχουν χαμηλοτερο HTHS απο το 40αρι. το HTHS( High Temperature High Shear) χρησιμοποιειται για να δωσει μια προδιαγραφη για την μηχανη σου ,οχι το βαρος. το μινιμουμ ειναι 3.5 αυτη ειναι η προδιαγραφη.και τοσο ειναι το 10-60 ,πανω κατω μια μοναδα (3.6). το 40αρι ομως που εσυ νομιζεις οτι ειναι κατωτερο εχει πανω απο 3.7 .τα λαδια που προτεινω φτανουν μεχρι και 3.9.αυτο ειναι που χρειαζεσαι οταν ανεβαινουν οι στροφες και οι θερμοκρασιες,ισχυροτερο ,δυνατο φιλμ που δεν σπαει ευκολα στην καταπονηση και αυτο το κανει ενα συγχρονο λαδι με ισχυρο HTHS οπως το 40ρι .και ας εχει μικροτερο βαρος απο το 10-60,ειναι πιο δυνατο. να δωσουμε σημασια σε μια ακομα παραμετρο για την επιλογη του καλου -σωστου λαδιου για την χρηση σου ,που ειναι η συνθεση του λαδιου. π.χ. M1 10W40. HTHS 3,9cp, αλλά έχει πολύ λίγο PAO μέσα. Είναι ως επί το πλείστον hydrocrack GrIII. Το M1 0W40 είναι 60% GTL, 30% PAO και 10% εστέρες. Αυτό σημαίνει καλύτερη αντίσταση στην οξείδωση και επίσης καλύτερα χαρακτηριστικά απαγωγής θερμότητας. ενώ το HTHS είναι πολύ σημαντικό, η σύνθεση καθορίζει την αντίσταση στην οξείδωση. Εάν κάποιος τρέχει με ενα λάδι σε εύρος 130-140 C, εαν αυτο ειναι άθλιο λάδι θα αλλοιωθεί γρήγορα. τελος ενα ακομα που πρεπει να προσεξεις στο 5-40 που θα επιλεξεις ειναι να εχει 2 ακομα προδιαγραφες αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων. MB229.5 και Porsche A40.η πρωτη ειναι η πιο αυστηρη μαυτην θα εχεις noack μεχρι 10% ,απο εκει και κατω θες να εχεις.και η Porsche A40 βγαινει μετα απο δοκιμη σε γνωστη γερμανικη πιστα. δεν ειναι τιποτα τυχαια αυτα που διαβαζεις στο μπουκαλι ενος λαδιου .φυσικα ειναι πολυ σημαντικη και η bmw ll01 , είναι η πιο αυστηρη στις απαιτήσεις οξείδωσης. θα μπορουσε να βαλεις και ενα ενδιαμεσο 5-50 της μομπιλ αλλα ειναι ακριβοτερο και δεν κερδιζεις και πολλα. οποτε προτεινω Mobil1 fs 0W40 Motul X-Cess Gen2 5-40 https://laukkanenmotorsport.fi/en/p70618/hpl-motor-oil-5w40-1-qt-0-95l αλλα θα ξοδευτεις να το φερεις απο εξω redline 5-40 παλι ακριβοτερο των 2 πρωτων motul 300v 5-40 πλεον η φορμουλα ειναι και για καθημερινη χρηση.παλι ακριβο. αυτα τα λαδια κανουν και για πιστα.αν παλι θελεις για να νιωθεις ασφαλεια ,επειδη μετα αποτι διαβασες παλι θα εχεις κολλημα με το ιξωδες,ψιλο vs χοντρο κ.λ.π , οπως οι περισοτεροι που εχουν μεινει σε παλιες νοοτροπιες, το καλοκαιρι χτυπα ξανα το 10-60 καστρολακι να νιωσεις ασφαλεια. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από megapaixtaras
atheatos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε αλλα εσυ δεν θες να το χωνεψεις Τι πρέπει να χωνέψω ? ότι το 5w 30 προσφέρει περισσότερη προστασία από 0- 20 επειδή είναι πιο παχύ ? Για εξήγησε μου σε παρακαλώ γιατί να το ΧΩΝΕΨΩ αυτό το πραγμα ? Δεν υπάρχει περίπτωση τα 0-20 να έχουν καλυτερες προδιαγραφες από τα 5-30 ? Δεν θα μιλήσω για τις σύγχρονες προδιαγραφες που έχουν από εδώ και πέρα τα 0-16 και κάτω , γιατι προφανώς θα πρέπει να ξεπεράσεις τον σκόπελο του 0-20 πρώτα. Σοβαροι κινητήρες με μηδενικές ανοχές στην κατεργασία των μετάλλων τους όπως είναι οι περισσότεροι γιαπωνέζικοι , δουλευουν πιο στρωτα με τα λεπτά λάδια και άρα με μεγαλύτερη ασφαλεια από τα χοντρυτερα λάδια. Τέλος . Σταματάει κάθε συζήτηση μαζί σου από εδώ και πέρα για το .συγκεκριμένο θέμα. Δεν θα ξανά πάρεις απάντηση ότι έκφραση και να χρησιμοποιήσεις, όσα λινκ και να βάλεις και όσα σεντόνια να γράψεις. Η προστασία του κινητήρα δεν ειναι μόνο θεμα των λαδιών με μεγάλο ιξώδες , αλλά των λαδιών με το σωστό ιξώδες. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos
Προτεινόμενες αναρτήσεις