Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λίγο έλειψα και μαλλιοτραβηχτηκατε;Αγαπη μονο...Λοιπον εχουμε και λέμε...1ον:Bmw...Ford...Mazda και φαντάζομαι και σε άλλες μαρκες έρχεται οδηγία στις εκάστοτε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημενα να χρησιμοποιείται αλλο ιξωδες απο αυτο που γραφουν τα μανουαλια(βοηθεια μας).Συγκεκριμένα σε αυτές τις τρεις το εχω δει με τα μάτια μου.2ον...Το api ειναι πολυ πιο αυστηρό απο την acea στο να δωσει αναβαθμιση σε καποιο λιπαντικο,πχ απο sn σε sp.Μην ξεχναμε οτι επειδη η acea κοιμοταν τον υπνο του δικαίου αναγκαστηκαν πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαλουν δικές τους προδιαγραφες πχ dexos...(πηγη shell).3ον...κατα τ'αλλα δεν άλλαξε τίποτα στα λιπαντικά....ετσι ειχε ειπωθεί,τωρα αλλαξαμε τροπάριο...επιτυχία...παλι...

  • Απαντ. 495
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 4/12/2024 στις 6:14 ΜΜ, megapaixtaras είπε

μα τι κανεις τωρα? μπλεκεις τα λαδια με αλλα πραγματα για να βγεις ...Λαδι?? τετοια επιχειρηματα ειναι εντελως λαθος και δεν σε δικαιωνουν,μονο υπεκφευγουν.

οι ευρωπαικες προδιαγραφες ειναι οι αυστηροτερες οτι και να λες.το λενε και οι αμερικανοι:

2024-12-046_10_11.png.efb0b339d3e8a60885f29784f3bd0191.png

χρειαζεσαι μια επιμορφωση σε αυτα που ηξερες. 

πες μου που ακριβως χρησιμοποιησα φθηνους χαρακτηρισμους και υβρεις.η θυματοποιηση ειναι ακριβως ο μηχανισμος για να δειξεις στους αλλους οτι εχεις δικιο ,επειδη εισαι κενος απο τα επιχειρηματα σου,δεν εχεις αλλα γιατι στα αδειασαμε .οποτε μετα ξεκινας την θυματοποιηση και φυσικα την επιθεση με χαρακτηρισμους,ΕΣΥ:

Στις 4/12/2024 στις 6:39 ΜΜ, atheatos είπε

Πήγη  trust me bro. Είναι γνωστό σε όλους μας οτι τα αγγλικά σου , μετα από τόσα link που έχεις κάνει παράθεση , δεν είναι καλά. 
Αλλα να μην μπορείς δεις το  πότε  ,  μπήκαν σε εφαρμογή τα specifications ILSAC GF 6A και 6B που είναι μετά την χρονολογία του post που ξέθαψες και που φυσικά είναι ακόμα πιο αυστηρά μετά το 2022 ( api forum) απο τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά., δείχνει ότι την επιμόρφωση στα βασικά μαθηματικά τουλάχιστον την θέλεις εσυ.

Θα σε παρακαλούσα να αφήσεις τους φτηνους χαρακτηρισμούς και προσβολές και να απαντάς χωρίς να το παίζεις διάνοια . Καταλαβαίνω ότι έχεις στριμωχτεί και γίνεσαι επιθετικός αλλά κάπου πρέπει να έχεις κάποια όρια. 
 

κατα τα αλλα εγω ειμαι επιθετικος.το ποιος στριμωχτηκε και αρχισε τις επιθεσεις και  ειναι επιθετικος το βλεπουν ολοι,οπως και ποιος χρησιμοποιει φθηνους χαρακτηρισμους.εχεις γραψει 3 παραγραφους που στολιζεις τους συνομιλητες σου με ειρωνειες και χαρακτηρισμους.αλλα ετσι κανουν οσοι δεν μπορουν να απαντησουν,οσοι δεν εχουν γνωση.

 

Στις 4/12/2024 στις 8:41 ΜΜ, Ribopaido είπε

Να πω κατι εξτρα επειτα απο σημερινες εξελίξεις και κουβέντες..

Ατομα με τογιοτα υβριδικα που βάλανε τα 0w20 παρατηρήσανε τα εξής:

  1. Αυξημένη κατανάλωση
  2. Αυξημένη χρονική λειτουργία θερμικού ( με ίδιες καιρικές συνθήκες)
  3. Αύξηση χρόνου μέχρι το θερμόμετρο λαδιού να πιάσει την ονομαστική τιμη
  4. Λίγο τραχύ θόρυβο κατα την εκκίνηση σε μεγάλες ταχύτητες

Παράλληλα, με βάση την έρευνα απο την SAE: Test results obtained with 0W-8 and 0W-16 JASO reference oils show a fuel economy improvement due to low viscosity and the friction reduction effect of the Mo friction modifier.

 

 

φιλε,αυτα δεν ειναι προβληματα.που ειναι το μη αναμενομενο σαυτα? υπαρχει κατι που να δειχνει προβλημα? τα 3 πρωτα οφειλονται στο ελαχιστο πιο μεγαλο βαρος.φυσιολογικο.το 4 δεν οφειλεται αποκλειστικα στο νεο ιξωδες.υπαρχει ομως το ενδεχομενο να εχει διαφορετικα προσθετα και αυτα να προκαλουν τον θορυβο.δεν σημαινει κατι αλλο.και εμενα μου συμβαινει οταν αλλαζω μαρκα λαδιου.

εμενα που μου προτεινουνν 5-30, αν βαλω 5-40 τα ιδια θα μου βγαλει.ειναι φυσικο αποτελεσμα ενος παχυτερου λαδιου.οσοι γνωριζουν απο μηχανικη το καταλαβαινουν.

κερδιζεις ομως σε προστασια.αυτο δεν εχει δεικτες το καταλαβαινεις ομως στο τελος,στον λογαριασμο....

Στις 4/12/2024 στις 8:57 ΜΜ, atheatos είπε

 

Φίλε τζάμπα τα γράφεις . Εδώ νομίζουν ότι τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν με τα σωστά λάδια είναι μόνο τα ευρωπαϊκά και ότι τα λάδια που χρησιμοποιούν τα υπόλοιπα 2/3 του πλανήτη τα τελευταία  χρόνια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα. 
Μετα θα σου πούνε ότι το manual λέει ότι μπορείς να βάλεις και 10-40 , άρα τα υπόλοιπα από κάτω είναι λάθος. ( καλά ακόμα γελάω με το highlight , που λέει ότι μπορείτε να Βαλέτε 0-20 , αλλά μετά βάλτε 0-16 πάλι 

Φυσικα και μπορούν να βάλουν 10-40 σε υβριδικό του 2024 , χωρίς να έχει σοβαρό προβλημα για τα επόμενα 100.000 χιλιόμετρα , αλλα για μετά δεν ειναι σίγουρο.

τα ισοπεδωσες και εχεις ξεχασει τι διαβαζεις ..το manual που διαβαζεις στο φυλλαδιο του φιλου,ειναι ευρωπαικο και αφορα οδηγια που δινεται στο ιδιο αυτοκινητο για ευρωπη..τι θα πρεπει να ακολουθησει κατα ΕΣΕΝΑ,την  ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ του ilsac? στην αμερικη ζεις? παλι αμφισβητεις  την toyota που δινει αλλες οδηγιες σε ευρωπη? γιατι δεν πας να τους διδαξεις εσυ ,να τους πεις ,τι κανετε ρε εσεις εκει ? εγω ξερω τι πρεπει να βαλετε στην ευρωπη,ποιοι ειστε εσεις?

το οτι η ασια ειναι τα 2/3 του πλανητη δεν σημαινει οτι επειδη ειναι μεγαλυτερη σε πλυθησμο πρεπει να την ακολουθουμε.γιατι απλα εχει διαφορετικες προδιαγραφες.τι σχεση εχει το μεγεθος του πληθυσμου ? αναλογα τον πληθυσμο επικρατει ποια προδιαγραφη θα ακολουθησουμε? τι επιχειρηματα ειναι αυτα? οι προδιαγραφες της ευρωπης ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ  αυτο εχει σημασια οχι ποια ηπειρος εχει τον μεγαλυτερο πληθυσμο.σε αντιθεση με εσενα βεβαια ,ευτυχως,οι ασιατες το γνωριζουν αυτο ,γιαυτο και δινουν διαφορετικες οδηγιες.

πετας και ενα καταστροφικα για να τρομοκρατησεις τον κοσμο και να φανεις οτι γνωριζεις.και ενα ''για τα επόμενα 100.000 χιλιόμετρα , αλλα για μετά δεν ειναι σίγουρο.'',ε αφου δεν ειναι σιγουρο γιατι το αναφερεις?  

αν και το 10-40 ειναι χρονια στην αγορα,μια χαρα εχει αποδειξει τι κανει.ΑΝΤΙΘΕΤΑ και οπως εχουμε πει πιο χοντρο λαδι μεσα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη ειναι καλυτερο οσον αφορα την προστασια του κινητηρα ,το ψιλο που προτεινεις ΕΣΥ ειναι που δεν ξερουμε τι προβλημα μπορει να δημιουργησει

Στις 4/12/2024 στις 8:57 ΜΜ, atheatos είπε

Κατά τα αλλά δεν έχουν ανάμιξη και ότι πει ο δάσκαλος… Έχουν βγει ειδικές προδιαγραφές για το 0-16 και κάτω αλλά όχι, το έτος είναι 2020 και οι προδιαγραφές  του api είναι χειρότερες των ευρωπαϊκών…. 
Φυσικα και μπορούν να βάλουν 10-40 σε υβριδικό του 2024 , χωρίς να έχει σοβαρό προβλημα για τα επόμενα 100.000 χιλιόμετρα , αλλα για μετά δεν ειναι σίγουρο.

ΥΓ. Μην γράφεις  JASO .Μόνο ACEA. Θα σε μαλώσει ο δάσκαλος….

το παραδειγμα που εβαλα ειναι ενδεικτικο ,αν θες,που δεν θες ,γιατι μετα  δεν θα μπορεις να παρεις τα λογια σου πισω,εχω να σου βαλω και απο το σημερα αυτο που λεει οτι η ACEA και οι ευρωπαικες προδιαγραφες ειναι αυστηροτερες και υπερισχυουν απο του api.γιατι το αναφερουν συνεχεια σε διαφορα νεα τοπικ ,οπου μπαινει καποιος νεος, που δεν γνωριζει οπως εσυ,και νομιζει οτι γνωριζει.τι επιχειρημα κενο ειναι παλι αυτο? ειναι σαν να λες οτι η προδιαγραφη vw504,ποτε βγηκε? το 2004? μπαα παλια ειναι ,εγω βαζω μονο οτι προδιαγραφη κυκλοφορει σημερα το 2024..

αληθεια ομως τι σχεση εχει που ειναι απο 4 χρονια πισω?θελεις να το μειωσεις και βρηκες αυτον τον αστειο χαρακτηρισμο,ΠΑΛΙΟ? δεν ξρρω τι κανουν στον ilsac αλλα στον οργανισμο ACEA δεν αλλαζουν καθε τοσο τις προδιαγραφες.μονο οταν βγαινουν νεες τεχνολογιες και οδηγιες κυριως για το περιβαλλον.σε αντιθεση με τον ilsac.αλλα εμας δεν μας ενδιαφερει τι κανουν εκει,δεν ζουμε στην αμερικη η' την ασια.ασε που και στην αμερικη παλι τις ευρωπαικες ακολοθουν γιατι ειναι αυστηροτερες.ποσες φορες να το πουμε πια?δλδ,οι ιαπωνες ειναι χαζοι ,δεν ξερουν ,που δινουν διαφορετικες οδηγιες για την ευρωπη και ξερεις εσυ?

Στις 4/12/2024 στις 9:45 ΜΜ, atheatos είπε

Φίλε γνωρίζω το manual σου και γνωρίζω ότι τα γιαπωνέζικα (καθώς όλα τα ασιατικά  και τα αμερικανικά) ακολουθούν τις προδιαγραφές API . Όπως έγραψα και προηγουμένως λάδια που να καλύπτουν τις προδιαγραφες αυτές , στην Ευρώπη είναι λίγο δύσκολο να βρεις. Σχεδόν κανένας δεν τα γνωρίζει και μάλιστα όπως είδες όταν τα ανέφερα ,πέσανε και να με φάνε με φτηνους χαρακτηρισμούς. Από την στιγμή που τα 0-20 που σου βάζουν καλύπτουν τις προδιαγραφες GF 6A για μένα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Προσοχή δεν είναι όλα τα 0-20 GF-A certified. Θα προτιμούσα να σου πω την αλήθεια αν δεν έβρισκα 0-20 certified, να εβαζα 5-30 αρκεί να ήταν GF-A. Ξέρω ότι στην αντιπροσωπεία σου βάζουν ένα λαδι από ένα κουτί που γράφει TOYOTA πάνω και μπορεί να μην έχει τις ενδείξεις του api. Ας ελπίσουμε ότι είναι GF -A ή τουλάχιστον να σε επιβεβαιώσουν προφορικά. ( αν και χλωμό το κόβω μιας και έχουν μεσάνυχτα από api , προδιαγραφες λαδιών κτλ.)

Τελος πάντων κάνε υπομονή , μέχρι και οι υπόλοιποι που ζούνε στον κόσμο τους , καταλάβουν τι συμβαίνει γύρω τους και φιλοτιμηθούν να ασχοληθούν με τα γιαπωνέζικα σοβαρά και όχι μόνο για κόντρες…

τα γιαπωνέζικα (καθώς όλα τα ασιατικά  και τα αμερικανικά) στην αμερικη και την ασια,δεν μας νοιαζει τι κανουν.στην ευρωπη οπως σου εδειξε ο φιλος στο μανιουαλ την ευρωπαικη ακολουθουν.η' μηπως δεν πρεπει κατα εσενα,τον ειδικο να ακολουθει την ευρωπαικη οδηγια της toyota? ασε που και στην αμερικη εχει αλλαξει,την ευρωπαικη ακολουθουν.

γιαυτο καλα κανουμε και εχουμε μεσανυχτα απο api και  GF-A και ilsac.ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΟΔΗΓΟ,ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ,ΕΙΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ,ΕΙΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ. εχουν αλλα καυσιμα,αλλες οδηγικες συνηθειες,αλλους κινητηρες.οι ιαπωνες αυτο το ξερουν ,εσυ οχι.στη  ευρωπη εχουμε δικους μας κανονισμους και προδιαγραφες προσαρμοσμενες στα δικα μας χαρακτηριστικα.γιαυτο και πανω στα κουτια των αντιπροσωπειων εδω ,δεν εχουν api γιατι δεν ασχολουνται,ειμαστε στην ευρωπη,οχι στην αμερικη.

το προβλημα σου ειναι πως επειδη εχεις ενα ιαπωνεζικο παλιο αυτοκινητο,εχεις κολλησει σε παλιακες γνωσεις και εχεις μεινει στο παρελθον ,τοτε που ακομα δεν ειχαμε ιντερνετ στην ελλαδα.και οταν ηρθε αποτι φαινεται δεν εψαξες καθολου ,να μαθεις.εδω φοβασαι να βαλεις ενα πιο χοντρο λαδι μην σκασει το αυτοκινητο σου.ποσο πιο πισω να εχει μεινει καποιος.

και ενω σου φερνω αποσπαματα απο εξειδικευμενο φορουμ που μιλουν ειδικοι που εχουν φορουμ απο το 2002 τοτε που δεν ξεραμε εμεις τι ειναι ιντερνετ ,ναι στην αμερικη την μητερα των λιπαντικων ,ατομα που εχουν δουλεψει στις μεγαλυτερες εταιρειες με 16 και 23.000 ποστς για λαδια και εσυ τους μειωνεις με μια απαξιωτικη φραση,  ''Πήγη  trust me bro΄',σαν ο πιο ειδικος.ουτε τα πιο παλια μελη εδω στο φορουμ δεν εχουν 23.000 ποστ ,σκεψου οτι αυτοι τα εχουν μονο για λαδια.και εσυ κανεις τον εξυπνοτερο απο αυτους.ωραια λοιπον,σε προκαλω να πας να κανεις εγγραφη και τους κανεις τον εξυπνο εκει.κανε εγγραφη και συνομιλησε μαζι τους.σε προκαλω.μονο προσεξε γιατι αυτοι εκει δεν χαριζονται αν μιλουσες οπως εδω.που σε αντιθεση με εσενα ειμαστε τουλαχιστον ευγενικοι.

και δεν χρησιμοποιουμε προσβλητικες,ειρωνικες εκφρασεις οπως εσυ ,''ζουνε στον κοσμο τους ΄΄.

εχεις χρησιμοποιησει τις εξης προσβλητικες εκφρασεις μεσα σε 1 ημερα για εμενα ,με ειρωνεια :

1) Πήγη  trust me bro.

2) τα αγγλικά σου ,  δεν είναι καλά. 

3) την επιμόρφωση στα βασικά μαθηματικά τουλάχιστον την θέλεις εσυ.

4) έχουν μεσάνυχτα από api

5) δάσκαλος

6) Θα σε μαλώσει ο δάσκαλος….

7) υπόλοιποι που ζούνε στον κόσμο τους

 και μετα υποκρινεσαι και  κανεις και υποδειξεις.

21 ώρες πριν, katargedon είπε

Λίγο έλειψα και μαλλιοτραβηχτηκατε;Αγαπη μονο...Λοιπον εχουμε και λέμε...1ον:Bmw...Ford...Mazda και φαντάζομαι και σε άλλες μαρκες έρχεται οδηγία στις εκάστοτε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημενα να χρησιμοποιείται αλλο ιξωδες απο αυτο που γραφουν τα μανουαλια(βοηθεια μας).Συγκεκριμένα σε αυτές τις τρεις το εχω δει με τα μάτια μου.2ον...Το api ειναι πολυ πιο αυστηρό απο την acea στο να δωσει αναβαθμιση σε καποιο λιπαντικο,πχ απο sn σε sp.Μην ξεχναμε οτι επειδη η acea κοιμοταν τον υπνο του δικαίου αναγκαστηκαν πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαλουν δικές τους προδιαγραφες πχ dexos...(πηγη shell).3ον...κατα τ'αλλα δεν άλλαξε τίποτα στα λιπαντικά....ετσι ειχε ειπωθεί,τωρα αλλαξαμε τροπάριο...επιτυχία...παλι...

η acea δεν δινει καμμια αναβαθμιση γιατι δεν ασχολειται με αυτο..δινει οδηγιες για να ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ νεα λιπαντικα,τα ξερεις λαθος.ηταν φυσιολογικο να βγαλει η οπελ και ο ομιλος δικια του προδιαγραφη dexos.οπως κανει και η bmw ,mercedes και ολοι οι ευρωπαιοι κατασκευαστες.

οι αναβαθμισεις δεν ειναι σημαντικες για την acea,εχει λαδια που κυκλοφορουν ακομα και ειναι sm,τετοιο βαζω και εγω ενω μπορω και  sp.αρα δεν ειναι σημαντικες για τα ευρωπαικα μοντελλα.οι προδιαγραφες των ευρωπαιων κατασκευαστων που εκπροσωπει η acea ειναι οι αυστηροτερες στον κοσμο.τελεία.

bmw εχω και χρησιμοποιω το λιπαντικο που γραφει το μανιουαλι μου..με αγαπη,η΄κατι αλλο ειδαν τα ματια σου η'...

ανακριβειες και να εχουμε να λεμε

υ.γ . ημουν συντομος και περιεκτικος,οχι σεντονια😂

υ.γ. το οτι ελλειψες δεν ηταν και τοσο σημαντικο. δεν λες ποτε κατι σημαντικο εννοω.. γιατι στα 100 τοπικ με λαδια εδω και 8 χρονια που εισαι μελος δεν μπηκες ποτε να γραψεις κατι.

εξαλου οπως ειχες πει ,νομιζα οτι δεν σε εκφραζει αυτο το τοπικ και θα ανοιγες με τον αθεατο δικο σου ..ετσι ειχες πει.

αλλαξες τροπαριο ομως....επιτυχια..παλι..

  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, geopro είπε

Το 16 στο 0W-16 δηλώνει το χαρακτηριστικό ιξώδους του λαδιού, όταν το λάδι βρίσκεται σε υψηλή θερμοκρασία. Ένα λάδι με υψηλότερο ιξώδες ( με υψηλότερη τιμή) θα είναι καλύτερο εάν το όχημα λειτουργεί σε υψηλές ταχύτητες ή υπό ακραίες συνθήκες φορτίου

Σχετικα με το ιξώδες , το έχω γράψει και παλαιότερα, όταν θα μπω στην πίστα θα βάλω λαδι και ιξώδες που μπορεί να μην υπάρχει στην λίστα του κατασκευαστή. Θα βγω από την πίστα και θα ξαναβαλω το normal λαδι.

Και ακραίες συνθήκες δεν είναι οι 40+βαθμοί. Ακραίες συνθήκες είναι όταν το αυτοκίνητο κινείται με πολλή φορτίο και στα όρια του κινητήρα. Οι συνθήκες του 40+ στην Ασία και στην Αφρικη δεν θεωρούνται ακραίες σε κάποιες περιοχές αλλά φυσιολογικές για αυτές τις περιοχές. Εκεί αν δεν πας το κινητήρα στο όριο , ακόμα και το 0-16 κάνει μια χαρά την δουλειά του. Αλλά εννοείται ότι αν πήγαινεις τσίτα στους 40+ βαθμούς πρέπει να βάλεις άλλο λαδι , που όμως θα ξαναβγάλεις όταν τελειώσεις για να βάλεις πάλι το συνιστωμενο. Το έγραψες πίσω σε highlighted  και δεν έχω καταλάβει ακόμα αν κάποιοι καταλαβαίνουν τι διαβάζουν ή όχι. Υπάρχει και το chat gpt αν θέλετε να σας τα κάνει τα πράγματα πιο ξεκάθαρα ή να σας δώσει μια περίληψη αυτου που διαβάζεται μιας και από ότι φαίνεται πέρα από τα αγγλικά , κάποιοι έχουν πρόβλημα κατανόησης κειμένου ακόμα και στα Ελληνικά.

6 ώρες πριν, andreas-d είπε

Από τα στοιχεία του τιμολογίου τα λάδια πού βάζουν είναι αυτά..

inbound6150724170856856525.jpg


Οι εγκρίσεις του API για την LIQUI Moly

https://engineoil.api.org/Directory/EolcsResultsDetail?accountId=-1&companyId=10751&resultsUrl=https%3A%2F%2Fengineoil.api.org%2FDirectory%2FEolcsResults%3FaccountId%3D13766

Είναι εντάξει  το συγκεκριμένο και χαίρομαι που η αντιπροσωπεία ακολουθεί το api και δεν βάζει απλώς ένα LIQUI moly της σειράς που δεν έχει την έγκριση της API.

Τουλάχιστον για την API στο 0-16 έχει ξεχωριστές προδιαγραφες που συνέχεια γίνονται αυστηρότερες. Κάθε χρόνο τα λάδια τον κατασκευαστών παίρνουν έγκριση και δοκιμάζονται και σε καινούργια τεστ. Στα ψιλά λάδια η API έχει δώσει έμφαση με το GF 6B  και πρόκειται να γίνει βασικό χαρακτηριστικό στο μελλον.

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

πες μου που ακριβως χρησιμοποιησα φθηνους χαρακτηρισμους και υβρεις.η θυματοποιηση ειναι ακριβως ο μηχανισμος για να δειξεις στους αλλους οτι εχεις δικιο ,επειδη εισαι κενος απο τα επιχειρηματα σου,δεν εχεις αλλα γιατι στα αδειασαμε .οποτε μετα ξεκινας την θυματοποιηση και φυσικα την επιθεση με χαρακτηρισμους,ΕΣΥ:

κατα τα αλλα εγω ειμαι επιθετικος.το ποιος στριμωχτηκε και αρχισε τις επιθεσεις και  ειναι επιθετικος το βλεπουν ολοι,οπως και ποιος χρησιμοποιει φθηνους χαρακτηρισμους.εχεις γραψει 3 παραγραφους που στολιζεις τους συνομιλητες σου με ειρωνειες και χαρακτηρισμους.αλλα ετσι κανουν οσοι δεν μπορουν να απαντησουν,οσοι δεν εχουν γνωση.

 

ουτε εγω ,ουτε ο αλλος που σου ειπε κλειδωσαμε ποτε το φορουμ.δεν ειμαστε διαχειριστες. καποιος αλλος εκανε αναφορα,μαλιστα εμενα με τιμωρησανε,χαρη σε αυτον ενω εκεινος που εφταιγε σουλατσαρε ανενοχλητος και σχολιαζε  οτι εφυγα και απο το φορουμ,προσβαλοντας με  ανενοχλητος ,τετοια ξενδιαντροπια ,αλλα ετσι ειναι οταν δεν μπορεις να αντιμετωπισεις τον αλλο,παιζεις βρωμικα.

ομως η αδικια παντα φαινεται.

θεωρω οτι προκαλεις παλι για να κλειδωσει το τοπικ και ετσι να ανακουφιστεις που ενω ξερεις οτι δεν εχεις δικιο ,δεν μπορεις να κανεις πισω και ο μονος τροπος ειναι να το κλειδωσεις.δεν τσιμπαω,θα μιλαω με επιχειρηματα χωρις να προσβαλω.εξαλου εγω ΕΧΩ επιχειρηματα.

φιλε,αυτα δεν ειναι προβληματα.που ειναι το μη αναμενομενο σαυτα? υπαρχει κατι που να δειχνει προβλημα? τα 3 πρωτα οφειλονται στο ελαχιστο πιο μεγαλο βαρος.φυσιολογικο.το 4 δεν οφειλεται αποκλειστικα στο νεο ιξωδες.υπαρχει ομως το ενδεχομενο να εχει διαφορετικα προσθετα και αυτα να προκαλουν τον θορυβο.δεν σημαινει κατι αλλο.και εμενα μου συμβαινει οταν αλλαζω μαρκα λαδιου.

εμενα που μου προτεινουνν 5-30, αν βαλω 5-40 τα ιδια θα μου βγαλει.ειναι φυσικο αποτελεσμα ενος παχυτερου λαδιου.οσοι γνωριζουν απο μηχανικη το καταλαβαινουν.

κερδιζεις ομως σε προστασια.αυτο δεν εχει δεικτες το καταλαβαινεις ομως στο τελος,στον λογαριασμο....

τα ισοπεδωσες και εχεις ξεχασει τι διαβαζεις ..το manual που διαβαζεις στο φυλλαδιο του φιλου,ειναι ευρωπαικο και αφορα οδηγια που δινεται στο ιδιο αυτοκινητο για ευρωπη..τι θα πρεπει να ακολουθησει κατα ΕΣΕΝΑ,την  ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ του ilsac? στην αμερικη ζεις? παλι αμφισβητεις  την toyota που δινει αλλες οδηγιες σε ευρωπη? γιατι δεν πας να τους διδαξεις εσυ ,να τους πεις ,τι κανετε ρε εσεις εκει ? εγω ξερω τι πρεπει να βαλετε στην ευρωπη,ποιοι ειστε εσεις?

το οτι η ασια ειναι τα 2/3 του πλανητη δεν σημαινει οτι επειδη ειναι μεγαλυτερη σε πλυθησμο πρεπει να την ακολουθουμε.γιατι απλα εχει διαφορετικες προδιαγραφες.τι σχεση εχει το μεγεθος του πληθυσμου ? αναλογα τον πληθυσμο επικρατει ποια προδιαγραφη θα ακολουθησουμε? τι επιχειρηματα ειναι αυτα? οι προδιαγραφες της ευρωπης ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ  αυτο εχει σημασια οχι ποια ηπειρος εχει τον μεγαλυτερο πληθυσμο.σε αντιθεση με εσενα βεβαια ,ευτυχως,οι ασιατες το γνωριζουν αυτο ,γιαυτο και δινουν διαφορετικες οδηγιες.

πετας και ενα καταστροφικα για να τρομοκρατησεις τον κοσμο και να φανεις οτι γνωριζεις.και ενα ''για τα επόμενα 100.000 χιλιόμετρα , αλλα για μετά δεν ειναι σίγουρο.'',ε αφου δεν ειναι σιγουρο γιατι το αναφερεις?  

αν και το 10-40 ειναι χρονια στην αγορα,μια χαρα εχει αποδειξει τι κανει.ΑΝΤΙΘΕΤΑ και οπως εχουμε πει πιο χοντρο λαδι μεσα στις προδιαγραφες του κατασκευαστη ειναι καλυτερο οσον αφορα την προστασια του κινητηρα ,το ψιλο που προτεινεις ΕΣΥ ειναι που δεν ξερουμε τι προβλημα μπορει να δημιουργησει

το παραδειγμα που εβαλα ειναι ενδεικτικο ,αν θες,που δεν θες ,γιατι μετα  δεν θα μπορεις να παρεις τα λογια σου πισω,εχω να σου βαλω και απο το σημερα αυτο που λεει οτι η ACEA και οι ευρωπαικες προδιαγραφες ειναι αυστηροτερες και υπερισχυουν απο του api.γιατι το αναφερουν συνεχεια σε διαφορα νεα τοπικ ,οπου μπαινει καποιος νεος, που δεν γνωριζει οπως εσυ,και νομιζει οτι γνωριζει.τι επιχειρημα κενο ειναι παλι αυτο? ειναι σαν να λες οτι η προδιαγραφη vw504,ποτε βγηκε? το 2004? μπαα παλια ειναι ,εγω βαζω μονο οτι προδιαγραφη κυκλοφορει σημερα το 2024..

αληθεια ομως τι σχεση εχει που ειναι απο 4 χρονια πισω?θελεις να το μειωσεις και βρηκες αυτον τον αστειο χαρακτηρισμο,ΠΑΛΙΟ? δεν ξρρω τι κανουν στον ilsac αλλα στον οργανισμο ACEA δεν αλλαζουν καθε τοσο τις προδιαγραφες.μονο οταν βγαινουν νεες τεχνολογιες και οδηγιες κυριως για το περιβαλλον.σε αντιθεση με τον ilsac.αλλα εμας δεν μας ενδιαφερει τι κανουν εκει,δεν ζουμε στην αμερικη η' την ασια.ασε που και στην αμερικη παλι τις ευρωπαικες ακολοθουν γιατι ειναι αυστηροτερες.ποσες φορες να το πουμε πια?δλδ,οι ιαπωνες ειναι χαζοι ,δεν ξερουν ,που δινουν διαφορετικες οδηγιες για την ευρωπη και ξερεις εσυ?

τα γιαπωνέζικα (καθώς όλα τα ασιατικά  και τα αμερικανικά) στην αμερικη και την ασια,δεν μας νοιαζει τι κανουν.στην ευρωπη οπως σου εδειξε ο φιλος στο μανιουαλ την ευρωπαικη ακολουθουν.η' μηπως δεν πρεπει κατα εσενα,τον ειδικο να ακολουθει την ευρωπαικη οδηγια της toyota? ασε που και στην αμερικη εχει αλλαξει,την ευρωπαικη ακολουθουν.

γιαυτο καλα κανουμε και εχουμε μεσανυχτα απο api και  GF-A και ilsac.ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΟ ΟΔΗΓΟ,ΕΙΤΕ ΟΔΗΓΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ,ΕΙΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ,ΕΙΤΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ. εχουν αλλα καυσιμα,αλλες οδηγικες συνηθειες,αλλους κινητηρες.οι ιαπωνες αυτο το ξερουν ,εσυ οχι.στη  ευρωπη εχουμε δικους μας κανονισμους και προδιαγραφες προσαρμοσμενες στα δικα μας χαρακτηριστικα.γιαυτο και πανω στα κουτια των αντιπροσωπειων εδω ,δεν εχουν api γιατι δεν ασχολουνται,ειμαστε στην ευρωπη,οχι στην αμερικη.

το προβλημα σου ειναι πως επειδη εχεις ενα ιαπωνεζικο παλιο αυτοκινητο,εχεις κολλησει σε παλιακες γνωσεις και εχεις μεινει στο παρελθον ,τοτε που ακομα δεν ειχαμε ιντερνετ στην ελλαδα.και οταν ηρθε αποτι φαινεται δεν εψαξες καθολου ,να μαθεις.εδω φοβασαι να βαλεις ενα πιο χοντρο λαδι μην σκασει το αυτοκινητο σου.ποσο πιο πισω να εχει μεινει καποιος.

και ενω σου φερνω αποσπαματα απο εξειδικευμενο φορουμ που μιλουν ειδικοι που εχουν φορουμ απο το 2002 τοτε που δεν ξεραμε εμεις τι ειναι ιντερνετ ,ναι στην αμερικη την μητερα των λιπαντικων ,ατομα που εχουν δουλεψει στις μεγαλυτερες εταιρειες με 16 και 23.000 ποστς για λαδια και εσυ τους μειωνεις με μια απαξιωτικη φραση,  ''Πήγη  trust me bro΄',σαν ο πιο ειδικος.ουτε τα πιο παλια μελη εδω στο φορουμ δεν εχουν 23.000 ποστ ,σκεψου οτι αυτοι τα εχουν μονο για λαδια.και εσυ κανεις τον εξυπνοτερο απο αυτους.ωραια λοιπον,σε προκαλω να πας να κανεις εγγραφη και τους κανεις τον εξυπνο εκει.κανε εγγραφη και συνομιλησε μαζι τους.σε προκαλω.μονο προσεξε γιατι αυτοι εκει δεν χαριζονται αν μιλουσες οπως εδω.που σε αντιθεση με εσενα ειμαστε τουλαχιστον ευγενικοι.

και δεν χρησιμοποιουμε προσβλητικες,ειρωνικες εκφρασεις οπως εσυ ,''ζουνε στον κοσμο τους ΄΄.

εχεις χρησιμοποιησει τις εξης προσβλητικες εκφρασεις μεσα σε 1 ημερα για εμενα ,με ειρωνεια :

1) Πήγη  trust me bro.

2) τα αγγλικά σου ,  δεν είναι καλά. 

3) την επιμόρφωση στα βασικά μαθηματικά τουλάχιστον την θέλεις εσυ.

4) έχουν μεσάνυχτα από api

5) δάσκαλος

6) Θα σε μαλώσει ο δάσκαλος….

7) υπόλοιποι που ζούνε στον κόσμο τους

 και μετα υποκρινεσαι και  κανεις και υποδειξεις.

η acea δεν δινει καμμια αναβαθμιση γιατι δεν ασχολειται με αυτο..δινει οδηγιες για να ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ νεα λιπαντικα,τα ξερεις λαθος.ηταν φυσιολογικο να βγαλει η οπελ και ο ομιλος δικια του προδιαγραφη dexos.οπως κανει και η bmw ,mercedes και ολοι οι ευρωπαιοι κατασκευαστες.

οι αναβαθμισεις δεν ειναι σημαντικες για την acea,εχει λαδια που κυκλοφορουν ακομα και ειναι sm,τετοιο βαζω και εγω ενω μπορω και  sp.αρα δεν ειναι σημαντικες για τα ευρωπαικα μοντελλα.οι προδιαγραφες των ευρωπαιων κατασκευαστων που εκπροσωπει η acea ειναι οι αυστηροτερες στον κοσμο.τελεία.

bmw εχω και χρησιμοποιω το λιπαντικο που γραφει το μανιουαλι μου..με αγαπη,η΄κατι αλλο ειδαν τα ματια σου η'...

ανακριβειες και να εχουμε να λεμε

υ.γ . ημουν συντομος και περιεκτικος,οχι σεντονια😂

υ.γ. το οτι ελλειψες δεν ηταν και τοσο σημαντικο. δεν λες ποτε κατι σημαντικο εννοω.. γιατι στα 100 τοπικ με λαδια εδω και 8 χρονια που εισαι μελος δεν μπηκες ποτε να γραψεις κατι.

εξαλου οπως ειχες πει ,νομιζα οτι δεν σε εκφραζει αυτο το τοπικ και θα ανοιγες με τον αθεατο δικο σου ..ετσι ειχες πει.

αλλαξες τροπαριο ομως....επιτυχια..παλι..

Εγω δεν τα ξερω καθολου λαθος.Μαθε πρωτα τι εγινε με το lspi και γιατι βγηκε η dexos και ξαναελα.Μην γραφεις για δικά σου αυτα που εγραφα εγω το καλοκαιρι και τα αμφισβιτουσες (κανω μετα παραθεση αν θελετε,μην κουραζω τωρα).Τωρα αν δεν σε νοιαζει που τα sp εχουν εντελώς διαφορετικη φορμουλα,οκ βαζε οτι θες στο αμαξι σου,δημοκρατια εχουμε.Επισης να ξερεις οτι σε ολο τον υπολοιπο κοσμο την acea την εχουν χεσ@ενη και πολυ καλα κανουν κατ'εμε.Που ακριβως ειδες οτι ειναι αυστηρη η acea?Τοπικ δικο μου θα κανω οταν βρω χρονο.Προς το παρων θα διασκεδαζω εδω.Και επειδη λες για ανακριβειες,,αν θελουν τα παιδια,κανω ενα best of απο τα μαργαριταρια που εχεις γραψει.. η θα κλαυτεις παλι και θα μου σβηστε τα σχολια...παλι...για πες μου πιο λαδι βαζεις;

Επεξ/σία από katargedon
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, megapaixtaras said:

φιλε,αυτα δεν ειναι προβληματα.που ειναι το μη αναμενομενο σαυτα? υπαρχει κατι που να δειχνει προβλημα? τα 3 πρωτα οφειλονται στο ελαχιστο πιο μεγαλο βαρος.φυσιολογικο.το 4 δεν οφειλεται αποκλειστικα στο νεο ιξωδες.υπαρχει ομως το ενδεχομενο να εχει διαφορετικα προσθετα και αυτα να προκαλουν τον θορυβο.δεν σημαινει κατι αλλο.και εμενα μου συμβαινει οταν αλλαζω μαρκα λαδιου.

εμενα που μου προτεινουνν 5-30, αν βαλω 5-40 τα ιδια θα μου βγαλει.ειναι φυσικο αποτελεσμα ενος παχυτερου λαδιου.οσοι γνωριζουν απο μηχανικη το καταλαβαινουν.

Για τη πρώτη παράγραφο απαντάνε ολα τα papers στη sae , για τα έξτρα πρόσθετα , την αντιτριβικότητα κλπ.. Οποτε εκει διαβάζω σαν ΥΔ εγω προσωπικά και κατανοω... Και βλέπω οτι αυτο που λενε τα παιδια εχουν ενα μεγαλο point..

Για το κομμάτι μηχανικής.... Νομίζω μετα απο 22 papers και 200 αναφορές, οι 90 στο ηλεκτρικό συστημα αυτοκινήτου .... κατι λίγα γνωρίζω.  Βλέπω ομως αυτό... Οποιος θελει αναλυτικα ειναι εδω:

https://www.mdpi.com/1996-1944/17/21/5304

 

Screenshot 2024-12-05 at 08.23.46.png

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, katargedon είπε

Λίγο έλειψα και μαλλιοτραβηχτηκατε;Αγαπη μονο...Λοιπον εχουμε και λέμε...1ον:Bmw...Ford...Mazda και φαντάζομαι και σε άλλες μαρκες έρχεται οδηγία στις εκάστοτε αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημενα να χρησιμοποιείται αλλο ιξωδες απο αυτο που γραφουν τα μανουαλια(βοηθεια μας).Συγκεκριμένα σε αυτές τις τρεις το εχω δει με τα μάτια μου.2ον...Το api ειναι πολυ πιο αυστηρό απο την acea στο να δωσει αναβαθμιση σε καποιο λιπαντικο,πχ απο sn σε sp.Μην ξεχναμε οτι επειδη η acea κοιμοταν τον υπνο του δικαίου αναγκαστηκαν πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες να βγαλουν δικές τους προδιαγραφες πχ dexos...(πηγη shell).3ον...κατα τ'αλλα δεν άλλαξε τίποτα στα λιπαντικά....ετσι ειχε ειπωθεί,τωρα αλλαξαμε τροπάριο...επιτυχία...παλι...

Θα μπορούσες να δώσεις λεπτομέρειες για τις οδηγίες που έρχονται στις αντιπροσωπείες να χρησιμοποιούν άλλα ιξώδη από αυτά που αναγράφονται στα μάνιουαλς ;

Αυτή η διαφοροποίηση πως ερμηνεύεται ;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, geopro είπε

Θα μπορούσες να δώσεις λεπτομέρειες για τις οδηγίες που έρχονται στις αντιπροσωπείες να χρησιμοποιούν άλλα ιξώδη από αυτά που αναγράφονται στα μάνιουαλς ;

Αυτή η διαφοροποίηση πως ερμηνεύεται ;

Δεν ξερω για πιο λογο το κανουν,αλλα το κανουν.Παραδειγμα η mazda ειχε στειλει οδηγια να μην χρησιμοποιείται 5w20 που ελεγε το manual αλλα 5w30 η 10w40.Mazda 2,mazda 3)

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, katargedon είπε

Δεν ξερω για πιο λογο το κανουν,αλλα το κανουν.Παραδειγμα η mazda ειχε στειλει οδηγια να μην χρησιμοποιείται 5w20 που ελεγε το manual αλλα 5w30 η 10w40.Mazda 2,mazda 3)

Μιας και την ίδια πληροφόρηση έχω και εγώ για τα VAG, ουσιαστικά επιβεβαιώνεται η τάση επιστροφής σε πιο κλασσικά ιξώδη του τύπου 5W-30, 5W-40.

Επίσημα και η Peugeot άλλαξε μέσα στο 2024 την προδιαγραφή για τον 1.5 blue HDI από 0W-20 της Τοτάλ σε 5W-30 RCP της Τοτάλ.

 Γιατί συμβαίνει αυτό ;

Μήπως γιατί στο πραγματικό κόσμο συμβαίνουν πράγματα τα οποία δεν μπορούν να κρυφτούν μέσα στο λαβύρινθο των βαρύγδουπων προδιαγραφών ;

Προσωπικά δεν είμαι γνώστης (και ούτε μπορώ να γίνω) ούτε κατά ACEA ,ούτε κατά API, ούτε κατά άλλου.

Παραμένω πιστός στο "as thin is possible, as thick is necessary" 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, geopro είπε

Παραμένω πιστός στο "as thin is possible, as thick is necessary" 

Επειδή το Google translate μου βγάζει αυτό:

όσο λεπτό είναι δυνατό, τόσο παχύ είναι απαραίτητο

 

μπορεις να μου εξηγήσεις τι σημαίνει η παραπάνω πρόταση?

Μηπως την διατυπωνεις λάθος ? Ποιο σωστό μου ακούγεται το as thin as possible , as thick as necessary. 
 Που το χρησιμοποιεί η  Henkel για την διαφήμιση της Θερμοαγωγιμης πάστας…
article-as-thin-as-possible-as-thick-as-
 

 

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, katargedon είπε

Εγω δεν τα ξερω καθολου λαθος.Μαθε πρωτα τι εγινε με το lspi και γιατι βγηκε η dexos και ξαναελα.Μην γραφεις για δικά σου αυτα που εγραφα εγω το καλοκαιρι και τα αμφισβιτουσες (κανω μετα παραθεση αν θελετε,μην κουραζω τωρα).Τωρα αν δεν σε νοιαζει που τα sp εχουν εντελώς διαφορετικη φορμουλα,οκ βαζε οτι θες στο αμαξι σου,δημοκρατια εχουμε.Επισης να ξερεις οτι σε ολο τον υπολοιπο κοσμο την acea την εχουν χεσ@ενη και πολυ καλα κανουν κατ'εμε.Που ακριβως ειδες οτι ειναι αυστηρη η acea?Τοπικ δικο μου θα κανω οταν βρω χρονο.Προς το παρων θα διασκεδαζω εδω.Και επειδη λες για ανακριβειες,,αν θελουν τα παιδια,κανω ενα best of απο τα μαργαριταρια που εχεις γραψει.. η θα κλαυτεις παλι και θα μου σβηστε τα σχολια...παλι...για πες μου πιο λαδι βαζεις;

χαιρομαι παντως που μετα απο 8 χρονια μπηκες να γραψεις πρωτη φορα σε ενα δικο μου τοπικ.πηρχαν και αλλα τοπικ με λαδια πριν το δικο μου,αναμεσα στα 100 που θα διαφωνουσες αλλα ΠΟΤΕ δεν μπηκες να γραψεις.α ναι ξεχασα,εσαι χημικος και ξερεις.α ναι θυμηθηκα οτι μετα που στριμωχτηκες λιγο ειπες οτι δεν εισαι ειδικος στα λαδια απλα δουλευεις σε αεροδρομιο και ο ειδικος ειναι ενας φιλος σου χημικος που τον συμβουλευεσαι.μου θυμιζεις εναν αλλο τυπο σε φορουμ που ελεγε τοι ειναι ειδικος στα καυσιμα και οτι γνωριζει πολλα και τελικα ηταν..υπαλληλος που εβαζε βενζινη..

εκει που ειδα οτι λενε οτι ειναι αυστηρη η acea ειναι το φορουμ που εσυ απαξιωνεις ,εχω ποσταρει σε φωτο το αποσπασμα και αν θελεις σου ποσταρω και αλλα 10  απο το σημερα γιατι το επαναλαμβανουν συνεχεια οπως ειπα σε μη ειδικους.αλλα ξεχασα ,ποιοι ειναι αυτοι να συγκριθουν μαζι σας?

υ.γ εγω τουλαχιστον ξερω ποιο λαδι να βαλω στο αυτοκινητο μου

εσυ εμαθες τελικα ποιο λαδι πρεπει να βαλεις στο αμαξι σου?

 

14 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Για τη πρώτη παράγραφο απαντάνε ολα τα papers στη sae , για τα έξτρα πρόσθετα , την αντιτριβικότητα κλπ.. Οποτε εκει διαβάζω σαν ΥΔ εγω προσωπικά και κατανοω... Και βλέπω οτι αυτο που λενε τα παιδια εχουν ενα μεγαλο point..

Για το κομμάτι μηχανικής.... Νομίζω μετα απο 22 papers και 200 αναφορές, οι 90 στο ηλεκτρικό συστημα αυτοκινήτου .... κατι λίγα γνωρίζω.  Βλέπω ομως αυτό... Οποιος θελει αναλυτικα ειναι εδω:

https://www.mdpi.com/1996-1944/17/21/5304

 

Screenshot 2024-12-05 at 08.23.46.png

και ξαναλεω ,μπορεις να μου πεις που διαφωνουμε? και σε βρισκει συμφωνο με τους αλλους? αυτοι λενε οτι πρεπει να βαλεις 0-8.εγω λεω οτι μπορεις να βαλεις και τα αλλα 3 και καλυτερα το 0-20,5-30 που υπαρχουν μεσα στα προτεινομενα..αυτο λεει εκει μεσα.

low viscosity which intended to protect the drive unit και αναφερει σαν τετοια και τα λαδια που σου προτεινω .δεν καταλαβαινω σε τι διαφωνουμε.

οσον αφορα το fuel dilution λεει απλα οτι το προβλημα λογω διαφορετικης κατασκευης των υβριδικων ειναι χειροτερο οταν συμβαινει.και οτι ενα τετοιο λεπτο λιπαντικο το προστατευει καλυτερα.αναμεσα σαυτα ειναι και το 0-20 και 5-30 που αναφερει και υποστηριζω εγω.παλι δεν καταλαβαινω που διαφωνουμε.αν και η κοινοτητα των ειδικων πιστευει το προβλημα δεν ειναι οτι ιδιο το λαδι,οτι λαδι και να βαλεις αν κανεις μικρες αποστασεις θα εχει fuel dilution.το λεει εξαλου επισης και το κειμενο για την αιτια.

εφοσον λοιπον οπως λεει το κειμενο τα 2 λαδια που προτεινα ειναι μεσα στις προδιαγραφες και δινουν και λυση στα προβληματα αυτα που αναφερει,θα πρεπει να λαβεις σαν παραγοντα επιλογης και την προστασια του μοτερ,που εκει υπερεχουν λογω υψηλοτερου hths.

οποτε εχεις λιγο πιο ψιλα εγκεκριμενα λαδια που βοηθανε στα προβληματα που αναφερι και λιγο πιο χοντρα λαδια που επισης βοηθανε στα προβληματα που αναφερει αλλα τα πιο χοντρα προστατευουν καλυτερα και την μηχανη,ποιο ειναι πιο λογικο να διαλεξεις?

5 ώρες πριν, atheatos είπε

Επειδή το Google translate μου βγάζει αυτό:

όσο λεπτό είναι δυνατό, τόσο παχύ είναι απαραίτητο

 

μπορεις να μου εξηγήσεις τι σημαίνει η παραπάνω πρόταση?

Μηπως την διατυπωνεις λάθος ? 
 

μπορει να στο εξηγησει γιατι υπαρχει στο πρωτο μου ποστ του τοπικ αλλα αν εσυ δεν θελεις να μαθεις,δεν θα μαθεις οσες φορες και σου εξηγησει και θα συνεχισεις να ειρωνευεσαι γιατι οταν τα βρεις σκουρα και εσυ και ο αλλος μονο αυτο κανετε.

εχετε κολλησει στο api ο ενας και στο   ilsac ο αλλος επειδη ειναι τα μονα που ξερετε και συνεχεια αυτα επαναλαμβανετε, και επαναλμβανεστε και αφου τα λετε και τα ξαναλετε και δεν εχετε τιποτα αλλο να πειτε ,προσβαλετε και ειρωνευεστε.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-12-05, 5.12.20 μμ.png

Δημοσ.

όσο λεπτό είναι δυνατό, τόσο παχύ είναι απαραίτητο
 

 

Το όσο λεπτό είναι δυνατο , τόσο παχύ είναι απαραίτητο σημαίνει το αντίθετο από αυτό που υποστηρίζει. 
 

Αντίθετα το as thin as possible as thick as necessary σημαίνει όσο λεπτό είναι δυνατόν , όσο παχύ είναι απαραίτητο. Που έρχεται πιο κοντά σε αυτά που πιστεύει.

Μηπως βιάστικες  να μου κανείς επίθεση?

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, atheatos είπε

όσο λεπτό είναι δυνατό, τόσο παχύ είναι απαραίτητο
 

 

Το όσο λεπτό είναι δυνατο , τόσο παχύ είναι απαραίτητο σημαίνει το αντίθετο από αυτό που υποστηρίζει. 
 

Αντίθετα το as thin as possible as thick as necessary σημαίνει όσο λεπτό είναι δυνατόν , όσο παχύ είναι απαραίτητο. Που έρχεται πιο κοντά σε αυτά που πιστεύει.

Μηπως βιάστικες  να μου κανείς επίθεση?

ειστε συνεχεια σε μια θεση αμυνας και χρησιμοποιειτε την λεξη επιθεση συνεχεια,γιατι αυτη η αρνητικη ενεργεια και οτι λεμε που δεν συμφωνει με εσας πρεπει να ειναι επιθεση?οχι δεν κανω καμμια επιθεση,λεω και απαντω σε αυτο που εγραψες.

αν νομιζεις οτι ειναι επιθεση τοτε το ιδιο θα μπορουσε να επικαλεστει πρωτος  και ο φιλος geo pro, με τον τονο που το εγραψες.

ξερω τι σημαινει ,τον παραλληλισμο καυτηριασα γιατι προσπαθεις να μειωσεις τον κανονα ενω τον εχεις διαβασει στην αρχη και τον εχουμε επαναλαβει πολλες φορες σε απαντησεις ,δοξα τω θεω οταν καποιος τον κοροιδευει συνεχεια,γνωστος και μη εξαιρετεος.

και ετσι σου εδωσα την απαντηση να  δεις που  βρισκεται σε περιπτωση που ξεχασες η΄δεν εδωσες σημασια στο αρχικο μου ποστ.που αν δεν εδωσες και αρχισες να απαντας χωρις να το διαβασεις ,τοτε δεν καταλαβαινω γιατι να ερχεσαι συνεχεια σε αντιθεση αφου δεν ξερεις τι υποστηριζω.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, megapaixtaras είπε

ειστε συνεχεια σε μια θεση αμυνας και χρησιμοποιειτε την λεξη επιθεση συνεχεια,γιατι αυτη η αρνητικη ενεργεια και οτι λεμε που δεν συμφωνει με εσας πρεπει να ειναι επιθεση?οχι δεν κανω καμμια επιθεση,λεω και απαντω σε αυτο που εγραψες.

αν νομιζεις οτι ειναι επιθεση τοτε το ιδιο θα μπορουσε να επικαλεστει πρωτος  και ο φιλος geo pro, με τον τονο που το εγραψες.

ξερω τι σημαινει ,τον παραλληλισμο καυτηριασα γιατι προσπαθεις να μειωσεις τον κανονα ενω τον εχεις διαβασει στην αρχη και τον εχουμε επαναλαβει πολλες φορες σε απαντησεις ,δοξα τω θεω οταν καποιος τον κοροιδευει συνεχεια,γνωστος και μη εξαιρετεος.

και ετσι σου εδωσα την απαντηση να  δεις που  βρισκεται σε περιπτωση που ξεχασες η΄δεν εδωσες σημασια στο αρχικο μου ποστ.που αν δεν εδωσες και αρχισες να απαντας χωρις να το διαβασεις ,τοτε δεν καταλαβαινω γιατι να ερχεσαι συνεχεια σε αντιθεση αφου δεν ξερεις τι υποστηριζω.

Εσυ ξέρεις τι υποστηρίζεις ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, atheatos είπε

Επειδή το Google translate μου βγάζει αυτό:

όσο λεπτό είναι δυνατό, τόσο παχύ είναι απαραίτητο

 

μπορεις να μου εξηγήσεις τι σημαίνει η παραπάνω πρόταση?

Μηπως την διατυπωνεις λάθος ? Ποιο σωστό μου ακούγεται το as thin as possible , as thick as necessary. 
 Που το χρησιμοποιεί η  Henkel για την διαφήμιση της Θερμοαγωγιμης πάστας…
article-as-thin-as-possible-as-thick-as-
 

 

Εντυπωσιακό το μέγεθος της bold γραμματοσειράς που χρησιμοποιείς , σπανίως συναντάται. Η δε προσφυγή στο συνήθως αναξιόπιστο Google translate ήταν περιττή.

Ναι, ίσως και να μπορούσε να διατυπωθεί καλύτερα στα αγγλικά αλλά νομίζω ότι όλοι μας καταλάβαμε επαρκώς ότι η ουσία είναι ότι ένα λιπαντικό πρέπει να είναι όσο λεπτόρρευστο μπορεί έτσι ώστε να ρέει γρήγορα πηγαίνοντας παντού και όσο παχύ απαιτείται έτσι ώστε να προστατεύει με ικανό φίλμ προστασίας όταν έρχονται τα "ζόρια" ,όχι αναγκαστικά σε πίστα αγώνων αλλά στην καθημερινότητα.

Η απορία μου είναι αν το 0W-20 και τα άλλα υπερλεπτα λιπαντικά πληρούν αυτές τις ισορροπίες. Προκύπτει από κάπου ότι αυτά τα υπέρλεπτα έχουν ως προτεραιότητα την προστασία ;

Ως οφείλουν να έχουν ή έχουν άλλες προτεραιότητες ;

Πώς ερμηνεύεις το γεγονός ότι αρκετές αντιπροσωπείες είτε δεν πειθάρχησαν στις οδηγίες υπερλεπτων λιπαντικών είτε δέχθηκαν νέες οδηγίες εγκατάλειψης υπερλεπτων λιπαντικών ;

 

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, geopro είπε

Εντυπωσιακό το μέγεθος της bold γραμματοσειράς που χρησιμοποιείς , σπανίως συναντάται. Η δε προσφυγή στο συνήθως αναξιόπιστο Google translate ήταν περιττή.

Ναι, ίσως και να μπορούσε να διατυπωθεί καλύτερα στα αγγλικά αλλά νομίζω ότι όλοι μας καταλάβαμε επαρκώς ότι η ουσία είναι ότι ένα λιπαντικό πρέπει να είναι όσο λεπτόρρευστο πρέπει έτσι ώστε να ρέει γρήγορα πηγαίνοντας παντού και όσο παχύ απαιτείται έτσι ώστε να προστατεύει με ικανό φίλμ προστασίας όταν έρχονται τα "ζόρια" ,όχι αναγκαστικά σε πίστα αγώνων αλλά στην καθημερινότητα.

Η απορία μου είναι αν το 0W-20 και τα άλλα υπερλεπτα λιπαντικά πληρούν αυτές τις ισορροπίες. Προκύπτει από κάπου ότι αυτά τα υπέρλεπτα έχουν ως προτεραιότητα την προστασία ;

Ως οφείλουν να έχουν ή έχουν άλλες προτεραιότητες ;

Πώς ερμηνεύεις το γεγονός ότι αρκετές αντιπροσωπείες είτε δεν πειθάρχησαν στις οδηγίες υπερλεπτων λιπαντικών είτε δέχθηκαν νέες οδηγίες εγκατάλειψης υπερλεπτων λιπαντικών ;

 

Όπως έγραψα προηγουμένως οι προδιαγραφες που πρέπει να πληρούν τα λεπτά λάδια έχουν οριστικοποιηθεί τα τελευταία 4 χρόνια. Είναι θέμα χρόνου οι αντιπροσωπειες να ακολουθήσουν.  
Βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο . Το API πάει δυνατά να κάνει το 0-16 ,το νέο 5-30 , με αυστηρότερα τεστ και με πιο συνθέτη μεθολογία χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους βενζίνης.

Δεν μπορεί να είμαστε υπέρ των συνθετικών λαδιών και να είμαστε κατά της εξέλιξης τους όταν αυτά έχουν φτάσει σε μοριακό επίπεδο. Επίσης στην κατεργασία μετάλλων έχουμε φτάσει με την τεχνολογια λέιζερ να έχουμε ανοχές μικρότερες του ενός micro, με αντίτριβικα κράματα και επιστρώσεις που δεν υπήρχαν παλαιότερα. Ήδη οι Ιάπωνες πειραματίζονται με κεραμικό κινητήρα που δεν θα χρειάζεται ψύξη και θα αντέχει σε απίστευτες θερμοκρασίες.

 

Εδώ και παρά πολλά χρονια στις ατμό τουρμπίνες και αέριο στροβίλους χρησιμοποιείται λαδι ανάλογο του 0-16 σε viscosity. Βασικά είναι το μόνο λαδι που μπορεί να μην παρασυρθεί από τις χιλιάδες στροφές που περιστρέφονται αυτά τα μηχανήματα και να προσφέρει λίπανση ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες.

https://pdfgenerator-east.exxonmobil.com/PDFHandlers/PdfGeneratorHandler.ashx?component=PDS&downloadUrl=https://www.exxonmobil.com/en-US/Aviation/pdsdownload/GL-XX-Mobil-Jet-Oil-II?p=1

παραθέτω στοιχεία  από λαδι κινητήρα αεροσκάφους. Αυτές τις προδιαγραφες το ACEA θα κάνει να τις δει με τα κυάλια. Πάλι καλά που το api δεν περιορίζεται μόνο στα αυτοκίνητα και έχει εμπειριες από τέτοιους τύπους λαδιών.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...