geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, atheatos είπε Από το να έχει 3 διαφορετικά λάδια, για οικονομία αγοράζει μόνο ένα ( 0-20) αντε δύο (5-30) τύπους λάδιων και ξεμπερδεύει. Αν κάνουν μια τέτοια υπεραπλούστευση διαθέτοντας μόνο δύο τύπους λιπαντικών για όλη την γκάμα τους τότε κανονικά δεν πρέπει να περνάμε ούτε απ' έξω. Τρεις - τέσσερις τύποι λιπαντικού είναι λίγοι και εύκολοι στην διαχείριση.
atheatos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Και γιατί δεν αγόραζε απο έξω ο φίλος σου τα σωστά λάδια και να του τα βάλουν; Ήταν το πρώτο του service και δεν ήξερε. Στο επόμενο θα πάει με τα σωστά . Με πήρε τηλέφωνο την τελευταία στιγμή μέσα από την αντιπροσωπεία και μου το είπε.
geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Και γιατί δεν αγόραζε απο έξω ο φίλος σου τα σωστά λάδια και να του τα βάλουν; Ώστε φτάσαμε στο σημείο να αναλογιστούμε ότι η ίδια η αντιπροσωπεία δεν διαθέτει τα σωστά λάδια ; 1
andreas-d Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, megapaixtaras είπε τι αυτοκινητο-μοντελλο εχεις? Toyota chr 2.0l μοντέλο το 22 με 18.300klm μόνο ταξίδι κάνει κάθε χρόνο Γερμανία Ελλάδα, και κάνα σαββατοκύριακο λίγο Autobahn έτσι για την μπαταρία.. Με λίγα λόγια είναι το αμάξι των διακοπών..
atheatos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 55 λεπτά πριν, geopro είπε Αν κάνουν μια τέτοια υπεραπλούστευση διαθέτοντας μόνο δύο τύπους λιπαντικών για όλη την γκάμα τους τότε κανονικά δεν πρέπει να περνάμε ούτε απ' έξω. Τρεις - τέσσερις τύποι λιπαντικού είναι λίγοι και εύκολοι στην διαχείριση. 53 λεπτά πριν, geopro είπε Ώστε φτάσαμε στο σημείο να αναλογιστούμε ότι η ίδια η αντιπροσωπεία δεν διαθέτει τα σωστά λάδια ; Ειδικά στις γιαπωνέζικες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα, πρέπει να τις αποφεύγεις. Είναι πιο δύσκολες για αυτές να έχουν φτηνό service λόγω κόστους ανταλλακτικών σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά και κανουν ότι περνάει από το χερι τους ,να τα μπαλωσουν... Αυστραλία και Ασία γενικότερα τα γιαπωνέζικα θεωρούνται ντόπια παραγωγη και το κόστος είναι σαφώς μικρότερο σε σχέση με τα ευρωπαϊκά. Έχω πετύχει να βρίσκω μοτέρ για subaru φτηνότερα στο UAE από ότι σε Αγγλία ή Γερμανία. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos
geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, atheatos είπε Ειδικά στις γιαπωνέζικες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα, πρέπει να τις αποφεύγεις. Είναι πιο δύσκολες για αυτές να έχουν φτηνό service λόγω κόστους ανταλλακτικών σε σύγκριση με τα ευρωπαϊκά και κανουν ότι περνάει από το χρει τους να τα μπαλωσουν... Το κόστος συντήρησης για αυτοκίνητα εντός της εγγύησης και εντός αντιπροσωπείας ανέκαθεν ήταν υψηλό και για ευρωπαϊκά και για ιαπωνικά. Οι μεν αντιπροσωπείες προτάσσουν εκβιαστικά διλήμματα περί ακύρωσης της εγγύησης (δεν ισχύει) αν πας έξω και οι δε κάτοχοι μετά την λήξη της εγγύησης φεύγουν όπου φύγει φύγει. Όμως εδώ έχουμε κάτι πρωτόγνωρο. Να μην βάζουν τα σωστά λάδια σε νέα αυτοκίνητα ; Ανήκουστο ! Η προσωπική μου άποψη είναι ότι γνωρίζουν ότι μπορούν να βάλουν και 5W-30 (το μανιουαλ δεν το απαγορεύει). Ειδάλλως πως θα γλυτώσουν από τις μηνύσεις και αποζημιώσεις όταν μελλοντικά ο κάτοχος με βλάβη εκτός εγγύησης επικαλεστεί κακή συντήρηση εντός αντιπροσωπείας ; Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από geopro 1 1
atheatos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 16 λεπτά πριν, geopro είπε Το κόστος συντήρησης για αυτοκίνητα εντός της εγγύησης ανέκαθεν ήταν υψηλό και για ευρωπαϊκά και για ιαπωνικά. Οι μεν αντιπροσωπείες προτάσσουν εκβιαστικά διλήμματα περί ακύρωσης της εγγύησης (δεν ισχύει) αν πας έξω και οι δε κάτοχοι μετά την λήξη της εγγύησης φεύγουν όπου φύγει φύγει. Όμως εδώ έχουμε κάτι πρωτόγνωρο. Να μην βάζουν τα σωστά λάδια σε νέα αυτοκίνητα ; Ανήκουστο ! Η προσωπική μου άποψη είναι ότι γνωρίζουν ότι μπορούν να βάλουν και 5W-30 (το μανιουαλ δεν το απαγορεύει). Ειδάλλως πως θα γλυτώσουν από τις μηνύσεις και αποζημιώσεις όταν μελλοντικά ο κάτοχος με βλάβη εκτός εγγύησης επικαλεστεί κακή συντήρηση εντός αντιπροσωπείας ; Μιλάμε για γιαπωνέζικα που για να πάθουν βλάβη πρέπει να έχει γίνει στραβή από την κατασκευή τους. Δεν έχουν πρόβλημα να κάψουν 5-30 . Αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό. Η ζημιά θα παρουσιαστεί πολύ αργότερα πχ. στα 200.000 χιλιόμετρα με υψηλή κατανάλωση καυσίμου και πρόβλημα στους καταλύτες. Το να πάθει χοντρή ζημιά το γιαπωνέζικο εξαιτίας λαδιού , ώστε να πάει ο άλλος να κάνει μυνηση είναι λιγο τραβηγμένο από τα μαλλιά. Βέβαια πρέπει να γνωρίζει και ο άλλος το λάθος της αντιπροσωπείας για να κάνει μυνηση. Στην Ελλάδα βρίσκεσαι.... Εδώ η αντιπροσωπεία έβαζε μαϊμού λάδια motul στα κιβώτια ταχυτήτων και έφτασε στο σημείο να κατηγορεί τον πελάτη για κακή χρήση, οταν αυτα αρχιζαν να τραγουδανε τα γραναζια τους.Τι μου λες τώρα....Τα πιστεύεις αυτά που γράφεις? 6 λεπτά πριν, atheatos είπε Ανήκουστο Ανήκουστο? Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από atheatos
geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, atheatos είπε Μιλάμε για γιαπωνέζικα που για να πάθουν βλάβη πρέπει να έχει γίνει στραβή από την κατασκευή τους. Δεν έχουν πρόβλημα να κάψουν 5-30 . Αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και το σωστό. Η ζημιά θα παρουσιαστεί πολύ αργότερα πχ. στα 200.000 χιλιόμετρα με υψηλή κατανάλωση καυσίμου και πρόβλημα στους καταλύτες. Το να πάθει χοντρή ζημιά το γιαπωνέζικο εξαιτίας λαδιού , ώστε να πάει ο άλλος να κάνει μυνηση είναι λιγο τραβηγμένο από τα μαλλιά. Βέβαια πρέπει να γνωρίζει και ο άλλος το λάθος της αντιπροσωπείας για να κάνει μυνηση. Στην Ελλάδα βρίσκεσαι.... Εδώ το θέμα μας είναι ότι οι αντιπροσωπείες δεν διαθέτουν (για τους όποιους λόγους) τα σωστά λάδια (ανεξάρτητα της τιμής) και καλούνται οι κάτοχοι να τους τα πάνε οι ίδιοι ! Το βλέπεις - βλέπετε ότι όταν ξεκινούν οι αντιφάσεις, και στο θέμα του ιξώδους και σε άλλα, αυτό δεν έχει σταματημό ; 1
atheatos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Εδώ οι κάτοχοι vw μένουν από κιβώτια και κάθονται και πληρώνουν εκτός εγγύησης λάθη αντιπροσωπείας και κατασκευαστριας εταιρείας χωρίς να λένε κουβέντα. Και σε πείραξε που ο άλλος δεν έκανε μυνηση επειδή του βάλανε 5-30? Πλάκα κάνεις? 2 λεπτά πριν, geopro είπε Εδώ το θέμα μας είναι ότι οι αντιπροσωπείες δεν διαθέτουν (για τους όποιους λόγους) τα σωστά λάδια (ανεξάρτητα της τιμής) και καλούνται οι κάτοχοι να τους τα πάνε οι ίδιοι ! Το βλέπεις - βλέπετε ότι όταν ξεκινούν οι αντιφάσεις, και στο θέμα του ιξώδους και σε άλλα, αυτό δεν έχει σταματημό ; Φίλε μου είναι γνωστό το κόλλημα σου με το ιξώδες. Το να λες ότι η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ξέρει και στην Αυστραλία όχι, είναι γελοίο. Αναγκαστικά θα φέρουν οι αντιπροσωπειες λάδια 0-8 και στην Ελλάδα και τότε θέλω να δω τι δικαιολογία θα βρεις για το παραλήρημα με το ιξώδες. Η Ελλάδα είναι πίσω σε πολλά πράγματα. Αν εσύ θεωρείς ότι ισχύει το αντίθετο, δεν μπορώ να σε βοηθήσω.
geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 3 λεπτά πριν, atheatos είπε Εδώ οι κάτοχοι vw μένουν από κιβώτια και κάθονται και πληρώνουν εκτός εγγύησης λάθη αντιπροσωπείας και κατασκευαστριας εταιρείας χωρίς να λένε κουβέντα. Και σε πείραξε που ο άλλος δεν έκανε μυνηση επειδή του βάλανε 5-30? Πλάκα κάνεις? Ο τελευταίος που θα υπερασπιστεί τις αντιπροσωπείες είμαι εγώ. Αυτό που θέλω να καταδείξω είναι το μέγεθος των αντιφάσεων. Την ίδια στιγμή που το μανιουαλ λέει ως βέλτιστο ιξώδες το 0W-8 την ίδια στιγμή η αντιπροσωπεία επιμένει να βάζει 0W-20. Το νομικό τμήμα και η "μαμά" εταιρία να μην τους έχει προειδοποιήσει για τις συνέπειες ; Κάνουν του κεφαλιού τους; Επίσης την ίδια στιγμή που το μανιουαλ λέει ως βέλτιστο ιξώδες το 0W-8 (για όλες τις κλιματικές ζώνες) παράλληλα εξακολουθεί να θεωρεί και κατάλληλο (έστω ως δεύτερη επιλογή) και το 5W-30. Σαν πολλές αντιφάσεις δεν μαζεύτηκαν ; Και μάλιστα με πρωταγωνιστές τους ίδιους! 1
andreas-d Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Εμένα στην αντιπροσωπεία της toyota προάστια Φρανκφούρτης, 0w20 λάδια έβαλαν και αναγράφονται και στο τιμολόγιο, ενώ το manual λέει 0w16, βέβαια το θεώρησα πταίσμα.. Στο επόμενο σέρβις θα το διευκρινίσω καλύτερα.. Επεξ/σία 3 Δεκεμβρίου 2024 από andreas-d 1
geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, atheatos είπε Η αντιπροσωπεία περα από τα σύγχρονα αυτοκίνητα συντηρεί και πολλά παλαιότερης τεχνολογίας. Από το να έχει 3 διαφορετικά λάδια, για οικονομία αγοράζει μόνο ένα ( 0-20) αντε δύο (5-30) τύπους λάδιων και ξεμπερδεύει. Φίλος πήγε στην Suzuki με ολοκαίνουριο μονελο και τους ζήτησε να βάλουν το λαδι που γράφει το manual. 0-16 . Του απαντάνε δεν έχουμε πολλά αυτοκίνητα στο service με σύγχρονους κινητήρες και δεν έχουμε φέρει τα λάδια για τα νέα μοντέλα. Έχουμε 0-20 και 5-30. Αναγκαστικά έβαλε το 0-20.... Τον παραλογισμό και τις αντιφάσεις (απ' όπου και αν προέρχονται) τον αντιλαμβάνεσαι ; 23 λεπτά πριν, atheatos είπε Φίλε μου είναι γνωστό το κόλλημα σου με το ιξώδες. Το να λες ότι η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ξέρει και στην Αυστραλία όχι, είναι γελοίο. Αναγκαστικά θα φέρουν οι αντιπροσωπειες λάδια 0-8 και στην Ελλάδα και τότε θέλω να δω τι δικαιολογία θα βρεις για το παραλήρημα με το ιξώδες. Η Ελλάδα είναι πίσω σε πολλά πράγματα. Αν εσύ θεωρείς ότι ισχύει το αντίθετο, δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Και στην Αμερική και στην Γερμανία και παντού διστάζουν να βάλουν 0W-8 , ακόμη και 0W-16. 16 λεπτά πριν, andreas-d είπε Εμένα στην αντιπροσωπεία της toyota προάστια Φρανκφούρτης, 0w20 λάδια έβαλαν και αναγράφονται και στο τιμολόγιο, ενώ το manual λέει 0w16, βέβαια το θεώρησα πταίσμα.. Στο επόμενο σέρβις θα το διευκρινίσω καλύτερα.. Ίσως αν τους ρωτήσεις να λάβεις την απάντηση περί προβλεπόμενης περιοχής θερμοκρασιών, το οποίο παρεμπιπτόντως ο πίνακας του μανιουαλ έχει ακόμη και το 15W- 40 !!! Ο κόσμος μας είναι περίπλοκος και οι κάθε λογής δεσμεύσεις πολλές.... 2
Ribopaido Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Παιδιά συμφωνώ σε όλα και χαίρομαι για την ωραία κουβέντα που γίνεται! To σκεπτικό μου ειναι οτι ο θερμικος αναβοσβήνει συνέχεια ειδικα εντος πολης , οποτε χρειάζεται οσο πιο λεπτο λάδι να μπορει να λιπάνει άμεσα. Σιγουρα παιζουν και αλλα ρολο , αλλα εγω προσωπικα για αυτο και λογω του manual επελεξα το 0w8. Ασχετο. Το λάδι που περίσεψε να το αφήσω στο πατάρι ( δεν εχω υγρασία ουτε κρύο) , θα πάθει κάτι - καποια αλλοίωση? 1
geopro Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 6 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Το λάδι που περίσεψε να το αφήσω στο πατάρι ( δεν εχω υγρασία ουτε κρύο) , θα πάθει κάτι - καποια αλλοίωση? Σε συσκευασία που έχει ανοιχθεί και με καλές συνθήκες αποθήκευσης ένα έτος μάξιμουμ. 1
andreas-d Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2024 7 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Παιδιά συμφωνώ σε όλα και χαίρομαι για την ωραία κουβέντα που γίνεται! To σκεπτικό μου ειναι οτι ο θερμικος αναβοσβήνει συνέχεια ειδικα εντος πολης , οποτε χρειάζεται οσο πιο λεπτο λάδι να μπορει να λιπάνει άμεσα. Σιγουρα παιζουν και αλλα ρολο , αλλα εγω προσωπικα για αυτο και λογω του manual επελεξα το 0w8. Ασχετο. Το λάδι που περίσεψε να το αφήσω στο πατάρι ( δεν εχω υγρασία ουτε κρύο) , θα πάθει κάτι - καποια αλλοίωση? Σίγουρα παίζει ρόλο και αυτό, ιδιαίτερα χειμώνα μπορεί να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα χαλαρά και να μην έχει πάει ο δείκτης της θερμοκρασίας στην κανονική του θερμοκρασία.. Όμως υπάρχουν και περιπτώσεις όπως η δική μου που το αμάξι το έχω μόνο για ταξίδι το καλοκαίρι, μήπως στην προκειμένη είναι ιδανικό το 0w20?? Διότι γράφει πολλά μαζεμένα χιλιόμετρα χωρίς μεγάλα διαλείμματα με θερμοκρασίες 37° και βάλε.. Δε λέω ότι ο κατασκευαστής έχει άδικο, αλλά μήπως ανάλογα τις περιπτώσεις και τον τρόπο οδήγησης θα έπρεπε να μεταβάλουμε τις οδηγίες.. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις