atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 03:19 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 03:19 μμ (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, andreas-d είπε Βλέπω ότι υπάρχει γνώση από αρκετούς, οπότε τι λάδι 0w16 πρότεινε για toyota chr οι αλλαγές γίνονται πάντα σε περίπου 8-9.500klm.. Η αντιπροσωπεία βάζει βαρέλι 0w20 LIQUI MOLY, αλλά δεν ξέρω τη είναι καλύτερο μιας και ο κατασκευαστής προτείνει 0w16.. Το 90% των χιλιομέτρων γίνονται σε ταξίδι Γερμανία-Ελλάδα γιαυτό θα ήθελα κάτι ποιοτικό.. https://www.autodoc.gr/eneos/17738027 Το 0-20 που χρησιμοποιουν στην αντιπροσωπεία, είναι passpartou λάδι ILSAC 6A που καλύπτει και τα παλαιότερα μοντέλα. Το δικό σου θέλει ILSAC 6B που βγαίνει μόνο σε 0-16 και κάτω, για αυτό το συνιστά το manual σου. Με λίγα λόγια ένα οποιαδήποτε λάδι με την προδιαγραφή 6Β και να βάλεις θα είσαι οκ. Θα σου έλεγα το αντίστοιχο της Kroon αλλα από ότι είδα πρόλαβαν κάποιοι και το εξάντλησαν, στην τιμή που το δίνει το Autodoc ηταν αναμενόμενο... ΥΓ. Εδώ είσαι : https://www.autodoc.gr/kroon-oil/16311377 Επεξ/σία Δευτέρα στις 03:55 μμ από atheatos 1
merkon Δημοσ. Δευτέρα στις 05:51 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 05:51 μμ On 30/11/2024 at 14:21, megapaixtaras said: οκ,αρα παιρνει και τις 2 εγκρισεις οπως και στο δικο μου.οποτε εχεις πολλες επιλογες λαδιων. με το 30αρι εχεις πιο γρηγορη ροη αλλα ειναι μικρη η διαφορα.καποιοι μπερδευουν την ροη με το ζεσταμα ειναι διαφορετικα πραγματα.παροτι λαναθασμενα καποιοι το πιστευουν για το ψιλοτερο λαδι ,το 30αρι στην προκειμενη περιπτωση,με το 40αρι οπως σου εξηγησα εχεις πιο γρηγορο ζεσταμα.απλα θελει να το πας λιγο πιο αργα στην αρχη,οπως κανεις.τωρα να σου πω την αληθεια πως μπορειτε και πατε με κατω απο 3000 στροφες,εγω ακομα δεν το καταφερα. 😂παω καπου στις 3000.καλα κανεις παντως αφου μπορεις να πας τοσο σιγα. παντα οταν εχουμε 2 ειδων προτεινομενα ιξωδη,4 σε εμενα.απο αυτα για να επιλεξουμε,κοιταμε τι κινητηρα εχουμε και τι χρηση του κανουμε.για τον δικο σου κινητηρα εγω θα εβαζα 40αρι.για την χρηση που κανεις ομως ενα 30αρι ειναι αρκετο.γιαυτο σου δινει 2 ιξωδη να διαλεξεις.αν πηγαινες πιστα η' εκανες διαδρομες πανω σε βουνα ,αν το σκιζεις καθε μερα θα διαλεγες καλυτερα ενα 40αρι,οχι οτι μερικα 30αρια δεν τα πανε επισης τοσο καλα.εκει μετα πρεπει να ξερεις καποιο 30αρι που να εχει καλη συνθεση ,να αντεχει.ειναι δλδ. και θεμα συνθεσης του λαδιου,δεν ειναι ολα τα λαδια ιδια.ολα αυτα για επιμορφωτικους σκοπους. θεωρητικα επειδη οι εγκρισεις στα ευρωπαικα αυτοκινητα δινονται με βαση το hths και οχι τον βαθμο ιξωδους,παρολο που σου προτεινει 5-30,5-40 μπορεις να βαλεις και 0-40,0-30 με τις ιδιες προδιαγραφες και εγκρισεις γιατι εχουν ολα το ιδιο μινιμουμ hths. απλα τα 40αρια εχουν μεγαλυτερο hths ,με ελαχιστες εξαιρεσεις, και για εναν δυνατο κινητηρα σαν τον δικο σου χρειαζεσαι περισοτερο hths,. αν δεν γωνριζεις τι ειναι αυτο δες το αρχικο μου ποστ,ετσι για ενημερωση. το 0-40 που λες ειναι πολυ καλο λαδι,οντως το φοραει η πορσε και ειναι απο την μομπιλ.οσοι πορσακηδες δεν βαζουν της μομπιλ αρχισαν να βαζουν το μοτουλ επισης το xcess 5-40(που ειναι και πολυ οικονομικο καλο λαδι) η' το xcess5-40 gen 2. αλλα λαδια για το δικο σου πολυ καλα: Mobil1 0W40 FS ,για μενα αν δεν υπαρχει προβλημα με τις επικαθισεις,αυτο το γνωριζει το συνεργειο σου,ειναι το καλυτερο λαδι ,εχει φοβερη καθαριστικη δυνατοτητα,οχι προληπτικα αλλα και μετα και κατα την χρηση αφηνει καινουριο τον κινητηρα.επισης τα Motul X-Clean 5W40 GEN2 (Low-SAPS oil),Motul X-Cess 5W40 GEN2, shell helix ultra 5-40 και το fuchs 5-40,5-30 που σου εγραψα.φυσικα και το petronas σου.εγω ενα απο αυτα θα διαλεγα για ενα τοσο δυνατο κινητηρα και τετοια χρηση.μεινει με αυτο που βαζεις ειναι πολυ καλο. καλα κανεις και αλλαζεις καθε 8000χλ. Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και την γνωμη σου. Δε το ηξερα πως με το 5-40 εχεις πιο γρηγορο ζεσταμα, το αντιθετο περιμενα να σου πω την αληθεια για αυτο και σκεφτομουν να γυρισω σε 5-30. Δε χρειαζεται να ανεβω πανω απο 3000 στροφες, μη σου πω ουτε 2000 στροφες κιολας, το αμαξι αρπαζει κατευθειαν. Σε ενα 15-20λεπτο εχει ανεβασει και θερμοκρασια περιπου στους 85 και τοτε μπορω να του δωσω αφοβα. Το Petronas το βρισκω σε πολυ χαμηλη τιμη και αν δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο τα υπολοιπα λαδια που προτεινεις, τοτε θα συνεχισω με αυτο. Γενικα λαδια αλλαζω σιγουρα καθε 8000χλμ, παντα ετσι εκανα σε ολα μου τα αμαξια, ποσο μαλλον σε τετοιο κινητηρα τωρα. On 30/11/2024 at 15:45, katargedon said: Εγω δεν συμπαθω τα λαδια που ειναι στο 'χαμηλο ακρο' του ιξωδους τους.Δεν εχει νοημα να βαλεις ενα 40αρι και σε 2000 χλμ να γινει 30αρι,με οτι συνεπαγεται αυτο,hths κλπ...ουτε τα λαδια που ειναι αδεια απο προσθετα,ουτε καν μολυβδαινιο και τα χρυσοπληρωνεις χωρις λογο.Γι'αυτο και εχω απορριψει πχ το helix ultra που ενω εχει μεσα την μανα του και τον πατερα του απο προσθετα,ειναι πολυ λεπτο για 40αρι.12,7 kv δινει.Εχει γινει 30αρι σε χρονο dt.H to mobil 3000 που ειναι αδειο απο προσθετα.Δυο καλα και οικονομικα 40αρια λαδια που τα εχουν δοκιμασει και τα προτεινουν μηχανικοι και βελτιωτες ειναι το elf 900sxr κι το shell hx8.Τοhx8 το γλυκοκοιταζω και εγω,δεν το εχω δοκιμασει,αλλα λεω να του δωσω μια ευκαιρια.Who knows... Το συγκεκριμενο Petronas που ειχα βαλει τις προηγουμενες δυο φορες εχει 13,8 KV στους 100 βαθμους. Δε ξερω αν αυτο ειναι λιγο ή πολυ ή ποσο πρεπει να ειναι σε λαδια 5-40, αν μπορεις να μου πεις την γνωμη σου θα το εκτιμουσα
atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 06:44 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 06:44 μμ (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, merkon είπε Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και την γνωμη σου. Δε το ηξερα πως με το 5-40 εχεις πιο γρηγορο ζεσταμα, το αντιθετο περιμενα να σου πω την αληθεια για αυτο και σκεφτομουν να γυρισω σε 5-30. Δε χρειαζεται να ανεβω πανω απο 3000 στροφες, μη σου πω ουτε 2000 στροφες κιολας, το αμαξι αρπαζει κατευθειαν. Σε ενα 15-20λεπτο εχει ανεβασει και θερμοκρασια περιπου στους 85 και τοτε μπορω να του δωσω αφοβα. Το Petronas το βρισκω σε πολυ χαμηλη τιμη και αν δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο τα υπολοιπα λαδια που προτεινεις, τοτε θα συνεχισω με αυτο. Γενικα λαδια αλλαζω σιγουρα καθε 8000χλμ, παντα ετσι εκανα σε ολα μου τα αμαξια, ποσο μαλλον σε τετοιο κινητηρα τωρα. Το συγκεκριμενο Petronas που ειχα βαλει τις προηγουμενες δυο φορες εχει 13,8 KV στους 100 βαθμους. Δε ξερω αν αυτο ειναι λιγο ή πολυ ή ποσο πρεπει να ειναι σε λαδια 5-40, αν μπορεις να μου πεις την γνωμη σου θα το εκτιμουσα Φίλε μου , το αμαξι που έχεις αν δεν έχει παρουσίαςει προβλήματα , με sensorες λάμδα , μπουζί και ότι έχει σχετικό με την καύση , τόσο καιρό , απλα δεν αλλάζεις τον τύπο των λαδιών που έβαζες. Έχουν καταστραφεί κινητήρες καλύτεροι από τον δικό σου από λάθος λάδια . Αν δεν σου έχει παρουσιασει ,το οποιοδήποτε πρόβλημα ο κινητήρας ως τώρα , δεν πειράζεις τα λάδια και να θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό, που τα χρησιμοποιεί. Επεξ/σία Δευτέρα στις 08:23 μμ από atheatos
andreas-d Δημοσ. Δευτέρα στις 07:12 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 07:12 μμ 3 ώρες πριν, atheatos είπε https://www.autodoc.gr/eneos/17738027 Το 0-20 που χρησιμοποιουν στην αντιπροσωπεία, είναι passpartou λάδι ILSAC 6A που καλύπτει και τα παλαιότερα μοντέλα. Το δικό σου θέλει ILSAC 6B που βγαίνει μόνο σε 0-16 και κάτω, για αυτό το συνιστά το manual σου. Με λίγα λόγια ένα οποιαδήποτε λάδι με την προδιαγραφή 6Β και να βάλεις θα είσαι οκ. Θα σου έλεγα το αντίστοιχο της Kroon αλλα από ότι είδα πρόλαβαν κάποιοι και το εξάντλησαν, στην τιμή που το δίνει το Autodoc ηταν αναμενόμενο... ΥΓ. Εδώ είσαι : https://www.autodoc.gr/kroon-oil/16311377 Εάν συνεχίσω να βάζω τα 0w20 στην αντιπροσωπεία υπάρχει πρόβλημα, διότι το θεωρώ κάπως ώστε να πάω με δικά μου λάδια στο σέρβις..
atheatos Δημοσ. Δευτέρα στις 08:17 μμ Δημοσ. Δευτέρα στις 08:17 μμ 59 λεπτά πριν, andreas-d είπε Εάν συνεχίσω να βάζω τα 0w20 στην αντιπροσωπεία υπάρχει πρόβλημα, διότι το θεωρώ κάπως ώστε να πάω με δικά μου λάδια στο σέρβις.. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να πας με δικά σου λάδια στο service. Απλά θα γραφτεί στο βιβλιαράκι ότι χρησιμοποιήθηκαν τα λάδια του πελάτη . Πάντως είναι κλάσεις ανώτερα αυτά που θα τους πας , από αυτά στο βαρέλι. Δεν είναι και κακά λάδια αυτά που σου βάζουν , αλλά δεν ξερω αν στην πορεία δημιουργήσουν πρόβλημα σε τίποτα καταλύτες κτλ. Ποτέ λήγει η εγγύηση στον κινητήρα ? 1
katargedon Δημοσ. χθες στις 12:13 πμ Δημοσ. χθες στις 12:13 πμ 6 ώρες πριν, merkon είπε Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και την γνωμη σου. Δε το ηξερα πως με το 5-40 εχεις πιο γρηγορο ζεσταμα, το αντιθετο περιμενα να σου πω την αληθεια για αυτο και σκεφτομουν να γυρισω σε 5-30. Δε χρειαζεται να ανεβω πανω απο 3000 στροφες, μη σου πω ουτε 2000 στροφες κιολας, το αμαξι αρπαζει κατευθειαν. Σε ενα 15-20λεπτο εχει ανεβασει και θερμοκρασια περιπου στους 85 και τοτε μπορω να του δωσω αφοβα. Το Petronas το βρισκω σε πολυ χαμηλη τιμη και αν δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο τα υπολοιπα λαδια που προτεινεις, τοτε θα συνεχισω με αυτο. Γενικα λαδια αλλαζω σιγουρα καθε 8000χλμ, παντα ετσι εκανα σε ολα μου τα αμαξια, ποσο μαλλον σε τετοιο κινητηρα τωρα. Το συγκεκριμενο Petronas που ειχα βαλει τις προηγουμενες δυο φορες εχει 13,8 KV στους 100 βαθμους. Δε ξερω αν αυτο ειναι λιγο ή πολυ ή ποσο πρεπει να ειναι σε λαδια 5-40, αν μπορεις να μου πεις την γνωμη σου θα το εκτιμουσα Μια χαρα ειναι(για'μενα),απο 13,5 και πανω.Το sae 40 ξεκιναει απο 12,5.
andreas-d Δημοσ. χθες στις 07:45 πμ Δημοσ. χθες στις 07:45 πμ 11 ώρες πριν, atheatos είπε Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να πας με δικά σου λάδια στο service. Απλά θα γραφτεί στο βιβλιαράκι ότι χρησιμοποιήθηκαν τα λάδια του πελάτη . Πάντως είναι κλάσεις ανώτερα αυτά που θα τους πας , από αυτά στο βαρέλι. Δεν είναι και κακά λάδια αυτά που σου βάζουν , αλλά δεν ξερω αν στην πορεία δημιουργήσουν πρόβλημα σε τίποτα καταλύτες κτλ. Ποτέ λήγει η εγγύηση στον κινητήρα ? Έχω ακόμα 2 έτη κανονική εγγύηση και μέχρι 11 έτη εφόσον γίνονται όλα τα προβλεπόμενα στην αντιπροσωπεία( λίγο παπαντζα).. 1
Ribopaido Δημοσ. χθες στις 08:59 πμ Δημοσ. χθες στις 08:59 πμ Εμένα στο yaris επιμένανε στα 0w20 που εκανα προληπτικη αλλαγή στα 8000 ... Eννοειται βάλαμε οτι λεει το manual 0w8 λάδια, φιλτρο και φλάντζα κάρτερ , περίπου 100 παραπάνω ευρω βεβαια
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 22 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 22 ώρες (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, merkon είπε Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και την γνωμη σου. Δε το ηξερα πως με το 5-40 εχεις πιο γρηγορο ζεσταμα, το αντιθετο περιμενα να σου πω την αληθεια για αυτο και σκεφτομουν να γυρισω σε 5-30. Δε χρειαζεται να ανεβω πανω απο 3000 στροφες, μη σου πω ουτε 2000 στροφες κιολας, το αμαξι αρπαζει κατευθειαν. Σε ενα 15-20λεπτο εχει ανεβασει και θερμοκρασια περιπου στους 85 και τοτε μπορω να του δωσω αφοβα. Το Petronas το βρισκω σε πολυ χαμηλη τιμη και αν δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα απο τα υπολοιπα λαδια που προτεινεις, τοτε θα συνεχισω με αυτο. Γενικα λαδια αλλαζω σιγουρα καθε 8000χλμ, παντα ετσι εκανα σε ολα μου τα αμαξια, ποσο μαλλον σε τετοιο κινητηρα τωρα. Το συγκεκριμενο Petronas που ειχα βαλει τις προηγουμενες δυο φορες εχει 13,8 KV στους 100 βαθμους. Δε ξερω αν αυτο ειναι λιγο ή πολυ ή ποσο πρεπει να ειναι σε λαδια 5-40, αν μπορεις να μου πεις την γνωμη σου θα το εκτιμουσα πλεον τα νεα λαδια που βγαινουν στην παραγωγη σε ολα τα ιξωδη εχουν χαμηλο KV. μεχρι πριν το 2016 τα 40αρια ειχαν KV στο υψηλο οριο τους δλδ. 14 και πανω .αυτο πλεον με τα χρονια αλλαξε.λογω νεων απιτησεων ,νεων υλικων ,που δινουν νεες βασεις λαδιων ,νεα προσθετα κ.λ.π. απο μονο του αυτο δεν λεει τιποτα.το τελικο προιον εχει σημασια και εκει καμμια εταιρεια δεν δινει ολες τις πληροφοριες για να ξερουμε τι ισχυει οσον αφορα αν αντεχει η' οχι. π.χ. το νεο μομπιλ sp 5-30 ενα απο πιο διαδεδομενα λαδια σε ολο τον κοσμο και πολυ καλο λαδι εχει αλλαξει την φορμουλα τους,χρησιμοποιει νεα στοιχεια και εχει κατεβασει το KV.αυτο δεν σημαινει οτι επεσε η ποιοτητα του.υπαρχουν λογοι και περιβαντολογικοι και κοστους που αλλαζει μια φορμουλα,ομως οι εταιρειες φροντιζουν να προσαρμοζονται και να εξελισουν τις φορμουλες τους καινοτομωντας με ερευνα και νεα υλικα ωστε να ανταποκριθουν και στις απαιτησεις των καιρων και των πελατων ομως απο την αλλη.θελουν πελατες ικανοποιημενους,να πουλησουν θελουν. ερχεται αναγκαστικα σεντονι.ειναι ιδανικο παραδειγμα: Mobil 1 ESP 5w30 (SP) "1) Since the oil has to pass more demanding fuel economy tests, here in any case, molybdenum was replaced by an organic friction modifier (OFM), which is not visible in the analysis. 2) Fortunately, we now know what Infineum uses in MB 229.71, most likely they used it by analogy with Infineum C9440 glycerol mono-oleate organic ester friction modifier (guess). 3) There are no esters, yes - but esters are bad for the quick release of alkaline properties, which this mobile has always done - this was its main disadvantage. They were one of the last to abandon esters... 4) There is clearly a bit of PAO, most likely even mPAO, and no thickener, as there is very little PAO in MSDS, up to 5% to 3%, and it won't improve the performance much. Meanwhile, NOACK has 8.6%, and a suspiciously high CCS = 6350, and no less suspicious for adding PAO, the pour point is -42C. Vanguy that there is no longer a polymer thickener here, you need to send this sample to Shear Stability and check it. Now the analysis costs 5000 rubles, you can chip in and check. 5) it contains a lot of succinimides, dispersants, amine and phenolic antioxidants." Like Quote Reply Report Reactions:930.engineering and mitsuman47 buster Thread starter Joined Nov 17, 2002 Messages 39,086 Location NJ Nov 24, 2024 Add bookmark #3 Because the metallic additives are so low, moly gone and oxidation value around 10, people naturally assume it's worse. I don't believe that. Report Reactions:You, 930.engineering and chris719 επισης ξαναλεω οτι ενα λαδι καθεται καλα σε εναν κινητηρα και ασχημα σε αλλον ,ακομα και για κορυφαια λαδια.οποτε ναι εμεις ψυριζουμε εδω και λεμε οτι το KV , το hths , το ταδε υλικο μολυ κ.λ.π. αλλα αμα ο κινητηρας δεν το παει ολες οι θεωριες και επιστημονικες προσεγγισεις πανε περιπατο. 17 ώρες πριν, andreas-d είπε Εάν συνεχίσω να βάζω τα 0w20 στην αντιπροσωπεία υπάρχει πρόβλημα, διότι το θεωρώ κάπως ώστε να πάω με δικά μου λάδια στο σέρβις.. ποτε δεν ξερεις αν τελικα σου βαζουν αυτα που πας η' τα δικα τους αν δεν εισαι εκει μπροστα.συνηθως στις αντιπροσωπειες δεν εισαι,δεν δινουν οπτικη επαφη τι κανουν. 4 ώρες πριν, andreas-d είπε Έχω ακόμα 2 έτη κανονική εγγύηση και μέχρι 11 έτη εφόσον γίνονται όλα τα προβλεπόμενα στην αντιπροσωπεία( λίγο παπαντζα).. επειδη εχεις εγγυηση ,βαλε εκει αυτα που σου βαζουν.υποτιθεται οτι πρεπει να βαζεις λαδι εκει οσο εισαι στην εγγυηση γιατι σε περιπτωση που γινει ζημια και οφειλεται στο λαθος λαδι δεν θα σου το κανουν μεσα στην εγγυηση.φυσικα τι προβλημα να δημιουργηθει με αλλη μαρκα λαδιου οταν τηρεις τις προδιαγραφες? τιποτα. επισης πως θα βρουν τι λαδι εβαλες? θα κανουν επιτοπου αναλυση? με τιποτα.οποτε ειναι ο γνωστος τροπος για να μην φυγεις απο εκει.και που ξερεις κατι μπορει να σου βρουν που να θεωρειτει εκτος εγγυησης,να βγαλουν κατι και απο εκει.ετσι δουλευουν εκει. τωρα αμα δεν φοβασαι η' εχεις χρηματα και παραλληλα γνωριζεις οτι το αμαξι σου δεν εχει θεματα γενικα ,τους γραφεις και κανεις σερβις λαδιου σε δικο σου να εισαι και μπροστα. εγω παλι προτεινω να πηγαινεις εκει οσο εχεις εγγυηση και αν θες και μπορεις οικονομικα κανε δικη σου αλλαγη εξω αμεσως μετα.πολλες φορες δεν αλλαζουν καν λαδια απλα συμπληρωνουν για να κλεψουν.στα 4 χρονια εγγυηση ο κινητηρας δεν θα βγαλει κατι,και αν βγαλει θα σου πουν οτι κατι αλλο φταιει.γνωστα κολπα. τι αυτοκινητο-μοντελλο εχεις? 3 ώρες πριν, Ribopaido είπε Εμένα στο yaris επιμένανε στα 0w20 που εκανα προληπτικη αλλαγή στα 8000 ... Eννοειται βάλαμε οτι λεει το manual 0w8 λάδια, φιλτρο και φλάντζα κάρτερ , περίπου 100 παραπάνω ευρω βεβαια θελανε στην αντιπροσωπεια να σου βαλουν 0-20? και εβαλες εξω εσυ 0-8? δεν καταλαβα. Επεξ/σία πριν από 22 ώρες από megapaixtaras 1
Ribopaido Δημοσ. πριν από 21 ώρες Δημοσ. πριν από 21 ώρες 37 minutes ago, megapaixtaras said: τι αυτοκινητο-μοντελλο εχεις? θελανε στην αντιπροσωπεια να σου βαλουν 0-20? και εβαλες εξω εσυ 0-8? δεν καταλαβα. Ακριβως σε ολα τα yaris ετσι κανουν.. Εγω ομως 0w8 και ας τα πληρωσα ακριβα
megapaixtaras Δημοσ. πριν από 15 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 15 ώρες (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, Ribopaido είπε Ακριβως σε ολα τα yaris ετσι κανουν.. Εγω ομως 0w8 και ας τα πληρωσα ακριβα θα ειμαι ειλικρινης μαζι σου.επειδη μαλλον μιλας για υβριδικο ,δεν ασχολουμαι πολυ με τα ψιλα λαδια που βαζουν ,οποτε δεν εχω επαρκη γνωση.αφορμη απο ενα vwforum ειχα βρει ενα τοπικ καλο για να βγαλεις συμπερασμα. αμα σου πω οτι και η εταιρεια σου τα μπερδευει απο λιγο εως πολυ.δλδ. δινει επιλογη μεχρι 5-30.τουλαχιστον στην αγγλια οταν πρωτοβγηκαν.διαβαζοντας το τοπικ που θα σου δωσω σε λινκ στο τελος ,νομιζω οτι τελικα το συμπερασμα που βγαζω ειναι το ιδιο για τα μη υβριδικα,οτι δλδ. θελουν να χρησιμοποιησουμε πιο ψιλα λαδια για λογους περιβαντολογικων επιταγων ,ωστε να μπορουν να εναρμονιζονται και να μπορουν να πουλησουν αλλα δινουν και την επιλογη να βαλεις πιο παχια για να εχουν τον πισινο τους καλλυμενο σε περιπτωση που τελικα τα ψιλολαδια τους μακροπροθεσμα δημιουργησουν προβληματα . εμενα αυτο μου λεει η οδηγια που δινουν,οτι εμεις αν δεν ηταν οι περιβαντολογικες επιβολες θα προτειναμε 5-30.οπως κανουν και στα μη υβριδικα. οποτε μαλλον κανεις κακο στην τσεπη σου,το 8 με το 20 δεν εχει μεγαλη διαφορα αποτι λενε και αν ειναι πιο φθηνο το 20 βαλε εκεινο.εγω η' θα εβαζα ενα καλης ποιοτητας 20αρι,οπως της μομπιλ που τα χαρακτηριστικα του ειναι πολυ καλα και εχω εμπιστοσυνη στα προσθετα της για να κρατησουν ενα τοσο ψιλο λαδι με τοσο χαμηλο hths (2.6) η' θα πηγαινα σε 30αρι hths (3.5) εφοσον οπως στην αγγλια ,λεει και στο δικο σου μανιουαλ οτι μπορεις να το βαλεις για προστασια απο φθορα. αυτο το μανιουαλ που ποσταρουν ειναι για σχεδον 4 χρονια πριν ,τα πρωτα γιαρις υβριδικα και αγγλια.αν εχεις ορεξη και ξερεις καλα αγγλικα διαβασε το ολο.δες εδω- https://bobistheoilguy.com/forums/threads/0w-8-in-the-new-non-us-yaris-hybrid.341590/ Επεξ/σία πριν από 15 ώρες από megapaixtaras 3
atheatos Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 6 ώρες πριν, Ribopaido είπε Ακριβως σε ολα τα yaris ετσι κανουν.. Εγω ομως 0w8 και ας τα πληρωσα ακριβα Και καλά έκανες . Το ιξώδες που συνιστά ο κατασκευαστής είναι το σωστό. Ειδικά στα γιαπωνέζικα . Τώρα το αν είναι ακριβό το λαδι είναι σχετικό. Εκτός και αν εννοείς το ότι πλήρωσες έξτρα. Όπως έγραψα και προηγουμένως κάποιες προδιαγραφες καλύπτονται μόνο από λαδια 0-16 και κάτω. Έχει να κάνει κυρίως με τις εκπομπές ρύπων και του συστήματος διαχειρίσεις των βαλβίδων egr και εισαγωγής. Ένα λάδι εκτός προδιαγραφών μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σε καταλύτη, φθορά βαλβίδων και αυξημένη κατανάλωση. Πιστεύω ότι και με 0-16 θα είσαι απόλυτα ασφαλής. Με 0-20 δεν μπορώ να σου εγγυηθώ. 1
geopro Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 10 ώρες πριν, Ribopaido είπε Εμένα στο yaris επιμένανε στα 0w20 που εκανα προληπτικη αλλαγή στα 8000 ... Eννοειται βάλαμε οτι λεει το manual 0w8 λάδια, φιλτρο και φλάντζα κάρτερ , περίπου 100 παραπάνω ευρω βεβαια Η όλη κατάσταση είναι αντιφατική από μόνη της. Γιατί η ίδια η αντιπροσωπεία (η οποία έχει και την ευθύνη της τήρησης των όρων εγγύησης) να επιμένει για 0W-20 ? Μήπως θεωρεί το 0W-8 ακατάλληλο για την ελληνική πραγματικότητα ; Το manual ναι μεν προτείνει 0W-8 αλλά γιατί δεν εξαιρεί και το 5W-30 ? Ζούμε σε ένα πολύπλοκο κόσμο. Η μακροζωία του κινητήρα δεν είναι ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων. Ψηλά στην λίστα βρίσκονται πλέον οι χαμηλοί ρύποι και η οικονομία καυσίμων. 1
atheatos Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, geopro είπε Η όλη κατάσταση είναι αντιφατική από μόνη της. Γιατί η ίδια η αντιπροσωπεία (η οποία έχει και την ευθύνη της τήρησης των όρων εγγύησης) να επιμένει για 0W-20 ? Μήπως θεωρεί το 0W-8 ακατάλληλο για την ελληνική πραγματικότητα ; Το manual ναι μεν προτείνει 0W-8 αλλά γιατί δεν εξαιρεί και το 5W-30 ? Ζούμε σε ένα πολύπλοκο κόσμο. Η μακροζωία του κινητήρα δεν είναι ψηλά στην λίστα των προτεραιοτήτων. Ψηλά στην λίστα βρίσκονται πλέον οι χαμηλοί ρύποι και η οικονομία καυσίμων. Η αντιπροσωπεία περα από τα σύγχρονα αυτοκίνητα συντηρεί και πολλά παλαιότερης τεχνολογίας. Από το να έχει 3 διαφορετικά λάδια, για οικονομία αγοράζει μόνο ένα ( 0-20) αντε δύο (5-30) τύπους λάδιων και ξεμπερδεύει. Φίλος πήγε στην Suzuki με ολοκαίνουριο μονελο και τους ζήτησε να βάλουν το λαδι που γράφει το manual. 0-16 . Του απαντάνε δεν έχουμε πολλά αυτοκίνητα στο service με σύγχρονους κινητήρες και δεν έχουμε φέρει τα λάδια για τα νέα μοντέλα. Έχουμε 0-20 και 5-30. Αναγκαστικά έβαλε το 0-20.... Το επίπεδο των ελληνικών επίσημων service είναι ίδιο με το επίπεδο του ελληνικού στόλου αυτοκινήτων. Καμια σχέση με κλίμα κτλ. Μια χαρά βάζουν 0-8 , στα Toyota στην Αυστραλία και στην Σαουδική Αραβία. Πιστεψε με το ελληνικό κλίμα μπροστά σε αυτές τις χώρες είναι όαση... Και για να τελειώνουμε στις χώρες που ανέφερα τα VW και κάτι άλλα ευρωπαϊκά αποτελούν την μειονότητα. Full γιαπωνέζικα και Αμερικανικά. Επεξ/σία πριν από 14 ώρες από atheatos
Ukforthemoment Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 12 λεπτά πριν, atheatos είπε Η αντιπροσωπεία περα από τα σύγχρονα αυτοκίνητα συντηρεί και πολλά παλαιότερης τεχνολογίας. Από το να έχει 3 διαφορετικά λάδια, για οικονομία αγοράζει μόνο ένα ( 0-20) αντε δύο (5-30) τύπους λάδιων και ξεμπερδεύει. Φίλος πήγε στην Suzuki με ολοκαίνουριο μονελο και τους ζήτησε να βάλουν το λαδι που γράφει το manual. 0-16 . Του απαντάνε δεν έχουμε πολλά αυτοκίνητα στο service με σύγχρονους κινητήρες και δεν έχουμε φέρει τα λάδια για τα νέα μοντέλα. Έχουμε 0-20 και 5-30. Αναγκαστικά έβαλε το 0-20.... Το επίπεδο των ελληνικών επίσημων service είναι ίδιο με το επίπεδο του ελληνικού στόλου αυτοκινήτων. Καμια σχέση με κλίμα κτλ. Μια χαρά βάζουν 0-8 , στα Toyota στην Αυστραλία και στην Σαουδική Αραβία. Πιστεψε με το ελληνικό κλίμα μπροστά σε αυτές τις χώρες είναι όαση... Και για να τελειώνουμε στις χώρες που ανέφερα τα VW και κάτι άλλα ευρωπαϊκά αποτελούν την μειονότητα. Full γιαπωνέζικα και Αμερικανικά. Και γιατί δεν αγόραζε απο έξω ο φίλος σου τα σωστά λάδια και να του τα βάλουν;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα